Ρεάλ, ο πιο εμπορικός αντίπαλος

Ποια ομάδα από τις 16 της διοργάνωσης είναι η πιο εμπορική; Ποια δηλαδή προσελκύει ως φιλοξενούμενη το ενδιαφέρον των αντιπάλων φιλάθλων;

Διαβάσατε στο προηγούμενο αφιέρωμα μας με την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου της κανονικής περιόδου της Ευρωλίγκα για τις ομάδες που έκοψαν τα περισσότερα εισιτήρια στους εντός έδρας αγώνες τους έως τώρα, για την κυριαρχία της Ζαλγκίρις και τον άνοδο του Παναθηναϊκού.

Ποια ομάδα από τις 16 της διοργάνωσης είναι η πιο εμπορική; Ποια δηλαδή προσελκύει ως φιλοξενούμενη το ενδιαφέρον των αντιπάλων φιλάθλων;

Εδώ «μιλάει» το brand name για αυτό και η Ρεάλ Μαδρίτης βρίσκεται μακράν μάλιστα στην πρώτη θέση της σχετικής λίστας. Η «βασίλισσα» παρά τις πολλές και ηχηρές απουσίες σαν του Σέρχιο Γιουλ ή του Άντονι Ράντολφ είναι η πιο εμπορική ομάδα αφού ως φιλοξενούμενη προσελκύει 11.314 θεατές κατά μέσο όρο! Μάλιστα έως τώρα έχει «προκαλέσει» αρκετά sold out σε αντίπαλες έδρες όπως στο ΟΑΚΑ, στο ΣΕΦ, στο Μπάμπεργκ και στο Τελ Αβίβ.

Δεύτερη ακολουθεί η ΤΣΣΚΑ Μόσχας με πάνω από 10.000 εισιτήρια κατά μέσο όρο ενώ ακολουθούν οι δύο περσινοί φιναλίστ της διοργάνωσης! Η Φενέρμπαχτσε και ο Ολυμπιακός με σχετικά μικρή διαφορά δείγμα του δυνατού ονόματος που έχουν στο μπασκετικό στερέωμα.

Πολύ ψηλά σε σύγκριση με την κάκιστη έως τώρα πορεία της βρίσκεται και η Μπαρτσελόνα που φιγουράρει στην 5 θέση έχοντας ένα από τα πιο δυνατά αθλητικά brand name παγκοσμίως ενώ μεγάλη έκπληξη είναι η 6 θέση του Ερυθρού Αστέρα, πάνω ακόμη και από τον Παναθηναϊκό!

Η μεγαλύτερη έκπληξη δε είναι η παρουσία της Μπασκόνια στην τελευταία θέση της λίστας των εμπορικών αντιπάλων λίγο κάτω από τη Μπάμπεργκ…