Γραμμή μετρό για γέλια και για κλάματα

Μια γραμμή τρένου μέσα στη… δυστυχία για τους Νιου Γιορκ Νικς κάνει εδώ και δύο μέρες ταξιδάκια του σε γραμμή του μετρό της Νέας Υόρκης και… προκαλεί!

Η ιδέα ήταν το τηλεοπτικού δικτύου Fox Sports 1 που «έντυσε» στα χρώματα της ομάδας, δηλαδή το πορτοκαλί και το μπλε δύο βαγόνια αλλά και τα καθίσματά τους για να «πικάρει» τις επιλογές των Νιου Γιορκ Νικς τα τελευταία χρόνια.

Η ονομασία της καμπάνιας είναι Hopeless, δηλαδή «δίχως ελπίδα» ή σε… ελεύθερη μετάφραση «καμία τύχη» για τους Νικς και φέτος. Στα καθίσματα εμφανίζονται διάφορων ειδών μηνύματα. Άλλα για να πικάρουν τις επιλογές της ομάδας, άλλα για να υποδείξουν τους… υπεύθυνους.

 

«Καθίστε εδώ αν θεωρείτε υπεύθυνο τον Φιλ» (σ.σ. Τζάκσον), ή «Καθίστε εδώ αν κατηγορείτε τον Μέλο» (σ.σ. Καρμέλο Άντονι) και «Καθίστε εδώ αν θεωρείτε υπεύθυνο τον Ντόλαν» (σ.σ. τον ιδιοκτήτη της ομάδας) αναγράφουν μηνύματα σε τρία συνεχόμενα καθίσματα.

 

«Μπορείς να απολύσεις έναν ιδιοκτήτη;». «Θα έπρεπε να γίνει ανταλλαγή για τον Κάϊρι» (σ.σ. Ίρβινγκ). «55 εκατομμύρια ακόμη οφείλονται στον Γιοακίμ Νοά». «Τίποτα δεν θα αλλάξει μέχρι ο Ντόλαν να πουλήσει την ομάδα». «Κάτσε εδώ αν θεωρείς ότι δεν υπάρχει ελπίδα». «Το υψηλότερο σημείο της ομάδας τα τελευταία 25 χρόνια ήταν η ταινία Eddie» (σ.σ. με πρωταγωνίστρια τη Γούπι Γουόλμπεργκ) είναι ορισμένα από τα μηνύματα στα καθίσματα. 

 

Υπάρχει και ένα δεύτερο βαγόνι που έχει την ονομασία Hopeful δηλαδή γεμάτος ελπίδα και «μοστράρει» το πρόσωπο του Λετονού Κριστάπς Πορζίνγκις.

Είναι η…  θετική πλευρά των Νικς με μηνύματα όπως «μία νέα εποχή έχει ξεκινήσει», «τα πράγματα δεν μπορεί να γίνουν χειρότερα», «στο καλό και να μας γράφεις Φιλ» (σ.σ. Τζάκσον), «Ο Πορζίνγκις σχεδιάστηκε σε εργαστήριο», «Αυτή είναι η ομάδα του Κριστάπς», «Αυτό το παιδί από τη Γαλλία δείχνει καλό» (σ.σ. για τον Ντιλικινά) «Ενθουσιαστείτε», «Ο Χάρνταγουεϊ Τζούνιορ είναι ακριβώς αλλά το παιδί ξέρει πολύ μπάσκετ» και «Ο Κριστάπς Πορζίνγκις είναι ένας μονόκερος που στάλθηκε πίσω στον χρόνο για μας δείξει το μπάσκετ που θα παιχθεί στο μέλλον», είναι η… αισιόδοξη πλευρά της καμπάνιας.