Δουλεύοντας δίπλα στο Contra.gr, season 2

Η στήλη δίνει βήμα και λόγο στον Ηλία Αναστασιάδη του ΟΝΕΜΑΝ, ο οποίος γράφει και φέτος, με αφορμή τα γενέθλια του μπλε σάιτ (κλείσαμε 14 χρόνια), για τους... καταζητούμενους που το απαρτίζουν.

Τα ψέματα και οι ύβρεις που ανταλλάσσουν καθημερινά οι συντάκτες του ΟΝΕΜΑΝ με τους γείτονες του Contra.gr μπορούν να κάνουν έναν άμαθο σε τέτοιας έκτασης παπατζιλίκι να τρελαθεί σε χρόνο ρεκόρ. Οι ειδήσεις του Contra.gr είναι πάντα αληθινές και διασταυρωμένες, γι' αυτό και οι άνθρωποί του με πρωτεργάτη τον διευθυντή Παντελή Βλαχόπουλο, κάθε που χαλαρώνουν, επιδίδονται σε ένα όργιο μικροχαζομάρας με εμάς, τους συναδέλφους τους από το ΟΝΕΜΑΝ. Συναδέλφους που λέει ο λόγος , καθώς ο αγαπημένος διευθυντής Βλαχόπουλος πιστεύει ότι η συντακτική ομάδα του ΟΝΕΜΑΝ αποτελείται από απατεώνες και εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου.

Πέρυσι, σε μια στιγμή μοναδικής έμπνευσης, ανέλυσα το προφίλ των συντακτών του Contra.gr. Μετά από μάχη με το μέσα μου, αποφάσισα να μην αλλάξω το κόνσεπτ. Πέρυσι τέτοια εποχή τους ήξερα 5 μήνες, φέτος τους ξέρω 17, δηλαδή καλύτερα. Και όσο καλύτερα τους ξέρω, τόσο το χειρότερο γι’ αυτούς.

Μια σπάσα παρακαλώ.

Παντελής Βλαχόπουλος, ο διευθυντής

 

Τρελός. Κανονικός τρελός. Μιλάμε για τον άνθρωπο που έχει πει 1.634 φορές τη φράση «δεν σας θέλω δίπλα μου στα καινούργια γραφεία» απευθυνόμενος στην ομάδα του ΟΝΕΜΑΝ και περίπου 1.247 το «αυτοί οι άνθρωποι είναι η κατάντια της ελληνικής δημοσιογραφίας, δεν μπορούν να μου προσφέρουν τίποτα άλλο, τους χόρτασα, τους βαρέθηκα, ένα χρόνο κράτησε το ενδιαφέρον, δεν έχουν να δώσουν τίποτα» μουλωχτά κάθε πρωί στον Γιάννη Μπαϊρακτάρη που κάθεται δίπλα του και τι να κάνει ο άνθρωπος, υπομένει την παράνοια του διευθυντή του. Ενίοτε, η κραυγή του «Πού είναι ο κοτσίδας;;;!!!;:!!!111@!!!» σκίζει τη σιωπή στα γραφεία. Ο κοτσίδας είναι ο ΙΤ της εταιρίας και έχει μακριά μαλλιά. Όποτε δεν κατηγορεί το ΟΝΕΜΑΝ για τα πάντα, ο Βλαχόπουλος ρίχνει την ευθύνη στον κοτσίδα. Για τις διακοπές ρεύματος, για τον κακό καιρό, για την κρίση στην Ε.Ε. Όπως και πέρυσι έτσι και φέτος, ο Παντελής δοκιμάζει το τζαμπ σουτ του στο γραφείο με μια φανταστική μπάλα στα χέρια, επιτίθεται στον Θέμη Καίσαρη με υποτιμητικές εκφράσεις, τον οποίο ισχυρίζεται ότι ανέλαβε ως μετριότητα αλλά τελικά έκανε φίρμα, ενώ στη χάση και στη φέξη κινείται απειλητικά κατά του Νίκου Γιαννόπουλου (χωρίς λόγο προφανώς). Αν δεν έχεις δει μάτι να γυαλίζει, έλα σε μια επίθεση Βλαχόπουλου κατά Γιαννόπουλου και κοίτα το μάτι του πρώτου.

 

Το κινηματογραφικό alter ego του: Ο Τζακ Νίκολσον στη Λάμψη.

Τι κάνει ανελλιπώς και φέτος: Λέει τη Μαρίνα με διαφορετικό όνομα κάθε φορά.

Σταύρος Καραϊνδρος, αρχισυντάκτης

 

Ένας άνθρωπος με ήθος. Εντάξει, του αρέσει λίγο παραπάνω το φαγητό. Και τι έγινε; Να τον σταυρώσουμε; Ο πρώτος είναι ή ο τελευταίος; Σε ένα πρωτοφανές τρικ για να νιώσει καλύτερα με τα λίγα παραπανίσια του κιλά, κάποιος έβαλε δίπλα του τον Βαγγέλη Μίχο στο ραδιόφωνο και την εκπομπή ‘Πολλά Κιλά Μπάλα’ του Sport 24 Radio. Στο γραφείο, ο Σταύρος δεν έχει ξεσπάσματα κι αυτό είναι ένα καλό νέο, γιατί ως σωματοδομή είναι ο τελευταίος που θα ‘θελες να νευριάσει. Νομίζω ότι με συμπαθεί, αλλά κάθε φορά που περνάει από πίσω μου και με χτυπά φιλικά στην πλάτη, το χτύπημα είναι πιο κοντά στο ‘θέλει να με σκοτώσει’ παρά στο ‘με συμπαθεί’. Αυτό που είναι το πιο συγκλονιστικό και το οποίο σκέφτηκα ενώ γράφω ετούτες τις γραμμές είναι ότι δεν τον έχω δει ΠΟΤΕ να τρώει στο γραφείο. Ποτέ. Ακόμα και τη Μαρίνα έχω δει (που λέει ο λόγος), αλλά τον Σταύρο ποτέ. Ήρεμη δύναμη, κρυφή δύναμη, έχει άπειρα να πει, αλλά λέει λίγα και καλά.

Το κινηματογραφικό alter ego του: Ο Μάρλον Μπράντο στο Νονό.

Τι κάνει ανελλιπώς και φέτος: Ένα. Έρχεται με έναν καφέ στη δουλειά στις 15:55 ακριβώς. Δύο. Διαβάζει ΟΝΕΜΑΝ και ειδικά Δημητρόπουλο. Ξέρει.

Θέμης Καίσαρης, αρχισυντάκτης

 

Ο άνθρωπος που βρίσκεται δύο μέτρα μακριά από τα γραφεία στα οποία θα έπρεπε να δουλεύει. Γεννημένος και καταρτισμένος για το ΟΝΕΜΑΝ, ο Θέμης, μετά από μια ένδοξη πορεία στα θέατρα και τα ραδιόφωνα της χώρας, έρχεται κάθε μέρα στην 24Media και κάθεται στο λάθος σάιτ. Μιλάμε για παραδειγματική αστοχία. Έχει να δώσει απαράμιλλη ποιότητα (στο ΟΝΕΜΑΝ) σχετικά με τα πράγματα με τα οποία είναι εμμονικός (τη Λίβερπουλ ειδικά, το ποδόσφαιρο γενικά, τους Μπιτλς και το Λοστ), είναι μια ολ όβερ δε πλέης περσόνα όταν θέλει κι όταν δεν θέλει, κάθεται ήσυχος με τα ακουστικά στο γραφείο του και καταγράφει όλες τις κινήσεις του Νομπόα στον αγωνιστικό χώρο, μελετώντας τον στο βίντεο. Είχα την τύχη να βρεθώ στο σπίτι του για μια προβολή του πιλότου του Λοστ. Εκεί κατάλαβα ότι αναφορικά με αυτά που πραγματικά αγαπάει, ο Θέμης δεν αστειεύεται. Είναι σαν να έχει ζήσει κάθε γύρισμα του Λοστ από μέσα. Είναι σαν να έχει υπάρξει σε κάθε γήπεδο που παίχτηκε ένα σημαντικό ματς. Καλά, όντως έχει υπάρξει σε κάθε γήπεδο που παίχτηκε σημαντικό ματς. Είδα τα πειστήρια. Από το Μουντομπάσκετ του Τορόντο μέχρι το Euro 2004. Ο Καίσαρης μπορεί να πουλήσει το κουτί με τα ιστορικά εισιτήρια και να μην ξαναδουλέψει ποτέ. Αλλά δεν είναι τέτοιος τύπος. Επίσης, έχει παίξει σε πειραματική παράσταση σε θέατρο-παράπηγμα σιμά της Κωνσταντινουπόλεως στο Γκάζι. Δηλαδή τι μπορείς να πεις αυτού του ανθρώπου για τη ζωή; Σε παρακαλώ. Τέλος, τον έχω δει να κάνει περφόρμανς μπροστά στα μάτια μου όταν ο dj έβαλε (έβαλα) το Fear of the Dark. Σταματάω τώρα. Τα υπόλοιπα στο βιβλίο για τη ζωή του Θέμη Καίσαρη από τις εκδόσεις Οσελότος.

 

Το κινηματογραφικό alter ego του: O Μπραντ Πιτ στο Moneyball.

Τι κάνει ανελλιπώς και φέτος: Τσιγάρα στα οποία δεν του κάνω παρέα, γκρίνια για τις φορές που παραγγέλνουμε χωρίς να τον ειδοποιήσουμε, μικρές αναλύσεις τουιτερικής σοφίας με τον Δημητρόπουλο και ζωής με τον Χατζηιωάννου. Εμείς μιλάμε με τα μάτια.

Τόλης Χορτάτος

Δύο πράγματα σκέφτομαι όταν ξυπνάω. Το ένα δεν έχει σχέση με το Contra. Το άλλο είναι το τι θα πω σχετικά με την ΑΕΚ για να τσαντίσω τον Τόλη και να με κράξει ως αναχρονιστικό ΑΕΚτζή που δεν είμαι ευχαριστημένος με τίποτα. Ο Τόλης είναι ο άνθρωπος που λατρεύω να έρχομαι σε αντιπαράθεση. Με διαφορά ο πιο στιλάτος συντάκτης του σάιτ, έχει εμπεριστατωμένη γνώμη για όλα, αλλά τον προκαλώ να παραδεχτεί δημόσια την ήττα του σχετικά με τον Ζόριτς και το πόσα μπορεί να προσφέρει στην ΑΕΚ. Κολώνα της πρωινής λειτουργίας του Contra.gr και πραγματικά ακούραστος εργάτης. Τον πείραξε ιδιαίτερα που άργησα να μάθω με ποιον κληρώθηκε η ΑΕΚ για τα προημιτελικά του Κυπέλλου, πράγμα που σημαίνει ότι ενδιαφέρεται για μένα και με θεωρεί φίλο του. Επίσης, σνομπάρει σταθερά τους υπολογιστές της εταιρίας και δουλεύει συνέχεια από το λάπτοπ του. Δεν υπάρχει εργαζόμενος στο ελληνικό ίντερνετ που να έχει γράψει περισσότερες ειδήσεις με το όνομα Αντετοκούνμπο στον τίτλο.

 

Το κινηματογραφικό alter ego του: Ο Στράτος Τζώρτζογλου στη "Φανέλα με το Νούμερο 9"

Τι κάνει ανελλιπώς και φέτος: Απαντάει στις προκλήσεις μου για την ποδοσφαιρική ΑΕΚ.

Κώστας Μπράτσος

Κλασικός Μπράτσος, μας έχει τσακίσει τόσους μήνες με την πολυλογία του. Βάζουμε ακουστικά χωρίς να ακούμε τίποτα, μόνο και μόνο για να τον αποθαρρύνουμε απ’ το να μας μιλήσει. Στα πιο σοβαρά τώρα, ο Κώστας καταπιάνεται με περίπου 74 πράγματα ταυτόχρονα στην πρωινή ζώνη του σάιτ και κάνει διάλειμμα μόνο για να φέρει μια ντάνα με κομμάτια κουλούρι απ’ την κουζίνα. Και μάνα του λόχου δηλαδή και πολυεργαλείο και παλιοσειρά. Παρακαλάμε να μην πεθάνει κανένας μεγάλος του ποδοσφαίρου και τον αποχαιρετήσει ο Μπράτσος με άρθρο δεκαπέντε χιλιάδων λέξεων που θα ανάγκαζε την οικογένεια του εκλιπόντα να έρθει στο Παγκράτι για να τον ευχαριστήσει. Έχει χιούμορ, είναι καυστικός και λέει δεκαπέντε λέξεις το 8ωρο. Η εισαγωγή ήταν ένα αστειάκι για να τον κάνω να πει καμιά κουβέντα παραπάνω όταν με ξαναδεί. Δεν πρόκειται. Όπως και να ‘χει, λίγοι ξέρουν καλύτερα το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο από τον Κώστα. Το σίγουρο είναι ότι όλοι τους μιλάνε περισσότερο.

Το κινηματογραφικό alter ego του: Οποιοσδήποτε πρωταγωνιστής σε φιλμ του Αγγελόπουλου.

Τι κάνει ανελλιπώς και φέτος: Δεν λέει κουβέντα.

Νίκος Γιαννόπουλος

Μια τελεία απ’ την ατζέντα του, ολόκληρη η δική σου. Επάγγελμα ρεπόρτερ που σηκώνει το τηλέφωνο και δεν μπορείς να ξέρεις ποιος είναι στην άλλη γραμμή. Κι ακριβώς επειδή δεν ξέρεις, σταματάς ό,τι κάνεις και ακούς το Γιαννόπουλο επί το έργον μπας και καταλάβεις. «Κόουτς, έχεις κάνα τραυματία;». «Κόουτς, τι θα γίνει τελικά με τον σέντερ φορ που ψάχνετε;». «Κόουτς, να χαίρεσαι τη γυναίκα σου, γιόρταζε χτες, σωστά;». Απλές στιγμές από την καθημερινότητα του Νίκου Γιαννόπουλου στο γραφείο. Η δουλειά του γίνεται ανυπόφορα πιο δύσκολη εξαιτίας της παράνοιας του Βλαχόπουλου που αναλύθηκε εκτενώς πιο πάνω. Σε αποκλειστική συνέντευξη με τον Μαχλά, ο Γιαννόπουλος έπρεπε από τη μία να διαχειριστεί τον ολιγόλογο Κρητικό και από την άλλη να κάνει ότι δεν ακούει το τρολάρισμα του Βλαχόπουλου. Εκτός από στιλιστικό πρότυπο που θα έκανε τον Αλ Μπάντι να βάλει τα κλάματα και να κάψει τις ντουλάπες του, ο Νίκος είναι ένα λαγωνικό με προπονημένη μύτη που δεν αφήνει γραμμάριο έξτρα γλυκού ή φαγητού να πάει χαμένο. Ξέρει απέξω τόμους με διαλόγους από σπουδαίες σειρές όπως οι Απαράδεκτοι και από σπουδαίες ταινίες όπως η 80s φιλμογραφία του Γιάννη Δαλιανίδη.

Έχει συνέχεια...

 

Το κινηματογραφικό alter ego του: Ο Κώστας Τσάκωνας στην "Κλασική Περίπτωση Βλάβης".

Τι κάνει ανελλιπώς και φέτος: Τραγουδάει στο γραφείο. Πιάνει από Μπαγιαντέρα και Μάρκο Βαμβακάρη μέχρι Τόλη Βοσκόπουλο και Λίνα Νικολακοπούλου. Και λαϊκός και έντεχνος.

Γιάννης Ζωιτός

Ο Γιάννης, τα λέγαμε και πέρυσι, είναι ένα σεμνό και συνεσταλμένο παιδί. Καμία σχέση με τους υπόλοιπους. Δεν με νοιάζει που θα επαναληφθώ. Παιδιά σαν τον Γιάννη (κι εμένα) βγάζει μόνο η Ηλιούπολη. Μέσα στα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του είναι το γεγονός ότι είναι μπασκετικός και ότι μπορεί να γράψει το live ενός αγώνα έχοντας στην πλάτη του την οθόνη που δείχνει το ματς. Αίλουρος. Καθηγητής της προσαρμοστικότητας. Ένας δημοσιογράφος που βγάζει highlights πριν καν καθίσει στο γραφείο του. Η είσοδος του Γιάννη στο γραφείο με γυαλί ηλίου στο οποίο καθρεφτίζεται όλη η Δημιουργία και είναι απορίας άξιον πώς δεν σηκώνεται όλο το γραφείο σε στάση προσοχής για να τον υποδεχτεί.

 

Το κινηματογραφικό alter ego του: Ο Σιλβέστερ Σταλόνε στο Κόμπρα

Τι κάνει ανελλιπώς και φέτος: Ξέρει όλα τα αστέρια της Αδριατικής Λίγκας και όλους τους προπονητές των ομάδων. Βασικά ξέρει ποιες ομάδες παίζουν στην Αδριατική Λίγκα.

Μάνος Ανδρουλάκης

Κοίτα τι έγινε πέρυσι με τον Μάνο. Είχα γράψει στο κείμενο γι' αυτόν ότι είναι ωραίο παιδί και φανταστική περίπτωση για όποια πεθερά θέλει να τον κάνει (αυτό το δεύτερο δεν το 'χα γράψει, αλλά το γράφω τώρα) και δεν έδωσα την έμφαση που έπρεπε στο πιο βασικό. Το μεγάλο όπλο του Μάνου είναι ότι πυροβολεί καμένες ατάκες σε χρόνους που δεν έχει συνηθίσει ο μέσος νους. Τις προάλλες αποκάλεσε τον αρχισυντάκτη της Superball, Στέφανο Κούμπη, Αντετοκούμπη, η αίθουσα δάκρυσε από το γέλιο κι εκείνος συνέχισε τη μέρα του λες και δεν τρέχει τίποτα. Μπορεί να κάνει ρίμα και αστείο με ΤΑ ΠΑΝΤΑ, αλλά του αξίζει η καθολική αναγνώριση ως μέγας συνθέτης του μεγάλου σουξέ(-διασκευής στο 'Give Peace a Chance' του Lennon) Ol-isa-deeeeeeee-be, let's give peace a chance, το οποίο έχει ερμηνεύσει μοναδικά ο Νίκος ο Γιαννόπουλος.

 

Το κινηματογραφικό alter ego του: Ο Στάθης Ψάλτης στο "Κλεφτρόνι και Τζέντλεμαν"

Τι κάνει ανελλιπώς και φέτος: Είπαμε, παράγει πολιτισμό.

Γιώργος Μυλωνάς

Ο Γιώργος ο Μυλωνάς ή Φούνες όπως τον έχει βαφτίσει ερήμην του ο Βλαχόπουλος είναι ένας μυστήριος τύπος που κινείται στο μεταίχμιο μεταξύ λάιφστάιλ και αθλητικού κειμένου. Για παράδειγμα, μπορεί να δει τον Κασάνο να πανηγυρίζει έξαλλα ένα γκολ και να εμπνευστεί ένα κείμενο για ποδοσφαιριστές με φράντζες. Κοιτάζει το δέντρο και βλέπει ταυτόχρονα και το δάσος. Πρόκειται για το νεότερο entry στην ομάδα του Contra.gr και παρά τις απειλές του διευθυντή ότι θα περάσει διαβολοβδομάδα τρέχοντας τρεις φορές το τετράγωνο πριν ξεκινήσει να γράφει, όλη κύλησαν κάπως πιο ομαλά. Στον ελεύθερο χρόνο του, τρώει αβοκάντο και άλλα φρούτα άγνωστα στο ανθρώπινο μάτι, προκαλώντας τη μήνη του Κώστα Μπράτσου που αδυνατεί να τα αναγνωρίσει. Ο Γιώργος ζει στα άκρα της υγιεινής διατροφής.

Το κινηματογραφικό alter ego του: Ο Γιώργος Σαμαράς, όταν κάνει με το καλό την πρώτη του κινηματογραφική δουλειά.

Μαρίνα Στρίγγα

Φήμες λένε ότι οι πολύ στενοί συγγενείς και φίλοι της μοναδικής θηλυκής παρουσίας του Contra.gr έχουν ακούσει τη φωνή της. Πλάκα κάνω. Η Μαρίνα έχει αρχίσει δειλά-δειλά να μιλάει στο γραφείο, έστω στους διπλανούς της που συχνά με κόπο σκύβουν προς το μέρος της για να ακούσουν τι τους λέει. Αγαστή μου συνεργάτιδα στην προώθηση θεμάτων του ΟΝΕΜΑΝ στο Contra.gr, η Μαρίνα είναι το κόσμημα της αίθουσας και άπαντες την έχουμε κορώνα στο κεφάλι. Πρώτος απ' όλους ο Βλαχόπουλος κι ας τη φωνάζει ακόμα Κατερίνα.

 

Το κινηματογραφικό alter ego της: Η πριγκίπισσα Ραπουνζέλ στο mute.

Τι κάνει ανελλιπώς και φέτος: Αφενός ησυχία και αφετέρου σπάει τη συσσωρευμένη αντρίλα του χώρου.

Γιάννης Μπαϊρακτάρης

Ο Γιάννης είναι ένας ιδιαίτερα αξιόλογος νεαρός συνάδελφος με περγαμηνές και μεγάλη προοπτική (απόφοιτος των ΕΜΜΕ γαρ) που έχει την ατυχία να κάθεται δίπλα από τον Παντελή Βλαχόπουλο κάθε πρωί. Ο άτυχος Γιάννης είναι ο βασικός αποδέκτης όλης της λάσπης κατά του επιτελείου του ΟΝΕΜΑΝ που εκτοξεύει ο διευθυντής του σε ανύποπτο χρόνο και χωρίς σημαντικές αφορμές. Πραγματικά πατρικός ο Βλαχόπουλος προειδοποιεί τον Γιάννη να μη γίνει σαν κι εμάς. Πραγματικά ξύπνιος ο Γιάννης, τον ακούει σεβαστικά, αλλά δεν νομίζω πως τον παίρνει στα σοβαρά. Γι' αυτό θα πάει μπροστά.

Το κινηματογραφικό alter ego του: Ο Τομ Κρουζ στο Cocktail

Τι κάνει ανελλιπώς και φέτος: Υπομονή.

Ηλίας Καλλονάς

Ο Ηλίας είναι ένας φέρελπις αθλητικός συντάκτης με έφεση στο ξένο ποδόσφαιρο, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι υποστηρίζουμε την ίδια ομάδα. Ψέματα. Το πιο σημαντικό είναι ότι εγώ στην ηλικία του ήξερα απέξω μόνο την ενδεκάδα της ΑΕΚ και της ομάδας που είχα στο Football Manager. Αυτός ξέρει πιο πολλά. Ούτε ο Ηλίας είναι πολυλογάς, συνεχίζοντας την παράδοση των περισσότερων συντακτών του Contra.gr να μην λένε περισσότερα απ' όσα χρειάζεται κάθε φορά. Κι αυτός θα πάει μπροστά. (Γενικά, το Contra.gr έχει κινηθεί εξαιρετικά στο scouting και οι Στρίγγα-Μπαϊρακτάρης-Καλλονάς φοράνε εναλλάξ το περιβραχιόνιο της Ελπίδων).

Το κινηματογραφικό alter ego του: Ο Colin Farrell στο Phone Booth. Γιατί έτσι.