Αναμένοντας την πρώτη στροφή…

Ο Πάνος Σεϊτανίδης γράφει για το επικείμενο Grand Prix της Μόντσα

Αναμένοντας την πρώτη στροφή…

Δεν ήταν λίγες οι φορές έως τώρα που Σάββατο βράδυ έγραφα πως ο μισός αγώνας της Κυριακής θα κρινόταν στην πρώτη στροφή, τον πρώτο γύρο. Όμως μετά τα όσα έγιναν πριν καν συμπληρωθούν δέκα χιλιόμετρα εμφύλιας κόντρας στο Βέλγιο, όπου ο Nico Rosberg "χειρούργησε" το ελαστικό του Lewis Hamilton, αυτή τη φορά θα σας ξενερώσω.

Αν η pole ήταν στα χέρια του Γερμανού τα πράγματα θα ήταν αλλιώς. Ο Hamilton θα πάλευε να κλέψει την πρωτιά, ο Nico θα είχε την πολυτέλεια να ορίσει την τοποθέτηση του για το πρώτο, αργό chicane, θα ήταν διαφορετικό το σενάριο. Τώρα, στα φρένα για το "Variante del Rettifilo" περιμένω τον Lewis να μην δεχθεί ασφυκτική πίεση από τον teammate του - εκτός κι αν κάνει τόσο κακή εκκίνηση που θα βρεθούν δίπλα-δίπλα.

Αν ο Hamilton εκκινήσει καλά, ο Rosberg έχει ένα κάρο λόγους να αποφύγει τα δράματα. Κατ' αρχήν, μετά το Βέλγιο όπου υπήρξε κάποιου είδους ποινή από πλευράς της ομάδας (άγνωστο ποια και άγνωστο το γιατί σε ένα συμβάν όπου δεν τιμωρήθηκε από τους αγωνοδίκες), το να ρισκάρει ξανά μία σύγκρουση των δύο, θα εξοργίσει τα μεγάλα κεφάλια της Mercedes. Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, βλέπω τον διευθυντή αγωνιστικών δραστηριοτήτων, Toto Wolff, να σπάει και το αριστερό του χέρι πάνω στο κεφάλι του Nico (σ.σ. έσπασε το δεξί σε… ποδηλατικό ατύχημα). Αν έως τώρα στο στρατόπεδο των ασημί βελών ακροβατούν σε τεντωμένο ηθικό σκοινί, ένα ακόμα ατόπημα από πλευράς του θα τον έριχνε κάτω με απρόβλεπτες συνέπειες.

" Νομίζω πως έχουμε καταστήσει σαφές που είναι η διαχωριστική γραμμή αύριο", ξεκαθάρισε ο Wolff.

Αναμένοντας την πρώτη στροφή…

Βάλτε στην εξίσωση και τις αντιδράσεις του κοινού. Στο Σπα τον γιούχαραν παρότι για να είμαι ειλικρινής, δεν θεωρώ πως έκανε και κανένα έγκλημα, άρα αν μία επανάληψη του "αθώου" λάθους, θα τον "ενοχοποιούσε" για τα καλά.

Κι αν δεν σας πείθουν ως αιτίες η δημοτικότητα και η "αγάπη" των αφεντικών, θα σας πείσουν τα μαθηματικά. Ο Rosberg έχει προβάδισμα 29 βαθμών, με επτά αγώνες να απομένουν για να πέσει η καρό σημαία στη σεζόν. Απέκτησε δηλαδή ξανά την πολυτέλεια να κάνει… περιορισμό ζημιών. Από το να ρισκάρει μία σύγκρουση που δύσκολα θα καταλήξει ξανά σε εγκατάλειψη μόνο του teammate του, θα προτιμήσει να πάρει τους 18 βαθμούς της δεύτερης θέσης και να πάει στη Σιγκαπούρη (όπου έχει καλούς αγώνες στο παρελθόν) με αβάντα 22 πόντων.

Αναμένοντας την πρώτη στροφή…

Μπορείς να κατηγορήσεις για διάφορα πράγματα τον Rosberg. Να τον χαρακτηρίσεις οδηγό χαμηλότερου βεληνεκούς έναντι των Hamilton, Alonso και Vettel, να τον πεις αλαζόνα, κακό ψεύτη για την παράσταση που θύμιζε Γκλέτσο στο Μονακό κ.α.

Όμως χαζός δεν είναι. Αντιθέτως, είναι πολύ, πολύ έξυπνος. Και ξέρει πως ένα νέο επεισόδιο στο ατέρμονο σίριαλ της κόντρας με τον Lewis, το μόνο που θα κάνει, θα είναι να τον βλάψει…

News 24/7

24MEDIA NETWORK