Δεν αλλάζουν τα κερμπ

Η FIA δεν συμμερίζεται τις ανησυχίες ομάδων και οδηγών

Δεν αλλάζουν τα κερμπ

Μπορεί μέχρι τα ελεύθερα δοκιμαστικά του Σαββάτου, ο Max Verstappen να ήταν ο μόνος που γκρίνιαζε για τα επιπλέον κερμπ που έχουν τοποθετηθεί στην πίστα του Red Bull Ring. Όμως μετά τα χθεσινά συμβάντα όπου τρεις οδηγοί είδαν τις αναρτήσεις τους να καταρρέουν πατώντας τα (Nico Rosberg, Sergio Perez, Dannil Kvyat), η ανησυχία γενικεύτηκε.

Εκτός από τις δηλώσεις στα ΜΜΕ, υπήρξε και δράση από το GPDA, δηλαδή των σύνδεσμο των οδηγών. Ο πρόεδρός του, Alex Wurz, πήγε μαζί με τον Kvyat, τον επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Toto Wolff, καθώς και τον τεχνικό έφορο της FIA, Charlie Whiting, να μελετήσουν από κοντά αυτά τα αμφιλεγόμενα κερμπ.

Ο τελευταίος εξήγησε την ανάγκη ύπαρξή τους αλλά και το σχεδιασμό τους, ξεκαθαρίζοντας παράλληλα πως δεν θα υπήρχε καμία αλλαγή. Η παγκόσμια ομοσπονδία δεν πρόκειται να ανταποκριθεί στη «γκρίνια» των οδηγών.

Αντίθετα, τους καλεί να συμμορφώνονται με τα όρια της αγωνιστικής διαδρομής. Η αλήθεια είναι πως αν στο συγκεκριμένο σημείο υπήρχε μπαριέρα, κανένας δεν θα έφτανε τόσο έξω από τη γραμμή του για να κερδίσει πλεονέκτημα.

Μιλώντας σχετικά, ο Wolff ξεκαθάρισε πως μελετώντας τα δεδομένα από την τηλεμετρία, εντόπισαν πως η πηγή του κακού δεν είναι η υπερβολική φόρτιση των αναρτήσεων αλλά μία περίεργη ταλάντωση που προκαλείται με το που το ελαστικό πατάει στα συγκεκριμένα κερμπ, που οδηγεί στην αστοχία των αναρτήσεων.

 

Πάνος Σεϊτανίδης

VIDEO

F1 AGENDA