Ο διάλογος με τον Πάνο Σεϊτανίδη

Ο Πάνος Σεϊτανίδης συνομίλησε για 2 ώρες με τους αναγνώστες του Contra.gr για την επιστροφή του Lewis Hamilton στην κορυφή της βαθμολογίας στο πρωτάθλημα της Formula 1, την εγκατάλειψη του Nico Rosberg και όλα όσα έγιναν στο Grand Prix της Σιγκαπούρης.

Ο διάλογος με τον Πάνο Σεϊτανίδη

O διάλογος:

16:42
Καλησπέρα και καλώς ήλθατε σε ένα ακόμα live chat για το μαγικό κόσμο της Formula 1. Χθες είχαμε ένα ακόμα συναρπαστικό Grand Prix, υπό το φως των προβολέων της Σιγκαπούρης, με νικητή τον Lewis Hamilton και τις δύο Red Bull να τον πλαισιώνουν.

16:42
Αυτή η νίκη έφερε ξανά τον Lewis στην κορυφή της βαθμολογίας, πράγμα που είχε να συμβεί από τον Μάιο και το Grand Prix Ισπανίας! Απομένουν πέντε αγώνες και 150 διαθέσιμοι βαθμοί. Τι λέτε, είναι πλέον στην «pole position» για τον τίτλο;

16:43
Αυτό θα είναι ένα από τα θέματα της ημέρας, προέκυψαν πολλά ακόμα αυτό το Σαββατοκύριακο και για τις επόμενες δύο ώρες θα τα συζητήσουμε εδώ στο Contra.
16:43
Περιμένω λοιπόν τα σχόλια, τις ερωτήσεις και τις τοποθετήσεις σας. Αρχίσουμε σε λίγα λεπτά…
16:48
Όπως πάντα, θα δημοσιεύονται μαζεμένα ερωτήματά σας, ανάλογα τη θεματολογία. «Γκρουπάρουμε» τις ερωτήσεις για να προλάβουμε να απαντήσουμε σε όλα τα σχόλια σας. Αν λοιπόν οι σκέψεις σας δεν δημοσιευτούν άμεσα, λίγη υπομονή, αυτό θα συμβεί μερικά λεπτά μετά.

16:49
Πάμε λοιπόν, με τα πρώτα ερωτήματα!
16:50
ΝΙΚΟ : ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΕΝΑ ΚΡΙΜΑ
16:51
Νίκο αποδείχθηκε πως δεν είχαν τα τιμόνια το πρόβλημα αλλά αυτό εντοπίστηκε σε ηλεκτρικό βρόγχο στην κολώνα του τιμονιο. Εκατό τιμόνια να έβαζαν, πάλι θα έβγαζε το ίδιο πρόβλημα.
16:51
nikos : telika o alonso tha parameinei sthn ferrari;
16:51
John : Πανο κατι ακουστηκε οτι ο Αλονσο ειπε και επισημα οτι αποχωρει απο την Φεραρι...αληθευει κατι τετοιο ??
16:54
Είναι σενάριο μηνών που το έχουμε συζητήσει εκτενώς και σε προηγούμενα Live chat. Ενώ πριν τη Μόντσα φαινόταν όλα να βρίσκονται σε τεντωμένο σκοινί, ο Ισπανός φέρεται να πείστηκε να παραμείνει. Λίγο η αλλαγή στη διοίκηση της ομάδας, λίγο ενδεχόμενες αλλαγές που εμείς δεν ξέρουμε ακόμα, νομίζω έκαναν τη δουλειά. Ωστόσο, όπως κυκλοφορεί έντονα στο διαδίκτυο, στο περιθώριο του ιαπωνικού Grand Prix η Honda φέρεται έτοιμη να προσφέρει Γη και Ύδωρ στον Ισπανό, καταβάλοντας μάλιστα και αποζημίωση 30 εκατομμυρίων ευρώ στη Ferrari! Υποθέτω αυτή θα είναι η ύστατη προσπάθεια - εφόσον πάντα το σενάριο αυτό ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Πάντως όπως είχαμε πει και μετά τη Μόντσα, κάθε μέρα που παιρνάει, είναι υπέρ της Ferrari...
16:54
Αντρεας-Φεραρι : Καλησπερα Πανο τι θα γινει με αυτην την Φεραρι,ποτε θα γινει ξανα ανταγωνιστικη ,εχω ξενερωσει με τη Φορμουλα1 εδω και 5 χρονια που ξερεις πριν αρχισει το πρωταθλημα ποια ομαδα κατασκευαστων θα παρει το πρωταθλημα,και αντιστοιχως οι οδηγοι της θα διεκδικησουν το πρωταθλημα! γιατι γινεται αυτο? γιατι χαθηκε ο ανταγωνισμος ?
16:54
Dimitris Alonso : η παρουσία του αλόνσο ήταν ένα πυροτέχνημα για την φεράρρι ή από εδώ και πέρα θα έχει καλές εμφανίσεις;;;
16:58
Αντρέα αν εξαιρέσεις τη φετινή σεζόν που λίγο-πολύ όλοι αναμέναμε τη Mercedes πολύ δυνατή, νομίζω δεν είχαν όλοι αντίστοιχη σιγουριά για την προηγούμενη τετραετία της Red Bull και σίγουρα όχι για το 2009 και τη Brawn. Η Ferrari έχουμε πει πως είναι ένας "ιδιαίτερος" οργανισμός, με περίπλοκες εσωτερικές ισορροπίες και διεργασίες. Έχει τους καλύτερους οδηγούς, έχει ικανούς τεχνικούς, έχουν λυθεί τα προβλήματα με την αεροδυναμική σήραγγα αλλά και πάλι, δεν... ίσως ο Marchionne να κάνει ριζικές αλλαγές στη δομή της ομάδας και αυτό, με την έλευση ενός πραγματικού διευθυντή στη Gestione Sportiva αντί του -δεν έχω ιδέα από F1- Mattiacci, να βοηθήσουν...
16:59
Δημήτρη, ήταν τα χαρακτηριστικά της αγωνιστικής διαδρομής στη Σιγκαπούρη που συντέλεσαν στη μείωση της ψαλίδας από τη Mercedes. Όχι κάποια ουσιαστική βελτίωση στην F14T. Πάνε για 2015 πια...
16:59
ΝΙΚΟΣ : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΝΟ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΧΘΕΣ (ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ)ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΠΟ VETTEL ΤΙ ΛΕΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΑΝ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΡΥΘΜΟΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΣΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ
17:02
Καλησπέρα Νίκο. Το λέω από την αρχή της σεζόν, παρά την κυριαρχία της Mercedes, από πλευράς αγωνιστικού θεάματος, διανύουμε εξαιρετική σεζόν.
Όσο για τον Vettel, αν κάπου θα έκανε μία καλή εμφάνιση, αυτό θα ήταν στη Σιγκαπούρη, το σιρκουί όπου είχε μονοπωλήσει τις νίκες την προηγούμενη τριετία. Όσο περνάει ο καιρός, δείχνει να λύνει τα προβλήματά του πιο γρήγορα απ' ότι ο Kimi στη Ferrari. Ειδικά χθες, κατάφερε μετά από καιρό να συνεργαστεί σωστά με τα ελαστικά της Pirelli - αυτό είναι το κλειδί.
17:02
mclarenakias21 : καλησπερα πανο θα ηθελα να σε ρωτησω πως βλεπεις την ομαδα του woking και ποσο πιθανον βλεπεις εκτος απο ανταγωνιστικη του χρονου να εχει και ενα μεγαλο ονομα στους οδηγους.ευχαριστω
17:02
Βαγγελης : Τι γινετε με την μακλαρεν για του χρονου;
17:04
Όλα θα εξαρτηθούν από τη δυναμική της μονάδας ισχύος της Honda. Αυτός ο ένας χρόνος καθυστέρησης στην είσοσο στο "παιχνίδι", ουδείς μπορεί από τώρα να γνωρίζει αν θα αποδειχθεί "ατού" ή μειονέκτημα. Η παρουσία του Peter Prodromou από τώρα στο Woking, θα βοηθήσει στο σχεδιασμό του μονοθεσίου του 2015. Βάζουμε λοιπόν ερωτηματικό για τον κινητήρα.
Για τους οδηγούς... νομίζω πως το ερώτημα είναι Button ή Alonso. Περιμένω να διατηρήσουν τον Magnussen κι αν πείσουν τον Ισπανό, να φύγει ο Button. Αλλιώς ο Βρετανός μένει.
17:04
ΝΙΚΟΣ : ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙ HAMILTON ΑΥΤΟΣ ΛΕΕΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ROSBERG ΕΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΙΑ TOY ROSBERG ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑ ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙ O ROSBERG ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο HAMILTON ΕΙΝΑΙ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙ
17:06
Συνήθως ο Lewis γκρινιάζει πιο πολύ, ο Nico είναι πιο μπλαζέ. Μια χαρά δεν είναι. Είναι τυπικά και υποχρεωτικά οκ, μέχρι την επόμενη αψιμαχία. Τότε θα βγάλουν πάλι τα μαχαίρια. Πάντως χθες ο Rosberg, όσο στεναχωρημένος κι αν ήταν (η φάτσα του τα έλεγε όλα), συμμετείχε στη φωτογραφία της ομάδας για τη νίκη του Lewis. Αυτό δεν το κάνει πάντα ο χαμένος.
17:07
Τέλης : Καλησπέρα Πάνο. Επιτέλους λίγη τύχη και για Χάμιλτον! Πάλαιψε πολύ φέτος και νομίζω αξίζει τον τίτλο..θα δούμε. Ένα σχόλιο για Αλόνσο: Πιστεύεις η ομάδα θα μπορούσε να κάνει καλύτερη δουλειά για να του εξασφαλίσει τη δευτερη θέση;
17:07
stelios k. : Πανο πρωτον συγχαρητηρια για την πολυ καλη δουλεια σου και δευτερον θελω να μου πεις αν πιστευεις πως ο Alonso θα οδηγει για αλλη ομαδα και σε αλλο μονοθεσιο του χρονου η' αν θα παραμεινει στη Ferrari.??
17:07
Βασίλης : Πάνο οι Ferrari ήταν ανταγωνιστικές όλο το 3ήμερο,αυτό οφειλόταν αποκλειστικά στην πίστα ή έγιναν και κάποιες διορθωτικές αλλαγές στο μονοθέσιο?(μαζί με τις διοικητικές)
17:07
giannhs : re pano pws ginetai i ferrari kathe xrono na xekinaei me toso megales prosdokies kai telika na vlepoume to fernando na paleuei me ena karo?eutixws pou einai odhgara kai yperkaluptei tin aneparkeia tis omadas me throumenwn twn analogiwn antagwnistikes emfaniseis..prepei kai i ferrari pia na tou dwsei ena monothesio gia na diekdikisei to prwtathlima sta isa
17:10
Τέλη συμφωνούμε... πιστεύω πως είναι καλύτερος οδηγός από τον Rosberg. Όπως είπε ο Toto Wolff: "Δείχνει τη διαφορά ενός σούπερ-σταρ από ένα σταρ".
Για Alonso όχι, αυτή τη φορά η Ferrari δεν έκανε κάποιο λάθος στη στρατηγική - το αντίθετο μάλιστα.
Στέλιο σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Αναλύσαμε νωρίτερα για το σενάριο Honda που πλέον είναι το μοναδικό στον ορίζοντα. Πιστεύω όμως όσο περνάει ο καιρός πως θα μείνει.
Πρέπει όμως να έχει πειστεί από τη Ferrari πως θα έχει επιτέλους αυτό που λέει ο Γιάννης. Ένα μονοθέσιο για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα στα ίσια. Για να δούμε...
Βασίλη, νομίζω αποκλειστικά στην πίστα. Οι διοικητικές αλλαγές δεν έχουν κανένα (άμεσο) αντίκτυπο.
17:10
McHam : Οταν ο νικο ειπε DAMN IT στον ασυρματο επειδη ο LEwis τον περασε για 7 χιλιοστα μαλλον θα κοπανησε και το τιμονι απο τα νευρα του και τα στραβωσε ολα.
17:10
Καλοοοοοοοοοοό!
17:11
Dimitris Alonso : υπάρχει περίπτωση να ξαναδούμε ανεφοδιασμό στα pit stop;;;για να ανεβάσει και το ενδιαφέρον ακόμη πιο πολύ
17:11
Όχι άμεσα, δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στην ατζέντα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.
17:11
ΚΩΣΤΑΣ : ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΕΧΕΙ 3 ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ ΙΣΧΥΕΙ??
17:13
Είναι σενάριο που ακούγεται χρόνια. Με κάθε ευκαιρία το επανέφερε ο Luda di Montezemolo και με το που πάφθηκε από πρόεδρος της Ferrari, πήρε τη σκυτάλη ο Ecclestone. Όχι τυχαία.
Δεν πιστεύω πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο - τουλάχιστον όχι βραχυπρόθεσμα. Θα πρέπει να χρεωκοπήσουν τρεις ομάδες και να βρεθεί και το χρήμα για να μπορέσουν οι άλλες οκτώ, να καλύψουν την τεράστια αύξηση προϋπολογισμού που αυτό θα επιφέρει. Χαρακτηριστικά ο Wolff είπε πως για τη Mercedes κάτι τέτοιο θα σήμαινε αύξηση των εξόδων κατά 20-25 εκατομμύρια ευρώ! Είναι μεγάλο το ποσό. Ειδικά σε μία εποχή, που οι κανονιμοί αλλάζουν για να μειωθούν τα κόστη, όχι για να αυξηθούν!
17:14
Γιαννης : Πάνο πως σ φανηκε ο περιορισμος στην ενδοεπικοινωνια?Εμενα προσωπικα μ αρεσε γτ πλεον οι οδηγοιθα εχουν εναν επιπλεον βαθμο δυσκολιας οποτε θα εχουν περισσοτερη δουλεια.Κι ετσι θα δουμε ποιοι οδηγοι θα αντεξουν στην πιεση
17:15
Πράγματι, ούτε εμένα μου άρεσε η πλήρης καθοδήγηση των οδηγών. Όσο περίπλοκα κι αν είναι πλέον τα μονοθέσια. Επίσης, ορθώς θεωρώ πως δεν ίσχυσαν άμεσα όλες οι απαγορεύσεις, χρειάζεται χρόνος προσαρμογής. Είναι μία θετική αλλαγή στους κανονισμούς - μας έχουν λείψει τέτοιες τον τελευταίο καιρό...
17:15
Stavros : Dimitris Alonso νομίζω ότι γενικά όλες οι εμφανίσεις του αλόνσο είναι καλές σκεπτόμενος οτι οδηγεί ένα πολύ υποδεέστερο μονοθέσιο. Είναι οδηγάρα ο άτιμος
17:16
Είναι κατά τη γνώμη μου, στην ηλικία που βρίσκεται και με τις παραστάσεις που έχει πλέον, ο πιο ολοκληρωμένος.
17:16
ΝΙΚΟΣ : ΜΠΟΡΕΙ Ο VETTEL NΑ ΕΙΧΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΠΟΙΟ ΦΘΑΡΜΕΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥ RICCIARDO ALONSO ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΠΙΘΕΣΗ
17:16
ΝΙΚΟΣ : ΠΩΣ ΕΞΗΓΕΙΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΣΤΡΑΤHΓΙΚΗ ΣΕ VETTEL RICCIARDO.NOMIΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΕΧΘΟΥΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ VETTEL ME TA ΑΠΟ ΤΟΣΕΣ ΛΑΘΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ CIRCUE ΠΟΛΗΣ ΗΘΕΝΑΝ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΗΣΟΥΝ ΤΟ ΒΑΘΡΟ
17:16
Νίκος : Γιατί στην Ferrari να τραβήξουν μέσα τον Alonso? ΄Ηταν σταθερά δεύτερος με σχετικά φρέσκα πολύ μαλακά και μπορούσε να συνεχίσει σε στρατηγική αλά Hamilton. Σε μια πίστα όπως η Σιγκαπούρη δύσκολο να περάσεις 2 red-bull που παίζουν άμυνα...
17:22
Άλλαξαν ελαστικά ο Vettel στον Γύρο 26, ο Ricciardo στον 28 και ο Alonso στυον 32, όταν μπήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Θεωρώ πως ούτε η RBR ούτε η Ferrari εκαναν λάθος. Αν το αυτοκίνητο ασφαλείας έμενε λιγότερο στην πίστα, ο Vettel δεν θα μπορούσε να κρατηθεί. Διαχειρίστηκε τα ελαστικά του καλύτερα από κάθε άλλο αγώνα φέτος.
Για την κοινή στρατηγική των δύο οδηγών της Red Bull, εξέφρασα την ίδια απορία στην τηλεοπτική μετάδοση. Ακολούθησαν συντηρητική προσέγγιση, επιδιώκοντας να καλύψουν και οι δύο οδηγοί τον Alonso, αντί να κυνηγήσουν και τον Hamilton.
Νικο, έχοντας δεδομένο πως έπρεπε υποχρεωτικά να βάλει και τη μαλακή γόμα, έκριναν πως εκεί ήταν το κατάλληλο σημείο. Και ήταν. Αν είχαμε και δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας, ίσως η επιλογή του Lewis (που έχει και πολύ καλύτερο μονοθέσιο από τη Ferrari) να μη τον έφερνε πρώτο. Είχε ρίσκο.
17:22
giorgos21-hrakleio : Kalhspera Pano , 8ewrw oti to GP Singapourhs htan o orismos ths apodoshs dikaiwsynhs ... enas hamilton pou apla aksize th nikh , enas rosberg pou h kakodaimonia pou kynhgouse ton lewis hr8e panw tou , 2 red bull pou phran wrima oti tous analogouse , vettel poly wrimh syberifora apenanti ston teamate tou kai g ayto allwste den piestike , enas alonso sta8era kalos , 2 williams pou ekanan ti kalyterh strathghkh wste na krath8oun mprosta apo tis ferrari sti ba8mologia (gia ligo o bottas 8a mporouse na prosferei 6-8 pts extra) kai enas jean eric vergne pou apodeikniei oti aksizei na brisketai sto grid me to spa8i tou . esy ti les gia ola ayta ?
17:24
Γιώργο, δανεικά είναι όλα και ατυχίες έχουν και πρέπει να έχουν και οι δύο οδηγοί. Αυτό είναι και το θέμα του blog που ετοιμάζω και θα δημοσιευτεί εδώ στο Contra ή αργά απόψε ή νωρίς αύριο το πρωί. Κλασικά σταθερός ο Alonso, για τον Vettel δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς ενώ για τον Jean-Eric Vergne, φοβάμαι πως δεν έχει και την οικονομική βοήθεια που θα τον βοηθήσει να έχει μία δεύτερη ευκαιρία.
17:25
Αντρεας-Φεραρι : Μακαρι Πανο να γινουν ολα αυτα για να επανελθει δυναμικα και πρωταγωνιστικα στο πρωταθλημα η φεραρι! γιατι εχει ικανοτατους οδηγους και δεν διεκδικει κατι!ο ραικονεν γιατι τετοια πτωση,μεχρι και πιο απειροι οδηγοι απο αυτον διακρινονται πιο συχνα,οι εμφανισεις του ειναι μετριες εως κακες μπορω να πω!
17:27
Αντρέα ο Raikkonen δεν μπορεί να κινηθεί με τη γνωστή του ταχύτητα με αυτό το μονοθέσιο. Θέλει ακριβές εμπρός μέρος και δεν το έχει. Γι' αυτό και ηττάται κατά κράτος από τον Alonso, που έχει την F14 T να λειτουργεί ακριβώς στα μέτρα του.
17:27
κωστας : καλησπερα πανο.Τελικα τι θα γινει με το θεμα Button-Magnussen?ποιος θα μεινει ποιος θα φυγει,και ποιες ειναι οι πιθανεσ μεταγραφες?
17:27
Κωστας : καλησπερα πανο.μπατον-μαγκνουσεν..ποιος μενει ποιος φευγει και αν φυγουν και οι δυο ποιοι θα ρθουν?και γιατι να συνεχισει ο ρον ντενις να ναι επικεφαλης μετα απο μια τοσο καταστροφικη χρονια?
17:29
Όπως είπαμε Κώστα, αναμένουμε μία ύστατη προσπάθεια της Honda να δελεάσει τον Alonso. Αν αυτό δεν συμβεί, μένει ο Button και πιστεύω πως μένει και ο Magnussen.
Όσο για τον Dennis, τώρα επέστρεψε και ξεκίνησε σειρά αλλαγών που θα ολοκληρωθούν το 2015, με την επιστροφή και της Honda. Γύρισε να μαζέψει τα πράγματα και να είσαι σίγουρος πως θα τα καταφέρει, τουλάχιστον μέχρι κάποιο βαθμό.
17:29
Αποστόλης : Μόνο εμένα μου φάνηκε ψιλοβαρετός ο αγώνας σε σχέση με αυτό που είχαν αφήσει να εννοηθεί ότι θα επακολουθούσε απ' τις κατατακτήριες?
17:30
Χαρακτηριστικές οι δηλώσεις του Ricciardo. Περιμέναμε λέει, να είμαστε ακόμα πιο κοντά στις Mercedes στον αγώνα και τελικά έγινε το αντίθετο.
17:30
Stefanisz : Πανο μηπως η φεραρι εχει κανει τον "κυκλο της" ως ομαδα διεκδικητρια τιτλου? Μηπως χρειάζεται ενα ολικό restat? Απο το κεφάλι μεχρι τον.... καφετζη?
17:33
Το "κεφάλι" άλλαξε την προηγούμενη εβδομάδα. Ο Sergio Marchionne αναλαμβάνει πρόεδρος αντί του Montezemolo. Χωρίς κουστουμάκια και φιοριτούρες, έτοιμος να στέλνει σπίτι του όποιον δεν κάνει καλά τη δουλειά του. Τώρα για τον... καφετζή στο Μαρανέλο, θα κάνω ρεπορτάζ και θα επανέλθω!!! Σοβαρά μιλώντας όμως, το φωνάζω πολύ καιρό. Η Ferrari χρειάζεται θεμελιώδεις αλλαγές, αναδιάρθρωση, αλλαγή φιλοσοφίας, τρόπου σκέψης και λειτγουργίας. Νομίζω αυτό το κίνημα αλλαγών ξεκίνησε...
17:33
Διονύσης : Μηπως για να επανερθει η φερραρι να φερουν πισω τον Syper-Flavio να κανει τα μαγικα του;;;;
17:34
Αν μπορούσε ο Marchionne να "ζήσει" με έναν Flavio από κάτω του, διευθυντή δηλαδή στη Gestione Sportiva, εννοείται! Είναι το όνομα που έχω πρώτο στη λίστα σε κάθε τοποθέτηση επί του θέματος εδώ και πάνω από ένα χρόνο. Δεν το βλέπω όμως να γίνεται...
17:34
Κιμι για μια ζωη : Πανό καλησπέρα. Πιστεύεις ότι ο Κιμαρος θα ειναι ανταγωνιστικός με ενα καλό μονοθέσιο του χρόνου; Γιατί να ξέχασε να οδηγεί δε γίνεται. Το ταλέντο δε χανεται
17:35
Ακριβώς. Μόνο που εκτός από ανταγωνιστικό, θα πρέπει να είναι και πιο ουδέτερο - δηλαδή όχι εντελώς αντίθετο από το δικό του οδηγικό στιλ. Όμως το γεγονός πως το 2015 θα είναι όπως όλα δείχνουν η τελευταία του σεζόν στη Formula 1, δεν είναι υπέρ...
17:35
massafw36 : kalhspera pano k se olh thn parea sungxaritiria gia thn spoudaia douleia.sxetika varetos agwnas an eksaireseis tous teleutaious gurous,dn perimena na einai sthn 5ada se mia tetoia pista k an den htan gia allh mia fora atuxh tha ekanan to 5 6,sthn iapwnia ths perimenw pio psila kathws ths voleuei arketa h xaraksh ths pistas.telos o kviat kai o mag stous teleutaious gyrous prepei pragmatika na ta eidan ola
17:36
ΝΙΚΟΣ : ΣΥΓΛΟΝΙΣΤΙΚΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟΥ MAGNUSSEN ΠΟΥ ΕΠΑΘΕ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΣΟΥΡΟΥΦΛΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ.ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΣΕ ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ GRAND PRIX ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΚΛΗΡΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ
17:40
Καλησπέρα και ευχαριστώ πολύ massafw36. Και οι ίδιοι κρατούσαν χαμηλούς τόνους, είναι σαφές πως τέτοια σιρκουί δεν είναι κι ότι καλύτερο για την FW36. Πράγματι στη Suzuka θα τα πάνε καλύτερα και θεωρώ πως η Williams Μπορεί κάλλιστα να διατηρηθεί στην 3η θέση των κατασκευαστών.
Όσο για τους Kvyat/Magnussen που αναφέρει και ο Νίκος, όντως πέρασαν δύσκολο βράδυ. Εκεί φάνηκε πως οι πολύ πιτσιρικάδες, που έχουν μόνο ένα χειμώνα σκληρής προετοιμασίας και όχι... χρόνια όπως οι άλλοι, δυσκολεύονται. Λογικό είναι. Ειδικά αν δεν δουλεύουν και τα υγρά. Όσο για τη διάρκεια του αγώνα, υπάρχει το όριο των 2 ωρών. Θα είναι δύσκολο να υπάρχει ειδική εξαίρεση για έναν αγώνα. Άλλωστε, είναι το ίδιο για όλους άρα...
17:40
Ιωσήφ : Ο πρώτος αγώνας Formula E ήταν αρκετά καλός αν και τα μονοθέσια ήταν αργά, με τόσα F1 ονόματα όμως έχουμε κάτι να δούμε τον χειμώνα! Ξέρεις αν θα το δείξει κάποιο κανάλι; Πιστεύω αυτός ο αγώνας ισοφάρισε τις ατυχίες των οδηγών της Merc. Από εδώ και εμπρός μακάρι να μην έχουμε άλλη στραβή και να κερδίσει ο καλύτερος!
17:42
Έχει ενδιαφέρον αυτός ο θεσμός. Προβάλλεται live από τον OTE ενώ ετενή highlights διάρκειας 52 λεπτών θα προβάλλονται και από το NewsAuto. Όσο για τις Mercedes, ναι, μηδένισε το κοντέρ και πάμε για τελική ευθεία. Κανείς δεν θέλει οι τίτλοι να κρίνονται στην αξιοπιστία.
17:42
Πέτρος : Πανο καλησπέρα. Είναι ιδέα μου ή ο Ricciardo έπαιζε περισσότερο άμυνα στον Alonso παρα επίθεση στον Vettel? Επίσης πιστεύεις οτι θα υπήρχε διαφορετική εξέλιξη στους τελευταιους γύρους εαν στην Mercedes άκουγαν τον Hamilton και έκαναν πιό νωρίς το τελευταιο pit stop?
17:45
Πέτρο είχε κι ο Ricciardo προβλήματα, συγκεκριμένα με τη φόρτιση της μπαταρίας της μονάδας ισχύος. Συμφωνώ πως έπαιξε περισσότερο άμυνα από επίθεση. Όσο για τον Lewis, θα είχε το πάνω χέρι σίγουρα, απλά... άλλο είναι να πρέπει να περάσεις έναν αντίπαλο με πολύ φθαρμένα ελαστικά, άλλο τρεις...
17:45
Πέτρο είχε κι ο Ricciardo προβλήματα, συγκεκριμένα με τη φόρτιση της μπαταρίας της μονάδας ισχύος. Συμφωνώ πως έπαιξε περισσότερο άμυνα από επίθεση. Όσο για τον Lewis, θα είχε το πάνω χέρι σίγουρα, απλά... άλλο είναι να πρέπει να περάσεις έναν αντίπαλο με πολύ φθαρμένα ελαστικά, άλλο τρεις...
17:45
Νίκος Γκ. : Ποια η άποψή σου για τις φήμες περί 3 μονοθεσίων για κάθε ομάδα? Εάν εφαρμοστεί κάτι τέτοιο με τα πιτς τι θα γίνει? Κάθε ομάδα θα μπορεί να κάνει πιτ στοπ σε 2 ή ακόμα και σε 3 αυτοκίνητα παράλληλα? (το λέω αυτό γιατί σε τυχόν SC θα γίνεται... της μουρλής.) Στο pick to ΣΚ θα πας? :)
17:46
Νικο κάνε ένα scroll down, το αναλύσαμε λίγο νωρίτερα. Μία τέτοια αλλαγή θα έφερνε υπέρογκη αύξηση κόστους, άρα νομίζω δεν έχει λογική. Φυσικά θα είχε και διαδικαστικό αντίκτυπο σε περιπτώσεις όπως αυτή που ανέφερες, σίγουρα. Δυστυχώς όχι, δεν θα πάω στο PICK, έχω μετάδοση DTM από το Zandvoort την επόμενη Κυριακή.
17:46
stelios k. : Πανο αν και ειναι ισως λιγο νωρις για μια τετοια ερωτηση,αλλα πιστευεις οτι και την επομενη σεζον θα εχουμε μια ομαδα κυριαρχο η' θα υπαρχει περισσοτερος ανταγωνισμος και πιο πολλοι διεκδικητες των τιτλων.??
17:48
Σίγουρα η Mercedes είναι στην "pole position" για το 2015. Red Bull (ως εργοστασιακή πια ομάδα της Renault) και Ferrari θα σκυλιάσουν για να τους πιάσουν, ερωτηματικό είναι το που θα βρίσκεται ο συνδυασμός McLaren-Honda. Περιμένω πάντως περισσότερο ανταγωνισμό.
17:48
Μιχαλης 5 : Καλησπέρα σε όλους! Τελείωσαν οι καλές "γρήγορες" εποχές της F1... Κάποτε ο Schumi έμπαινε στη Γαλλία το 2004 4 φορές στα πιτ και πετούσε στην πίστα λες και ηταν κατακτήριες κερδίζοντας τον Alonso αν θυμάμαι καλά... και σήμερα προσέχουμε μήπως σπάσουν τα αυγά... οικονομία στο καύσιμο οικονομία στα λάστιχα...
17:49
Όπως όλα γύρω μας, έτσι και η Formula 1 αλλάζει Μιχάλη. Σκέψου πόσα πράγματα δεν είχες στην καθημερινότητά σου το 2004. Εύλογα δεν είναι όλες οι αλλαγές επιτυχημένες. Η οικονομία καυσίμου ούτε εμένα μου αρέσει. Τo downsizing όμως ήταν επιβεβλημένο. Αρκεί το 2015 να βρούν μία λύση με τον ήχο.
17:50
ferraristi : Καλησπερα Πανο!ανεφερες προηγουμενος οτι δεν βλεπεις να μπαινουν 3 μονοθεσια λογο κοστους,και ηθελα επιτελους να μαθω ποιος ανοητος κατεστρεψε (κατα τη γνωμη μου)το πνευμα της F1 ο εμπνευστης αυτης της κωμωδιας του F1 και οικονομια.Το αθλημα ηταν και ειναι ελιτιστικο και των ακρων ,δεν νομιζω λοιπον να μας πολυ σκαει το γεγονος οτι αντι για 150 κιλα καυσιμου φετος καινε 100 (αν και ειναι χαζο να τα κουβαλανε ολα τα καυσιμα απο την αρχη και υστερα να λεμε για οικονομια) γιατι πολυ απλα δεν ειναι αυτο η F1.η F1 ειναι της υπερβολης οποτε το γεγονος οτι ειναι πιο οικονομικη (αν ειναι) η F1 δεν μου λεει ΤΙΠΟΤΑ για τον απλο λογο οτι ταυτοχρονα ειναι και πιο αργη (οποιος δει τα ρεκορ γυρου ,ταχυτερου γυρου κτλ στις πιστες θα διαπιστωσει οτι τα μονοθεσια 10! χρονια πριν ηταν σοβαρα πιο γρηγορα)και αν υπηρχε θεμα με την ασφαλεια των οδηγων ας γινοταν πιο αυστηροι οι κανονισμοι εκει.ευχαριστω και συγνωμη για το τεραστιο γραπτο
17:53
Καλησπέρα. Αυτές είναι επιταγές της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας και του Jean Todt. Δεν είναι όμως καθαρά δική του βούληση, εκεί οδεύει γενικότερα η αυτοκίνηση. Για να έχεις κατασκευαστές στη Formula 1, πρέπει να τους κρατάς πετυχαίνοντας συσχετισμούς ανάμεσα στα προϊόντα τους και το σπορ. Κάποτε όλοι ήθελαν δίλιτρα θορυβώδη και γρήγορα αυτοκίνητα. Τώρα όλοι ψάχνουν οικονομικά σε χρήση και κτήση οχήματα. Με αντίστοιχο τρόπο, προσαρμόζεται και η F1. Όπως είπα και πριν βέβαια, σε κάποιους τομείς όπως η οικονομία καυσίμου, είναι εξέλιξη που αντιτίθεται στις βασικές αρχές του σπορ.
17:53
michalisF1 : Καλησπέρα για άλλα μια Δευτέρα Πάνο. Προσωπικά θλίβομαι βλέποντας ομάδες όπως ή McLaren Ferrari να βρίσκονται σε αυτή την θέση. Όμως αυτή είναι η ομορφιά της F1 και η εξέλιξη της αυτοκίνησης. Μετά από χρόνια πραγματικά πιστεύω πως με τις τόσες αλλαγές που έχουν γίνει (μαζί και το σταμάτημα πληροφοριών μέσω ενδοεπικοινωνίας) θα δούμε κάτι εξαιρετικό του χρόνου. Πες μου σε παρακαλώ αν στην θέση του ροσμπερκ ήταν ο Αλόνσο και μετά από την συνύπαρξη που είχαν με τον Χάμιλτον το 2007 τι πιστεύεις πως θα γινόταν; σου κάνω αυτή την ερώτηση διότι πιστεύω πως όλοι ασχολούνται με το ποσό Γρηγόρη είναι η μερσεντες και σνομπαρουν το φετινό πρωτάθλημα ενώ αν ήταν ένας άλλος πρωτοκλασατος μαζί με τον Χάμιλτον δεν θα υπήρχε αυτό. Συγνώμη αν σε κουρασα. Αναμένω..
17:57
Χαίρομαι που με πολλούς από εσάς το έχουμε μετατρέψει σε σταθερό ραντεβού! Αυτός ήταν ο στόχος. Μπορεί να είμαστε κατά πολύ λιγότεροι από τους ποδοσφαιρόφιλους αλλά νομίζω αποδεικνύεται από τη συμμετοχή σας σε αυτές τις συζητήσεις πως κάπου πρέπει να υπάρχει χώρος και για εμάς τους petrolheads! Ενδιάφερουσα η τοποθέτησή σου και δεν έχεις άδικο πως ο Rosberg είναι προσωπικότητα που δεν "πουλάει". Πράγματι, αν ήταν εκεί ο Alonso θα είχαμε περισσότερο ντόρο. Για το 2015, επειδή σίγουρα θα προσπαθήσουν να διορθώσουν τα κακώς κείμενα των φετινών αλλαγών (όπως πχ ο ήχος) σε συνδυασμό με την αναπόφευκτη μείωση της ψαλίδας από τη Mercedes που εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τις αλλαγές στους κανονισμούς, αναμένω μία ακόμα καλύτερη σεζόν. Όχι από πλευράς θεάματος, από αυτό έχουμε άφθονο. Απλά, είναι διαφορετικό να μάχονται 3 ομάδες για νίκη αντί για 2 οδηγοί από την ίδια ομάδα.
17:57
massafw36 : sthn williams anaferomoun ksexasa na to grapsw
17:57
Όπως είδες, δεν δυσκολεύτηκα να κάνω το συσχετισμό (massa+fw36).
17:57
ΚΥΡΙΑΚΟΣ : ΠΑΝΟ πιστευω οτι το προβλημα της φερραρι ειναι οτι στη μετα σουμαχερ εποχη ιταλοποιησαν την ομαδα σ ενα σπορ που η ιστορια εχει δειξει οτι κυριαρχουν οι βρετανοι,δεν ειναι τυχαιο οτι και η μερσεντες εχει εδρα στην αγγλια!Υ.Γ. ευτυχως μας λες τι λενε στον ασυρματο γιατι ο τακης μαλλον γερασε κ δεν ακουει καλα!!
17:59
Κυριάκο έχουν ήδη αρκετούς αλλοεθνείς. Allison, Fry, Τομπάζης κ.α. σε ρόλους κλειδιά.
Όσο για το άλλο παράδειγμα, δεν θα είχε λογική η Mercedes αγοράζοντας τη Brawn GP και τις εγκαταστάσεις της, να επιδιώξει να τα μεταφέρει όλα στη Γερμανία. Αγόρασε στημένο μαγαζί και το... τελειοποίησε. Μάλιστα εκτός από το Brackley όπου κατασκευάζεται το σασί, η μονάδα ισχύος "γεννιέται" στο Brixworth, επίσης επί βρετανικού εδάφους.
17:59
ΝΙΚΟΣ : ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙΡΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΚΑΡΒΟΥΝΑ ΠΡΟΠΟΝΙΟΥΝΤΑΙ!!!
18:01
Δεν είπα πως πάνε στα αναστενάρια κάθε χρόνο. Όμως έχοντας βγάλει αρκετές σεζόν με βαρύ πρόγραμμα εκγύμνασης, έχουν περισσότερες αντοχές. Αυτό ισχύει για Kvyat. Οκ, ο Magnussen είχε και υπερθέσμανση από το μονοθέσιο αλλά αυτό δεν αναιρεί τον κανόνα.
18:01
giwrgos : h ford tha epistrepsei pote sthn f1?akougete tpt?
18:02
Όχι Γιώργο, δεν υπάρχει τέτοιιο σενάριο στον ορίζοντα...
18:02
Αλεξ : Αν καποιος οδηγος αλλαξει κινητηρα καποια στιγμη αυτο σημαινει αυτοματα ποινη στην εκκινηση ή υπαρχουν σημεια μεσα στη σεζον οπου μπορουν να το κανουν χωρις ποινη?Ποσο καιρο εχουν οι οδηγοι της Μερσεντες να αλλαξουν κινητηρα?
18:03
Επειδή ξέχασα να σχολιάσω το δεύτερο σκέλος της τοποθέτησης του Κυριάκου... πολλές φορές κι εγώ φίλε μου δεν ακούω καθαρά τι μπορεί να ειπωθεί.
18:03
ΚΥΡΙΑΚΟΣ : εχει παιξει πιστευεις ρολο στην επιδοση φετος της williams η μετακινηση του ΤΟΤΟ,σαν αντιθμιστικα οφελη ξερεις!
18:05
Κυριάκο έπαιξε καθοριστικό ρόλο η αλλαγη προμηθευτή κινητήρα. Αν η Williams είχε μονάδες ισχύος της Renault, δεν θα είχε τέτοια αποτελέσματα. Αυτό είναι ξεκάθαρο. Αν έπαιξε ρόλο το γεγονός πως στη Mercedes είναι πλέον διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων ο Wolff που ήταν πριν στη Williams και που η σύζυγός του είναι ακόμα εκεί... ε, προφανώς ναι. Αποδεικνύεται πως αυτή η κίνηση από πλευράς Sir Frank Williams, ήταν ίσως η καλύτερη που έχει κάνει εδώ και πολλά χρόνια.
18:05
Γιωργος : Πανο λειπει το pure racing... Οι οδηγοι δινουν αναγκαστηκα υπερβολικη σημασια στο πως θα σωσουν τα ελαστικα τους και δεν διακινδυνευουν ενα προσπερασμα... Ακομα και ο Lewis που θυμαμαι στα πρωτα χρονια της καριερας του ηταν ταυρος μαινομενος τωρα οδηγαει πολυ πιο μετρημενα! Α και μια ερωτηση γιατι γυρισαμε στα σλικ ελαστηκα απο εκεινα με τις αυλακωσεις που ειχαμε απο το 98' μεχρι το 09';
18:07
Σε πολλούς Γιώργο. Για να μην πω σε όλους. Αυτό ήταν άλλωστε ανέκαθεν το πνεύμα της Formula 1. Πάντως η αλλαγή του Lewis νομίζω πως ήρθε... με τα χρόνια. Ωρίμασε σαν οδηγός, βελτιώθηκε. Όσο για τα ελαστικά, ήταν μία ακόμα από τις αλλαγές κανονισμών που σε ετήσια βάση αποφασίζει η παγκόσμια ομοσπονδία. Δεν πιστεύω όμως πως είναι αυτός παράγοντας που έχει επηρεάσει αρνητικά την F1. Υπάρχουν τόσα πολλά πιο πάνω στη λίστα...
18:07
Μακλαρενακιας : Ακομη μια απογοητευση με κερασε η ομαδα μου αυτη τη σεζον Πανο! Η κατω βολτα δεν εχει τελειωμο! Χρειαζεται οπωσδηποτε ενα μεγαλο ονομα για του χρονου! Μονη μας ελπιδα να εχουμε ενα κινητηρα ισαξιο ωστε να ανταγωνιστουμε τις Mercedes... Ελπιζω να μη μας απογοητευσει η Ηοnda... Αλλα μονο με πολλη δουλεια μπορουμε να παμε μπροστα!
18:09
Περισσότερο από το μεγάλο όνομα, χρειάζεται η ανταγωνιστική μονάδα ισχύος. Τον καλύτερο οδηγό να έχεις, αν πίσω του έχει 80 άλογα λιγότερα, δεν θα μπορέσει να κάνει κάτι. Είπαμε, το επιπεδο ανταγωνιστικότητας της Honda αποτελεί τεράστιο ερωτηματικό και φυσικά όλοι θα θέλαμε να υπάρχει όσο γίνεται μεγαλύτερη μάχη το 2015. Θα δούμε...
18:09
Τακης : Πανο βλεπεις καμια προοπτικη για τη βελτιωση του ηχου; Ποσο δηλαδη μπορει να βελτιωθει ο ηχος του turbo; Ακουσαμε κατα κερους οτι κανουν δοκιμες αλλα στην ουσια δεν ειδαμε κατι... Μη περιμενουμε να ακουγονται και σα V10!
18:11
Δεν περιμένω να γίνουν θαύματα και να θέλουμε σεισμογράφους σε κάθε πέρασμα. Επειδή όμως είναι ο τομέας στον οποίο η F1 έχει φέτος "πληγωθεί" περισσότερο από κάθε άλλο, είμαι σίγουρος πως πολλά κεφάλια που λειτουργούν σε μεγαλύτερο εύρος στροφών από το δικό μου, αναζητούν λύση σε αυτό το πρόβλημα. Εύχομαι να τη βρουν γιατί στο GP Αυστρίας που είδα φέτος από κοντά, σοκαρίστηκα από τη δραματική μείωση των ντεσιμπέλ.
18:12
merm kimi 7 : ο λογος του οτι καταστραφηκε ο αγωνας του ροσμπερκ ειναι γιατι εσπασε τον καθρεφτη του στο fp1 .... χαχαχα ενα σχολιο για τον μαρκιονε .. ευχαριστω!!
18:19
Ο ρόλος του προέδρου μίας ομάδας, μπορεί να είναι εντελώς αφανής ή καθοριστικός. Ανάλογα πως τα πάει η ομάδα και πως αυτός θέλει να προβάλλεται. Ο Montezemolo, είχε τρομακτική επιτυχία στο τμήμα αυτοκινήτων, αντίστοιχα σπουδαίες επιτυχίες με τη Ferrari στην F1 στη Schumacher εποχή αλλά και ευθύνες για την κατάρρευση που ακολούθησε. Δεν ήταν δυνατόν να περιμένει να φτάσουμε στα μισά του 2014 για να αποδεχθεί παραίτηση του Domenicali. Έπρεπε να τον είχε διώξει ή καλύτερα, τοποθετήσει σε άλλο πόστο, τέσσαρα χρόνια πριν. Ο Montezemolo ήταν της λεζάντας, του κουστουμιού και της φιοριτούρας. Ήθελε να είναι το πρόσωπο της Ferrari. Ο Marchionne, αν και θεωρώ πως μπήκε στο παιχνίδι απλά και μόνο επειδή ήθελε τον πλήρη έλεγχο του τμήματος αυτοκινήτων, επειδή συνηθίζει να φέρνει αλλαγές, περιμένω να αναστήση το τμήμα F1. Όχι άμεσα, όχι μέσω της δικής του ενασχόλησης αλλα επειδή θα κουμαντάρει την ομάδα σαν να ήταν κάθε άλλη. Αυτή είναι και η λύση. Όχι αλαζονεία, σκληρή δουλειά.
18:20
Νικος Κερατσινι : Καλησπερα πανο θα ηθελα να ρωτησω αν εχουν βγει καινουργια κρητηρια σχετικα με την πιστα F1 στην Δραπετσωνα ευχαριστω
18:20
Τα πράγματα ήταν και είναι απλά. Αν βρεθεί κάποιος ιδιώτης, να επενδύσει 800 όμορφα εκατομμυριάκια, όλα μπορούν να γίνουν...
18:20
Δημητρης : Καλησπερα Πανο! Θα ηθελα να ρωτησω ποιο ηταν το θεμα με το μονοθεσιο του Rosberg και εγκατελειψε! Ακουστηκε οτι εκτος απο τις ενδειξεις στο τιμονι ειχε προβλημα και με την ενδοεπικοινωνια και με τον κινητηρα!
18:23
Δημήτρη το πρόβλημα ήταν σε ηλεκτρικό βρόγχο στην κολώνα του τιμονιού της W05 Hybrid. Άρα ότι τιμόνι και να έβαζαν, έβγαζε τρελές ενδείξεις και δυσλειτουργούσε, επηρεάζοντας σχεδόν κάθε τομέα του μονοθεσίου: το DRS, το κιβώτιο κ.α.
18:25
ΒασιληςKimi : Πανο σχετικα με το ΕRS: Ο οδηγος για να παρει την επιπλεον ισχυ πρεπει να παταει ενα κουμπι για 33 δευτερολεπτα σε καθε γυρο ή ολο αυτο γινεται αυτοματα!
18:27
Βασίλη, δεν υπάρχει πια κουμπί που δινει την έξτρα ισχύ αλλά παραμετροποίηση της λειτουργίας της μονάδας ισχύος, που αυτόματα προσφέρει τους 160 επιπλέον ίππους κατά τη διάρκεια του γύρου.
18:28
Damon Hill : Πανο καλησπερα... Ηθελα να ρωτησω τα τιμονια των Red Bull και Williams γιατι δεν διαθετουν καθολου ενδειξεις... Μονο οι σχεσεις των ταχυτητων φαινονται πισω απο το τιμωνι ομως... Αυτο δεν ειναι μειονεκτημα σε σψεση με τις mercedes;
18:32
Damon Hill... που τον θυμήθηκες; Στο ερώτημά σου. Το τιμόνι χωρίς το μεγάλο display έχουν διατηρήσει οι Red Bull, Williams, Lotus, Force India και Caterham, όχι μόνο οι δυο που ανέφερες. Ίσως η απάντηση στο ερώτημα να κρυβεται στο όνομά του display που είναι: McLaren PCU-8D. Το παρέχει η McLaren και δεν είναι υποχρεωτικό. Ίσως τώρα που περιορίζονται τα team radio, να αποδειχθεί μειονέκτημα. Επίσης να σημειώσω πως τα μονοθέσια του Newey, έχουν χρόνια τώρα τις φωτεινές ενδείξεις στο σασί μπροστά από τον οδηγό και πάνω από το τιμόνι - δεν ενσωματώνονται σε αυτό.
18:32
Μιχάλης 5 : κύριε Σεϊτανίδη συμφωνώ με την Economic κατασταση που δουλεύουμε όλοι(;) σήμερα αλλά μήπως μείωνοντας την διάρκεια αγώνα οπως π.χ. τα moto Gp κ χθες ειχαμε 31 γύρους αντι 61 δεν θα ηταν πιο επιθετικές οι ομάδες;
18:35
Για να χάσω κιλά είναι προτιμότερο να τρώω πιο υγιεινά, αντί να τρώω πολύ λίγο. Τι εννοώ; Πρέπει να υπάρξει ένας συμβιβασμός. Η F1 πρέπει να παραμείνει η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Κι αν κάπου αποπροσανατολίστηκαν αυτοί που παίρνουν τις αποφάσεις, θα βρούν το σωστό το δρόμο, να είσαι σίγουρος. Με το να μειωθεί κατά το ήμιση η διάρκεια των αγώνων όπως συμβαίνει σε μικρότερου βεληνεκούς και ενδιαφέροντος θεσμούς, θα επηρεαστούν αρνητικά πολλοί άλλοι παράμετροι όπως πχ η προβολή των χορηγών. Αλλά και σαν θεατής, δεν θα ήθελα να βλέπω Grand Prix που να διαρκούν μία ώρα. Προτιμώ να θωρώ το 2014 ως μεταβατική σεζόν για πιο ουσιαστική λύση στο άμεσο μέλλον.
18:36
Stefanos : Καλησπέρα. Μισό αγώνα ο Kimi δε κατάφερε να προσπεράσει. Λέω από μέσα μου δύσκολη πίστα για προσπέρασμα. Και τί το είπα? Δύο γύρους πριν το τέλος πήρα την απάντησή μου. Ήταν λίγο πιο γρήγορος είχε καλύτερο μονοθέσιο, καλύτερα λάστιχα και περισσότερη εμπειρία. Τελικά όχι μόνο δε πήρε θέση αλλά έχασε κιόλας. Δηλαδή τί πρέπει να κάνουμε στο μπροστινό του τμήμα για να πιέσει? Η επιστροφή του είναι σαν αυτή του Shumi!
18:38
Είναι διαφορετικές περιπτώσεις. Ο Schumi δεν νομίζω να υστερούσε του Rosberg (τουλάχιστον όχι πολύ παρά τη μεγάλη διαφορά ηλικίας) έχοντας ένα μέτριο αλλά ουδέτερο μονοθέσιο. Εδώ, δεν ξέρω τι ακριβώς χρειάζεται ο Kimi αλλά είναι σαφές πως δεν το έχει. Όμως όπως πολύ σωστά είπε κάποιος πριν, δεν ξέχασε να οδηγεί. Το ταλέντο είναι ταλέντο και η ικανότητα είναι ικανότητα. Όμως αυτά δεν μπορούν πάντα να μεταφράζονται σε ανάλογα αποτελέσματα εντός πίστας. Για να τον δούμε του χρόνου...
18:39
redbull2014 : τι ωραια που μας κρατα παρεα μετα απο καθε αγωνα ολο ποδοσφαιρο και μπασκετ και φ1 δεν βλαπτει λιγο να ακουμε για αυτην μακαρι να διευρυνονταν και αλλο οι συζητησεις, περισσοτερες φορες ισως.τελωσ παντων πως σου ακουστηκαν οι κατηγοριες για κωδικοποιημενα μηνθματα στη red bull απο bouiller?
18:42
Μακάρι η φετινή προσπάθεια που γίνεται από το Contra, που πρώτο ανάμεσα στα αθλητικού περιεχομένου websites πατάει γκάζι με μία τέτοια ενέργεια, να έχει και συνέχεια. Και περισσότερες φορές μέσα στην εβδομάδα και με πιο άμεσους τρόπους! Θα δούμε! Πάμε στο θέμα μας. Το μήνυμα του Rennie δεν ήταν κωδικοποιημένο, ήταν ξεκάθαρο "Απέφυγε στην έξοδο τα κερμπ". Οι κανονισμοί κάνουν λόγο για απαγόρευση τέτοιας επικοινωνίας. Ποια είναι όμως η διαφορά. Η Red Bull επικαλείται θέμα αξιοπιστίας, όχι απόδοσης. Πως το πρόβλημα στην μπαταρία μπορούσε να οδηγήσει σε εγκατάλειψη αν ο Ricciardo συνέχιζε να χτυπάει εκείνο το κερμπ. Σύμφωνα με τον Horner, είχαν πρώτα συμβουλευτεί τον τεχνικό έφορο της FIA, Charlie Whiting.
18:42
Darth : Καλησπερα και απο μενα. Φιλε Πανο, τι πιστευεις για τους διπλους ποντους στον τελευταιο αγωνα; Προσωπικα νομίζω ότι είναι περα για πέρα άδικο. Επισης ενα σχολιο με τη φημολογία ότι θα επαναληφθει και του χρονου (;)
18:43
Δεν μου αρέσει, θεωρώ πως είναι παράλογο και άδικο. Ακούω πως δεν θα ισχύσει του χρόνου πάντως.
18:43
Γιάννης : καλησπέρα, γνωρίζουμε πόσο κοστίζει (στο περίπου) στην κάθε ομάδας απο την στιγμή που φθάνει σε μια πίστα εως την στιγμή της αναχώρισης? Δοκιμαστικά, qualifying, ημέρα αγώνα, με όλα τα ξενοδοχεία, μεταφορές και οτι άλλο μπορεί να υπάρχει..
18:44
Αναφέρεσαι προφανώς αποκλειστικά στον τομέα Logistics, εξόδων μεταφορών, μετακίνησης, καθημερινών εξόδων, όχι εξέλιξη ή κάτι άλλο. Απάντηση δεν έχω Γιάννη, θα το ψάξω όμως και θα  σου απαντήσω σε επόμενη συνομιλία μας.
18:44
redbull2014 : μια διαφορετικη ερωτηση για να εισαι αρεστος στη φ1 τι πρεπει να χεις?να εισαι καολοσ οδηγος?να εισαι σε προβεβλημενη ομαδα? η επικοινωνια με τον κοσμο μετραει? γιατι το λεω αυτο δεν βλεπω ο rosberg να εχει τοσο δυναμικο κοινο οσο αλλοι παροτι πρωταγωνιστει
18:47
Διαφορετική ερώτηση και με σύνθετη απάντηση. Νομίζω πως πρέπει ένας οδηγός να έχει το "κάτι" για να κερδίσει τον κόσμο. Άσχετα με την ομάδα στην οποία τρέχει αν και προφανώς, όσο καλύτερη η ομάδα, τόσο καλύτερα τα αποτελέσματα. Όμως ο Rosberg όπως λες κι εσύ δεν είναι δημοφιλής. Όχι πολύ τελοσπαντων. Υποθέτω επειδή ποτέ δεν έκανε κάτι συναρπαστικό εντός πίστας (τον θυμάσαι σε μάχες παλαιότερων ετών), είναι στο αλαζονικό του στιλ, το γεγονός πως προέρχεται από πλούσια οικογένεια και τα είχε όλα στο πιάτο, δεν ξέρω, είναι πολλά...
18:48
Τελευταία τοποθέτηση για σήμερα από την Αθηνά καθώς συμπληρώνουμε το δίωρο.
18:48
Darth : Μια ακόμη ερωτηση: ίσως θα ήταν πιο συναρπαστικό να υπαρχει ενα πιο "ενιαίο" σύνολο απο μονοθέσια. Να μη διαφέρουν τόσο πολύ μεταξύ τους (κάτι σαν την formula-e) και να μην υπαρχει αυτό το χάσμα απο τις πρωτες ως τις τελευταίες ομάδες. Ισως έτσι να γινόταν ακόμα πιο συναρπαστικό το άθλημα και να φαίνονταν οδηγοί που τώρα χαντακώνονται σε μικρές ομάδες. Η άποψή σου, φίλε Πάνο;
18:48
ferraristi : θελεις να μοιραστεις μαζι μας την δικια σου λιστα των κανονισμων που δεν βοηθουν το σπορ?πχ για μενα χωρις να ειμαι αντικειμενικος βεβαια γιατι επηρεασε την ομαδα μου πιο πολου απο καθε αλλη ειναι ο περιορισμος των δοκιμων!
18:48
Αθηνά : Πανο δε ξερω αλλα τα τελευταια χρονια η F1 νομιζω εχει χασει την αιγλη των περασμενων ετων! Τα μονοθεσια μοιαζουν με αυτα των Indycar σε κυβισμο, ο ηχος φετος δεν υπαρχει ακομα και η αεροδυναμικη περιοριζεται στο εμπρος και το πισω φτερο (σιγουρα θα θυμασαι οτι μεχρι το 2008 επιτρεποταν να εχεις επιπλεον αεροδυναμικα πακετα)... Ποιος ο λογος να γινουν αυτες οι αλλαγες; Ακομα βεβαια βλεπω αγωνες F1 αλλα δε το ευχαριστιεμαι τοσο οσο μεχρι τα μεσα της προηγουμενης δεκαετιας!
18:48
Τα κάναμε τρία, μη μείνει κάποιος παραπονεμένος. Λοιπόν...
18:52
Αθηνά προσπαθούν κάθε χρόνο να μειώσουν την ταχύτητα για λόγους ασφαλείας. Φέτος δυστυχώς μας έβαλαν και τον ήχο στο Mute. Αυτό είναι μεγάλο μειονέκτημα, αν ο ήχος ήταν οκ, δεν νομίζω να μας πείραζαν τα υπόλοιπα... κι άλλες φορές μειώθηκε η ιπποδύναμη και στην πορεία οι ομάδες ανέκτησαν το χαμένο έδαφος.
Darth επειδή έχει τεθεί ξανά το ερώτημα, θα διαφωνήσω. Νομίζω πως αν υπάρχει ένα τελευταίο φρούριο που δεν πρέπει να πειράξουν είναι αυτό. Τα άλλα πάνε και έρχονται, προκύπτουν προβλήματα και λύνονται. Το να γίνει η F1, GP2 δεν είναι λύση...
@Ferraristi: Ο περιορισμός των δοκιμών όχι γιατί είναι καθαρά θέμα κόστους. Νομίζω η οικονομία καυσίμου είναι το σημαντικότερο... (η απουσία ήχουν δεν πιάνεται ως κανονισμός αλλά είναι θέμα). F1 και οικονομία δεν πάνε μαζί...
18:53
Σας ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σας σε μία ακόμα συζήτηση για τη Formula 1, όπως πάντα, αν υπάρχουν ερωτήματα της τελευταίας στιγμής που δεν απαντήθηκαν, ας τα κάνετε ως σχόλιο στο άρθρο του contra και θα απαντήσω εκεί. Σας ευχαριστώ όλους, ραντεβού στις 5 Οκτωβρίου, μετά το GP Ιαπωνίας!
18:54
Καλή συνέχεια και προσοχή στους δρόμους! Πάντα με ζώνη και κράνος, ποτέ οδήγηση σε συνδυασμό με αλκοόλ...

News 24/7

24MEDIA NETWORK