Ο διάλογος με τον Πάνο Σεϊτανίδη
Ο Πάνος Σεϊτανίδης συνομίλησε για 2 ώρες με τους αναγνώστες του Contra.gr για την επιστροφή του Lewis Hamilton στην κορυφή της βαθμολογίας στο πρωτάθλημα της Formula 1, την εγκατάλειψη του Nico Rosberg και όλα όσα έγιναν στο Grand Prix της Σιγκαπούρης.
O διάλογος:
Όσο για τον Vettel, αν κάπου θα έκανε μία καλή εμφάνιση, αυτό θα ήταν στη Σιγκαπούρη, το σιρκουί όπου είχε μονοπωλήσει τις νίκες την προηγούμενη τριετία. Όσο περνάει ο καιρός, δείχνει να λύνει τα προβλήματά του πιο γρήγορα απ' ότι ο Kimi στη Ferrari. Ειδικά χθες, κατάφερε μετά από καιρό να συνεργαστεί σωστά με τα ελαστικά της Pirelli - αυτό είναι το κλειδί.
Για τους οδηγούς... νομίζω πως το ερώτημα είναι Button ή Alonso. Περιμένω να διατηρήσουν τον Magnussen κι αν πείσουν τον Ισπανό, να φύγει ο Button. Αλλιώς ο Βρετανός μένει.
Για Alonso όχι, αυτή τη φορά η Ferrari δεν έκανε κάποιο λάθος στη στρατηγική - το αντίθετο μάλιστα.
Στέλιο σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Αναλύσαμε νωρίτερα για το σενάριο Honda που πλέον είναι το μοναδικό στον ορίζοντα. Πιστεύω όμως όσο περνάει ο καιρός πως θα μείνει.
Πρέπει όμως να έχει πειστεί από τη Ferrari πως θα έχει επιτέλους αυτό που λέει ο Γιάννης. Ένα μονοθέσιο για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα στα ίσια. Για να δούμε...
Βασίλη, νομίζω αποκλειστικά στην πίστα. Οι διοικητικές αλλαγές δεν έχουν κανένα (άμεσο) αντίκτυπο.
Δεν πιστεύω πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο - τουλάχιστον όχι βραχυπρόθεσμα. Θα πρέπει να χρεωκοπήσουν τρεις ομάδες και να βρεθεί και το χρήμα για να μπορέσουν οι άλλες οκτώ, να καλύψουν την τεράστια αύξηση προϋπολογισμού που αυτό θα επιφέρει. Χαρακτηριστικά ο Wolff είπε πως για τη Mercedes κάτι τέτοιο θα σήμαινε αύξηση των εξόδων κατά 20-25 εκατομμύρια ευρώ! Είναι μεγάλο το ποσό. Ειδικά σε μία εποχή, που οι κανονιμοί αλλάζουν για να μειωθούν τα κόστη, όχι για να αυξηθούν!
Για την κοινή στρατηγική των δύο οδηγών της Red Bull, εξέφρασα την ίδια απορία στην τηλεοπτική μετάδοση. Ακολούθησαν συντηρητική προσέγγιση, επιδιώκοντας να καλύψουν και οι δύο οδηγοί τον Alonso, αντί να κυνηγήσουν και τον Hamilton.
Νικο, έχοντας δεδομένο πως έπρεπε υποχρεωτικά να βάλει και τη μαλακή γόμα, έκριναν πως εκεί ήταν το κατάλληλο σημείο. Και ήταν. Αν είχαμε και δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας, ίσως η επιλογή του Lewis (που έχει και πολύ καλύτερο μονοθέσιο από τη Ferrari) να μη τον έφερνε πρώτο. Είχε ρίσκο.
Όσο για τον Dennis, τώρα επέστρεψε και ξεκίνησε σειρά αλλαγών που θα ολοκληρωθούν το 2015, με την επιστροφή και της Honda. Γύρισε να μαζέψει τα πράγματα και να είσαι σίγουρος πως θα τα καταφέρει, τουλάχιστον μέχρι κάποιο βαθμό.
Όσο για τους Kvyat/Magnussen που αναφέρει και ο Νίκος, όντως πέρασαν δύσκολο βράδυ. Εκεί φάνηκε πως οι πολύ πιτσιρικάδες, που έχουν μόνο ένα χειμώνα σκληρής προετοιμασίας και όχι... χρόνια όπως οι άλλοι, δυσκολεύονται. Λογικό είναι. Ειδικά αν δεν δουλεύουν και τα υγρά. Όσο για τη διάρκεια του αγώνα, υπάρχει το όριο των 2 ωρών. Θα είναι δύσκολο να υπάρχει ειδική εξαίρεση για έναν αγώνα. Άλλωστε, είναι το ίδιο για όλους άρα...
Όσο για το άλλο παράδειγμα, δεν θα είχε λογική η Mercedes αγοράζοντας τη Brawn GP και τις εγκαταστάσεις της, να επιδιώξει να τα μεταφέρει όλα στη Γερμανία. Αγόρασε στημένο μαγαζί και το... τελειοποίησε. Μάλιστα εκτός από το Brackley όπου κατασκευάζεται το σασί, η μονάδα ισχύος "γεννιέται" στο Brixworth, επίσης επί βρετανικού εδάφους.
Darth επειδή έχει τεθεί ξανά το ερώτημα, θα διαφωνήσω. Νομίζω πως αν υπάρχει ένα τελευταίο φρούριο που δεν πρέπει να πειράξουν είναι αυτό. Τα άλλα πάνε και έρχονται, προκύπτουν προβλήματα και λύνονται. Το να γίνει η F1, GP2 δεν είναι λύση...
@Ferraristi: Ο περιορισμός των δοκιμών όχι γιατί είναι καθαρά θέμα κόστους. Νομίζω η οικονομία καυσίμου είναι το σημαντικότερο... (η απουσία ήχουν δεν πιάνεται ως κανονισμός αλλά είναι θέμα). F1 και οικονομία δεν πάνε μαζί...