Η συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη

Ο Πάνος Σεϊτανίδης συνομίλησε με τους αναγνώστες του Contra.gr για όλα όσα έγιναν στο Grand Prix της Ρωσίας, το 4/4 του Nico Rosberg, τον Lewis Hamilton και την... κόντρα του Sebastian Vettel με τον Daniil Kvyat

Η συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη
20:42
Σε λίγα λεπτά, ο Πάνος Σεϊτανίδης ανοίγει την κουβέντα για όσα έγιναν στο grand prix της Ρωσίας με τις Mercedes, την κόντρα Kvyat-Vettel και όχι μόνο. Στείλτε από τώρα τις ερωτήσεις σας
20:54
Καλησπέρα και Χρόνια! Ένα ακόμα live chat στο Contra.gr σήμερα, με κύριο θέμα συζήτησης όσα έγιναν στο Grand Prix της Ρωσίας. Τη νίκη του Rosberg, το χάος του πρώτου γύρου, όλες τις ίντριγκες που ακολούθησαν.
20:55
Θα είμαστε μαζί για τις επόμενες δύο ώρες, όπου θα ανταλλάξουμε απόψεις και περιμένω τόσο τις ερωτήσεις όσο και τις τοποθετήσεις σας σχετικά με όσα είδαμε χθες αλλά και για το σπορ γενικότερα.
20:56
Θα αρχίσουμε στις 21.00, μέχρι τότε έχετε λίγο χρόνο για να διαβάσετε το Race Blog του τέταρτου αγώνα της σεζόν!
«Τρένο δίχως φρένο»!
20:58
Κι αν δεν αρκεί το κείμενο, ορίστε και σε video, ανάλυση όσων είδαμε χθες, σε ένα project που προφανώς είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο. Και ειδικά σήμερα, έγινε σε βουκολικό σκηνικό λόγω των διακοπών του Πάσχα! 
20:59
Όπως πάντα, η δημοσίευση των δικών σας ερωτήσεων /τοποθετήσεων θα έρχεται σταδιακά και θα γίνεται όταν θα είναι η ώρα της απάντησής τους!
20:59
Όπως πάντα, η δημοσίευση των δικών σας ερωτήσεων /τοποθετήσεων θα έρχεται σταδιακά και θα γίνεται όταν θα είναι η ώρα της απάντησής τους!
21:01
Πάμε λοιπόν! Ξεκινάμε!
21:01
niki : Καλησπερα πανο τελικα στη ferrari τη λειπει και φετος παρα τις αλλαγες που εγιναν απο περυσι η ομαδα και παλι δεν μπορει να κοντραρει τα μερσεντες ;;;
21:03
Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Τα λέγαμε και την προηγούμενη φορά, δεν ήμουν σίγουρος πως έχει μειωθεί η διαφορά. Και ειδικά στη Ρωσία, ο καλύτερος γύρος της W07 ήταν ένα δευτερόλεπτο κάτω από τον καλύτερο της SF16-H. Με τους τωρινούς περιορισμούς στους κανονισμούς για τις υβριδικές μηχανές, είναι δύσκολο να γίνουν θαύματα. 
21:03
drazen : Kαλησπερα πανο πιστευεις οτι πρεπει να προστεθει καποιο υψηλοβαθμο στελεχος ακομα στη ferrari για να κανει το κατι παραπανω και αν ναι σε πιον τομεα;;;;
21:04
Καλησπέρα. Πλέον η Ferrarι έχει ηγεσία, έχει ικανότατο τεχνικό διευθυντή, διαφορετικές λειτουργίες και μεθοδολογίες. Νομίζω πως απλά θέλει κάποια αλλαγή στους κανονισμούς ώστε να μηδενίσει η διαφορά.  
21:04
JohnF. : Πανο, δεν θα επρεπε να βγει μαυρη σημαια στον Κβιατ για τη διπλη συγκρουση με τον Φέττελ που ειχε ως αποτελεσμα ο δευτερος να βγει εκτος αγωνα ?
21:05
Από τη μία θεωρώ πως τα 10 δευτερόλεπτα stop & go δεν ήταν αρκετά. Αλλά από την άλλη, είναι η πιο αυστηρή ποινή εν εξελίξει αγώνα. Η μαύρη σημαία νομίζω πως θα ήταν υπερβολική γιατί στο δεύτερο χτύπημα, έχει κόψει και ο Vettel. Το φταίξιμο είναι καθαρά του Kvyat αλλά δεν συμμερίζομαι πως έγινε επίτηδες.
21:06
kostas87 : Καλησπέρα!! Χρόνια πολλά σε όλους!! Πανό πιστεύω ότι ή μαγεία τις φ1 έχει χαθει... Μήπως θα έπρεπε να γυρίσουμε λίγο πιο πίσω και να ξανάρθουν οι ομάδες πελατειακές και μη την ελεύθερη εξέλιξη των μονοθεσιών? Ποια είναι ή γνώμη σου?
21:07
Χρόνια Πολλά Κώστα. Σίγουρα η F1 είναι σε κακό φεγγάρι. Το μεγάλο πρόβλημα είναι οι κανονισμοί που έχουν να κάνουν με οικονομία/οικολογία. Όλα τα άλλα αλλάζουν και διορθώνονται. Αυτά, αν δεν αλλάξει πλεύση ο Jean Todt, θα συνεχίσουν να πληγώνουν το σπορ. Δεν γίνεται στην F1 να κάνεις συντήρηση ελαστικών και οικονομία καυσίμου. Είναι αστείο.
21:07
Γεωργια : Καλησπερα σ'ολους τους F1 speed addicts και Χρονια Πολλα!Εννοειτε θα ξεκινησω με το συμβαν Φετελ-Κβιατ(round 2!)...Ξεκαθαρα αυτη τη φορα εφταιγε ο ρωσος και ειδικα τη 2η φορα που χτυπησε τον γερμανο ηταν λες και το εκανε επιτιδες..Θεωρω πως η ποινη που πηρε ηταν λιγη(για την ακριβεια δεν καταλαβα για πιο απο τα 2 χτυπηματα του δωσανε ποινη)...O Φετελ απο την αλλη με το δικιο του αντεδρασε ετσι στο team radio(οπως και να το κανουμε για αλλον ενα αγωνα μονο με ενα μονοθεσιο τερματησαμε και δεν ειναι καλο αυτο)...αλλα μετα που τον ειδα να περνει το μηχανακι για να παει στα πιτ ειχε πλακα,δεν υπαρχει(οκ,επρεπε να φοραει και το κρανος του,τεσπα..)!Μαλλον ηθελε να παει γρηγορα να τα πει με την πρωην ομαδα του...
21:10
Καλησπέρα Γεωργία και χρόνια πολλά. Όντως καθαρά δική του ευθύνη και όπως είπα ήδη, η ποινή ήταν μικρή. Αλλά αφού θεωρώ αυστηρή την μαύρη σημαία, ίσως θα έπρεπε να έχει ένα grid pendata-alty για το επόμενο GP ή κάτι τέτοιο. Ο Vettel αντέδρασε γενικά πολυ διαφορετικά από την Κίνα. Ήρεμος όταν είδε πρώτη φορά τα πλάνα, ήρεμα τα είπε με τον Horner (αρκετά... θεατρικό σκηνικό). Είναι χρονιά που παει στραβά αλλά μεταξύ μας, τους δίνουν και άλλοθι όσα συμβαίνουν. Γιατί η Ferrari είναι πίσω. Εμφανώς.
21:11
Γεωργια : Ο Κιμι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ στο βαθρο με σαμπανια αυτη τη φορα!!!Χαχαχα...(oταν μιλαγε και με το Πουτιν χαρουμενο τον ειδα,λετε να του ειπε οτι θα τον κερασει βοτκα..! :P)
21:12
Από την καλή! Από την καβάτζα!
21:12
Μιχαλης : Πιστευεις πως ο Nico Rosberg μπορει να γινει φετος πρωταθήτς ??
21:13
Μιχάλη όσο και να μην τον πιστεύω ως οδηγό, το 4 στα 4 είναι επιβλητικό. Όλα του πάνε ρολόι, ο ίδιος κάνει άριστα αυτό που πρέπει να κάνει, ο Lewis έχει ατυχίες. Το γήπεδο γέρνει επικίνδυνα. 
21:14
Dimitra : Καλησπερα, Πανο και χρονια πολλα. Πιστευεις οτι θα συνεχισουμε να βλεπουμε νικες Rosberg ή θα δο
21:14
Δήμητρα καλησπέρα! Ήρθε μισό το μήνυμα, επανέλαβε please!
21:15
παναγιωτης : Τι θα πιστεύετε ότι θ γίνει με την νέα κόντρα vettel-kvyat??? Και αν η Ferrari έχει προοπτικές για φέτος :/
21:16
Καλησπέρα Παναγιώτη. Θέλω να πιστεύω πως δεν θα μπλέξουν ξανά τα κέρατά τους. Αν συμβεί και τρίτη φορά τότε θα εκτροχιαστεί η κατάσταση. Όσο για τις προοπτικές της Ferrari, νομίζω πως πάλι θα περιοριστεί στο να παρενοχλεί τη Mercedes.
21:16
Milton : χρονια πολλα!!πανο τι θεωρείς οτι πρεπει να γινει στη περίπτωση του κβιατ με τον σεμπ ως τιμωρία;;
21:17
Δεν θα γίνει κάτι άλλο αλλά θα θεωρούσα δίκαιο και ένα grid pendata-alty για το επόμενο GP. Το έχουμε δει και για πιο μικρά ατοπήματα.
21:17
θωμας : καλησπερα . πιστευω στον επομενο αγωνα της ισπανιας ο vettel θα κανει γερο μπαμ!!! το ελπιζω! μετα απο τοσα στραβα θα μπει πολυ δυνατα τωρα!
21:18
Καλησπέρα Θωμά. Είναι δύσκολο όμως στη Βαρκελώνη. Όμως σίγουρα θα σκυλιάσει για να φέρει καλό αποτέλεσμα. Έχουμε και Μονακό μπροστά...
21:19
Βαγγέλης : Πάνο καλησπέρα και χρόνια πολλά βλέπεις να αλλάζει κάτι στη Ferrari όσο αφορά τη διαφορά με της Mercedes ή πάμε για του χρόνου
21:20
Να αλλάξει κάτι σημαντικά, όχι. Ίσως σε κάποιες πίστες να έχουμε διαφορετικές ισορροπίες δυνάμεων. Όμως δεν νομίζω πως είναι στο ίδιο επίπεδο, ούτε πως θα είναι στην πορεία αυτής της σεζόν.
21:20
Paul_K : Καλησπέρα Πάνο και χρόνια πολλά. Επίκεντρο προφανώς της συζήτησης, εκτός από τον θρύλο του σπορ Ayrton Senna, είναι ο νέος Pastor Maldonado, ή αλλιώς Daniil Kvyat. Κατά την προσωπική μου άποψη, ήταν πολύ σωστή η απάντησή του στον Seb στο GP της Κίνας, αλλά το συμβάν της Κυριακής είναι τουλάχιστον απαράδεκτο και πιστεύω ότι η FIA οφείλει να κάνει κάποιες περαιτέρω συστάσεις στον νεαρό.Πέρα από αυτό περίπατος για τον Rosberg, και ικανοποίηση πιστεύω για τον Lewis με την δεύτερη θέση
21:23
Για το Senna τα λόγια είναι περιττά... Κάναμε και ένα αφιέρωμα εδώ στο Contra χθες το οποίο μπορείς να διαβάσεις ενώ πριν λίγο δημοσιεύτηκε στο "αδερφό" Oneman ένα λίγο εναλλακτικό κείμενο όπου μοιραζόμαστε σκέψεις με τον Βασίλη Τσακίρογλου, που έχει γράψει τρία βιβλία για τον Ayrton. Όσο για τον Lewis, νομίζω πως έτσι όπως είναι τα πράγματα, η δεύτερη θέση δεν πρόκειται να τον ικανοποιήσει ξανά...
21:23
Δημητρης MercFan : Καλησπερα Πανο και χρονια πολλα 2 ερωτηματα σημερα απο μενα ποιο απο τα halo aeroscreen σου αρεσε ? θα δουμε κι αλλες ιδεες απο αλλες ομαδες η εινα μονο αυτα τα δυο ποσα εχει ταξει ο Ραικονεν στο κβιατ για να πεφτει πανω στον Φετελ ωστε να τερματιζει αυτος στο ποντιουμ ( αυτο ηταν πλακα ) πιστευεις πως το αγχος του κβιατ που τον οδηγει σε λαθη φερνει πιο κοντα στη ρεντ μπουλ τον Φερσταπεν
21:24
Καλησπέρα Δημήτρη. Νομίζω πως μόνο halo, aeroscreen και τη λύση που δουλεύει η Mercedes θα δούμε. Μέχρι στιγμής προτιμώ της Red Bull. Θα δούμε. Για Kvyat, νομίζω πως το άγχος και η πίεση είναι ακριβώς επειδή ξέρει πως δύσκολα θα κρατήσει τη θέση.
21:24
Chris 13 : Πανο καλησπερα μετα το βαθρο του κιμι και την εγκαταλειψη του φετελ οι δυο τους απεχουν 10 βαθμους με τους οδηγους της μερσεντες να εχουν φυγει μπροστα,πιστευεις πως η φερραρι θα αφησει ως νο1 τον κιμι για να μπορεσει να πλησιασει τη κορυφη η εστω να μπει σφηνα στους δυο της μερσεντες?
21:26
Χρήστο επειδή είναι ακόμα νωρίς θα σου πω όχι. Άλλωστε 10 ποντοι είναι πολύ λίγοι. Θεωρώ πως γενικά ο Kimi είναι σε ρόλο support. Κάτσε να δούμε τι θα γίνει στην Ισπανία.
21:26
Tasose100 : Καλησπερα Πανο! Και οι δυο Merc ειχαν θεματα αξιοπιστιας το Σ/Κ. Παρα τα πολλα χιλιομετρα στη Χερεθ, δεν την εχουν βρει. Μηπως πανε για το κατι παραπανω το 17?
21:28
Καλησπέρα! Όντως τα τωρινά προβλήματα δεν εναρμονίζονται με την άριστη εικόνα των δοκιμών. Παράξενο πολύ. Σίγουρα όλοι πιέζουν σε κάθε τομέα αλλά η εξέλιξη των μονάδων ισχύος είναι περιορισμένη. Ειδικά στη Ρωσία, η Mercedes ξόδεψε 2 token για νέο σύστημα παροχής καυσίμου. 
21:28
Κωστας : Καλησπέρα και από μένα, πού οφείλεται η τόσο μεγάλη καθυστέρηση της προόδου στην McLaren?
21:29
Καλησπέρα Κώστα. Στους περιορισμούς των κανονισμών που δεν επιτρέπουν στη Honda να καλύψει το πόσο υστερεί έναντι των υπολοίπων.
21:29
NikosJB17 : ligo asxeti erotisi , alla giati i Brown GP stin proti tis xronia to 2009 an kai eixan makran to kalitero amaksi kai kerdise xoris diskolia to protathlima , tin epomeni xronia efige apo tin F1 ??
21:30
Γιατί ήταν το μονοθέσιο πάνω στο οποίο η Honda δούλευε παράλληλα σε δύο αεροδυναμικές σήραγγες το 2008. Αλλά οι Ιάπωνες έφυγαν και ο Brawn πήρε την ομάδα με 1 λίρα. Το μονοθέσιο πετούσε και στο πρώτο μισό της σεζόν δεν είχε αντίπαλο. Μετά τους έπιασε η Red Bull αλλά ήταν αργά. Μετά δεν έφυγε, απλά εξαγοράστηκε από τη Mercedes.
21:31
Sakis : Καλησπέρα Πανο και χρόνια πολλά.Σχετικά με τη McLAREN, ο Bοullier υποστήριξε οτι στο σύνολο του αγώνα χάθηκαν 50" λόγω της κατανάλωσης καυσίμου.Ευσταθεί κάτι τέτοιο? Και τελος , βλέπεις να έχει συνέχεια η καλή εμφάνιση???
21:33
Όπως έγραψα στο blog, όπου διαβάζεις πρόταση που ξεκινάει με το "εάν", μη διαβάζεις ότι ακολουθεί. Δηλαδή μας λέει πως ο Alonso θα μαχόταν για την 3η θέση; Θα ήταν μπροστά από τις Williams; Δεν νομίζω πως ευσταθεί αυτό. Γενικά στις δηλώσεις των μάνατζερ δεν συνηθίζω να δίνω ιδιαίτερη σημασία. Ειδικά αν αυτοί είναι υπό πίεση. Τώρα, περί εμφάνισης, ο πρώτος διπλός τερματισμός στους βαθμούς μετά την Ουγγαρία, είναι μια χαρά εμφάνιση (Δεδομένων των ισορροπιών).
21:33
Αλέξης : Πάνο καλησπερα και συγχαρητηρια για την πολυ καλη δουλεια που κανεις τοσα χρονια!! ηθελα να σε ρωτησω την γνωμη σου σχετικα με μια αλλαγη στον κατασκευαστη ελαστικων απο pirelli σε michelin και brigdestone οπως στο παρελθον. θα βοηθουσε μια τετοια κινηση στην δημιουργια μιας πιο ανετρεπτικης f1??
21:34
Σε ευχαριστώ πολύ Αλέξη. Η αλλαγή αποκλειστικού προμηθευτή δεν νομίζω πως έχει νόημα. Άλλωστε η Pirelli από το 2011, μπορεί να τα... ακούει αλλά κάνει ακριβώς τα λάστιχα που της ζητούν. Ωστόσο ομολογώ πως θα ήθελα να υπάρχει πολύ πόλεμος κατασκευαστών, δύο δηλαδή εταιρείες που να προμηθεύουν ελαστικά.
21:35
Δημητρης MercFan : επισης νομιζω οτι αυτη τη φορα ειδαμε τον εκνευρισμενο Χαμιλτον που περιμενες να δεις τους 3 πρωτους αγωνες πιστευω πως στην αρχη το πηρε λιγο χαλαρα αλλα τωρα αρχισε να σφιγγει αν μπορουσε να ανεβει στο ποντιουμ με το κρανος θα το εκανε
21:36
Δεν έχεις άδικο. Και κερδίζεις και πόντους γιατί φάνηκε πως ήσουν παρών και στα προηγούμενα live chat. Καιρός ήταν να βγάλει εγωισμό και νομίζω πως όσο περισσότερα στραβά θα του συμβαίνουν, τόσο θα πεισμώνει.
21:36
NikosJB17 : o Roseberg ksefevgei sti vathmologia apo ton Hamilton , alla pistevo pos oute fetos tha parei protathlima . Otan stamatisei i kakotixia tou Hamilton , tote apla pistevo tha ksanadoume oti o Roseberg einai kalos odigos , alla oxi korifeos..
21:37
Για μένα είναι δεδομένο πως δεν είναι Top οδηγός. Αλλά όσο κάνει καλά τη δουλειά του και απολαμβάνει αξιοπιστία, θα ξεφεύγει. Βέβαια η διαφορά αυτή καλύπτεται σε δύο αγώνες!
21:37
Κωστας : Καλησπέρα και χρόνια πολλα!! Πανο πιστευεις οτι η κακη απόδοση της Φεραρι σε αυτον τον αγωνα ειναι μεμονωμενο γεγονός η απλά η πραγματικότητα. Προσωπικα στους προηγούμενους αγώνες δεν με απογοήτευσαν τόσο όσο στο Σοτσι...
21:39
Καλησπέρα Κώστα. Ακόμα δεν έχουμε δει ένα καθαρό αγώνα τους αλλά και με τον Vettel στο παιχνίδι, νομίζω πάλι 3-4 θα ήταν. Ανάλογα τις πίστες και τις συνθήκες έχουμε και θα έχουμε κάποιες αυξομειώσεις στη διαφορά με τη Merc. Τώρα ήταν μεγάλη, στο Μονακό μικρή.
21:39
JB11 : Καλησπερα,γιατί δικαιολογείται τν παιδιάστικη συμπεριφορά του φετελ.;;Αυτός δεν έκανε λάθη παλιότερα;έχει χάσει τν ψυχραιμία του κ φέρεται σαν παιδι .τι λες;;
21:41
Νομίζω πως αυτή τη φορά ήταν πολύ σοβαρός. Και στις δηλώσεις κ όταν είδε τα πλάνα. Αλλά γενικά, είναι δεδομένο πως όλα όσα βλέπουμε, απαιτούν καλοστημένο σενάριο. Μη ξεχνάς πως αυτή τη στιγμή η Ferrari χάνει καρά κράτος από τη Mercedes. Εννοείται πως όλοι έχουν κάνει λάθη νέοι και εννοείται πως μεγαλώνοντας, όταν διεκδικούν νίκες, "ξεχνούν" πως έκαναν και εκείνοι τα ίδια.
21:41
panagiotis87 : αγαπητε Πανο πιστευεις οτι τα χτυπηματα του Κvyat ειχαν δολο?
21:42
Όχι, κάθε άλλο! Αποτέλεσμα τις πίεσης που είχε ήταν. Μη ξεχνάς, έτρεχε μπροστά στους συμπατριώτες του και επίσης πως η θέση του κινδυνεύει.
21:42
Keisalex : Απαράδεκτος ο Κβίατ κατ εμέ και όχι μόνο.. Οδηγός που εσκεμμένα υποβαθμίζει την ασφάλεια τόσο του ίδιου όσο και των γύρων του, αξίζει μαύρη σημαία, γι αυτό την έχουμε. Τι πιστεύετε, κ.Πάνο;;
21:43
Όπως είπα και πριν, θα ήθελα κι άλλο τράβηγμα αυτιού αλλά όχι μαύρη σημαία. Σίγουρα δεν το έκανε εσκεμμένα. Έχει υπαιτιότητα αλλά αυτό εντελώς διαφορετικό πράγμα.
21:44
Στρατής : Πάνο καλησπέρα και χρόνια πολλά!! Ποιοί κανονισμοί πιστεύεις πρέπει να αλλάξουν για να βελτιωθεί το θέαμα;
21:45
Χρόνια Πολλά Στρατή! Ελευθερία στην εξέλιξη κινητήρων ή πάγωμα στο ίδιο επίπεδο, δύο προμηθευτές ελαστικών και βλέπουμε. Νομίζω αυτά θα ήταν αρκετά.
21:45
Keisalex : Καλησπέρα και από εμένα και Χρόνια Πολλά.. Εκλπηκτικές Μακλάρεν στο Σότσι, τι μπορούμε να περιμένουμε στην Ισπανία αλλά και στο Μόντε Κάρλο;;
21:46
Στεναχωριέμαι όταν λέμε πως ήταν εκπληκτικές... ένα γύρο πίσω. Αλλά για τα τωρινά δεδομένα, ναι, ήταν ένα καλό αποτέλεσμα. Κ στο Μονακό που είναι ιδιαίτερος αγώνας, εννοείται πως μπορεί να έρθει και καλύτερο.
21:47
nakallio : Πάνο χρονια πολλά, τα τελευταία χρόνια ξεκινάει η φεράρι πολλά υποσχόμενη με αποκορύφωση το φετινό πρωτάθλημα, σε αντιθεση με την μερσεντεζ, μήπως η πίεση που εχει από τον τυπο της ιταλίας και τους tifosi τελικά κάνει κακό στην ομάδα;
21:48
Χρόνια Πολλά! Νομίζω πως ξεκινάμε με αυτά δεδομένα! Η Ferrari δεν είναι μία απλή ομάδα. Είναι η Ιταλία! Αν και η πίεση είναι από παντού πια, γιατί όλοι ψάχνουμε αντίπαλο για τις Mercedes.
21:48
Γιώργος : Δυο ήταν για 'μενα τα highlights στο gp του Soshi, η στούκα του Kvyat στον Vettel και η φάτσα του Hamilton στην απονομή. Η γλώσσα σώματος τα έλεγε όλα.
21:49
Όταν είσαι απογοητευμένος και θυμωμένος, δεν μπορείς να το κρύψεις. Να δούμε αν θα είναι ακόμα πιο πεισμωμένος στην Ισπανία. Νομίζω πως θα το σπάσει το σερί του Rosberg.
21:49
Λαζαρος : Καλησπερα Πανο, θεωρεις οτι η Ρενο θα μπορεσει να κυνηγησει βαθμους στους υπολοιπους αγωνες η Απλα το χθεσινο ηταν ενα μικρο θαυμα γιαυτους?
21:50
Καλησπέρα Λάζαρε. Νομίζω πως δεν είναι εκεί η φυσιολογική θέση της Renault. Έλειπαν οι Red Bull, οι Toro Rosso, o Vettel. Μόνο σε αγώνες με ανατροπές νομίζω πως μπορούμε να τους βλέπουμε τόσο ψηλά.
21:51
Dimitra : Καλησπερα, Πανο και χρονια πολλα. Πιστευεις οτι θα συνεχισουμε να βλεπουμε νικες Rosberg ή θα δούμε σωστη μάχη με τον Lewis??
21:51
Καλησπέρα Δήμητρα. Νομίζω όλοι ελπίζουμε να δούμε μάχες!
21:51
Sakis : Θέλω πρόβλεψη για οδηγικό δίδυμο τη νέα χρονια στη McLAREN...
21:52
Εύκολο: Alonso-Vandoorne.
21:52
thanosp : αυτό το χάλι με τη mclaren πώς το βλέπεις; είναι κατάσταση αυτή γι αυτή τη τεράστια ομάδα; το "δέσιμο" με τη honda φαίνεται ότι δε τραβάει..
21:53
Σίγουρα είναι άσχημη κατάσταση και το κακό είναι πως πλέον τραβάει αρκετά χρόνια. Αφού η Honda ξεκίνησε υστερώντας απελπιστικά, οι κανονισμοί δεν αφήνουν πολλά περιθώρια να καλύψει το χαμένο έδαφος. Όταν αυτοί χαλαρώσουν ή αν αλλάξουν άρδην για το 2018, ίσως ξαφνικά να δεις παλιές, καλές εποχές.
21:54
Τασος : Καλησπερα, τι ακριβως εγινε με την μοναδα ισχυος του Hamilton? Ετρεξε στο GP με αυτην που ειχε στην Αυστραλια?
21:55
Καλησπέρα Τάσο. Η Mercedes χρησιμοποίησε Turbo, MGU-H, CE και ES (υπερτροφοδότη, μικρό ηλεκτροκινητήρα, σύστημα αποθήκευσης ενέργειας και σύστημα ελέγχου ηλεκτρονικών αντίστοιχα) από τη μονάδα ισχύος που ο Hamilton είχε στην Αυστραλία και έστειλε από το Μρίξγουορθ της Αγγλίας, με ιδιωτικό αεροπλάνο, το νέο σύστημα παροχής καυσίμου.
21:55
JB11 : Ο χαλμιτον πληρώνει τν αλαζονεία του.ολο πρόβληματα έχει πόσο τυχαίο μπορεί ν είναι..τι λες θα δούμε "κοντά" έστω κ λίγο μεταξύ τους η ferrari δν υπάρχει φέτος.
21:57
Θα έλεγα περισσότερο την αδιαφορία του. Αν και όντως, ξέρει πως είναι καλύτερος του Rosberg και το δείχνει. Αλλά δείχνει να ταρακουνήθηκε. Ferrari... είναι ακόμα πίσω. Αλλού στα δέκατα, αλλού στο μισό δευτερόλεπτο, στη Ρωσία ήταν στο ένα δευτερόλεπτο.
21:57
Χριστόφορος : Καλησπέρα Πάνο, και Χρόνια Πολλά. Όπως βλέπω και φέτος (αλλά και πέρσι) ο Φερστάπεν, αν και μικρός ηλικιακά, είναι πολύ πιο ώριμος οδηγικά σε σχέση με τον Κβίατ
21:58
Και να μην ήταν, νομίζω πως ανάμεσα στους όρους για να μπει στην οικογένεια της Red Bull είναι να παει στην πρώτη ομάδα το 2017. Θεωρώ δεδομένη την αντικατάσταση του Kvyat από τον Max.
21:59
Κώστας : Χρονια πολλα Πανο, πως βλεπεις την επίδοση του kimi σταθερότητα στο βάθρο ? Nico vs Hamilton μηπως ο nico με σταθερή αποδοση κ ηρεμια παει για τον 1τιτλο?!
22:00
Χρόνια Πολλά Κώστα! Σταθερά καλός, δείχνει να έχει ξεπεράσει τα περυσινά προβλήματα. Ναι, ο Rosberg είναι επίσης σταθερός, με ψυχολογία, με momentum... όλα και όλοι δουλεύουν για εκείνον! Αλλά ακόμα είναι νωρίς. Πάντως με 4 νίκες στο ξεκίνημα, κανένας δεν έχει χάσει τίτλο...
22:01
γιαννης : πανο καλησπερα και χρονια πολλα...θελω την αποψη σου τεκμηριωμενα γυρω απο το θεμα φερραρι.ο αριβαμπενε μιλαγε για ενα δεκατο διαφορα εγω ειλικρινα οχι μονο δεν βλεπω ενα δεκατο διαφορα αλλα και παρα πολλα προβληματα αξιοπιστιας.Γενικως φετος μεχρι στιγμης δειχνει πολυ χειροτερα δειγματα απο περσι.προσωπικα δεν βλεπω φετος πανω απο 3 νικες οπως και περσι.επιπλεον με απογοητευει ο ραικονεν καταφερε παλι απο δευτερος να χασει δυο θεσεις και ειδικα απο τον μποτας πολυ ευκολα.δεν τον θεωρω οδηγο κορυφαιου επιπεδου.στα δυσκολα φαινεται λιγος παντα.την γνωμη σου για την ομαδα μου σε παρακαλω. υ.γ μας εχεις λειψει παρα πολυ και εσυ και ο τακης
22:03
Καλησπέρα Γιάννη. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια (και εκ μέρους του Τάκη). Το τεκμηριωμένα κατά δύναμη αφού περιμένουν και οι υπόλοιποι φίλοι για απάντηση και ήδη μας έμεινε λιγότερη από μία ώρα. Στη Ρωσία η διαφορά ήταν πολύ μεγαλύτερη. Είναι στο δέκατο μόνο σε ιδανικές για τη Ferrari συνθήκες. Όσο για την αξιοπιστία, βλέπεις πως χτυπάει και τον Hamilton. Νομίζω και εγώ πως οι 3 νίκες θα είναι ταβάνι αλλά διαφωνώ για τον Kimi. Τον πέρασε τον Bottas! Για μένα είναι το μεγαλύτερο ταλέντο απ' όλους. Απλά δεν είναι τόσο ηγέτης όσο κάποιοι άλλοι.
22:04
antiferrarikos : στην συγκρουση Φετελ-Κβυατ μηπως εχει και ο φετελ μια ευθυνη που εκεινη την συγμη φρεναρει και υποχρεωνει τον ρωσο να πεσει πανω του;
22:05
Στη 2η στροφή σίγουρα όχι. Φρενάρει για να στρίψει. Στην 3η στροφή όντως φαίνεται να κόβει αλλά και πάλι, η ευθύνη είναι σε αυτόν που ακολουθεί...
22:05
panagiotis87 : Πάνο εδώ και χρόνια βλέπουμε μια ομάδα να σαρώνει τα πάντα στο διάβα της όποια κι αν είναι αυτή κάθε φορα πώς μπορούμε να βλέπουμε μάχες για την πρώτη θέση?Τι πρέπει να αλλάξει στην F1 επιτέλους?
22:10
Συγνώμη για την καθυστέρηση αλλά λόγω κακοκαιρίας έχουμε πολλές διακοπές στο internet εδώ που βρίσκομαι. Συνδέθηκα πάλι και συνεχίζουμε...
22:12
Παναγιώτη κάθε φορά οι κανονισμοί αλλάζουν για να διακοπεί μία αυτοκρατορία και καταλήγουμε στο να δημιουργείται μία άλλη. Είναι δύσκολο να βρεθεί η χρυσή τομή και σίγουρα θα περιλαμβάνει πολύ περισσότερες ελευθερίες από αυτές που έχουμε σήμερα.
22:12
ΚΩΣΤΑΣ : Καλησπερα Πανο.Μια απο τα ιδια το ρωσικο γκραν πρι,με τον ροσμπεργκ να κανει τα αυτονοητα και να μενει μακρια απο ατυχιες,οι οποιες εχουν πεσει σε χαμιλτον και φετελ.Μπορει να εχει μειωθει η διαφορα της Ferrari απο τη Mercedes να εχει μειωθει καπως,αλλα το που ακριβως βρισκεται δεν μπορουμε να το προσδιορισουμε ακομα λογω ατυχιων φετελ.Παντως η υπεροχη των Μερσεντες ειναι ξεκαθαρη και για να εχει τυχη η φεραρι να νικησει γκραν πρι πρεπει να στριψει πρωτη μετα την εκκινηση,αφου η μερσεντες ειναι απιαστες οταν εχουν μπροστα καθαρο δρομο
22:12
Σαφές, ξεκάθαρο και συμφωνούμε 100%. Ή καλύτερα στο 90%, εγώ δεν είμαι σίγουρος πως έχει μειωθεί η διαφορά.
22:13
Δημήτριος Κασαγιάννης : Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά. Παρακολουθώ F1 πολλά χρόνια. Γενικότερα θεωρώ πως το άθλημα τα τελευταία χρόνια περνάει αρκετά μεγάλη κρίση. Από θέματα διοικητικά της ομοσπονδίας και των τηλεοπτικών δικαιωμάτων, μέχρι το άθλημα το ίδιο αυτό καθ' αυτό. Από τα δοκιμαστικά, την εξέλιξη των κινητήρων και την αεροδυναμική, μέχρι τα ελαστικά και τους οδηγούς. Αν γυρίσουμε το χρόνο πίσω 10 χρόνια, μπορούμε να δούμε το λόγο που το άθλημα ήταν τόσο δημοφιλές και μας κρατούσε καθηλωμένους. Αυτοκίνητα άγρια δυνατά και πολύ γρήγορα, με απίστευτο ήχο, τρελές και οριακές κόντρες στα δοκιμαστικά και οδηγοί με προσωπικότητα. Αν δεν επιστρέψουμε σε εκείνα τα χρόνια του V10 της κόντρας των ελαστικών της ατελείωτης εξέλιξης του Huan Pablo Montoya και των "οριακών" κατατακτήριων, το άθλημα θα χάσει ακόμα μεγαλύτερο μέρος από την αίγλη του που ήδη έχει χάσει.
22:14
Χρόνια Πολλά Δημήτρη. Είναι σαφές πως περνάει η κρίση, το αναγνωρίζουν όλοι αυτό. Έχω πει πολλάκις, ο ήχος είναι το Α και το Ω. Αλλά επιστροφή σε παλιές τεχνολογίες μην περιμένεις. Το θέμα είναι πως θα προσαρμόσουμε το σήμερα ώστε να μας ικανοποιεί.
22:15
machado7 : καλησπερα Πανο και Χριστος Ανεστη τι εγινε στην απονομη και ο Χαμιλτον δεν πανηγυρισε με τους αλλους 2 με τις περιφημες σαμπανιες;
22:17
Καλησπέρα! Αν ήσουν στη θέση του, είχε και πάλι προβλήματα και ήσουν 43 πόντους πίσω από τον teammate σου, μάλλον την ίδια αντίδραση θα είχες κι εσύ! Αν και έχω την αίσθηση πως η... ¨"πίεση υγρών" ήταν ένας ευγενικός τρόπος να του πουν "συμβιβάσου με τη δεύτερη θέση".
22:17
Νikos IOS ISLAND : Καλησπερα Πανο και χρονια πολλα. Πιστευεις πως ο Χαμιλτον θα βρει τον ρυθμο του απο εδω και περα ?
22:17
Ρυθμό έχει, το θέμα είναι να βρει και τη χαμένη αξιοπιστία! Χρόνια Πολλά Νίκο!
22:17
Veggos4E : Όπως το είπε παρακάτω ο Paul_K... Γενικά, στους νέους οδηγούς κι ανεξαιρέτως ταλέντου, πρέπει να υπάρχουν όρια αυστηρά κι όχι να παίζουν την κάθε στροφή στα ζάρια μπας και τους κάτσει... Γιατί καλά τα είπε την τελευταία φορά ο Κβιατ και δίκιο είχε, αλλά να που δε το υπολογίζει όσο πρέπει...
22:18
Ξέρεις, πολλοί έχουν διατηρήσει τη νοοτροπία του GP2 και του GP3. Εκεί που γίνεται κόλαση στην πίστα. Χρειάζεται λίγο φρένο αλλά η αλήθεια είναι, την εμπειρία πρέπει κάπως να την αποκτήσεις...
22:19
Χρήστος : Καλησπερα Πανο και χρονια πολλα .. Φετος η mclaren-honda δειxνει να ειναι πιο αξιοπιστη σε σχεση με το 2015 , πιστευεις οτι μπορει φετος να κατακτησει podium ??
22:20
Καλησπέρα Χρήστο. Για να ανέβει στο βάθρο, θα πρέπει να γίνουν πολλά στο Grand Prix και να τερματίσουν λίγοι.
22:20
Sijune : Καλησπερα Πανο και χρονια πολλα,οσο αφορα την Mclaren,εχουν γινει σωρεια λαθων και επιλογων τα τελευταια χρονια με αποτελεσμα το brand name να εχει χασει την βαρυτητα του,η κατρακυλα αρχισε απο τη στιγμη που η ομαδα εχασε το δικο της παιδι,τον Hamilton,απο εκει και μετα μονο αρνητικα ρεκορ,χορηγοι να εγκαταλειπουν,επιλογες οδηγων που δεν απεδωσαν,βλεπε perez,magnusen. Κριμα για τον αλονσο που μονο ατυχηματα και προβληματα εχει με την Mclaren.
22:21
Καλησπέρα! Είναι δύσκολη περίοδος και τα αποτελέσματα δεν βοηθάνε. Κάθε άλλο. Λογικό είναι να μην ακολουθούν και οι χορηγοί. Σίγουρα θα έρθουν καλύτερες μέρες αλλά όχι άμεσα. 
22:21
Αθανασία ν.ιωνια : Χρόνια πολλά Πανό!! Μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση που το μονοθέσιο του Hamilton έχει συνέχεια προβλήματα, ενώ του Νίκο όχι. Σε κάθε αγώνα!! Είναι τυχαίο??
22:22
Χρόνια Πολλά Αθανασία. Ναι, για μένα είναι τόσο απλά όπως το γράφεις: τυχαίο. Δεν υιοθετώ θεωρίες συνωμοσίας. Οι αστοχίες δεν ελέγχονται και σίγουρα κάποια στιγμή θα έχει και ο Rosberg προβλήματα.
22:22
NikosJB17 : eimai ligaki apogoitevmenos apo tis Manor . Me ton agona sto Bahrain pisteva pos exoun elpides gia vathmous fetos , alla apoti fanike , malon einai pio makria apoti nomiza . Pados akoma kai an kataferoun na paroun vathmous , tha einai megali epitixia , alla sigoura oxi toso idietero , oso sto Monaco tou 2014
22:23
Θα έρθει και η ευκαιρία για βαθμούς αλλά σίγουρα δεν είναι π.χ. στο επίπεδο της Haas. Αλλά είναι δεδομένο πως η ομάδα είναι πολύ πιο ισχυρή και ανταγωνιστική από το 2014.
22:23
LATVALA : Πανω καλησπερα.Πλεον νομιζω οτι ο φετελ ειναι εκτος διεκδικησης.Απο την αλλη ο Ροσμπεργκ δε με πειθει ουτε εμενα αλλα μπορει ο Χαμ δεν εχει περιθωρια λαθους...
22:24
Καλησπέρα Jari-Matti! Συμφωνώ, ειδικά με όσα έγιναν, οι όποιες, λιγοστές ελπίδες του Seb έχουν χαθεί. Όσο για τον εμφύλιο των Merc, δεκτό αλλά έχουν γίνει μόνο 4 από τους 21 αγώνες. Όλα μπορούν να αλλάξουν!
22:24
Χριστόφορος : Επίσης όπως είδα στο GP της Ρωσίας, ο Ραϊκόνεν αν και τρίτος, δεν έπεισε και πολύ, ίσως λίγο το μονοθέσιο, λίγο η ηλικία του
22:26
Έσβησα κατα λάθος ένα μήνυμα που τελείωνε με "ίδιο κινητήρα δεν έχουν;" Παρακαλώ όποιος το έστειλε να το επαναλάβει για να απαντηθεί!
Τώρα, Χριστόφορε δεν νομίζω πως τίθεται θέμα ηλικίας. Ο Kimi πέρασε τις Williams που ήταν ο μοναδικός ρεαλιστικός στόχος και μετά, υστερώντας 1 sec στο γύρο, δεν μπορούσε παρά να συμβιβαστεί με τη τρίτη θέση.
22:26
Keisalex : Εκπληκτικός ο Μάγκνουσεν, ο οποίος με μία Ρενό κατώτατη των προσδοκιών έφτασε στους βαθμούς. Μπορούμε να δούμε την Γαλλική ομάδα ψηλότερα φέτος;
22:27
Μόνο κατά τύχη. Η έβδομη θέση είναι σαν νίκη για τη φετινή δυναμική της ομάδας. Με το ζόρι μπορεί να φλερτάρει με δεκάδα υπό φυσιολογικές συνθήκες.
22:27
Periklis lauda : Πανο καλησπερα! ο hamilton νομιζω πως πρεπει να δουλεψει ακομα πιο σκληρα ... μηπως ομως η mercedes σιγα σιγα σπρωχνει τον τιτλο προς τον rosberg ??
22:28
Με την έως τώρα αδιαφορία του, ναι το έκανε. Αλλά στη Ρωσία τον είδα επιτέλους "θυμωμένο". Έχει καταλάβει πως αν συνεχίσει έτσι, η ανατροπή δεν θα είναι εύκολη.
22:28
Γιώργος : Κατέ εμέ το καλύτερο highlight του αγώνα η φάτσα ή καλύτερα η γλώσσα σώματος του Hamilton στην απονομή. Θέλουνε οι άνθρωποι γερμανό να σηκώσει το τρόπαιο του πρωταθλήματος.
22:29
Αυτό έλεγαν οι περισσότεροι το 2014 και τελικά τον τίτλο τον πήρε ο Βρετανός.
22:29
ΓΕΩΡΓΙΑ.Δ : ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΥΡΗ ΣΗΜΑΙΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑΝ ΠΟΛΛΟΙ
22:29
Μαύρη σημαία: άμεσος αποκλεισμός από τη συνέχεια του αγώνα.
22:29
Γιωργος Κερατσινι : πανο συμφωνεις οτι με τον φετελ στην πρωτη σειρα της εκκινησης ο ροζμπεργκ θα ειχε τουλαχιστον μια νικη λιγοτερη (καλυτερος οδηγος ο φετελ γαρ)
22:30
Μάλλον όχι Γιώργο (καλύτερο μονοθέσιο η Mercedes γαρ)
22:30
Γιαννης : Πανο καλησπερα και χρονια πολλα αρχικα. Θα ηθελα να σε ρωτησω πρωτον αν πιστευεις οτι η ferrari στους 21 αγωνες παρει 4 νικες και δευτερον αν ειχαμε και εναν δευτερο προμηθευτη ελαστικων θα αλλαζαν καπως οι ισορροπιες αναμεσα στις ομαδες? και τριτον πιστευω οτι απο την πρωτη επαφη ο seb ειχε παθει κλαταρισμα και εμφανιστηκε στην μεση του οβαλ γι αυτο επιβραδυνε καπως εσυ τι λες?
22:31
Χρόνια Πολλά Γιάννη. Τέσσερις νίκες ίσως είναι και πολλές. Για τον δεύτερο προμηθευτή ελαστικών το είπα και νωρίτερα, είναι ένα σενάριο που θα μου άρεσε. Όσο για το κλατάρισμα που λες, υπάρχει μία ακόμα ανεπαίσθητη επαφή πτέρυγας/τροχού στην έξοδο από τη στροφή 2! Λόγω αυτού είχα κ εγώ την ίδια σκέψη!
22:31
tsoukkis : Θεωρείς πιθανό ο Ρικιάρντο να ξεπεράσει τις Φερράρι με τίποτα updates στον κινητήρα; Ακόμα θεωρώ ότι αεροδυναμικά είναι πρώτοι.
22:33
Στις αργές στροφές είναι σίγουρα πρώτοι! Γενικά το σασί του Newey είναι δεδομένο πως κάνει πρωταθλητισμό. Ήδη έχω εκπλαγεί από το πόσο ψηλά είναι έως τώρα. Περίμενα να είναι πιο πίσω. Έχουν και token για ξόδεμα... ίσως. Πιστεύω πολύ στον Ricciardo ως οδηγό.
22:33
Πέτρος : Γεια σου Πάνο, χρόνια πολλά. Ρε 'συ Πάνο, πέρυσι στο κλείσιμο του πρωταθλήματος, η Φεράρι φαινόταν να καλύπτει τη διαφορά (ελαφρά μεν, υπαρκτά δε). Φέτος τι έχει γίνει, κατά τη γνώμη σου, και έχει ανοίξει εκ νέου η ψαλίδα; Βασικά είναι έτσι; (εμένα πάντως έτσι μου φαίνεται...)
22:34
Καλησπέρα Πέτρο! Έτσι είναι ή έστω έχει μείνει σταθερή. Ο λόγος απλός: όσο κι να δούλεψε η Ferrari, οι άλλοι δεν έμεινα στάσιμοι!
22:34
γιαννης : καλησπερα, πανο πιστευεις πως οι δηλωσεις του αριβαμπενε πριν το γκραν πρι της ρωσιας οτι η φεραρι εχει ακομα ελπιδα για το πρωταθλημα ευσταθουν??..επισης ενω ο αριβαμπενε ελεγε πριν λιγο καιρο οτι η διαφορα με τις μερσεντες ειναι στο 1 δεκατο, ο φετελ ειπε τουλαχιστον για το gp της ρωσιας οτι η διαφορα των 7 δεκατων(αν θυμαμαι καλα) στα δοκιμαστικα ηταν πραγματικη..αρα προς τι οι δηλωσεις του αριβαμπενε ολο αυτο τον καιρο αφου φαινεται οτι θελει να ριξει σταχτυ στα ματια του κοσμου??
22:36
Νομίζω πως τα έλεγε... εν θερμώ. Έκανε λόγο για 12 νίκες! Ποντάρω τώρα τη σοκολάτα που έχω δίπλα μου πως δεν πρόκειται ούτε τις μισές από αυτές να πάρει. Όσο για το πνεύμα των δηλώσεων, ξέρεις κανένα πρωταθλητή να λέει πως θα κατέβουμε για να χάσουμε;
22:36
tsoukkis : Επίσης νομίζω ότι ο Φέτελ είχε ήδη σκασμένο λάστιχο από το πρώτο συμβαν, και έτσι έκοψε απότομα πάνω στην στροφή με αποτέλεσμα να τον ξαναχτυπήσει ο Κβίατ.
22:37
Το είπα και πριν λίγο, αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί πως υπήρχε κάποιο θέμα με το ελαστικό, υπάρχει κ μία επιπλέον επαφή των δύο στην έξοδο της στροφής 2.
22:37
Χρηστος : Πάνο καλησπέρα; Πόσο μεγάλη πιστεύεις ότι είναι η διαφορά Red Bull-Ferrari; Νομίζω πως η Red Bull με καλύτερο κινητήρα θα ήταν σαφώς πιο μπροστά από Ferrari
22:38
Καλησπέρα Χρήστο. Αν είχαν τον ίδιο κινητήρα, ναι, θα ήταν μπροστά. Τώρα, με τη μονάδα της Renault, νομίζω πως λίγο πολύ υστερεί της Ferrari όσο εκείνη της Mercedes.
22:38
periklis : χρονια πολλα και χριστος ανεστη Πανο ! η mercedes οπως διαβασα σς μια συνεντευξη του wolf αλλαξε φετος τους μηχανικους δινωντας στο rosberg τους περσινους του lewis ... ιδως σε αυτο να οφειλεται η κακοδαιμονια του lewis ?
22:39
Υπάρχει μία... μετακίνηση πληθυσμού και την έχει σχολιάσει και ο Lewis. Αλλά τέτοια προβλήματα έχουν να κάνουν με αστοχία της μονάδας ισχύος, όχι με τη δουλειά που μπορεί να κάνει ένας μηχανικός στα pit.
22:39
Tasose100 : Η Manor εχει καμια προοπτικη εξελιξης και βαθμολογησης σε αγωνα τυπου Austin 2015 ή τιποτα και φετος; Για του χρονου υπαρχει καποια προβλεψη;
22:40
Φέτος η Manor είναι πολύ βελτιωμένη. Πιστεύω πως θα έχει την ευκαιρία να βαθμολογηθεί. Όμως μη περιμένεις εξέλιξη μέσα στη σεζόν. Με τι χρήματα;
22:40
f1geo : Η αντιδραδη του χαμιλτον στο βαθρο ειναι αυτη που πρεπει να εχει ενας πρωταθλαητης πταν βλεπει οτι προβληματα αξιοπιστιας του στερουν τη νικη και τον απομακρυν
22:40
f1geo : Ουν απο το τιτλο...μη ξεχναμε οτι στις αρχες των πρωταθληματωμ του 14 και του 15 ο rosberg δεν ειχε τα αντιστοιχα προβληματα ουτε σε αγωνες ποσο μαλλον σταquali
22:41
Ναι. Κι ας άργησε. Θα πόνταρα στον Lewis για την Ισπανία.
Γενικά όμως είχε προβλήματα και ο Nico αυτή τη διετία που πέρασε.
22:41
Γιαννης : Pano o alonso exei melon an paei stin hass.
22:42
Δεν νομίζω πως έχει λογική μία τέτοια κίνηση. Έχει φάει... τις δυσκολίες με το κουτάλι τώρα στη McLaren για την αφήσει πριν ανακάμψει; Νομίζω πως θα φύγει όταν αποσυρθεί.
22:42
Χρήστος : Καλησπέρα Πάνο και χρόνια πολλά! Μια απορία: Τι ακριβώς είναι το stop & go pendata-alty και τι διαφορά έχει από την ποινή που επιβλήθηκε στον Sainz? Ευχαριστώ!
22:43
Χρόνια Πολλά Χρήστο. Ο Kvyat μπήκε στα pit μόνο για την ποινή άρα έχασε 10 sec στάσης συν το μπες βγες. Ο Sainz είχε 10 δευτερόλεπτα ποινής τα οποία είτε μπορούσε να τα εκτίσει σε Pit stop είτε να προστεθούν στο συνολικό χρόνο.
22:43
Βασίλης : Χαίρεται σε όλους καταρχάς. Αν και ο Χάμιλτον δεν μου είναι πολύ συμπαθής, αναγνωρίζω την προσπάθεια του να διαφημήσει το άθλημα μέσω των κοινωνικών του δικτύων όσο και μέσα απο την ζωή του. Δεν πιστεύω πως στερείται στο αγωνιστικό επίπεδο κάτι με το να πηγαίνει Ρωσσία-Λονδίνο-Νεα Υορκη. Εσύ Πάνο πως το αντιλαμβάνεσαι? Ευχαριστώ και Καλή συνέχεια
22:45
Καλησπέρα Βασίλη. Νομίζω πως στερείται αυτοσυγκέντρωσης και αποφασιστικότητας. Και είμαι σίγουρος πως αλλιώς είναι να κάνεις ζωή που κοιμάσαι από τις 22.00 κι αλλιώς όταν είσαι κάθε βράδυ σε άλλη πόλη. Όσο για την προβολή, νομίζω πως αφορά καθαρά το δικό του προφίλ, όχι την F1.
22:45
Γιώργος : Εγώ αυτό που έκανε ο Κβιατ το έχω ξαναδεί: Στο (βιντεοπαιχνίδι) Φ1 1999, σε arcade mode (χωρίς ζημιές) όταν κυνηγούσα με μανία έναν συγκεκριμένο οδηγό που δεν έπρεπε να πάρει βαθμούς με τίποτα. Θυμάμαι τότε τον πατέρα μου να το βλέπει και να το σχολιάζει αρνητικά ("δεν είναι τρόπος να παίζεις αυτός") και από τότε ούτε σε βιντεοπαιχνίδι δεν το έχω ξαναδεί. Αλλοίμονό τους αν δεν τιμωρηθεί παραδειγματικά με κάποιο αποκλεισμό ή άλλο περιορισμό. Και διαφωνώ αποδείχθηκε και εκ του αποτελέσματος ότι ο Φετελ είχε απόλυτο δίκιο που φώναζε στην Κινα. Χθες πχ έπεφταν κάτι ποινές 5" για "μικροπράγματα" του στυλ δε σου αφήνω χωρω στη στροφή κλπ. Αν του είχαν ρίξει μια ελαφριά ποινή (γιατί ήταν ξεκάθαρα "causing a collision" περίπτωση και στην Κίνα) δε νομίζω να γινόταν αυτό τώρα. Άσε που βλέπω το πράγμα να χοντραίνει πολύ άσχημα έτσι και έστω ξαναμπεί στον καθρεφτη του Φετελ ο εγκληματίας Ρώσος. Κι το κρίμα θα είναι στο λαιμό όλων.
22:47
Γιώργο διαφωνώ για την Κίνα. Δεν είχε καμία υπαιτιότητα εκεί ο Kvyat. Αντίθετα την είχε στη Ρωσία αλλά όχι από πρόθεση. Δεν είχε κανένα λόγο να χαλάσει τον αγώνα του και μάλιστα εντός έδρας. Να είσαι σίγουρος πως δεν θα τον ακουμπήσει ξανά. Θα βλέπει κόκκινο και θα κάνει δεξιά ο Ρώσος.
22:47
Γιαννης : Χρονια πολλα πανο..θα ηθελα να σε ρωτησω αν γνωριζεις νεοτερα απο την κατασταση του πρωταθλητης μας σουμαχερ!
22:48
Δυστυχώς κανένα νεότερο. Θεωρώ πως δεν περπατάει, δεν μιλάει αλλά έχει αντίληψη και επικοινωνεί με κάποιο τρόπο (μάτια;)
22:48
gmat7 : kalhspera kai xronia polla...xaotikh diafora mercedes apo ferrari.sxedon 0.7-0.8 sec pragmatikh diafora exoun.theloume anefodiasmo,2 markes elastikwn kai eleutherh ekseliksh gia na veltiwthei to theama alliws ta epomena 5 xronia to idio pragma tha vlepoume...
22:49
Ναι σε όλα εκτός από τον ανεφοδιασμό. Αν θυμάσαι, τους απαγόρεψαν για να αποκτήσει περισσότερο ενδιαφέρον η στρατηγική!
22:49
Γιάννης : Καλησπέρα Πανο. Εχω μια ερωτηση για τον Αλονσο. Νομιζω πως κανει συνεχεια λαθος επιλογες σε ομαδες. Ρωταω γιατι κατα την γνωμη μου ειναι απο τους καλυτερους οδηγους και ειναι κριμα και βρισκεται και να παλευει για βαθμους. Εσυ τι γνωμη εχεις?
22:50
Εννοείται πως είναι κορυφαίος. Ίσως ο πιο ολοκληρωμένος. Αλλά η συνολική εικόνα μίας καριέρας, κρίνεται και από τις επιλογές που αυτή περιελάμβανε. Και εκεί ο Alonso δεν τα έχει πάει και τόσο καλά...
22:50
ΓΚΑΝΤΣΙΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ : η χαοτικη διαφορα της μερσεντες απ τις υπολοιπες ομαδες φανηκε απ τις χειμερινες οπου εκανε επιδειξη ισχυος,για οσους ξερουν να αναλυουν τα δεδομενα!!!πρωτη φορα στα πολλα χρονια που παρακολουθω τις δοκιμες ειδα καθε μερα να συμμετεχουν και οι 2 οδηγοι,τρομερο.το παραξενο ειναι οτι ενω στις δοκιμες εκαναν απειρους γυρους απροβληματιστα τωρα εχοθν αρκετα προβληματα αξιοπιστιας!!!!
22:52
Ήταν ξεκάθαρο από την 1η μέρα πως δεν έχουν "σκοντάψει". Και έτσι ήταν, είναι ξεκάθαρα μπροστά ακόμα. Η αξιοπιστία όντως είναι ένα θέμα και ίσως η μοναδική ελπίδα που έχει ο ανταγωνισμός. Αρκεί να αφορά και στα δύο μονοθέσιο.
22:52
Georgio : Ευτυχως διωξανε τον Arai και γλιτωσαμε απο τις αρλουμπες του,δεν πρεπει κατα τη γνωμη σου να απολογηθει ο Ron Dennis για την αποτυχια του project size zero και honda κινητηρα? Αντιθετως βλεπουμε εναν Ron Dennis να κρυβεται,τοτε που μας ελεγε οτι ο κινητηρας της Honda ειναι διαμαντι. Εδω δεν μιλαμε απλα για μια κακη χρονια που ετυχε,μιλαμε για αρρωστη κατασταση που δεν δινει προοπτικες και ελπιδες για το μελλον
22:53
Να ζητήσει συγνώμη ο Dennis; Ο Ron; Δεν νομίζω. Υποπτεύομαι κι εγώ πως η αποχώρηση του Arai δεν αφορούσε μόνο συνταξιοδότηση. Γιατί ήρθε πάνω που είδαν πως και φέτος, δεν θα έχουν κάνει άλμα προόδου.
22:54
pap07 : ρε παιδια δεν γινεται να ξαναεχουμε διδυμο σειτανιδη-πουρναρακη στην ερτ?τα παιδια εκει περα δεν μπορουνε να περιγραψουνε...καμια σχεση...θυμαμαι στον αλφα τα καλα χρονια πανω σε προσπεραση με πουρναρακη ανεβαινε η αδρεναλινη...τωρα ειναι να κοιμηθεις...
22:56
Καλησπέρα. Με φέρνεις σε δύσκολη θέση αναφερόμενος σε συναδέλφους. Όλοι κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε. Από εκεί και πέρα, σε ευχαριστώ για την υποστήριξη αλλά στην ΕΡΤ δεν νομίζω αφού σίγουρα δεν πληρούμε συγκεκριμένες "προϋποθέσεις". 
22:56
νικος : πανο θα ηθελα τη γνωμη σου για την Haas ... ειναι μια απο τις ευχαριστες εκπληξεις της χρονιας μεχρι στιγμης ??
22:57
Μόνο της χρονιάς; Της πενταετίας! Έγραφα πως δεν θα ήταν Marussia/Caterham αλλά δεν περίμενα να είναι τόσο ψηλά. Το μοντέλο του Gene Haas δουλεύει! Μη ξεχνάμε, ουσιαστικά είναι ομάδα Β της Ferrari...
22:58
Δημήτρης7 : Πανο καλησπέρα σε ποια Grand Prix θα δούμε την φεραρι πιο ανταγωνιστικη και πιο κοντά στις μερσεντες;;
22:59
Θα δούμε. Σίγουρα Μονακό, για κάποιο λόγο πιστεύω πως στον Καναδά θα έχουμε ανατροπές, Γερμανία, Ουγγαρία, Σιγκαπούρη. Έχουμε αγώνες που περιμένω να δούμε περισσότερες κόντρες.
23:00
Ηλιας : Καλησπέρα πανο Πιστεύεις ότι το 2017 θα ειναι πιο εύκολο για την ferrari να κερδίσει την Mercedes με τους νέους κανονισμούς;; Κ αν πιστεύεις αν μείνει ο kimi
23:01
Ας περιμένουμε πρώτα να οριστικοποιηθούν. Λογικά θα υπάρχει περιθώριο να μειωθούν κι άλλο οι διαφορές αλλά αυτά αποδεικνύονται μόνο εντός πίστας. Για Raikkonen, ο τωρινός Kimi γιατί όχι;
23:01
μητσος : Καλησπερα Πανο! Σιγουρα καποιος εχει μουτζωσει τη Φερραρι! Δεν εξηγειται αλλιως! Θελω να ρωτησω ποια ειναι η γνωμη σου για αυτο το προστατευτικο που μπορει να μπει στα μονοθεσια μπροστα απο τον οδηγο?
23:02
Απαραίτητο αφού η ασφάλεια προέχει. Προτιμώ το Aaeroscreen της Red Bull από το Halo της Ferrari.
23:02
Αντωνης : καλησπερα Πανο αν δε παρει πρωταθλημα ο Φετελ θα φυγει στο τελος του πρωταθληματος;
23:03
Καλησπέρα Αντώνη. Ο Vettel πήγε στη Ferrari για να ηγηθεί αυτής. Και θα μείνει εκεί πολλά χρόνια ακόμα.
23:03
μητσος : Παντως η ερτ χτες εκανε το πιο ευστοχο σχολιο για τον Κβιατ και τον Φετελ! Ο ταυρος ειδε κοκινο και ορμησε!!
23:04
Δεν ξέρω, δεν έβλεπα ΕΡΤ.
23:04
Γιωργος Κερατσινι : καλησπερα και χρονια πολλα διαφωνεις με την αποψη οτι με ιδιες ατυχιες απο εδω και περα στις mercedes ο χαμιλτον θα το παρει (γιατι ειναι πολυ καλυτερος απο τον ροσμπεργκ) και επισης μηπως ο αλονσο εχει αρχισει και χανει αυτο το κατι που τον εκανε τον καλυτερο οδηγο του grid?
23:05
Καθόλου. Αυτό φωνάζω από το ξεκίνημα της σεζόν. Αλλά, αλλά... 
Όσο για τον Alonso, σίγουρα ένας πρωταθλητής δεν βρίσκει κίνητρα στο να μάχεται με τις Sauber.
23:05
Σπυρος : Γεία σοτ Πάνο. Χρόνια έβλεπα F1 όμως από το 2005-06 έχω σταματήσει. Ο οδηγός που με έκανε να μην χάνω αγώνα ήταν ο Ζακ Βιλνεβ. Ποιος από τους σημερινούς οδηγούς θεωρείς ότι του μοιάζει στην τρέλα και στην οδήγηση?
23:06
Έχουμε ήδη περάσει το δίωρο μας αλλά για μερικά ακόμα λεπτά θα συνεχίζουμε για να καλύψουμε όσο γίνεται περισσότερα ερωτήματα.
23:07
Γεια σου Σπύρο. Villeneuve δεν νομίζω πως υπάρχει σήμερα, σαν χαρακτήρας. Ίσως ο Kimi στην τρέλα αλλά είναι άλλου στιλ. Και λείπουν τέτοιες προσωπικότητες.
23:07
Thanasis : Καλησπερα, σε ποια ομαδα πιστευεις μπορει να βρεθει ο Ricciardo? γενικα φαινεται πολυ δυνατος οδηγος
23:08
Καλησπέρα Θανάση. Ακουγόταν για τη Ferrari αλλά δεν τον βλέπω να αλλάζει στρατόπεδο σύντομα. Συμφωνώ πως είναι πολύ καλός οδηγός. Και φυσικά, σπουδαίος χαρακτήρας!
23:08
Γιαννης : Για να κανω ενα μικρο σχολιο και να συμφωνησω με τον pap07. Μας λειπετε. Εγω βεβαια εδω στην Αγγλια που ζω τα τελευταια χρονια βλεπω μια απιστευτη καλυψη, οι ανθρωποι μπενουν μεσα στις ομαδες, με Κουλτχαρντ και Γουεμπερ και μυριζω τα λαδια, τα καυσημα και τα λαστιχα απο την οθονη.
23:09
Να σαι καλά φίλε μου. Όσο για την Αγγλία, τι να συγκρίνεις; Το budget και τη δυναμική του Πανθρακικού με της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ; Όχι άλλο επίπεδο, άλλος πλανήτης. Είναι μεγάλη κουβέντα αυτή, για άλλη φορά!
23:10
Μανωλης απο Χαιδαρι : Πανο ο Ρικιαρντο θα φτασει καποια στιγμη τις επιτυχιες του Γουεμπερ η ακομη και να τις ξεπερασει;
23:10
Σίγουρα! Δεν είχε δα και τόσες επιτυχίες ο Webber! 
23:10
ΓΕΩΡΓΙΑ.Δ : ΤΟ 1994 ΠΑΣΧΑ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ
23:11
Αλήθεια είναι αυτό. Το θυμάμαι σαν χθες.
23:11
Tifosi : Πάνω καλησπέρα. Πιστευεις οτι η ferrari χρειαζοταν τοσο επιθετικη προσεγγιση ξοδευοντας πολλα τοκενς στην αρχη του πρωταθληματος? ή μεθοδικα γιατι το 2017 οι κανονισμοι αλλαζουν καπως και μπορει να υπαρχει πιθανοτητα πορειας πρωταθλητισμου και θα ηθελα την γνωμη σου για τον σεμπ ως τωρα στην ομαδα
23:13
Καλησπέρα! Ίσως να πίστεψαν πως ήταν πιο κοντά απ' ότι πραγματικά είναι!
Όσο για τον Vettel, είναι ηγέτης με τα όλα του. Όχι μόνο ολοκληρωμένος οδηγός αλλά ακριβώς ο ηγέτης που θα συσπειρώσει γύρω του μία ομάδα. Θεωρώ δεδομένο πως θα φέρει τίτλους στους Ιταλούς.
23:14
paschalis : Πιστεύεις ότι η επιστροφή της Honda θα αποδειχθεί φιάσκο;
23:14
paschalis : Πιστεύεις ότι η επιστροφή της Honda θα αποδειχθεί φιάσκο;
23:15
Τι εννοείς "θα"; Δεν έχει αποδειχθεί ήδη; Άλλα φαντάζονταν, άλλα περίμεναν, άλλα ονειρεύονταν... και είναι δεδομένο πως ούτε το 2017 θα κάνουν πρωταθλητισμό.
23:16
Νικολας : Γιατι δεν μπορει η Mclaren να εχει δικο της κινητηρα,ειναι θεμα ελλειψης χρηματοδοτησης και τεχνογνωσιας? Δεν γινεται να εξαρταται παντα απο τριτους κατασκευαστες.
23:17
Είναι τεράστια επένδυση με αμφίβολο αποτέλεσμα. Και απαιτεί πολύ χρόνο. Αν ήταν κάτι τόσο απλό, η Red Bull θα είχε ήδη δικό της κινητήρα. Καλώς ή κακώς, οι ιδιωτικές ομάδες αναγκαστικά χρειάζονται συμμαχία με ένα κατασκευαστή. Κι αν θέλουν να πάρουν τίτλο, αυτός δεν πρέπει να έχει δική του ομάδα. Γι' αυτό πήραν το ρίσκο να φύγουν από τη Mercedes.
23:17
NikosJB17 : iparxei periptosei na doume ton Alexander Rossi stin Manor to 2017 sti thesi tou Haryando ? Pistevo pos exei perissotero telento apo ton Rio kai adika exase ti thesi stin F1 gia tous xorigous
23:18
Μακάρι γιατί έχει ταλέντο και είναι και καλό παιδί.
23:18
γιαννης : Χρονια πολλα. Μηπως πανο η ποινη 10" στον kvyat ηταν χειροτερη απο το να εβλεπε μαυρη σημαια; επεσε πολυ πισω και εγραψε και το μονοθεσιο χλμ.
23:19
Ίσως αλλά δεν πάρθηκε με αυτό το πνεύμα η ποινή\.
23:19
Giorgio : Το κακο με τη Merc,ειναι οτι δεν αντιγραφεται κιολας,οι εποχες coughlan που κλεβανε η μια ομαδα την αλλη,αντιγραφανε τα f-duct,τους διαχυτες κλπ και σε 3-4 αγωνες ηταν στα ισια,τελειωσανε. Εχει πλακα γιατι στην Merc φοβοντουσαν μηπως τους αντιγραψει τον κινητηρα η Honda.
23:20
Γενικά η περίοδος που όλα κρίνονταν από μία λεπτομέρεια στην αεροδυναμική, ήταν για μένα πολύ καλύτερες. Όσο για το τελευταίο, ναι, ισχύει!
23:20
machado7 : Πανο πρεπει να καταλαβει και ο Χαμιλτον οτι ειναι μαζι με τον ροζμπερκ ομαδα και το σημαντικο αφηνουν τις φερραρι και τις γουιλιαμς πολλους ποντους πισω
23:21
Νομίζω είναι δεδομένο πως αφήνουν τους άλλους πίσω. Και στο κυνήγι του τίτλου, πρώτος αντίπαλος είναι ο teammate!
23:21
Veggos4E : Γι αυτούς που κατακρίνουν το Ράικονεν, μακάρι να μπορούσαμε να τον δούμε τι θα απέδιδε με μια Μερσέντες... Είναι οδηγός ακριβείας και fair με τους υπόλοιπους. Προσωπικά εύχομαι να τον δούμε του χρόνου μαζί με το Ρόζμπεργκ στη Μερσέντες!!!
23:22
Ενδιαφέρον σενάριο αλλά δεν το βλέπω...
23:22
Latvala : Μην ξεχναμε πανο οτι ο Χαμ ειναι στα ορια της ποινης θεσεων(αλλη μια επιπληξη) ενω εχει χρησιμοποιησει και πιο πολλες μοναδες κινητηρα.Υπαρχουν και αλλες παγιδες κρυμμενες γι'αυτον.Εχει δρομο ακομα η χρονια...
23:22
Latvala : Και μια τελευταια ερωτηση.Θα παρω ποτε τιτλο στο WRC τι θα γινει :p
23:23
Δεν θα πάρεις τίτλο ποτεεε... Φινλανδέεε... Φινλανδέεε...
Σοβαρά μιλώντας, πράγματι ο Lewis έχει και δύο επιπλήξεις. Και είναι όντως φορτωμένος με +1 μονάδα ισχύος. Είπαμε, το γήπεδο γέρνει!
23:23
Thanasis1 : Καλησπερα, ξερουμε τι (ή αν) ετοιμαζει κατι η Merc για ασφαλεια cockpit?
23:24
Έχει δείξει και η Mercedes μία εκδοχή αλλά ακόμα δεν την έχουμε δει στην πίστα.
23:24
Μάνος : Πιστευεις Πανο οτι η McLaren θα επανερθει στα πρωταθληματα?
23:24
Κάποια στιγμή. Πιστεύω μάλιστα πως θα πρωταγωνιστήσει και με την παρούσα συνεργασία, με τη Honda. Αλλά από το 2018 και μετά.
23:25
μητσος : Μηπως ξερεις γιατι τα τελευταια χρονια δεν εχει βγει Ιταλος οδηγος? Μετα τον Fisichella, τον Liuzzi και τον Trulli δεν βγηκε καποιος καλος οδηγος!
23:26
Έχουν υπάρξει διάφορα ταλέντα τα τελευταία χρόνια. Αλλά με τις θέσεις στις σοβαρές ομάδες καλυμμένες και τις μικρές να αναζητούν οδηγούς-χορηγούς, ένας Ιταλός που να βρει τα χρήματα του Haryanto;
23:26
μητσος : Πιστευεις οτι μπορει να αλλαξει κατι στο Μονακο για την Φερραρι? Στον συγκεκριμενο εκτος απο την ικανοντητα και την ταχυτητα μετραει και η θεση στις δοκιμες! Λες να δουμε επιτελους μια νικη εκει? (Αν και απο οτι θυμαμαι ειχες πει οτι θα ειναι στον Καναδα
23:27
Είχα πει πως για ανεξήγητο λόγο, τη βλέπω στον Καναδά. Κανονικά εκεί θα πρέπει να κερδίσει η Merc. Αλλά κάτι μου λέει πως θα έχουμε αγώνα με ανατροπές. Μακάρι το ίδιο και στο Μονακό.
23:27
Νικος : Καλησπερα, ευχαριστη η εκπληξη της Haas. Πιστευεις οτι μπορει να συνεχισει με τον ιδιο ρυθμο?
23:29
Σίγουρα δεν έχουν υπέρογκο budget για να συνεχίσουν εξέλιξη σε φουλ ρυθμό αλλά νομίζω πως θα είναι σταθερά σε σημείο να μάχονται για βαθμούς.
23:30
Κάπου εδώ δυστυχώς θα πρέπει να πατήσουμε φρένο, ευχαριστώντας το Contra και για τη φιλοξενία αλλά και επειδή μας χάρισαν πάλι μισή ώρα επιπλέον στη συζήτησή μας. Όποια ερωτήματα δεν πρόλαβαν να απαντηθούν, κάντε τα ως σχόλιο στο άρθρο και θα σας απαντήσω εκεί. 
23:31
Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή παρά το ιδιαίτερο των ημερών και χρόνια πολλά!

News 24/7

24MEDIA NETWORK