Το 1-2 η Red Bull, εγκατέλειψε ο Hamilton

Ο Daniel Ricciardo ήταν ο νικητής στο γκραν πρι της Μαλαισίας, το οποίο διεξήχθη στην πίστα της Σεπάνγκ, αφήνοντας στη 2η θέση τον Verstappen. Ο Αυστραλός οδηγός της Red Bull είδε πρώτος την καρό σημαία και πανηγύρισε την πρώτη εφετινή και συνολικά τέταρτη νίκη στην καριέρα του.

Το 1-2 η Red Bull, εγκατέλειψε ο Hamilton

Συγκλονιστικό σε εξέλιξη και γεμάτο δράμα και ανατροπές ήταν το φετινό Grand Prix Μαλαισίας, που φάνηκε πως θα είναι επεισοδιακό από την πρώτη κιόλας στροφή.

Ο Sebastian Vettel βούτηξε στην εσωτερική και παρότι φάνηκε πως θα μοιραζόταν τη στροφή με τον Max Verstappen, η κλειστή τροχιά που ακολούθησε ο δεύτερος Nico Rosberg έφερε τη σύγκρουση. Η εμπρός αριστερή ανάρτηση της Ferrari έσπασε, αναγκάζοντας τον τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή σε εγκατάλειψη. Την ίδια ώρα, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας έκανε τετ α κε, με αποτέλεσμα να πέσει 21ος και τελευταίος!

Σε εκείνο το σημείο, όλα ήταν υπέρ του Lewis Hamilton που μετά την παύση του καθεστώτος εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας οδηγούσε την κούρσα, με τις Red Bull των Daniel Ricciardo και Verstappen να ακολουθούν. Δεδομένου πως ο οδηγός της Mercedes διατηρούσε άνετα το προβάδισμα, οι «ταύροι» προσπάθησαν να κάνουν το colpo grosso φωνάζοντας νωρίς τον Ολλανδό για αλλαγή ελαστικών. Όμως όπως αποδείχθηκε στην πορεία, αυτό δεν ήταν αρκετό. Ο Βρετανός είχε προβάδισμα 22.7 δευτερολέπτων στον 41ο γύρο και ενώ φαινόταν πως θα εξασφάλιζε και το προβάδισμα που θα του επέτρεπε να κάνει ένα ακόμα pit stop, είδε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στη W07 Hybrid να παραδίδεται στις φλόγες!

«Ωχ όχι», άρχισε να φωνάζει μέσω team radio ενώ μετά το τέλος του αγώνα έκανε καυστικές δηλώσεις, τονίζοντας πως από τους οκτώ οδηγούς που τρέχουν μόνο με μονάδες ισχύος της Mercedes, είναι η δική του που πάντα έχει προβλήματα. Η ατυχία αυτή έφερε τις Red Bull σε θέση ισχύος, αμφότερες μπήκαν για αλλαγή ελαστικών εκμεταλλευόμενες το νέο καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας και έπειτα έφτασαν χωρίς μάχη ή δράματα στον τερματισμό.

Αυτή ήταν μία νίκη την οποία άξιζε καιρό τώρα ο Ricciardo, αυτή την οποία στερήθηκε ενδεχομένως στην Ισπανία και σίγουρα στο Μονακό. Ήταν η δωδέκατη συνεχόμενη παρουσία του στους βαθμούς, η πρώτη φετινή και τέταρτη συνολικά νίκη του ενώ με τον Verstappen να τον πλαισιώνει, η Red Bull Racing έκανε ξανά το 1-2, μετά το Grand Prix Βραζιλίας του 2013.

Σε ότι αφορά στις βαθμολογικές μάχες, η αυστριακή ομάδα απέκτησε μαξιλαράκι ασφαλείας από τη Ferrari στην κόντρα για τη δεύτερη θέση στους κατασκευαστές, πλέον προηγείται με 46 πόντους.

Όμως εκεί που ίσως είχαμε καθοριστική εξέλιξη, ήταν στη μάχη του τίτλου στους κατασκευαστές. Από την κόλαση της τελευταίας θέσης ενώ ο teammate του ήταν αγκαλιά με 25 βαθμούς, ο Rosberg είδε όλα να αλλάζουν. Αναρριχήθηκε σταθερά στην κατάταξη, ήταν 14ος στον όγδοο γύρο, δέκατος στον 13ο, έκτος στον 20ο, ενώ στον 36ο είχε πλέον κολλήσει πίσω από τη Ferrari του Kimi Raikkonen διεκδικώντας την τέταρτη θέση. Πέρασε με απαιτητικό τρόπο, με τους αγωνοδίκες να του επιβάλλουν ποινή 10 δευτερολέπτων στον τελικό του χρόνο γιατί προκάλεσε επαφή με τη Ferrari από την οποία ευτυχώς αμφότεροι βγήκαν αλώβητοι. Ωστόσο κατάφερε να τερματίσει με προβάδισμα 13sec από τον Φινλανδό και έτσι ανέβηκε στο βάθρο! Οι βαθμοί που πήρε, του χάρισαν προβάδισμα 23 πόντων έναντι του Hamilton, με πέντε αγώνες να απομένουν για την ολοκλήρωση της σεζόν!

Η Williams του Valtteri Bottas, οι δύο Force India, οι δύο Honda και η Renault του Jolyon Palmer συμπλήρωσαν τη δεκάδα. Για τον Βρετανό αυτός ήταν ο παρθενικός του βαθμός στη Formula 1 ενώ ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στον Fernando Alonso που τερμάτισε έβδομος, ενώ εκκίνησε τελευταίος!

Η συνέχεια είναι σε μία μόλις εβδομάδα, στο Grand Prix Ιαπωνίας που διεξάγεται στην πίστα της Σουζούκα.

Η σελίδα ανανεώνεται αυτόματα όποτε υπάρχει νέα καταχώρηση - δεν χρειάζεται refresh
 

Πάνος Σεϊτανίδης

VIDEO

F1 AGENDA