Η συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη
Ο Πάνος Σεϊτανίδης συνομίλησε για 2 ώρες με τους αναγνώστες του Contra.gr για τη νίκη του Daniel Ricciardo στην Ουγγαρία που έσπασε την κυριαρχία της Mercedes, τον εκπληκτικό αγώνα του Fernando Alonso και όλα όσα έγιναν στη Βουδαπέστη.
Η συζήτηση:
Είναι η χάραξη του Χανγκαρόρινγκ τέτοια που επέτρεψε σε Ferrari/RBR να είναι πιο ανταγωνιστικές. Στο Βέλγιο συνήθως έχουμε χάος αλλά στη Μόντσα, οι Ferrari δεν θα έχουν καμία τύχη κόντρα στις Mercedes...
Περί στρατηγικής, νομίζω πως όχι βιάστηκαν αλλά πάλι άργησαν για το τελευταίο pit stop. Έχασε πολύτιμο χρόνο. Έπρεπε να τον φωνάξουν 1-2 γύρους νωρίτερα.
Παναγιώτη, πόσο περισσότερο να βελτιωθεί; Στο 110% είναι!
Η Ferrari θα μπορούσε σίγουρα αλλά μη γελιέστε, το αργό, στενό Χανγκρόρινγκ χωρίς ευθείες, έκρυβε τις περισσότερες από τις αδυναμίες της F14T.
Τέλος, για την εσωτερική μάχη με τον Kimi, που δεν είναι μάχη όπως αποδεικνύεται, είναι η μεγαλύτερη απογοήτευση μου για φέτος. Περίμενα επικές κόντρες αλλά δεν... όπως έχουμε πει, ο Kimi δεν βολεύεται στη F14T. Η απαγόρευση των αναρτήσεων FRIC έχει βελτιώσει κάπως τα πράγματα αλλά όπως έλεγε σε θέμα που παίξαμε πριν τον αγώνα στον Alpha, θέλει κάτι συγκεκριμένο από το μονοθέσιό του και ακόμα δεν το έχει.
Sam21... δεν δημοσιεύω το σχόλιο καθώς δεν είναι νομίζω πρέπον να σχολιάζουμε μαζί συναδέλφους που δεν μπορούν να λάβουν μέρος στη συζήτηση.
Συνεχίζουμε με τη Ferrari.
Δημήτρη, συμπτωματικό είναι. Καμία ομάδα δεν θέλει να τα πηγαίνει άσχημα ένας οδηγός της. Γενικά όμως, η Ferrari δεν μπορεί να πει κανεις πως λειτουργεί υποδειγματικά εδώ και αρκετά χρόνια και σε αρκετούς τομείς. Λάθη λοιπόν. Απλά λάθη, που κοστίζουν...
Κίμωνα, βοήθησαν και τα αυτοκίνητα ασφαλείας. Πάντα όμως, η βροχή αποτελεί παράγοντα που εγγυάται συγκινήσεις!
Λίγη υπομονή παιδιά, τα ερωτήματά σας δημοσιεύονται με καθυστέρηση, όταν είναι η ώρα να απαντηθούν.
Eldis, το Βέλγιο πάντα κρύβει παγίδες, βροχή, ατυχήματα, είναι ιδιαίτερος αγώνας. Στην Ιταλία όμως, ναι.
Στέλιο, όπως είπαμε, σε ατομικό επίπεδο, πολύ καλά έκανε. Ο Θεοδόσης ορθώς μιλάει για την ψυχολογία και από τη στιγμή που ο Rosberg είναι ο αντίπαλός του στη μάχη του τίτλου, σιγά μην τον άφηνε να περάσει.
Βασίλη συμφωνούμε, αν ήθελε, ας πέρναγε μόνος του. Αλλά όπως είδαμε, δεν το προσπάθησε καν. Ορθώς από την πλευρά του επιστράτευσε αυτή την τακτική αλλά φάνηκε πως δεν μπορούσε να περάσει εντός πίστας.
Τάκη πολλοί μιλούν για σενάριο Γερμανικής ομάδας που θέλει Γερμανό οδηγό. Δεν συμφωνώ. Σε ομαδικό επίπεδο, αν περνούσε ο Rosberg θα πετύχαιναν κάτι καλύτερο από το 3-4.
Doomlouder... ειδικά πέρυσι, το δεύτερο μισό της σεζόν έγυρε υπέρ της Red Bull λόγω της αλλαγής ελαστικών. Δεν θα υπάρξει κάτι ανάλογο φέτος. Νομίζω πως ήταν καθαρά ατομικό θέμα, είναι πίστες που αρέσουν/βολεύουν περισσότερο τον Vettel.
Πρωταθλητή ξανά φέτος, όχι, από τώρα νομίζω μπορούμε να το πούμε με σιγουριά πως δεν θα είναι.
Για Ricciardo... δεδομένου πως ο τελευταίος αγώνας δίνει 50 βαθμούς κι αυτός είναι στους 71 από το Rosberg, ίσως να μπορούσαμε να δώσουμε ένα ελάχιστο έστω ποσοστό. Που το βασίζω αυτό; Η μάχη των Mercedes θα ενταθεί και περιμένω να έχουμε και μεταξύ τους απρόοπτα στη συνέχεια. Αν βγουν αμφότεροι νοκ άουτ σε 2-3 GP, με το Άμπου Ντάμπι ανάμεσα σε αυτά, ίσως να γίνει και ένα θαύμα! Είναι όμως πολύ ακραίο σενάριο.
Δημήτρη αναλυσαμε εκτενώς νωρίτερα γιατί ήταν εύλογο να ζητηθεί να περάσει ο Rosberg - σε ομαδικό επίπεδο πάντα. Από εκεί και πέρα, ο Nico καλά κάνει και προσπαθεί να εκμεταλλευτεί κάθε μέσο.
Λάζαρε το μυαλό μου δεν φτάνει τόσο μακριά όσο αυτών των ανθρώπων που βγάζουν τις στρατηγικές (συνήθως). Νομίζω πως καλά έκανε ο Lewis και τόλμησε να φτάσει έτσι μέχρι τέλους. Το αποτέλεσμα τον δικαιώνει.
Μάνο όχι, υπό φυσιολογικές συνθήκες, οι Mercedes δεν χάνουν.
Κωνσταντίνε αν έχουμε... "μπαμ" μεταγραφικό, νομίζω θα το μάθουμε στη Μόντσα. Ή τότε θα αρχίσουν οι ψίθυροι έστω.
Στέλιο αν η Ferrari χάσει τον Alonso νομίζω πως θα χάσει πολλή από τη δυναμική της. Όποιον κι αν φέρει ως αντικαταστάτη. Υπάρχει σίγουρα η πιθανότητα αλλά ουδείς μπορεί να τολμήσει να πει από τώρα για το οδηγικό δίδυμο του 2015.
Προς το παρόν τουλάχιστον, κανένα νέο από το μέτωπο Brawn.
Γιατί όπως λέει και ο φίλος Πάνος αλλά και η Γεωργία, δεν φταίνει οι οδηγοί για τη Ferrari. Φταίνει μάλλον... όλοι οι υπόλοιποι! Συμφωνώ με την τοποθέτηση του Γιώργου, η 3της παρουσία του Alonso εκεί, σίγουρα τον βοηθά.
Φίλε Νίκο, νομίζω πως αν ακούσεις ξανά τις μεταδόσεις, δεν θα με ακούσεις να κάνω τέτοιου είδους σχόλιο για τον Kimi.
Για την αξία του Alonso, τα είπαμε και πριν. Ο πιο ολοκληρωμένος αυτή τη στιγμή...
Φίλε sc7, να σαι καλά!
Θανάση εύχομαι να περάσεις καλά και να τον απολαύσεις! Και να μοιραστείς μαζί μας την εμπειρία σου σε μία επόμενη συζήτηση!
Κωνσταντίνε είχε λίγο απ' όλα σήμερα!
Γιώργο είπα και στη μετάδοση πως ο τρόπος που "καθάρισε" τον Vergne λέει πολλά σχετικά με το οδηγικό ταλέντο των δύο οδηγών της Mercedes.
TifosiPatras, όχι απαραίτητα. Τουλάχιστον όχι σε χαοτικούς αγώνες. Τώρα αν περνούσε ο Nico, η Mercedes είχε πολλές ελπίδες για καλύτερο ομαδικό αποτέλεσμα.
Γιώργο τίποτα από τα δύο. Παθιασμένος οδηγός που θέλει τον τίτλο!