Ο διάλογος με τον Πάνο Σεϊτανίδη

Ο Πάνος Σεϊτανίδης συνομίλησε για 2 ώρες με τους αναγνώστες του Contra.gr για την επιστροφή του Lewis Hamilton στις νίκες, τις θεωρίες... συνωμοσίας στη Mercedes, τις δύσκολες μέρες της Ferrari και όλα όσα έγιναν στο Grand Prix της Ιταλίας.

Ο διάλογος με τον Πάνο Σεϊτανίδη

Ο διάλογος:

19:45
Καλησπέρα speed addicts!
Πολύ υλικό για συζήτηση αυτή την εβδομάδα, με ένα Grand Prix που είχε έντονο παρασκήνιο, με τη silly season να βρίσκεται στην κορύφωσή της. Περιμένω τα σχόλια και τις ερωτήσεις σας, για ό,τι... τρέχει στη Formula 1 και όχι μόνο! Σε δέκα λεπτά ξεκινάμε!
19:47
Όπως πάντα, για να προλάβουμε να καλύψουμε όλα τα ερωτήματα, αυτά θα δημοσιεύονται και θα απαντώνται σε "ομάδες" ανάλογα το θέμα τους. Για να δούμε τι θα μας απασχολήσει περισσότερο σήμερα: ο μόνιμος εμφύλιος των Mercedes, οι μετεγγραφές ή το φως που δεν φαίνεται στο βάθος του τούνελ για τη Ferrari; Η ιταλική ομάδα αποτελεί και αντικείμενο του σημερινού μου blog εδώ στο Contra. Ρίξτε του μία ματιά, μπορεί να απαντήσει σε κάποια σας ερωτήματα...
19:57
Ξεκινάμε!
19:58
Γιωργια : Καλησπερα κ.Σειτανιδη!Aπογοητευση χθες για μας τους tifosi,θα ηθελα τουλ. 1 βαθρο αλλα...οπως γραψατε και στο αρθρο σας(εξερετικο!)θελουμε αλαγες...τωρα!
19:59
Καλησπέρα Γεωργία! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για το blog. Σίγουρα πάντα στη Μόντσα υπάρχουν προσδοκίες ακόμα και πέραν του λογικού. Όμως η ανάγκη μεταμόρφωσης αυτής της ομάδας, είναι η πιο λοιγική επιλογή... για να δουμε.
19:59
Χρηστος : Μετα το break του καλοκαιριου και τις φημες που διερρευσαν για πιθανη μεταγραφη του Αλονσο σε ΜακΛαρεν-Μερσεντες, ειναι πιθανο ενα 8/8 απο τον Κιμι στον δευτερο γυρο?
20:01
Χρήστο όλα δείχνουν πως ο Alonso δεν θα τολμήσει τελικά την επιστροφή στη McLaren, παρότι του τάζουν λαγούς με πετραχείλια. Για Mercedes ειναι σενάριο αυτών των ημερών αλλά όχι επιβεβαιωμένο. Πιστεύω πως τελικά θα μείνει. Άρα... 6/6 για τον Ισπανό είναι πιο πιθανό. Ο Kimi με αυτό το μονοθέσιο δεν... κ αυτό δεν θα αλλάξει στο τέλος.
20:01
Διονύσης : Καλησπέρα κύριε Πάνο σαν φανατικός με την φερράρι και με όλα όσα γίνονται θέλω να καταθέσω τον προβληματισμό μου. Κόσμος έρχεται κόσμος φεύγει φήμες δίνουν και πέρνουν αλλά μόνο ένας δεν αλλάζει ο αρχισχεδιαστής...Από τότε που ανέλαβε έχει να δει η φερράρι ανταγωνιστικό μονοθέσιο (μετά το 2008 το χάος) Μήπως πρέπει να σκεφτούν το ενδεχόμενο αντικατάστασής του;;;
20:04
Διονύσης. Προφανώς μιλάς για τον Νικόλα Τομπάζη. Φέτος το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ferrari είναι η μονάδα ισχύος και ως αποτέλεσμα, απολύθηκε ο Luca Marmorini. Σίγουρα, από τη στιγμή που η Ferrari έχει τόσα χρόνια να πάρει τίτλο, μερίδιο ευθύνης έχουν όλοι. Όμως αποδεικνύεται πως ο Τομπάζης είναι αγαπητός στις τάξεις της Scuderia και εκτιμούν τη δουλειά του.
20:04
RedBul : Την καλύτερη τελική την είχε ο Ρικιάρντο της Renault.. πως το εξηγείς αυτό!
20:06
Η τελική ταχύτητα δεν αφορά μόνο στην ισχύ του κινητήρα αλλά και τις ρυθμίσεις του μονοθεσίου. Ένα μονοθέσιο με καλή αεροδυναμική απόδοση που μπορεί να "στρίψει" έχοντας λιγότερη κλίση στις πτέρυγες, μπορεί να εκμεταλλευτεί αυτή τη ρύθμιση για να κινηθεί και ταχύτερα σε συγκεκριμένο σημείο της πίστας. Το "speed trap" είναι ενδεικτικό αλλά όχι πάντα αντιπροσωπευτικό.
20:06
Frank : Πάνο, ποιόν κατά τη γνώμη σου θεωρείς τον καλύτερο εν ενεργεία οδηγό της F1? ;Έστω την υποκειμενική σου άποψή...ευχαριστώ!!
20:07
"Καλύτερο" δεν μπορείς να κρίνεις. Άδικο να συγκρίνεις οδηγούς με διαφορετικά μονοθέσια και σε διαφορετική φάση καριέρας. Θα έλεγα πιο "ολοκληρωμένο" και θα επέλεγα τον Alonso στη συγκεκριμένη περίοδο της καριέρας του.
20:07
ΝΙΚΟΣ : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΝΟ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ROSBERG ΟΤΙ "ΕΔΩΣΕ" ΤΗ ΝΙΚΗ ΣΤΟΝ HAMILTON ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ?
20:08
Δημητρης : Καλησπέρα κύριε Πάνο. Προσωπικά θεωρώ , αυτά που λένε ότι ο Ροζμπεργκ άφησε επίτηδες να κερδίσει ο Λιουις, ανοησίες'' (Συγνώμη δεν έβρισκα άλλη λέξη).Για μένα τον πίεσε ο Βρετανός και έκανε το λάθος. Ποια είναι η γνώμη σου και ποιος θεωρείς έχει τις περισσότερες πιθανότητες να παρει το Πρωτάθλημα
20:12
Νίκο με 100% σιγουριά ουδείς μπορεί να ξέρει αλλά συμφωνώ με τον Δημήτρη. Δεν βλέπω το λόγο να γίνει κάτι τέτοιο. Άλλωστε αν ήταν... επιστροφή δανεικών, στέρησε από τον Lewis 32 βαθμούς (25 της εγκατάλειψης+7 τερματίζοντας εκείνος πρώτος) στο Βέλγιο. Στη Μόντσα ήταν 7+7 σύνολο 14 από την αλλαγή θέσεων. Νομίζω πως απλά έκανε λάθος. Διατηρεί όμως ακόμα περισσότερες πιθανότητες για τον τίτλο, είναι σημαντικό το προβάδισμα των 22 πόντων. Ακόμα και τώρα όμως, αν έπρεπε να ποντάρω, θα πόνταρα στον Hamilton
20:12
tommas mac _LHGRFANS : Καλησπέρα Παναγιώτη, κάποιοι λένε ότι η έξοδος του Rosberg ήταν η τιμωρία από την Mercedes , εάν είναι έτσι θα πρέπει να κάνουν το ίδιο πράγμα και για τον επόμενο αγώνα για να ανακτήσει τους βαθμούς που έχασε ο Lewis στο SPA. Οι 18 χαμένοι βαθμοί δεν συμψηφίζονται μόνο με 7… αν ήταν στημένο τότε γιατί ο μηχανικός του Λιούις του είπε Stay behind two seconds;
20:13
Θωμά όπως αναφέρω πιο κάτω, είναι ακόμα μεγαλύτερη η σούμα. Μην υπολογίζεις μόνο αυτούς που χάνει ο ένας αλλά αυτούς που κερδίσει επιπλέον ο άλλος.
20:13
kat.7 : Καλησπερα Πανο. Βαρετος ο αγωνας σε σχεση με τους προηγουμενους.Η κατρακυλα συνεχιζεται στην Σκουντερια μεσα στην εδρα της μολις 1 βαθμο.θα αλλαξουν τα πραγματα του χρονου θα μπορεσουν Αλονσο και Κιμι να χτυπησουν πρωταθλημα ?? Πραγματικα τρομερες williams εχουν 177 βαθμους μεχρι στιγμης ενω ολα τα αλλα χρονια ειχαν 155.Τι εχει αλλαξει στην Williams θα μπορεσει να χτυπησει πρωταθλημα σε λιγα χρονια ?? Ευχαριστω πολυ !!!
20:13
williams for ever : Καλησπερα πανο πως βλεπεις την παραμονη bottas massa και για την επομενη χρονια στην williams? λιγο υπερβολη αλλα ο bottas μηπως ειναι ο νεος hakkinen?
20:14
Γιωργια : Οστοσο,χαρηκα για τον Μασα,του αξιζε το βαθρο(σαν να μην ειχε φυγει απο την Ferrari)!Μπραβο και στον Μποτας δε 'μασησε' εχασε θεσεις στην εκκινηση αλλα καταφερε να τις κερδισει με πολυ ωραιες μαχες!
20:14
Πάμε στη Williams. Υπενθυμίζω, δημοσιεύονται τα δικά σας σχόλια και απαντώνται σε "γκρουπ" άρα... λίγη υπομονή.
20:18
Λοιπόν... kat7, για τη Ferrari... θέλω να δω τελικά τι θα αλλάξει και να μεταφέρουμε τη συζήτηση στο τέλος της σεζόν. Για Williams... έχουν προσλάβει μερικούς ικανούς ανθρώπους, αντίστιχα έδιωξαν κάποιους όχι και τόσο ικανούς, έχουν καλό δίδυμο αλλά το σημαντικότερο, έκαναν τη σωστή επιλογή μονάδας ισχύος. Αν ήταν και φέτος με Renault, θα ήταν μαζί με τις Toro Rosso.
Για τον φίλο "williams for ever" τη βλέπω πολύ θετική. Ο Massa αν και με πολλές ατυχίες είναι αναγεννημένος ενώ ο Bottas μας ξαφνιάζει όλους ευχάριστα αγώνα με τον αγώνα. "Νέος Hakkinen"; Θα το κρίνει ο χρόνος. Αν έχει καλά μονοθέσια στα χέρια του...
Γεωργία νομίζω πως αυτή την περίοδο, όλοι χαίρονται για την ιστορική Williams.

20:18
Αλέξανδρος : Ισχύει.Αγαπώ την Ferrari από όταν ήμουν 5 χρονών και έχει να με κεράσει τέτοια απογοήτευση πολύ καιρό.Ναι το αρθρο ήταν εξαιρετικό και ναι αλλαγές τώρα αλλά πόσες πιθανότητες υπάρχουν πραγματικά να γυρίσει ο brawn στην ενεργή δράση και πόσο ακόμα θα βασιζόμαστε στι φιλότιμο του alonso να ανέχεται όλα αυτά; Έχω ένα φόβο ότι κανένας από αυτούς δεν θα είναι του χρόνου στην scuderia αλλά έχω και μια μεγάλη ελπίδα ότι θα ξαναδώ ξανά το ψηλότερο βάθρο να βάφεται κόκκινο ξανά... Ένα είναι σίγουρο ότι όσες ήττες και αν υπάρξουν δεν θα την αφήσουμε την ομάδα. Μακάρι να μην μας αφήσει ούτε αυτή. Α.Δ. Π.
20:18
μαριος : Καλησπερα κ.Πανο, τις φημες που θελουν το μονοθεσιο του κιμι να ηταν βαρυτερο του αντιστοιχου του φερναντο πως τις χαρακτηριζεις; Ο Φινλανδος φαινεται καπως βελτιωμενος μετα το καλοκαιρι. Ποια ειναι η γνωμη σου;
20:18
Γιάννης : Καλησπέρα!Θεωρείτε ότι επειδή οι νευραλγικές θέσεις στο management της Ferrari,είναι δοσμένες σε Ιταλούς,η απόδοση της ομάδας είναι άσχημη;Μήπως σκέφτονται συναισθηματικά;Η ομάδα έδεσε όταν ήρθε ο Τοντ,ο Μπρον κλπ και οδηγήθηκε στης επιτυχίες του 00-04,ενώ προηγουμένως ήταν αρκετα αποσυντονισμένη.
20:18
Ηλίας : Καλησπέρα, εγώ αναρωτιέμαι τα τόσα χρόνια που δεν πρωταγωνιστεί η ferrari, είναι θέμα γνώσεων τεχνικών δηλαδή δεν υπάρχουν τα μυαλά ώστε να δημιουργήσουν ένα μονοθέσιο ανταγωνιστικό ή είναι θέμα management;
20:18
Aντρέας : Θα ήθελα να μάθω για τον Raikkonen εάν θα μείνει στη Ferrari και του χρόνου ;;;;;
20:22
Αλέξανδρε με μία κουβέντα είπες τα πάντα: "Για πόσο ακόμα η Ferrari θα βασιζεται στο φιλότιμο του Alonso"... απίθανο για τον Brawn δεν είναι. Του τάζουν τη θέση που ήθελε/άξιζε, να είναι επικεφαλής δηλαδή της Gestione Sportiva και πολλά χρήματα. Αν αυτά τον πείσουν να αφήσει τις πέστροφες, θα επιστρέψει.
Μάριε είναι βελτιωμένος γιατί... προσαρμόζεται στα καπρίτσια του μονοθεσίου που έως τώρα, δεν προσαρμόζεται στις απαιτήσεις του οδηγού. Όχι, δεν υιοθετώ σενάρια περί βάρους. Δεν έχουν νόημα κατά τη γνώμη μου.
Αντρέα, ναι, αν δεν συμβεί κάτι συγκλονιστικό, θα είναι.
Ηλία δεν μπορεί να είναι θέμα γνώσεων αφού έχουν έρθει πολύ ικανοί άνθρωποι. Σίγουρα είναι θέμα management, συνεργασίας, διαχείρισης, αρμοδιοτήτων.
20:22
Πετρος Ντινιζης : Μηπως του κοβουν τα φτερα του Κεβιν;;Σε δυο συνεχομενες περιπτωσεις δεχεται ποινη γιατι μαχεται με υποδαιεστερο μονοθεσιο για να υπερασπιστει την θεση του με το προσχημα της επικινδυνης οδηγησης.Οταν ομως οι αλλοι οδηγοι που μετειχαν στα συμβαντα λενε πως ισως δεν επρεπε να δωθει ποινη δεν εκτιθενται κι οι ιδιοι οι αγωνοδικες;;
20:24
Πέτρο είναι νόμισμα με δύο όψεις. Η γενικότερη αντίληψη στα paddock,είναι πως οι τιμωρίες του ήταν χάδια και στις δύο περιπτώσεις. Κατά τη γνώμη μου, το θέμα των αγωνοδικών είναι μεγάλο. Είναι μεγάλο λάθος να αλλάζουν οι αγωνοδίκες σε κάθε αγώνα αφού παρά τις όποιες σταθερές στις διαδικασίες, σπάνια κρίνουν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.
20:24
Μακλαρενάκιας : Πάνο πες μου τη γνωμη σου για τους οδηγους της Μακλαρεν! Τι θα γινει μελλοντικα; Λες να αλλαξει το οδηγικο δυδιμο για το 15'! Προσωπικα θελω να δω πισω στη Μακλαρεν τον Λιουις και οχι τον Αλονσο!
20:24
Sotos : Εάν θέλει η McLaren να επιστρέψει, πρέπει να τα αλλάξει όλα. Αλλιώς θα συνεχίσει την "ελεύθερη πτώση" που ξεκίνησε πέρυσι και συνεχίζει αδιάκοπα και φέτος. Στην τελική, μπορεί ο Dennis να πείσει με το project του: κορυφαίους μηχανικούς (π.χ. Newey), κορυφαίους οδηγούς (Vettel, Hamilton, Alonso) και κατ'επέκταση και χορηγούς-κολοσσούς...να έρθουν στην ομάδα το 2015; Ή θα ξεμείνουμε με Button-Magnussen, μονοθέσιο-looser και χωρίς χορηγούς για 3η σερί χρονιά;;;
20:24
Μικα Χακινεν : Πανο του χρονου με την εισοδο της Χοντα θα μπορεσει η Μακλαρεν να διεκδικησει νικες ή οι Mercedes θα κανουν και παλι παρτι;
20:29
Στη McLaren, έχει επισημοποιηθεί πως έχουν κατατεθεί προτάσεις και στον Alonso και στον Vettel. Τα πράγματα είναι απλά. Αν πείσουν ένα μεγάλο όνομα να έρθει, θα αλλάξουν οδηγοί. Αν δεν βρουν μεγάλο όνομα, θεωρώ πολύ πιθανό να συνεχίσουν με το ίδιο δίδυμο. Ο Button έχει δεσμούς με τη Honda και την Ιαπωνία και λογικά θα προτιμηθεί. Και λόγω εμπειρίας, σε μία σεζόν όπου η McLaren μη ξεχνάμε πως αλλάζει κεφάλαιο. Ο Magnussen δείχνει καλά στοιχεία, χωρίς να με έχει εντυπωσιάσει αλλά αλήθεια, πόσους νεαρούς οδηγους θα "κάψουν"; Δεν γίνεται κάθε χρόνο κι από έναν...
Μίκα οι Mercedes είναι στην pole position για το 2015, αυτό είναι ξεκάθαρο. Οι Renault/Ferrari θα προσπαθήσουν να καλύψουν τη διαφορά, η Honda αποτελεί αίνιγμα. Αν δεν τη δούμε στην πίστα τη νέα McLaren με τη νέα μονάδα ισχύος, δεν μπορούμε να ξέρουμε.
Σώτο η ελεύθερη πτώση που αναφέρεις ξεκίνησε πιο πίσω, 2009 πλευρά... νομίζω πως του χρόνου με τη Honda θα αλλάξουν πολλά στον τομέα των χορηγιών.
20:29
george : Πανό Καλησπέρα είμαι στο αεροδρόμιο του Μιλάνο και γυρνάω από monza.τι άλλο να ζητήσω? Χάμιλτον πρώτος όλο το σ.κ.σε όλες τις περιόδους δοκιμαστικών εκτός από fp2 και pole και νίκη και ταχύτερο γύρο. Δικαίωση το θεωρώ και αν δεν είχε κάνει τη λάδια του ο ροζμπ έργο στο spa θα ήταν και πρωτοπόρος. Εκπληκτική ατμόσφαιρα στη monza και να ξέρεις πόλη γιούχα στο ροζμπ έργο ακόμα και από Γερμανούς. Από το driver parade μέχρι και τα δύο λάθη του.και τώρα ιδίως μας δείχνει ότι δεν έχει τη στόφα πρωταθλητή όπως ο lewis
20:30
Σε ζηλεύουμε όλοι! Τι άλλο να ζητήσεις; Να πάρεις επιτόπου το αεροπλάνο για Σιγκαπούρη!
Πράγματι ο Rosberg δείχνει να χάνει στο επικοινωνιακό παιχνίδι. Δεν είναι αγαπητός στον κόσμο.
20:31
Τραγικος : Drs και slip stream με καινουρια λαστιχα.
20:31
Φίλε μου δεν ήρθε το υπόλοιπο μήνυμα, αν μπορείς, να το στείλεις ξανά.
20:31
thodoris4 : Οι σχέσεις του Λιούις με τον Μάσα και τον Αλόνσο είναι πλέον άριστες!!Ο Βραζιλιάνος πήρε καθαρά το μέρος του Χάμιλτον στο περιστατικό του Σπα..Κάνω λάθος;;Και πως γίνεται ο Χάμιλτον να ψηφίστηκε καλύτερος Βρετανός αθλητής της χρονιάς, χωρίς κάποια διάκριση ακόμα φέτος;;
20:33
Θοδωρή όταν ο άλλος δεν είναι teammate ή αντίπαλός σου στη μάχη του τίτλου, δεν έχεις λόγο να έχεις αντιπαλότητα. Τόσο απλά. Μακριά κι αγαπημένοι που λένε. Ναι, ο Massa πήρε το μέρος του Lewis. Όσο για την ψηφοφορία, αν δεν κάνω λάθος βασιζόταν σε ψήφους κοινού, σωστά; Άρα δεν έχει και τόση σημασία το πως και το γιατί...
20:33
ΝΙΚΟΣ : ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟΝ VETTEL Ο RICCIARDO ΕΚΑΝΕ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΞΑΝΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΚΙΟΛΑΣ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ ΑΜΑΧΗΤΙ.ΒΕΒΑΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΠΑΛΙ ΛΑΘΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ.ΤΙ ΛΕΣ?
20:33
ΝΙΚΟΣ : ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΚΕΤΟ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ RED BULL 'H MERCHEDES?
20:34
panos p : Πανο ποσο μπορει να αλλαξει του χρονου η εικονα των red bull καιferrari?
20:34
νικος : διαβασα τις δηλωσεις Alonso oτι ο Hamilton είναι καλυτερος οδηγος του vettel.εσυ που το στηρίζεις αυτό που ειπε αν και είναι προσωπικη αποψη
20:34
Alexandros : καλησπερα πανο θα ηθελα να μου πεις την γνωμη σ για τον Ricciardo?
20:35
Πάμε στη Red Bull λοιπόν... και μετά θα επιστρέψουμε στα ερωτήματά σας για Ferrari κ.α.
20:39
Νίκο για τα πακέτα αεροδυναμικής, νομίζω αυτές οι δύο ομάδες ξεχωρίζουν αλλά δεν μπορείς να κρίνεις αφού έχουν διαφορετικό κινητήρα. Ο Vettel δεν μπορεί να διαχειριστεί την RB10 όπως ο Ricciardo ή για να το θέσω καλύτερα, να προφυλάξει τα ελαστικά του με την RB10 όπως ο Αυστραλός. Του χρόνου μπορεί να είναι αλλιώς οι ισορροπίες. Πάντως για να απαντήσω και στον Αλέξανδρο, ο Ricciardo είναι κατά τη γνώμη μου (το είπα και στην τηλεοπτική μετάδοση) ο οδηγός της χρονιάς έως τώρα.
Πάνο το πόσο θα αλλάξουν οι ισορροπίες θα εξαρτηθεί από το πόσο θα καταφέρουν Ferrari/Renault να βελτιώσουν τις μονάδες ισχύος.
Όσο για τις δηλώσεις του Alonso... υποκειμενικό είναι. Εγώ θα πω ότι με τον Lewis πιο ώριμο και συγκρατημένο πια, δεν έχουν μεγάλη διαφορά. Αλλά στο κυνήγι του ενός τέλειου γύρου, νομίζω πως ο Vettel έχει το πάνω χέρι. Κι ας μη το δείχνει φέτος.
20:39
Ιωαννης-Παυλος Μοντογιας : Μιας και βγηκε το προσχεδιο του προγραμματος αγωνων για το 2015 θελω να ρωτησω γιατι λειπει η Ινδια και αν υπαρχει περιπτωση να την ξαναδουμε στο προσεχες μελλον
20:40
Γιωργος : Θα δουμε του χρονου ινδικο γκραν πρι; Πες μου τι πιστευεις και για τη πιστα της σιγκαπουρης... Το γεγονος οτι εχει πολλες αργες στροφες αλλα και 61 γυρους δεν το κανουν πολυ επιβαρυντικο για τους οδηγους;
20:43
Η Ινδία ήταν ένα στοίχημα που δεν βγήκε. Το ρόλο τους παίζουν και τα προβλήματα με τη φορολόγηση που ισχύουν εκεί. Πάντως επειδή πήγα στο 1ο GP στο Νέο Δελχί, θεωρώ πως δεν είναι χώρα για F1. Υπάρχει τόση δυστυχία, πείνα, αθλιότητα που καλύτερα να ασχοληθούν με τον πληθυσμό κι όχι με την προβολή και τα καπρίτσια των λίγων αλλά πάμπλουτων της ινδικής ελίτ.
Για τη Σιγκαπούρη, σίγουρα τα δεδομένα αλλάζουν. Οι μονάδες ισχύος δεν είναι το παν, οι Red Bull θα είναι πιο δυνατές. Το μεγαλύτερο πρόβλημα Γιώργο, δεν είναι το μήκος του αγώνα αλλά η υγρασία που καταπονεί τους οδηγούς. Αλλά... αντέχουν!
20:43
stefanos : Τί ακριβώς έγινε με την μονάδα ισχύος του alo? Πώς μπορεί να έχει πρόβλημα και όμως να λειτουργεί?
20:43
Dimitris : Πάνο τί έγινε ακριβώς με τον αλονσο και εγκατέλειψε; Δεν το είδα
20:44
Ο Alonso εγκατέλειψε με πρόβλημα στο ERS, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας.
20:44
Greg : γεια σου πανο και πολλα μπραβο για την καλη δουλεια!μια ασχετη ερωτηση απο εμενα για τον μπατον που ειναι κι ο αγαπημενος μου..πως βλεπεις την πορεια του και τι να παριμενουμε του χρονου??
20:45
 Να σαι καλά. Ο button είναι σε μία από τις τελευταίες καλές του χρονιές. Δεν είναι οδηγός... λάμψης, που θα ξεσηκώσει αλλά σε αυτό που κάνει είναι πολύ καλός. Ας περιμένουμε να δούμε αν θα είναι του χρόνου στη McLaren.
20:45
Σουλεϊμαν : Πανο ισως ο χθεσινος ηταν ο καλυτερος αγωνας κατα τη δικη μου αποψη φετος! Αυτο ομως που μου λειπει ειναι ενας ανταγωνισμος... Οι Mercedes και παλι εδειχναν απιαστες, οι Maclaren και Ferrari αδυναμες... Πως μπορει να αλλαξει αυτη η κατασταση;
20:45
Όλα θα εξαρτηθούν από τις ισορροπίες στις μονάδες ισχύος το 2015.
20:45
Xristos-Athina : Καλησπερα Πανο.. Στη Φερραρι ειχαν τα προβληματα με το μονοθεσιο ηρθε και η αξιοπιστια.. Τι αλλαγες πρεπει να κανει για να δουμε ασπρη μερα?
20:45
NIKOS : ισχυουν οι φημες διαδοχης του Λούκα Ντι Μοντετζέμολο από τον Σέρτζιο Μαρκιόνε? τις τελευταιες ωρες εχει ξεσπασει μια κοντρα μεταξυ τους
20:46
Γιώργος : Καλησπέρα Πάνο, μήπως έχεις κάποια συγκεκριμένη εξήγηση για το τι ακριβώς φταίει στη Φεράρι. Δεν γίνεται η ομάδα που έφτιαχνε πυραύλους στον Σουμι να μην μπορεί να φτιάξει ανταγωνιστικό μονοθέσιο...Μήπως ο Κιμι και ο Αλόνσο δεν το εξελίσσουν όπως έκανε τότε ο Γερμανός???
20:46
Panos Xro : Καλησπέρα Πανο ισχύει αυτο που ακούγεται οτι στο συμβόλαιο του Alonso υπάρχει όρος που του επιτρέπει να σπάσει το συμβόλαιο του σε περίπτωση που τον Σεπτέμβρη ειναι πανω απο 25 βαθμούς διαφορα απο τον πρωτο;
20:47
Γιωργος : Πανο γιατι πιστευεις οτι ο Κιμι δεν εχει ιδια αποδοση με τον Αλονσο στην Ferrari γιατι σε οδηγικα ικανοτητα δεν νομιζω να υστερει....
20:47
el nano : Πανο μια ερωτηση ποιος ειναι ο ρολος του fry στην ομαδα και ποια η διαφορα με τους υπολοιπους τους ομαδας;
20:47
Επιστροφή στη Ferrari αφού έχετε στείλει πολλά ερωτήματα. Πάμε να τα δούμε ένα ένα...
20:51
Χρήστο διάβασε το Blog Μου εδώ στο Contra.gr για την απάντηση. "Αλλαγή... τώρα!"
Νίκο φυσικά και ισχύουν, θεωρώ πως έχουν και παραέχουν βάσει οι φήμες που θέλουν τον Marchionne στη θέση του Montezemolo. Θα δούμε στο τέλος της εβδομάδας.
Γιώργο ο Schumacher είχε τότε τη δυνατοτητα να κάνει και ένα εκατομμύριο μίλια δοκιμών στο Φιοράνο. Τώρα οι δοκιμές είναι εξαιρετικά περιορισμένες.
Για Kimi/Alonso, θέλουν κάτι εντελώς διαφορετικό από το μονοθέσιο (ακριβές εμπρός μέρος ο Kimi) και η F14T είναι πιο κοντά στα θέλω του Alonso.
Πάνο, ειπώθηκε από πλευράς Ferrari πως το συμβόλαιο του Alonso ΔΕΝ έχει όρους απόδοσης.
Ο Fry είναι τεχνικός διευθυντής σε ότι αφορά στο σασί. Κοινώς, σε αυτόν λογοδοτεί ο Τομπάζης.
20:51
Mike The Great : Καλησπερα και απο εμενα. Μολις μπηκα κ εγω στην παρεα! Ενα σχολιο Πανο για την ομαδα της Williams. Και μια ερωτηση. Σε βαθος χρονου νομιζεις οτι μπορει να χτυπησει νικες και κατα τα συνεπεια πρωταθλημα? Πρωτον κραταμε σταθερη ομαδα για πρωτη χρονια για του χρονου και ισως κατεφερουμε να κερδισουμε εργοστασιο... Μπορουμε να παμε για την "κουπα"???
20:53
Δεν είναι εύκολο να κερδίσεις το "εργοστάσιο" σε μάχη τίτλου γιατί... θα δυσαρεστήσεις το εργοστάσιο και ίσως αναζητήσει άλλους συνεργάτες. Όπως είπα κ νωρίτερα, όλοι χαίρονται με την επιτυχία της Williams, είναι η ομάδα των... ρομαντικών! Το σημαντικό είναι πως παραμένει ανταγωνιστική και στην πορεία της σεζόν, άρα εξελίσσεται. Μακάρι να συνεχίσει έτσι και του χρόνου.
20:53
γιαννης : καλησπερα Πανο..για μενα ο ροσμπεργκ αφησε τον χαμιλτον γτ λεει και δευτερος να βγαινω ειμαι οκ,θα εγκαταληψει μια φορα ακομα ο χαμιλτον και το κλειδωσα το πεωταθλημα.για την μακλαρεν τωρα..ειναι αληθεια τον ΟΧΙ του αλονσο;τι γινεται και ποτε δεν εχουμε ανταγωνιστικο μονοθεσιο;οι σχεδιαστες δεν εχουν ευθυνη;απολυθυκαν;γτ παει χοντα η μακλαρεν ;ο κινητηρας μας μια χαρα ειναι δεν εχουμε προβλημα απλα δεν εχουμε καλο μονοθεσιο..ειμαστε το χειροτερο μονοθεσιο με κινητηρα μεστσεντες.ο μπατον ουτε την force india δεν μπορουσε να περασει.απογοητευομαι καθε φορα που βλεπω την μακλαρεν..οπλ και χειροτερη..και η μακλαρεν χρειαζεται αναγεννηση εδω και 20 χρονια αλλα τπτ δεν θα γινει..και του χρονου χαλια θα ειμαστε
20:55
Γιάννη είπαμε να κινείται με ασφάλεια ο Nico αλλά όχι κι έτσι. Άλλωστε ακόμα ο Hamilton δεν τον απειλούσε. Μαθαίνω πως ναι, ο Alonsο είπε όχι στη McLaren. Μένει να επιβεβαιωθεί. Η διακοπή της συνεργασίας με τη Mercedes έχει προκύψει καιρό πριν, όχι τώρα. Η McLaren θέλει να είναι το Νο1 για το "εργοστάσιο" και όχι Νο2 μίας εργοστασιακής ομάδας. Για τη McLaren ισχύουν πολλά που ισχύουν και για τη Ferrari. Απλά αν βρει το σωστό μονοπάτι, μπορεί πιο εύκολα από τη Ferrari να κινηθεί σε αυτό.
20:55
Πέτρος : Εχουν βάλει τόσα πολλα σε ένα όχημα για να υπάρχει ανταγωνισμός και φέτος εχει γίνει πιο βαρετό απο ποτε σε λίγο θα το κανου 3D
20:56
Δεν το βρίσκω καθόλου βαρετό. Κάθε άλλο.
20:56
Σακης : Καλησπερα πανο θελω να ρωτισω γιατι τα μονοθεσια εχουν γινει τοσο αργα... Ειπατε και στη περιγραφη με τον Τακη οτι ο Μοντογια ειχε πιασει με τον V10 κινητηρα της BMW 372 Km/h. Τωρα ουτε 340 δε πιανουν με DRS και ERS σε λειτουργια... Που οφειλεται αυτο... Δεν νομιζω οτι σκοπος του Μπερνι ειναι να κανει την Formula 1 πιο αργη γιατι χανεται και μερος του θεαματος ετσι!
20:57
Γιατί κάθε χρόνο αλλάζουν οι κανονισμοί και προσπαθούν να μειωθούν τα επίπεδα κάθετης δύναμης για λόγους ασφαλείας. Όμως και φέτος είχαμε 350+ στη Monza ενώ αν δεις χρόνους, δεν είναι πιο αργά πια τα μονοθέσια...
20:57
MichalisF1 : Kαλησπερα Πανο, Διαβασα το αρθρο σου μια μερα πριν τον αγωνα (περι 1-2 κτλ) και πραγματικα νομιζω πως μαζι μ'εσενα και ενα πολυ μεγαλο μερος των τηλεθεατων ανα τον κοσμο εχει μπει πραγματικα στο ρεζουμε της φετινης F1. Θα ηθελα πραγματικα να μαθω την αποψη σου, πιστευεις οτι μετα απ'ολα οσα εχουν συμβει η μαμα Mercedes κερδισε φιλαθλους? Πλεον ο καθε ενας ασχοληστε με το τι κανει η Mercedes στην διαχειριση των οδηγων και μονο με αυτο. Προσωπικα σαν θεατης πιστευω οτι εχει περασει ενα αντιπαθητικο προφιλ στον κοσμο. Θα χαρω πολυ να το σηζητησουμε. Αναμενω την απαντηση σου!
20:59
Η Mercedes δεν ψάχνει φιλάθλους αλλά πελάτες. Και η επιτυχία στην F1 τους φέρνει. Ειδικά από τη στιγμή που επιτρέπει στους οδηγούς της να μάχονται. Αντίθετα, πιστεύω πως αυτή η φιλοσοφία των Γερμανών, που δεν επιβάλλουν πρωταθλητή, είναι ιδιαιτέρως δημοφιλής
20:59
Alexandros : καλησπερα Πανο...υποστηριζω 100% τον κιμι εννοειται..αλλα θα ηθελα να μου πεις την γνωμη σ για τον Ricciardo και πιο ειδικα αυτην την κινηση που κανει και εκανε τωρα στη μονζα κανει προσποιηση και αλλαζει αποτωμα κατευθηνση αν καταλαβες για πια προσπεραση λεω? Εγω παντως τον θεωρω μαγκα μετα απο αυτο που εκανε..
20:59
mr red bull : πιστευεις ότι εχει προσαρμοστει ο vettel με το μονοθεσιο και πως γινεται με τον webber περσυ τετοια κοντρα ενώ με τον ricciardo φετος να μη συμβαινει τιποτα και ουτε καν να αντιδράει(αγωνιστικα εννοωντας)?
21:00
Δημητρης : Που το στηρίζεις αυτό που ειπες οτι σε εναν τελειο γυρο , ο Φετελ ειναι καλυτερος από τον Χαμ??... Εγώ πιστεύω οτι αν υπερτερεί κάπου ο Λιουις έναντι στον Σεμπ, εκεί ειναι..
21:00
kimi : γεια σ πανοθα ηθελα να μου σχολιασεις την κινηση του Ricciardo αν μπορεις σε παρακαλω εννοω την προσπεραση στον Vettel αν καταλαβες που αλλαζει αποτωμα κατευθηνση??https://www.youtube.com/watch?v=DYHb57RGgow
21:03
Βλέπω ο Ricciardo με τον τρόπο οδήγησής του έχει κερδίσει οπαδούς. Όχι άδικα. Όπως είπα και την ώρα εκείνη στη μετάδοση του Alpha, αυτό το τρικ με την απότομη αλλαγή κατεύθυνσης, δεν είναι καινούριο στο ρεπερτόριο του, το έχει κάνει ήδη 4-5 φορές φέτος. Είναι θεαματικός αλλά και ουσιαστικός. Εδώ έρχεται και η απάντηση στο Mr Red Bull. Φέτος για μένα ο Webber εκτίθεται όσο δεν πάει. Από τον Ricciardo που πήρε την θέση του και σαρώνει αλλά και από τον Vettel γιατί ούτε έχει το "σπρώξιμο" της ομάδας που έλεγε ο Webber και το σημαντικότερο: σε αντίθεση με τον Αυστραλό, αποδεικνύει πως ξέρει να χάνει.
21:03
Γιωργος : Πανο προσωπικα πιστευω πως τα συμφεροντα οι πολιτικες και τα οικονομικα παιχνιδια δημιουργουν το πλαισιο πανω στο οποιο οι ομαδες οφειλουν να ακολουθησουν.Τωρα στα πραγματα ειναι η MERC με τους V6 πριν μια 4ετια η renault me toyw V8 και ακομα πιο πισω η φερραρι με τους V10.
21:04
george : Πανο γιατι δεν λετε στον κοσμο οτι τα συμφεροντα,τα πολιτικα και οικονομικα παιχνιδια παιζουν τον κυριαρχο ρολο στην συνχρονη φ1 οσο ποτε αλλοτε.Δηλαδη ποσο θελουν να μας τρελανουν .....ετσι ξαφνικα η Μερσεντες εγινε ομαδα και οι αλλοι εγιναν μαστορακια σε παρακμιακα συνεργια και δεν ξερουν να φτιαχνουν μοναδες, αεροδυναμικη,ελαστικα.Πριν τα εχονε ο Αυστριακος και μαλιστα σε σχεδον ολο τον μηχανοκινητο αθλητισμο ....παντου χορηγιες ειχε ε δεν θα σαρωνε για μια 4ετια την φ1?.Δεν φαινετε πως οι Γερμανοι εκαναν τα παντα προκειμενου να εχουν αυτες τις μοναδες οντας ετοιμοι απο νωρις,μεχρι που απειλουσαν πως θα φειγουν τελευταια.Η κατασταση δεν θα αλλαξει ουτε του χρονου .....remember me
21:09
Δεν συμφωνώ. Καθόλου. Πάντα υπήρχαν περίοδοι κυριαρχίας μίας ομάδας, συνήθως μετά από σημαντικής αλλαγές στους κανονισμούς. Δηλαδή σύμφωνα με τα λεγόμενα σου, τον έλεγχο της F1 είχαν επί σειρά ετών οι Ιταλοί, μετά μία ιδιωτική ομάδα (!) η Brawn, μετά τον πήρε η Red Bull και τώρα ανέλαβαν οι Γερμανοί; Αυτό δεν είναι πολιτικό παιχνίδι, μουσικές καρέκλες είναι! Οι κανονισμοί αλλάζουν και προσαρμόζονται στα δεδομένα της αυτοκίνησης, αυτό το δέχομαι. Αλλά όταν κάποιος κάνει καλύτερη δουλειά, πρέπει να του το αναγνωρίζουμε αντί να του πετάμε λάσπη. Όσο για του χρόνου, αν δεν κάνει κάποια έκπληξη η Honda, είναι δεδομένο πως θα έχει (μικρότερο βέβαια) πλεονέκτημα η Mercedes. Αν όμως, λέω αν, ξαφνικά η Honda έρθει πανίσχυση, θα σημαίνει πως άλλαξαν πάλι τα συμφέροντα και οι πολιτικές; Φίλε Γιώργο, δεν υιοθετώ τέτοια σενάρα...
21:09
Κρις : Καλησπέρα, Πάνο! Μια και ,απ' ό,τι βλέπω, η κουβέντα είναι για τη Φεράρι μια ερώτηση: Σου θυμίζει κι εσένα επικίνδυνα την Τογιότα, που έφευγαν τα 'μύρια τσουβάλια για να παίρνουν μια 7η ή 8η θέση? Με τη διαφορά ότι οι Ιταλοί έχουν έναν Αλόνσο να τους κάνει ,σχετικά, μάγκες.
21:12
Όντως η Toyota δεν είχε ποτέ τόσο καλό οδηγό. Το πρόβλημα δεν είναι το αλόγιστο ξόδεμα χρημάτων. Ειναι η φιλοσοφία. Στην Toyota έπρεπε για να παρθεί μία απόφαση, να περάσει από 5 συμβούλια και ήταν πια αργά. Στη Ferrari, νομίζω είναι περισσότερο εσωτερικά παιχνίδια ισχύος,
21:12
dhmhtrhs : πανο καλησπερα 2 ηταν οι φετινες απογοητευαεις φερραρι και λοτους περιμενεις ανακαμψη το 2015???
21:13
Lotus σίγουρα αφού θα έχει κινητήρες της Mercedes! Για Ferrari θα δούμε...
21:13
Γιώργος : Θεωρείς ότι η "κόντρα" βαθμολογική και όχι μόνο Rosberg-Hamilton είναι κατασκευασμένη; Είναι σε θέση ο Rosberg να χτυπήσει τον Hamilton αν όλα βουν ομαλά για τους δυο;
21:14
Σε καθαρή ικανότητα όχι αλλά στην F1 παίζει ρόλο και η τύχη. Και ο Lewis δεν την έχει με το μέρος του.
21:14
Nikmor : Πάνο θα ήθελα να μου πεις πως βλέπεις την αγαπημένη μου Williams. Πιστεύεις πως θα επιστρέψει στα παλιά της μεγαλεία ή μήπως είναι λίγος ο Μάσσα? Για τον Μπότας δεν το συζητάω, είναι κορυφαίος.
21:14
Τα είπαμε και νωρίτερα, περιμένω να συνεχιστούν οι καλές μέρες αλλά τα παλιά μεγαλεία... δύσκολο. Και δεν θα φταίει ο Massa.
21:15
GiannisK : Είδατε το απόσπασμα απο τις δηλώσεις Montoya το Σάββατο πριν τον αγώνα για το ατύχημα με τα δύο Mercedes; Θεωρώ ότι τα 'έχωσε' πολύ ωραία στον δημοσιογράφο του Sky Sports.
21:15
Δεν τις είδα αλλά θεωρώ δεδομένο πως θα τα έχει χώσει. Καλημέρα να του πεις, θα στα χωσει κι εσένα!
21:15
george : Πανό νόμιζα ότι θα ήμουνα ο μόνος που θα τον γιούχα αλλά τελικά ήμουνα ένας από τους πολλούς. Δεν είμαι Ferrari αλλά πάντα θέλω να βλέπω δυνατές Ferrari και mclaren και μάχες μεταξύ τους και williams με αυτές μεγαλώσαμε.η απογοήτευση των Ιταλών φανερή όπως και η εκτίμηση στον άλονσο. Μια παρένθεση ο άλονσο δήλωσε ξανά ότι καλύτερος του αντίπαλος ήταν ο Χάμιλτον και το χε ξανά δηλώσει και το 11 τότε που του λέγανε για φέτες.
21:17
Πιστεύω πως η γιούχα είναι μόνο για το Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός. Δεν αρμόζει σε σπορ όπως η F1. Σίγουρα έχοντας μεγαλώσει με "χ" ομάδες να κυριαρχούν, "χ" ομάδες θες να βλέπεις μπροστά και τώρα. Σκέψου στη Superleague να ήταν πρωταθλητής επί 4 χρόνια ο Ατρόμητος (η ομάδα της γειτονιάς μου!). Θα γιορτάζαμε εδώ στο Περιστέρι αλλά Παναθηναϊκοί, Ολυμπιακοί, Παοκτζήδες κτλ θα ξενέρωναν.
21:17
tifogiallorosso : Καλησπέρα Πάνο, τι ακούγεται με Ross Brawn και Ferrari και το διαζύγιο Montezemolo. Kαι πιστεύω μόνο αμα σκάσει λεφτά (πολλά) η Ιταλική ομάδα και φέρει έμπειρους μηχανικούς και όχι, μόνο απο ομάδες πχ mercedes-redbull. Είναι εφικτό αυτό ή κοιμούνται όπως κοιμόντουσαν στο Abu Dhabi που βγάλανε τον Αλόνσο πίσω απ τον Petrov. Eπίσης καιρό είναι στη Ferrari (αφου τα κάνουνε όλα αυτά) να δοκιμάσουνε οδηγούς νέους με διαφορετικά κίνητρα.
21:18
Το θέμα δεν είναι μόνο τα λεφτά αλλά να πείθεις και για κάποιο σχέδιο. Αν πείσουν τον Brawn ή για να το θέσω καλύτερα αν του εξασφαλίσουν πως δεν θα τον πρήζει ο Luca, μπορεί και να πάει. Κι αν πάει, θα αλλάξουν πολλά...
21:18
fw36massa : kalhspera paidia.pano pws krineis thn apofash ths williams na krathsei tous odhgous kai to 2015?epishs pisteueis oti to vathro tou massa kai h kakisth eikona ths ferrari htan kati san theia dikh gia to pws tou ferotan h ferrari ta teleutaia xronia?
21:19
Εύλογη και σωστή επιλογή. Έμπειρος και διψασμένος οδηγός ο ένας (αν και γκαντέμης), ταλαντούχος ανερχόμενος και περιζήτητος ο άλλος. Ίσως έχεις δίκιο, ήταν μία ηθική ανταμοιβή για τον Felipe αυτό το βάθρο..
21:19
Κωστας χαμιλτον : 1)Απο την αρχή της χρονιάς έλεγες ότι θεωρείς φαβορί το χάμιλτον.Συνεχίζεις να το πιστεύεις?2)Θεωρείς ότι το γεγονός ότι ο ροσμπεργκ δεν έχει ξαναβρεθεί να κυνηγάει πρωτάθλημα θα λειτουργήσει υπερ του χάμιλτον?
21:21
Ναι, φυσικά... όσο είναι σε απόσταση βολής ο Lewis, πάνω του θα ποντάρω. Για το δεύτερο σκέλος, δεν το πιστεύω... ίσως αν έπαιζαν κι άλλοι παίκτες στο παιχνίδι του τίτλου.
21:21
Γιωργια : Ενα τελευταιο για την Ferrari...Εγω αν ημουν ο Μοnte θα εφευγα μετα τα χθεσινα...
21:22
Στα παιχνίδια ισχύος, τα κριτήρια για κάθε απόφαση είναι διαφορετικά απ' ότι θα περίμενε κανείς...
21:22
ΝΙΚΟΣ : Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΠΙΣΤΑ ΣΕ ΠΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ?ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ 'Η ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ?
21:23
Προφανώς σε πίστες με μεγάλες ευθείες όπως η Μόντα, έχουν πάνω χέρι οι μονάδες ισχύος της Mercedes. Σε αργές πίστες όπως η Μαρίνα Μπέι, η ψαλίδα μικραίνει.
21:23
Γιωργος Γ. : Θα μεινει και του χρονου Ο Raikonen στην Ferarri..? δν νομιζω να φυγει και δν υπαρχει και λογος νομιζω αμα δουλεψουν πανω στα ''θελω'' του Φιλανδου
21:23
Με τα τωρινά δεδομένα, δεν τίθεται θέμα αποχώρησης...
21:23
Κώστας. : Δύο λόγοι υπάρχουν ο ροσμπερκ έχασε τα φρένα δύο φορές για να πατσισουν η φοβηθεικ ε μην τον πληρώσει με το ίδιο νόμισμα. Αν ο Λιούις πιστεύει πως με τις κοντσιτες τα σκουλαρικακια τη γεροντογκομενα και τον παπου ότι θα πάρει προταθλημα είναι γελασμενος. Αυτό θέλει δουλειά και προπόνηση γιαυτο τον περνάει ο ροσμπερκ
21:24
Δεν συμφωνώ με το πρώτο σκέλος. Όσο για την εκτός πίστας εικόνα του Lewis, θεωρώ πως έχει βελτιωθεί σημαντικά την τελευταία διετία. Όσο και αν πολλοί δημοσιογράφοι δημιουργούν θέματα από το πουθενά.
21:25
mr red bull : ναι αλλα γιατι "έσπρωχναν" περσυ τον vettel και όχι και φετος?
21:25
Όταν ο ένας οδηγός έχει βαθμογικό προβάδισμα, εύλογα έχει τον πρώτο λόγο σε στρατηγικές κτλ κτλ. Ο Webber ποτέ δεν πήρε "κεφάλι" ώστε να εξασφαλίσει τα εύλογα προνόμια.
21:26
μαρια : συγχαρητηρια για τη δουλεια που κανεις,εξαιρετικος ο τροπος γραφης σου στα μπλογκ,ηθελα ναρωτησω τι είναι η καθετη δυναμη?
21:28
Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία. Κάθετη δύναμη είναι για να το θέσουμε απλά... η δύναμη που παράγεται κατά την κίνηση του μονοθεσίου και ουσιαστικά το κρατά κολλημένο στο δρόμο. Οι αεροτομές στην F1, δρουν ακριβώς αντίθετα απ' ότι τα φτερά στα αεροπλάνα.
21:28
Aspa : Καλησπέρα Πάνο! Πιστεύεις ότι αν μείνει ο Alonso του χρόνου στη ferrari υπάρχει ελπίδα να στηθεί μονοθέσιο όπως το θέλει ο Kimi ή θα είναι πάλι φτιαγμένο με βάση το οδηγικό στυλ του Alonso?
21:28
Πολύ καλή ερώτηση. Δεν έχω απάντηση.
21:29
Nontas : Γεια σου Πάνο. Η λύση για τη Scuderia είναι να επιστρέψει ο Τομπάζης ως αρχιαεροδυναμιστής, και να πάει κάποιος πιο ικανός ως υπεύθυνος σασί. Να αναβαθμιστεί και ο ρόλος του Byrne. Τι λες εσύ?
21:31
Δεν έχει αλλάξει ο ρόλος του Τομπάζη. Μερικές φορές για να... χωρέσουν όλοι στην ιεραρχία, μπερδεύονται οι τίτλοι. Όμως ο Τομπάζης παραμένει υπεύθυνος αεροδυναμικής και σχεδιασμού του μονοθεσίου. Ο Byrne είναι πια πολύ μεγάλος για full εμπλοκή.
21:31
Γιωργος Γιαννος : Ενα σχολιο για τον Μποτας που εμενα πρωσοπικα θα ειναι ο επομενος υποστηρικτης μου μετα τον Κιμι
21:32
Εντυπωσιακός φέτος, όχι μόνο γρήγορος αλλά και χωρίς λάθη. Θα μας απασχολήσει πολύ τα επόμενα χρόνια. Και εμάς αλλά και άλλες ομάδες.
21:32
Γιωργια : Τελευταιο,ευχαριστω κ.Σειτανιδη και καληνυχτιζω ολους σας!Πως γινετε να τελειωσει τοσο γρηγορα ο αγωνας χθες..?Αφου,υποτιθετε,εχουμε πιο αργα μονοθεσια φετος(αυτο δεν φανηκε στη τελικη τους ομως,οπως προαναφερθηκε,362km/h παρακαλω o Ρικιαρντο..!)
21:32
Γιατί είναι όπως είπα "μύθος" το "πιο αργή F1". Μια χαρά γρήγορη είναι! Ο ήχος είναι το πρόβλημα...
21:33
Γιώργος : Πανο καλησπέρα.Τις τελευταίες μέρες έχει ακουστεί το ενδεχόμενο "τραμπας" Χάμιλτον και Αλονσο. Θα μπορούσε ο Χάμιλτον να βοηθήσει την φεραρι σε συνδυασμό με την έλευση του Brawn ή θα υπαρξει κόντρα με τον Ραϊκονεν?
21:34
Δεν πιστεύω πως θα προχωρήσει αυτό το σενάριο. Για τη Ferrari, ιδανικότερος οδηγός από τον Alonso δεν υπάρχει. Ξέρει πλέον τέλεια την ομάδα, ο Lewis θα ήθελε χρόνο προσαρμογής στη... σπαγγετοκουλτουρα. Ο Kimi πιστεύω πως δεν θα συνεχίσει μετά το 2015.
21:34
Κωστας χαμιλτον : Σοβαρά τώρα Κώστα γι αυτό τον περνάει??όχι γιατί έχει εγκαταλείψει ο χαμ τόσες φορές??
21:35
Γιωργος : Πανο πες μας πως είδες την κίνηση του ροσμπερκ να αφήσει την πρώτη θέση στον χαμιλτον
21:36
Γιώργο δεν πιστεύω πως την άφησε. Ένα θεωρία συνομωσίας και δεν μου αρέσουν αυτές. Άλλωστε όπως είπαμε αναλυτικά πριν, δεν μπορεί να λογιστεί ως επιστροφή δανεικών αφού αν ήταν τέτοιου είδους κίνηση, επέστρεψε μόνο ένα μικρό μέρος από τα χρωστούμενα!
21:36
Σωτηρης : Κυριε πανο πιστευετε πως η Mercedes μιας και γερμανικη εταιρια με γερμανο οδηγο ψιλο ευνοει (να το πω ετσι) τον Ροσμπεργκ;
21:38
Όχι Σωτήρη. Εδωσε μεγάλο αγώνα για να φέρει τον Lewis, δεν δέχομαι το σενάριο να τον σαμποτάρουν εκ των έσω. Άλλωστε στη διοίκηση της ομάδας είναι όλοι Βρετανοί και Αυστριακοί.  Ειδικά ένας από αυτούς, αναφέρομαι φυσικά στον Lauda που ουσιαστικά είναι ο άνθρωπος που έπεισε τον Hamilton να πάει στη Mercedes, αν του πρότειναν έστω κάτι τέτοιο, θα  μιλούσε εντός 5λέπτου στα ΜΜΕ.
21:38
george : Πανο εισαι και συ χρονια στο χωρο εχεις μεγαλη εμπειρια στα θεματα αυτα ....το να μου λες οτι δεν παιζοντε πολιτικα και οικονομικα συμφεροντα μεσα στη φια μου ακουγετε ανεκδοτο.Ποιον να παρω τον Max η τον Jean η ακομα πιο πισω να παω.Εγω δεν λεω ,,,,, οντως καποιες ομαδες κανουν πολυ καλυτερη δουλεια αλλα δεν μπορω να δεχτω πως ολλα ειναι αγγελλικα.Απο τωρα το αναφερω πως σε λιγο καιρο απο τωρα θα εχουμε turbodiesel μοναδες και θα συνοδευεται με νεες αφιξεις ομαδων .....audi,peugoet.Καλες ειναι οι μαχες μεσα στην πιστα αλλα ο αγωνας εχει γινει εκτος αυτης πολυ πριν...παντα με σεβασμο στην στη δουλεια σου.
21:39
Απόψεις ανταλλάσσουμε. Προφανώς δεν είναι κόσμος αγγελικά πλασμένος και παίζονται πολλά. Όχι όμως στον τομέα που ανέφερες. Αυτό είπα εγώ,
21:40
Σωτος : Πανο πιστευεις οτι πραγματικα μπορει να εχει διαφορετικη εικονα η Ferrari το 2015?
21:40
Να πω την αλήθεια... δεν περιμένω εντυπωσιακή βελτίωση. Κάποια βελτίωση ναι. Αλλά όχι κυριαρχία ή κάτι τέτοο.
21:40
chris13 : Τι γινεται με Φεραρι Πανο?? Μεχρι ποτε εχει συμβολαι ο Ραϊκονεν?? Συγχαρητηρια για τις πολυ καλες μεταδοσεις σας στον alpha (σε ολο το team)
21:41
Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λογια. Ο Raikkonen έχει συμβόλαιο και για το 2015. Όσο για τη Ferrari, η απάντηση στο Blog που μπορείς να βρεις εδώ, στο Contra!
21:42
ΝΙΚΟΣ : ΤΙ ΛΕΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ HAMILTON-ROSBERG Η ΦΡΑΣΗ ΤΟΥ WILLIAMS "ΟΙ ΠΟΙΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΙ"?
21:42
Εγώ θα το θέσω έτσι. Χωρίς οδηγικό κωλοπαιδισμό, πρωταθλητής δεν γίνεσαι... ή έστω, σπάνια γίνεσαι (βλ. Hakkinen)
21:42
Κωστας : Πώς γίνεται η φερράρι κάθε χρόνο να αφήνει την εξέλιξη του μονοθεσίου για την επόμενη χρονιά, για να παρουσιάσει ακόμα χειρότερο??σοβαρά πώς γίνεται αυτό??
21:43
Νομίζω Κώστα πως την ίδια ακριβώς απορία έχουν μερικά εκατομμύρια άνθρωποι. Κ η χρήση της λέξης "σοβαρά" στην ερώτηση σου, δίνει τη σωστή, κωμικοτραγική διάσταση στο θέμα.
21:43
Stratos : κ.Πάνο πιστεύετε πως του χρόνου τα μονοθέσια με κινητήρες Renault θα μπορέσουν να ανταγωνιστούν τα μονοθέσια με κινητήρα Mercedes ή θα έχουμε πάλι την ίδια κατάληξη με φέτος;;;;Κατά τη γνώμη μου,πάντως η Honda η οποία επιστρέφει μετά από χρόνια στην F1 ως προμηθεύτρια κινητήρων,τουλάχιστον την 1η χρονιά με την Mclaren δεν θα είναι τόσο ανταγωνιστική.Επίσης ξέρετε αν και ποιες ομάδες αλλάξουν κινητήρες του χρόνου;;;;(π.χ όπως η Mclaren)
21:46
Στράτο η Renault οφείλει να βελτιωθεί. Είναι δύσκολο αν δεν υπάρξει μεγαλύτερη ελευθερία στους κανονισμούς σχετικά με τους κινητήρες, οι Γάλλοι αλλά και οι Ιταλοί να φτάσουν στο επίπεδο των Γερμανών. Η Honda αποτελεί αίνιγμα. Τείνω να συμφωνήσω μαζί σου αλλά από την άλλη, ένα χρόνο τώρα η McLaren έχει στα χέρια της τη μονάδα ισχύος της Mercedes και θεωρώ δεδομένο πως έχουν πέσει πάνω της ιαπωνικά μάτια.
Του χρόνου θα πάει στο στρατόπεδο της Mercedes η Lotus, αντικαθιστώντας τη Mclaren στο πελατολόγιο των Γερμανών.
21:46
Πλησιάζουμε στην καρό σημαία για σήμερα αφού αγγίζουμε το δίωρο.
21:46
κωστας-kimi : Πανο καλησπερα,εχουμε κανα νεο για το μεσογειακο αγωνα?hamilton + bottas για mclaren-honda?τρελο σεναριο...συγχαρητηρια σε ολο το επιτελειο στον alpha για τις μεταδοσεις αλλα με λιγοτερες διαφημησεις αν γινεται...
21:48
Κώστα σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Δυστυχώς οι διαφημίσεις είναι πέρα από τη δική μας αρμοδιότητα αλλά και απαραίτητες για να υπάρχει δωρεάν κάλυψη του σπορ. Από εκεί και πέρα, όχι, για το Μεσογειακό GP δεν υπάρχει κάποια εξέλιξη. Όσο για το σενάριο που λες, ο Bottas ανακοινώθηκε χθες από τη Williams για το 2015.
21:48
Ff14T : Κυριε Σειτανιδη με αφορμη το θεμα που παρουσιασε η εκπομπη του alpha την κυριακη για την formula E θα ηθελα να σας προτεινω να υπαρχει ενημερωση και για αυτο το καινουργιο και ακρως καινοτομο πρωταθλημα της fia. Ειναι ενα εξυπνο project το οποιο μπορει να προσελκυσει αρκετους φιλους του μηχανοκινητου αθλητισμου και των εναλακτηκων πηγων ενεργειας.
21:50
Συμφωνώ πως είναι ένα πρωτάθλημα που θα έχει ενδιαφέρον. Και σαν Project αλλά και σαν αγώνες με τόσους καλους οδηγούς (Trulli, Senna, Piquet, Heidfeld, di Grassi, Da Costa κ.α.)
και να είσαι σίγουρος πως μέσα από τα "κανάλια" επικοινωνίας μας θα υπάρχει ενημέρωση σχετικά.
21:52
Πέτρος : Καλησπερα πανο θα ηθελα να ρωτησω το νεο αεροδυναμικο πακετο της mclaren θα ερθει στην σιγκαπουρη γιατι κατι τετοιο ειχα διαβασει η τελικα ακυρωθηκε;;; πιστευεις θα την ανεβασει επιπεδο γιατι ελεγαν οτι ηθελαν να φτασουν williams και ferrari.
21:53
Μη περιμένεις τόσο μεγάλες αλλαγές σε αυτό το σημείο της σεζόν Πέτρο. Για Σιγκαπούρη και το τι τελικά θα χρησιμοποιηθεί, αν θα δούμε αναβαθμίσεις μόνο στα ελεύθερα δοκιμαστικά ή αν αυτές θα χρησιμοποιηθούν και στον αγώνα, μένει να το δούμε. Υπομονή 2 εβδομάδες.
21:54
Κάπου εδώ θα ολοκληρώσουμε και τη σημερινή μας συζήτηση. Σας ευχαριστώ για τη συμμετοχή και τα σχόλιά σας, επόμενο ραντεβού σε δύο εβδομάδες με το Grand Prix Σιγκαπούρης. Σιρκουί σε δρόμους πόλης, ο τοίχος σε απόσταση αναπνοής, είναι δεδομένο πως θα έχουμε αρκετά δράματα που θα φέρουν πολλά θέματα για συζήτηση.
21:54
Μέχρι τότε, να οδηγείτε με προσοχή, πάντα με ζώνη/κράνος και ποτέ συνδυασμός τιμονιού με αλκοόλ! Καλό βράδυ!

News 24/7

24MEDIA NETWORK