Ο διάλογος με τον Πάνο Σεϊτανίδη
Ο Πάνος Σεϊτανίδης συνομίλησε για 2 ώρες με τους αναγνώστες του Contra.gr για την επιστροφή του Lewis Hamilton στις νίκες, τις θεωρίες... συνωμοσίας στη Mercedes, τις δύσκολες μέρες της Ferrari και όλα όσα έγιναν στο Grand Prix της Ιταλίας.
Ο διάλογος:
Για τον φίλο "williams for ever" τη βλέπω πολύ θετική. Ο Massa αν και με πολλές ατυχίες είναι αναγεννημένος ενώ ο Bottas μας ξαφνιάζει όλους ευχάριστα αγώνα με τον αγώνα. "Νέος Hakkinen"; Θα το κρίνει ο χρόνος. Αν έχει καλά μονοθέσια στα χέρια του...
Γεωργία νομίζω πως αυτή την περίοδο, όλοι χαίρονται για την ιστορική Williams.
Μάριε είναι βελτιωμένος γιατί... προσαρμόζεται στα καπρίτσια του μονοθεσίου που έως τώρα, δεν προσαρμόζεται στις απαιτήσεις του οδηγού. Όχι, δεν υιοθετώ σενάρια περί βάρους. Δεν έχουν νόημα κατά τη γνώμη μου.
Αντρέα, ναι, αν δεν συμβεί κάτι συγκλονιστικό, θα είναι.
Ηλία δεν μπορεί να είναι θέμα γνώσεων αφού έχουν έρθει πολύ ικανοί άνθρωποι. Σίγουρα είναι θέμα management, συνεργασίας, διαχείρισης, αρμοδιοτήτων.
Μίκα οι Mercedes είναι στην pole position για το 2015, αυτό είναι ξεκάθαρο. Οι Renault/Ferrari θα προσπαθήσουν να καλύψουν τη διαφορά, η Honda αποτελεί αίνιγμα. Αν δεν τη δούμε στην πίστα τη νέα McLaren με τη νέα μονάδα ισχύος, δεν μπορούμε να ξέρουμε.
Σώτο η ελεύθερη πτώση που αναφέρεις ξεκίνησε πιο πίσω, 2009 πλευρά... νομίζω πως του χρόνου με τη Honda θα αλλάξουν πολλά στον τομέα των χορηγιών.
Πράγματι ο Rosberg δείχνει να χάνει στο επικοινωνιακό παιχνίδι. Δεν είναι αγαπητός στον κόσμο.
Πάνο το πόσο θα αλλάξουν οι ισορροπίες θα εξαρτηθεί από το πόσο θα καταφέρουν Ferrari/Renault να βελτιώσουν τις μονάδες ισχύος.
Όσο για τις δηλώσεις του Alonso... υποκειμενικό είναι. Εγώ θα πω ότι με τον Lewis πιο ώριμο και συγκρατημένο πια, δεν έχουν μεγάλη διαφορά. Αλλά στο κυνήγι του ενός τέλειου γύρου, νομίζω πως ο Vettel έχει το πάνω χέρι. Κι ας μη το δείχνει φέτος.
Για τη Σιγκαπούρη, σίγουρα τα δεδομένα αλλάζουν. Οι μονάδες ισχύος δεν είναι το παν, οι Red Bull θα είναι πιο δυνατές. Το μεγαλύτερο πρόβλημα Γιώργο, δεν είναι το μήκος του αγώνα αλλά η υγρασία που καταπονεί τους οδηγούς. Αλλά... αντέχουν!
Νίκο φυσικά και ισχύουν, θεωρώ πως έχουν και παραέχουν βάσει οι φήμες που θέλουν τον Marchionne στη θέση του Montezemolo. Θα δούμε στο τέλος της εβδομάδας.
Γιώργο ο Schumacher είχε τότε τη δυνατοτητα να κάνει και ένα εκατομμύριο μίλια δοκιμών στο Φιοράνο. Τώρα οι δοκιμές είναι εξαιρετικά περιορισμένες.
Για Kimi/Alonso, θέλουν κάτι εντελώς διαφορετικό από το μονοθέσιο (ακριβές εμπρός μέρος ο Kimi) και η F14T είναι πιο κοντά στα θέλω του Alonso.
Πάνο, ειπώθηκε από πλευράς Ferrari πως το συμβόλαιο του Alonso ΔΕΝ έχει όρους απόδοσης.
Ο Fry είναι τεχνικός διευθυντής σε ότι αφορά στο σασί. Κοινώς, σε αυτόν λογοδοτεί ο Τομπάζης.
Του χρόνου θα πάει στο στρατόπεδο της Mercedes η Lotus, αντικαθιστώντας τη Mclaren στο πελατολόγιο των Γερμανών.
και να είσαι σίγουρος πως μέσα από τα "κανάλια" επικοινωνίας μας θα υπάρχει ενημέρωση σχετικά.
Πολύ υλικό για συζήτηση αυτή την εβδομάδα, με ένα Grand Prix που είχε έντονο παρασκήνιο, με τη silly season να βρίσκεται στην κορύφωσή της. Περιμένω τα σχόλια και τις ερωτήσεις σας, για ό,τι... τρέχει στη Formula 1 και όχι μόνο! Σε δέκα λεπτά ξεκινάμε!