Η συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη
Ο Πάνος Σεϊτανίδης συνομίλησε για δύο ώρες με τους αναγνώστες του Contra.gr για τη νίκη του Lewis Hamilton στο παρθενικό Grand Prix της Formula 1 στο Σότσι, την κατάκτηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών από την Mercedes και όλα όσα έγιναν στον 16ο αγώνα της σεζόν.
Ο διάλογος:
Πράγματα το σιρκουί ήταν εντυπωσιακό, ο αγώνας ξεκίνησε με... υποσχέσεις αν και στην πορεία μειώθηκε το ενδιαφέρον. Δυστυχώς δεν είδαμε τη μάχη που περιμέναμε ανάμεσα στις Mercedes. Με 17 πόντους προβάδισμα, ο Lewis έχει σίγουρα το πάνω χέρι. Αν η μάχη τους δεν επηρεαστεί από θέματα αξιοπιστίας στους τελευταίους τρεις αγώνες, τον θεωρώ φαβορί. Όπως άλλωστε από το ξεκίνημα της σεζόν. Όσο για το 2015, αν το πάρει ο Lewis, θεωρώ σίγουρο πως θα παραμείνουν teammates. Αν το χάσει κ έχουμε καμία έκρηξη πάλι, τότε ίσως να αλλάξει κάτι. Αλλά νομίζω πως έχουν ηρεμήσει λίγο.
60% θα πάει στη McLaren
25% θα μείνει ένα χρόνο εκτός
15% να παραμείνει στη Ferrari
5% να πάει στη Mercedes (θα πρέπει να φύγει ο Lewis πρώτα)
Το πιθανότερο Δημήτρη είναι Vettel-Raikkonen. Αλλά μέχρι να το δούμε.... έχουμε ψωμιά ακόμα να φάμε!
Εχει μεγάλη διαφορά από αυτό που λες φίλε μου... δεν είναι στο χέρι του η Mercedes για παράδειγμα.
Θεωρώ όμως πως η επιλογή μαλακής/μέσης γόμας ήταν συντηρητική. Έπρεπε όπως αποδείχθηκε να έχουν μαλακή και πολύ μαλακή. Ήταν εξαιρετική η ποιότητα της ασφάλτου. Όμως εκ των υστέρων προφήτες υπάρχουν πολλοί...
Για Bianchi, όχι δεν υπάρχει νέο και δύσκολα θα έχουμε κάτι ουσιαστικό και θετικό σύντομα.
Το Austin έχει 2 μεγάλες ευθείες αλλά έχει κ κομμάτια με συνεχείς αλλαγές κατεύθυνσης. Νομίζω δεν θα σαρώσουν οι μονάδες ισχύος της Mercedes, θα είναι πιο καλές οι Red Bull.
Να περιμένει να αδειάσει θέση σε μεγάλη ομάδα (σε περίπτωση που δεν θέλει να σμίξει ξανά με τον Dennis).
Φάνη το θεωρώ πολύ δύσκολο. Επίσης δεν έχω ίδια άποψη για τον Kimi, κάθε άλλο. Δουλεύει κ μάλιστα πολύ φέτος. Αλλά το μονοθέσιο είναι στα μέτρα του Alonso.
Συμφωνώ πως με τον γερανό μέσα, έπρεπε να έχει βγει αυτοκίνητο ασφαλείας.
Όσο για το 2008, ίσως επειδή όλοι ήξεραν πως για τον Massa ήταν η πρώτη και τελευταία ευκαιρία. Όπως και για τον Irvine το 1999. Τέτοιοι οδηγοί, που είναι ένα κλικ κάτω από τους κορυφαίους, δεν έχουν πολλές ευκαιρίες να πάρουν τον τίτλο.
Ο Lewis έχει ωριμάσει πολύ, έχει βελτιωθεί, δεν έχει πια ανόητα ατυχήματα αλλά στα σημεία, αν ήμουν αφεντικό, Alonso θα διάλεγα...
Ξεχωρίζω φυσικά 2008 Βραζιλία, δεν έχω περιγράψει κάτι ανάλογο. Και 2010 Άμπου Ντάμπι, μεγάλη ανατροπή.
Senna-Schumacher, για μένα είναι ξεκάθαρα διπλό...
Για τον Vettel αν άκουσες, τοποθετήθηκα άμεσα και είπα ακριβώς αυτό. Ο Vettel θα κοστίζει περισσότερα απ ότι φέτος ο Alonso.
Η Honda φέρεται να τάζει 35 στον Alonso ενώ ο Vettel δεν θα άφηνε τη Red Bull αν δεν έπαιρνε γεναία αύξηση.
Όσο για τον Alonso, έφυγε γιατί του είχαν τάξει να είναι Νο1 και τελικά είχε ισότητα με τον Lewis.
Τίποτα νέο για Bianchi.
Αν ίσχυε αυτό που λες, τότε γιατί να του επιλέξουν κακές στρατηγικές και να έχει κακά αποτελέσματα, επιτρέποντάς του να μπορεί να φύγει; Έπεσαν από τα σύννεφα στη Red Bull, να είσαι σίγουρος.
Ο Jordan είναι τηλεσχολιαστής. Άρα για να έχει δουλειά, πρέπει να βρίσκει αξιόπιστες ειδήσεις.
Σε κάλυψα;
Το να έχει προτίμηση σε έναν οδηγό η Ferrari είναι πολύ πιθανό αλλά αυτά γίνονται συνήθως σε ομάδες που κάνουν πρωταθλητισμό. Όχι σε ομάδες που ελπίζουν να επιστρέψουν σε παλαιότερα μεγαλεία.
2003... τι σεζόν!
Δανεικά είναι όλα φίλε Κώστα, η διαδρομή ανάμεσα στην επιτυχία και την αποτυχία γίνεται πολλές φορές για όλους.
Επόμενο ραντεβού σε τρεις εβδομάδες με το GP του Τέξας. Μέχρι τότε, να οδηγείτε πάντα με ασφάλεια, ζώνη και κράνος. Καλό βράδυ.