Η συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη

Ο Πάνος Σεϊτανίδης συνομίλησε για δύο ώρες με τους αναγνώστες του Contra.gr για τη νίκη του Lewis Hamilton στο παρθενικό Grand Prix της Formula 1 στο Σότσι, την κατάκτηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών από την Mercedes και όλα όσα έγιναν στον 16ο αγώνα της σεζόν.

Η συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη

Ο διάλογος:

17:42
Καλησπέρα και καλώς ήλθατε σε μία ακόμα συζήτηση μας για τον μαγικό κόσμο της Formula 1.  Το παρθενικό GP Ρωσίας αποτελεί παρελθόν, ο Lewis Hamilton απέκτησε σημαντικό προβάδισμα στη μάχη του τίτλου ενώ το σπορ προσπαθεί να αποτρέψει ατυχήματα σαν αυτό που είχε ο Jules Bianchi πριν από μία εβδομάδα. Για όλα αυτά θα συζητήσουμε τις επόμενες δύο ώρες. Περιμένω τις σκέψεις, τις ερωτήσεις, τις παρατηρήσεις σας...
17:43
Όπως πάντα, στο βαθμό που αυτό είναι εφικτό, τα δικά σας σχόλια και οι απαντήσεις σε αυτά, θα δημοσιεύονται σε "ομάδες", εφόσον αφορούν στο ίδιο αντικείμενο, ώστε να προλάβουμε να απαντήσουμε σε όλα τα ερωτήματα.
17:46
Πάμε λοιπόν...
17:46
kat.7 : Καλησπερα Πανο. Εντυπωσιακη η πιστα κατα την γνωμη μου η πιο καλοφτιαγμενη.Μεγαλο αγωνα ο Ροσμπεργκ.Ποιος βλεπεις να το παιρνει ? Απο τα πλανα πριν το βαθρο ειμαι σιγουρος οτι δεν θα ναι teamate του χρονου.
17:49
Καλησπέρα!
Πράγματα το σιρκουί ήταν εντυπωσιακό, ο αγώνας ξεκίνησε με...  υποσχέσεις αν και στην πορεία μειώθηκε το ενδιαφέρον. Δυστυχώς δεν είδαμε τη μάχη που περιμέναμε ανάμεσα στις Mercedes. Με 17 πόντους προβάδισμα, ο Lewis έχει σίγουρα το πάνω χέρι. Αν η μάχη τους δεν επηρεαστεί από θέματα αξιοπιστίας στους τελευταίους τρεις αγώνες, τον θεωρώ φαβορί. Όπως άλλωστε από το ξεκίνημα της σεζόν. Όσο για το 2015, αν το πάρει ο Lewis, θεωρώ σίγουρο πως θα παραμείνουν teammates. Αν το χάσει κ έχουμε καμία έκρηξη πάλι, τότε ίσως να αλλάξει κάτι. Αλλά νομίζω πως έχουν ηρεμήσει λίγο.
17:49
δημήτρης : καλησπέρα... αναμένω με τρελό ενδιαφέρον πλέον τον τελευταίο αγώνα με τους διπλούς βαθμούς και ειδικά αν πάρει μια νίκη ο ροόσμπεργκ...
17:50
Κακά τα ψέματα, αυτός είναι ίσως ο πιο αστείος κανονισμός που έχει επιβληθεί. Δεν έχει καμία αγωνιστική λογική και θα είναι κρίμα να κριθεί ο τίτλος λόγω των διπλών βαθμών.
17:51
ΔημήτρηςΧ : Τι θα γίνει με Αλόνσο; Και γενικά τι θα γίνει με την Φεράρι; Πιο είναι το επικρατέστερο δίδυμο για του χρόνου;
17:53
O Alonso παραμένει το μεγάλο ερωτηματικό. Αν πρέπει να το μοιράσω % θα έλεγα:
60% θα πάει στη McLaren
25% θα μείνει ένα χρόνο εκτός
15% να παραμείνει στη Ferrari
5% να πάει στη Mercedes (θα πρέπει να φύγει ο Lewis πρώτα)
Το πιθανότερο Δημήτρη είναι Vettel-Raikkonen. Αλλά μέχρι να το δούμε.... έχουμε ψωμιά ακόμα να φάμε!
17:53
Teoteoteo : Ακούστηκε στο σχολιασμό ότι υπάρχει περίπτωση ο Alonso να μείνει χωρίς ομάδα του χρόνου. Δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο να συμβεί αυτό. Μόνος του είπε ότι μπορεί να πάει όπου θέλει...
17:54
Όχι ακριβώς. Είπε πως ξέρει τι θέλει να κάνει και θα κάνει αυτό που θέλει.
Εχει μεγάλη διαφορά από αυτό που λες φίλε μου... δεν είναι στο χέρι του η Mercedes για παράδειγμα.
17:54
ΔημήτρηςΧ : ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!
17:55
kat.7 : Και κατι για την μεγαλη αγαπη των περισσοτερων που ασχολουντε. Η Φερραρι παει απο το κακο στο χειροτερο το πιτ στοπ του Αλονσο ηταν αστειο.Θα μπορεσει να ναι σοβαρη και να χτυπησει πρωταθλημα του χρονου ?? Για την μεταγραφολογια κατι δεδομενου οτι ο Αλονσο δεν εχει φυγει 100% και ο Φετελ λγκα θα παει Φερραρι αποκλειεις το ενδεχομενο να εχει καθε ομαδα 3 οδηγους που ειχε ακουστει πριν λιγο καιρο και η Φερραρι να ξερει κατι παραπανω απο τους αλλους και να κανει τριδυμο Αλονσο-Κιμι-Φετελ ?? Ευχαριστω πολυ !!
17:56
Δεν είναι ρεαλιστικό το σενάριο τριών μονοθεσίων - ειδικά τόσο σύντομα. Όσο για το κακό pit stop, συμβαίνουν σε όλες τις ομάδες αυτά.
17:56
Leonidas : Είναι δυνατόν να βγαίνει ολόκληρος αγώνας με ένα σετ ελαστικών?? Καταντά αστείο. Ας καταργήσουν τελείως τα πιτ στοπ να τελειώνουμε!
17:58
Πέρυσι όλοι έκραζαν την Pirelli γιατί διαλύονταν τα ελαστικά, τώρα τους κατηγορείς επειδή αντέχουν; Να διευκρινήσουμε κάτι. Αν ζητηθεί από την Pirelli να κάνει ελαστικά που θα κρατάνε 2000 χιλιόμετρα, θα κάνει. Τα τωρινά ελαστικά είναι ανάλογα όσων της έχουν ζητηθεί.
Θεωρώ όμως πως η επιλογή μαλακής/μέσης γόμας ήταν συντηρητική. Έπρεπε όπως αποδείχθηκε να έχουν μαλακή και πολύ μαλακή. Ήταν εξαιρετική η ποιότητα της ασφάλτου. Όμως εκ των υστέρων προφήτες υπάρχουν πολλοί...
17:58
george : Γειά σου πανό. Για ακόμα μια φορά ο Χάμιλτον απέδειξε ότι αυτός πρέπει να είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής. Δεν έχει τι άλλο να σκαρφιστεί ο Φιλανδό Γερμανός.
17:59
Οι 17 βαθμοί είναι σημαντική διαφορά, ειδικά δεδομένης και της ψυχολογίας του Lewis μετά από τις συνεχόμενες νίκες...
17:59
Aris T : τωρα που πηρε το πρωταθλημα η μερσεντες πιστευεις να τρακαρουν " ελευθερα " ?
18:00
Εγώ θα τους άφηνα να φάνε τα μουστάκια τους διεκδικώντας τον τίτλο. Αλλά δεν είμαι ο Wolff... φοβάμαι πως δεν θα αλλάξουν σημαντικά τη στρατηγική τους.
18:00
δημήτρης : ούτε εγώ είμαι υπέρ των διπλών βαθμών, αλλά είναι λες και το κάνουν επίτηδες για να κριθεί μέχρι και στον μισό βαθμό ο τίτλος!
18:01
Το έκαναν για να είναι ανοιχτό το πρωτάθλημα μέχρι τον τελευταίο αγώνα. Δεν περίμεναν να έχουμε μονομαχία στα σημεία ανάμεσα σε δύο οδηγούς από την αρχή ως το τέλος.
18:01
Γιώργος : Πάνο σε έχω δει να λες ότι τα πρωταθλήματα του Αλόνσο είναι λίγα για τη κλάση του... Εξήγησε μου γιατί 2 τίτλοι είναι λίγοι... Ένας οδηγός που αναφέρθηκε στη μετάδοση του αγώνα, ο Nigel Mansell-εκπληκτικός κατά τη γνώμη μου-κατέκτησε μόνο 1 και αυτόν στη δύση της καριέρας του!
18:03
Γιατί θεωρώ πως ο Alonso είναι ο κορυφαίος της γενιάς του. Δεν έχει λογική να είναι μόνο στο 50% των επιτυχιών του Vettel, έτσι δεν είναι... άλλωστε οι εμφανίσεις του αποδεικνύουν πως με καλύτερο μονοθέσιο από το 2007 μέχρι και το 2014, θα μπορούσε να είχε πάρει κι άλλους τίτλους. Ο Mansell συμπαθής, εντυπωσιακός αλλά όχι τόσο ξεχωριστός. Γι' αυτό άλλωστε πήρε τίτλο μόνο όταν είχε "πύραυλο" στη διάθεσή του.
18:03
Aris T : Επισης, σκηνικά τυπου 97 που αποβληθηκε ο σουμαχερ απο το πρωταθλημα για απόπειρα εκούσιου ατυχήματος, θα εχουμε ;
18:03
Ελπίζω όχι. Θέλουμε μάχη αλλά δίκαιη μάχη.
18:03
Fanis-Iceman : Πανο καλησπερα . θα ηθελα να σε ρωτησω αν γνωριζεις για ποιο λογο δεν υπηρχε σημερα live streaming του αγωνα απο τον Α στο ιντερνετ . Τωρα στα αγωνιστικα .. Ο χαμιλτον δειχνει να εχει το κατι παραπανω. Σε περιπτωση που ισοβαθμισουν ποιος απο τους δυο το παιρνει ?? Απιστευτα ωραια η πιστα του Σοτσι ...Υπαρχει καποιο νεοτερο για τον Jules ??
18:05
Καλησπέρα Φάνη. Ξέρω πως υπήρχε ένα τεχνικό πρόβλημα που όμως διορθώθηκε μερικούς γύρους μετά την εκκίνηση. Προβλήθηκε κανονικά ο αγώνας από ένα σημείο και μετά. Σε περίπτωση ισοβαθμίας επικρατεί αυτός με τις περισσότερες νίκες. Αν ισοβαθμούν ξανά, αυτός με τις περισσότερες 2ες θέσεις κ.ο.κ.
Για Bianchi, όχι δεν υπάρχει νέο και δύσκολα θα έχουμε κάτι ουσιαστικό και θετικό σύντομα.
18:05
Γιώργης : Πάνο, σου φαίνεται πως η McLaren έχει βελτιωθεί τελευταία. Όχι πως είμαι μακλαρενικός, τον αλόνσο υποστηρίζω και ρωτάω επειδή θεωρώ σίγουρο πως θα τρέχει εκεί του χρόνου.
18:05
Leonidas : Θεωρείς ότι η επίδοση των μακλάρεν είναι πυροτέχνημα? Φέραν κάποιο κιτ αναβάθμησης στη Ρωσία ή απλά τους βόλεψε η πίστα?
18:07
Η εξέλιξη του μονοθεσίου είναι περιορισμένη, ήδη η προσοχή έχει στραφεί στο 2015. Σήμερα οι μονάδες ισχύος της Mercedes έκαναν κατάληψη στην κορυφή. Μπροστά η εργοστασιακή ομάδα, πίσω η Williams Πιο πίσω η McLaren. Καμία λοιπόν αλλαγή ισορροπιών μεταξύ τους, απλά τους βόλευε όλους η πίστα.

18:08
Μακλαρενάκιας : Πάνο απρόσμενα καλή η Μακλάρεν στο Σότσι, δε το περίμενα! Παρ' όλα αυτά ήθελα πολύ ένα βάθρο... Για τα μεταγραφικά θέλω πολύ τον Λιούις πίσω αλλά αυτό φαντάζομαι δε γίνεται προς το παρόν... Τα λεφτά που ζητά ο Αλόνσο είναι υπερβολικά κατά τη γνώμη μου...
18:09
Δεν είναι τόσο τραβηγμένο το σενάριο. Φημολογείται πως έχει τηλεφωνήσει ο Dennis στον Lewis. Απλά νομίζω πως για τον Hamilton αυτό είναι Plan B. Κ μάλλον δεν θα το χρειαστεί.
18:09
φιλι0πος : Πιστευεις οτι η πιρελλι ελρεπε να επιλεξςι μαλακα και πολυ μαλακα γτ αγωνας δ ειχε νοημα.με.τξς επιλογες τις βαρετος με μηδενιλη φθορα δ εχε νοημα επισης το αουστιν βοηθα ρεντ μπουλ κ φερραρι η ρτα μερσεντες κλπ
18:10
Όπως θα διάβασες σε προηγούμενο σχόλιο, συμφωνώ πως ήταν πολύ συντηρητικές οι επιλογές.
Το Austin έχει 2 μεγάλες ευθείες αλλά έχει κ κομμάτια με συνεχείς αλλαγές κατεύθυνσης. Νομίζω δεν θα σαρώσουν οι μονάδες ισχύος της Mercedes, θα είναι πιο καλές οι Red Bull.
18:11
Akis : Διαβασα σε ξενο τυπο οτι μπορει να περιμενει ενα χρονο εκτος ωστε να παει ο hamilton se mclaren κ ο alonso σε mercedes. Γνωριζεις αν ο r brawn αναλαβει καποια ομαδα, ferrari, mclaren η κατι αλλο;
18:11
Teoteoteo : Έχεις δίκιο Πάνο όμως γιατί να θέλει να κάτσει για ένα χρόνο; Να περιμένει τι; Δικαιολόγησε μου αν θες την πιθανότητα 25% που βάζεις
18:11
Fanis : Τελικά που πάει ο alonso??? Λες να μείνει Φεράρι και να πάρει πόδι ο απαράδεκτος-αδιάφορος kimi?
18:14
Teo σου απάντησε ο Άκης. Τουλάχιστον για το τι περιμένει σχετικά με Mercedes o Alonso.
Να περιμένει να αδειάσει θέση σε μεγάλη ομάδα (σε περίπτωση που δεν θέλει να σμίξει ξανά με τον Dennis).
Φάνη το θεωρώ πολύ δύσκολο. Επίσης δεν έχω ίδια άποψη για τον Kimi, κάθε άλλο. Δουλεύει κ μάλιστα πολύ φέτος. Αλλά το μονοθέσιο είναι στα μέτρα του Alonso.
18:14
Δημητρης : καλησπερα Πανο.δεν νομιζεις πως ο λουης ειναι με διαφορα απ τον δευτερο ο καλυτερος πιλοτος?
18:15
Όχι. Θεωρώ πως ανήκει στους 3-4 καλύτερους αλλά ως εκεί.
18:15
Μαρία : Πάνο μια ερώτηση που δεν μου έχει απαντηθεί εδώ και χρόνια... Γιατί η Μακλάρεν, αν και αυτοκινητοβιομηχανία δε μπορεί να κατασκευάσει τον δικό της κινητήρα; Μπορείς να μου το εξηγήσεις; Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
18:16
Καλή ερώτηση. Θεωρητικά θα μπορούσε. Όμως αυτό συνεπάγεται τεράστια κόστη. Επίσης ως αυτοκινητοβιομηχανία, δεν είναι βεληνεκούς Ferrari. Τα τελευταία 3-4 χρόνια έχει αρχίσει να εμπλουτίζει γκάμα.
18:16
Στέφανος : Καλησπέρα φίλε Πάνο. Έχουμε νεότερα σχετικά με το μέλλον της Caterham? Πιστεύεις θα καταφέρει την πολυπόθητη 10η θέση στους κατασκευαστές?
18:18
Νέα δεν υπάρχουν για την Caterham. Υπήρξαν κατασχέσεις και υπήρξαν και διαψεύσεις. Όμως είναι σαφές πως είναι δύσκολα τα πράγματα. Για 10η θέση... θα πρέπει να πάρει 3 βαθμούς. Πως; Που και με ποιον; Δεν το βλέπω... Μόνο σε ενδεχόμενο χαοτικό αγώνα σε βρεγμένο Interlagos και με άφθονη δόση τύχης.
18:18
δημήτρης : η πίστα αυτή πολύ καλή, σε αντίθεση με ό,τι μας έχει συνηθίσει ο τίλκε. ίσως επειδή είναι σιρκουί δρόμου, δεν ξέρω. μαζί με της τουρκίας πάντως οι πιο καλές του
18:18
Συμφωνούμε.
18:18
Δημητρης : αν παρει αλλη μια νικη ο χαμιλτον σε οποιαδηποτε πιστα , δεν κλειδωνει τον τιτλο??..( με την προθποθεση βεβαια οτι βγαινει 2ος αν δεν νικαει)
18:19
Όχι. Πρέπει να πάρει 34 βαθμούς περισσότερους από τον Rosberg σε ΗΠΑ/Βραζιλία για να πάρει τον τίτλο πριν πάνε στο Άμπου Ντάμπι.
18:19
George85 : Βλέπω ότι συζητώντας για τον Αλόνσο δεν αναφέρετε καθόλου τη Γουίλιαμς. Γιατί; Έχουν κλείσει τους οδηγούς τους για του χρόνου; Είναι καλή ομάδα, τρίτη στη βαθμολογία, πάνω από Φεράρι και Μακ Λάρεν με οδηγούς έναν ρούκι και έναν μάλλον πρώην οδηγό αγώνων. Αν φύγει ο Μάσα, με οδηγούς Αλόνσο, Μπότας χτυπάει αρχικά μερικές νίκες και σε δεύτερη φάση πρωτάθλημα.
18:20
Ναι Γιώργο, έχουν πρόσφατα ανακοινώσει δίδυμο Bottas-Massa για το 2015.
18:20
ΘΟΔΩΡΗΣ : ΕΧΟΥΜΕ ΝΕΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ JULES?
18:21
Όχι Θοδωρή, σιγή ιχθύος...
18:21
Στέφανος : Πάνο η φερραρι θα ξανα γινει φερραρι με ενα δίδυμο φετελ αλονσο και με καποιους τυπου ζαν τοντ και μπραουν. Η γνωμη σου?
18:22
Ο Vettel δεν πρόκειται να δεχτεί να πάει σε ομάδα που είναι ο Alonso. Έχοντας φέτος "¨ηττηθεί" από νεαρό teammate, δεν έχει περιθώριο για δεύτερη σεζόν με αρνητική αντιπαραβολή με τον ομόσταβλο. Όσο για το δεύτερο σκέλος, ναι αλλά που θα βρεις κάποιους Τύπου Todt/Brawn;
18:22
Δημήτρης : Πάνο το μέγα λάθος στο ατύχημα του Μπιανκί ήταν ότι μπήκε γερανός μέσα στη πίστα! Στις πιο πολλές περιπτώσεις ατυχημάτων που έχω δει ο γερανός είναι εκτός πίστας πίσω από τις προστατευτικές μπάρες και δένουν το μονοθέσιο με τον ιμάντα και το μεταφέρουν εκτός πίστας (π.χ. Μονακό)... Έχω μια υποψια ότι υπήρχε λόφος πίσω από τη μπαριέρα... Αν ήταν έτσι έπρεπε να είχαν βγάλει αυτοκίνητο ασφαλείας... Θυμήσου επίσης το Ιντερλάγκος το 03' όπου είχαν βγει 4-5 μονοθέσια στην έξοδο από το σικέιν!
18:24
Πολλά είναι τα παραδείγματα Δημήτρη και όπως αποδεικνύεται, ήταν μία... τρύπα ασφαλείας στους κανονισμούς όπου τόσα χρόνια, απλά δεν είχε τύχη να συμβεί κάτι ανάλογο. Όμως από κάθε δύσκολη στιγμή, μαθαίνουμε. Και μόνο το γεγονός πως 20 χρόνια έχει να σκοτωθεί οδηγός F1, λέει πολλά...
Συμφωνώ πως με τον γερανό μέσα, έπρεπε να έχει βγει αυτοκίνητο ασφαλείας.
18:24
Τασος : Καλησπερα Πανο..Εγω πιστευω οτι η Φεραρι ισως πρεπει να στησει μονοθεσιο στα μετρα του Κιμι..Εχει αποδειξει οτι με ανταγωστικο μονοθεσιο ειναι ισως ο καλυτερος οδηγος του γριντ παρα την ασταθεια του τα τελευταια χρονια,που οφειλετε νομιζω κ στην ελειψη καλου μονοθεσιου .
18:24
Ναι αλλά έχει ακόμα μία σεζόν και αποχωρεί. Δύσκολο λοιπόν.
18:24
LH44 : Kalispera k apo mena...Pano apokleieis t endexomeno n doume Hami k Alonso mclaren tou xronou??
18:25
Μου φαίνεται πολύ τραβηγμένο αλλά νομίζω πως κόντρα στη λογική των περισσότερων, για κάποιο λόγο, δεν είναι κάτι που να μπορώ να αποκλείσω. Αλλά εδώ μιλάμε για το 0.1 % των πιθανοτήτων.
18:26
Fotis Apo : καλησπέρα.Έχουν οι υπολοιπες ομάδες την ικανότητα να καλύψουν την χαοτικη διαφορά απο τις MERCEDES?Ο Ecclestone δεν βλέπει οτι δεν νοειται F1 χωρις ανταγωνισμό ,με τον 16ο να τερματίζει 2ος κάνοντας ουσιαστικά βόλτα ?
18:27
Αν δεν αρθεί το πάγωμα της εξέλιξης των μονάδων ισχύος, η Mercedes θα έχει και το 2015 το πάνω χέρι. Δεν ξέρω με τι διαφορά. Όσο για το δεύτερο σκέλος, οι κανονισμοί είναι αρμοδιότητα FIA, όχι Ecclestone. Αυτός να είσαι σίγουρος πως θα θέλει ότι μπορεί να φέρει μεγαλύτερη τηλεθέαση και περισσότα χρήματα.
18:27
κωστας : Όταν. Πάρει ο Χάμιλτον το πρωτάθλημα να ανάψει κανένα κερί στο λαουντα τους χορηγούς και το μουστακαλη της μερσεντες
18:27
Γιατί το λες αυτό Κώστα;
18:28
Brian : Οταν καποιοι γραφουν οτι ο Alonso ενδεχεται να υπογραψει με τη honda και οχι με τη Mclaren συμβολαιο,πως γινεται αυτο,δηλαδη να κανει συμφωνια με τον κατασκευαστη και οχι με την ομαδα.
18:29
Με τη McLaren θα υπογράψει αλλά... η Honda θα πληρώνει. Όπως στη Ferrari, επί της ουσίας τα χρήματα που παίρνει, τα παίρνει μέσω της Santander.
18:29
kat.7 : Πως εξηγεις την Συμπεριφορα του Χαμιλτον με ολους τους teamates του ?? Στην αρχη με Αλονσο λεγαμε οτι ειναι δυο δυναμικοι χαρακτηρες και δεν μπορουσαν να συνηπαρξουν αλλα εχει καταφερει να βγαλει απο τα ρουχα τους τα δυο καλυτερα παιδια υης Φ1 για μενα Μπατον και Νικο.Δεν τον θεωρω τοσο μεγαλο οδηγο κ λογο του χαρακτηρα του.Για παραδειγμα το 08 στο πιο συναρπαστικο πρωταθλημα που χω δει ολοι οι ουδετεροι φιλαθλοι ηταν με τον Μασσα.
18:31
Με τον Button μια χαρά ήταν οι σχέσεις τους. Και με τον Kovalainen. Στις δύο περιπτώσεις κόντρας, με Alonso/Rosberg, είναι σεζόν που κρίνεται τίτλος. Πρωταθλητής δεν γίνεσαι κάνοντας φιλίες...
Όσο για το 2008, ίσως επειδή όλοι ήξεραν πως για τον Massa ήταν η πρώτη και τελευταία ευκαιρία. Όπως και για τον Irvine το 1999. Τέτοιοι οδηγοί, που είναι ένα κλικ κάτω από τους κορυφαίους, δεν έχουν πολλές ευκαιρίες να πάρουν τον τίτλο.
18:31
Άκης : Κρίμα που χάσαμε ένα τσατ... Ήθελα να ρωτήσω σε τι υστερεί ο Χάμιλτον από τον Αλόνσο και γιατί επισημαίνετε στις μεταδόσεις τον Αλόνσο ως τον πιο ολοκληρωμένο οδηγό;
18:33
Στα 32 του ο Alonso είναι στην καλύτερή του φάση. Κάνει σπάνια λάθη, επικρατεί πάντα των teammates, αναμφίβολα πάντα πηγαίνει τα μονοθέσιά του 10%+ απ' ότι οποισδήποτε άλλος.
Ο Lewis έχει ωριμάσει πολύ, έχει βελτιωθεί, δεν έχει πια ανόητα ατυχήματα αλλά στα σημεία, αν ήμουν αφεντικό, Alonso θα διάλεγα...
18:33
Χρήστος : Τι βλεπεις για τον Button, και τι ακουγεται στα paddocks; Θα παραμεινει στη McLaren;
18:34
Εξαρτάται κυρίως από το τι θα κάνει ο Alonso. Αν και δεν θα απέκλεια την παραμονή του και ως teammate του Ισπανού λόγω των σχέσεων του με Ιαπωνία/Honda και την εμπειρία του. Θα είναι σημαντική το 2015.
18:34
δημήτρης : επειδή δεν έχω παρακολουθήσει το θέμα, θα υπάρχει κάποια καινούργια πίστα για του χρόνου;
18:35
Ναι, έχουμε αγώνα στο Μεξικό του χρόνου. Και στο Αζερμπαϊτζάν το 2016.
18:35
Λάκης : Καλησπέρα Πάνο... Μια τελείως διαφορετικού τύπου ερώτηση... Από πότε άρχισες να παρακολουθείς F1 και ποιες είναι η σεζόν που μέχρι τώρα έχεις ξεχωρίσει στο μυαλό σου λόγω θεάματος, σασπένς και όποιον άλλον παράγοντα έχεις στο νου σου!
18:38
Από μικρό παιδία, 5-6 ετών. Έχω στο μυαλό μου μία εικόνα από Μπραντς Χάτς, με μία σύγκρουση που τότε μου φαινόταν... Χόλιγουντ. Πρέπει να ήταν 1986. Μετά, απ' όταν είχε σταθερη τηλεοπτική προβολή στην Ελλάδα και επαγγελματικά από το 1996 και μετά.
Ξεχωρίζω φυσικά 2008 Βραζιλία, δεν έχω περιγράψει κάτι ανάλογο. Και 2010 Άμπου Ντάμπι, μεγάλη ανατροπή.
18:38
Bill : Ο Kimi είναι top.Η ferrari είναι απαράδεκτη και αδιάφορη!
18:38
Bill : Υπάρχει η περίπτωση να μετακομίσει ο Newey στη ferrari?
18:39
Για τον Kimi συμφωνούμε. Όσο γαι τον Newey, υπέγραψε πριν μερικούς μήνες νέο συμβόλαιο με τη Red Bull αλλά για άλλα project. Σταδιακά αποχωρεί από την F1.
18:39
Δημητρης : Καλησπερα. Υπαρχει περιπτωση του χρονου η Honda να μπει και με δικο της μονοθεσιο;
18:39
Όχι, καμία. Για αρκετά ακόμα χρόνια.
18:40
thodoris7 : καλησπέρα Πάνο.Ήθελα να σε ρωτήσω για τα δίδυμα στις μικρό-μεσαίες ομάδες.Θα υπάρξει κάποια μετακίνηση ή θα παραμείνουν έτσι;
18:40
Η Toro Tosso αλλάζει, η Sauber λογικά θα αλλάξει, δεδομένα η Marussia, σχεδόν σίγουρα η Caterham. Η Lotus δεν ξέρουμε ακόμα και η Force India.
18:41
Μπαμπης : Pano eipes prin oti o Alonso eprepe n exei parapanw titlous...egw tha elega t idio k gia ton Hamilton..k o thrylos SENNA exei 3 k o Schumacher 7 gia mena dn exei simasia o SENNA einai kaluteros t schumi
18:42
Οι αριθμοί είναι σχετικοί. Η τελική συγκομιδή εξαρτάται και από το timing, να περνάει ένας οδηγός αρκετά χρόνια σε καλή ομάδα. Όπως πχ ο Vettel.
Senna-Schumacher, για μένα είναι ξεκάθαρα διπλό...
18:42
Στέφανος : Πάνο έχω την εντύπωση ότι και ένας βαθμός φτάνει για τη 10η θέση καθώς η Sauber δεν έχει βαθμούς. Μάλλον θα μπερδεύτηκες, διότι η Μarussia έχει 2 βαθμούς στην 9η θέση.
18:43
Ναι, έχεις δίκιο, μπερδεύτηκα με την ένατη. Δεν χρειάζεται απαραίτητα βαθμός, αρκούν και οι περισσότερες 11ες θέσεις. H Sauber έχει δύο, η Caterham μία.
18:43
Χρήστος : Γιατί δεν υπάρχουν κι άλλες εταιριες ελαστικων εκτός της pirelli; ερώτηση από έναν νέο oπαδο της f1
18:44
Γιατί έχει εδώ και πολλά χρονια αποφασιστεί να υπάρχει αποκλειστικός προμηθευτής στην F1.
18:44
george : Πανό θεωρώ ότι Χάμιλτον άλονσο είναι μακράν οι κορυφαίοι πιλότοι του gridαυτή τη στιγμή και ανάλογα τα γούστα κάποιον βάζεις λίγο πιο πάνω. Εγώ προσωπικά το Χάμιλτον. Όμως μη μου τους συγκρίσεις με το vettel καθώς στην αντίστοιχη κατάσταση με του vettel οι αλλοιποί δύο πήγαν να του πάρουν πρωτάθλημα είχαν pole και νίκες ενώ ο άλλος φέτος έχασε κατά κράτος από το ricciardo καν γενικά με το ζόρι βλέπει q3
18:45
Με τη λογική σου ο Kimi είναι άσχετος. Δεν συμφωνώ. Vettel/Kimi/Alonso/Lewis είναι η τετράδα που ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους. Μπορεί ο καθένας να βάλει τη σειρά που θέλει (τυχαία η δική μου) αλλά η τετράδα δεν σπάει.
18:45
Μάριος ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΚΙΜΙ : Πάνο για πόσο καιρό βλέπεις να έχουμε το turbo στην F1;
18:46
Προς το παρόν... για αρκετά χρόνια. Δεν υπάρχει κάποιο σχέδιο αλλαγής κινητήρων στο άμεσο μέλλον.
18:46
Γεωργια : Καλησπερα κ.Σειτανιδη!Αλλη 1 φορα συνχαριτηρια για τη δουλεια σας!Ακουγετε τελευταια οτι σκεφτονται(παλι)'σκεπαστα'μονοθεσια μετα απο αυτο που εγινε με τον Μπιανκι(μακαρι να γινει καλα)απλως κατα τη γνωμη μου δε νομιζω να ειχε μεγαλη διαφορα στην συγκεκριμενη περιπτωση...
18:47
Να σαι καλά Γεωργία. Πολύ δύσκολα θα δούμε κλειστά μονοθέσια στην F1. Είναι αντίθετο με τη φιλοσοφία του σπορ.
18:47
Γιάννης : «Πάνος Σεϊτανίδης: Αν δεν αρθεί το πάγωμα της εξέλιξης των μονάδων ισχύος, η Mercedes θα έχει και το 2015 το πάνω χέρι.» Εγώ θα ήμουν επιφυκακτικός, από τη στιγμή που η Honda είχε όλη τη χρονιά το ελεύθερο να εξελίσσει χωρίς περιορισμούς τον δικό της κινητήρα (έχοντας και δεδομένα - έστω και περιορισμένα - από αυτόν της Mercedes - «μέσω» της McLaren), και όντας ουσιαστικά η μοναδική εταιρεία που δεν την πιάνουν σήμερα οι κανονισμοί της FIA περί παγώματος...
18:48
Γιάννη η Honda αποτελεί το μεγάλο ερωτηματικό. Θεωρώ πως ο ένας χρόνος καθυστέρησης, είναι περισσότερο μειονέκτημα, παρά πλεονέκτημα. Κι ας είχαν πρόσβαση στη μονάδα ισχύος της Mercedes. Αν δεν δούμε τι θα γίνει στην πίστα, ότι και να λέμε εμείς...
18:48
Στέφανος : Καλησπέρα και απο εμένα πάνο. Στην ferrari λες οτι ουσιαστικα ο αλονζο πληρώνεται απο την σανταντέρ αυτό δεν θα μπορεί να ισχύει και στην περίπτωση που αλλάξει ομάδα?γιατί να πληρώνεται απο την honda? Επίσης αναφέρθηκε στην εκπομπή οτι η ferrari θέλει να μειώσει τα έξοδα μη έχωντας τον αλόνζο. Γιατί στον vettel θα δίνει πολύ λιγότερα?
18:50
Στην περίπτωση της McLaren η Honda "καίγεται" για μεγάλο όνομα και στο συγκεκριμένο σενάριο φέρεται διατεθιμένει να καλύψει το συμβόλαιο του Alonso.
Για τον Vettel αν άκουσες, τοποθετήθηκα άμεσα και είπα ακριβώς αυτό. Ο Vettel θα κοστίζει περισσότερα απ ότι φέτος ο Alonso.
18:50
george : Κώστα είσαι τελείως λάθος. Γιατί να πει ευχαριστώ που ξεκίνησε τελευταίος από Ουγγαρία και στην υποτιθέμενη χώρα καταγωγής του ροζμπεργκ τη γερμανία που τη χρησιμοποιεί μπας και πάρει καμιά νίκη η που στο Μονακό η ομάδα υποστήριξε ροζμπεργκ και δε ζήτησε ακύρωση του?α και να μη ξεχνιόμαστε ο Χάμιλτον σε αγώνα έχει εγκαταλείψει 3 ενώ ο αχώνευτος 2
18:51
Κατά τη γνώμη μου η ομάδα παίζει 50-50. Από την αρχή ως το τέλος.
18:51
Γεωργια : Επεισης(τωρα που βλεπω που λετε για τους team mates)λεγετε οτι η Ferrari θα δωσει στον Φετελ 63εκ. για τη θεση του την ωρα που ο Αλονσο ζηταγε τα διπλασια απο αυτα που περνει...λιγο κουλο μου φενετε...
18:52
63 εκ το χρόνο; Όχι δεν ισχύει αυτό το νούμερο. Φέτος αμφότεροι παίρνουν από 16 εκ.
Η Honda φέρεται να τάζει 35 στον Alonso ενώ ο Vettel δεν θα άφηνε τη Red Bull αν δεν έπαιρνε γεναία αύξηση.
18:52
massafw36 : kalispera pano. fainetai pws h williams ekleise ligo thn diafora me thn mercedes.eksairetikos o bottas pou ekane kai taxutero guro sto telos oso gia ton massa oi elpides tou gia thn 4ada esvisan to savatto stis dokimes shmera pantws me kaluteri stratigikh h ean pernage grigora ton perez mporouse thn 6ada.panta htan arketa atuxos ala fetos einai to apokorifoma
18:53
Άτυχος αλλά και με... ταβάνι. Γι' αυτό έλεγα πριν πως το 2008 ήταν η μοναδική του ευκαιρία για τίτλο. Ναι, η Williams συνεχίζει να είναι άκρως ανταγωνιστική, πράγμα εντυπωσιακό.
18:53
dimitris : Ποιους οδηγούς βλέπεις να είναι ισάξιοι του Alonso τα επόμενα χρόνια? Ο vettel φέτος δείχνει ίσως ότι δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με Alonso. Συμφωνεις?
18:54
Όχι, τους οδηγούς δεν τους κρίνουμε από ένα αποτέλεσμα ή μία σεζόν. Κρίνονται συνολικά. Δεν είναι ο Vettel 2 φορές καλύτερος του Alonso επειδή έχει διπλάσιους τίτλους. Ξεχωρίζουν αμφότεροι.
18:54
κωστας : Παρακολουθώ f117 χρονια πλέων βλέπω τα πράγματα όσο μπορώ πιο αντικημενικα χωρίς φανατισμούς με τους πιλότους γιατί αν εξερεσεις τον Αλόνσο τους άλλους τους πάνε τα μονοθέσια αλλά βλέπω ότι αν κάνει ο Χάμιλτον μπινια δε μιλάει κανένας ενο όταν κάνει ο Νίκο πέφτουν όλοι να τον φάνε άσε που για τόσα λευτα που του έδωσαν για πρώτο οδηγό θα έπρεπε να μην είχε χάσει τόσες φορές από τον δευτερο
18:55
Κώστα δεν έχει Νο1 και Νο2 η Mercedes.
18:55
Μιτσμαν : Πάνο τι ακούς/πιστεύεις για τον κινητήρα της Honda για του χρόνου? Μπορεί λες να έχει εφάμιλη απόδοση με αυτόν της Mercedes?
18:55
Στην πίστα η απάντηση, όχι στα λόγια. Υπομονή.
18:55
Θοδωρός : Ο Αλόνσο και ο Φέτελ μόλις δουν ότι η ομάδα τους συμπεριφέρεται ισότιμα με τους ομόσταυλους τους, την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια...Μακλάρεν 2007 και φέτος στη Ρεντ Μπουλ...Κάτι δείχνει αυτό...
18:57
Δεν ισχύει κάτι τέτοιο στην περίπτωση του Vettel. Μια χαρά του φέρονται. Φεύγει γιατι θεωρώ πως εκτός από το μεγάλο συμβόλαιο, είχε πάντα την επιθυμία να πάει στη Ferrari και τώρα θα είναι ιδανική στιγμή για να στήσει όλη την ομάδα γύρω του. Όπως ο Schumacher.
Όσο για τον Alonso, έφυγε γιατί του είχαν τάξει να είναι Νο1 και τελικά είχε ισότητα με τον Lewis.
18:57
tasos@ : υπαρχει περιπτωση να δουμε μια δυνατη φεραρι του χρονου η δυσκολα?εχουμε νεα απο μπιανκι?
18:58
Δύσκολα. Θα είναι μεταβατική σεζόν. Ας περιμένουμε να οριστικοποιηθεί και το οδηγικό δίδυμο.
Τίποτα νέο για Bianchi.
18:58
ερρίκος : πανο καλησπέρα, σε ευχαριστούμε για τη συντροφιά που μας κρατάς με τον τάκη σε κάθε GP. Θα ήθελα να ρωτήσω πόσο πιθανό είναι να επαναφέρουν τους ανεφοδιασμούς καυσίμου κατά τη διάρκεια των αγώνων στο άμεσο μέλλον μιας και είναι κάτι που μπορεί να αυξήσει κατά πολύ το θέαμα (δεν θα ξεχάσω ποτέ τα 4 pit stop του σουμι στο γαλλικό GP το 2004)
18:58
Να' σαι καλά. Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στα πλάνα της FIA.
18:58
Χρήστος : O Φέτελ είναι δυνατόν να τρέχει τόσα χρόνια με την Ρεντ Μπουλ και χα γίνεται ρεζίλι από ένα νεαρό που τρέχει πρώτη χρονιά με τη Ρεντ Μπουλ;
18:59
Όπως είπα και νωριτερα, δες Alonso/Kimi και θα καταλάβεις πως είναι πολύ πιο σύνθετη η απάντηση.
18:59
Chris : Το πιο βαρετο gp της χρονιας..Ενα απο τα πιο βαρετα της τελευταιας 5ετιας ( μαζι με εκεινα στη Βαλενθια)..Αν και οργανωτικα οι Ρωσσοι ηταν αψογοι η χαραξη της πιστας σε συνδυασμο με τη μικρη φθορα των ελαστικων μας εδωσας ενα εντελως ανιαρο αγωνα..Πιστευεις υπαρχει πιθανοτητα στο αμεσο μελλον η FIA να επαναφερει τους ανεφοδιασμους κατα τη διαρκεια του αγωνα..Στο βωμο της οικονομιας αυτο ηταν απο τα μεγαλυτερα πληγματα για τη φ1 και για το θεαμα..
19:01
Το ξεκίνημά του ήταν καλό. Στην πορεία ήταν που χάθηκε το ενδιαφέρον αφού η πρώτες θέσεις είχαν κριθεί. Όμως όντως, εξαιρετικά οργανωμένος αγώνας. Για τους ανεφοδιασμούς, είπα και πριν, δεν υπάρχει ενόψει κάποια αλλαγή. Πάντως η απαγόρευσή τους δεν έγινε με γνώμονα την οικονομία αλλά την ασφάλεια.
19:01
Sakis : Πάνο ο Σουμάχερ ας αναλογιστούμε ότι 2 χρονιές είχε ασυναγώνιστο μονοθεσιο (2002, 2004) και ο Μπαρικέλο ήταν τιμ μεϊτ που δεν είχε στόφα πρωταθλητη... Υπήρχαν πρωταθλήματα που δε πάλεψε καν για να τα πάρει... Το 7 είναι πλασματικός αριθμός... Σαφώς και ήταν πολύ σπουδαίος αλλά δε ξεχώριζε τόσο πολύ σε επίπεδο από τουε υπόλοιπους τοπ... Επίσης το 94' πήρε ένα πρωτάθλημα με αμφιλεγόμενη σύγκρουση και το 1997 στη Χερέθ όλοι θυμόμαστε τι πήγε να κάνει!
19:03
Πρωταθλητής με το σταυρό στο χέρι δύσκολα γίνεσαι Σάκη. Επίσης αμελείς το μερίδιο ενός οδηγού στη δημιουργία μίας μεγάλης ομάδας. Και η Ferrari της περιόδου 2000-2004, ήταν η δική του Ferrari. Ναι, δεν είναι 2+ φορές καλύτερος του Senna επειδή είχε 7 τίτλους έναντι 3 του Βραζιλιάνου, όπως είπα οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια. Για μένα όμως, είναι ο κορυφαίος όλων των εποχών.
19:03
kosren : Δεν έχει αγωνιστική λογική ο κανονισμός με τους διπλούς ποντους μια και οι ομάδες θα παλεύουν μέχρι τέλους;
19:04
Και με κανονική βαθμολόγηση θα είχαμε μάχες. Είναι άδικο ένας αγώνας να κρίνει τα πάντα.
19:04
Φωτεινή : Καλησπέρα! Οι λύσεις του Alonso περιορίζονται μόνο στην Mclaren?
19:04
Αν δούμε τριγύρω, αυτή τη στιγμή είναι στη McLaren, τη Lotus και σπίτι του.
19:05
Γιάννης : «Πάνος Σεϊτανίδης: Γιάννη η Honda αποτελεί το μεγάλο ερωτηματικό. Θεωρώ πως ο ένας χρόνος καθυστέρησης, είναι περισσότερο μειονέκτημα, παρά πλεονέκτημα.» Είναι μειονέκτημα να μπορείς επί ένα χρόνο να εξελίσσεις ελεύθερα τον κινητήρα σου τη στιγμή που όλοι οι άλλοι το έχουν υποχρεωτικά «παγωμένο»;!
19:06
Ποιος σου λέει πως η Mercedes δούλευε λιγότερα χρόνια πάνω στη μονάδα ισχύος της απ' ότι δουλεύει τωρα η Honda; Αντιθέτως οι Γερμανοί δουλεύουν μία ολόκληρη σεζόν με 4 ομάδες. Και η Honda κάνει... προσομοιώσεις. Μακάρι να είναι ανταγωνιστική αλλά δεν θα πόνταρα πάνω της.
19:06
dimitris : kalispera an den kanw lathos ena vasiko provlima ths ferrari itan i monada isxuos(epilogi tourbo)..ti pithanotites iparxei tou xronou na parousia mia dinatoteri monada isxuos;;euxaristw
19:07
Καλύτερη θα είναι αλλά το πόσο, μένει να αποδειχθεί. Επίσης δεν είμαι πεισμένος πως μόνο εκεί υστερεί η Ferrari.
19:07
Στέλιος : Πάνο θέλω να σε ρωτήσω αν πιστεύεις ότι στο τέλος ο Hamilton δεν ήθελε να κάνει καλύτερο χρόνο ή απλά δεν μπορούσε. Και το λέω αυτό γιατί μετά το μπλοκάρισμα που είχε έπεσε 1.5 δευτερόλεπτα κάτω για όλους τους υπόλοιπους γύρους. Είχε φτάσει σε μια φάση τα 22sec από Rosberg και τελείωσε στα 14. Μήπως πραγματικά μετά από μπλοκάρισμα σε αυτή τη πίστα δεν γίνεται να οδηγήσεις? Πάντως στην μετάδοση είδαμε ότι άλλοι 2 οδηγοί που μπλόκαραν τους τροχούς έκαναν αλλαγή ελαστικών αμέσως.
19:08
Ήταν πολύ επικίνδυνο να κυνηγήσει χρόνο ανάλογο του Bottas. Πιθανότατα δεν θα μπορούσε να το κάνει, δεν υπήρχε λόγος άλλωστε. Σωστή πάντως η παρατηρησή σου.
19:09
Γιάννης : Κανένας στη McLaren δεν είχε τάξει στον Alonso ότι θα ήταν ο «ν.1» οδηγός. Η McLaren είχε εγκαταλείψει τη λογικη αυτή πολλά χρόνια πριν. Απλώς ο Alonso θεωρούσε ότι ένας rookie δε θα είχε επιδόσεις τέτοιες που να τον καθιστούσαν ικανό να «περιμένει» ισονομία, και όταν αυτό συνέβη έκανε ότι έκανε...
19:12
Όχι φίλε Γιάννη, καμία σχέση. Φυσικά και είχε πάει με υποσχέσεις ξεκάθαρου Νο1. Επίσης η McLaren είχε σε πάρα πολλές περιόδους της Νο1 και Νο2. Έχει τραβήξει ο Coulthard... τι να λέμε. Δέχομαι πως τις αμέσως προηγούμενες σεζόν οι Kimi/Montoya είχαν ισότητα. Αλλά αυτή προκύπτει πάντα από τους οδηγούς που επιλέγεις να έχεις. Ο Alonso πήγε εκεί γιατί του έταξαν ηγετικό ρόλο. Και δεν του τον έδωσαν.
19:12
Στέφανος : Πάνο υπάρχει κάτι ύποπτο στη σημερινή εγκατάλειψη του Kobayashi? «Η ομάδα μου ζήτησε να σταματήσω το μονοθέσιο για να σώσει χιλιόμετρα. «Έχουμε περιορισμό χιλιομέτρων για να αποφευχθούν στραβά πράγματα. Αυτός είναι ο λόγος που πήρα το μήνυμα από την ομάδα , » ο Kobayashi πρόσθεσε.
19:13
Που το διάβασες αυτό; Γιατί εγώ ξέρω πως από την τηλεμετρία φάνηκε υπερθέρμανση φρένων και αποσύρθηκε για λόγους ασφαλείας.
19:13
Bill : O Hulkenberg πότε θα πάει σε δυνατή ομάδα? Γρήγορος και σοβαρός οδηγός αλλά ως τώρα δεν είχε κάποια σοβαρή πρόταση. Το ίδιο θα έλεγα και για τον Bottas: γρήγορος και χωρίς πολλά λάθη...Αλλά χρειάζονται μεταγραφές. Τι λές?
19:14
Ο Bottas φέτος δείχνει. Νομίζω πως το 2016 θα πάρει μεταγραφή σε μεγαλύτερη ομάδα - αν δεν έχει "μεγαλώσει" κι άλλο η Williams. Ο Hulkenberg είναι εξαιρετικός αλλά για κακή του τύχη, πολύ ψηλός. Αυτό συνεπάγεται εξτρα βάρος και αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα.
19:15
red bill : πανο , τελικα τι θα γινει με το 2015 ; καμια μεταγραφη ; ολοι λενε φετελ στη φεραρι και αλονσο στη μακλαρεν αλλα δεν μας εχουν πει τιποτα αλλο .
19:16
Οι μοναδικές αλλαγές που έχει ανακοινωθεί είναι Kvyat στη Red Bull και Verstappen στην Toro Rosso. Μη βιάζεσαι, όταν θα σκάσει η πρώτη επισημοποίηση, σαν ντόμινο θα ακολουθήσουν και οι άλλες...
19:16
ΚΩΣΤΑΣ : υποστηριζω τη φεραρι ανεκαθεν αλλα στην περιπτωση που ο αλονσο οδηγει για αλλη ομαδα του χρονου θα τον υποστηριζω κι εκει.θα θελα να ανακαμψει η φεραρι αλλα θα προτιμουσα να το πετυχει αυτο με τον αλονσο κι οχι με το φετελ.θα το αξιζε με τοση προσπαθεια που εχει κανει 5 χρονια.υπαρχει εστω και μια πιθανοτητα να γινει ανατροπη και να μεινει?
19:17
Ναι αλλά μικρή. Έχει προσφέρει πάρα πολλά στη Ferrari και είναι κρίμα που αυτή η συνεισφορά δεν επιβραβεύτηκε με έναν τίτλο.
19:17
ΚΩΣΤΑΣ : ο αλονσο δεν υπαρχει περιπτωση να απουσιαζει τον επομενο χρονο.δεν εχει νοημα για εναν 33 χρονο που καιγεται για το τριτο πρωταθλημα να μεινει εξω για ενα χρονο και να γυρισει στα 35
19:18
33+1=34. Αν αυτό του εξασφαλείσει πως θα είναι σε top ομάδα για 2-3 χρόνια, γιατί όχι; Μακάρι όμως να μη μείνει εκτός. Δεν θα ήταν καλό για την F1 αυτό.
19:18
Πέτρος : Καλησπέρα υπάρχει περίπτωση ο κιμι να κάνει την έκπληξη και να αλλάξει τελικά αυτός ομάδα του χρονου?
19:19
Δηλώνει πως όταν φύγει από τη Ferrari, θα αποσυρθεί. Και σε αντίθεση με τους "μπλα μπλάδες" διευθυντές/ιδιοκτήτες, τον πιστεύω περισσότερο...
19:19
κωσταςferrari : παντως σημερα πανο η redbull εβγαλε τον φετελ πισω απο τον ρικαρντο βαζοντας τον για πιτ στον 30ο γυρο στην ιαπωνια στο τελος δεν τους εκατσε και μονζα καναδα στρατηγικες καταστροφικες για τον φετελ. αλλα κατα αλλα μολις πριν μια βδομαδα τους ανακοινωσε οτι φευγει! για τη μας περασε ο horner για προβατα!
19:20
Δεν συμφωνώ. Οι στρατηγικές δεν μπορούν να βγαίνουν πάντα σωστές. Ο Vettel, δεδομένα, ανακοίνωσε Παρασκευή βράδυ στην Ιαπωνία, ξαφνικά ότι ενεργοποιεί τη ρήτρα απόδοσης στο συμβόλαιο του και φεύγει.
Αν ίσχυε αυτό που λες, τότε γιατί να του επιλέξουν κακές στρατηγικές και να έχει κακά αποτελέσματα, επιτρέποντάς του να μπορεί να φύγει; Έπεσαν από τα σύννεφα στη Red Bull, να είσαι σίγουρος.
19:20
mike her : νεα απο σουμι πως παεο;
19:21
Τίποτα ιδιαίτερο. Είναι μακρύς ο δρόμος....
19:21
ΚΩΣΤΑΣ : πανο,ποιες καινουριες πιστες θα υπαρχουν το 2015?ελπιζω παντως να ειναι πιστες που θα προσφερονται για προσπερασματα.η f1 δεν εχει αναγκη απο πιστες σαν τη σιγκαπουρη η τη βαλενθια που δεν υπαρχει πια στο προγραμμα
19:21
Μόνο μία, το Μεξικό.
19:21
Μιτσμαν : Δεν θα πόνταρες λες στην Honda.Εγώ θα έλεγα φοβού τους Ιάπωνες και δώρα φέροντες.Αν δεν είναι εφάμιλη θα ναι καλύτερη των υπολοίπων θεωρώ.Κι από το 2016 θα κάνει πλάκα.
19:23
Αν κρίνουμε από τα τελευταία χρόνια παρουσίας της στο σπορ, μάλλον είσαι αδικαιολόγητα υπερβολικά αισιόδοξος φίλε μου. Πάνε 23 χρόνια από τον τελευταίο τίτλο...
19:23
Γιώργος : Πάνο ποια είναι η γνώμη σου για τον δικό μου αγαπημένο οδηγό Juan Pablo Montoya; Δεν ήταν οδηγός τίτλων αλλά σίγουρα χάριζε θέαμα και έχει ξεχωριστή θέση στο μυαλό μου!
19:24
Θεαματικός σίγουρα, κέρδιζε το κοινό και είχε μεγάλο fan club. Ήταν όμως εξαιρετικά ασταθής, πολύ γκρινιάρης και κρίνοντας από προσωπικές εμπειρίες/εικόνες, πολύ κακός χαρακτήρας.
19:26
Στέφανε, σχετικά με τον Kobayashi, δεν μπορώ να αναδημοσιεύσω εδώ το link αλλά α. διάβασε μέχρι τέλους το άρθρο (αναιρεί το τέλος την αρχή) και καλύτερα, διάβασε το πρωτότυπο γιατί η μετάφραση είναι λανθασμένη.
19:26
ΚΩΣΤΑΣ : ο αλονσο δεν εχει αναγκη να του δωσουν ηγετικο ρολο εκ των προτερων.απο τοτε που πηγε στη ρενο μεχρι σημερα,με εξαιρεση το 2007 που εχασε για ενα βαθμο απο το χαμιλτον εχει κερδισει ολους τους ομοσταβλους επιβλητικα
19:28
...εκτός από τη χρονιά που δεν πήγε ως Νο1. Στα λόγια μου έρχεσαι. Επίσης αν εξαιρέσεις το 2007 και φέτος, δεν είχε ανταγωνιστικούς teammates (Fisichella, Massa, Piquet, Grosjean)
19:28
george : Κάτι άσχετο αλλά θεωρώ πως στον κοσμο τις f1υπαρχουν άνθρωποι άσχετο με το όλο event......κλασικη περιπτωση ηλιθιων αποφάσεων είναι για παράδειγμα το βρεγμένο οδοστρομα στην πίστα.........2014 έχουμε θα έπρεπε να είναι θερμενομενη ή διαδρομή....στην ΓΕρμανια και στην Αγγλία έχουν θερμενομενους δρόμους χρόνια τώρα .....ή αν το βλέπει κανεις κάπως ακραίο Βάλτε 3 μηχανιματα μέσα στην πίστα με λαστιχένιο Τ όπως τραβαν τα νερά στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου ....σε ανάλογη κλιμακα να πιάνει όλη την πίστα και με 2 τουρμπίνες να βγάζουν ζεστό αέρα από πίσω ..........αυτά τα σκεφτικα εγώ τώρα απο τον καναπέ μου αυτοι που είναι και σαινια σκεφτικαν να βγάζουν κριτές με σκούπες και σκαπτκες φαγανες μέσα στην πίστα ενω μπορούσαν να το τσακοσουν απ εξω όπως τα παίρνουν όταν τρέχουν στο ΜΟνακο
19:30
Γιατί να μην έχουμε αγώνες υπό βροχή; Μακάρι να έβρεχε συνέχεια. Απλά αποδείχθηκε πως κάποια άλλα πράγματα πρέπει να βελτιωθούν (ύπαρξη βαρέων οχημάτων στο πλάι της πίστας κτλ). Είναι η 1η φορά που ακούω κάποιον να μη θέλει αγώνες στο βρεγμένο φίλε Γιώργο...
19:30
Κωστας : Ειμαι οπαδος της φερραρι απο παντα. Θελω μια εκτιμηση σου για το ποτε επιτελους θα φτιαχτει ενα μονοθεσιο ανταγωνιστικο.. Περιμενουμε χρονιαααα..
19:31
Αυτή την ερώτηση πρέπει να την κάνεις στον Πητ Παπαδάκο φίλε Κώστα! Δεν υπάρχει απάντηση. Μπορώ μόνο να σου πω ότι πολύ δύσκολα θα είναι άκρως ανταγωνιστική του χρόνου.
19:31
ferrari : ετσι πιστευω και εγω κωστα.η μενει η φευγει οριστικα απο f1.η θα γυρισει ανεπιτυχως και αυτοσ σαν τον σουμαχερ
19:32
Γιατί θεωρείς πως δεν ήταν επιτυχημένη η επιστροφή του Schumacher; Με μέτριο μονοθέσιο και με βάθρο στα 43 του;
19:32
ΚΩΣΤΑΣ : 33 φετος ,34 το 2015 ,35 οταν επιστρεψει
19:33
29 Ιουλίου έχει γενέθλια. Άρα κι αν μείνει εκτός ένα χρόνο, επιστρέφει 34 και 8 μηνών.
19:33
artcc : Επειδη η συζητηση εχει γενικευτει: τελικα το 2007 υπηρξε συμφωνια κατω απο το τραπεζι να μην παρει το πρωταθλημα οδηγος της mclaren μετα το μηδενισμο που εφαγε στους κατασκευαστες..Ειχαν συμβει πολυ περιεργα πραγματα στους τελευταιους 3-4 αγωνες.. Μεγαλη συζητηση - μεγαλο μυστηριο..
19:33
Πράγματι είναι από τα σενάρια που ελπίζω κάποτε να μάθουμε κατά πόσο όντως αφορούσαν στην πραγματικότητα. Πιστεύω πως ναι.
19:33
Γιώργος : Γιατί το λες αυτό για τον Juan; Το πολύ κακος χαρακτήρας εννοώ!
19:34
Πολλά παραδείγματα στα paddock. Και μπροστά μου.
19:34
eddie : poso aksiopisti pigi eidisewn thewreis antistoixa lauda eddie jordan?
19:35
Ο Lauda εκπροσωπεί μία ομάδα. Άρα δεν είναι πηγή ειδήσεων.
Ο Jordan είναι τηλεσχολιαστής. Άρα για να έχει δουλειά, πρέπει να βρίσκει αξιόπιστες ειδήσεις.
Σε κάλυψα;

19:35
ΝΙΚΟΣ : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΝΟ ΚΑΤΙ ΞΑΝΑ ΓΙΑ VETTEL ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΤΩΡΑ ΤΗ ΣΤΗ FERRERI ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΝ ΔΗΛ ΘΑ ΑΛΛΑΖΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕ.Η RED BULL KΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΙΡΑ
19:36
Με σχεδόν σίγουρη την αποχώρηση του Alonso, η Ferrari χρειαζόταν μεγάλο όνομα. Ή τώρα ή ποτέ που λένε... Ήθελε αλλαγή, πάντα ήθελε να ντυθεί στα κόκκινα, είναι η κατάλληλη στιγμή.
19:36
Γιώργος : Εντάξει λίγο οξύθυμος αφού ήταν και Κολομβιανός... Φαντάζομαι το λες αυτό λόγω Spa 2002 με Κιμι!
19:36
Όχι, όπως είπα, από προσωπικές εμπειρίες.
19:37
Bill : Υπάρχει μια θεωρία που λέει ότι η Santander (και η επιθυμιά της να μεταφέρει τον Alo στην ferrari) βρίσκονταν πίσω από τις "κακές" εμφανίσεις του Kimi στο δεύτερο μισό του 2008 και στο 2009 μέχρί ένα σημείο. Αποκλείεται αυτό να συμβαίνει και φέτος? Δηλάδή η ferrari να έχει (μέχρι τις τελευταίες μεταγραφικές εξελίξεις) για "κάποιο" λόγο καλύτερη συμπεριφορά απέναντι στον ένα οδηγό της και να του παρέχει καλύτερο μονοθέσιο?
19:38
Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Δεν μπορεί ούτε ο Θεός ο ίδιος να πει στον Kimi πως θα οδηγήσει.
Το να έχει προτίμηση σε έναν οδηγό η Ferrari είναι πολύ πιθανό αλλά αυτά γίνονται συνήθως σε ομάδες που κάνουν πρωταθλητισμό. Όχι σε ομάδες που ελπίζουν να επιστρέψουν σε παλαιότερα μεγαλεία.
19:38
Γιάννης : «Πάνος Σεϊτανίδης: Όχι φίλε Γιάννη, καμία σχέση. Φυσικά και είχε πάει με υποσχέσεις ξεκάθαρου Νο1. Επίσης η McLaren είχε σε πάρα πολλές περιόδους της Νο1 και Νο2. Έχει τραβήξει ο Coulthard... τι να λέμε. Δέχομαι πως τις αμέσως προηγούμενες σεζόν οι Kimi/Montoya είχαν ισότητα. Αλλά αυτή προκύπτει πάντα από τους οδηγούς που επιλέγεις να έχεις. Ο Alonso πήγε εκεί γιατί του έταξαν ηγετικό ρόλο. Και δεν του τον έδωσαν.» Ακόμα και έτσι να έγινε, όταν θέλεις ηγετικό ρόλο το αποδεικνύεις με τους χρόνους και τις επιδόσεις σου στην πίστα ότι τον αξίζεις. Είναι σα να ζητήσει τώρα ο Button από τη McLaren να του φέρονται σαν «ν.1» οδηγό, τη στιγμή που το Mag έχει τις ίδιες (και και καλύτερες) επιδίσεις από αυτόν. Ο Alonso ποτέ δεν το έδειξε τότε αυτό όσο έκατσε στη McLaren. Είναι κορυφαίος οδηγός και του το αναγνωρίζω, αλλά έχει μάθει να λειτουργεί σε μία ομάδα μόνο είτε με πολύ κατώτερο teamate, είτε με «υποβιβασμό» του όποιου teamate του ώστε να μην είναι ανταγωγιστικός ως προς αυτόν. Μόνο με τον Rai δεν είχε πρόβλημα, και αυτό διότι ο Rai ενδιαφερόταν (και ενδιαφέρεται) περισσότερο για άλλα πράγματα παρά για την ισότιμη αντιμετώπισή του στην ομάδα, από τότε που έφυγε από τη McLaren και έπειτα...
19:39
Δεν διαφωνώ για το τι "θα έπρεπε να...". Όμως έτσι είχε η ιστορία στη McLaren.
19:40
Έχουμε ένα δεκάλεπτο ακόμα, δύσκολα θα προλάβω όλα τα ερωτήματά σας σήμερα.
19:40
Μιτσμαν : Με το δικό της σασί έχεις δίκιο να με λες αισιόδοξο.Ο κινητήρας της όμως όταν έτρεχε με το δικό της σασί ήταν πολύ καλός.Στο σασί υστερούσε και στην αεροδυναμική.Αν πάμε στην τελευταία συνεργασία με McLaren και εφόσον ο Προδρόμου δώσει ένα καλό αεροδυναμικά αυτοκίνητα δεν θα με έλεγα αισιόδοξο για το ότι περιμένω καλό κινητήρα από τους Ιάπωνες.Υ.Γ Ο Κίμι που πολλοί έχουν ξεγράψει είναι μαζί με τον Αλόνσο οι 2 κορυφαίοι του γκριντ.Απλά το αμάξι είναι στημένο στον Αλόνσο.Είτε κάποιοι δεν ήταν γεννημένοι,είτε έχουν ξεχάσει τι πάει να πει Κίμι...
19:40
Συμφωνώ στο δεύτερο σκέλος, εν μέρει κ στο πρώτο. Πάντως σίγουρα όλοι θέλουν ανταγωνιστική τη Honda.
19:40
ΝΙΚΟΣ : ΕΙΝΑΙ ΔΗΛ ΤΟΣΟ ΕΦΙΚΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ Η FERRΑRI ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΣΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ Ο VETTEL ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΑΖΙ ΤΗΣ?ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑLONSO ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ
19:41
Γιατί όχι; Όλα γίνονται... θα κριθεί στο χειροκρότημα!
19:41
mikw her : πιστευεις οτι επιστροφη των ιαπωνικων ομαδων στο μηχανοκινητο αθλητοο f1 wrcθα τα κανει πιο ενδιαφερον;( subaru honda mitaubishi)
19:41
Όσο περισσότεροι κατασκευαστές, τόσο καλύτερα!
19:41
Κωστας Βαμ : Την καλησπέρα μου και από μένα, μόλις σας πρόλαβα και δεν έχω διαβάσει όλη την συζήτηση αν έχει αναφερθεί ήδη,αλλά πιστεύω πως έπρεπε ο ο Roseberg να πάρει ποινή στην προσπέραση όπως ο Vergne, συγχαρητήρια και το blog και ειδικά την live συζήτηση, την παρακολουθώ κα΄θε φορά...
19:42
Να σαι καλά Κώστα. Λες για τη φάση με τον Bottas μήπως;
19:42
georgia : yparxei periptosh na paeo autos sthn maclaren kai o alonso na parameinei sthn ferari epishs yparxei periptosh o fetel na mhn vrei omada
19:42
Όχι, ο Vettel έχει ήδη συμφωνήσει με τη Ferrari. Γι' αυτό έσπασε το συμβόλαιο με τη Red Bull.
19:43
Μαριος_Ιθακη : Γεια σου φιλε Πανο!Ευγε για τα σχολια σου και τη περιγραφη σου στη μεταδοση του alpha..θελω να πιστευω οτι οι ραικκονεν και φετελ δεν ξεχασαν να οδηγουν μεσα σε ενα χρονο..απλα δε μπορουν να δειξουν την αξια τους οταν δεν βολευονται στο μονοθεσιο...ειδικα ο κιμι που εινα φυση μυστηριος και παραξενος...απλα καψανε τη χρονια του 2015 με την επιλογη να μεινουν στη φερραρι...καλως η κακως η ιταλια δεν εχςι χρημα να φτιαξει μονοθεσιο...ειναι μια μεγαλη Ελλαδα..η γερμανια θα εξουσιαζει για πολυ ακομα και τη φορμουλα 1..πολυ καλη επιλογη για τπ κιμι θα ηταν η μακλαρεν.. ποιος μπορει να ξεχασει τος επιτυχιες του εκει??ποιος μπορει να ξεχασει το ατυζο πεωταθλημα του 2003 που μια εγκαταληψη στο νυρμπουεγκρινγ του ατοιχισε το τιτλο;;
19:44
Σε ευχαριστώ πολύ Μάριε. Έτσι είναι. Όλοι δικαιούνται μία κακή σεζόν...
2003... τι σεζόν!
19:44
Σάκης : Ο fisichella αν ήταν πιο μικρός ηλικιακά όταν ήταν team mate με τον alonso πιστεύω τον είχε.Απλά να μην ξεχνάμε και συμπαθεια του briatore προς τν alonso.Εξάλλου τον fisi τν πήρε μόνο και μόνο για να στήνει το μονοθέσιο.
19:44
Δεν ήταν συμπάθεια μόνο, ουσιαστικά μάνατζέρ του είναι!
19:44
Κωστας1977 : Οσο πεσμενη και να ειναι η Scuderia η πραγματικοτιτα γραφει: 15 πρωταθληματα οδηγων και 16 κατασκευαστων...221 νικες και μεγαλες στιγμες ανεπαναλυπτες...ΤΕΛΟΣ!
19:45
Περασμένα μεγαλεία, διηγώντας τα να κλαίς;
Δανεικά είναι όλα φίλε Κώστα, η διαδρομή ανάμεσα στην επιτυχία και την αποτυχία γίνεται πολλές φορές για όλους.
19:45
Κωστας : Αρα πρεπει να ψαξουμε για νεα επισημη αγαπημενη .. Παμε για τους ιαπωνες γιατι οι Ιταλοι μας απογοητευουν οσο περνανε τα χρονια καλυτερα να τους θυμομαστε ψηλα..
19:46
Θα ανακάμψει η Ferrari. Το πότε δεν το ξέρω αλλά θα ανακάμψει...
19:46
george : Δεν λεω καλη και απροβλεπτοι οι αγωνες στο βρεγμενο αλλα φιλε Πανο προσωπικα πιστευω πως τα μονοθεσια αυτα χρονια τωρα δεν ειναι κατασκευασμενα να τρεχουν με βροχη ......πολυ κακη ορατοτητα με το σπρει των μονοθεσιων,υδρολισθυση σε πολλα σημεια με στα σιμα νερα ,φαρδια ελαστικα αν και βροχινα,χαμηλο κεντρο βαρους ....σχεδον πλεουν σε δυνατη βροχη ......δεν ξερω οι αγωνες σε βρεγμενο ειναι επικυνδινη απο πολλες αποψεις και βγαζω το καπελο μου στους πιλοτους.
19:46
Όπως λέει ο Lauda: "Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, πάντα ήταν και πάντα θα είναι επικίνδυνος"
19:46
ferrari : Γιατί θεωρείς πως δεν ήταν επιτυχημένη η επιστροφή του Schumacher; Με μέτριο μονοθέσιο και με βάθρο στα 43 του; γιατι πιστευω Πανο οτι ολα αναλυονται συγκριτικα.πιστευω οτι αν ηταν στο ανθος του θα τα πηγαινε πολυ καλυτερα.εν γενει καλα τα πηγε αλλα συγκριτικα με τη λεγομενη πρωτη καριερα του οχι τοσο
19:47
Τα είπα κι εγώ... μια χαρά ήταν η επιστροφή του. Αν ήταν με την τωρινή Mercedes θα ήταν όλα αλλιώς.
19:47
Βασίλης : Ο Vettel έχει όλα τα χρόνια μπροστά του για να φτάσει και να ξεπεράσει τον Σουμάχερ... Ο Σούμι όταν είχε τα χρόνια του Vettel είχε τα μισά του πρωταθλήματα..!
19:48
Πράγματι. Ο Vettel έχει πετύχει πάρα πολλά, πολύ μικρός. Έχει ίσως μία δεκαετία ακόμα μπροστά του. Για να τον δούμε τι θα κάνει και στη Ferrari....
19:48
Κάπου εδώ πρέπει να ρίξουμε καρό σημαία.
19:49
Σας ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σε μία ακόμα συζήτησή μας για τη Formula 1. Τυχόν νέα ερωτήματα, μπορείτε να τα παραθέσετε στα σχόλια του άρθρου και θα σας απαντήσω εκεί.
Επόμενο ραντεβού σε τρεις εβδομάδες με το GP του Τέξας. Μέχρι τότε, να οδηγείτε πάντα με ασφάλεια, ζώνη και κράνος. Καλό βράδυ.

News 24/7

24MEDIA NETWORK