Πόσο θα επηρέαζε το "halo" το ατύχημα του Alonso

Τι θα άλλαζε αν η McLaren είχε το σύστημα επιπλέον προστασίας των οδηγών που δοκιμάζει η FIA;

Μετά τις τρομακτικές εικόνες από την ανεξέλεγκτη πορεία του μονοθεσίου του Fernando Alonso στο ατύχημα που είχε στο Grand Prix Αυστραλίας, πολλοί έσπευσαν να τονίσουν πως αν αυτό έφερε το "halo", ίσως να μην ήταν τόσο τυχερός.

Υπενθυμίζουμε πως πρόκειται για ένα νέο σύστημα που σχεδιάστηκε για να προστατεύει το κεφάλι του οδηγού, εξ ου και το όνομα halo=φωτοστέφανο. Όμως όπως συνήθως ισχύει σε τέτοιες περιπτώσεις, η λύση ενός προβλήματος, μπορεί να φέρει ένα νέο.

Πράγμα που δεν συμμερίζεται ο έτερος πιλότος της McLaren-Honda, Jenson Button που έκανε μία "ιεράρχηση" των κινδύνων που μπορεί να αντιμετωπίσουν οι πιλότοι της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Μιλώντας στη μεικτή ζώνη μετά το τέλος του εναρκτήριου αγώνα του 2016, ο Βρετανός τόνισε: "Δεν υπήρχε ανάγκη να απεγκλωβιστεί γρήγορα. Γενικά είναι περισσότερες οι πιθανότητες τραυματισμού όταν κάτι χτυπήσει τον οδηγό στο κεφάλι, παρά όταν το μονοθέσιο έχει αναποδογυρίσει. Είναι ασυνήθιστο να συμβαίνει αυτό κι ακόμα πιο σπάνιο το να υπάρχει διαρροή καυσίμου αφού πλέον υπάρχουν σχετικές τεχνολογικές δικλείδες. Γι’ αυτό είναι προτιμότερο να έχουμε το halo".

Το σύστημα Halo όπως δοκιμάστηκε από τη Ferrari στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης της Βαρκελώνης

 

Πάνος Σεϊτανίδης

VIDEO

F1 AGENDA