Ράλι Φινλανδίας: "Εμφύλιος" στην VW

Στις τρεις ΕΔ της Κυριακής (3/8) θα κριθεί ο "εμφύλιος" που έχει ξεσπάσει επί φινλανδικού εδάφους μεταξύ του Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα και του Σεμπαστιάν Οζιέ, καθώς η μεταξύ τους διαφορά υποχώρησε στα 3,4''.

Ράλι Φινλανδίας: "Εμφύλιος" στην VW

Με τη θερμοκρασία να κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα για τα φινλανδικά δεδομένα, ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα μπήκε φορτσάτος στην 3η ημέρα του Ράλι που διεξάγεται στη χώρα του, καθώς πανηγύρισε τη νίκη στις τρεις πρώτες ΕΔ (στην SS15 έκανε λάθος σε μία διασταύρωση, αλλά δεν του στοίχισε).

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ χάλασε το σερί του ομόσταβλου του στην SS17 (παρά τα λαθάκια που έκανε), ωστόσο παραδέχθηκε ότι τα 30'' της μεταξύ τους διαφοράς είναι πάρα πολύ δύσκολο να καλυφθούν.

Ο πρώτος άτυχος της ημέρας ήταν ο Μαντς Όστμπεργκ, ο οποίος χτύπησε σε ένα βράχο κατά τη διάρκεια της 18ης ΕΔ. Αρχικά δεν φάνηκε να έχει συμβεί κάτι σοβαρό, αλλά στο Service Park διαπιστώθηκε ότι το roll cage έχει υποστεί ζημιά, με συνέπεια να μην του επιτραπεί η συμμετοχή στις απογευματινές ΕΔ για λόγους ασφαλείας.

Το DS3 του Μαντς Όστμπεργκ

Τα απρόοπτα δεν έλειψαν από τη 19η ΕΔ του Ράλι Φινλανδίας, αφού ο Χένινγκ Σόλμπεργκ και ο Έλφιν Έβανς τερμάτισαν με κλαταρισμένα ελαστικά. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα είχε προειδοποιήσει ότι από τα πολλά περάσματα είχαν σχηματιστεί βαθιές αυλακιές.

Στην 20η ΕΔ ο Μίκο Χίρβονεν αντιμετώπισε πρόβλημα με την ανάρτηση (σ.σ. χτύπησε σε ένα βράχο περίπου στο 4ο χλμ της ΕΔ κι έσπασε το εμπρός δεξιά αμορτισέρ), με συνέπεια να χάσει πολύτιμο έδαφος.

Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, από την πλευρά του, χρειάστηκε να κόψει ρυθμό προς το τέλος της ΕΔ εξαιτίας ενός προβλήματος στα φρένα, δίνοντας την ευκαιρία στον Σεμπαστιάν Οζιέ να αποδειχθεί ταχύτερος κατά 11''.

Τα προβλήματα συνεχίστηκαν και στην 21η ΕΔ για τον πρωτοπόρο του Ράλι, αφού οδήγησε με φρένα μόνο στους τρεις τροχούς, καθώς η εμπρός δεξιά δαγκάνα δεν λειτουργούσε κι εν τέλει αποδείχθηκε πιο αργός κατά 7,3'' από τον ομόσταβλό του.

Η πίεση του Οζιέ συνεχίστηκε και στην SS22, με αποτέλεσμα η διαφορά του με τον Λάτβαλα να υποχωρήσει στα 9,9'', ενώ ακόμα καλύτερο ήταν για τον Γάλλο το φινάλε της ημέρας, αφού στην SS23 ήταν ταχύτερος κατά 6,5'' και το "χάσμα" έπεσε στα 3,4''.

Η δράση της τελευταίας ημέρας του Ράλι Φινλανδίας (3/8) αρχίζει από τις 09:25. Ο Οζιέ θα πραγματοποιήσει μία από τις μεγαλύτερες ανατροπές της ιστορίας ή ο Λάτβαλα θα πανηγυρίσει την τρίτη εφετινή νίκη στο "σπίτι" του;

Η κατάταξη (μετά από 23 ΕΔ)

1. Γ. Λάτβαλα, VW 2.40.33.6

2. Σ. Οζιέ, VW, +3.4

3. Κ. Μικ, Citroen, +32.4

4. Α. Μίκελσεν, VW +1.20.8

5. Μ. Χιρβόνεν,M-Sport Ford +2.14.4

6. Χ. Παντόν, Hyundai +3.36.6

7. Γ. Χάνινεν, Hyundai +4.05.4

8. Έ. Έβανς, M-Sport Ford +4.47.2

9. Κ. Μπριν, Craig Breen +8.33.1

10. Χ. Σόλμπεργκ, Henning Solberg +10.49.8

News 24/7

24MEDIA NETWORK