Τελευταίες δοκιμές για τις ομάδες του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015

Το Λουτράκι, όπου φιλοξενείται το SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015 κινείται πλέον στο ρυθμό του αγώνα, με τις ομάδες να έχουν στρατοπεδεύσει στη Σχολή Μηχανικού όπου και το Service Park, και τα πληρώματα να βρίσκονται στις ειδικές διαδρομές για την πρώτη ημέρα αναγνωρίσεων.

Τελευταίες δοκιμές για τις ομάδες του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015

Ωστόσο, οι οδηγοί που πρωταγωνιστούν στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ, πραγματοποίησαν χθες τις τελευταίες τους δοκιμές με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, έτσι ώστε να προετοιμαστούν ιδανικά για τις συνθήκες που θα συναντήσουν στις ακροπολικές ειδικές διαδρομές. Ο επικεφαλής στη βαθμολογία Kajetan Kajetanowicz, μαζί με τους Alexey Lukyanuk και Ιορδάνη Σερδερίδη βρέθηκαν σε χωμάτινη ειδική στα Αθίκια, ενώ η εργοστασιακή ομάδα της Peugeot, με τους Craig Breen και Charles Martin επέλεξαν τα Πίσια για τις τελευταίες ρυθμίσεις των 208 T16. Την ίδια ώρα, οι Bruno Maghalaes, Robert Consani καθώς και ο Λάμπρος Αθανασούλας, προτίμησαν τα Εξαμίλια, με τον Jaromir Tarabus να καταφθάνει κάπως αργότερα, με στόχο την οδήση νύχτα.

Δηλώσεις:

Robert Consani: «Προσπαθούμε να επιλέξουμε το καλύτερο set up για τον αγώνα, αλλά ακόμα δεν το έχουμε βρει. Οι συνθήκες είναι πολύ διαφορετικές από την Κύπρο, αφού το χώμα είναι πιο μαλακό εδώ. Μετά την Τσεχία αισθάνομαι καλά και έχω αυτοπεοιποίηθηση. Στην Ελλάδα θέλω να σημειώσω ένα καλό αποτέλεσμα και να αποκομίσω όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς. Αν δε συμβεί αυτό δεν θα ταξιδέψω στην Ελβετία για τον τελευταίο γύρο του θεσμού».

Bruno Maghalaes: «Είναι δύσκολο να συγκρίνουμε τον αγώνα με αυτόν της Κύπρου. Εκεί οι επιφάνειες ήταν πολύ σκληρές, ενώ η ειδική σήμερα έχει πιο μαλακό χώμα. Τώρα κάνουμε αλλαγές στο στήσιμο της ανάρτησης. Όλα δείχνουν καλά και είμαι πεπεισμένος ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι καλό. Θα προσπαθήσουμε να ανέβουμε στο βάθρο, αν και ξέρουμε ότι αυτό είναι δύσκολο, αφού η Peugeot είναι εδώ με δύο αυτοκίνητα. Όσον αφορά τον αγώνα, αν βρέξει την Κυριακή θα είναι δύσκολα για όλους. Βρεγμένη άσφαλτος με ελαστικά για χώμα, δεν είναι εύκολη υπόθεση. Τώρα δεν ξέρω τις ειδικές και δεν μπορώ να πω πόσο δύσκολα θα είναι. Εξαρτάται από τα τα ασφάλτινα κομμάτια, δηλαδή αν έχουν ευθείες ή περισσότερες στροφές. Για εμάς θα είναι ο τελευταίος μας αγώνας για το ERC, λόγω προϋπολογισμού. Αλλά αν εμφανιστεί κάτι στο τέλος θα θέλαμε να πάμε και στην Ελβετία. Είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ»!

Λάμπρος Αθανασούλας: «Η πρώτη αίσθηση που αποκόμισα από το αυτοκίνητο είναι πως πρόκειται για μία πιο φιλική κατασκευή σε σχέση με ένα αυτοκίνητο προδιαγραφών S2000. Ο τρόπος λειτουργίας, ειδικά του κινητήρα, είναι πιο κοντά σε ένα αγωνιστικό της κατηγορίας Ν/4. Παράλληλα, πάντα σε σχέση με ένα S2000, απαιτούνται λιγότερες αλλαγές σχέσεων τόσο λόγω της ροπής του κινητήρα, όσο και του αριθμού των σχέσεων, αφού το κιβώτιο είναι πεντάρι. Αυτήν τη στιγμή προσπαθώ να συνηθίσω τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, και ιδιαίτερα την αίσθηση των φρένων. Σίγουρα αυτό που θέλουμε είναι χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο. Στόχος μας είναι να κάνουμε όλα τα χιλιόμετρα του αγώνα, να ευχαριστηθούμε και να προσπαθήσουμε να βρισκόμαστε κοντά στους χρόνους των πρώτων».

Ιορδάνης Σερδερίδης: «Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Η Ελλάδα είναι η πιο όμορφη χώρα! Εγώ αισθάνομαι καλύτερα, γιατί είμαι πιο έμπειρος σε σχέση με πέρυσι. Βέβαια, το χώμα δεν είναι η αγαπημένη μου επιφάνεια, αλλά τώρα έχω ένα καλό καθηγητή μαζί μου, τον Karl Kruuda, ο οποίος με βοηθάει τόσο στο στήσιμο του αυτοκινήτου, όσο και στη βελτίωση της οδήγησής μου. Το Citroen είναι πιο δύσκολο να το στήσεις στο χώμα σε σχέση με το Fiesta. Έχουμε κάνει δοκιμές, προσπαθούμε να βελτιώσουμε την πρόσφυση και τώρα ο Karl με βοηθάει με τον τρόπο οδήγησής μου που είναι λίγο πιο επιθετικός από όσο πρέπει. Ο καιρός θα αποτελέσει πρόκληση και μάλλον έφερα την κακοκαιρία μαζί μου από την Κορσική! Σίγουρα, θα είναι πιο γλιστερό το οδόστρωμα, αλλά σε αυτές τις επιφάνειες έχω σημειώσει καλύτερες επιδόσεις, όπως στην Ουαλία παλιότερα. Δεν είμαι κορυφαίος οδηγός και αυτό που θέλω είναι να έχω ένα καθαρό αγώνα, να βελτιώσω την οδήγησή μου και να προσπαθήσω για ένα καλό αποτέλεσμα στο τέλος, χωρίς να κάνω λάθη. Στόχος είναι η πρώτη δεκάδα και αν πάνε όλα καλά θεωρώ πως είναι ένας εφικτός στόχος».

 

Πρώτη Σελίδα