Η Γιουνάιτεντ βρίσκει... σύντροφο-χορηγό (σ)το Tinder

Μια άκρως δελεαστική πρόταση από πλατφόρμα διαδικτυακού φλερτ έχει η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και η συμφωνία δεν θ' αργήσει να επικυρωθεί!

Από εφέτος οι ομάδες της Premier League απέκτησαν το δικαίωμα μιας δεύτερης διαφήμισης στη φανέλα τους. Εκτός της βασικής χορηγίας στο πιο κεντρικό και πιο "χτυπητό" σημείο, θα υπάρχει διαφήμιση και στο μανίκι της κάθε εμφάνισης.

Ήδη εννέα ομάδες έχουν κλείσει συμφωνίες, μεταξύ των οποίων η Σίτι και η Τσέλσι, όχι όμως και η Γιουνάιτεντ που ψάχνει το καλύτερο για τα ταμεία της. Μακριά βέβαια δεν είναι από ένα deal που θα αποφέρει κέρδος περί τα 15 εκατομμύρια ευρώ.

Ποιος προσφέρει τόσα πολλά χρήματα για ένα λογότυπο στο μανίκι; Η εταιρία που βρίσκεται πίσω από την ιντερνετική υπηρεσία Tinder, τη δημοφιλέστερη στο διαδικτυακό "καμάκι". Εκατομμύρια χρήστες είναι μέλη της πλατφόρμας και φλερτάρουν ασύστολα αναζητώντας γνωριμίες και κατόπιν ό,τι ήθελε προκύψει. Παρόλα αυτά μια τέτοια διαφήμιση ποτέ δεν έβλαψε κανέναν, πόσο μάλλον μια εταιρία που θέλει να εισβάλει σ' έναν χώρο με τεράστιο, ανδρικό κυρίως, κοινό.

Όλοι κερδισμένοι δηλαδή...

AP Photo/Ben Margot