Ένας στους τρεις Έλληνες προτιμά ρομαντική έξοδο παρά τελικό του Champions League

Τι απάντησαν οι Έλληνες σε πανευρωπαϊκή έρευνα της Mastercard με αφορμή τον τελικό του Champions League. Ποιοι λαοί είναι πραγματικά κολλημένοι με την μπάλα.

Ένας στους τρεις Έλληνες προτιμά ρομαντική έξοδο παρά τελικό του Champions League

" Παίζει η ομάδα σου τελικό του UEFA Champions League αλλά η ημερομηνία του τελικού πέφτει επάνω σε ένα σημαντικό προγραμματισμένο γεγονός. Τι κάνεις;" Αν και εντελώς υποθετική η ερώτηση καθώς στον ορίζοντα δεν φαίνεται να υπάρχει πιθανότητα να δούμε ελληνική ομάδα στον τελικό της κορυφαίας διασυλλογικής οργάνωσης οι Έλληνες φάνηκαν αρκετά "παράτολμοι" στην πανευρωπαϊκή έρευνα για τον "12ο παίκτη" της Mastercard.

10,2% από τους 501 Έλληνες που συμμετείχαν θα "πουλούσαν" τον μήνα του μέλιτος για να δουν την ομαδάρα στον τελικό κινδυνεύοντας με αιώνια "παντόφλα" στην χειρότερη ή διαζύγιο στην καλύτερη (σ.σ. τι είναι καλύτερο ή χειρότερο είναι πάντα υποκειμενικό). Με το ίδιο ρίσκο, 21,6% δήλωσε ότι προτιμούν τον τελικό από τον εορτασμό μίας επετείου με την σύντροφο του και ακόμη χειρότερα το 17,8% από τα γενέθλια της.

Ανάμεσα στις πολλαπλές απαντήσεις που έδωσαν οι Έλληνες συμμετέχοντες 24% ανέφερε ότι δεν θα συμμετείχε σε προγραμματισμένες διακοπές εντός της Ελλάδας και 19,4% σε διακοπές στο εξωτερικό. Έχουμε όμως και αρκετά καλά παιδιά καθώς 28,1% ανέφερε ότι δεν θα ακύρωνε καμία από τις εκδηλώσεις ή επετείους που είχε προγραμματίσει. Από τους πιο ακραίους στην Ευρώπη είναι οι Τούρκοι οι οποίοι σε ποσοστό 18,5% θα άφηναν το γαμήλιο ταξίδι και οι Ιταλοί που σε 45% θα "πουλούσαν" τα γενέθλια ενός πολύ κοντινού τους προσώπου.

Η έρευνα της Mastercard χτύπησε και άλλες ευαίσθητες χορδές βάζοντας τον παράγοντα χρήμα απέναντι στην αγάπη για την ομάδα: " Φαντάσου ότι έχεις ένα εισιτήριο για να δεις, μια φορά στην ζωή σου την ομάδα σου να παίζει στον τελικό του Champions League. Με τι ποσό θα αντάλλασες το εισιτήριο;" Οι Έλληνες απαντήσαμε ένα ηρωικό "με κανένα ποσό" σε ποσοστό 25,3% λίγο πάνω από τον πανευρωπαϊκό όρο που είναι 24,8%. Στην έρευνα συμμετείχαν και μη φίλαθλοι και αυτό αποδεικνύεται ότι υπήρχε και ένα ποσοστό 14,8% των συμπατριωτών μας που θα το "σκότωναν" από 0 έως 250 ευρώ. Καθώς τρέχουν ΕΝΦΙΑ και δάνεια υπάρχει ένα 13,6% που τσάκιζε για ένα ποσό πάνω από 12 χιλιάδες ευρώ.

Έκπληξη προκαλεί ότι ο λαός που είναι κολλημένος με την μπάλα και υποστηρίζει ότι δεν θα πουλούσε για κανένα ποσό το εισιτήριο για να δει την ομάδα του στον τελικό του Champions League, είναι ένας από τους πιο φτωχούς στην Ευρώπη. Οι Ουκρανοί το δηλώνουν σε ποσοστό 54,6% ενώ πολύ πάνω από τον μέσο όρο είναι και οι Ρουμάνοι (39,2%). Στον αντίποδα βρίσκονται οι Σουηδοί (9%), οι Γερμανοί (11,4%) και οι Ισραηλινοί (13,9%).

Τέλος, μεταξύ των άλλων υπάρχει και η ερώτηση του 1 εκατομμυρίου (τουλάχιστον): " Έχεις την επιλογή ανάμεσα στο να πιάσεις το τζόκερ ή ενός εισιτηρίου στον τελικό για να δεις την ομάδα σου, τι θα διάλεγες;".

Υποθετική πάντα η ερώτηση αλλά πάνω από όλα να είμαστε και ειλικρινείς. Σε ποσοστό που αγγίζει το 80% οι Έλληνες επιλέξαμε το τζόκερ και σε αντίστοιχο "πουλήσαμε" την ομάδα. Οι πιο φιλοχρήματοι στην έρευνα οι Ισραηλινοί (90,8%) και στον αντίποδα οι δύο λαοί που θεωρούν ανεκτίμητη εμπειρία το να πάνε στον τελικό είναι οι Ουκρανοί οι οποίοι περιφρόνησαν το τζόκερ σε ποσοστό 65,5%, οι Τούρκοι (44,4%) και οι Πολωνοί (43,2%).

Με αφορμή την έρευνα η Φούλη Αθανασίου, Marketing Director της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Το Champions League έχει προσφέρει πολλές αξέχαστες στιγμές στο ποδόσφαιρο, και η συμβολή των φιλάθλων είναι πολύ σημαντική στη δημιουργία αυτής της μαγείας. Η χορηγία της Mastercard στον θεσμό ενσαρκώνει ακριβώς αυτό το αθλητικό πνεύμα ανεκτίμητης αξίας».

Πηγή: News247.gr

News 24/7

24MEDIA NETWORK