Η συζήτηση με τον Δημήτρη Κριτή

Ο Δημήτρης Κριτής συνομίλησε με τους αναγνώστες του Contra.gr για τον αποκλεισμό του Παναθηναϊκού από την Κλαμπ Μπριζ, την επόμενη μέρα που βρίσκει τους "πράσινους" στο Europa League, την αλλαγή των οικονομικών δεδομένων και τις διαφοροποιήσεις στον σχεδιασμό. Διαβάστε το διάλογο.

Η συζήτηση με τον Δημήτρη Κριτή
INTIME SPORTS

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ:

12:12
Καλημέρα. Αφού έτσι το ήθελε, έτσι θα γίνει. Group therapy λοιπόν μέχρι τις 2. Ετοιμαζόμαστε.
12:21
Παύλος : Καλημέρα Δημήτρη. Η άποψή μου είναι πως κακώς άλλαξε το σύστημα ο Αναστασίου με τις αλλαγές μετά το 1ο γκολ. Η ομάδα στεκόταν καλά και είχε ακόμα 40 λεπτά. Το plan A δηλαδή του βγήκε.Κακώς θεωρώ το βιάστηκε τόσο νωρίς το..ματς. Και αυτό πέρασε και στους ποδοσφαιριστές. Ακόμα και στο 2ο γκολ τον ίδιο στόχο είχε. Ένα γκολ ακόμα και στο 93...
12:25
Διαφωνώ Παύλο. Κακώς δεν τόνωσε επιθετικά την ομάδα νωρίτερα, πριν δηλαδή δεχθεί το πρώτο γκολ. Από το πρώτο ημίχρονο ήταν σαφές ότι δεν μπορούσε έτσι να δημιουργήσει κλασικές ευκαιρίες για γκολ. Δεν χρειαζόταν αλλαγή συστήματος. Φρεσκάρισμα στα πρόσωπα ή αλλαγή στις θέσεις. Κάτι τελοσπάντων.
Μέχρι το 1-0 φρόντισε περισσότερο για το μηδέν και αυτό ήταν ένα πολύ επικίνδυνο παιχνίδι με τη φωτιά. Και ειλικρινά δεν ξέρω τι πονάει περισσότερο: αυτό που έγινε τώρα ή να δεχόταν γκολ στο 80' ή και στο 90', γιατί το αποτέλεσμα θα ήταν ακριβώς το ίδιο.
12:25
Γιωργος : Καλημέρα Δημήτρη! Δηλαδή με πόσο χειρότερη ομάδα πρέπει να πέσουμε για να προκριθούμε;;;;Ημαρτον!
12:26
Δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Καμία, μα καμία. Επανάληψη του ίδιου έργου και μάλιστα με τους ίδιους πρωταγωνιστές, πλην Βέμερ.
12:26
ΓΙΩΡΓΟΣ : ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΔΗΜΗΤΡΗ. ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΕΞ ΑΡΧΗΣ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΟΜΙΛΟΙ ΤΟΥ ΟΥΕΦΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΩΡΑ. ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΠΟΙΑ ΛΑΘΗ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΑΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΠΑΛΙ ΟΛΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΤΕ ΝΑΙ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΤΟΥ
12:29
Δεν μπαίνει θέμα προπονητή Γιώργο. Οι προπονητές χρεώνονται τις αποτυχίες και πιστώνονται τις επιτυχίες. Αυτό είναι όλο.Δεν λέω ότι απαραίτητα έγιναν λάθη στην τακτική του αγώνα, απλώς θεωρώ ότι θα έπρεπε να υπάρχει μία διαφορετική προσέγγιση στο δεύτερο μέρος.
12:29
Γιάννης : Μεγάλη πίκρα. Σε διάβαζα που έλεγες για βαριά πόδια και το θεωρούσα φυσιολογικό για την εποχή. Αλλά κανείς δεν ήταν στο 100% σε κανένα από τα δύο παιχνίδια. Τι να πεις;
12:30
Ό,τι είχα να πω, το είπα στο πρωινό κομμάτι. Ουδέν περισσότερο.
12:30
θρυλος : ΠΑΤΩΝΕΙ Ο ΒΑΖΕΛΟΣ;;;;
12:31
Ρηχά είναι, μπείτε. Για να συνηθίζετε για τα πλέι οφ του χρόνου.
12:31
Αποστολος : Δημήτρη τα λέγαμε εχτές για κοτςολη. Μια ειλικρινή απάντηση ζητάω. Ο στιλ ποσα απο τα τέσσερα τέρματα που φάγαμε σύνολο και στους δυο αγώνες θα έπιανε;
12:33
Ίσως να είχε καθαρίσει αυτό της Αθήνας και δύσκολα το τρίτο χθεσινό. Ειλικρινά, βρίσκεις ευθύνη Κοτσόλη σε κάποιο τα τρία γκολ στο Μπριζ;
12:33
Γιώργος13 : Κύριε Κριτή διάβασα στο σημερινό άρθρο σας πως υπάρχει περίπτωση να αποχωρήσει βασικό στέλεχος της ομάδας. Αφορά τον Μπεργκ;
12:35
Περίπτωση υπάρχει τώρα. Αν αποκλειστεί και από τα πλέι οφ του Europa League, μιλάμε για βεβαιότητα. Ο Μπεργκ είναι ο τελευταίος που θα μπορούσε να τον αφορά, εκτός κι αν το θέλει ο ίδιος ο Μπεργκ. Έχουμε πει ότι ο Παναθηναϊκός διατηρεί μόλις το 55% των δικαιωμάτων του, οπότε βάζει στο ταμείο του μόνο τα μισά από τα χρήματα της πρότασης.
12:36
Μηνάς : Δημήτρη καλημέρα. Τεράστιες ευθύνες ο Αναστασίου. Τι θα γίνει με τον Πέτριτς 10άρι?? Ως πότε θα πληρώνουμε τη μία και μοναδική καλή εμφάνιση με τον Πανθρακικό. Γιατί δεν έχει θέση σε αυτή την ομάδα ο Καλτσάς? Γιατί δεν παίζει με κανονικό αριστερό μπακ. Και εφόσον δεν εμπιστέυεται τον χουχούμη γιατί τον κράτησε?? Άπειρα ερωτήματα. Γιατί πρέπει πάντα να παίζει με 2 φόρ??
12:39
Χρηστος : ΙΔΙΑ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΠΕΡΥΣΙ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΒΕΜΕΡ (ΣΙΓΑ ΤΑ ΩΑ)ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΠΡΟΚΡΙΣΗ?ΘΥΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΠΕΡΥΣΙ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΝΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΟΜΙΛΟΥΣ ΤΟΥ EUROPA.ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ.
12:41
Χρήστο, η ομάδα σου έδωσε το δικαίωμα στη αυστηρότητα. Η αλήθεια είναι ότι έπεσα για δεύτερη φορά (μετά τη Σταντάρ Λιέγης πέρσι) στην παγίδα να πιστέψω στην πρόκριση, επενδυόντας περισσότερο στην κακή κατάσταση του αντιπάλου και λιγότερο στην ετοιμότητα του Παναθηναϊκού.
Αν το ματς ξανάρχιζε τώρα που μιλάμε, θα ξαναπόνταρα ότι ο Παναθηναϊκός θα σκοράρει. Τι άλλο να σου πω;
12:41
kostas : Kakisti nootropia apo tin omada meta to prwto gol. den ikseran pou patoun kai pou vriskonte. den pame pouthena etsi.
12:42
Κώστα έχω ζητήσει να αποφεύγουμε τα greekglish, απλά σήμερα μας πήρε η μπάλα...
12:42
Γιωργος Πικραμενος : Δημητρη, ποσο πιθανη θεωρεις περαιτερω ενισχυση της ομαδας χωρις να γινει καποια πωληση?
12:44
Δεν υπάρχουν τα περιθώρια, αν δεν υπάρξει δωρεά. Μάλλον περί πώλησης συζητάμε για να περιοριστεί η χασούρα, ιδιαίτερα στην περίπτωση που στραβώσει και η φάση των πλει οφ για το Europa League.
12:44
Γιαννης : ΤΟΝ ΚΑΛΤΣΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΕΚΤΟΣ?θα μπορουσε να κανει ζημια στην αμυνα τους ειναι γρηγορος.
12:44
Προφανώς κρίθηκε ανέτοιμος. Αλλά πόσο πιο ανέτοιμος από τους ανέτοιμους;
12:45
Theo : Απαράδεκτος ο Pranij....δεν περίμενα από ποδοσφαιριστή της δικής του κλάσης τέτοια εμφάνιση. Στο πρώτο παιχνίδι έδειξε ότι το ήθελε πάρα πολύ.... εχθές ήταν απλα τραγικός...έχει ευθύνη στο πρώτο και στο τρίτο γκολ! Αψυχολόγητος τελείως και ο Αναστασίου...έλεγε πως ήθελε να σκοράρει.... κρίμα
12:45
σωτηρης : ποσο σιγουρο εναι οτι μετα τα χτεσινα δεν θα πουληθει κανενας παιχτης?γιατι και τετοιος αποκλεισμος και ξεπουλημα δεν αντεχονται.μακαρι η ομαδα να περασει στο γιουροπα και εκει υπρχει εφικτος στοχος για διακριση
12:46
Τίποτε δεν είναι σίγουρο. Απλώς σε περίπτωση αποκλεισμού και στην επόμενη φάση, θα μιλάμε περί βεβαιότητας.
12:46
Νικος : Νομιζω ολοι μα ολοι ειναι υπευθυνοι για αυτο το χαλι..
12:46
Γιωργος Πικραμενος : Η ολικη καθιζηση της ομαδας μετα το 1-0 ευθυνεται κατα κυριο λογο στην ψυχολογια και στην ελλειψη παραστασεων του ροστερ ή στην αλλαγη της διαταξης του Πρεντομ και την αδυναμια ουσιαστικης απαντησης απο πλευρας παναθηναικου?
12:47
Η ολική καθίζηση δείχνει ότι η ομάδα είχε προετοιμαστεί για να μην δεχθεί γκολ. Εφ' όσον το δέχθηκε κατέρρευσε και το πλάνο και η ψυχολογία.
12:48
δημητρης : τι πιστεύεις ότι φταίει που ο παναθηναικος εχθές δεν μπορούσε να βαλει γκολ
12:50
Ότι η επιθετική τριάδα ήταν αποκομμένη από την υπόλοπη ομάδα και οι επιθέσεις γίνονταν με 3 εναντίον 5. Άντε 4 εναντίον 5 όταν ανέβαινε κι ο Πράνιτς.
Σε κακή βραδιά και εκτός θέσης ο Μπεργκ, βαρύς και σπάταλος σε δυνάμεις σε ένα αδιέξοδο "πρέσινγκ του ενός" ο Καρέλης, δεν θέλει και πολύ...
12:51
Γιώργος : Tο πρόβλημα του Παναθηναικού είναι κυρίως οικονομικό. Δεν υπάρχουν εύρωστοι οικονομικοί παράγοντες δίπλα στόν σύλλογο και ο Αλαφούζος δεν είναι σε θέση να βοηθήσει οκονομικά.Γι΄αυτό που τον κατηγορώ όμως είναι οτι ακολουθεί μια ατελέσφορη τακτική και δεν αναζητεί επειγόντως επενδυτές. Οσο συνεχίζεται αυτό ο σύλλογος θα απαξιώνεται και θα χάνει τη δυναμική του. Δεν μπαίνω στη λογική να κρίνω το χθεσινό παιχνίδι καθώς θεωρώ οτι αυτό είναι το σύμτωμα.Ποιά είναι η άποψη σου για το μέλλον του συλλόγου με βάση αυτά τα σημερινά δεδομένα και αν έχεις πληροφορίες οτι υπάρχει φώς στο τούνελ που θα λήξει το μαρτύριο μας.
12:53
Από πλευράς επενδυτών, όχι. Μοναδική σωτηρία η κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος, αν και από τους χρόνου υπάρχουν και για τον πρωταθλητή προκριματικά...
12:53
Κωστας Βαζελος : δεν φταιει ο κοτσολης για χθες
12:53
Γιώργος : Καλημερα!! μεγαλη πικρα!! Βλεποντασ ομωσ τα πραγματα απο ποιο ηρεμη σκοπια σημερα , φανηκε οτι η ομαδα δεν εχει ενα παικτη ηγετη ,καποιον που να παρει την ομαδα στισ πλατεσ του μετα το 1-0 , που η ομαδα καταρευσε. Κατα τα αλλα δεν μπορουμε να πουμε πωσ η ομαδα πασχει απο ανιατη ασθενεια ή μηπωσ μπορουμε? ( θελω την γνωμη σασ )
12:55
Αν ανίατη ασθένεια είναι η απουσία ενός παίκτη ηγέτη στη μεσαία γραμμή. Αν ανίατη ασθένεια είναι η απουσία ενός ηγέτη στην αμυντική τετράδα. Και να μην είναι ανίατες, σε τέτοιες εξελίσσονται όσο περνούν τα χρόνια χωρίς ουσιαστική αντίδραση.
12:56
Τάκης : Εκ των υστέρων καλά πας να τα πεις κύριε Κριτή, αλλά να με συγχωρείς, όποιος δεν έβλεπε πριν από το παιχνίδι ότι πηγαίναμε με ομάδα ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ από την περσινή στον πιο κρίσιμο αγώνα (χωρίς π.χ. Νάνο ή Σίφο), βαπτίζοντας "σοβαρές επιλογές" Κοτσόλη-Τριανταφυλλόπουλο-Βέμερ εθελοτυφλούσε! Ούτε ήμασταν φαβορί μετά τον πρώτο αγώνα ούτε τίποτα, άσχετα αν κάποιοι δημοσιογράφοι προσπαθούσαν να κάνουν το άσπρο μαύρο, όταν κέντρο δεν έχουμε ούτε κατά διάνοια καταπίνανε τις τόσες ανορθογραφίες σαν να μην τρέχει τίποτα. Η ομάδα έχει απωλέσει προ πολλού το Ευρωπαϊκό DNA της και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρχει μία loser νοοτροπία. Πως αλλιώς να εξηγείσει κανείς ότι μόλις τρώμε το πρώτο, τρώμε στο καπάκι και το δεύτερο, κάτι που έγινε και πέρσι με την Σταντάρ...
13:00
Αν παρακολουθείς Τάκη την αρθρογραφία ή τα live chat που κάνουμε, δεν μπορεί να μην πρόσεξες ότι το μεγαλύτερο μέρος της επένδυσης στην πρόκριση αφορούσε την κάκιστη κατάσταση της Μπριζ. Δηλαδή σε πόσο χειρότερη κατάσταση πρέπει να βρεις μια Μπριζ για να την περάσεις; Αυτή τη Μπριζ που την είδες στη Λεωφόρο να πελαγοδρομεί με αριθμητικό πλεονέκτημα. Ίδια ήταν χθες. Κανείς από τους τραυματίες δεν επανήλθε. Και επί πενήντα λεπτά, ενώ καιγόταν για γκολ, έκανε μία ευκαιρία.
Σε παρακαλώ, μην βαφτίζουμε την αυτοκτονία, φυσιολογικό γεγονός. Κανείς δεν είπε ότι ο Παναθηναϊκός ήταν ακλόνητο φαβορί. Αλλά όχι ότι ήταν χειρότερος από αυτή τη Μπριζ...
13:02
Μηνάς : Δημήτρη, ο Καλτσάς πόσο χειρότερος είναι από τα χαφ που επιλέγει ή από τον Πέτριτς ως 10άρι?
13:02
Δεν παρακολουθούμε τις προπονήσεις. Δεν ξέρω, δεν απαντώ.
13:03
Ιορδανης : Ειλικρινα θελω να ξερω.....ποια Ελληνικη ομαδα μπορει να περασει την Μπριζ...η τετοιου βελινεκους ομαδα...σε νοκ αουτ ματς...οχι σε ομιλους...σε νοκ αουτ...πειτε μου μια...ο ΟΣΦΠ 2 φορες επαιξε προκριματικα τα τελευταια χρονια και αποκλειστικε...ειμαστε πολυ πισω σαν επιπεδο...μην φερνεται την καταστροφη...Ο στιλ Παντως κ. Κριτη...το 3ο γκολ το εβγαζε....μικρης σημασιας...αλλα μπορει μεχρι το 90 να πιεζες και οτι γινοτανε...αλλο 2-0 και αλλο 3-0
13:06
Αυτή τη Μπριζ, Ιορδάνη; Ή γενικώς τη Μπριζ, μία καλή Μπριζ; Αυτή η Μπριζ ήταν μια τεράστια ευκαιρία.
Σε τέτοια τσιμπήματα της μπάλας και μάλιστα από απόσταση βολής δεν είναι εύκολο να αντιδράσει ο τερματοφύλακας, ιδιαίτερα όταν η μπάλα πηγαίνει σε γωνία. Δεν θεωρώ βέβαιο ότι το αποτέλεσμα με Στιλ θα ήταν διαφορετικό. Και για όνομα του Θεού, ο τελευταίος που φταίει χθες είναι ο Κοτσόλης.
13:07
chris13 : Ρε Δημήτρη καλησπέρα! Φτάνει πια με αυτήν την ευρωπαϊκή κατρακύλα. Με εκφράζει απολύτως η ατάκα του Ζέκα. Πέρυσι όλο το μερίδιο ευθυνών για τον αποκλεισμό (σαφώς πολύ καλύτερο το κλίμα σε σχέση με φέτος) έπεσαν στον Νταμπίζα. Τώρα ποιός; Ο Αναστασίου θα μείνει για πολύ στο απυρόβλητο. Ξεκινήσαμε με ένα στόχο πριν 3 χρόνια να στρηριζόμαστε από τα παιδιά της ακαδημίας. Πού είναι τα παιδιά πλήν Λαγού;; Χαμένοι είναι. Οκ αλλάζεις στόχο θες να ''μεγαλώσεις'' το επίπεδο της ομάδας. Να το δεχτώ αλλά όταν οι 4 από τις 5 μεταγγραφές σου είναι είτε εκτός αποστολής είτε τραυματίες και έχεις μόνο τον Βέμερ (ο οποίος μέχρι στιγμής με έχει εντυπωσιάσει αρνητικά) τότε κ. Φύσσα κ. Βόκολε έχετε αποτύχει και εσείς. Και τώρα τι; Και άλλο κραχ έρχεται αν δεν μπεις Γιουρόπα Λιγκ; Ναι έρχεται. Λοιπόν δεν θα αφήσουμε τον Αλαφούζο και τον κάθε Αλαφούζο να μικρύνει τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ που ξέρουμε. Είμαι 16 χρονών και τα λέω αυτά κ. Κριτή. όταν ήμουν πιο μικρός ίσως στεναχωριόμουν τώρα έχω καταλάβει ότι δεν αξίζει. Η μόνη λύση φέτος για αν δικαιωθούν και να κλείσουν στόματα αυτοί οι 5 είναι το πρωτάθλημα. Αν όχι η πόρτα τον Ιούνιο θα είναι ανοιχτή και τα σκυλιά δεμένα.
13:08
Χρήστος : Δημήτρη καλημέρα.Όντως ο Λουντ είναι βαρύς.Φάνηκε ολοκάθαρα χθες.Επίσης φάνηκε και το πόσο ελαφρύς είναι ο Κλωναρίδης ή ο Βέμερ.Συνεχίσε να θωπεύεις το μαλακό υπογάστριο της τεχνικής ηγεσίας του ΠΑΟ.
13:10
Αυτό έχεις διαβάσει τις τελευταίες δέκα ημέρες Χρήστο; Ότι η προετοιμασία σε ό,τι αφορά στα συγκεκριμένα παιχνίδια ήταν η καλύτερη δυνατή; Συγγνώμη Χρήστο, αλλά επειδή τα ελληνικά τα γράφεις καλά, υποθέτω ότι τα καταλαβαίνεις κιόλας. Οπότε ίσως διάβαζες κάτι άλλο και όχι δικά μου κομμάτια.
13:11
Χάρης : Καλημέρα. Κακός σχεδιασμός. ίδια ομάδα με πέρυσι με εξάιρεση τον Μπούρμπο της Γερμανίας. Ειλικρινά γιατί να περιμένουμε κάτι περισσότερο? όταν πηγαίνεις με Κοτσώλη-Τριάντα-Ταβλα (λόγω ηλικίας)-Βέμερ-Πρανιτσ γιατί να υπάρχουν προσδοκίες? Επίσης χθες πιστεύω ότι ήταν η χαριστική βολή για τον Νίνη. Απλά έχει καεί το παλληκάρι και δεν μπορεί. Κάναμε υπομονή αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να πάρει την ομάδα πάνω του. Ποια είναι η γνώμη σας?
13:13
Χάρη είναι απόλυτα φυσιολογικές οι αντιδράσεις όλων μετά την ήττα και τον αποκλεισμό. Οι προσδοκίες τονώθηκαν από το γεγονός ότι απέναντι δεν υπήρχαν τίποτε καλύτεροι. Ποδοσφαιράκι είναι, θα κυλήσει η μπάλα και θα ξαναμετρηθούμε.
13:14
Δημήτρης Τζήμας : Συμφωνώ απόλυτα με τη κριτική της ομάδας. Η σωστή κριτική πρέπει να είναι σκληρή γιατί αλλιώς δεν έχει νόημα. Δυστυχώς ο Παναθηναϊκός έχει μικρύνει σε όλα τα επίπεδα και δεν ξέρω πως αυτό θα μπορούσε να αλλάξει στο εγγύς μέλλον.
13:14
Pate : κυριε κριτη χτες σας απεστηλα ερωτιση περι απεσιοδοξιας και κενων διαστηματων που εχει η ομαδα οπως και φανικε,τελικα ολη η δηθυραμβολογια των τελυταιων ημερων μονο κακο εκανε,αντι να κοιτοσαμε οτι παιζαμε με 1,5 στοπερ και 2 στο αμμυντικα χαφ γιατι ο κουτρουμπης μην πειτε οτι μπορει να ανταποκριθει σε τετιο επιπεδο στη συγκεκριμενη θεση,μας ενδιεφερε η συζιτηση με σκαουτερς και μεταγραφες.
13:17
Θα μπορούσε να σου πω για το γκολ που δεν πέτυχε ο Παναθηναϊκός στο πρώτο ημίχρονο, αλλά καμιά τους δεν ήταν η κλασική ευκαιρία για να το κάνω. Ο Παναθηναϊκός δεν προσπάθησε όσο έπρεπε και όσο έλεγε τουλάχιστον, για να σκοράρει. Όλα τα άλλα είναι να αγαπιόμαστε.
13:17
Παύλος : Δηλαδη Δημητρη το θεμα του κοτσολη ειναι μονο το ποσα μπορουσε να φαει? Το οτι μετα απο βολε και ελευθερο η μπαλα πηγαινε παντα εκτοσ γηπεδου? Ή οτι δεν απεπνεε καμια εμπιστοσυνη στους αμυντικους? Οσο για τις αλλαγες, εγω πιστευω ηταν λαθος η αλλαγη συστηματος, η ομαδα εχασε το κεντρο και δεν εβγαλε απο εκεινη την ωρα ουτε μιση φαση..
13:18
Αποστολος : Δημήτρη ξέρω ότι πολλοί θα θέλουνε να υποβάλουμε ερωτήσεις αλλα αν υπάρχει χρόνος μου απαντάς και σε αυτό. Μήπως θα ήτανε ώρα να επιστρέφαμε στο 3-5-2 που με τον Κυράστα παίξαμε την καλύτερη μπάλα των τελευταίων τριάντα ετών; Νομίζω πως θα ταίριαζε στην ομάδα και στους παίχτες που έχουμε. Βλέπω πως ο Τουντορ επίσης στον ΠΑΟΚ το δουλεύει με επιτυχία
13:19
Δεν είναι επιλογή που τη φοβάμαι. Εδώ δεν την φοβούνται μεγάλα ονόματα προπονητών και σε μεγάλους ευρωπαϊκούς συλλόγους. Απλώς χθες ήταν διαθέσιμοι τρεις όλοι κι όλοι κεντρικοί αμυντικοί. Και δεν είναι σωστό να επενδύσεις τακτικά σε κάτι, όταν δεν υπάρχει back up σε μία στραβή.
13:20
Χρίστος Η. : Κυριε Κριτή θεωρείς ότι η προσθήκες των Εσσιέν και Σάντσεθ μπορούν να αλλάξουν πλήρως την εικόνα της ομάδας μας; τι στοιχεία θα προσφέρουν;
13:21
Ο Σάντσεθ πιστεύω ότι θα βοηθήσει, τουλάχιστον όσο και ο Σίλντενφελντ. Για τον Εσιέν θα πρέπει να περιμένουμε να επανέλθει.
13:21
kostask : μετα τις αλλαγες στο 2-0 χασαμε ΤΕΛΕΙΩΣ το κεντρο δημητρη. πρακτικα τελειωσε το παιχνιδι. νομιζω πως επρεπε να κρατησει κ να φρεσκαρει τους 3 στο κεντρο (πχ λουντ αντι κουτρουμπινιο) κ δεν ξερω αν βγηκε ο νινης λογω κοπωσης
13:24
Μετά το 2-0 έπρεπε να ρισκάρεις. Δεν υπήρχε χρόνος για υπομονετική αναζήτηση ενός γκολ, αν και η Μπριζ δεν έδειξε διάθεση να κλειστεί. Αντίθετα έδειξε αυτό που δεν έδειξε ο Παναθηναϊκός όσο ήταν στο 0-0: δηλαδή διάθεση να εκμεταλλευτεί την ανάγκη του αντιπάλου να σκοράρει.
13:24
Παύλος : Επισης για μενα λαθος που τραβηξε τον μπεργκ πιο πισω, τον κουρασε χωρις να κατεφερει τιποτα. Στην τελικη αν ηθελε ηρεμια και σωστη κυκλοφορια ας εβαζε απο την αρχη τον Λουντ στα χαφ(στην θεση του Καρελη)και μονο μπροστα τον Μπεργ. Πολυ λαθος προσεγγιση του παιχνιδιου απο τον Αναστασιου πιστευω.
13:24
Friday : Ο ΠΑΟ έχει ποδοσφαιριστές που απέχουν έτη φωτός μεταξύ τους όσον αφορά το επίπεδό τους. Η διαφορά επιπέδου μεταξύ των παικτών συμβαίνει σε κάθε ομάδα. Όταν όμως είναι τόσο μεγάλη, προκαλείται πλήρης αποδιοργάνωση. πχ η επίθεση είναι επιπέδου CL η άμυνα είναι (σχεδόν) επιπέδου τελευταίων θέσεων της Super League.
13:26
Συμφωνώ για την ανισορροπία και όχι μεταξύ θέσεων, αλλά και μεταξύ λύσεων στην ίδια θέση. Αλλά αυτά δεν είναι εύκολο να φταχθούν σε περιόδους οικονομικής εξυγίανσης, όταν δεν υπάρχει χρήμα για μεταγραφές. Το σχόλιο για την άμυνα είναι αρκετά υπερβολικό.
13:27
Δημήτρης : Με άτακτη σειρά, απλές παρατηρήσεις:1. Με χρόνιο πρόβλημα στη μέση, ο Στιλ παραδόξως ανανεώνει, ο 36χρονος Κοτσόλης επίσης μένει και παίζει βασικός και ανάμεσα στα παιχνίδια με Μπριζ αποκτάται και 3ος τερματοφύλακας. 2. Με τραυματία τον βασικό Νάνο, παίζει ο Πράνιτς, που σε αυτή τη θεση παίζει μόνο στην Κροατία, και μένει στον πάγκο ο -υποτίθεται ευρισκόμενος σε άνοδο- Χουχούμης, που εν τω μεταξύ ανανέωσε. Με ποια διάθεση θα παραμείνει ο τελευταίος, θα νιώθει ότι τον εμπιστεύονται? 3. Ο ΠΑΟ χρειάζεται και άλλες, τουλάχιστον 2, ποιοτικές προσθήκες, και η οικονομική επιδείνωση δεν θα τις καταστήσει εφικτές...
13:30
Για το θέμα του τερματοφύλακα, τα είπαμε αρκετές φορές από την αρχή του καλοκαιριού. Για το θέμα των δικών μας παιδιών, έμεινε ο Λαγός να κρατάει τη σημαία της σπουδαίας φουρνιάς που έρχεται. Μεταγραφές δεν αναμένονται πλέον...
13:30
Χαράλαμπος : Έπεσα έξω με την χθεσινή μου πρόβλεψη 1-2.Είναι τόσο εύκολο να μιλάμε για αποκλεισμό και από το Europa League;Να μπουν όλοι οι νέοι,να δέσουν και η ομάδα στρώνει!Θέλει χρόνο,αλλά δεν τον έχουμε.Πιστεύω θα τα καταφέρει η ομάδα μέσα στη χρονιά.Εσύ;
13:32
Με την ένταξη των νέων αποκτημάτων, ευελπιστώ ότι θα αλλάξει το πρόσωπο. Αν αποφευχθούν οι τραυματισμοί σε θέσεις που δεν περισσεύον οι λύσεις, θα καλυτερέψουν τα πράγματα.
13:32
Δημήτρης : Ο Βέμερ σε καμία περίπτωση δεν είναι ο δεξιός οπισθοφύλακας που έψαχνε ο ΠΑΟ.Έγιναν νωρίς όλες οι μεταγραφές αλλά κατεβήκαμε αθωράκιστοι σωστός τραγέλαφος.
13:34
Γιώργος Κοτσόβολος : Ζέκα:"Βαρεθήκαμε να αποτυγχάνουμε". Αυτό κατά τη γνώμη σου σημαίνει ψυχολογία μηδέν άρα και πιθανότητα νέου Βατερλώ στο Γιουρόπα;
13:36
Αυτό σημαίνει ότι από τον πλανήτη happy, ενεργοποιήθηκε το ένστικτο της αυτοσυντήρησης. Αυτό δεν είναι κατ' ανάγκην κακό, προκειμένου να σωθεί η χρονιοά μέσω των ομίλων του Europa League.
13:36
Αντωνης : Ειναι δυνατόν οι τρομερες ακαδημιες μας να εχουν βγαλει τα καλυτερα ταλέντα ποδοσφαιριστές οπως ο Τριανταφυλλοπουλος,Λαγος,Χουχουμης,Δωνης κτλ.Χωρις ταλεντο απο τις ακαδημιες δεν παμε πουθενα.Σε ξενους οσο και να το κανουμε χωρις λεφτα δεν μπορουμε να στηριχθουμε.
13:39
Αν έπαιζε ο Χοχυούμης, θα λέγαμε γιατί δεν προτιμήθηκε ο έμπειρος Πράνιτς που παίζει αριστερό μπακ στην Κροατία. Τώρα μας φταίνε όλα, αλλά ας το σκέφτονταν όσοι αποδείχθηκαν κατώτεροι των περιστάσεων.
13:40
Χρήστος : Επιτελως είναι καιρός να σταματήσει ο εξευτελισμός της ομάδας.Πρέπει ο πρόεδρος να απαλλάξει την ομάδα απο το δίδυμο Τάκη και Λεωνίδα, το αποδεικνύουν οι μεταγραφές. Ερωτω αν αυτός ο Βέμπερ είναι καλύτερος του Μπουρμπου.Γιατί κάνουν άχρηστες μεταγραφές και δεν δίνουν την ευκαιρία στον Μαρινάκη- Σπυρόπουλο.Γιατί άφησαν ελεύθερο τον Ρισβανη και τον αμπαλο Τριανταφυλλόπουλο.Γιατί οι Τάκης και Λεωνίδας δεν ψάχνουν την Ελληνική αγορά. Γιατί απορρίπτουν την δοκιμή κάθε φερελπιδα και ανευ κοστους για την ομάδα ποδοσφαιριστη;
13:41
Χρήστο ηρέμησε, χάνεις το δίκιο σου.
13:41
Dida : Ότι έγινε κάλος η κακός η ομάδα δεν ήταν έτοιμοι ούτε πρέπει να ήταν αυτή τη χρονική περίοδο! ο σχεδιασμός έγινε σχετικά γρήγορα και σωστά συμφώνα με τα οικονομικά δεδομένα της ΠΑΕ (παίκτες καλυτέρους με αυτά τα λεφτά που διατέθηκαν δεν βρίσκεις εύκολα) όποτε το μόνο που χάθηκε είναι ένα ποσό κοντά στο 1,5 - 2 εκατομμύρια !Γιατί τόση γκρίνια λες και χάθηκε μια ολόκληρη σεζόν !στόχος της ομάδας είναι να μπει στο europa και να είναι έτοιμοι από το πρώτο ματς πρωταθλήματος .Γιατί τόση ανάλυση και καταστροφολογία γκρίνια και ξανά υπεραναλυση για το δεύτερο μόλις επίσημο ματς της σεζόν που χάθηκε! θελω τοποθετηση σου σε παρακαλω.
13:44
Dida δεν χάθηκε 1,5 αλλά 3 εκατ. ευρώ. Όλα έχουν τη σημασία τους, ιδιαίτερα εφ' όσον έγινε υποτίθεται υπερβαση για να διεκδικήσεις αυτά τα χρήματα. Η γκρίνια έχει να κάνει, ξαναλέω, με τον αντίπαλο που υπήρχε απέναντι. Αν ήταν μια καλύτερη ομάδα, δεν θα ήταν ίδια η κατάσταση.
Η γκρίνια επίσης υπάρχει, γιατί αποδείχθηκε ότι η ομάδα δεν ήταν έτοιμη γι αυτά τα παιχνίδια. Μπορεί να πετάει σε τρεις μήνες, αλλά κάποιος πρέπει να μας πει αν αυτός ήταν ο σχεδιασμός για τη φυσική κατάσταση.
13:45
Maximus 13 : O Καλτσάς κρίνεται πιο ανέτοιμος από τους ανέτοιμους και δεν τίθεται θέμα προπονητή. Ούτε αν χάσει και το Europa. Αστείες καταστάσεις. Το αυτί του Αναστασίου θα το τραβήξει κανείς??
13:45
Loulis Boulis : Δεν πειράζει. Μακάρι να δούμε και τις 4 ομάδες σε όμιλο του Europa.
13:46
Γιώργος : Δεν μπορεί ο τερματοφύλακας σε όλες τις σέντρες να κοιτά τι θα κάνουν οι αμυντικοί
13:47
Στις σέντρες στον χώρο ευθύνης του, απομάκρυνε σε όλες τις περιπτώσεις την μπάλα με γροθιές. Κατηγόρησέ τον ότι δεν την μπλόξαρε, όχι ότι την κοιτούσε να περνά.
13:47
Χάρης : ως πότε θα πιστεύουν ότι ο Τριάντα είναι ποδοσφαιριστής? Θεωρώ ότι χθες είδαμε όλοι ότι ο Νίνης δεν μπορεί.
13:47
Χρηστος : Μου αρέσει που όλα τα σχόλια σου αφορούν καθαρά προπονητικές επιλογές,αλλά θέμα προπονητή...επ'ουδενί. Θα μας τρελάνεις Μήτσο.
13:50
Άλλο η τακτική προσέγγιση του ματς, για την οποία μοναδική ένσταση είναι ότι δεν προσπάθησε πριν δεχθεί γκολ να βοηθήσει το μεσοεπιθετικό κομμάτι και άλλο η γενικότερη προετοιμασία, την οποία μπορεί να χρεώνεται ως προπονητής, αλλά δεν είναι αποκλειστική του ευθύνη. Αυτό είναι ξεκάθαρο Χρήστο.
13:50
Γιωργος κρητη : ο παναθηναικος για αλλο ενα παιχνιδι ειχε μηδενικη αναπτυξη.στο πρωτο ημιχρονο η αμυνα αντεχε αλλα οταν σε ενενηντα λεπτα δεν μπορεις να κανεις μια σωστα δομημενη επιθεση θα το φας το γκολ.εχουμε στηριξει την ομαδα στην ταχυδυναμη και εχουμε φτασει να μην μπορουμε να αλλαξουμε δεκα σερι πασες.με τεσσερα ατομα στο κουλουρι χθες κ δεν ειχαμε κεντρο...
13:51
Φωτης : H παρουσια του Εσιεν θα μπορουσε χτες να ηταν καταλυτικη για τον ΠΑΟ;Παντως σαν μεταγραφη εγω προσωπικα την θεωρω ηδη αποτυχημενη και πολυ πιθανον αν στραβωσει και η προκριση στο EL απλως να χωρισουν οι δρομοι τους..
13:51
Σπυρίδων Γελαδάς : Αυτό που πρέπει να γίνει είναι η απόκτηση 3 ακόμα παικτών. Συγκεκριμένα: Ένας αμυντικός κεντρικός καλός, ένας χάφ και ένας επιθετικός και φύγαμε για πρωτάθλημα, κύπελλο και πορεία στην Ευρώπη. Απλά πράγματα......
13:51
Απλά ξέχνα το.
13:51
τασος : τα λεει ολα η δηλωση του Ζέκα
13:52
ΕΥΘΥΜΗΣ, ΗΡΑΚΛΕΙΟ : Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΦΕΡΕΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑΤΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΑΡΤΙΟ ΚΑΙ ΤΑ PLAYOFF ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΞΕΛΙΞΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΑΙΚΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΑΜΥΝΤΙΚΑ. ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ; ΕΠΙΣΗΣ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ Ο ΠΑΟ ΝΑ ΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΣΙΕΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕΤΗΝ ΜΠΡΙΖ; ΕΥΘΥΜΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟ
13:53
Ο Εσιέν πιθανότατα δεν θα ήταν. Υπάρχουν όμως αρκετοί άλλοι παίκτες που έπρεπε να είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση και "λυμένοι" γι αυτά τα παιχνίδια.
13:53
theodosis : ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΤΟΣΟ ΚΡΙΣΙΜΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΚΟΤΣΟΛΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΙ 2 ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΥΧΗ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ EUROPA ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΙΣΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΡΜΑΤΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ
13:53
Τύχη υπήρχε και σε αυτή την κλήρωση πάντως.
13:53
κωστας : Δημητρη, οι στοχοι για φετος ποιοι ειναι? η 2 θεση θα θεωρηθει αποτυχια?
13:54
Το πρωτάθλημα κρίνεται από τις κινήσεις όλων των διεκδικητών. Σε ό,τι αφορά στις κινήσεις του ΠΑΟ μεταγραφικά, δεν θα είναι και επιτυχία η δεύτερη θέση.
13:55
Andreas : δεν νομιζω οτι ειναι θεμα ψυχολογιας γιατι με χειροτερες συνθηκες στο πρωτο ματς η ομαδα πηγε πολυ καλα, απλα δεν καθησαν οι φασεις και το 2ο γκολ-καραμπολα. δεν πρεπει να ειμαστε τοσο αυστηροι.
13:56
Tomy : Δημητρη, απο τη στιγμη που αποκλειστηκαμε αλλη μια χρονια με ασχημο τροπο δεν τιθεται παλι θεμα Αναστασιου..??? Δηλαδη ποτε θα τεθει..??? Επισης γιατι δεν εχουμε εξτρεμ..??? Ομαδα που θελει να κανει πρωταθλητισμο και εχει μονο δυο "επιθετικα" εξτρεμ(Κλωναριδης,Καλτσας) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ..!!!!!
13:57
Όλα ζυγίζονται στο τελικό λογαριασμό. Είναι ώρα για λογαριασμό το δεύτερο επίσημο παιχνίδι;
13:58
βαιοσσσσ : η ελλαδα στο ranking της uefa ειναι στην 14η θεση και πισω εχει την ρουμανια με συμαντικη διαφορα βαθμων.πως γινεται να μην παει ο πρωταθλητης του χρονου απευθειας στους ομιλους αφου απο την 7η μεχρι την 15η θεση περνουμε δυο εισιτηρια και το ενα οδηγει απευθειας εκει?
13:58
Υπάρχει σχετικό κομμάτι του Κώστα Μπράτσου. Σου συνιστώ να το αναζητήσεις. Είναι χρονοβόρο να το εξηγήσουμε σε ένα live chat.
13:59
Χρήστος : Παιδιά, μην τρελαθούμε. Μια χαρά ομάδα έχουμε αλλά ταβάνι είναι το Europa League, για παραπάνω δεν μπορούμε ακόμα. Απόδειξη ότι ακόμα και αυτή η Μπριζ (που καμία σχέση δεν έχει με Σαχτάρ π.χ. ή Μονακό) έκανε τα απολύτως βασικά χτες, ενώ στάθηκε και τυχερή στην φάση του 2ου γκολ με την κόντρα στο τείχος. Πολύ καλό α' ημίχρονο, αλλά μετά το πατατράκ του διαστήματος 53'-57'δεν το πίστεψαν καθόλου οι δικοί μας. Προσωπική μου γνώμη είναι ότι θα μπούμε ομίλους Europa και θα πάμε καλά. Μην ξεχνάμε ότι περιμένουμε και τον Εσιέν που θα ανεβάσει επίπεδο το κέντρο μας. Δημήτρη, με προβληματίζει ο Βέμερ μέχρι τώρα...
14:01
Θα περιμένω ακόμη λίγο, γιατί τα ίδια και χειρότερα βλέπαμε από τον Νάνο μέχρι και την 6η-7η αγωνιστική, αλλά αποδείχθηκε χρήσιμος παίκτης. Κάτι δεν πήγε καλά με την προπονητική υπερφόρτωση.
14:01
Άρρωστος : Καρέλης η Μπεργκ πιστεύεις πιο πιθανόν να φυγει ;
14:01
Καρέλης.
14:02
ΝΙΚΟΣ 13 : Καλησπερα σε ολη την παρεα.εχουμε ως δεδομενο πως ο ολυμπιακος παιρνει με σφυριγματα τα παιχνιδια οταν δε μπορει να τα κερδισει. εχουμε ομως σκεφτει πωσ καποιος εβαλε τα ωραια του χρηματα για αυτη την ομαδα, συνεργαζετε με ανθρωπους που φερνουν παιχτες και την επομενη χρονια τους πουλαει για πολλα λεφτα;φετος η ομαδα μας εφερε τον παιχταρα Εσιεν ο οποιος ειχε προβλημα και το ηξεραν, εντυπωσιαστηκαμε ολοι που εκλεισε ολες τις μεταγραφες νωρις και στο τελος τι εγινε;;;; ΤΙΠΟΤΑ.
14:02
Αντωνης : Και ο Ταυλαριδης δεν επαιζε περυσι
14:02
Αποστολης : Δημητρη η ομαδα πλεον αντιμετωπιζει μια νεα οικονομική κρίση?
14:03
Ακόμη, όχι. Αν αποκλειστεί και από το Europa League, δυσκολεύουν πολύ τα πράγματα.
14:03
giannhs : apo ton apokleismo h gayroi kanoune metagrafes tsampa magkes
14:03
Γιάννης Μπ. : Η γνώμη μου είναι ότι ο Αναστασίου πήγε να χτυπήσει τον αγώνα με την στρατηγική που είχε ακολουθήσει στο Καραΐσκάκη ( 0-3 ). Για τον λόγο αυτό τράβηξε λίγο τον Μπεργκ στα πλάγια και τροφοδοτούσε τον Καρέλη που είναι και πιο γρήγορος με μπαλιές από την άμυνα. Προσωπικά την περίμενα αυτήν την στρατηγική. Μέσα στο γήπεδο όμως δεν φαινόταν καθόλου κάποιος που θα μπορούσε να οργανώσει το κέντρο. Αφού λοιπόν δεν του βγήκε η αστραπιαία αντεπίθεση έπρεπε να υπάρχει κάποιος που να μπορούσε να οργανώσει το κέντρο. θεωρητικά ο Εσσιέν θα έκανε αυτή την δουλειά αν μπορούσε να παίξει. Η στρατηγική που ήθελε να ακολουθήσει ο Αναστασίου μου φαίνεται λογική, αλλά με τους παίχτες που έχουμε... ας πούμε ότι δεν έχουμε και τις περισσότερες πιθανότητες να μας κάτσει. Θα έπρεπε να παίξει και λίγο κατοχή μπάλας κατά την γνώμη μου.
14:04
Μιχαλης : ΦΕΤΙΝΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΥΕΦΑ. ΠΑΟ 112 ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΣΤΕΡΑ ΤΡΙΠΟΛΗΣ. ΜΠΡΙΖ 42. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 22. ΕΡΩΤΗΣΗ: ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΝΟ 22 ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟ 122? ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΜΠΡΙΖ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΑΠΡΟΣΠΕΛΑΣΤΗ?
14:05
Αλοχας : Κριτή, το χάρηκα με τη ψυχή μου που φαγατε τη φαπα γιατί στα κείμενα σου είσαι καργα εριστικος και φανατιζεις τον κοσμάκη.. Σε 4 μήνες θα γράφεις πάλι για παραγκες και εγκληματικες οργανώσεις.. Και είναι κρίμα γιατί δεν είσαι οπαδικος δημοσιογράφος (καταλαβαίνεις πώς το εννοώ)... Έχεις άποψη σωστή, ξέρεις σίγουρα από μπάλα, είμαι 1000% σίγουρος ότι ξέρεις από μπάλα, αλλά φανατιζεις τον κοσμάκη.. Έχω περάσει από τη δημοσιογραφια δουλεύοντας σε - δυστυχώς - οπαδικο μέσο, αλλά τόσο καφρικα δεν έγραψε ποτέ κανένας μεγάλε..
14:05
Θέλω να πιστεύω ότι κάνεις λάθος.
14:05
Δημητρης : Τέτοια ασυλία ούτε ο Ζοζέ δεν έχει η δεύτερη όμοια αποτυχία έχει όνομα Γιάννης Αναστασίου, είμαστε ομάδα με ανύπαρκτα χαφ , τς εξτρέμ Ποια είναι; πατάνε Περιοχή;Ή ομάδα θέλει ηλεκτροσόκ και μάλλον αλλαγή προπονητή
14:06
Σακης : Τοσα χρονια λεμε να στηριχτει ενας προπονητης μεχρι τελους επιτελους βρεθηκε ενα προεδρος που το κανει και λεμε να φυγει και ο φερκισον στα πρωτα χρονια τουστην γιουναιτεντ αποτυχιες ειχε
14:07
μαρκος : αν καποιο απ τα 2 σουτ του νινη το φαουλ του πετριτς και το δοκαρι του καρελη εμπαινε ολα θα ηταν διαφορετικα,επισης δεν δοθηκε και πεναλντι στον μπεργκ στο50
14:07
Παναγιώτης : Ο ΠΑΟ έχει πλέον γίνει ένα κλειστό club 13.000 'συμμάχων' στη Λεωφόρο, έχει απεμπολήσει, οριστικά κατά τα φαινόμενα, την ευρωπαϊκή του ιστορία, αδυνατεί να ανταγωνιστεί σε κάθε επίπεδο, ποδοσφαιρικά και παρασκηνιακά τον ΟΣΦΠ και όλα αυτά, στο όνομα της αποβαρδινναγιοναποίησης.
14:07
Νίκος : Κύριε Κριτή, μετά τον πρώτο αγώνα, φτάσατε εσείς προσωπικά στο σημείο να λέτε ότι από μια άτυχη στιγμή ο Παναθηναικός έχασε την ευκαρία να πάει στο Βέλγιο με "καθαρό" σκορ 2-0. Όταν η άμυνα πελαγοδρομούσε και θα μπορούσε το σκόρ να είναι 0-2. Λίγη αυτοκριτική και μην πουλάτε φτηνό οπαδιλίκι. Φουσκώνουμε πρώτα τα μυαλά των οπαδών και μετά πάμε να τα μαζέψουμε
14:10
Νίκο θα έπρεπε να καταλαβαινόμαστε. Ποτέ δεν μίλησα για άτυχη στιγμή. Είπα για αστείο γκολ με συνυπευθυνότητα τερματοφύλακα και κεντρικού αμυντικού. Αν η Μπριζ που πελαγοδρομούσε με παίκτη παραπάνω, σε φόβισε, συγγνώμη αλλά εμένα μου προκάλεσε θλίψη και πίστη για πρόκριση.
Το τελευταίο που με ενδιαφέρει είναι το οπαδιλίκι και άλλωστε κατηγορούμαι για την μετριοπάθειά μου, σε σχέση με τους συναδέλφους μου άλλων ομάδων που αγαπούν τις ομάδες τους, τις στηρίζουν, δεν τις κριτικάρουν και... και... και...
14:10
Gyropitinho : Δυστυχώς δεν έπαιξε με 3 σέντερ μπακ ώστε να κρατήσει τη μηδέν πίσω ο Αναστασίου. Πάντως για να λέμε και την αλήθεια και να προκρινόταν ο Παναθηναϊκός, θα ήταν εξαιρετικά δύσκολο να βγει ομίλους. Ας κάνει τουλάχιστον καλή πορεία στο Γιουρόπα.
14:11
Προκοπης : Είναι δυνατόν οι ακαδημίες μας να μην έχουν βγάλει έναν σοβαρό παίκτη για την ενδεκάδα?Υπάρχει άλλη ομάδα στην Ευρωπη που να συμβαίνει αυτο?
14:11
αγγελος : ειναι φανερό και κάνει μπαμ από χιλιομετρα η έλειψη ενος ηγέτη στο κεντρο για να κανει παιχνιδι.Οταν πας σε ευρωπαικο ματς για να μη φας γκολ εννεα στις δεκα χανεις!
14:12
ΜΑΚΗΣ : ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΕΙΝΙΑ ΔΕΚΑ ΦΟΡΕΣ ΠΟΙΟ ΚΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΕΧΕΙ ΠΑΙΧΤΕΣ.
14:12
Λακης : Ποιος παικτης του παναθηναικου ηταν ο mvp και ποιος η απογοητευση αυτον των 2 αγωνων για μενα mvp ο νινης απογοητευση ο βεμερ
14:13
ΣΤΕΦΑΝΟΣ : ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΑΛΑΦΟΥΖΟ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤEAM ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΙ ΤΙΣ ΔΗΘΕΝ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.
14:13
chandler : Μηπως το λαθος των δημοσιογραφων ηταν που θεωρουσαν οτι ο παναθηναικος παει για μεγαλα πραγματα απλος επειδη εκανε καλα play off απεναντι στον υπερκουρασμενο αστερα στον χειροτερο παοκ της 6ετειας και τον ανυπαρκτο ατρομητο ανεβαζοντας ετσις τις προσδοκιρς του κοσμου ποια η γνωμη σου
14:15
Σε ό,τι με αφορά, η αισιοδοξία περί πρόκρισης είχε να κάνει με την κάκιστη κατάσταση του αντιπάλου. Δεν πίστεψα σε είσοδο στους ομίλους του Champions League, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι θα είναι καλύτερος από πέρσι.
14:15
PIKRAAAAAAAAAAA : Αυτος ο Κουλς που μας εκανε πλακα χθες ειναι 19 χρονων... Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι αν δεν επιστρεψει ο εσσιεν αμεσα και καθυστερησει κ αλλο το πραγμα να ξεκινησει να δινει ευκαιριες στον Αγγελοπουλο.. το παιδι εχει λαμπρο μελλον και καμια φορα μεσα απο κατι τετοιες ασχημες συνθηκες καμια φορα αναδεικνυονται τα νεα παιδια
14:17
Κωνσταντίνος Αθανάσιου : Πιστεύω οτι είναι λανθασμένη η κίνηση του Ανάστασίου να βάλει 3ο επιθετικό και να βγάλει τον Νίνη !!! Από εκείνο το σημείο και μετά εξανεμίστηκαν όλες οι ελπίδες του Παναθηναικού για γκολ.Για μένα φταίει καθαρά ο Αναστασίου και το στήσιμο της ομάδας .Δεν γίνεται να θέλεις να σκοράρεις και να στηνεις την ομάδα με αμυντικούς προσανατολισμους .Για μένα πρέπει να ρίξει στο παιχνίδι και νέους παίχτες από τις ακαδημίες μιας και οι προσθήκες δείχνουν απρόθυμες να προσφέρουν.Τι γνώμη έχετε για αυτά ;
14:17
Την έγραψα αναλυτικά Κωνσταντίνε στο πρωινό κομμάτι.
14:17
Δημητρης : Γιατι παντα ο ΠΑΟ κανει μεταγραφες που δε παιζουν? Γιατι ο Αναστασιου δε φορμαρει την ομαδα στην αρχη της σεζον?
14:18
Δεν έχω απάντηση Δημήτρη. Ιδιαίτερα φέτος.
14:18
petros : Καλησπέρα.Τι πιθανότητες δίνεις για το πρωτάθλημα;
14:19
Ο Παναθηναϊκός θα είναι καλύτερος από πέρσι. Ο Ολυμπιακός θα είναι το ίδιο κακός;
14:19
Andreas : Δημήτρη καλησπέρα. Είναι αλήθεια οτι ο Παναθηναικος ήξερε για το πρόβλημα υγείας που μπορεί να προκύψει με τον Εσσιέν πριν τον αποκτήσει?
14:20
Ναι, το γνώριζε. Πίστεψαν ότι θα μετατόπιζαν χρονικά την οριστική αντιμετώπισή του, για να βοηθήσει στα προκριματικά, αλλά διαψεύστηκαν.
14:21
Δημήτρης : Ο Αναστασίου σε ποια περίπτωση φεύγει; τι πρέπει να γίνει επιτέλους; 3 χρόνια αποτυχημένα πειράματα
14:22
lukos : σκοπος τωρα ομως ειναι να μην παραδωσει τα οπλα και να κοιταξει να κανει καλη προετοιμασια αυτες τις 14 μερες να ειναι ετοιμος για οποιονδηποτε αντιπαλο και να μπει με ψηλα το κεφαλι στους ομιλους europa.
14:22
Χρηστος : Ο Παναθηναϊκος χρειαζεται εναν χαφ το οποιο θα ειναι σε θεση να κανει τρεξιματα και να μπορει να προωθησει τη μπαλα στην επιθεση
14:22
Στέλιος : Μπορείς να μου απαντήσεις που καταλογίζονται οι ευθύνες για τις μεταγραφές;; Πρέπει ο Αναστασίου που ειναι και αυτος που εχει την τελική απόφαση για τους παίχτες να φύγει η όχι;; Η θα την πληρώσει πάλι ο τεχνικός διευθυντής..;; Ειχε ολο το χρόνο να επιλέξει τους παίχτες για να παίζει μ´ονο ο βεμερ!!
14:23
Βασίλης : Κύριοι, ταπεινή μου άποψη..μην ψάχνουμε τους συνήθεις εχθρούς στην ομάδα...Ο Κοτσόλης χτες δεν έφταιγε κάπου, ο τριανταφυλλόπουλος το ίδιο. Ακόμα και ο Πράνιτς στο πρώτο ημίχρονο ανέβαινε αρκετά. Αντιθέτως, είδα ένα Καρέλη που χτες (όπως και το τελευταίο χρόνο) δε κυνηγάει με το ίδιο πάθος, δε βάζει τα τετ α τετ και δε μπορεί να περάσει παίχτη στο 1με 1. Μπεργκ επίσης λίγα πράγματα (ΥΓ προφανώς πιστεύω ότι οι 3 πρώτοι δεν είναι για παναθηναικό..) Ο Αναστασίου είναι γνωστό πλέον ότι σε πολλές περιόδους το μυαλό του "θολώνει" στα δύσκολα. Το χουμε δει ούκ ολίγες φορές.. Ο Βέμερ ήταν για μεγάλο διάστημα καλός.Πρέπει να είμαστε αντικειμενικοί. Μετά το γκολ όμως (όπου ο Λαγός κοιτάζει τον παίχτη της μπρυζ πριν βγάλει μόνος του σέντρα)όλη η ομάδα ήταν πέρα βρέχει... Μην προσπαθούμε να εκμηδενίσουμε την προσπάθεια της ομάδας. Την προηγούμενη τρίτη ήταν ήρωες και τώρα ανίκανοι? Το γκολ εξάλλου μπήκε κόντρα στη ροή του αγώνα..
14:24
ΚΥΡΙΑΚΟΣ : ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΑΝΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ. ΠΗΓΑΜΕ ΠΑΛΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ, ΧΩΡΙΣ ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ, ΧΩΡΙΣ ΑΜΥΝΤΙΚΟ ΧΑΦ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ, ΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΜΠΑΚ ΟΤΙ ΝΑ ΝΕ, ΧΩΡΙΣ WINGERS ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ. ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΠΑΘΑΜΕ ΧΤΕΣ ΤΟ ΑΞΙΖΑΜΕ. ΕΧΟ ΔΕΙ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΟΥΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΑΠ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΧΤΕΣ. ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΚΡΙΤΗ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ ΤΟΥ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΥ ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΚΑΙ "ΜΝΗΜΟΝΙΟ" ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ??
14:25
Το μνημόνιο είναι μια πραγματικότητα που δεν πρέπει να αγνοούμε. Η ομάδα ενισχύθηκε μεταγραφικά σε σχέση με άλλες χρονιές, αλλά από τους παίκτες που ήρθαν έπαιξε μόνο ο Βέμερ. Εκεί υπάρχει κάπου λάθος.
14:26
ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΞΑΡΧΕΙΑ : ΚΑΛΞΜΕΡΑ.ΧΤΕΣ ΕΚΟΨΕΣ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ ΘΑ ΦΑΜΕ 3 ΜΠΑΛΑΚΙΑ.ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΤΟΥ ΤΟΙΤΕΡΑΚΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑΙΖΕΤΕ ΨΕΜΑΤΑ.ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΣΑΣ.ΑΠΛΑ ΕΛΕΟΣ
14:26
Μιχάλης : Με αμυνα σουρωτήρι απο το πρώτο παιχνίδι και κεντρο αδύναμο τι να περιμένουμε... Τεσπα θα στηρίξουμε την ομαδα αλλα πλεον οχι τον προπονητή.. Πρεπει να παρει και εκείνος ευθύνες πάνω του. Δεν μπορει πλεον να μοιράσει το μερίδιο του σε άλλους. Λαθος σχεδιασμός, λαθος στήσιμο, λαθος κοουτσάρισμα. Μηδέν ψυχολογία.
14:27
ΠΡΟΚΟΠΗΣ : Δημητρη, δεν ξερω αν ειδες την κοιλια του Λουντ οταν σηκωθηκε να βαλει την μπλουζα του. Μιλαμε ο ανθρωπος ειναι βαρυς για μπυραρια και οχι για τον Παναθηναικο. Ειναι δυνατον να ειναι ετσι επαγγελματιας ποδοσφαιριστης υστερα απο προετοιμασια?
14:27
xristos vardos larisa : Καλη σου μερα Δημητρη, καποιες φορες η τυχη σου επιστρεφει αυτα που σου πηρε, αλλα πρεπει να βαλεις και συ το χερι σου. Περυσι, σε ματς-μαγικη εικονα, ο ΠΑΟ αποκλειστηκε απο την πολυ χειροτερη Στανταρ. Φετος, πεφτοντας πανω σε μια υπερτιμημενη Μπριζ, πηρε πολυ χαμηλο βαθμο στον επιθετικο σχεδιασμο, κανοντας ελαχιστες ευκαιριες. Πιστευεις οτι ηταν η φιλοσοφια του Αναστασιου να παει σε κλειστα ματς, ακομα και αν εβλεπε τα μεγαλα αμυντικα κενα των Βελγων;;
14:28
Χθες, ναι. Δεν πάλεψε όσο θα έπρεπε το παιχνίδι στο μεσοεπιθετικό κομμάτι. Το έκανε όταν υποχρεώθηκε από το σκορ και ήταν πλέον αργά.
14:29
Ped0000 : Καλημέρα! Δευτερη συνεχόμενη χρονια δοκιμάζει (και εν τελει χρησιμοποιει) διαφορετικό σχήμα από αυτο που τον έβγαλε ασπροπρόσωπο στο 2ο μισό των δυο σεζόν; Γιατί; Υπάρχει λογική εξήγηση; Εγω δεν μπορω να βρω...
14:29
Αντωνης : Δημήτρη, ειναι δυνατόν να θεωρεις τον Λαγό τη σημαία της φουρνιας? Δεν θα μου έκανε καμμία εντύπωση αν έπαιζε στην Ξάνθη ή τον Ατρόμητο.Τρομάζω στην ιδεα να είναι αυτός το καλύτερο ταλέντο μας.
14:31
Λέω ότι είναι ο μόνος που απέμεινε να παίζει.και να συμπεριλαμβάνεται μεταξύ των βασικών επιλογών. Με την επιστροφή του Σάντσεθ, ο Τριανταφυλλόπουλος θα αποσυρθεί.
14:31
Παναγιώτης : Ο προπονητής προετοίμασε την ομάδα για να μην δεχθεί γκολ και όταν έγινε το 1-0 έβαλε ίσως τον πιο έμπειρο παίκτη που είχε στη διάθεσή του αποσυνδέοντας την μεσαία γραμμή που στεκόταν πολύ καλά μέχρι εκείνη την στιγμή. Δύστυχως για εμάς δεν του βγήκε. Όσο για την αλλαγή του Καρέλλη νομίζω ήταν εντελώς λανθασμένη αφού ήταν ο μοναδικός στο επιθετικό κομμάτι που έκλεβε μπάλες και πίεζε ψηλά. Καλύτερα να έβγαζε τον Μπέργκ που δεν φάνηκε καθόλου και φαίνεται ότι ακόμη δεν είναι έτοιμος. Δεν αμφισβητώ την αξία του ή την σημασία του για την ομάδα αλλά στο χθεσινό παιχνίδι δεν βοήθησε καθόλου. Κρίμα για την ομάδα γιατί μπορούσε να περάσει.
14:32
Βασίλης : Καλυτερα που εγιναν ετσι τα πραγματα για να στρωθουν να παιζουν!Η μπριζ δεν ειχε καλυτερη ομαδα απο εμας,περισσοτερο το ηθελαν!Απλα δεν καταλαβαινω στο πρωτο ματς πως κοντραραμε την μπριζ με 10 παιχτες και στο δευτερο ματς εχασαν με φουλ ροστερ
14:33
Θεμης : Δεν πειραζει...ετσι ειναι το ποδοσφαιρο .Ξερουμε πως η ομαδα βρισκεται σε δυσκολη κατασταση και δεν ειναι ευκολο να γινεις ευρωπαικα αυτο που ησουν καποτε.Θα συνεχισουμε να στηριζουμε την ομαδα γιατι υπαρχει υγεια και οντως γινεται κατι καλο και διαφορετικο.Μην βιαζομαστε και εχουμε παραλογες απαιτησεις σε σχεση με τη πραγματικοτητα. Πιστευω η ομαδα θα βρει ρυθμο και θα δουμε και φετος καλο ποδοσφαιρο.Μην ξεχναμε ,ακομα περιοδος προετοιμασιας ειναι .....
14:33
NickTheGreen13 : Καλησπέρα, εγω θα πάνω τον δικηγόρου του διαβολου και θα πω οτι αν χθες πέρναγαμε και αυριο στην κλήρωση πέφταμε με καμια Manchester η με καμια Leverkusen θα ηταν καλυτερα; Γτ θα είχαμε περασει με το ζορι και με κόπο απο μια ομάδα πολυ κατώτερη απο αυτες..με αυτες τι θα γίνονταν;
14:34
Ηλιας : οταν καταλαβουμε οτι προπονητης Αναστασιου δεν υπάρχει τοτε θα ανεβουμε επιπεδο. αν δεν ηταν οι γυμναστες για να εχουμε καλη φυσικη κατασταση και να ανεβαινουμε μετα τον γεναρη που οι αλλοι πεφτουν δεν θα υπηρχε ομαδα Παναθηναικος. 3 χρονια με συνεχεις αλλαγες συστηματων, με εμμονες σε αμπαλους και παλαιμαχους, χωρις ομοιογενεια και συνοχη, με αμυντικη λειτουργια της πλάκας. φτανει πια με το ολλανδικο ανεκδοτο.
14:35
ilias.skg : Δημήτρη, καλησπέρα. Τελικά, το βαρέλι έχει κι άλλο πάτο + η κατρακύλα μας στο ΟΥΕΦΑ ράνκινκ καθίσταται πλέον ατέρμονη. Πόσο ακόμη μικρότερος θα γίνει ο σύλλογος...ΚΡΙΜΑ! Μέγα λάθη θεωρώ τη μη χρησιμοποίηση των Πέτριτς - Στιλ απ'την αρχή + τη διατήρηση του 30φυλλόπουλου ως το τέλος! Έπρεπε να βγει αυτός κι ο Κουτρουμπής να γυρίσει πίσω στόπερ! Τέσπα, ας ελπίσουμε αυτή να είναι η τελευταία ΦΑΠΑ...γιατί ΄΄κουραστήκαμε να αποτυγχάνουμε'' [η δήλωση της χρονιάς από τον αρχηγό Κάρλος - το τσακάλι - πασπαρτού]! Πρόβλέπω πώληση ενός εκ των 2 πουλέν μας πάντως...πάλι είμαι υπερβολικός?!
14:35
Αν αποκλειστεί και στα πλέι οφ του Europa League, είναι βέβαιη η πώληση.
14:37
Κλείνουμε κάπου εδώ. Αλλιώς το περιμέναμε (τουλάχιστον εγώ) το σημερινό liva chat, σε group therapy εξελίχθηκε. Τώρα άρχισε η χρονιά υπάρχει δρόμος μπροστά. Το σημαντικό είναι να γίνει πλέον το αυτονόητο, δηλαδή η είσοδος στους ομίλους του Europa League. Τα υπόλοιπα έχουμε τον καιρό να τα συζητάμε. Καλό απόγευμα σε όλους.

News 24/7

24MEDIA NETWORK