Γιατί η Παναχαϊκή πρόσθεσε στο σήμα της το Μαύρο Σταυρό

Mε την επάνοδό της στις επαγγελματικές κατηγορίες, η Παναχαϊκή θέλησε να ανανεωθεί σ' όλα τα επίπεδα και προχώρησε ακόμα και σε αλλαγή σήματος. Εξήγησε μάλιστα γιατί συνέβη αυτό.

Το σχετικό δελτίο τύπου αναφέρει

Η ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ 1891  σηματοδοτώντας την πορεία της προς τα εμπρός, προχωρά στη νέα εποχή με ανανεωμένο σήμα.

Το face lift του σήματος έγινε με σεβασμό και ευαισθησία απέναντι στη μέχρι σήμερα μεγάλη αναγνωρισιμότητά του αλλά και την πολύχρονη ιστορία του.

Ουσιαστικά πρόκειται για ανανέωση και όχι για νέο σήμα.

Κι αυτό γιατί στις ήδη υπάρχουσες αξίες του σήματος, με τα δυναμικά σύμβολα του Ηρακλή και της Νίκης να παραμένουν μέσα σε αυτό γιατί διαχρονικά ταυτίζονται με την ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ, δημιουργήθηκε μια επιπλέον προστιθέμενη αξία.

Αυτή της προσθήκης του Μαύρου Σταυρού που είναι εμπνευσμένος από την Επαναστατική Σημαία του Ανδρέα Λόντου που πρωτοϋψώθηκε στην Πάτρα στην έναρξη του Εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα του 1821 και την ταυτίζει περισσότερο με αυτήν.

 

Το χρώμα του νέου σήματος, ακολουθώντας πιο σύγχρονες αισθητικές αρχές και  αξίες, έγινε πιο έντονο ενώ προς την ίδια κατεύθυνση άλλαξε και η γραμματοσειρά μέσα σε αυτό που έγινε πιο διαχρονική διατηρώντας παράλληλα και το δυναμικό χαρακτήρα της.

Στο ανανεωμένο σήμα προστέθηκε ένα χρυσό περίγραμμα που έχει άμεση αναφορά στο ένδοξο παρελθόν και την ιστορία της ομάδας, κυρίως όμως θέλει να ταυτιστεί με την προοπτική και το μέλλον της.

Δημιουργικός διευθυντής του ανανεωμένου σήματος είναι ο Σπήλιος Μούζουλας που συνεργάστηκε για το σκοπό αυτό με το τμήμα Marketing της ΠΑΝΑΧΑΪΚΗΣ.