Η συζήτηση με τον Θέμη Καίσαρη

Ο Θέμης Καίσαρης συνομίλησε για 2,5 ώρες με τους αναγνώστες του Contra.gr για τον επεισοδιακό αποκλεισμό της Εθνικής από τη φάση των 16 του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2014 με αντίπαλο την Κόστα Ρίκα. Διαβάστε τη συζήτηση για την ελληνική ομάδα και για όλο το Μουντιάλ.

Η συζήτηση με τον Θέμη Καίσαρη

Η συζήτηση:

15:21
Καλησπέρα. Σε πολύ λίγο, ο Θέμης Καίσαρης θα αρχίσει το live chat για την Εθνική και το Μουντιάλ. Μέχρι τότε, μπορείτε να δείτε το σχόλιό του για τον αγώνα με την Κόστα Ρίκα εδώ
15:32
Καλησπέρα σε όλους. Πικρός ο χθεσινός αποκλεισμός, ελπίζω να μπορέσουμε να συζητήσουμε με ψυχραιμία και καθαρό μυαλό. 
15:34
XRISTOS : Από τη μια χαρα,από την άλλη πικρα.τουλάχιστον τα κλαματα δειχνουν ότι εχουν απαιτησεις πλεον οι διεθνεις μας.και σιγα σιγα και μεις σαν φίλαθλοι μαζ τους
15:34
Είναι πολλά τα συνεχόμενα χρόνια που οι παίκτες που αγωνίζονται στην Εθνική θέλουν να πετυχαίνουν μ'αυτήν και το απαιτούν απ'τους εαυτούς τους. 
15:35
cozy : η προκριση κριθηκε χτες σε λεπτομεριες (αν και δεν θα πρεπε) μια απ αυτες ηταν οτι ενω κερδισαμε το νομισμα πριν τα πεναλτυ επελεξαμε να χτυπησουμε δευτεροι
15:36
Συμφωνώ στην παρένθεση. Δεν θα έπρεπε να φτάσουμε στο 50/50, χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα πρέπει να κράξουμε. Η Κόστα Ρίκα μας έδωσε το ρόλο που δεν μας ταιριάζει, που δεν ξέρουμε και τόσο καλά. Δεν τον παίξαμε όσο καλά θα έπρεπε, ούτε πριν το 1-0 και την αποβολή, ούτε μετά. 
15:38
herk_76 : Στο τέλος του ματς ο Λάζαρος τους περνούσε σαν κώνους τους Κοσταρικανούς. Με Φέτφα απο την άλλη θα μπορούσαμε να πάμε το ματς και στα 2 άκρα με την μπάλα κάτω και να μπούμε μέσα στην περιοχή πιο εύκολα? Τιμή και δοξα σε όλους παίκτες, προπονητές
15:39
Και ο Λάζαρος τους περνούσε και ο Φέτφα θα μπορούσε να κάνει το ίδιο. Βάζεις το χέρι σου στη φωτιά πως ο Φέτφα θα είχε καλύτερη επιλογή απ'τον Λάζαρο μετά τις ντρίμπλες; Γιατί και για τους δύο αυτό είναι το πρόβλημα, το τελικό αποτέλεσμα της προσπάθειας. 
15:39
We have to go back!!! : τον Γκεκα(η τον καθε Γκεκα) να τον κραζετε για οσα εκανε η δεν εκανε μες το παιχνιδι.ποτε για ενα χαμενο πεναλντι που θα τον στοιχειωνει για το υπολοιπο...
15:42
Ναι. Προσωπικά έχω καταθέσει σε πάμπολα άρθρα την άποψή μου γι'αυτόν, που δεν είναι και η καλύτερη. Μην παρεξηγηθώ, μιλάω για τον Γκέκα ως επιθετικό και μόνο, δεν τον ξέρω τον άνθρωπο, ούτε μου έχει κάνει κάτι. Αλλά μετά το χθεσινό δεν τον έχω αναφέρει πουθενά στο κείμενό μου ή σε κάποιο σχόλιο στα social media. 
15:42
Γιωργος : Καλησπερα , γιστι πιστευεις οι αντιδρασεις του Σαντος ηταν τοσο κακες; (διαμαρτηριες ..)
15:44
Δεν μπορώ να ξέρω το γιατί. Ξέρω μόνο αυτά που είδα. Διαχειριστήκαμε τα τελευταία 30-40 λεπτά του κανονικού αγώνα λες και ήταν 3-4. Με βιασύνη, με πανικό, χωρίς καθαρό μυαλό. Δεν είναι θετικό να έχουμε μπροστά μας μια ιστορική μάχη στα πέναλτι και εμείς να τσακωνόμαστε έξω απ'το γήπεδο με τους Κοσταρικανούς και τον 4ο διαιτητή. 
15:45
Άγγελος : Το κλάμα του (κατα πολλούς "ξένου") Χολέμπας, ήταν οτι καλύτερο είδα ως τώρα στο Μουντιαλ.
15:45
moras : Θέμη νομίζω ότι χθες μας έλειψε μια δόση τύχης (προβολή Σαλπιγγίδη, σουτ Μήτρογλου) για να περάσουμε. Ωστόσο, αν ο αντίπαλος παίζει με δέκα παίχτες και θεωρείσαι και καλύτερος, πρέπει να κυνηγήσεις την τύχη σου. Έμεις το κάναμε αλλά με ανορθόδοξο τρόπο. Οδηγός μας για τη συνέχεια αυτά που πετύχαμε σε αυτό το Μουντιάλ. Ένα σύντομο σχόλιο για τον Ρανιέρι και την επόμενη μέρα αν μπορείς.
15:47
Δεν θεωρώ πως μας έλειψε η τύχη. Πολλές λεπτομέρειες του αγώνα πήγαν υπέρ μας: χέρι Τοροσίδη, αποβολή, ισοφάριση στο 90'. Δεν αρκούν 1-2 χαμένες ευκαιρίες για να πεις πως ήσουν άτυχος. Χθες η Κόσταρίκα μας έδωσε το ρόλο του φαβορί. Και τα φαβορί δεν λένε "μπορούσε να μπει", λένε "μπορούσαμε να φτιάξουμε κι άλλες ευκαιρίες". 
15:47
Μιλτος : Καταρχας συγχαρητηρια στην εθνικη που μας έκανε περήφανους και πρέπει να σταματήσουν ορισμένοι να ρίχνουν το ανάθεμα στους γκεκα και καρνέζη.αυτος που μου κανε παντως πολυ θετική εντυπωση ειναι ο λαζαρος και ηθελα να σε ρωτησω θεμη αν και οι εμφανισεις του στην Ιταλία ηταν αυτου του επιπεδου;
15:49
Ο Λάζαρος δεν έκανε κάτι πολυ διαφορετικό απ'αυτά που έχουμε δει ξανά απ'αυτόν, απλώς δεν τα είχαμε δει με την Εθνική ομάδα. Πάντα είχε εμπιστοσύνη στα πόδια του στο ένας μ'έναν, πάντα μπορούσε να κάνει όργια στο ανοιχτό γήπεδο, όπως έκανε με την Ακτή. Και δυστυχώς, πάντα είχε και το πρόβλημα του να κάνει τη σωστή επιλογή στο τέλος της ενέργειάς του. 
15:50
χρηστος : ευχαριστουμε για ολα ομως εχω ενα παραπονο,ο φερνανταο επελεξε να ζησει η να πεθανει με τους ζωντανους θρυλους της ομαδας(κατσουρανης,καραγκουνης)σε 4-2-4 με ανοιχτο το ενδεχομενο παρατασης,εκει για μενα εχυσε την καρδαρα με το γαλα γιατι ο μανιατης δεν βγαινει εκει ποτε και για κανεναν λογο γιατι ειχε πιο πολλες δυναμεις απο τον καραγκουνη που προερχοταν απο ενα σκληρο 90λεπτο με ακτη και στην παραταση ειχε παραδωση σωμα και πνευμα.Αλλα δεν τον κακιζω πιθανως να εκανα το ιδιο στην θεση του...
15:52
Σε 4-2-4 γυρίσαμε και με την Τσεχία στο 2ο ματς του ομίλου στο Euro 2012, χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Λειτουργήσαμε συνολικά με πανικό χθες. Με θέληση και πείσμα και καρδιά, αλλά και με βιασύνη, πανικό, θολό μυαλό. 
15:52
Γιωργος : Συμφωνεις με τις αλλαγες του Σαντος? Μηπως θα επρεπε να αφησει μεσα τον Μανιατη και στη θεση του Σαμαρη να εβαζε τον Φετφα?
15:52
Γιωργος Χ : Όχι μόνο αναγκασε Χολέμπας και Τορο να μεινουν πίσω με το ξαφνικό 4-4-2 ενώ όργωναν μεχρι εκείνο το σημείο, αλλά έκανε και το σύστημα λιγότερο ευέλικτο για την περίπτωση που ισοφαρίσουμε. Μητρογλου και γκέκας στην ίδια 11αδα σε ανγκάζουν να παίξεις με 2 στην περιοχή όπως και να έχει. Στην παράταση κατα την γνώμη μου χρειαζόμασταν περισσότερους παίκτες στην περιφέρεια για να βγάλουν το αριθμητικό πλεονέκτιμα και να έχουμε μόνιμα την μπάλα γυρω από την περιοχή τους.
15:55
Μ'αρέσει να κοιτάζω την εικόνα περισσότερο απ'τις αλλαγές. Και πριν το 1-0, και πριν την αποβολή, δεν είχαμε με την μπάλα το πλάνο που θα έπρεπε απέναντι στο 5-4-1 της Κόστα Ρίκα. Δεν βάλαμε παίκτες στο κενό που είχαν ανάμεσα σε άμυνα και κέντρο, δεν παίξαμε εκεί. Μακρινές μπαλιές και διαγώνιες αλλαγές ήταν αυτό που ήθελαν κι αυτοί να κάνουμε. Το δικό τους πλάνο πήγε πολύ καλό, το δικό μας όχι. 
15:56
Νικος : Θεμη γεια σου χωρις να θελω να ειμαι μετα χριστον προφητης απο χτες σου ειχα πει οτι επρεπε να παιξει απο την αρχη ο κατσουρ το παιχνιδι του πηγαινε.Λαθος η πρωτη αλλαγγη δεν επρεπε να βαλει γκεκα για μενα ο φετφα επρεπε να μπει η ο κατσουρ και μοιραια λαθος και η αλλαγη του μανιατη
16:00
Θοδωρης : Μπραβο στα παιδια αν και πηγε μια μεγαλυ ευκαιρια χαμένη. Το παιχνιδι δυστυχως χαθηκε στη παραταση. Τρανο παραδειγμα η επελαση 5 δικων μας εναντιον 2 Κοσταρικανων. Ενα μεγαλο ευχαριστω και στον Μεγα Καραγκουνη για τη συμβολη του τοσα χρονια!
16:00
Kostas : Χθες ειδαμε μια ομαδα με παθος και ψυχη και πιστευω λιγη τυχη να ειχαμε θα περνουσαμε! Για τον Γκεκα δεν χρειαζεται να λεμε κατι εδω ολοκληρος Μπεκαμ και Μπατζιο εχουν χασει πεναλτι και δεν τους εκραξε κανεις.
16:02
Ο Μπάτζιο, ο Πλατινί, ο Σόκρατες και ο Τρεζεγκέ έχασαν πέναλτι. Ο Γκέκας δεν το έχασε, ο τερματοφύλακας το έπιασε. Δεν είναι το ίδιο. 
16:02
Θοδωρης : Μπραβο στα παιδια αν και πηγε μια μεγαλυ ευκαιρια χαμένη. Το παιχνιδι δυστυχως χαθηκε στη παραταση. Τρανο παραδειγμα η επελαση 5 δικων μας εναντιον 2 Κοσταρικανων. Ενα μεγαλο ευχαριστω και στον Μεγα Καραγκουνη για τη συμβολη του τοσα χρονια!
16:03
karras13 : Άσχετα με την κατάσταση τους και τις συνθήκες του αγώνα πιστεύεις υπάρχει ποτε περιπτωση να ταιριάξουν Γκέκας Μήτρογλου? Σε όλο το ματς επαιζαν ο ένας πάνω στον άλλο και έκαναν ακριβως τις ίδιες κινήσεις
16:04
takis : Καλησπέρα Θέμη! Θεωρω οτι παρολη την κακη κατασταση τους, ο Γκεκας και ο Μητρογλου γεμισανε την περιοχη τους. Και αλλη μια λεπτομερεια ειναι οτι ο Καρνέζης ηταν πολυ κρυος στα πεναλτι, αν και οι Κοσταρικανοι κανανε καλα πεναλτι. Οοσν αφορα το μελλον της εθνικης εχουμε αρκετους παικτες με ικανοτητα με την μπαλα στα ποδια, ομως με ανησυχει ειναι οτι δεν εχουμε καποιον να μπορει να βγάζει καλές καθετες πασες, δηλαδη ειδες μπηκε ο Κατσουρανης και εκανε πασες που κανεις αλλος δεν μπορουσε τοσο καλα.
16:05
Γκέκας-Μήτρογλου δεν χρειάζεται να ταιριάξουν, γιατί δεν πρέπει να παίζουν μαζί. Όπως δεν θα δούμε μαζί και Κλάους-Μήτρογλου. 
16:06
nikos : ligo prin eida ena ar8ro sto contra pou milousa gia antikanonikh stash tou navas sto penalti tou geka..to dio k o karnezis(mono pou eixe mpei to diko tous)..eprepe ontws na ginei epanalipsi h ta afinoun sini8os oi diaithtes se tetoies periptwseis?
16:07
Θεωρώ αστείο να συζητάμε κάτι τέτοιο. 
16:07
Kyriakos : Οσο καλα διαβασε το παιχνιδι με την Ακτη αλλο τοσο εχασε το χτεσινο. Πρωτος απ'ολους αγχωθηκε ο Σαντος χτες μετα το 1-0 και μας αναγκασε να χασουμε μιση ωρα με γιομες (60-90). Επρεπε να υπαρχει ενα πιο λειτουργικο κεντρο γιατι φαινοταν οτι εκει ηταν το προβλημα. Πολυ κακη αλλαγη ο γκεκας οχι επειδη ειναι ο γκεκας αλλα επειδη δεν ηθελε αλλο επιθετικο το παιχνιδι ενω φωναζε η αναγκη για παρουσια του κατσουρανη. Μπραβο σε ολους παρ'ολ'αυτα και εις ανωτερα
16:08
Το παιχνίδι με την Ακτή ήταν άλλων συνθηκών. Μας ταίριαζε γάντι, μας ζητούσε να κάνουμε αυτό που ξέρουμε καλά τόσα χρόνια, να αμυνθούμε και να παίξουμε στην κόντρα. Γι'αυτό και ήμουν αισιόδοξος στην ανάλυση πριν το ματς με την Ακτή και συγκρατημένος σ'αυτήν πριν την Κόστα Ρίκα. Μας έβαλαν να παίξουμε κόντρα ρόλο. 
16:09
Μιλτος4 : Ενα λάθος που προσεξα χθες και το χα δει και στον ΠΑΟΚ οταν ηταν ο Σαντος ειναι οτι οταν βρισκεται πισω στο σκορ βαζει μεσα ολους τους επιθετικους που εχει στον παγκο με αποτελεσμα να κοβεται η ομαδα στη μεση.
16:09
Ο Φέργκιουσον το έκανε για χρόνια και κανείς δεν του έλεγε τίποτα. Το θέμα είναι τι κάναμε στο 0-0 και στο 11vs11.
16:11
Κώστας : Καλησπερα, συγχαρητηρια στην Εθνικη μας πρωτιστως για την πορεια της φετινο Μουντιαλ! Περα απο αυτα ομως μηπως ηρθε ο καιρος να σταματησουμε να παιζουμε με την εντεκαδα του 2004 και επιτελους να δωσουμε ευκαιριες σε νεα παιδια; Δοξα το Θεο ταλεντα εχουμε. Ο Καραγκουνης εκανε το σωστο βημα και απεχωρησε, μηπως ηρθε και σειρα των Κατσουρανη, Γκεκα, Σαμαρα κλπ;
16:13
Από που κι ως που παίζουμε με την ενδεκάδα του 2004; Και τι είναι η Εθνική για να δίνει ευκαιρίες σε νέα παιδιά, το Να η ευκαιρία; Όσοι αναδεικνύονται ως πρωταγωνιστές των ομάδων τους, βρήκαν θέση στην Εθνική και παίζουν. Γιατί δεν κοιτάτε ποιοι παίζουν και ψάχνετε μονίμως ποιοι δεν παίζουν;
16:14
orange_iguana : Γειά σου Θέμη! Πρώτα απ'όλα να δώσουμε συγχαρητήρια στους διεθνείς γιατί το πάλεψαν όσο μπορούσαν αν μη τι άλλο. Κατά τ'άλλα θα δώσω μεγάλο "φταίξιμο" στον Σάντος, όχι μόνο για τις επιλογές κατά τη διάρκεια του αγώνα(που ούτως ή άλλως δεν ξέρεις από πριν πως θα σου βγουν) αλλά κυρίως για τη διαχείριση της Εθνικής μέχρι το Μουντιάλ, πράγμα που "βγήκε" στα παιχνίδια στη Βραζιλία. Τι εννοώ; Για παράδειγμα η εμμονή στον Σαμαρά αριστερά ή στη χρησιμοποίηση Κατσουράνη έκανε τα παιδιά που μπήκαν στις θέσεις τους και απέδωσαν πολύ καλά να μην έχουν συνοχή με τους υπόλοιπους. Αυτά τα πράγματα δουλεύονται με το καιρό και αυτό δεν έγινε στην Εθνική παρά μόνο όταν...δεν πήγαινε άλλο. Ελπίζω ο Ρανιέρι να δουλέψει την Εθνική ως ομάδα και όχι ως "κλίκα" ιστορικών παικτών..
16:17
Εσύ μιλάς για "κλίκα". Εγώ ξέρω πως τους πρωταθλητές δεν τους σταματάς απ'την Εθνική, αλλά σταματάνε μόνοι τους. Έτσι συμβαίνει σε όλες τις Εθνικές ομάδες, ειδικά όταν οι επιτυχίες είναι συνεχόμενες. 
16:17
Petros : Ο Τερματοφύλακας της Κόστα Ρίκας Είπε μετά το Ματς ότι γνώριζε πως τα κτυπά τα πέναλτι ο Γεγκας γιατί συνυπήρξαν μαζί για ένα εξάμηνο στην Λαβαντε( και ευτυχώς δεν άλλαξε τρόπο επισήμανε !!) εμείς δεν την ξέραμε αυτή την Λεπτομέρεια και να βάλουμε κάποιον άλλον ...
16:17
Γιώργος : Δεν έπρεπε ο Σάντος να το ξέρει ή ο Γκέκας να ενημερώσει ότι ήταν παλιά συμπαίκτες με τον Νάβας στην Λεβάντε;
16:19
Το ήξερε ο Γκέκας και αυτός είχε την ευθύνη του να επιλέξει άλλη γωνία ή όχι. 
16:19
herk_76 : Πληρώσαμε το ότι πήγαμε εκεί χωρίς σεντερ φορ σε καλή κατάσταση? Στα καλά ανεβάσματα και σέντρες των ακραίων μπακ, η μία επαφή του Κλάους θα μπορούσε να είναι χρήσιμη?
16:22
Το πρωτό που χρειαζόμαστε είναι έναν all around φορ, που θα προσφέρει σε όλα τα σημεία του αγώνα και δεν θα περιμένει μόνο τη φάση της μιας επαφής. Έναν τέτοιο έχουμε, τον Μήτρογλου, που δυστυχώς δεν τον είχαμε υγιή στο τουρνουά. Χωρίς αυτόν, η λύση ήταν ο Σαμαράς, που αργήσαμε πολύ να τον υιοθετήσουμε και κακώς δεν δοκιμάσαμε καθόλου στα φιλικά. 
Τώρα, αν μιλάμε για φορ μιας επαφής, κι εγώ θα προτιμούσα τον Κλάους, το έχω γράψει όταν έγινε η επιλογή. 

16:22
Tsivaldo : Ρε παιδιΑ ο γκεκας είχε πριν το χθεσινό 19/22 πεναλντι και 11 σερί τα τελευταία ,το παιχνίδι έπρεπε να το πάρουμε πριν τα πεναλντι τόσες ευκαιρίες χάσαμε , απλά δεν μας πήγε
16:24
Μη συγκρίνεις τα ποσοστά στα πέναλτι στην κανονική διάρκεια των αγώνων με τα πέναλτι στο τέλος. Ένα πέναλτι σε αγώνα μπορεί να είναι εντελώς αδιάφορο, μπορεί ήδη να κερδίζεις 2-0 ή να χάνεις με 3-0. Και όχι, δεν είχαμε όσες ευκαιρίες θα έπρεπε. 
16:25
χρηστος : δεν θελω να σε φερω σε δυσκολη θεση αλλα πες μου πραγματικα,ανεξαρτητα απο τον ποιος θα εμπαινε θα εβγαζες τον μανιατη σε εκεινο το χρονικο σημειο και θα κρατουσες μεσα τον καραγκουνη που δεν αντεχε αλλο βιολογικα?
16:26
Θα κρατούσα και Μανιάτη και Καραγκούνη για λίγο ακόμα στο ματς. 
16:27
Αλέξης : Ότι και να λέμε τώρα δεν έχει σημασία , σημασία θα είχε εάν εχθές τόσο ο προπονητής όσο και οι συνεργάτες του και κατ' επέκταση οι παικτες δούλευαν την μπάλα με πιο καθαρό μυαλό και κινήσεις, η αριθμητική υπέροχη αντί να μας βοηθήσει πιο πολύ μας έκανε φλύαρος και μας άγχωςε κατα τη διάρκεια του άγωνα ,δίχως επιθέσεις ουσίας , με εξαίρεση 3 η τεσσάρων ευκαιριών και αυτές ύστερα απο προσωπικές πρωτοβουλίες παικτών . Δίχως να κατακρίνουμε παίκτες και προπονητές , απλά εκατέρωθεν υπήρξε σύγχυση και πανικός .
16:27
Συμφωνώ. 
16:28
Βαλαντης : Γεια σου θέμη. Πιστεύεις ότι ήταν σωστό αυτό που έκανε ο διαιτητής στον Σάντος
16:28
Τι του έκανε;
16:28
takis : Αν το δεις από την ανάποδη (ή ακομα και αντικειμενικα) η Κοστα Ρικα αξιζε να περασει κανανε μεγαλο ματς και στο 11 εναντιον 11 κραταγανε ανετα το αποτελεσμα με την αλλαγη του Σαντος! Οποτε οπως λες και εσυ, κριμα αλλα όχι αδικο!
16:29
Συμφωνώ. Οι ομάδες κρίνονται με βάση το δικό τους πλάνο. Και το δικό τους πήγε καλύτερα απ'το δικό μας. Αξίζαμε να περάσουμε κι εμείς, μην παρεξηγηθώ. Αλλά αν μπούμε στη θέση τους, θα καταλάβουμε πως εκείνοι ήταν περισσότερο ευχαριστημένοι με όσα πέτυχαν στο χορτάρι. 
16:30
Δημήτρης : Θεωρείς λάθος την χρησιμοποίηση Καρνέζη? Στα πεναλτι μου έδεινε την εντύπωση ότι και κουβέρτα να του πετούσαν δε θα την έπιανε...
16:33
Αυτός είναι ο καλύτερός μας, αυτός έπαιξε. Ο ίδιος και το ιατρικό team ξέρουν σε τι κατάσταση ήταν. Δεν είχε νεύρο και ψυχολογία στα πέναλτι, χωρίς αυτό να σημαίνει πως του αποδίδουμε τον αποκλεισμό. 
16:33
Stuttgart Zuffenhausen : Ενα τεράστιο μπράβο. Κάνανε ότι μπορούσανε. Μόνο λίγο τύχη να είχανε θα το περνάνε. Τρομερή χαρα. Και αν κάποιος πιστεύει ότι μπορεί να κριτικαρει αυτα τα παιδια τότε ειναι σκατοελληναρας οπως περίπου 1/3 της φυλής μας. Ατυχία είχε η εθνική τίποτα άλλο...ένα τεράστιο μπράβο και ευχαριστώ για ακόμα μια φορά.
16:33
Highlander : * Έχεις καμιά πληροφορία που θα βρει δουλεια ο Σάντος? * Από το μουντιάλ, ποιοί παίκτες πιστεύεις ότι ανέβηκε η αξία τους? * Στο χέρι-πέναλτι του Τοροσίδη ξέρεις ποιά ήταν η θέση του διαιτητή? Εγώ δεν έχω εικόνα. * Τέλος, σχολίασέ μου σε παρακαλώ την συμπεριφορά του Μανιάτη στην αλλαγή του... thank you.
16:38
Δεν ξέρω κάτι για Σάντος, ούτε έχω προσέξει τη θέση του διαιτητή. Ο Μανωλάς υποθέτω πως ανέβηκε κι άλλο σε εκτίμηση, αν και οι σοβαρές ομάδες δεν κρίνουν τους παίκτες από 3-4 ματς σε τουρνουά, αλλά τους παρακολουθούν σε βάθος χρόνου με την κανονική τους ομάδα. Όσον αφορά τον Μανιάτη, δεν ξέρω αν εκείνη τη στιγμή είχε νεύρα που χάναμε, που γινόταν αλλαγή ή που έμπαινε ο Κατσούρ στη θέση του. Θα μπορούσε να αντιδράσει καλύτερα. 
16:41
ΤΑΚΗΣ : Συνγχαρητηρια στην Εθνικη. Προσωπικα ειμαι περισσοτερο τσαντισμενος παρα λυπημενος διοτι μονοι μας θεσαμε το πηχη ψηλα και μονοι μας χασαμε αυτο το ματς στις λεπτομερειες (ειναι και θεμα εμπειριας διαχειρισης τετοιων παιχνιδιων). Δε περιμενα παντως να χτυπησει πεναλτυ ο Γκεκας αλλα τα τελευταια 2 ο Σαμαρας με Καραγκουνη.
16:41
Ο Σαμαράς ζήτησε να μην εκτελέσει. 
16:43
Γιάννης Κ : Θέμη καλησπέρα. Πρώτα απ’ όλα συγχαρητήρια στην Εθνική. Και μόνο που μας κάνουν όλους να ονειρευόμαστε αξίζουν πολλά συγχαρητήρια. Συμφωνώ με την ανάλυση σου και πιστεύω ότι η ομάδα δεν είχε προετοιμάσει ένα plan B για το τι έπρεπε να κάνει εάν βρεθεί πίσω στο σκόρ. Από το 2004 και μετά, το χαρακτηριστικό γνώρισμα αυτής της ομάδας πιστεύω ότι είναι το πάθος (όταν το βγάζει) στο παιχνίδι της αλλά για να βγάλει το πάθος μέχρι στιγμής έπρεπε να βρεθούμε με την πλάτη στον τοίχο( είτε να χρειαζόμαστε οπωσδήποτε νίκη στο τελευταίο ματς είτε να πρέπει να γυρίσουμε σκόρ).
16:46
Δεν υπάρχουν ομάδες που να είναι καλές σε δύο διαφορετικά στιλ παιχνιδιού, γι'αυτό μη ζητάτε πράγματα που δεν γίνονται. Η Ολλανδία πχ κατέβηκε να παίξει με 3-5-2 και πίσω απ'την μπάλα. Χθες που έπαιξε με ομάδα που την περίμενε σωστά ήταν όσο καλή ήταν με την Ισπανία; Η Εθνική μας έκανε για μια ακόμη φορά ένα μεγάλο ματς στο ρόλο που μας ταιριάζει στο παιχνίδι με την Ακτή. Πίσω απ'την μπάλα, με καλή άμυνα, πίεση στην μπάλα, τρέξιμο στην κόντρα. Με αυτό το στιλ έχουμε πετύχει τα πάντα. Ξέρουμε πως δεν είμαστε το ίδιο καλοί με την μπάλα και ΔΕΝ γίνεται να είμαστε εξίσου καλοί. 
16:48
matsampokitos : Συμφωνώ μαζί σου ότι έπρεπε να πιέσουμε με ατομικές ενέργειες και κοντινλς πάσες στα όρια και μέσα στην περιοχή τους αντί να καταφεύγουμε σε γιόμες που στη συντριπτική πλειοψηφία τους έβγαιναν και πολύ άουτ. Πιστεύεις ότι αν είχαμε τέρμα επιπέδου Νικοπολίδη περνάγαμε χτες? Επίσης, συμφωνείς ότι η συμπεριφορά του σάντος στον πάγκο ήταν πολύ αρνητική για την ψυχολογία μας στο τέλος?
16:50
Νικοπολίδης δύσκολα θα βγει άλλος. Η συμπεριφορά του Σάντος δεν ήταν ανάλογη της εμπειρίας, τόσο της δικιάς του, όσο και της ομάδας μας. Πανικός, νεύρα, βιασύνη. Μετά το 1-0 αντιδράσαμε όπως αντιδρούσαν οι ομάδες στην Πορτογαλία το 2004.
16:51
herc_76 : Επειδή έγινε λίγο ντόρος για την αλλαγή του Μανιάτη τη θεωρώ πολύ σωστή. Είμαστε με παίκτη παραπάνω, οι Κοσταρίκανοι είναι πίσω, δε βγαίνουν άρα δεν έχεις ανάγκη τόσα τρεξιματα για κάλυψη, αλλά παίκτη που πατάει περιοχή. Και ο Καρα και ο Κατσου είτε πατώντας περιοχή, είτε απο στημένα είναι πιο πιθανό να σκοράρουν.Χώρια που έχουν καλύτερα ελεύθερα χτυπήματα.
16:51
Petros : Χωρίς σεντερ φορ δεν πας πουθενά..... η κάποιον να βάζει γκολ ...Αυτό είναι το πιο σωστό Εδώ Ολόκληρη Ουρουγουάη χωρίς σέντερ φορ δεν προχώρησε
16:54
Το "χωρίς φορ" έχει δύο σκέλη. Πρώτα τις κλήσεις. Το δεύτερο σκέλος είναι πως ο Σάντος άργησε πάρα πολύ να καταλάβει πως οι φορ που κάλεσε δεν έχουν πολλά να δώσουν στη Βραζιλία. Φάνηκε στο 1ο φιλικό, φάνηκε στο 2ο, φάνηκε στο 3ο, φάνηκε με την Κολομβία, φάνηκε με την Ιαπωνία. Πέρασαν πέντε ματς για να κάνουμε το μόνο που μπορούσαμε με την συγκεκριμένη 23άδα, να στείλουμε τον Σαμαρά στην κορυφή.
16:54
Ζαφείρης : Η Εθνική μας έκανε υπερήφανους ακόμα μια φορά, όμως μας απαγοήτεψε ο τρόπος που αποκλειστήκαμε. Σίγουρα ποιο πολύ χάσαμε εμείς, και το εννοώ πριν τα πέναλτι, παρά μας κέρδισαν. Πάντως δεν βοήθησαν οι αλλαγές καθόλου. Με Μήτρογλου-Γκέκα γίναμε προβλέψιμοι και στάσιμοι στον αγωνιστικό χώρο. Το έβλεπαν και οι Κοσταρικανοί και περίμεναν τα γεμίσματα. Επίσης δεν κατάλαβα την αλλαγή του Μανιάτη με τον Κατσουράνη. Με Σάμαρη-Μανιάτη και κάποιο Φέτφα θα τους πνίγαμε πιστεύω στην παράταση και θα μπορούσαμε 2-3 γκολ.
16:56
Συμφωνώ στη γενική ματιά. Χαίρομαι πραγματικά που μπορούμε να συζητάμε για πράγματα που δεν κάναμε καλά σε μια ιστορική ευκαιρία και να το κάνουμε με ψυχραιμία. 
17:04
koostas : πως ηταν γενικα ο καρνεζης στο τουρνουα? εχει ευθυνη για το χθεσινο γκολ? γιατα πεναλτι? του καμπελ και το τριτο δεν ηταν σχετικα ευκολα για ενα καλο τερμα?
17:05
Συνολικά δεν έκανε και το καλύτερο τουρνουά. Το ιδιο ισχύει και για τον Σαλπιγίδη. Οι υπόλοιποι πήγαν πάνω-κάτω όπως τους περιμέναμε και κάποιοι ξεπέρασαν τις προσδοκίες. 
17:05
takis : αποψη για ματς του καμπελ? Το συζηταγα, για μενα εκανε μεγαλο ματς καποιοι φιλοι μου λεγανε πως ηταν μετριος. Ηταν φοβερες οι μαχες με το αμυντικο μας διδυμο!
17:07
Ηρωικός ήταν, ειδικά στο διάστημα που έπαιζε 40 μέτρα μακριά απ'τους συμπαίκτες του, με κράμπες και απέναντι σε ένα πολύ καλό αμυντικό δίδυμο. 
17:07
koostas : πιστευεις οτι η φιφα μας επαιξε καλα διαιτητικα, και εμας και την ολλανδια, με τον φοβο, με τις συνεχεις προκρισεις ομαδων λατινικης αμερικης, να εκφυλισθει το μουντιαλ σε κοπα αμερικα ?
17:08
Δεν μπαίνω σε τέτοιες διαδικασίες. Αν μπεις, πάντα θα βρεις κάτι για να στηρίξει τη θεωρία σου. Καλή διαιτησία είχαμε, δεν πιστεύω πως μας έσπρωξαν. 
17:08
Yevgeni : Το παιχνίδι ήταν πράγματι κόντρα στη λογική της Εθνικής - δύσκολα δημιουργούμε απέναντι σε κλειστή άμυνα. Υπό αυτό το πρίσμα δεν τα πήγαμε και άσχημα: πολλά σουτ - όχι όλα με τις καλύτερες προυποθέσεις είναι αλήθεια - και αρκετές ευκαιρίες. Υπό αυτό το πρίσμα και η αλλαγή Κατσουράνη είναι σωστή - είναι από τους λίγους παίκτες πουθ έχει κάθετη πάσα και θα μπορούσε να σπάσει την άμυνα της Κ.Ρίκα. Σε μία φάση παρολίγο να γίνει κι αυτό, αλλά ο Γκέκας δεν εκμεταλλεύτηκε. Έχεις κάποιο σχόλιο για τη συμπεριφορά Μανιάτη στην αλλαγή του; Με όλο το σεβασμ'ο στην αξία και στην προσφορά του, έχω την εντύπωση ότι - εκτός γηπέδου - δεν λειτουργεί "ομαδικά" στο πνεύμα της Εθνικής.
17:11
Χαίρομαι που καταλαβαίνεις τη δυσκολία του ρόλου που μας έδωσαν οι Κοσταρικανοί. Δεν συμφωνώ πως τα πήγαμε πολύ καλά, το εξηγώ αναλυτικά και στο σημερινό κείμενο. Ο Μανιάτης βρέθηκε να παίζει σε Μουντιάλ υπό καθεστώς τρομακτικής πίεσης από ερυθρόλευκο οπαδισμό. 
17:11
herc_76 : Επειδή έγινε λίγο ντόρος για την αλλαγή του Μανιάτη τη θεωρώ πολύ σωστή. Είμαστε με παίκτη παραπάνω, οι Κοσταρίκανοι είναι πίσω, δε βγαίνουν άρα δεν έχεις ανάγκη τόσα τρεξιματα για κάλυψη, αλλά παίκτη που πατάει περιοχή. Και ο Καρα και ο Κατσου είτε πατώντας περιοχή, είτε απο στημένα είναι πιο πιθανό να σκοράρουν.Χώρια που έχουν καλύτερα ελεύθερα χτυπήματα.
17:12
Εχουμε ξεφυγει? : Μάγκες, μου κάνει απίστευτα άσχημη εντύπωση ότι μετά από μία πορεία που πιθανότητα δεν θα ξαναδούμε στο υπόλοιπο της ζωής μας (και είμαι στα 30 μου) μιλάμε για "λάθη του Σαντος"!!!, "σφάλμα που δεν έπαιξε ο Κλάους" (ο ποιος?) κτλ κτλ, λες και την έχουμε ψωνίσει τελείως και θεωρούμε ότι γίναμε Βραζιλία. Δεν κοιτάζουμε να είμαστε λίγο πιο μετρημένοι, αυτή η ομάδα έβγαλε πιο πολυ ποιότητα απ'όσο θα ελπίζαμε, από τα σχόλια σας κάποιος που δεν είναι σχετικός θα έβγαζε το συμπέρασμα μεγάλης αποτυχίας!!! Δεν είμαι μεγάλη αδικία γι'αυτήν την ομάδα;
17:14
Η στεναχώρια μας και οι (ψύχραιμες) κουβέντες που κάνουμε γι'αυτά που θα μπορούσαμε να κάνουμε διαφορετικά αποδεικνύουν ένα πράγμα. Πως μεγαλώσαμε, ανεβάσαμε τον πήχη, εξακολουθούμε να έχουμε απαιτήσεις. Τελικά, μόνο όταν αποκλείεσαι έτσι το καταλαβαίνεις στο 100%
17:14
georgebest : δεν θελω να το παιξω προπονητης αλλα οσο παρακολουθω μπαλα δεν καταλαβα ποτε γιατι οταν βρισκεται μια ομαδα πισω στο σκορ ο προπονητης της βαζει επιθετικους και οχι μεσους...το θεμα ειναι να κρατησεις μπαλα στο κεντρο και να πιεσεις.το να παιξεις με 4 επιθετικους και να μην φτανει η μπαλα σε αυτους δεν εχει νοημα...
17:15
Το συζητήσαμε και πριν. Και μην ανησυχείς, δεν το παίζεις προπονητής αν έχεις μια άποψη που να μπορείς να στηρίξεις. 
17:15
dimitris : θεμη θελω να μου πεις ποιοι ελληνες παιχτες θεωρεις πως μπορουν στο μελλον να στελεχωσουν την εθνικη με αξιωσεις που δεν ειναι τωρα στην ομαδα
17:18
Όσοι γίνουν πρωταγωνιστές και ηγέτες στις ομάδες τους, όσοι πρώτα αποδείξουν πως μπορούν να κρίνουν παιχνίδια με την παρουσία τους. Αυτό έκαναν τα παιδιά του 2004 πριν στελεχώσουν την Εθνική. Δεν αρκούν τα καλά εξάμηνα και τα ελπιδοφόρα ματς. Για να παίξεις στην Εθνική πρέπει να κάνεις τη διαφορά, να ξεχωρίζεις σαν τη μύγα μεσ'το γάλα. 
17:19
georgebest : ρε παιδια δε φταιει κανενας γκεκας(στη θεση του θα μπορουσε να ειναι οποιοσδηποτε.).αφου επαιξαν με 10 παιχτες 1 ωρα και αντεξαν, αξιοι αυτοι.ναι εκαναν 1 φαση και εβαλαν 1 γκολ.ενα μεγαλο μπραβο στην εθνικη.μας στοιχισε για μενα οτι δεν ειχαμε τερματοφυλακα.δε μπορει να παιζει βασικος ο καρνεζης με 2 παιχνιδια φετος μεσα στη σεζον.ο γλυκος εχει καλυτερες τοποθετησεις καλυτερες εκτιναξεις αλλα οι εξοδοι ειναι κλαφτα χαραλαμπε.σιγουρα ο σαντος εχει καταλαβει το λαθος που εκανε να αφησει εκτος τον αθανασιαδη.στην αρχη τον καταλαβαινα που δεν τον πηρε γιατι ειναι ενας παιχτης που δεν εχει βαλει ποτε τετ-α τετ.αλλα 1ον.η εθνικη γκολ στην αναμπουμπουλα βαζει συνηθως και ο κλαους ξερει να παιρνει καλες θεσεις στην περιοχη 2ον)μητρογλου και γκεκας δεν μπορουσαν να βοηθησουν.ειδικα ο πρωτος μεγαλη απογοητευση.σιγουρα κλαους ή παπαδοπουλος χωρουσαν στην ομαδα
17:20
koostas : συμφωνεις οτι ολλανδια και βραζιλιες εχουν τρομερα ευκολο (για τη φαση που βρισκομαστε) σταυρωμα για να περασουν στους 4?
17:20
Από εδώ και πέρα, μπορεί. Χιλή και Μεξικό ήταν πολύ δύσκολοι αντίπαλοι στους 16.
17:20
mhtsos : ο καρνεζης ειναι πολυ καλος κιπερ στο μουντιαλ μου εδωσε την εντυπωση οτι ηταν ψαρωμενος σε ολα τα παιχνιδια
17:21
Στο επόμενο καλύτερος και πιο έτοιμος. 
17:21
kostas : εκ των υστέρων μάλλον αποδεικνύεται πως θα μας ταίριαζε καλύτερα η Ιταλία ή η Ουρουγουάη ως αντίπαλος..θα παίζαμε αγώνα στο στυλ που μας βολεύει και που έχουμε (μόνο σε αυτό..) εκπαιδευθεί επαρκώς!
17:22
Και εκ των προτέρων. Προσωπικά είχα μεγαλύτερη αισιοδοξία με την Ακτή (παρότι το Χ θα σήμαινε αποκλεισμός), παρά με την Κόστα Ρίκα.
17:23
George T : Είστε σίγουροι ρε παιδιά ότι ο Καραγκούνης είναι 38 ετών; Το κοντέρ έγραψε 13619 μέτρα σε 129'48'' όταν ο δεύτερος Χολέμπας είχε 12891. Έκανε και το γρηγορότερο σπριντ του στην παράταση.
17:25
Δεν είναι όλοι οι παίκτες ίδιοι παιδιά. Άλλος μπορεί να μην αντέχει στα 29, άλλος στα 34 κι άλλος να μπορεί στα 37. Είναι θέμα σκαριού, αθλητικής ζωής, επαγγελματισμού. Λίγοι Έλληνες ποδοσφαιριστές είχαν ή έχουν τον επαγγελματισμό του Καραγκούνη. 
17:25
κέλτης : θέμη μου φαίνεται ή οι κοσταρικανοί είχαν δουλέψει πολύ τα πέναλτι; όχι ότι τα δικά μας ήταν άσχημα.
17:28
Έτσι φάνηκε. Πάντως επιβεαιώθηκαν δυστυχώς όλα τα συμπεράσματα του Penalty Report. Προκρίθηκε η ομάδα που εκτέλεσε πρώτη, χάθηκε το πέναλτι που χάνετε πιο συχνά απ'όλα, το 8ο. 
17:31
Και εννοείται πως η απόκρουση έγινε εκεί που γίνονται οι περισσότερες στα πέναλτι του Μουντιάλ.
17:32
γιωργος : τα πραγματα ειναι απλα ρε θεμη.. δεν ημασταν κακοι.. δεν ημασταν ατυχοι δεν θεωρω πως μας επιασαν κοροιδο.. καποιος επρεπε να περασει.. αυτοι ηταν οι αλλοι...την αλλη φορα θα ειμαστε εμεις...
17:32
Προφανώς και θα μπορούσαμε να έχουμε περάσει. Αλλά πιστεύω πως μας έπιασαν κορόιδο. Πέτυχαν ο,τι ήθελαν να πετύχουν, και στα 90' και στα 120'. 
17:33
stelios : πιστεύεις ότι αν η αποστολή είχε αντί για μήτρογλου και γκέκα, παπαδόπουλο και αθανσιαδη, θα μπορούσαμε ν είχαμε διαφορετικό αποτέλεσμα?
17:35
Μπορεί. Αλλά σας θυμίζω τα εξής. Ελάχιστοι συμφωνούσαν όταν έγραψα κείμενο που είχε Poll για το αν πρέπει ο Μήτρογλου να πάει στο Μουντιάλ ή όχι. Την παραμονή της πρεμιέρας κάναμε poll για την ενδεκάδα της Εθνικής και πρώτος σε ψήφους για να παίξει κορυφή ήταν ο Μήτρογλου και πίσω του ο Γκέκας. Εύκολο είναι τώρα να συζητάμε, αλλά οι προβληματισμοί θα έπρεπε να υπάρχουν και πιο πριν. 
17:35
orange_iguana : O Μανιάτης εκνευρίστηκε που βγήκε και λογικά κατά την άποψη μου καθώς έτρεχε σαν τρελός σε όλο το παιχνίδι ως τότε και γενικά μαζί με τον Κάρα ήταν οι πιο παθιασμένοι στον αγωνιστικό χώρο
17:37
κωστας : ο κατσουρ σταματησε κ αυτος;;
17:38
Δεν έχει ανακοινωθεί κάτι τέτοιο, συνεχίζει κανονικά. 
17:38
thanasis : aporw giati kaneis den exei pei akomi tipota gia tis pases mas kai pws katevazame tin mpala mexri na faei kokkini i kosta rika kai na kleistei?ek twn usterwn fanike oti mas eleipse o katsour,daifwneis?
17:40
Μας έλειψε το να περάσουμε την μπάλα στο κενό ανάμεσα στις γραμμές της Κόστα Ρίκα. Θα μπορούσε να το κάνει ο Σάμαρης, ο Καραγκούνης, ο Μανιάτης. Όταν πια μπήκε ο Κατσουράνης, το ζητούμενο πια δεν ήταν αυτό, αλλά η μπαλιά στην πλάτη της άμυνας και το καλό άνοιγμα στο πλάι. 
17:40
orange_iguana : O Μανιάτης εκνευρίστηκε που βγήκε και λογικά κατά την άποψη μου καθώς έτρεχε σαν τρελός σε όλο το παιχνίδι ως τότε και γενικά μαζί με τον Κάρα ήταν οι πιο παθιασμένοι στον αγωνιστικό χώρο
17:40
Νικόλας : Εμένα η κοστα ρικα μου φάνηκε σαν τον κακό εαυτό της εθνικής Ελλάδος . Συμφωνείτε με αυτο ;
17:42
Είχαν σχέδιο που μοιάζει με το δικό μας (με διαφορετική διάταξη) και το υπηρέτησαν όσο καλύτερα μπορούσαν. Στο παρελθόν το έχουμε κάνει καλύτερα απ'αυτούς, αλλά αυτό δεν λέει κάτι. 
17:45
κωστας : θεμη μπορεις να αναλυσεις λιγο τη φαση του γκολ που δεχτηκαμε γιατι πιστευω οτι εκει αλλαξε η ιστορια...τι λαθος εκανε ο καρνεζης?? η θεση του σαμαρη ηταν εκει?
17:46
Ο Σάμαρης βγήκε στο πλάι, ο Μανιάτης δεν έκλεισε όσο γρήγορα θα έπρεπε πάνω στον Ρουϊς.
17:46
Χάρης : Περίεργο που ο Σαμαράς ζήτησε να μην εκτελέσει, αλλά προφανώς και σέβεσαι την επιθυμία του τέτοια ώρα! Δεν τη θεωρώ παράλογη τη συμπεριφορά Μανιάτη - θεωρώ ότι δεν ήθελε να βγει κ μέσα στην ένταση 'τρελάθηκε'. Δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση ότι το πρόβλημά του ήταν ο Κατσούρ. Φάνηκε πάντως ότι η ομάδα έχει πρόβλημα στο σέντερ φορ (πολύ κακή κατάσταση του μήτρογλου, ανεπαρκής ο γκέκας) - θα μου πεις το ξέραμε. Ίσως ο κλαους να ήταν η καλύτερη επιλογή απλά έπρπε να τον είχε για κανα χρόνο να παίζει στην εθνική θεωρώ. Από τα παιχνίδια που είδαμε πάντως θεωρώ ότι μας χρειάζεται ένας σοβαρός Σάμαρης στο κέντρο (μέχρι το 30 κάνει αστεία λάθη κ τα ίδια κάνει στον οσφπ) γιατί αυτός κ ο Κατσουρ ήταν οι μόνοι που μπορούσαν να κάνουν παιχνίδι με εμπνεύσεις. Ο Σαλπι δυστυχώς δεν μας καλύπτει πλέον. Χρειάζεται ένας πιο συγχρονος χαφ στη θέση του, πιο απειλητικός. Ο Χολέμπας είναι πολύ καλός αν έχει κάλυψη (όχι Σαμαρά μπροστά του προς θεού!), με το Χριστοδουλόπουλο δεν τα πήγε άσχημα. Το κακό με το Σαμαρά είναι ότι δεν είναι αξιόπιστος αμυντικά οπότε δεν είναι πολύ εύκολο να τον βάλεις στα άκρα κ να μην κινδυνεύσεις. Από την άλλη έχει άριστο κοντρολ στις μακρινές μπαλιές σε αντίθεση με τους άλλους επιθετικούς μας και αυτό είναι απαραίτητο στον τρόπο παιχνιδιού μας.
17:46
Σε συγχαίρω για την ψυχραιμία της ματιάς σου. 
17:47
ΜJ-23 : Ισχύει ότι ο Ρόμπεν αρνήθηκε χθες να εκτελέσει το πέναλτι στις καθυστερήσεις?(Αν ναι θα με εκπλήξει)Ποια η γνώμη σου γενικά γι'αυτόν ως ηγέτη?
17:50
Δεν αρνήθηκε. Αυτός θα το εκτελούσε (αφού ο Φαν Πέρσι ήταν στον πάγκο), αλλά είπε πως σκέφτηκε πως ο Χούντελαρ θα είναι καλύτερη επιλογή. Μεγάλος ηγέτης είναι ο Ρόμπεν, γιατί θέλει την μπάλα στα πόδια του είτε παίζει καλά, είτε όχι. Για κάποιους ήταν loser. Εγώ λέω πως loser είναι μόνο όσοι χρησιμοποιούν τη λέξη loser. 
17:50
Γιάννης Σ. : Καλησπέρα. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά. Ηθελα να σχολιάσω πως από τη στιγμη που εφυγε ο Μήτρογλου από τον Ολυμπιακο και ουσιαστικά σταματησε να παίζει μπάλα προβλιματιστηκα πως στην Εθνική(με βαση την εικόνα των προκριματικών) αλλα και στον Ολυμπιακό(Champions League) θα αναπληρώναμε αυτό το κενο. Τελικα φάνηκε ότι ή αποφαση πωλησης του ήταν μοιραία και στοίχησε σε όλους. Μεγάλο αυτογκόλ. Χαιρετισμους από Ορεστιαδα
17:50
Tasos13 : Θέμη Καλησπέρα. Νομίζω μόλις προσπεράσουμε τη καλοκαιρινή όαση του μουντιάλ πρέπει να μας ετοιμάσεις ένα άρθρο για την απίστευτη καριέρα του Καραγκούνη σε όλες τις Εθνικές μας ομάδες (στατιστικά, διακρίσεις, αποτυχίες, στιγμές που ανέδειξαν την ψυχή και προσωπικότητά του, σύγκριση με αντίστοιχους ηγέτες άλλων εθνικών ομάδων, κτλ.)
17:50
NickTheFox : Καλησπέρα από Καστοριά. Μια πρώτη προσωπική σου εκτίμηση για τη μετά Σάντος εποχή? δηλαδή τρόπος παιχνιδιού , φιλοσοφία της ομάδας κτλ
17:52
Ο,τιδήποτε δεν θα βγάλει την ομάδα που τη ρότα που κρατάει απ'το 2001 και μετά. Έχουμε στιλ, έχουμε τρόπους, αυτοί είμαστε, έτσι πετυχαίνουμε, έτσι και να προχωρήσουμε. 
17:54
Συζητάμε απ'τις 16.30, ώρα να την κλείσουμε και αυτήν την κουβέντα. Σας ευχαριστώ για την παρέα, όπως κάθε φορά, αλλά περισσότερο για την ψυχραιμία σε μια δύσκολη μέρα. Καλό απόγευμα. 

News 24/7

24MEDIA NETWORK