Η συζήτηση με τον Σταύρο Γεωργακόπουλο

Ο Σταύρος Γεωργακόπουλος συνομίλησε για περισσότερες από 3 ώρες με τους αναγνώστες του Contra.gr για τις μεταγραφικές κινήσεις του Ολυμπιακού, την αναπλήρωση των κενών που αφήνουν οι Ανδρέας Σάμαρης και Κώστας Μανωλάς και για τον επιθετικό που θα πάρει ο Βαγγέλης Μαρινάκης.

Η συζήτηση με τον Σταύρο Γεωργακόπουλο

Ο διάλογος:

10:52
Σε πολύ λίγο, ο Σταύρος Γεωργακόπουλος θα αρχίσει το live chat για όλα τα τρέχοντα ζητήματα του Ολυμπιακού. Μπορείτε να στείλετε τις ερωτήσεις σας από τώρα, πατώντας στο πράσινο πλαίσιο
11:06
Καλημέρα σε όλους. Δεύτερη ζωντανή συζήτηση μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες, καθώς οι εξελίξεις στον Ολυμπιακό τρέχουν, η συμμετοχή σας είναι εντυπωσιακή και τα ερωτήματα πέφτουν βροχή. Θα επαναλάβω ότι δεν χρειάζεται να στέλνετε την ερώτησή σας περισσότερο από μία φορά και προτιμήστε να γράφετε στα ελληνικά. Ευχαριστώ
11:06
δημητριος : 15 για μανωλα,15 μητρογλου,10 σαμαρη,5 βαις=45 εκ..για ν παρει τον αφελαι δανεικο κ κτ αλλους ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ.αυτο δν πιστευεις οτι ειναι η αιτια για το αδειο καραισκακης?
11:11
Καλημέρα. Είναι διαφορετικό να πούμε ότι το γήπεδο δεν γεμίζει, παρά ότι είναι άδειο. Και στο φιλικό με τη Μπιλμπάο, αλλά και στην πρεμιέρα με τη Νίκη Βόλου στο Καραϊσκάκη βρέθηκαν 15.000 φίλαθλοι και πλέον. Φέτος η ομάδα έχει κάνει ίσως τις καλύτερες μεταγραφές των τελευταίων χρόνων, σύμφωνα τουλάχιστον με όσα έχουμε δει ως τώρα. Το ότι δεν γεμίζει το γήπεδο σε κάποια παιχνίδια έχει να κάνει με το γεγονός ότι κάποιοι νιώθουν κορεσμένοι και κάποιοι άλλοι επιλέγουν συγκεκριμένους αγώνες ή δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα. 
11:12
dimi : τα vip διαρκειας αρσεναλ,τσελσι κ.α. ειναι ΕΛΑΧΙΣΤΑ ακριβοτερα απ τ ολυμπιακου κ τ παναθηναικου..πώς τ δικαιολογεις?
11:13
Εάν ισχύει δεν το δικαιολογώ. Καλύτερα γεμάτο γήπεδο με φθηνότερο εισιτήριο παρά μισογεμάτο με ακριβότερο. Η Ελλάδα δεν είναι Αγγλία. 
11:13
Στέλιος : Αρχικά, δεν νομίζω πως θα γίνει μεταγραφή επιθετικού εκτός του Άλαν Πουλίδο. Το κενό που άφησε ο Ανδρέας Σάμαρης πρέπει να αναπληρωθεί όπωσδήποτε με έναν παίχτη απο το πάνω ράφι που να μπορεί να ανταπεξέλθει στους ευρωπαικούς αγώνες. Εν συνεχεία, πιστεύω οτι ο Αυλωνίτης δεν έπρεπε να δωθεί στον Πανιώνιο εφόσον περίμεναν την αποχώρηση του Μανωλά.
11:15
Στην επίθεση θα έρθει ένας ακόμη παίκτης, ο Πουλίδο ή άλλος. Όσο το θέμα του Μεξικανού παραμένει μπερδεμένο τόσο μπαίνουν κι άλλοι στην εξίσωση. Και για τη θέση του Σάμαρη θα υπάρξει προσθήκη με τον Ντιόπ να επανέρχεται δυναμικά στο προσκήνιο. Ο Αυλωνίτης επέστρεψε στον Πανιώνιο ως δανεικός επειδή πολύ απλά κρίθηκε ότι δεν είναι έτοιμος να προσφέρει στην παρούσα φάση, ενώ για τη θέση του στόπερ υπάρχουν ακόμη οι Σιόβας, Αβραάμ, Αμπιντάλ και Μποτία. 
11:15
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ : ΚΑΛΗΜΕΡΑ.......ΕΡΩΤΗΣΗ...ΤΑ 4 ΣΤΟΠΕΡ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ....ΜΗΠΩς ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ...ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ????ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΥΡΜΠΕΛΗ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΜΗ ΣΤΗΝ ΠΑΕ?????
11:16
Ο Αμπιντάλ είναι γρήγορος, παρά τα χρονάκια του, αλλά κανείς δεν είναι τόσο γρήγορος όσο ο Μανωλάς. Αυτό είναι γεγονός. Θέλει δουλειά η ομάδα σε αυτό τον τομέα. Ο Κουρμπέλης είναι υπό παρακολούθηση...
11:18
Niklas Bendtner(i think) : so do you guys think that marinakis is going to buy a descent (a absolute need for ch.l. games) center back?i mean botia looks good,but slow, papadopoulos is at his worse period,abidal has class but way to slow and siovas is good with the ball and in the air,probably the best defender if he is injury free i mean... so dont you think it is mandatory to acquire a CB?
11:20
Η ερώτηση τέθηκε στα αγγλικά, η απάντηση θα δοθεί στα ελληνικά για να γίνει κατανοητή από όλους. Μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει απόφαση για να αποκτηθεί άλλος κεντρικός αμυντικός. Υπάρχουν τέσσερις στο ρόστερ και η ομάδα θα πορευτεί με αυτούς στη διάρκεια της σεζόν. Υπάρχει, ωστόσο, ενδεχόμενο ο κόφτης που θα αποκτηθεί να μπορεί να αγωνιστεί και στο κέντρο της άμυνας ως έξτρα λύση. 
11:21
Κώστας : Καλημέρα Σταύρο. Πιστεύεις ότι ο Ολυμπιακός μπορεί να κινηθεί για ροναλντίνιο(χάλασε η μεταγραφή με την παλμέιρας)και το διαψεύδει ώστε να μην υπάρξει απογοήτευση από τον κόσμο σε περίπτωση που χαλούσε η μεταγραφή του
11:22
Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε ως τώρα από ΠΑΕ και Μίτσελ δεν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο, εκτός κι αν γίνει η μεγάλη έκπληξη. 
11:24
Niklas Bendtner(i think) : and about saviola, he better leaves,he does nothing, i mean he is all experienced and stuff but the one thing that made him famous was his speed, hence the nick name "Rabbit"... he causes no problems but still he is paid to be benched?come on..with his money u can find someone a lot better
11:27
Όντως ο Σαβιόλα δεν έχει ξεκινήσει καλά τη φετινή σεζόν και ίσως είναι πολυτέλεια να μένει στον πάγκο ένας ποδοσφαιριστής, ο οποίος κοστίζει στην ΠΑΕ 3,8 εκατομμύρια ευρώ. Μέχρι στιγμής, πάντως, δεν έχει υπάρξει κάποια εξέλιξη ή πρόταση σχετικά με πιθανή παραχώρησή του. 
11:27
Γιαννης : καλες οι πωλησεις καλα τα λεφτα αλλα ποιοι θα ειναι οι αντικαταστατες τους???ονομα και θεση!!!!
11:28
Για την επίθεση αναμένονται εξελίξεις στο θέμα Πουλίδο, το οποίο είναι ακόμη στον αέρα. Για τη μεσαία γραμμή επανήλθε δυναμικά το όνομα του Ντιόπ της Λεβάντε, ενώ παίζει και το ενδεχόμενο έκπληξης.
11:29
Γιωργος : Σταυρο κατι ακουστηκε για τουλαλαν ξερεις κατι;
11:29
Δημήτρης : Σταύρο παίζει ο Τουλαλαν για τον θρυλο;
11:29
johnny7 : Σταύρο παίζει του Τουλαλάν?
11:37
Ο Τουλαλάν είναι όντως μια εξαιρετική περίπτωση. Το αν είναι πολύ καλός για να είναι αληθινός θα το γνωρίζουμε μέσα στις επόμενες ημέρες. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θέλει να φύγει από τη Μονακό, λόγω κακών σχέσεων με τον Ζαρντίμ. Πρώην συμπαίκτης με τον Αμπιντάλ στο Πριγκιπάτο, αλλά και με τον Σαβιόλα στη Μάλαγα. Οι Μαρινάκης, Βρέντζος θα πάνε σήμερα στο Μονακό για την αυριανή κλήρωση. Έχει έναν ακόμη χρόνο συμβόλαιο με δικαίωμα επέκτασης από την ομάδα του για άλλη μία σεζόν. Η Μονακό είναι ομάδα με την οποία έχει συνεργαστεί ο Ολυμπιακός στις περιπτώσεις των Μεντζανί, Εντινγκά. Υπάρχουν λόγοι και πιθανότητες να γίνει το μεγάλο deal, αλλά και αντικειμενικές δυσκολίες. Λογικό είναι, αν φύγει ο Τουλαλάν από την Μονακό να τον θέλουν κι άλλες ομάδες με μεγαλύτερο ίσως όνομα και πορτοφόλι. Από πλευράς Ολυμπιακού δεν υπάρχει ως τώρα ούτε επιβεβαίωση ούτε διάψευση του σχετικού δημοσιεύματος ("ΦΩΣ"), οπότε θα πρέπει να περιμένουμε τις όποιες εξελίξεις.  
11:38
Stavris : Καλημερα με το θεμα του Niang που βρισκοματστε?
11:39
Είναι μια περίπτωση που εξετάστηκε στο διάστημα που η ομάδα βρισκόταν στις ΗΠΑ για τα φιλικά, αλλά δεν προχώρησε. Από τότε δεν έχει ακουστεί κάτι σχετικά...
11:40
spyros_lef : Τι γίνεται με Σαβιόλα? Για ποια θέση τον υπολογίζει ο Μίτσελ, δεκάρι αντι-τσόρι ή δεύτερος επιθετικός μαζί με μπενίτες ή όποιος άλλος έρθει?
11:41
Ο Σαβιόλα παίζει είτε στη θέση του μεσοεπιθετικού όταν η ομάδα παίζει με έναν φουνταριστό, είτε μπροστά στο 4-4-2 το οποίο έχει δοκιμάσει ο Μίτσελ σε κάποια φιλικά μέχρι τώρα. 
11:41
giannis : Καλημερα Σταυρο.Εχουμε τιποτα νεοτερο με το χαφ;Παιζει ο Τουλαλαν;
11:42
Περιμένουμε την αντίδραση της διοίκησης σχετικά με το θέμα Τουλαλάν, ενώ είναι πάντα γερά στο παιχνίδι ο Ντιόπ. Ο Σαντόμ προτιμά να μείνει στη Γαλλία οπότε μάλλον πρέπει να τον ξεχάσουμε...
11:42
Αργύρης : Σταύρο καλημέρα. Ποιοι είναι οι επικρατέστεροι για βασικόι στην άμυνα ύστερα από την πώληση Μανωλά;Θεωρείς ότι θα δέσει σε σύντομα χρονικό διάστημα το δίδυμο αυτό;
11:44
giorgos : gia sou stauro kai euxaristw gia ton xrono sou! tha ithela na se rwtisw an pisteueis oti gia ta lefta pou vgikan logo metagrafwn apo ton olibiako(manwlas samaris mitroglou) itan antaksies i metagrafes pou eginan!
11:46
Το μοναδικό κριτήριο για να συγκρίνεις έναν παίκτη που φεύγει με έναν που έρχεται είναι το γήπεδο κι όχι το πόσο κόστισε στα χαρτιά. Είναι σαφές ότι ο Μποτία δεν είναι Μανωλάς, αλλά ο Αμπιντάλ λόγω εμπειρίας και αξίας μπορεί να προσφέρει πολλά και να βελτιώσει δίπλα του και τους υπόλοιπους. Για τη μεσαία γραμμή και την επίθεση θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε οριστικά ποιοι θα έρθουν και στη συνέχεια θα τους κρίνουμε στο γήπεδο. 
11:46
dimitris : καλημέρα Σταυρο. εγω προβληματίζομαι με την αμυνα. ο αμπιταλ είναι 35 χρονων, ο σιοβας βγαζει τρυματισμους, ο αβρααμ δεν είναι ο ιδιος όπως παλια. ο μποτια αργοκαρουτα. δεν καταλαβαινω γιατι δωσαμε αυλωνιτη. εφυγαν μανωλας, παπαζογλου, αυλωνιτης και ηρθε μονο ο μποτια. δεν καταλαβαινω τι λογικη εχει αυτό. ότι φτιαχνουμε μπροστα θα το χαλαμε πισω νομιζω.
11:48
Πλην του Μποτία ήρθε και ο Αμπιντάλ, ο οποίος παρά τα 34 χρόνια του παραμένει σε πολύ υψηλό επίπεδο. Όπως απάντησα και χθες σε έναν φίλο, η άμυνα είναι θέμα συνολικά της ανασταλτικής λειτουργίας κι όχι ενός ή δύο παικτών. Ξεκινά από τον σέντερ φορ και καταλήγει στον τερματοφύλακα. Αν όλοι όσοι παίζουν δεν έχουν το μυαλό τους και στην άμυνα, τον Τιάγκο Σίλβα και τον Νταβίντ Λουίς να φέρεις, θα φας... 7 όπως τα έφαγε και η Βραζιλία από τη Γερμανία. 
11:49
gyzi7 : Καλημέρα! Ελπίζω να πουληθεί ο Σαβιολα.Να έρθει επιτέλους μία χαφαρα και θέλω την γνώμη σου για Κασαμι όσον αφορά την ταχύτητα του. Ευχαριστώ
11:51
Ο Σαβιόλα θα πουληθεί μόνο αν φέρει ο ίδιος πρόταση. Ο Ολυμπιακός δεν του έχει πει "φύγε", ούτε πρόκειται, καθώς πέρα από τεράστια κλάση και εμπειρία είναι και εξαιρετικός επαγγελματίας. Ο Κασάμι έχει ποιότητα και φοβερό αριστερό πόδι. Δεν είναι πολύ γρήγορος, αλλά είναι εξαιρετική προσθήκη και μπορεί να κάνει τη διαφορά στη μεσαία γραμμή του Ολυμπιακού, αρκεί να μην είναι τόσο... θερμόαιμος και επιρρεπής στις κάρτες. 
11:51
Spyros : Καλημέρα Σταύρο! Πάντως είναι πολύ κρίμα να φεύγουν παίκτες όπως ο Μανωλάς που θα γινόταν σημαία του Ολυμπιακού..
11:51
Όταν τα ποσά φτάνουν σε αυτά τα επίπεδα, δεν μπορείς να αρνηθείς την μετακίνηση. Θα είναι άσχημο και για τον ίδιο τον ποδοσφαιριστή...
11:52
Kerkyra 7 : Καλημέρα Σταύρο , Μπορώ να καταλάβω ως ένα σημείο την εμμονή του Μιτσελ με τους μικρούς και ταλαντούχους .... Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι , δεν μπορούν να δουν στην ΠΑΕ ότι απο την μετά Ριβαλτνο-Τζιοβάνι εποχή ο Ολυμπιακός δεν έχει να παρουσιάσει τπτ στον κόσμο από πλευράς θεάματος στο γήπεδο ( το έκανε λίγο ο Κέβιν αλλά σε αρκετά πιο χαμηλό επίπεδο) Μήπως χρειάζεται ένας Ρονι αν κ μεγάλος για να αναθαρρήσει λίγο ο Κόσμος και να έχει να περιμένει κάτι να δεί ακόμη και με τον Πανθρακικό ΠΧ???
11:54
Θα πρέπει να σκεφτούμε για ποιος πραγματικά λόγους γίνεται μια μεταγραφή. Για την ουσία, ή για την εξέδρα. Η διοίκηση του Ολυμπιακού κρίνει ότι πρέπει να επενδύει κυρίως σε νεαρούς και εξελίξιμους παίκτες και είναι σαφώς λιγότερα τα "ονόματα", όπως ο Αμπιντάλ ή ο Σαβιόλα που έχουν περάσει και τα 30 χρόνια τους... Αυτή η συνταγή μέχρι τώρα έχει αποδώσει καρπούς. Από την άλλη πλευρά, ποιος δεν θα ήθελε να δει τον Ροναλντίνιο με τη φανέλα του Ολυμπιακού;
11:56
Γιωργος : Ειχα την ελπιδα με καποιες μεταγραφες που εγιναν νωρις και μετα και το τουρνουα της Αμερικης οτι φετος η ομαδα θα ειναι ετοιμη περισσοτερο απο καθε αλλη φορα στην πρεμιερα του Τσ.Λ. Εκει που αλλοι βλεπουν "σταδιακη βελτιωση" εγω βλεπω με εξαιρεση περσι χαμενες προκρισεις επειδη χαθηκε το 1ο εντος στην πρεμιερα (πραγμα αδιανοητο παλιοτερα). Ξαφνικα χανει δυο στηλοβατες του κορμου η ομαδα, λειπουν πλεον 3-4 μερες πριν ληξουν οι μεταγραφες τουλαχιστον 3 βασικοι απο την 11αδα (επιθεση/κεντρο και ναι, και αμυνα) και αν η πρεμιερα ειναι παλι μεσα με ισχυρο αντιπαλο ο ιδιος κινδυνος θα ειναι παραπανω απο ορατος. Ελπιζω να διαψευστω φυσικα. Αυτο που ζηταει πλεον ο κοσμος ειναι σε αυτα τα 6 ματς η ομαδα να ειναι στα καλυτερα της. Δεν ειναι 50 ματς οπως ειπες χθες, ειναι 6+2 αν περασει. Ας αφησει το rotation για τα εγχωρια, οπως εκανε περσι.
11:59
Παιδιά, για να είμαστε ρεαλιστές το Champions League δεν είναι αποκλειστική υπόθεση του Ολυμπιακού. Δεν έγιναν ξαφνικά οι "ερυθρόλευκοι" Μπάρτσα και Ρεάλ. Η πορεία της ομάδας θα κριθεί σε μεγάλο βαθμό και από την αυριανή κλήρωση. Αν πέσει στο στόμα του... λύκου και βρει στο δρόμο της μεγαθήρια, οι ελπίδες για πρόκριση στην επόμενη φάση θα είναι ελάχιστες. Το θέμα δεν είναι μόνο η Ευρώπη, αλλά να πηγαίνει η ομάδα κάθε χρόνο όσο πιο καλά μπορεί σε όλες τις διοργανώσεις και να έχει ανταγωνιστική παρουσία. Το ότι προκρίθηκε πέρυσι στους 16, δεν σημαίνει ότι κάθε χρόνο θα γίνεται το ίδιο. Παίζει μεγάλο ρόλο και η τύχη όπως είδαμε και πέρυσι στα ματς με την Άντερλεχτ εκτός και με τη Μπενφίκα εντός. Κακά τα ψέματα...
11:59
σωκράτης : σταύρο σε ποιες θέσεις θα γίνουν κινήσεις;τουλαλάν ή τιαγκο μόττα ισχύουν;ευχαριστώ
12:01
Σίγουρα σε μεσαία γραμμή και επίθεση, εκτός κι αν υπάρξει κάποια έκπληξη για την άμυνα. Για Τάγκο Μότα δεν έχω ακούσει το παραμικρό. Για Τουλαλάν τοποθετήθηκα νωρίτερα. 
12:02
Tasos-Canada : Καλημερα Σταυρο ενα πραγμα θα ηθελα να ρωτησω και απεθυνεται κυριως στην ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ μια εταιρια και συντομα το .org απο το site τους θα πρεπει να το αλλαξουν γιατι μια χαρα κερδοσκοπικος οργανισμος ειναι. Εμεις ως οπαδοι του ολυμπιακου αν δεν αναπληρωθει το κενο του Σαμαρη (10εκ) και ακομα καλυτερα το κενο του Μανωλα (15,5εκ) και το κενο του Μητρογλου (15εκ) τι πρεπει να κανουμε; Αφηνουμε αδειο το Καραισκακη η οχι; Γιατι σου λεει ο απλος μεροκαματιαρης εγω ρε Γ@μη.... θα ξοδεψω 4 μεροκαματα για να ερθω απο επαρχια η 2 αν μενω ΑΘηνα για να δω τον Ολυμπιακο και εσυ με εσοδα 40εκ ευρω σε 9 μηνες δεν μου εχεις παρει ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ επιθετικο, μεσο και αμυντικο; Θα εχει αδικο; Εφοσον οχι αδειο το Καραισκακη αν ειμαστε ΠΡΩΤΟΙ ειναι γιατι δεν ψαχνουμε δικαιολογιες και "πινουμε" το αιμα σε οποιον παει να παιξει με τον Ολυμπιακο. Ευχαριστω.
12:02
Φίλε, το αν θα πάει κάποιος στο γήπεδο και γιατί θα πάει είναι καθαρά δικό του θέμα. Ξέρω ανθρώπους που θα πάνε στο γήπεδο ακόμη κι αν ο Ολυμπιακός κατεβαίνει σε κάθε παιχνίδι με την ομάδα Νέων, αν αυτό σου λέει κάτι. 
12:03
ΔΗΜΗΤΡΗΣ : Καλημέρα, ο Σαβιόλα τελικά θα παραμείνει στην ομάδα ή θα τον πουλήσει. Και αν γνωρίζουμε τι γίνεται με Χολέμπας και Μανιάτη. Αν θα τους πουλήσει και αυτούς
12:04
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες επί του θέματος, μάλλον δεν θα φύγει κανείς από τους τρεις. Αν υπάρχει πιθανότητα να φύγει κάποιος από τους τρεις, αυτός είναι ο Σαβιόλα, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει-φέρει πρόταση. Άρα από πλευράς αποχωρήσεων μάλλον κλείνει το θέμα. Θα φύγουν μόνο όσοι δεν υπολογίζονται...
12:04
STIG7 : Καλημέρα Σταύρο,αφου του Πουλίδο όπως φαίνεται θα αργήσει πολύ ακόμη,θα κινηθεί για άλλον επιθετικό ο ολυμπιακός??υπάρχει περίπτωση να γυρίσει ο Μήτρογλου?
12:06
Ο Μήτρογλου είναι τις τελευταίες ημέρες σε προχωρημένες συζητήσεις με τη Λα Κορούνια. Αν δεν πάει και εκεί, οι πιθανότητες να επιστρέψει θα παραμείνουν ζωντανές, μιας και καθυστερεί -είναι η αλήθεια- το ξεκαθάρισμα στην υπόθεση Πουλίδο. Πάντως, ο Μεξικανός είναι έτοιμος να πάει στο CAS για να πάρει έστω προσωρινή άδεια και να αγωνιστεί στον Ολυμπιακό. 
12:06
νικος τσουσης : καλημερα σταυρο μου, θα ηθελα να ρωτησω ποσο εφικτο ειναι τελικα να παρουμε και αμυντικο και χαφ και επιθετικο τελειωνουν και οι μερες
12:07
Χαφ και επιθετικός θα έρθει σίγουρα. Για αμυντικό δε νομίζω ότι να γίνει κάποια άλλη κίνηση...
12:07
Xenomorph7 : Καλημερα Σταυρο. Εξηγησε μου αν μπορεις το λογο που ο Βλαχοδημος και ο Γιαννιωτης δεν παιρνουν ευκαιριες? Ο πρωτος εχει πολυ καλα στοιχεια και ο δευτερος ειναι καλυτερος απο τον Μεγιερι. Επισης με τοσα λευτα δεν μπορουσε να παρει νωριτερα πχ τον Γκομις να μην περιμενε και τον Πουλιδο να τελειωνε κιολας? Ελευθερος ηταν!!!
12:08
Ο Βλαχοδήμος δεν έχει την εξέλιξη που όλοι περίμεναν όταν αποκτήθηκε. Για να παίξει ο Γιαννιώτης θα πρέπει να μείνει έξω και ο Ρομπέρτο και ο Μέγερι. Είναι πολύ νέος ακόμη κι έχει πολλά χρόνια μπροστά του για να μας πείσει ότι αξίζει φανέλα βασικού στα δοκάρια του Ολυμπιακού. Τον περιμένει πολλή δουλειά...
12:09
τακης : Καλημερα σταυρο απο συρο! Ακουστηκε ο τουλαλαν, πως το βλεπεις δυσκολο?
12:09
Το βλέπω δύσκολο, αλλά όχι αδύνατο. Αν ο ίδιος θέλει να έρθει, είναι εφικτό να γίνει το "μπαμ", είτε με δανεισμό ενός έτους, είτε με μεταγραφή. 
12:09
vagos77 : καλημερα σταυρο...χτες δεν ηταν η εκδικαση για πουλιδο εγινε τελικα εγω αυτο που διαβασα ειανι οτι δεν τα βρηκαν οτι δεν τα βρισκουν το ξερουμε εδω κ 3 μηνες χτες ποια αποφαση εβγαλε το δικαστηριο?????ποτε θα υπαρξη οριστικη συμφωνια????
12:10
Το δικαστήριο πρότεινε να βρουν οι δύο πλευρές μια συμβιβαστική λύση. Ο Πουλίδο δεν το δέχθηκε, επιμένει πως είναι ελεύθερος και θα αναζητήσει πλέον το δίκιο του στη FIFA και το CAS.
12:11
Άγγελος : Καλημέρα, τι γίνεται με το 8αρι? Πώς απο Σαντόμ πάμε σε Ντιόπ και όχι σε κάποιο παρόμοιο παίχτη? Ο Ντιόπ είναι εντελώς αμυντικογενής, δεν μπορεί να θεωρηθεί αντι-Σάμαρης.
12:12
Και η δίκη μου εκτίμηση ήταν ότι ο Ντιόπ αγωνίζεται μόνο ως 6άρι. Η αλήθεια, όμως, είναι πως και καλή τεχνική διαθέτει και μπορεί να κατεβάσει τη μπάλα. Άρα μπορεί να καλύψει το κενό του Σάμαρη, αν τελικά αποκτηθεί. 
12:12
sakis : Σταυρο καλημερα.Θα εξαρτηθει πιστευεις η ποιοτητα των δυο μεταγραφων απο την αυριανη κληρωση?
12:13
Πιστεύω ότι θα επηρεάσει και η κλήρωση, αλλά και τα αποψινά αποτελέσματα των προκριματικών. Όσες ομάδες αποκλειστούν π.χ. η Νάπολι αν μείνει έξω από τη Μπιλμπάο, σίγουρα θα... ξεφορτώσει κάποιους παίκτες και σε λογικές τιμές μιας και η μεταγραφική σεζόν φτάνει στο τέλος της. 
12:14
manolios : είναι δυνατόν ν α βγαινουν όλα αυτα που βγαινουν και θα βγαινουν καθε Δευτερα και να μην αντιδραει η Παε?είναι δυνατόν να υπάρχει τετοια εκπομπη?αδιαφορες μου είναι οι μεταγραφες και όλα
12:14
Πολλές φορές όταν ασχολείσαι με κάτι του δίνεις αξία. Και στον Ολυμπιακό δεν θέλουν να δώσουν αξία στη συγκεκριμένη εκπομπή...
12:15
christos_naousa7 : Χωρις να θελω να κρινω απο νωρις τον Μποτια πιστευω οτι πισω χρειαζομασταν κατι καλυτερο αφου η φυγη του Μανωλα ηταν σχεδον σιγουρη. Εσυ τι πιστευεις;
12:15
Κι εμένα δεν με έχει ενθουσιάσει ο Μποτία ως τώρα, αλλά θα πρέπει να του δώσουμε λίγο χρόνο για να δούμε σε τι επίπεδο μπορεί να φτάσει και κατ' επέκταση τι ακριβώς μπορεί να προσφέρει. 
12:16
david7 : καλημερα σταυρο,τι στυλ επιθετικου πιστευεις οτι χρειαζεται αυτη την στιγμη η ομαδα και πους θα προτεινες?
12:18
Έχω τοποθετηθεί δημόσια ότι ο Ολυμπιακός θέλει έναν έτοιμο φορ-γκολτζή. Επίσης, είμαι από εκείνους που υποστηρίζουν ότι ο Μήτρογλου θα μπορούσε να προσφέρει ακόμη και ως δανεικός για ένα χρόνο, επειδή δεν θα χρειαστεί διάστημα προσαρμογής. Πάντως, δεν θα ήθελα με τίποτα "βαρύ" φορ, στιλ Μάριο Γκόμεζ ή Αλμέιδα. 
12:18
ΑΝΔΡΕΑΣ : τα δημοσιευματα που λενε για τουλαλαν πιστευεις πως ευσταθουν? και αν ναι θεωρεις σωστη την προσθηκη του εαν και εφοσον γινει αφου η φετινη μεταγραφικη λογικη ειναι στα πλαισια μικρων και ταλαντουχων παικτων με μεταπολιτικη αξια?
12:20
Αν ο Ολυμπιακός θέλει να κάνει το μεγάλο "μπαμ" ο Τουλαλάν είναι τέτοιο, αλλά από τη στιγμή που η ΠΑΕ δεν έχει τοποθετηθεί σχετικά, θετικά ή αρνητικά, δεν μπορώ να κάνω υποθέσεις. Αν έρθει, ωστόσο, ένας χαφ τέτοιου βεληνεκούς και σε αυτή την ηλικία (31) τότε είναι σαφές ότι γίνεται προσπάθεια για παίκτη, ο οποίος θα μπορεί να κάνει τη διαφορά. Αν όντως "παίζει" ο Τουλαλάν, μπορεί να αναθερμανθεί και η υπόθεση Εσιέν, ο οποίος είναι ανάλογο όνομα και σε ανάλογη ηλικία. 
12:20
νικος 7 σαμος : Μετα και τα χθεσινα απουελεσματα της διαμαχης Πουλιδο-Τιγκρες,πλεον ειναι σιγουρη η αποκτηση επιθετικου φανταζομαι,ετσι?? Γιατι χθες εγραψες οτι ''μπορει να ερθει ο Πουλιδο,μπορει να ερθει κι αλλος,μπορει και κανενας'' και τρελαθηκαμε λιγο!! Οσο παιρνουν οι μερες βλεπω ολο και πιο κοντα τον Κωστακη...
12:21
Φίλε κάνεις λάθος. Κανένας δεν έγραψα ποτέ! Κανένας από τους συγκεκριμένους δύο ναι, μπορεί να συμβεί, αν ο Πουλίδο δεν βρει άκρη και η Φούλαμ δεν ρίξει τις απαιτήσεις της για τον Μήτρογλου. Επιθετικός, πάντως, θα έρθει στον Ολυμπιακό 100% μέχρι το τέλος της εβδομάδας!
12:22
panos7 : Τα πραματα ειναι απλα...φερνεις τον ροναλντινιο και τουλαλαν και πας για ουεφα στα ισα...τα υπολοιπα ειναι λογια του αερα...65εκ ευρω...σε 2 χρονια μονο απο πωλησεις..δεν τουσ περνει αλλο..η εχεις οραμα η οχι...Ο ετοο δεν κανει στον μιτσελ κανει στην εβερτον κυριε μιτσελ? ο ρονι με 2εκ το χρονο ειναι ΑΘΗΝΑ Κ ακομα κοιμουνται?
12:24
Είμαστε σίγουροι ότι ο Ροναλντίνιο είναι σε θέση να παίξει και να προσφέρει όπως παλιά; Δεν αμφισβητώ την κλάση του που είναι τεράστια, ούτε αμφιβάλλω ότι στην Ελλάδα θα κάνει τη διαφορά με ένα πόδι και με το ένα μάτι... κλειστό. Δεν ξέρω, πάντως, αν πλέον είναι σε θέση να κάνει τη διαφορά και σε επίπεδο Champions League. Προσωπικά, θα τον ήθελα στον Ολυμπιακό, αλλά δεν αποφασίζω εγώ. Ο Μίτσελ, πάντως, όπως σωστά παρατήρησες έχει αντίθετη άποψη. 
12:24
Παπασπυρατος Γιωργος : Καλημερα φιλε ολα καλα?Πιστευεις οτι ο Γκαζαριαν αξιζει θεση στην 11αδα?
12:25
Γεια σου Γιώργο! Από τη στιγμή που θα πάρει θέση και ο Ντουρμάζ, μαζί με τον Αφελάι στα άκρα και τον Τσόρι οργανωτή, δύσκολα θα είναι βασική επιλογή ο Γκαζαριάν. Θεωρώ ότι θα μείνει στο ρόστερ ως μια καλή εναλλακτική λύση. 
12:26
arxigos_7 : καλημέρα σταυρο.τα ονόματα του λασανα ντιαρα κ τουλαλαν παιζουν?πρπει να ερθει ενας μεγαλος παικτης στο κεντρο κ ενας στην επιθεση. στν επιθεση καλη λυση είναι ο παροπλισμένος γκαμειρο της σεβιλλης
12:27
Για Λασανά Ντιαρά δεν έχω ακούσει κάτι. Για τον Τουλαλάν υπάρχει σχετικό δημοσίευμα, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε για να σιγουρευτούμε αν μαζί με τον καπνό υπάρχει και φωτιά. Ο Γκαμέιρο θα ήταν, όντως, μια καλή λύση για την επίθεση.
12:27
Αντώνης : Αυτό που δεν καταλαβαίνουν μερικοί είναι οτι τα 40-50 εκατομμύρια δεν είναι ΚΕΡΔΟΣ αλλά ΕΣΟΔΑ. Το οτι πήρε τόσα λεφτά ο Ολυμπιακός δεν σημαίνει οτι θα τα δώσει όλα για μεταγραφές ούτε οτι τα τσεπώνεται ο Μαρινάκης.Ο Ολυμπιακός είναι εταιρία και δεν έχει βγάλει ούτε ευρώ ο Μαρινάκης, δεν έχει μερίσματα για να πάρουν οι ιδιοκτήτες.
12:29
Έτσι είναι, αλλά λίγοι το καταλαβαίνουν δυστυχώς. Κάποιοι είναι της λογικής πως για να πηγαίνουν όλα καλά θα πρέπει να είναι χρεωμένο το μαγαζί. Το να μη χρωστάει και να έχει έσοδα τους ενοχλεί προφανώς, άσχετα αν αυτός είναι ο στόχος κάθε εταιρείας, μικρής ή μεγάλης, παγκοσμίως. Και ο Ολυμπιακός είναι ΠΑΕ για να μην ξεχνιόμαστε. 
12:29
thanos : ποτε θα μαθουμε αν θα ερθει ο poulido?
12:30
Πλέον το λόγο έχουν η FIFA και το CAS. Εκεί θα απευθυνθεί ο παίκτης για να βγάλει έστω προσωρινό δελτίο και να έρθει στον Ολυμπιακό. 
12:30
ΤΖΟΝ7 : Καλημέρα, κινούμαστε για την απόκτησησ αντικαταστάτη του Μανωλά; Γιατί δεν κρατάμε Αυλωνίτη;
12:31
Δεν προκύπτει κάτι τέτοιο από το ρεπορτάζ. Ο Αυλωνίτης κρίθηκε ανέτοιμος από τον Μίτσελ ή έστω λιγότερο έτοιμος από τους υπόλοιπους στόπερ και θα επιστρέψει ως δανεικός στον Πανιώνιο για άλλη μία σεζόν. 
12:32
χρηστος : συνεχιζει καποια μεριδα φιλαθλων να να μιλαει για δανεικους και ελευθερους..δηλαδη αν ειχαμε δωσει πχ 8εκ για αφελαη και δεν τον ειχαμε παρει οπως τωρα θα ηταν ευχαριστημενοι?το προβλημα με το γηπεδο ειναι 100% το οτι ο κοσμος θεωρει δεδομενο το πρωταθλημα αφου οι αντιπαλοι ειναι χαμηλης ταχυτητας..αυτοι οι ψευτο-ολυμπιακοι θα πανε γηπεδο μονο με παικτες τυπου ριβαλντο-ροναλντινιο
12:33
Το να αποκτάς έναν παίκτη ως δανεικό δεν είναι απαραίτητα κακό. Τον τσεκάρεις για ένα χρόνο και στο τέλος του αποφασίζεις αν θα τον κρατήσεις ή όχι. Από 'κει και πέρα, σέβομαι το κριτήριο κάθε φιλάθλου και δεν μπορώ να του βάλω ταμπέλα. Οι λόγοι για τους οποίους ο καθένας πηγαίνει στο γήπεδο είναι προσωπικοί. Αν γουστάρει να πάει θέλοντας να δει τον Ριβάλντο ή τον Ροναλντίνιο είναι δικαίωμά του. 
12:34
DGAI : Από ότι κατάλαβα η "Ελληνοποίηση" πήγε περίπατο.
12:35
Λάθος κάνεις. Εντάχθηκαν στο φετινό ρόστερ οι Διαμαντάκος, Μπουχαλάκης και Φορτούνης, ενώ από πίσω έρχονται και Κολοβός, Αυλωνίτης. Ειδικά από τον Φορτούνη όλοι περιμένουν πολλά μόλις φτάσει στον επιθυμητό βαθμό ετοιμότητας. 
12:35
Kώστας : Καλημέρα! Τι γίνεται με Ροναλντίνιο; Aν τον πάρουμε τελικά θα είναι απόφαση προέδρου ή θα είναι και με την συγκατάθεση του προπονητή; Πιστεύω ότι θα τον πάρει τελικά ο Μαρινάκης επειδή θέλει να κάνει το μπαμ...!!!
12:36
Εγώ πάλι εξακολουθώ να κρατάω πολύ μικρό καλάθι στη συγκεκριμένη υπόθεση. Να θυμίσω ότι για τον Ρόνι υπάρχουν διαδοχικές διαψεύσεις της ΠΑΕ, αλλά και έμμεσες... αποστάσεις από τον Μίτσελ, ο οποίος αναφέρθηκε στις -ανάλογες σε έναν βαθμό- περιπτώσεις του Ετό και του Ρομπίνιο.  
12:37
χρηστος : καλημέρα σταυρο.εγω πιστευω ότι είχαμε τον αντι-σαμαρη και δεν του δωσαμε ευκαιριες και αυτος είναι ο τατος.τι πιστευεις?
12:37
Πρώτον ο Τάτος είναι 10άρι κι όχι 6άρι ή 8άρι. Δεύτερον, πιστεύω ότι ο Τάτος δεν είχε το "ειδικό βάρος" για να αντέξει τη φανέλα του Ολυμπιακού παρότι είναι προικισμένος ποδοσφαιριστής.
12:38
ΓΡΗΓΟΡΗΣ : νομιζω οτι πρεπει να γινεται η σωστη προσεγγιση στον κοσμο και να ενημερωνετε καλυτερα σε θεματα ομαδος.
12:39
Αυτό είναι κυρίως θέμα της ΠΑΕ, αν και δεν έχω καταλάβει ακριβώς σε τι αναφέρεσαι...
12:39
Γερασιμος : Ακούγεται οτι ο Αφελάι δε θα παιξει στο Αγρίνιο.Ισχύει;
12:39
Θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από το τι θα κάνει στη σημερινή προπόνηση. 
12:39
γιωργος : ποσο χρονικο διαστημα με τις προσθηκες αυτες θα χρειαστει ο οσφπ για ναγινει ομαδα
12:40
Ανάλογα με το ποιοι θα έρθουν και από πού θα φανεί το πόσες μέρες θα χρειαστεί για να αποκτήσει χημεία η ομάδα. 
12:40
θεραπης : Καλημερα απο συρο σταυρο! Υπαρχει καμια πληροφορηση για τουλαλαν??
12:41
Καλημέρα φίλε. Μπορεί να έχει βάση το θέμα Τουλαλάν, αλλά περιμένουμε την επίσημη τοποθέτηση της ΠΑΕ. Ρίξε καμιά βουτιά και για μας στην όμορφη Σύρο. 
12:41
δημητρης : Καλημέρα, Ξέρουμε κατι με Σαβιόλα? Μήπως τον δώσουμε και πάρουμε κάποιον που να θέλει να παίζει? Και αν ξέρουμε τι γίνεται με τους Μανιάτη και Χολέμπας. Αν τους δώσει και αυτούς. Για τον Πουλίδο τον βλέπω με το νέο έτος αρα λογικά θα πάρει και φορ.
12:42
Με Σαβιόλα δεν υπάρχει ως τώρα κάποια εξέλιξη. Επίσης, δεν πρόκειται να φύγουν όπως φαίνεται Χολέμπας και Μανιάτης. Αν με Πουλίδο δεν ξεκαθαρίσει η κατάσταση άμεσα, θα έρθει άλλος φορ μέχρι το τέλος της εβδομάδας. 
12:43
Χρήστος : Τι να περιμένουμε από το Σαβιόλα εφέτος; Πιστεύεις πως είναι προεξοφλημένη μια μετρια χρονιά ή έχει πράγματα να δώσει. Στα φιλικά έδειξε λίγη διάθεση παραπάνω αλλά η μη προτίμηση του Μίτσελ με προβληματίζει
12:44
Η λογική λέει ότι φέτος που ο Σαβιόλα έβγαλε όλη την προετοιμασία θα προσφέρει και περισσότερα. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι υπάρχει και κούραση. Μέχρι χθες γίνονται διπλές προπονήσεις, προκειμένου να καλυφθεί το χαμένο έδαφος λόγω των φιλικών που έγιναν στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Η εκτίμηση είναι πως από εδώ και πέρα θα αρχίσουν να λύνονται τα πόδια των παικτών. Για να δούμε και τον Σαβιόλα...
12:44
Γιάννης : Μετά τη διαφαινόμενη αποχώρηση Μανωλά και Σάμαρη, θα μείνει κάποιος στην ομάδα που να μιλάει ελληνικά;...
12:47
Έχει ξεκινήσει μαθήματα ο Μίτσελ! χα χα. Υπάρχουν οι Σιόβας, Αβραάμ, Μανιάτης, Χολέμπας, Διαμαντάκος, Φορτούνης, Μπουχαλάκης...
12:47
Διονυσης : Καλησπερα παιδια !!! Μερικες αποριεσ !! Θα βγει καποια στιγμη ο προεδρος να παρει μια επισημη σταση για το θεμα με τον πουλιδο ??? μηπωσ παρατραβηξε η κατασταση αυτη με την μεξικανικη ομοσπονδια η οποια εχει φερθει αναλογωσ και με αλλουσ παικτεσ στο παρελθον ???
12:48
Δηλαδή φίλε για το θέμα Πουλίδο θα πρέπει να μας ενημερώσει ο Μαρινάκης αυτοπροσώπως; Δεν υπάρχουν άλλοι άνθρωποι στην ΠΑΕ να κάνουν αυτή τη δουλειά;
12:49
Κωστας : Ο σαντομ μένει Πάρι για το Τουλαλαν τι λες;
12:49
Λέω ότι είναι φοβερή επιλογή και μακάρι να έρθει. 
12:50
γιωργος σερρες : για τον κοσμο που δεν παει στο γηπεδο δεν υπαρχει δικαιολογια για εμενα αλιμονο αν δεν μπορει ο ολυμπιακος να εχει με τισ μικρες ομαδες το λιγοτερο 25 χιλιαδες κοσμο.με τον κολοβο τη γινεται ?
12:51
Προσωπικά έχω μάθει να σέβομαι κι όσους πάνε στο γήπεδο κι όσους δεν πάνε για δικούς τους λόγους. Ο καθένας έχει το δικαίωμα της επιλογής κι αυτό είναι σεβαστό. Ο Κολοβός θα παίξει ως δανεικός στον Πανιώνιο για ακόμη έναν χρόνο και μετά θα επιστρέψει για να πάρει μια δεύτερη ευκαιρία...
12:51
Γιώργος : Γιώργος, χαίρετε απ'το εξωτερικό, πάμε στην ερώτηση. Πιστεύεις ότι όλα αυτά τα εξωαγωνιστικα δικαστικά θέματα αγγίζουν τον Ολυμπιακό η έστω αν υπάρχουν ενδείξεις ότι ο Μαρινακης η ο Ολυμπιακός επηρέασαν το πρωτάθλημα πάντα με τα λεγόμενα του σκαι και του Αλαφουζους;
12:53
Θα σου απαντήσω με ερώτηση. Έχει ανάγκη ο Μαρινάκης να επηρεάσει το πρωτάθλημα από τη στιγμή που το παίρνει ο Ολυμπιακός κάθε χρόνο και με τόσο μεγάλη άνεση; Μήπως ο Μαρινάκης "επηρέασε" και την UEFA για να προκριθεί ο Ολυμπιακός στους 16; Ένα πράγμα ξέρω που λέει και η παροιμία: Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. 
12:53
Konstantinos74 : Σταυρο έχετε ποτέ κάνει πρόχειρο υπολογισμό για ποιοι παίκτες μπορούν και χωράνε να δηλωθούν στην λίστα του Ch. L και ποιοι περισσευουν? Γιατί φαντάζομαι οτι αυτός ειναι ο ο στόχος μας και όχι το πρωταθλήμα που παίζουμε χωρίς αντίπαλο? Ο Φορτούνης μετράει σαν παίκτης ακαδημίας?Και τέλος η γνώμη μου είναι δεν θέλουμε αμυντικό χαφ αλλά μόνο έναν πολύ καλό επιθετικό και όχι τον Πουλίδο! ΑΛΛΑ φαντάζομαι οτι ο Μιτσελαρος ξερει πολύ καλύτερη μπάλα απο όλους εμάς~
12:55
Στη δεύτερη λίστα της UEFA θα δηλωθούν ως γηγενείς και ο Διαμαντάκος και ο Φορτούνης. Επίσης, κάτι ανάλογο μπορεί να συμβεί και με άλλους πιτσιρικάδες όπως ο Βέργος, ο Βούρος, ο Χουτεσιώτης, ο Σάλιακας. Άρα η φετινή λίστα για το CL θα είναι πιο... γεμάτη από την περσινή. Μακάρι να πάει και ακόμη καλύτερα η ομάδα μέσα στο γήπεδο... 
12:55
Στέλιος : Ποιά η γνώμη σου για τον Ντουρμάζ;
12:58
Ο Ντουρμάζ είναι πολύ γρήγορος, εξαιρετικός με τη μπάλα στα πόδια και με τρομερή φαντασία. Αν κάνει κι εδώ όσα έκανε στην προηγούμενη ομάδα του, θα σηκώσει το γήπεδο στο πόδι και με τον Αφελάι στην άλλη πλευρά, θα δούμε πολύ ωραία πράγματα. Δεν είναι τυχαίο ότι κλήθηκε ξανά και στην Εθνική Σουηδίας. Είναι παίκτης που δίνει χαρά στην εξέδρα, ενώ έχει και φοβερό σουτ. Γενικά ο Ολυμπιακός με Αφελάι, Ντουρμάζ, Κασάμι και Τσόρι στην ενδεκάδα θα απειλεί πολύ περισσότερο φέτος και με σουτ από το ύψος της περιοχής, αλλά κι έξω από αυτήν. 
12:58
Γιάννης. : Το χαφ παίζει να είναι ο Τουλαλάν; Μήπως γι'αυτό φεύγουν για το Μονακό από σήμερα Μαρινάκης και Βρέτζος;
13:00
Μαρινάκης και Βρέντζος πηγαίνουν στο Μονακό για την κλήρωση των ομίλων. Κάθε χρόνο, ωστόσο, στο περιθώριο των κληρώσεων γίνονται επαφές με μάνατζερ και ομάδες για μεταγραφές. Πρόπερσι ο Ολυμπιακός πήγε να κάνει τέτοιες μέρες το μεγάλο κόλπο με τον Μασεράνο. Είναι πολύ πιθανό, λοιπόν, να πέσει και το όνομα του Τουλαλάν στο τραπέζι ή άλλων παικτών που ενδιαφέρουν τον Ολυμπιακό. 
13:00
Δημητρης. : Να πει καποιος στον Μιτσελ ότι στον Ολυμπιακο εχουμε μαθει να ερχονται κατά καιρους παιχταράδες, μεγαλα ονόματα. Μιτσελ δεν εισαι στην Ελτσε. Η δηλωση που εκανες ότι δεν θελω ονόματα, μου δειχνει ότι δεν μπορεις να διαχειριστείς μεγαλους παιχτες.
13:01
Μου ακούγεται περίεργο ο Μίτσελ ως τεράστιος παίκτης στη δική του εποχή να μη μπορεί ως προπονητής να διαχειριστεί μεγάλους παίκτες. 
13:01
bill. : Καλημερα Σταυρο. Ο Μπουχαλακησ θα παραμεινει στο ροστερ? Προσωπικα πιστευω πολυ στισ δυνατοτητεσ του.
13:02
Ναι, όλα δείχνουν ότι θα παραμείνει και θα πάρει ευκαιρίες. Έδειξε και στο τουρνουά των ΗΠΑ ότι το αξίζει.
13:02
Πετρος Πέτρου : Καλημέρα Σταύρο. Θεωρείς ότι ενδεχόμενη απόκτηση Ροναλντίνιο, χαλάει τις ισορροπίες στο λιμάνι; Διότι θεωρώ ότι δυναμώνεις απίστευτα αγωνιστικά, κερδίζεις επιπλέον σεβασμό στην Ευρώπη, θα κερδίσουν πάρα πολλά οι νέοι παίκτες και και και... Τι λες?
13:04
Λέω ότι εγώ θα τον έπαιρνα, αλλά δεν μπορώ να μιλήσω εξ ονόματος του Μαρινάκη ή του Μίτσελ. Πάντως, ο Ροναλντίνιο πλέον είναι περισσότερο μεταγραφή εξέδρας στην παρούσα φάση. Δεν ξέρω αν μπορεί να κάνει τη διαφορά στο Champions League από πλευράς ουσίας κι όχι από πλευράς θεάματος. 
13:04
Κώστας : Βγηκαν δημοσιευματα που λενε οτι η Λεβαντε απερριψε 2η προταση του ολυμπιακου που ηταν καλυτερη κατα 1.5 εκατομμύριο. Αυτο σημαινει πως ο Ολυμπιακός θα κοιταξει αλλου?
13:04
Αυτό σημαίνει ότι "παίζει" γερά του Ντιόπ και πως όλα είναι ανοικτά.
13:05
κωστας καλαμαρια : τι γινεται με χαφ και φορ 5 μερες εμειναν
13:05
Το αργότερο μέχρι τη Δευτέρα θα έχουμε τουλάχιστον δύο νέες αφίξεις στον Πειραιά. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Όλα έχουν δρομολογηθεί. 
13:06
alexandros : Καλημέρα Σταύρο.Ποιος πιστεύεις ότι θα είναι ο επόμενος παίκτης της ομάδας που θα πάρει μεταγραφή στο εξωτερικό?
13:07
Δεν ξέρω αν θα είναι ο επόμενος, αλλά είμαι σίγουρος ότι ο 20χρονος Μαζουάκου, αν συνεχίσει έτσι, θα παίξει μια μέρα σε τοπ κλαμπ της Ευρώπης. Απίστευτος ο πιτσιρικάς!
13:07
hahar : Κε Γεωργακόπουλε,εγώ επιμένω.Όσο δεν είναι η πλειοψηφία τής 11δας Έλληνες,το γήπεδο θα αδειάζει.Ας τούς μείνει η Θ7.
13:08
Επαναλαμβάνω ότι όλες οι απόψεις είναι σεβαστές, αλλά πες μου έναν Έλληνα που θα μπορούσε να έρθει και να παίξει στον Ολυμπιακό και δεν έγινε κίνηση για την απόκτησή του. 
13:08
Παναγιώτης : Καλημερα Σταύρο. Ξέρεις αν γίνει φέτος σούπερ καπ ανάμεσα σε ολυμπιακό και παναθηναικό ?
13:08
Όχι, δεν θα γίνει και αναρωτιέμαι κι εγώ το γιατί...
13:09
ΔΗΜΗΤΡΗΣ : Κ. Γεωργακόπουλε καλή σας μέρα, Θα ήθελα να ρωτήσω την ακριβή θέση που παίζει ο φορτούνης.Αντικαθηστά τον Σάμαρη στο κέντρο?
13:10
Καλημέρα. Ο Φορτούνης μπορεί να παίξει 8άρι, 10άρι, δεύτερος επιθετικός, αλλά κι εσωτερικό δεξί ή αριστερό χαφ. Μπορεί πιστεύω να αγωνιστεί και στη θέση του Σάμαρη, αλλά όχι ως "καθαρός" αμυντικός μέσος. Έχει περισσότερες δημιουργικές αρετές. 
13:11
Πανος : Η Φιλοσοφια του όλα πουλιωνται με την σωστη τιμη είναι σχετικο. Για να μπορει να δουλεψει ο Προπονητης και να πετυχαινει την εισοδο στουε 16 ή και στους 8 χρειαζεται έναν σταθερο κορμο από 6-7 παικτες. Διαφορετικα θα ειμαστε ένα σωματειο που πουλαει και οικονομικα δυνατο, αλλα μεχρι εκει. Άλλο πουλαμε και άλλο ξεπουλάμε.
13:12
Όλα είναι σχετικά. Κατ' αρχάς δεν ξεπουλάει ο Ολυμπιακός, μοσχοπουλάει! Είναι σωστό το επιχείρημα του κορμού των 6-7 παικτών, αλλά δεν μπορείς να στερήσεις από κανέναν τη δυνατότητα να πάρει μεταγραφή από τη στιγμή που "απογειώνει" την τιμή του. Έτσι στερείς και από τους υπόλοιπους το κίνητρο να παλέψουν για κάτι καλύτερο. 
13:15
Giorgos Tag : Καλημέρα Σταύρο. Σε περίπτωση που δεν πάρει Ντιοπ ( ο οποίος δεν μου γεμίζει το μάτι μεταξύ μας) υπάρχουν εναλλακτικές.... κι αν ναι ξέρεις κάποιο όνομα? Ευχαριστώ
13:16
Πλην του Ντιόπ, παίζει ο Σαντόμ, έστω και με λιγότερες πιθανότητες, γράφθηκε το όνομα του Τουλαλάν και περιμένουμε την επίσημη αντίδραση του Ολυμπιακού, ενώ είναι σίγουρο πως εξετάζονται κι άλλα ονόματα. Μια πιθανότητα θα μπορούσε να είναι και ο Ουρουγουανός Γκαργκάνο, αν απόψε αποκλειστεί η Νάπολι.  
13:17
Antonismp : Δε θα ρωτήσω αν θα φέρει ο Βαγγέλας επιθετικό... Καλώς ή κακώς όλοι αυτοί που έχουμε αυτή τη στιγμή μπορούν να σπρώξουν το τόπι στην αντίπαλη εστία... Στόπερ να καλύψει τη θέση του Μανωλά και Αμυντικό χαφ να βοηθήσει το Μανιάτη, θα φέρει;; Γιατί χωρίς αυτά τα 2, καλό θα ήταν να ξεχάσουμε την ευρώπη από τώρα που είναι και τέλος Αυγούστου...
13:19
Θα είναι έκπληξη σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε ως τώρα να έρθει κι άλλος στόπερ. Χαφ θα έρθει σίγουρα, πάντως. Δεν αποκλείεται να αναζητηθεί μέσος, ο οποίος να μπορεί να παίξει και στο κέντρο της άμυνας αν χρειαστεί, όπως είναι για παράδειγμα ο Σονγκ της Μπαρτσελόνα. Επίσης, είναι στη λίστα για χαφ και το όνομα του Βραζιλιάνου Ντενίλσον της Σάο Πάουλο, πρώην της Άρσεναλ. 
13:19
louky : Καλημερα σε ολους.φιλε Σταύρο η γνωμη μσ για Μποτια ποια ειναι;;βλέπεις να το εμπιστεύεται περισσότερο ο μιτσελ απο τον αβρααμ;;επισης εχεις δει ποτε προπονηση-δοκιμη με 3 στοπερ;;γιατι τα μπακ τα εχουμε για τετοιο συστημα.ευχαριστώ.
13:21
Καλημέρα. Ο Μίτσελ εμπιστεύεται περισσότερο τον Μποτία από τη στιγμή που τον επέλεξε και στον αγώνα της πρεμιέρας, ενώ ήταν διαθέσιμος και ο Αβραάμ. Ο κόουτς έχει πει ότι σκέφτεται σχήμα και με τρεις στην άμυνα, αλλά μέχρι τώρα δεν το έχει δοκιμάσει ούτε σε φιλικό. Δύσκολο θεωρώ, λοιπόν, να δούμε κάτι τέτοιο από εδώ και πέρα. 
13:21
giorgos : τοσο παιχταρας ειναι αυτος ο πουλιδο που τον περιμενουμε 2 μηνες και εχει σκισει ολον τον προγραμματισμο μας;; δεν υπαρχει αλλος επιθετικος στον πλανητη;;;
13:21
Εδώ που τα λέμε δεν έχεις κι άδικο φίλε...
13:21
ΘΑΝΑΣΗΣ. : Καλημέρα. Παραπονιόμαστε όλοι για την "ελληνοποίηση" της ομάδας, πιστεύεις ότι υπάρχει Έλληνας (εκτός Παπασταθόπουλου) που μπορεί να παίξει ενδεκάδα αυτήν την στιγμή στον Ολυμπιακό? Ευχαριστώ πολύ.
13:22
Θα συμφωνήσω μαζί σου. Ίσως ο Κονέ θα ήταν μια καλή επιλογή, αλλά δεν είναι διαθέσιμος. Επίσης, θα ήθελα πίσω τον Φέτφα!
13:23
christos : μια κίνηση να κάνει ο μαρινάκης και να φέρει τον ρόνι θα μείνει στην ιστορία του ολυμπιακού. απλά πράγματα, μακάρι να το καταφέρει, θα είναι μακράν ο μεγαλύτερος παίχτης που πέρασε από τον θρύλο.... τέτοιες ευκαιρίες ο σωκράτης δεν της άφηνε.
13:23
Κυριακή κοντή γιορτή φίλε. Ό,τι είναι να γίνει θα γίνει έως το τέλος της εβδομάδας. 
13:24
Γκεστ : Σταυρο καλησπερα. Παρατηρω οτι πολλοι φιλαθλοι του Ολυμπιακου διαμαρτυρονται για τα λεφτα που "τσεπωνει" ο Βαγγελης και αγοραζει μονο δανεικους. Τα εξοδα του Οσφπ ειναι κοντα στα 60μυρια(αν θυμαμαι καλα απο τον ισολογισμο που εξεδωσε η ΠΑΕ) αρα πρεπει να το βλεπουμε λιγο ρεαλιστικα οτι με τοσα εξοδα δεν γινεται να κανεις "βαρβατες" μεταγραφες. Ολυμπιακος ειμαστε οχι Μπαρτσα που οσα και να χρωσταει δεν παθαινει τιποτα. Απλα το θεμα ειναι με τους συμβουλους του Βαγγελη, μιλανε πολυ και πολλες φορες εκτιθονται.
13:24
Ουδέν σχόλιο. 
13:25
Λιακος : Μπορεί να υπάρξει ενδιαφέρον για μιραλλας η δεν ασχολείται η παε?
13:25
Φίλε, πλέον ο Κέβιν είναι απλησίαστος!
13:25
baggelis : stavro kalhmera...me ton ibrahim ap thn city pou hr8e ton dekemvrh ti ginete
13:26
Είναι τραυματίας. Έκανε επέμβαση στους χιαστούς και θα χρειαστεί καιρό για να επανέλθει. 
13:26
giannis : Λενε για Ποντολσκι παιζει;
13:26
Η ΠΑΕ το διαψεύδει. 
13:27
Χριστοφορος : εγω συμφωνω με τις πωλησεις των παιχτων απλα θελω να μαθω και που πηγαινουν τα λεφτα αυτα...εχει 50 εκατ κοντα απο πωλησεις..-10εκ απο τισ αγορες που εχει κανει μεχρι στιγμης μενουν 40εκ...αν βαλουμε και απο τα αλλα εσοδα σιγουρα φετοσ θα εχει ενα σοβαρο κερδος η ΠΑΕ...απο την στιγμη που εχει μια λογικη στισ μεταγραφεσ και καλα κανει,τα λεφτα αυτα γιατι δεν τα επενδυει σε σκαουτερ σε ολο τον κοσμο(και οχι τυποθ νινιαδη κτλπ)?θελω την γνωμη σου για τισ αγοροπωλησιες..ευχαριστω
13:29
Όπως έγραψε κι ένας φίλος προηγουμένως μιλάμε για ανώνυμες εταιρείες. Όλες οι εταιρείες του πλανήτη επιδιώκουν να είναι στο "συν" κι όχι στο "πλην". Στο τμήμα σκάουτινγκ πλην του Ισπανού Λορένθο υπάρχουν οι Καρεμπέ-Ισά και ολόκληρο δίκτυο συνεργατών, το οποίο μπορεί να εμπλουτιστεί ακόμη περισσότερο. Μέχρι με τον Ζιοβάνι έχει αναλάβει κουβέντα για να "χτενίζει" την αγορά της Βραζιλίας...
13:29
Steve : Καλησπέρα, το ταξίδι του Μαρινάκη στο Μονακό συνδέεται και με μεταγραφή εκτός απο την κλήρωση ;
13:30
Ναι, πάντα στο περιθώριο των κληρώσεων γίνονται και μεταγραφικού περιεχομένου συναντήσεις. 
13:30
GERASIMOS : Γιατι δεν κανουμε ελληνα τον saviola ,για να τον πουλησουμε 15εκ.
13:30
Χα χα, καλό!
13:31
Λεωνιδας : Σταυρο καλημερα.Περιμενεις να κλεισουν οι μεραγραφες μεχρι την Παρασκευη?Επισης δεν καταλαβαινω την πρεμουρα που εχει πιασει καποια μμε για το ποσα εχουμε βγαλει απο τις μεταγραφες.Απο την τσεπη τους τα εδωσαν.Και ας μας πουν,Ριερα,Μασαντο,Μιραλας,Γκρεκο,Σεποβιτσς,Σαβιολα,Κασαμι,Ρομπερτο,Ντουρμαζ κα τζαμπα ηρθαν στην ομαδα?
13:32
Φίλε, ο καθένας κάνει τη δουλειά του όπως και όσο καλύτερα μπορεί. Οι μεταγραφές θα κλείσουν μέχρι το τέλος της εβδομάδας.
13:33
Theo7 : Γιατί ο Ολυμπιακός δεν κινείται για κάποιον άλλο επιθετικό αφού η υπόθεση Πουλίδο κρατάει τόσο;Πιστεύεις ότι θα μας δικαιώσει ο παίκτης(αν έρθει);
13:34
Πάντα όταν αποκτάς έναν παίκτη από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού το ρίσκο είναι μεγαλύτερο, σε σύγκριση με κάποιον από την Ευρώπη. Αυτό είναι λογικό. Ο Πουλίδο, πάντως, στα 24 του κι εν ενεργεία διεθνής με το Μεξικό, είναι επιθετικός αξίας και πλήρους μέλλοντος. 
13:34
scorer : Καπου πηραν τα αυτια μου για δανεικο απο Αρσεναλ τον Κοκελιν..Ξερεις κατι Σταυρο?Ειναι στο στυλ του Σαμαρη..
13:34
Δεν έχω ακούσει κάτι, αλλά δεν αποκλείω τίποτα...
13:34
ΒΑΒΟΥΛΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ : καλημερα παρεακι, απλα παρακολουθω την συζητηση
13:35
Και καλά κάνεις!
13:35
Βαγγέλης : Θεωρώ ότι ο Ολυμπιακός προχωρά με σωστές κινήσεις τόσο στις αγορές όσο και στις πωλήσεις.Δεν θεωρείς όμως πολυ άσχημη την απαξίωση του προιόντος της super leaque από το ξεκίνημα κιόλας από κάποιους παράγοντες.
13:37
Όλοι όσοι ασχολούνται με το ελληνικό ποδόσφαιρο και απ' όποιον τομέα οφείλουν να αναδεικνύουν το προϊόν κι όχι να το απαξιώνουν. Απλά ορισμένοι θέλοντας να δικαιολογήσουν δικές τους αδυναμίες ψάχνουν μονίμως για φθηνές δικαιολογίες και τους φταίνε όλοι οι άλλοι εκτός από τον εαυτό τους. 
13:37
jamespecter : εκτος απ πουλιδο,ζονας για την επιθεση υπαρχει καποιο αλλο ονομα??υπαρχει περιπτωση να γινει κινηση για βελοσο??
13:38
Για Ζόνας ακούω τόσες μέρες και Ζόνας δεν... βλέπω. Παίζει πάντα και ο Μήτρογλου όσο δεν κλείνει σε κάποια άλλη ομάδα. Δεν βλέπω να παίζει κάτι με Βελόσο, παρότι έχει ακουστεί το όνομά του. 
13:38
Antonis K. : Με βαση το τωρινο ροστερ θεωρω πως ο Ολυμπιακος ειναι ενισχυμενος. Απο κει κ περα στα ευρωπαικα παιχνιδια πιστευεις πως ο Μιτσελ θα κινειθει με παρομοια εντεκαδα οπως με τη Ν. Βολου; Αν ναι θα εχει προβλημα στην αμυνα;
13:39
Μην ξεχνάς ότι στην πρεμιέρα δεν έπαιξαν οι Χολέμπας, Μανιάτης, Ντουρμάζ, ενώ αναμένεται και ο αντικαταστάτης του Σάμαρη, καθώς κι ένας ακόμη επιθετικός. Άρα θα έχουμε αλλαγές σίγουρα μέχρι να ξεκινήσουν οι υποχρεώσεις για το Champions League. 
13:41
christos christou : Δεν ντρέπεται κανείς εκεί στον ολυμπιλαγό για την κατάντια του πρωταθλήματος για την οποία μοναδικός υπαίετιος είναι αυτός ο σύλλογος ντροπή για το άθλημα ???? Δεν έχετε πάρει χαμπάρι ακόμα ότι και οι δικοί σας φίλαθλοι σας φτύνουν ???? Πόσους άλλους κάλπικους τίτλους θέλετε να πάρετε ???? Δεν έχετε εντιληφθεί ακόμα ότι στην Ευρώπη είστε δακτυλοδεικτούμενοι και σας κοροιδεύουν όλοι (μα όλοι) !!!! Πόσο πιο ξεφτίλα πρέπει να γίνεται !!!!! ?????? ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΚΑΘΑΡΟ ΤΙΤΛΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΘΥΛΕΥΜΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΛΟΙ. Είστε για λύπηση και τίποτα άλλο..... Θα πολεμήσουμε με όλες μας τις δυνάμεις και με οποιοδήποτε τρόπο (από εδώ και πέρα), ώστε να σας σβήσουμε και να σας ξεμπροστιάσουμε σε όλη την Ευρώπη. ΚΛΕΦΤΑΡΑΔΕΣ
13:43
Αλήθεια τα πιστεύεις αυτά που γράφεις; Αν ναι, κλαίω από συγκίνηση, ειλικρινά. Υπάρχει κανένας καλύτερος να πάρει το πρωτάθλημα; Κι αν ναι ποιος είναι άραγε; Αν δεν κάνω λάθος και πέρυσι οι διαφορές ήταν χαώδεις! Για ποια Ευρώπη μιλάς; Αυτή που ο Ολυμπιακός έφτασε στους 16 και μια ανάσα από τους 8;
13:43
Γιωργος : Ειναι σωστο που η ομαδα φετος εχει αλλαξει τοσους πολλους παικτες; Μεσα στην εντεκαδα υπαρχουν πολλοι νεοι παικτες και θα ειναι δυσκολο να βρεθουν μεταξυ τους, αυτο το ειδαμε και με την νικη βολου παροτι την νικησαμε με 3-1 σκορ, δεν θα πρεπει ομως να ειμαστε πιο ετοιμοι με μια πιο ποιοτικη ομαδα;
13:44
Φίλε, εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Κάθε ομάδα είναι ένας ζωντανός οργανισμός που αλλάζει μέρα με τη μέρα. Για τον Ολυμπιακό μιλάμε, όχι για τη Μπαρτσελόνα, τη Ρεάλ και τη Μπάγερν. Ας είμαστε ρεαλιστές. 
13:44
Δημητρης : Δεν καταλαβαινω γιατι τρεξαμε να κλεισουμε αυτόν τον Ντιγκα. Προσπαθω να δω τι καλο εχει και δεν βρισκω κατι. Ο Ολυμπιακος θελει παιχτες με προσωπικοτητα.
13:45
Ο Εντινγκά δεν είναι "λαμπερός", αλλά είναι χρήσιμο εργαλείο. Για μένα και στον αγώνα με τη Νίκη Βόλου ήταν ένας από τους καλύτερους και πιο σταθερούς σε απόδοση. 
13:45
christos christou : Από την στιγμή που ο Περέιρα του ΠΑΟΚ πήρε κόκκινη για το φάουλ που έκανε, τι χρώμα κάρτα έπρεπε να πάρει ο Αβραάμ κατά τη γνώμη σου ????? κόκκινη, μπορντώ -βυσσινί ή 3 κόκκινες μαζί (το κόκκινο του άιματος)
13:46
Έπρεπε να αποβληθεί διαπαντός και να... εξοριστεί!
13:46
Γιωργος_κα : Σταύρο καλήμερα!διαφωνώ ότι έχουμε το καλύτερο ροστερ σε σχέση με άλλες χρονιές..νομίζω ότι έχουμε πρόβλημα στα μπακ..κάλος ο ντιοπ αλλά χρειαζόμαστε κάτι ολοκληρώμενο για μπροστά και πίσω..
13:47
Ας περιμένουμε να δούμε πως θα διαμορφωθεί το ρόστερ έως το τέλος της εβδομάδας και βλέπουμε...
13:48
γκρεκος : καλημερα να κανω μια δυο ερωτισουλες..απο αφτους τους 3 που ανεφερες ο σαντομ δε ειναι ι καλυτερη επιλογη?? αν κ θυμαμαι και το ντιοπ δυνατο σα βραχο..
13:50
Ο Σαντόμ είναι 8άρι, ο Ντιόπ είναι 6άρι, αλλά έχει και τεχνικές αρετές, ενώ σκοράρει κιόλας, αν του δοθεί η ευκαιρία. Από την άλλη, αν όντως έχει τύχη η υπόθεση Τουλαλάν δεν το συζητάμε καν ποιος είναι ο καλύτερος από τους τρεις. 
13:50
ΠΑΝΤΕΛΗΣ : ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΜΕΤΑΓΓΡΑΦΕΣ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΟΧΙ ΔΙΔΥΜΟ ΣΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ ΝΑ ΔΕΣΕΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ. ΡΑΒΕ ΞΗΛΩΝΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ
13:51
Όλα αυτά θα τα δούμε στο γήπεδο φίλε. Είναι νωρίς ακόμη...
13:51
Stone7 : Kalhmera Stavro. Pisyeueis oti me Abidal kai Papadopoulo tha kanoume aksiopreph poria stin eurwph? egw prosopika pisteuw oti oti "paixtara" kai na parei twra o olympiakos h oso kai "paixtarades" na exoume hdh sto roster , o Olympiakos me tetoia amuna fetos exei na faei polla goal.. htan megalo lathos pou efuge o manolas kata tin dikh mou gnwmh apo tin stigmh pou ta tameia mas einai gemata apo tin pwlhsh tou Samari. Υ.Γ. (eimai gauros kai ta lew ayta)
13:51
Ισχύει και για τη δική σου τοποθέτηση η προηγούμενη απάντησή μου. Όλα θα τα δούμε στο γήπεδο...
13:52
Salilario : Ισχύει ότι ο Μαρινάκης θα πουλήσει τον Θρυλέων στη Ρεάλ για 50 μύρια?
13:52
Και λίγα λες φίλε. Ένας είναι ο Θρυλέων! Αξία ανεκτίμητη!
13:53
redfan : είναι λογικό να είμαστε 27 αυγούστου χωρίς επιθετικό ενώ θα μπορούσαμε να πάρουμε ζινιάκ με 5 εκατομμύρια;
13:55
Όλα είναι σχετικά στις μεταγραφές φίλε. Μην πιστεύεις και όλα όσα διαβάζεις γενικώς. Το "πακέτο" για Ζινιάκ ήταν πολύ μεγαλύτερο από τα 5 εκατομμύρια, συν ότι ο ίδιος ο παίκτης είχε την Ελλάδα ως τελευταία επιλογή. 
13:55
Nikolas : Kalhmera stauro..., pisteueis htan la8os pou 3ekinhse o mitsel toso apotoma ton afellay enw isws na eprepe na ton profila3ei???
13:56
Ο Αφελάι μια χαρά ήταν όσο έπαιξε και ο τραυματισμός του είναι απόρροια χτυπήματος που δέχθηκε από αντίπαλο. Δεν ήταν κάτι μυικό. Ο Μίτσελ έπρεπε να τον ξεκινήσει και καλά έκανε!
13:57
χρηστος : γεια σου σταυρο....πιστευω ο ολυμπιακος θελει 2 χαφ κ ο ενας μαλιστα με την ευχερεια να μπορει να παιξει κ στοπερ..... κ φυσικα μια φορακλα!!!!!!! πουλιδο τον κοβω γεναρη!!!
13:57
Για να δούμε τι θα γίνει. Μπορεί και να δικαιωθείς.
13:58
CHRIS STR : Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΕΧΕΙ 25 ΕΝΔΕΚΑΔΑΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΦΟΡ ΚΑΙ ΧΑΦ ΕΠΙΠΛΕΟΝ. ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΛΙΣΤΑΣ CHAMPIONS LEAGUE ΑΡΑΓΕ?
13:59
Σε αυτό το σκέλος θα μπορούμε να πούμε περισσότερα μετά από το τέλος της εβδομάδας που θα έχει κλείσει το ρόστερ και θα έχουμε δει τις επιλογές του Μίτσελ σε ένα δύσκολο παιχνίδι, όπως είναι αυτό με τον Παναιτωλικό στο Αγρίνιο. 
14:00
sotos : καλημερα κ απ εμενα σταυρο βλεπεισ μεγαλα πραγματα στη ευρ φετος
14:01
Πολλά θα εξαρτηθούν από την κλήρωση φίλε. Πάντως, η ομάδα απέδειξε και στο τουρνουά των ΗΠΑ ότι έχει αποκτήσει και αγωνιστική ταυτότητα και διαβατήριο ανεξάρτητα με το ποιος παίζει και ποιος όχι. 
14:01
Αργύρης : Καλημέρα Σταύρο, Ο Μίτσελ είχε πει ότι ήθελε μικρό ρόστερ, μήπως έχει ξεφύγει το νούμερο? Θα χωρέσουν όλοι στην λίστα του champion Leage?
14:01
Δεν θα χωρέσουν όλοι. Είναι βέβαιο πως κάποιοι θα κοπούν...
14:02
βαγγελης : Καλημερα. Πιστευεις θα παρει φορ-κιλερ?γιατι με αυτους που διαθετουμε ειναι ολοι ερωτιματικα
14:03
Ναι πιστεύω ότι ο επιθετικός θα είναι πρώτης γραμμής. Ο Πουλίδο δήλωσε χθες ότι κάνει προπονήσεις εδώ και περίπου ένα μήνα, άρα αν έρθει τελικά δεν θα ξεκινήσει από το μηδέν την προετοιμασία. Κάτι είναι κι αυτό...
14:03
stathis : Νομιζω καλα εκανε ο Μαρινακης να σκεφτομαστε και τα νεα παιδια που θελουν να κανουν ενα βημα παραπανω στη καριερα τους...
14:04
Είναι σημαντικό φίλε να δίνεις έξτρα κίνητρα στους παίκτες ώστε να τα δίνουν όλα. Δεν είναι πρόκληση και για τους υπόλοιπους του ρόστερ που ο Σάμαρης πήγε στη Μπενφίκα και ο Μανωλάς στη Ρόμα και με τόσα λεφτά;
14:04
Ilias : Θέμα Μανιάτη; Παίζει να φύγει;
14:05
Όχι, δεν θα φύγει. 
14:05
γιαννης : νομίζω πως χρειαζόμαστε ενα αμυντικό χαφ να δαγκώνει γιατί ο Εντιγκά μου φαίνεται λίγο σοφτ όπως λέμε στην ποδοσφαιρική γλώσσα.
14:06
Ο Εντινγκά είναι δυναμικός ποδοσφαιριστής. Δεν έχει άλλωστε και σπουδαίες τεχνικές αρετές. 
14:07
Σπύρος : Καλημέρα!Έχω την αίσθηση ότι υπερεκτιμάμε τους νέους παίκτες ήδη. Καλώς ή κακώς στο ελλην.πρωταθ. η διαφορά είναι τεράστια. Για ευρώπη όμως οι παίκτες που αποκτήθηκαν είναι μέτριοι(εκτός από τον υγιη αφελάι).το ch.l. έρχεται και μετά από 14-15 μεταγραφές δεν έχουμε το βασικό φορ/βασικό αμυντικό χαφ.ελπίζω να διαψευστώ...
14:07
Κι ο Μαρινάκης με τον Μίτσελ ελπίζουν να διαψευστείς!
14:08
mihalaros20 : kalhmera stavro / egw tha ithela na meinw sto mh endiaferwn twn filathlwn pia.. i omada isws na einai i kaluteri olo ton epoxwn ta teleutea 3 xronia apo apopsi organwsis kai poreias kai omws o kosmos olo kai ligosteuei.. ta diarkeias an den kanw lathos fetos einai 9 xiliades ligotera..pou i omada deixnei akoma pio ikani apo perusi... prepei na vrethei lusi na erthei pali o kosmos konta.. oxi me dwra opws tha kanoun fetos..
14:09
Φίλε, είναι γεγονός ότι πολλοί έχουν αράξει στον καναπέ λόγω έλλειψης ανταγωνισμού και θα ψάχνουν εισιτήρια για τα λεγόμενα ντέρμπι και για το Champions League. Είναι ένα γεγονός που δεν μπορούμε να παραβλέψουμε, ωστόσο, όταν οι δύο πιο σοβαροί ανταγωνιστές όπως είναι ο ΠΑΟ και ο ΠΑΟΚ δεν μπορούν να κάνουν μια μεταγραφή, τι ανταγωνισμό να περιμένεις;
14:10
dimitris 7 : καλημερα σταυρο, για επιθεση παιζει τιποτα αλλο εκτος απο αυτα που ακουγονται στα ρεπορταζ;;
14:11
Σίγουρα φίλε υπάρχουν κι άλλα ονόματα στη λίστα, αλλά δεν έχουν δει ακόμη το φως της δημοσιότητας και ίσως να μην... εμφανιστούν ποτέ αν έχει αίσιο τέλος η υπόθεση Πουλίδο. 
14:11
AKIS : Αλήθεια έδωσε 2εκατ. για αυτόν τον Μπενίτες? Κάτι σα Ντιόγκο στο πιο χαζό μου μοιάζει.... Τότε τον Μανωλά έπρεπε να τον πουλήσει 30εκατ. Μας δουλεύουνε ρεεεεεεεεεεε
14:11
Για τον Μπενίτες ο Ολυμπιακός έδωσε στην ομάδα του 3,5 εκατομμύρια. Το δήλωσε ο ίδιος ο πρόεδρος της Γκουαρανί, άρα αποκλείεται να λέει ψέματα. 
14:12
Χρήστος : Ο Ολυμπιακός αυτή τη στιγμή έχει το πληρέστερο ροστερ της ιστορίας του, τόσο για Ελλάδα όσο και για Ευρώπη. Έχει δυνατή διοίκηση και υψηλή οργάνωση μεγάλων ευρωπαικών club. Αγοράζει φθηνά και πουλάει ακριβά εξασφαλίζοντας χρηματοδότηση και αυτάρκεια..τον στελεχώνουν μεγάλοι ποδοσφαιριστές εκτός και εντός γηπέδου..έχει ένα προπονητή που μπορείς να του προσάψεις πολλά αλλά μεταδίδει πνεύμα νικητή, και πιστεύσει στους Έλληνες και στους νέους παίχτες...δεν μπορώ να καταλάβω λοιπόν αυτήν την απίστευτη γκρίνια..όταν ακόμα δεν έχουν αρχίσει καν οι αγώνες για να δούμε και να κρίνουμε πλέον στο γήπεδο τα αποτελέσματα..η μιζέρια και η γκρίνια δεν ταιριάζει σε αυτή την ομάδα..και αν πρέπει να αλλάξει κάτι είναι το επίπεδο του ελληνικού προωταθλήματος..ελπίζω να έχει καταλάβει ο Μαρινάκης όταν πρέπει να βοηθήσει προς αυτήν την κατεύθυνση αν θέλει να δει την ομάδα σε άλλο επίπεδο.
14:13
Συμφωνώ μαζί σου 100%!
14:19
Κάπου εδώ και μετά από 3,5 περίπου ώρες ζωντανής επικοινωνίας, έφτασε η ώρα να σας αποχαιρετήσω. Τα είπαμε χθες το απόγευμα και σήμερα το πρωί, γύρω στις 6 ώρες συνολικά κι έκανα ό,τι περνάει από το χέρι και το πληκτρολόγιό μου για να απαντήσω σε όσο γίνεται περισσότερα από τα ερωτήματά σας. Αφού σας ευχαριστήσω για μία ακόμη φορά που με βομβαρδίσατε με τις ερωτήσεις και τα εύστοχα σχόλιά σας, κλείνω με μία πληροφορία που προέκυψε μόλις τώρα!
Η διοίκηση του Ολυμπιακού διαψεύδει τις πληροφορίες και τα δημοσιεύματα σχετικά με το φημολογούμενο ενδιαφέρον για τον Τουλαλάν της Μονακό. Μια περίπτωση εξαιρετική, αλλά και συνάμα ιδιαίτερα δύσκολη! 
Να είστε όλοι καλά και θα τα ξαναπούμε πολύ σύντομα!
Υ.Γ.: Πιο κοντά απ' όλους τους χαφ βρίσκεται ο Ντιόπ κι ας γράφουν ό,τι θέλουν οι Ισπανοί! Καλό απόγευμα!

News 24/7

24MEDIA NETWORK