Η συζήτηση με τον Σταύρο Γεωργακόπουλο

Ο Σταύρος Γεωργακόπουλος συνομίλησε με τους αναγνώστες του Contra.gr για τον ιστορικό θρίαμβο του Ολυμπιακού κόντρα στην Ατλέτικο, για την επιστροφή στα γκολ του Κώστα Μήτρογλου, για τον ανίκητο Μίτσελ και για τις μεταγραφές που έπιασαν τόπο, αλλά και τη συνέχεια του Champions League.

Η συζήτηση με τον Σταύρο Γεωργακόπουλο
INTIME SPORTS

Ο διάλογος:

13:41
Σε λίγα λεπτά, ο Σταύρος Γεωργακόπουλος αρχίζει την κουβέντα για τον θρίαμβο του Ολυμπιακού. Στείλτε από τώρα τις ερωτήσεις σας
16:01
Καλησπέρα σε όλους. Ο Ολυμπιακός ξεκίνησε με το δεξί τις υποχρεώσεις του στο Champions League με έναν θρίαμβο σε βάρος της Ατλέτικο Μαδρίτης. Φαντάζομαι ότι Μίτσελ και παίκτες έδωσαν απαντήσεις...
16:02
Jim : ο ολυμπιακος επαιξε ενα καλο παιχνιδι αλλα εχω μια ερωτηση γιατι δεν επαιξε λιγο πιο σωστα οι παιχτες πηγαιναν 3-4 πανω σε εναν η απλα δεν εχει δεσει ακομα η ομαδα? ο μιλιογεβιτς ειναι παιχτουρα στο κεντρο ηταν σαν επαιζαν 3 ατομα μαζι (μονος τους δηλαδη ειναι 3 φορες καλητερος απο σαμαρη) ! ο κασαμι πολυ δυνατος και σχετικα με τον Τσορι ντομινγκεζ δε μπορω να καταλαβω γιατι τον εκανε αλλαγη !
16:04
H πιο απλή απάντηση που μπορώ να δώσω στην ερώτησή του είναι ότι παίζουν μπάλα και οι άλλοι. Δεν παίζει μόνος του ο Ολυμπιακός για να κάνουν οι παίκτες του ό,τι γουστάρουν μέσα στο γήπεδο. Το γεγονός ότι πήγαιναν περισσότεροι από ένας στο μαρκάρισμα είναι για να ανακτήσουν γρήγορα τη μπάλα και να μην αφήσουν τον αντίπαλο να φύγει στην κόντρα. Ο Τσόρι αντικαταστάθηκε επειδή είχε κουραστεί και ο Μίτσελ προτίμησε τα "φρέσκα πόδια" του Φουστέρ.
16:06
Έγραφα μέρες τώρα στο contra.gr ότι ο φετινός Ολυμπιακός ξεχειλίζει από ποιότητα, αλλά το ζητούμενο είναι η καλή χημεία. Από τη στιγμή που έχει και τα δύο μπορεί να πάει πολύ ψηλά, αρκεί να μην καβαλήσουν κάποιοι το καλάμι και υποτιμήσουν τη Μάλμε. Σε μια τέτοια περίπτωση η προσγείωση θα είναι ανώμαλη, όπως προσγειώθηκε χθες η Ατλέτικο τέσσερις μέρες μετά από τη νίκη της στο "Μπερναμπέου". 
16:07
νεκταριος : καλησπερα σταυρο,εχω δυο αποριες.1ον πιστευεις οτι το γκολ του μητρογλου θα τον λυσει επιτελους?κ 2ον αν νομιζεις πως ο θρυλος θα επαναπαφτει στις δαφνες του οπως εκανε η ατλετικο μετα τη ρεαλ?γιατι δε ξερω αν φταιει μονο το μπλοκ που εστεισε ο μιτσελ,ή αν ηταν κ λιγο πιο χαλαρη απ'οτι συνηθως η ατλετικο
16:10
Τις προηγούμενες ημέρες απάντησα σε σχετική ερώτηση για τον Μήτρογλου λέγοντας ότι το ζητούμενο για τον επιθετικό είναι να βρίσκεται μέσα στις φάσεις. Ο Κώστας και στον αγώνα με τον ΟΦΗ ήταν εκεί που έπρεπε, άσχετα αν η μπάλα δεν του έκανε το χατίρι. Χθες είδαμε ότι δεν ξέχασε να βάλει γκολ και πως μετά το 3-1 η ψυχολογία του ανέβηκε κατακόρυφα. Στο δεύτερο σκέλος της ερώτησής σου, αυτός ο κίνδυνος υπάρχει για όλες τις ομάδες του πλανήτη μετά από μία μεγάλη νίκη. Μην ξεχνάς τι έγινε πέρυσι τέσσερις ημέρες μετά από το 2-0 επί της Μάντσεστερ. Προσωπικά δεν είδα καθόλου χαλαρή την Ατλέτικο. Λύσσαξαν για να ισοφαρίσουν...
16:10
γιωργος : σταυρο καλησπέρα, τον milivogevic πως τον είδες??? δεν τον περίμενα τόσο κάλο.
16:11
Από την πρώτη του εμφάνιση κόντρα στον ΟΦΗ ρίσκαρα την άποψη ότι μπορεί να αποδειχθεί ισάξιος ή και καλύτερος του Σάμαρη. Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται...
16:12
Γιωργος 7 : Μεγαλη νικη του ολυμπιακου,αλλα θελει μεγαλη προσοχη ιδιετερα στα 2 ματς με Μαλμε.Το εχουμε ξαναδει το εργο..θυμηθειτε με λεβερκουζεν 6-2 και ποσα φαγαμε μετα απο μακαμπι μεσα εξω..Στα αλλα 3 παιχνιδια τον ολυμπιακο δεν τον φοβαμαι θα παιξει καλα και οτι βγει.Τεραστιο μπραβο σε προπονητη παικτες και κοσμο!
16:13
Συμφωνώ φίλε. Αν ο Ολυμπιακός δεν είναι το ίδιο σοβαρός με τη Μάλμε και την πατήσει, θα χάσει ότι κέρδισε χθες με τη νίκη επί της Ατλέτικο. Τη Μάλμε να νικήσει ο Ολυμπιακός μέσα-έξω και προκρίθηκε. Τόσο απλά. Άντε να χρειαστεί άλλη μία ισοπαλία.
16:14
Underscore7 : Μιτσελ μη φυγεις ποτε, μιλβο, κασαμι, μασουακου θα πωληθουν τουλαχιστον 10 εκαστος αν βγαλουν ολο τον ομιλο ετσι, ο μαγκατ πως αισθανεται που ο μητρογλου θα ξαναπαιξει μπαλα; Πλεον οι πιθανοτητες αυξηθηκαν για προκριση κι αμα μας κατσουν αποτελεσματα, γιατι οχι πρωτοι; Θα φοβηθουμε τη γιουβε; εξαλλου της χρωσταμε ενα δεκανικι!
16:15
Όπως δεν πρέπει να απογοητευόμαστε στην πρώτη "στραβή" έτσι δεν πρέπει και να πετάμε στα σύννεφα μετά από μια μεγάλη νίκη. Ακόμη βρισκόμαστε στο ξεκίνημα της σεζόν...
16:15
Πτολεμαιδα-7 : Δεν ξέρω τι είναι αυτό που μου συμβαίνει θρίαμβος του ολυμπιακού χθες βράδυ έπος τι να πούμε...πιστεύεις Σταύρο όταν φορμαριστεί αυτή η ομάδα θα κάνει πλάκα στην Ελλάδα?
16:16
Αν αντιμετωπίσει όλους τους αντιπάλους με την ίδια διάθεση, αυξημένο κίνητρο και δεν υποτιμήσει κανέναν, τότε ναι το πιστεύω ότι θα κάνει πλάκα. 
16:16
Θανος Π. : Καλησπερα! Μια συγκριση Σαμαρη-Μιλιβογεβιτς μπορει να γινει ή ειναι νωρις? Θετικα αρνητικα μεταξυ τους. Ευχαριστω.
16:17
Ο Σάμαρης διαθέτει λίγο καλύτερη τεχνική κατάρτιση, αλλά ο Σέρβος κάνει πολύ λιγότερα λάθη και παίζει πάρα πολύ σοβαρά. Δεν ρισκάρει ούτε πάσα...
16:18
korman : Σταύρο καλησπέρα και πολλά συγχαρητήρια στην ομαδάρα.Θελω την γνώμη σου πάνω στην συνολική εμφάνιση του Μητρογκολ μέχρι να πετύχει το γκολ.Για μένα ηταν πολύ κακός(δικαιολογημενα,χρειαζεται ακόμα παιχνίδια )
16:19
Μην ξεχνάς ότι ο Κώστας προερχόταν από τραυματισμό και στο δεύτερο μισό της περσινής σεζόν αγωνίστηκε ελάχιστα. Άνθρωπος είναι, όχι ρομπότ. Κάτι που σημαίνει ότι μέσα από τα παιχνίδια θα βρει τον καλό ρυθμό του και θα σκοράρει όπως ξέρει... Τα ίδια έλεγα αν θυμάσαι και πριν από το παιχνίδι με την Ατλέτικο. 
16:19
ΚΩΣΤΗΣ-ΣΕΡΡΕΣ : Ο ΠΑΟΚ του Άγγελου Αναστασιάδη, πιστεύεις ότι μπορεί να παρουσιαστεί ανταγωνιστικός απέναντι στον Ολυμπιακο? Έχει τρομερά κενά στα σέντερ-μπακ ο Ολυμπιακός, που απλά κρύφτηκαν πίσω από το 3-2.
16:21
Πιστεύω και το έχω εκφράσει καιρό τώρα ότι ο Αναστασιάδης θα πάρει το 100% από την ομάδα του, άρα δεν μπορεί να τον (την) υποτιμήσει κανείς. Επίσης, η αλλαγή πλεύσης και η επικοινωνιακή προσέγγιση που ακολουθούν πρόσφατα στον ΠΑΟΚ ότι "δεν πάμε για πρωτάθλημα" μειώνει το άγχος και απελευθερώνει τους παίκτες. Κάτι που σημαίνει ότι ο Ολυμπιακός θα πρέπει να είναι πολύ σοβαρός και να αντιμετωπίσει συνετά την όλη διαδικασία του πρωταθλήματος για να μη βρεθεί προ δυσάρεστων εκπλήξεων... Ο καλός Ολυμπιακός, πάντως, θα πάρει ξεκούραστα και αυτό το πρωτάθλημα.
16:21
miltos7 : πολυ μεγαλη νικη η χθεσινη!μας εκανες περηφανους θρυλαρα!αλλα στο πρωταθλημα βλεποντας πως παιζει ο παοκ αισθανομαι οτι θα χουμε προβληματα.εσυ τι πιστευεις;
16:22
Αν ο Ολυμπιακός σταθεί στο ύψος του και δεν υποτιμήσει κανέναν, δεν θα έχει κανένα πρόβλημα και ο ΠΑΟΚ απλά θα πάρει τη 2η θέση.
16:22
lgeo7 : Χαίρεται...μοναδική παραφωνία ο Αμπιντάλ χτες...πολύ αργός για τσ.λιγκ...Με Μανωλά η Σιόβα στη θέση του θα τους είχαμε συντρίψει...
16:24
Διαφωνώ 100%. Ήταν πολύ καλός χθες ο Αμπιντάλ άσχετα αν έχασε τον Μάντζουκιτς στο 2-1. Όλοι κάνουν λάθη. Σε γενικές γραμμές, πάντως, ο Γάλλος ήταν σταθερότατος και ενέπνεε σιγουριά. Λίγο τα βιαστικά του και όπου να 'ναι διωξίματα με έχουν προβληματίσει, αλλά μέχρι εκεί...
16:24
geo777 : pexame para poli kala pistevo kai valame geres vasis gia tin triti thesi.o monos pextis poy me provlimatise eine o omar pia h gnomi soy?
16:25
Τηρουμένων των αναλογιών και ο Ομάρ στάθηκε καλά. Βέβαια, από τη στιγμή που μπήκε ο Γκρίεσμαν είχε προβλήματα. Σε γενικές γραμμές, πάντως, το πρόσημό του ήταν θετικό. Ήταν και το πρώτο του ματς στη διοργάνωση. Μην το ξεχνάς...
16:25
theo7 : Ο Μιλιβογεβιτς ακομα τρεχει;
16:26
Χαχα, είναι ασύλληπτο αυτό που έκανε χθες αν σκεφτούμε ότι ο μέσος όρος σε τέτοια παιχνίδια είναι γύρω στα 13 χιλιόμετρα. Αυτό δείχνει και τη διάθεση που είχαν οι παίκτες του Ολυμπιακού. Και ο Μανιάτης έγραψε 14 στο κοντέρ. 
16:26
amy lee : Σταυρο, ποσους βαθμους θεωρεις χρειαζεται ο ολυμπιακος για να περασει στην επομενη φαση.?
16:27
Όπως δήλωσε και ο Μίτσελ λείπουν άλλοι 7 βαθμοί για την πρόκριση. Άρα 10 στο σύνολο. Δύο νίκες και μία ισοπαλία. 
16:27
Kostas : φανταστικο παιχνιδι. η ομαδα τηα δεσει και αλλο. εχουμε επισης Ντουρμαζ και Μπενιτεζ...η αμυνα ειναι το αδυνατο σημειο μας και ελπιζο ο Σιοβας να γυρισει στην ενδεκαδα γρηγορα...
16:28
Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να λέω ότι η άμυνα είναι θέμα όλης της ομάδας κι όχι των τεσσάρων αμυντικών. Αν χθες δεν μάρκαραν όλοι με πρώτους τον Μήτρογλου, τον Αφελάι και τον Τσόρι, η Ατλέτικο θα έκανε παρέλαση. Δεν βλέπω, πάντως, κανείς σας να λέει μια καλή κουβέντα για τον Μποτία που άκουσε τόσα, αλλά ήταν σταθερότατος και διέψευσε πολύ κόσμο...
16:29
πρεντραγκ : τι πιστευεις οτι εγινε χθες? Ηταν καλος ο ολυμπιακος η τον υποτιμησε η ατλετικο? μπορει να παρει θεωρεις καλο αποτελεσμα με γιουβε?
16:30
Πιστεύω ότι ήταν πολύ καλός ο Ολυμπιακός. Για να γίνω περισσότερο κατανοητός, έδειξε να θέλει περισσότερο το παιχνίδι και το πήρε. Είναι λογικό η Ατλέτικο να ήρθε άνετη λόγω και της νίκης στο Μπερναμπέου, αλλά δεν τους είδε να παρατάνε το παιχνίδι ούτε για μια στιγμή. Μέχρι το τελευταίο λεπτό πάλευαν με όλες τους τις δυνάμεις. 
16:30
CosLevo : καλσηπέρα Σταύρο. Νομίζω ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα δεν θα μπορούσα να φανταστώ ένα τέτοιο μάτς και τέτοιο σκορ όπως εξελίχθηκε το χθεσινό. απιστευτα τα συναισθήματα. που να φανταστούμε που μπορεί να φτάσει αυτη η ομάδα άμα είναι ακόμη στο 70% όπως αναφέρθηκε ο Μίτσελ στην συνέτευξη τύπου. το παίχνιδι πιστεύω ότι πήγε ακριβώς όπως το ήθελε ο προπονητής και η ομάδα...αρα είναι δύσκολο να κάνουμε ερωτήσεις. παρόλα αυτά, ευχαριστώ για την καλή και πάντα έγκυρη ενημέρωση που μας παρέχεις. ΥΓ. δεν χρειάζεται μετά απο κάθε νίκη στην Ευρώπη να βγαίνει ο κ. Θεοδωρίδης και να κάνει δηλώσεις που εμπλέκουν αντιολυμπιακούς. Απλά δεν χρειάζεται. Οταν οι Ελληνικές ομάδες παίζουν Ευρώπη, τα αφήνουμε τα του εσωτερικου πίσω μας.
16:31
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και συμφωνώ συνολικά με την τοποθέτησή σου. Όταν νικάς την Ατλέτικο δεν έχει καμία θέση ο... Αλαφούζος. Αξία του δίνουν όταν ασχολούνται συνεχώς μαζί του... Και ειδικά ένας έμπειρος παράγοντας όπως ο Σάββας Θεοδωρίδης αυτό πρέπει να το ξέρει καλύτερα. 
16:32
CosLevo : Σταύριο, συμφωνείς ότι ο χαρακτήρας του Μίτσελ ταιρίαζει γάντι στην φιλοσοφία και ιδιοσυγκρασία του Ολυμπιακού; Θα ήθελα να πιστέψω ότι θα ανανεώσει με τον Ολυμπιακό. Μόνο για την Ρεάλ φεύγει...
16:32
Ναι, το πιστεύω γιατί έχει και προσωπικότητα και τσαμπουκά και νοοτροπία νικητή. Ότι ακριβώς δηλαδή έχει ο Ολυμπιακός στο DNA του ως ομάδα. 
16:32
denis: : Μετα την νικη χθες ο ολυμπιακος ειναι το φαβορι για την πρωτια του ομιλου ? πιστευω πως ναι
16:34
Ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη. Φαβορί για την πρωτιά του ομίλου παραμένουν η Γιουβέντους που ξεκίνησε νικηφόρα και η περσινή φιναλίστ Ατλέτικο. Αν μετά τις τρεις πρώτες αγωνιστικές ο Ολυμπιακός παραμένει στην κορυφή του ομίλου τότε ναι θα είναι φαβορί για την πρωτιά. 
16:34
Maximus LV και Maxim LV7 : ενα θελω να πω μονο.. που ειναι ολοι οι 'ειδικοι' που τα ξεραν ολα καλυτερα απο τον Μιτσελ και τους σκαουτερ που φεραν τους παικτες? .. ημερα κολοτουμπας η σημερινη! ολα τα ξερατε γατακια .. και για τον Μιλιβογεβιτς και για τον Μαζουακου και ολους τους παικτες του χθεσινου θριαμβου!
16:35
Η γκρίνια και η κωλοτούμπα είναι δύο από τα αγαπημένα σπορ στην Ελλάδα. Πάντως, η ανησυχία, ο προβληματισμός και η καλοπροαίρετη κριτική συνήθως κάνουν καλό, καθώς προκαλούν συσπείρωση. 
16:35
kostis : σταυρο ξερεις αν ο ρομπερτο εχει ρητρα?? και ναι σε τι ποσο? γιατι ο μιτσελ ανεφερε οτι παρακαλιοταν να μην τον παρει το καλοκαιρι κανεις δινοντας τη ρητρα και αναρωτηθηκα...
16:37
Ο Ρομπέρτο είχε ρήτρα 6 εκατομμύρια. Αν δεν προλάβαινε να τα δώσει ο Ολυμπιακός στην Ατλέτικο και τα έδινε κάποια άλλη ομάδα, θα τον αποκτούσε εκείνη. Πλέον δεν έχει ρήτρα ο Ισπανός απ' όσο γνωρίζω...
16:38
Ναι, αν δεν υπάρξουν καθόλου ισοπαλίες στον όμιλο και είναι πολλά τα τρίποντα. Πράγμα βέβαια απίθανο θεωρητικά, αλλά στη μπάλα ποτέ δεν ξέρεις. 
16:38
Alexis : Εμένα η άμυνα δεν μου άρεσε, έδειξε αδυναμίες.. Σίγουρα έχει 9 βαθμούς και πάει για έναν ακόμη ώστε να περάσει..Πρόβλημα θα υπάρξει αν η Atletico νικήσει την επόμενη αγωνιστική και τότε η Juventus θα θέλει να καθαρίσει την προκρισή της στα 2 παιχνίδια που είναι μαζί.
16:40
Αν δεν σου άρεσε φίλε οι απαιτήσεις σου είναι επιπέδου Μπαρτσελόνα και όχι Ολυμπιακού. Με την Ατλέτικο έπαιζε ο Ολυμπιακός όχι με τον Αστέρα Τρίπολης. Αναφέρω τον Αστέρα επειδή η πολύ καλή ομάδα της Αρκαδίας φοράει εμφάνιση που μοιάζει με τη χθεσινή των Ισπανών και χωρίς καμία διάθεση απαξίωσης. 
16:40
antonis : μεγαλη νικη και φοβερη εμφανιση,μονο για τα δυο σεντερ μπακ εχω αμφιβολιες,χασανε σχεδον ολες τις κεφαλιες,τι λες εσυ
16:41
Λέω ότι έπαιζαν με την Ατλέτικο, την πρωταθλήτρια Ισπανίας και περσινή φιναλίστ της διοργάνωσης. Έλεος ρε σεις, πάντα θα έχετε κάτι για να παραπονιέστε; Τον Μάντζουκιτς είχαν αντίπαλο όχι τον Καραδή (σ.σ. μεγάλη μορφή κάποτε του θρυλικού ΑΟ Πεύκης)...
16:42
nitnos90 : Σταύρο όπως σου είχα γράψει και προχθές ο Μίτσελ είναι ο καλύτερος προπονητής στην ιστορία του Ολυμπιακού και σίγουρα ανώτερος του Ερνέστο. Εχθές απλά επιβεβαιώθηκα.
16:42
Κι εγώ που συμφώνησα μαζί σου. 
16:43
cozy : Το μεγαλυτερο στοιχημα του Μιτσελ ηταν ο Μητρο χτες. Εγω πιστευω τον εβαλε για να τον "φτιαξει" περισσοτερο για την συνεχεια και να του δωσει αυτοπεποιθηση παρα στο οτι περιμενε ενα γκολ απο αυτον. Και του βγκε διπλα, γιατι και γκολ εβαλε και τωρα με γεματη αυτοπεποιθηση μπορει να ερθει κοντα στον περσινο του καλο εαυτο
16:45
Εγώ πιστεύω ότι τον επέλεξε και επειδή ξέρει ότι αν βρεθεί σε θέση για γκολ θα σκοράρει, έστω κι αν δεν είναι ακόμη 100% έτοιμος, αλλά κι επειδή ήθελε ψηλά κορμιά για να εξουδετερώσει την... αεροπορία των Ισπανών. Αυτό ήταν το σκεπτικό και τον δικαίωσε απόλυτα...
16:46
πετραν 79 : Σταυρο πιστευω οτι το παιχνιδι κριθηκε στην τακτικη...η ατλετικο ειναι η καλυτερη ομαδα στην ευρωπη παιζοντας πισω απο την μπαλα και φανηκε στην αρχη που εδωσε πολλα μετρα στον ολυμπιακο να αναπτυχθει...το γρηγορο γκολ του μουζουακου της χαλασε τα σχεδια και αναγκαστηκε να παιξει αυτο ακριβως που δεν της αρεσει και φανηκε..ο μιτσελ ηταν ετοιμος για το παιχνιδι..συμφωνεις???
16:47
Συμφωνώ ότι το παιχνίδι εξελίχθηκε όπως ακριβώς το είχε σχεδιάσει και το περίμενε ο Μίτσελ. Οι παίκτες του εφάρμοσαν το πλάνο και τον δικαίωσαν απόλυτα. Μπράβο σε όλους λοιπόν. 
16:47
Makis07 : Δηλαδή αν νικήσει ο Ολυμπιακός την Μαλμέ μέσα-έξω προκρίθικε...οι υπόλοιποι θα χάσουν???
16:48
Έχουμε πέντε αγωνιστικές μπροστά μας. Θα χαθούν βαθμοί και σε πιθανές ισοπαλίες άρα με 10 βαθμούς στη σούμα η πρόκριση είναι ένας εφικτός στόχος. Μην ξεχνάς ότι υπάρχουν ομάδες που προκρίθηκαν και με 7 βαθμούς κι άλλες που αποκλείστηκαν με 9. 
16:48
Nikos : Καλησπέρα Σταυρό, θέλω να σε ρωτήσω γιατί έφυγε ο Αβρααμ? η άμυνα μας τα πήγε καλά χθες μπροστά σε μια από τις καλύτερες ομάδες του κόσμου αλλά είμασταν πολύ τυχεροί. Μακάρι να έχουμε την ίδια τύχη και στα επόμενα ματς. Ευχαριστώ.
16:49
Είναι γνωστό ότι ο Αβραάμ έφυγε επειδή ήθελε να φύγει, θεωρώντας πως τον αδικεί ο Μίτσελ. Ήταν λάθος του και το έχω γράψει καιρό τώρα. Φαντάζομαι θα ήθελε να ζούσε από κοντά τη χθεσινή νίκη από το να παίζει σε κάποια Τραμπζονσπόρ. Μεταξύ μας και για τον Σάμαρη το ίδιο πιστεύω έστω κι αν πήγε στη Μπενφίκα. 
16:50
Σπύρος : Σταύρο καλησπέρα, τεράστια η χθεσινή νίκη την οποία θα μνημονεύουμε για χρόνια. Ξέχωρα από την υπερποσπάθεια όλων ανεξαιρέτως με προβλημάτισε έντονα το κεντρικό αμυντικό δίδυμο στο οποίο έλειπε η δυναμική επέμβαση στις φάσεις(κυρίως από αμπιντάλ), η ψύχραιμη πάσα μετά από αναχαίτηση επίθεσης(κυρίως από Μποτία)...θεωρείς ότι ο Σιόβας ή βελτίωση στην προπόνησή τους θα διορθώσει την αποτελεσματικότητα της άμυνας?
16:51
Νομίζω ότι πιο πολλά βιαστικά διωξίματα έκανε ο Αμπιντάλ παρά ο Μποτία. Πάντως, με τον Σιόβα υπάρχει ένα θέμα. Είναι κι αυτός αριστεροπόδαρος οπότε δεν ξέρω αν μπορέσει να συνθέσει καλό δίδυμο με τον Γάλλο υπό την έννοια ότι ο ένας από τους δύο θα πρέπει να παίξει δεξί στόπερ με αριστερό πόδι. 
16:51
Αλέξανδρος : Καλησπέρα Σταύρο. Χθες η ομάδα είχε pass accuracy 84%. Έχεις στατιστικά από παλιότερους αγώνες στο CL για να το συγκρίνουμε? Μου φάνηκε τεράστιο το νούμερο..
16:52
Φίλε έχω τα στατιστικά αλλά είναι αδύνατο να τα ψάξω τώρα όπως καταλαβαίνεις. Πάντως, είναι μεγάλο το ποσοστό αναμφίβολα. 
16:53
ΣΑΚΗΣ -ΖΆΚΥΝΘΟΣ : Πώς βλέπεις την.ομάδα σε 4-3-3 με μιλιβογεβιτς,καλάμι,τσορι...αφελλαυ,ντουρμαζ,μιτρογλου; Στην Ελλάδα είναι 2 ταχύτητες πάνω αυτή η ομάδα από τη μέση και μπροστά
16:54
Συμφωνώ μαζί σου, αλλά επιμένω ότι η ομάδα θέλει ακόμη χρόνο να δέσει και να αποκτήσει την απαιτούμενη ομοιογένεια. Όπως είπε και ο Μίτσελ βρίσκεται στο 70%!
16:55
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ : Πάντως, κάτι πρέπει να άλλαξε στον τρόπο που υπολογίζονται τα χλμ. που έτρεξαν οι παίχτες. Δεν είναι δυνατόν μέχρι τον περασμένο Μαιο οι ομάδες να τρέχουν 11-11,5 χλμ. και ξαφνικά χτες να τρέχουν 15. Ουτε είναι λογικό ο Μιλιβόγεβιτς να τρέχει 17 χλμ., όταν μέχρι το Μαιο οι πρώτοι έτρεχαν 12-13 χλμ. Για ψαξτο λίγο...
16:56
Είναι πιθανό να έχει συμβεί αυτό που λες, αλλά επί της ουσίας δεν αλλάζει τίποτα. 
16:56
μαριος : εμενα περα απο τους φανερους πρωταγωνιστες αυτος που μου εκανε τεραστια εντυπωση ηταν ο μποτα...ο τυπος βρισκοταν παντου δεν αφηνε παιχτη μονο του ετρεχε σε βοηθειες και εκοβε τους παντες...δεν τον ειχα και σε μεγαλη εκτιμηση αλλα χτες ευτυχως με διεψευσε. 
16:57
Τουλάχιστον έχεις το θάρρος να το παραδεχθείς, ενώ άλλοι που έκραζαν τώρα το παίζουν... Κινέζοι!
16:57
giwrgos : καλησπερα σταυρο και σε ολους τρομερη νικη χθες συνγχαρητηρια στην ομαδα και στην διοικιση πηραν παρα πολλοι καλους ποδοσφαιριστες το καλοκαιρι πιστευω αυτο το λεω για ολα αυτα που ακουστηκαν για της μεταγραφες κατι ξερουν καλυτερα απο μας σταυρο πιστευς οτι η αμυνα θελει εναν σαν τον μανωλα ισαξιο του για να ειμαστε κομπλε
16:58
Όχι πιστεύω ότι η άμυνα είναι δουλειά όλης της ομάδας κι αν συνεχίσει έτσι, όλα καλά. 
16:58
ΓΙΩΡΓΟΣ : καλησπερα,πιστευω αμα γινει το διπλο στην σουηδια η ομαδα χτυπαει ακομα κ πρωτη θεση αν κ νωρις ακομα..τι πιθανοτητες δινεις?ευχαριστω!
16:59
Αν ο Ολυμπιακός δει την Μάλμε όπως είδε χθες την Ατλέτικο δεν αμφιβάλω ότι θα νικήσει και στη Σουηδία. Και με 2 στα 2 θα πρέπει να αυτοκτονήσει για να χάσει την πρόκριση. 
16:59
γιαννης74 : για τον αφελαι τι πιστεύεις μπορει να σταθει?
17:03
Ο Αφελάι ήταν ένας από τους καλύτερους παίκτες χθες. Έβαλε ένα γκολ μοίρασε μία ασίστ και τα έδωσε όλα στο διάστημα που έπαιξε. Στο δεύτερο γκολ παίρνει τη μπάλα από τον Ρομπέρτο την δίνει στον Τσόρι και φτάνει στην περιοχή για να σκοράρει! Η ανταπόκρισή του στο transition είναι εκπληκτική. Όσο για την κλάση του δε νομίζω να έχει κανείς αμφιβολίες. Γερός να ναι και θα κάνει παπάδες. 
17:04
ΝΤΙΝΟΣ-ΓΚΑΛΗΣ : Σταύρο τι γνωρίζεις για την Μαλμο? Λες να την πατήσει ο Ολυμπιακός όπως την πάτησε και με την Μακάμπι Χαιφα μετά την εξάρα επί της Λεβερκούζεν??
17:06
Είναι μια κλασική σκανδιναβική ομάδα με κύρια χαρακτηριστικά τη δύναμη, την καλή φυσική κατάσταση και την προσήλωση στο σκέλος της τακτικής. Αν αντιμετωπιστεί σωστά, πάντως, δεν έχει κάτι ιδιαίτερο για να αιφνιδιάσει. Έχει συγκεκριμένες δυνατότητες. Το ζητούμενο, λοιπόν, είναι πως θα παρουσιαστεί ο Ολυμπιακός. 
17:06
stauros : πιο δυσκολη η γιουβε?
17:08
Η Γιούβε θεωρητικά είναι πιο αδύναμη από την Ατλέτικο, αλλά έχει πιο βαριά φανέλα πιο μεγάλη ιστορία και ορισμένους παίκτες όπως ο Μπουφόν, ο Πίρλο και ο Τέβεζ που δεν μπορείς να υποτιμήσεις. 
17:08
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΡΗΤΗ : Καλησπερα Σταυρο. ενα Μπραβο στην ομαδα μας για αυτην την τεραστια νικη, μια παρατηρηση για τον εντιγκα οτι σε 3-4 φασεις πουλησε πολυ ευκολα την μπαλα. Και μια ερωτηση, αν ξερεις για πιο λογο στο δευτερο ημιχρονο πολλαπλασιαστηκαν οι σεκιουριτι?
17:10
Είναι υπερβολή φίλε να έχει κάνει τέτοια εμφάνιση η ομάδα κι εμείς να στεκόμαστε σε μεμονωμένα ατομικά λάθη. Όσο για τους σεκιούριτι προφανώς ήθελαν να εξασφαλίσουν ότι δεν θα μπει κόσμος στο τερέν μετά από τη νίκη, καθώς σε μια τέτοια περίπτωση θα υπήρχε κίνδυνος τιμωρίας της έδρας. 
17:10
Νικος : opos ipes kai si stavro kanis den milai gia to botia pou epeksa kala stathike sto ipsos tou parolo to kraksimo pou exi fai kai go o idios ton ekraza alla me ekseplikse xtes perimenoume kai alla paixnidia gia na ton doume. oso ta peri protias ine noris akoma megali niki alla exoume xamila to kefali kai proxorame me skliri doulia gia to kalitero
17:11
Είναι σίγουρο ότι η απόδοση του κάθε παίκτη κρίνεται από τη διάρκεια κι όχι από ένα ή δύο παιχνίδια. 
17:11
giwrgos : σταυρο οχι μονο ο μποτια ηταν καλος οπως ειπες και ο ρομπερτο εβαλε καλα το χερακι του πιστευω κρατησε το 2-1 σε 2 φασεις την ατλετικο στο 60'κ 62΄
17:12
Έχεις δίκιο φίλε. Άλλη μια μεγάλη εμφάνιση από τον Ρομπέρτο.
17:12
jose : Καλησπέρα σε όλους και συγχαρητήρια για τη νίκη της ομάδας!!! Τον Mitchel και τα μάτια μας, είναι τεράστιος!!! Σταύρο σ'ευχαριστούμε για την ενημέρωση και την ανάλυση σε ότι σε ρωτήσουμε! Καλή συνέχεια στον Θρύλο μας και καλή επιτυχία σε όλες τις Ελληνικές ομάδες στην Ευρώπη!
17:12
Να είσαι καλά φίλε μου. 
17:13
giovannirot : σ αρεσε ο affelay χθες?ο abidal δεν εχασε μονο την φαση του γκολ θυμαμαι και αλλες 2 φασεις απο την μερια του που πηγε να δημιουργηθει προβλημα.δεν ξερω γιατι ρε γαμωτο δεν μου φανηκε οτι ο affelay περα απο το απιστευτο τελειωμα εκανε κατι αλλο.ουτε σαιτα σαν τον μιραλλας τον ειδα οπως λενε. κατα τα αλλα κασσαμι,μουζουακου θα γινει σφαγη σε μερικα χρον(ο) :P .και ο botia παρα πολυ αξιοπρεπης !και με τον σιοβα θα ηθελα να τον δω!
17:14
Φίλε αν δεν σου άρεσε ο Αφελάι με ένα γκολ, μια ασίστ και απίστευτες κούρσες σε άμυνα και επίθεση, τότε μάλλον είδαμε άλλο παιχνίδι εμείς οι δύο. 
17:14
Dominguez : Σε κασαμι πρέπει να βάλει τιμή πάνω από 20m
17:14
Ψυχραιμία...
17:14
antonis : επιστρεφω και παλι γιατι η πρωτη δεν περασε.εγω βλεπω και στα σχολια και στις ερωτησεις και στις κουβεντες με φιλους οτι υπαρχει μια γκρινια για τα σεντερ μπακ.επισης βλεπω και μια προσπαθεια σημερα απο ολους τους ρεπορτερ να μας βγαλετε ολους στραβους.σου εμπνεουν εμπιστοσυνη αυτοι οι δυο σε ματς που ΔΕΝ θα ειμαστε ολοι πισω? απο ποιον πρωην παικτη που επαιζε τη θεση σου φαινεται καλυτερος ο μποτια?
17:17
Φίλε, αν εσύ και οι φίλοι σου θέλετε πάντα να γκρινιάζετε, δικό σας πρόβλημα. Εγώ προσπαθώ να είμαι ρεαλιστής και να μην περπατάω στα σύννεφα. Μιλάμε για τον Ολυμπιακό, ο οποίος κέρδισε την Ατλέτικο Μαδρίτης. Αν πάντα ψάχνουμε μια κάτι αρνητικό σίγουρα θα βρούμε. Ας σταθούμε, όμως, στα θετικά. Γιατί τόση απαισιοδοξία ειδικά μετά από έναν τόσο μεγάλο θρίαμβο; Δεν είπε κανένας ότι ο Μποτία είναι ο Νέστα, αλλά το ξαναγράφω για πολλοστή φορά: Η ΑΜΥΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΝΑΣΤΑΛΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ! Ευχαριστώ!
17:17
dim7 : Αφου το κεντρικό αμυντικό δύδιμο ήταν όπως λες καλοί και σταθεροί γιατί μέχρι να βάλει γκολ ο Μαντζουκιτς μας είχε πάρει 4-5 κεφαλιές μέσα στην περιοχή; Δεν σε ανησυχεί αυτό;
17:18
Παίζουν μπάλα και οι άλλοι φίλε. Δεν παίζουμε μόνοι μας. Αν μας έπαιρνε 4-5 κεφαλιές παίκτης άλλης ελληνικής ομάδας θα ανησυχούσα, αλλά εδώ μιλάμε για Champions League, εκτός κι αν κάποιοι μπερδεύεται τον Ολυμπιακό με τη Ρεάλ και τη Μπαρτσελόνα! 
17:18
vasilis : Καλησπέρα, πιστεύετε ότι αν παρουσιαστεί ο Ολυμπιακός όπως χθες στα ματς με την Γιουβέντους μπορεί να πάρει αποτέλεσμα;
17:19
Σίγουρα! Αν πιάσει ανάλογη απόδοση, θα πάρει βαθμούς, πιθανότατα και στα δύο παιχνίδια. 
17:19
ΜΑΙΚ : Η ΑΤΛΕΤΙΚΟ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΠΡΩΤΗ.ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ ΓΙΑ Β ΘΕΣΗ.
17:20
Για να συμβεί αυτό που λες θα πρέπει να κάνει τουλάχιστον τέσσερις νίκες σε πέντε ματς. Για να δούμε. Θα κερδίσει δύο φορές τη Γιουβέντους κι άλλες δύο τη Μάλμε και τον Ολυμπιακό; Δύσκολο το βλέπω, αλλά δεν αποκλείεται...
17:21
ΚΡΗΤΗ 7 : καλησπερα Σταυρο απο εναν φιλαθλο του ολυμπιακου που νοιωθει μεγαλη περηφανεια για τον θρυλο και δεν σου κρυβω οτι και εγω εκρινα τον ολυμπιακο μας και χαιρομαι πολυ που μου εκλεισε το στομα με μια τοσο μεγαλη νικη!!!! απειρα συνχαρητηρια στον ολυμπιακο μας!!!! χαρικα πολυ γιατι καποιοι που ονειρευοντουσαν το διασυρμο του ολυμπιακου τωρα ξενεροσαν !!!πρεπει να υποστηριζουμε της Ελληνικες ομαδες!!!!!
17:21
Καλά τα λες φίλε, μαζί σου!
17:22
nikos7 : o olympiakos tha perasei...
17:23
Αν συνεχίσει στον ίδιο ρυθμό, θα είναι έκπληξη αν δεν περάσει. Πάντως έξι νίκες δεν πρόκειται να κάνει. Το λέω για όσους πετάνε από χθες στα σύννεφα. Παίζουν μπάλα και οι άλλες ομάδες...
17:23
mariosgol : Ειναι ο κασαμι η μεγαλυτερη μεταγραφη των τελευταιων χρονων?
17:23
Η καλύτερη δεν ξέρω, αλλά σίγουρα μία από τις καλύτερες. 
17:23
ΝΙΚΟΣ-ΕΞΑΡΧΕΙΑ : ΕΛΠΙΖΩ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΧΑΜΗΛΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΕΝΟΨΕΙ ΣΟΥΗΔΙΑΣ ΚΑΙ "ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΣ" ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.
17:24
Αυτό πρέπει να κάνει και ξεκίνησε ήδη μετά από τη νίκη επί της Ατλέτικο. Φάνηκε και στις δηλώσεις του. 
17:24
grigoris : Καλησπέρα Σταύρο , αν όλα και όλοι συνεχίσουν με τον ίδιο ρυθμό, απ'ότι φαίνεται Μαζουακού , Μιλιβόγιεβιτς , Κασάμι , και άλλοι παίκτες λάμπουν και δείχνουν την αξία τους.Διψάνε για Champions League και αυτό φαίνεται εύκολα.Πιστεύεις πως ο Ολυμπιακός αν κάνει μια καλή σεζόν και αρχίσουν να έρχονται προσφορές για αυτούς τους παίκτες θα αρχίσει να πουλάει ξανά?Ή θα προσπαθήσει να χτίσει κάτι μεγαλύτερο γύρω απο έναν πυρήνα παικτών που έχουν δείξει την αξία τους στην ομάδα;
17:26
Πιστεύω ότι του χρόνου δεν πρόκειται να υπάρξουν τόσες πολλές αλλαγές στο ρόστερ. Φέτος έπαιξε ρόλο και η παρουσία κάποιων παικτών στο Μουντιάλ που εκτόξευσε την τιμή τους. 
17:26
Κωστας7 : Σταυρο καλησπερα, πιστευω οτι αν ειχαμε το περσινο διδυμο στα σεντερ μπακ Μανωλα-Σιοβα, θα καναμε παπαδες, στις υπολοιπες θεσεις εχει ενισχυθει ο Ολυμπιακος.
17:27
Μπορεί να είναι κι έτσι φίλε, πάντως, εγώ έμεινε χθες ευχαριστημένος κυρίως από τον Μποτία υπό την έννοια ότι είχε αμφισβητηθεί περισσότερο από κάθε άλλον. 
17:27
mat 07 : Για μενα η ομαδα μεγαλωσε, αλλαξε επιπεδο.Με τετοιες νικες μονο ανεβαινεις...
17:28
Έτσι είναι φίλε, έχεις δίκιο.
17:28
Νίκος : Αυτή η νίκη θα μείνει στην ιστορία! Θυμάμαι το αντίστοιχο παιχνίδι στο πέτρινο καραισκάκη με κρίστενσεν στην επίθεση. Τότε το αποτέλεσμα ήταν αρνητικό για τον ολυμπιακό, νομίζω ήταν για το ουέφα εκείνο το παιχνιδι.
17:28
Κι εγώ το θυμάμαι εκείνο το παιχνίδι...
17:28
cozy : μα ακομα ρωταμε γιατι εφυγε ο Αβρααμ;
17:29
Χωρίς σχόλια...
17:29
Dimitriszografou : Σταυρο πιστευεις πως με αυτο το σχημα και με αυτη την διαταξη θα πορευτει ο Ολυμπιακος και στα εκτος εδρας παιχνιδια η εκει μπορει να δουμε κατι διαφορετικο απο Μιτσελ;
17:29
Σίγουρα θα υπάρξουν αλλαγές και από πλευράς τακτικής, απουσιών, τιμωριών...
17:29
Oli1 : Stayro mono egw eida oti den eimastan kaloi?
17:31
Αν κάθε φορά που οι ερυθρόλευκοι είναι "κακοί", όπως λες, βάζουν τρία γκολ σε ομάδες επιπέδου Ατλέτικο, τότε ας συνεχίσει έτσι η ομάδα.
17:31
Αναστασης : Καλησπερα, εμενα αυτο που με ευχαριστει οσο τιποτε ειναι οτι ο Μιτσελ εχει νοοτροπια νικητη ανεξαρτητως αντιπαλου. Κατεβαζει την ομαδα για να παιξει μπαλιτσα, εχει πλανο και οραμα. Σεβομαστε τους παντες αλλα δε φοβομαστε κανενα. Και αυτη η νοοτροπια βγαινει στο χορταρι. Δε θυμαμαι ποτε τον Ολυμπιακο να εχει τετοιο αερα μεσα-εξω. Καλη επιτυχια και στα υπολοιποα παιχνιδια του ομιλου. Με σοβαροτητα και αποφασιστηκοτητα θα περασουμε. Δεουσα προσοχη στη Μαλμε γιατι εχουμε καψει τη γουνα μας παμπολλες φορες με τετοιου βεληνεκους ομαδες.
17:31
Συμφωνώ μαζί σου 100%.
17:32
JOHNG : τελικά μήπως ήταν καλύτερα που ο Ντιοπ δεν παραχωρήθηκε? Ο Μιλιβογιεβιτς έβγαλε ματια χθες!!
17:32
Ουδέν κακό, αμιγές καλού. 
17:32
Γιωργος Ν. : Αγαπητέ Σταύρο, καλό θα ήταν να θυμίσεις πως ο Ολυμπιακός είχε συντρίψει ξανά φιναλίστ του Τσάμπιονς Λιγκ το 2002 (Λεβερκούζεν) στην πρεμιέρα αλλά δεν κατάφερε να προκριθεί
17:34
Σωστή και επιβεβλημένη η επισήμανση για να πατάμε τα πόδια μας στο έδαφος. 
17:34
shozo : σταυρο,ειναι πολυ δυσκολο να παιξεις παιχνιδι κατοχης με αυτες τις ομαδες.ομοιογενεια η οχι στον ολυμπιακο,νομιζω οτι το θετικο ηταν οτι ολοι υπερεβαλλαν εαυτο και ετρεχαν και καλυπταν χωρους.
17:34
Ε ναι όταν δίνουν το 100% θα τους βάλουμε και χέρι για τρεις χαμένες κεφαλιές και δέκα χαμένες πάσες; Έλεος!
17:34
πετρος : τριτη θεση γιουροπα λιγκ παμε και το σηκωσαμε
17:35
Εγώ πάλι πιστεύω πως αν ο Ολυμπιακός μπορεί να προκριθεί, πρέπει να προκριθεί και να συνεχίσει στο Champions League. 
17:36
ΚΩΣΤΑΣ : Aν και άρρωστος παοκτζής, σε πάω με χίλια.Σοβαρός, ταπεινός και με επιχειρήματα. Το αντίθετο του Σάββα Θεοδωρίδη με λίγα λόγια.Η Τούμπα γίνεται κόλαση με τον Ολυμπιακό από συμπεριφορές όπως οι δικές του. Υπερφίαλες και αλλαζονικές.Γι αυτό κάψαμε την τούμπα στον περσινό ημιτελικό, γι αυτό και θα την ξανακάψουμε αν χρειαστεί. ΥΓ Τεράστιος προπονητής και σπουδαίος άνθρωπος ο Μίτσελ.
17:39
Φίλε, θα πρέπει να καταλάβεις πως όταν για έξι μήνες ένας σύλλογος επιπέδου ΠΑΟΚ, ασχολείται με το αν θα ανανεώσει ο Κλάους κι όταν περιμένεις κάθε χρόνο ένα ματς με τον Ολυμπιακό για να δείξεις ότι υπάρχεις, τότε εσύ ο ίδιος μικραίνεις ως μέγεθος. Ο ΠΑΟΚ είναι τεράστια ομάδα, αλλά δεν υπάρχει υπομονή και όσο ψηλώνετε τον πήχη πιο πολύ από εκεί που μπορείτε, κάθε χρόνο θα είστε εκτός στόχων. Φέτος με το "σεμνά και ταπεινά" του Άγγελου και με τον κόσμο να στηρίζει, αλλά να μην ασκεί διοίκηση, τα αποτελέσματα θα είναι πολύ καλύτερα. Πάντως, παραμένουν μεγάλες οι διαφορές με τον Ολυμπιακό και το ξέρεις...
17:40
Geo23 : Ο Εlabdellaoui όπως τον είδα μέσα από το γήπεδο μου φάνηκε αρκετά καλός, γρήγορος κ με τεχνική βέβαια με κάποια κενά στα αμυντικά του καθήκοντα(που είναι κ το μεγαλύτερο μέρος της θέσης). Τι γνώμη έχεις για αυτόν; Ευχαριστώ.
17:41
Την ίδια με σένα, αλλά είναι ακόμη πιτσιρικάς κι έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης. Η άμυνα, άλλωστε, εξαρτάται πολύ από την αντίληψη και την εμπειρία. Την αίσθηση του χώρου όπως λέμε με πιο απλά λόγια. 
17:41
mat 07 : Καλησπερα.Με τετοιες νικες γινεσαι μεγαλη ομαδα.Προσωπικα βλεπω διπλο και στην Ιταλια με την Γιουβε.
17:42
Εγώ πάλι θα κρατήσω μικρό καλάθι, ενώ το ίδιο θα κάνω και για το παιχνίδι με τη Μάλμε στη Σουηδία. 
17:42
giwrgos : καλησπερα σταυρο.τον ντοσεβι γιατι τον εχει εκτος πλανων ενω ξεκινησε καλουτσικα?
17:43
Δεν είναι εκτός πλάνων. Έπαιξε βασικός στα φιλικά και την πρεμιέρα του πρωταθλήματος. Με τον ΟΦΗ δεν έπαιξε επειδή είχε κάνει ταξίδι στο Τόνγκο. Εκτός λίστας ΟΥΕΦΑ έμεινε επειδή προτιμήθηκαν οι Αφελάι, Φουστέρ και Ντουρμάζ. 
17:43
TZASPER 7 : ΜΗΠΩΣ Ο ΡΟΜΒΟΣ ΠΟΥ ΕΙΔΑΜΕ ΧΘΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΕΚΤΟΣ ΛΙΣΤΑΣ Ο ΦΟΡΤΟΥΝΗΣ ΚΑΙ Ο ΝΤΟΣΕΒΙ? ΜΗΠΩΣ ΠΑΜΕ ΜΕ ΡΟΜΒΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ CHAMPIONS LEAGUE?
17:44
Εγώ πάλι δεν είδα ρόμβο. Είδα 4-4-2, αλλά με τους τέσσερις χαφ στην ευθεία και Τσόρι, Μήτρογλου μπροστά. 
17:44
Γιωργος Κρητη : δεν στεκομαι σε μεμονομενα λαθη, απλα το ειπα για να τονισω οτι εβγαλε περισσοτερη σιγουρια ο μιλιβογιεβιτς και απο τα μεχρι στιγμης δειγματα θα τον προτιμουσα για το βασικο αμυντικο χαφ της ομαδας. Και αν γνωριζεις αν τον εχουμε παρει με οψιον αγορας?
17:45
Ναι υπάρχει οψιόν αγοράς με αντάλλαγμα 2,5 εκατομμύρια περίπου, χρήματα που θα διατεθούν για να αποκτηθούν τα δικαιώματά του το καλοκαίρι, αρκεί φυσικά να συνεχίσει έτσι. 
17:47
KOSTAS PERISTERI : Σταύρο πιστεύω πως ο Μίτσελ έγινε πιο σοφός μετά την ήττα από την Μάντσεστερ στην Αγγλία.Βλέπω μεγαλύτερη προσπάθεια για το αποτέλεσμα με τρόπο κυνικό αλλά και ρεαλιστικό.Συμφωνείς?
17:48
Γενικά ο Μίτσελ είναι άνθρωπος που μαθαίνει γρήγορα και βελτιώνεται μαζί με την ομάδα του. Δεν ξέρω αν αφορμή για τα χθεσινά ήταν ο αποκλεισμός στο Μάντσεστερ, πάντως, ο Μίτσελ αποδεικνύει συνεχώς ότι προσπαθεί να γίνεται ολοένα και καλύτερος. Μπράβο του επειδή δεν έχει ανάγκη από χρήματα. Κάνει αυτό που του αρέσει και προσπαθεί να το υπηρετήσει όσο καλύτερα μπορεί. 
17:48
Πάνος : Καλησπέρα.θα πώ μόνο ότι είχες δίκιο για τον μήτρογλου. Εύχομαι να συνεχίσει έτσι.
17:49
Χωριό που φαίνεται... 
17:49
BigSplash : Νομίζω ότι ίσως η χθεσινή νίκη να είναι η μεγαλύτερη στην ιστορία του από άποψη δυναμικής (αγωνιστικής) του αντιπάλου. Δεν θυμάμαι να έχει κερδίσει ξανά ο ολυμπιακός τόσο καλή και δουλεμένη ομάδα.Επίσης προσωπικά, είναι η πρώτη φορά που παραδέχομαι τον προπονητή. Αλλά έχω έναν και μόνο προβληματισμό(πέρα από το δεύερο αστείο goal που δέχθηκε ο ολυμπιακός).Σου φάνηκε η ομάδα υπερβολικά και αδικαιολόγητα κουρασμένη σχεδόν από την αρχη του δεύερου ημιχρόνου?
17:50
Είναι λογικό η Ατλέτικο να βρίσκεται σε καλύτερο επίπεδο από πλευράς ετοιμότητας και λόγω ανταγωνισμού, αλλά και λόγω εμπειρίας. 
17:50
κωστας : η μαλμε χθες εβγαλε το λαδι σρτην γιουβε....θα ειναι πολυ δυσκολο ματς το επομενο..μην παιρνουμε αερα...ηταν απλα μια νικη.μην την πατησουμε οπως το 2002....
17:50
Συμφωνώ μαζί σου.
17:51
Jimakos : ενα ονομα που δεν ακουγετε αλλα βοηθαει παρα πολυ τον ολυμπιακο και εκανε και καλο μουντιαλ ειναι ο μανιατης βγαζει διαγωνιες μπαλιες τρεχει πανω κατω τωρα πια κανει και κοντρολ τον θυμαμε της πρωτες μερες που τον κραζαμε ολοι για ενα χρονο δηλαδη ! αλλα τωρα ο μανιατης ειναι πολυ καλος και κανεις δε μπορει να πει τιποτα ! τα χαφ ο εντινγκα και μιλιογεβιτς ειναι παιχτες μεγαλης αξιας και φυσικα ο κασαμι που μπορει να παιξει και εξτρεμ χρυσαφι παιχτες για ολυμπιακο !
17:51
Αναφέρθηκα ξεχωριστά στον Μανιάτη πριν από λίγες ώρες στο σχόλιό μου. Έχεις δίκιο...
17:52
ΝΙΚΟΣ-ΕΞΑΡΧΕΙΑ : ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΜΕ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΟΠΑΔΩΝ - ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕ ΟΠΑΔΟΥΣ ΝΑ ΧΑΡΟΠΑΛΕΥΟΥΝ. ΘΛΙΒΕΡΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ. ΕΩΣ ΠΟΤΕ???
17:53
Όσο κάποιοι δεν βλέπουν το ποδόσφαιρο ως παιχνίδι, γιατί αυτό είναι σε τελική ανάλυση, αυτά θα συμβαίνουν δυστυχώς...
17:54
ToreDo : Πόσες φόρες ο ολυμπιακός έχει παίξει ωραία μπάλα και έχει φύγει με αρνητικό αποτέλεσμα? Μια φορα δεν έπαιξε μπάλα ο ολυμπιακός και κατάφερε να πάρει θετικό αποτέλεσμα.. αυτό και μόνο δείχνει ότι υπάρχει αποτελεσματικοτητα και σωστή εκμετάλλευση των ευκαιριών.. αυτό είναι το σύγχρονό ποδόσφαιρο καλο η κακό γι αυτό και ολες οι ομάδες περνούν παίχτες που τη μίση ευκαιρία θα τι κάνουν γκολ.. Μας αξιζε μια τέτοια νίκη και εμάς μια φορά στην Ιστορία μας
17:55
Δεν είναι μια φορά φίλε. Και πέρυσι ο Ολυμπιακός κέρδισε τη Μπενφίκα που ήταν καλύτερη στο Καραϊσκάκη. Αντίθετα, δεν κέρδισε στην Πορτογαλία που το άξιζε και πήρε έστω τον βαθμό. Πάντως, είναι γεγονός ότι ο Ολυμπιακός πλέον έχει αποκτήσει ευρωπαϊκή νοοτροπία και έχει βαριά φανέλα. Δεν είναι τυχαία η συνολική του παρουσία τα τελευταία χρόνια. 
17:55
Paris : Δεδομένου οτι μια ομάδα "δένει" καλύτερα από παιχνίδι σε παιχνίδι, πιστεύεις αυτό που πιστεύω κι εγω; Είμαστε για τελικό!
17:56
Κόψε κάτι φίλε, γιατί θα προσγειωθείς ανώμαλα...
17:56
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΘΑ : Κύριε Στάυρο καλησπέρα. Συγχαρητήρια για τη χτεσινή σπουδαία νίκη από έναν υγιή ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ! Ποια η άποψή σας για την ομάδα μου?Μια πρόβλεψη για το ματς με τη Ντιναμό παρακαλώ!
17:57
Γεια σου Γιάννη. Νομίζω ότι ο Παναθηναϊκός θα αποδώσει κάτι ανάλογο με πέρυσι και θα έχει πρόβλημα στο γκολ όσο δεν υπάρχει Μπεργκ. Για το αυριανό παιχνίδι δεν έχω άποψη και δεν θα ήθελα να κάνω μια εκτίμηση χωρίς να έχω την ανάλογη γνώση. 
17:57
GEORGE7 : μην παραμυθιαζεστε...αν το σαββατο δεν βαλει 6 γκολ ο θρυλος παλι θα σκασουν μυτη οι αναλυτες και οι δημοσιογραφαρες και θα γραφουν διαφορα
17:58
Μέσα είσαι! 
17:58
Greg : Σταύρο πώς τη βλέπεις τη Μάλμε? Στα εντός έδρας της έχει δείξει πολύ καλά δείγματα. Κάποιος από τους 3 του ομίλου μπορεί να στραβοπατήσει εκει
17:59
Σίγουρα γι' αυτό θέλει και μεγάλη προσοχή το παιχνίδι. Πρώτος στόχος του Ολυμπιακού θα πρέπει να είναι το μηδέν παθητικό και στη Σουηδία. 
17:59
ΒΑΣΙΛΗΣ : Θεωρητικά και με 12 βαθμούς μπορεί να μείνεις τρίτος. Αν δεν υπάρξει καμία ισοπαλία οι βαθμοί που θα συγκεντρωθούν θα είναι 36. Αν στην περίπτωση αυτή η χειρότερη ομάδα (έστω η Μάλμε) δεν πάρει ούτε ένα βαθμό, έχουμε τριπλή ισοβαθμία με 12.
18:00
Καλή η θεωρία, αλλά το θέμα είναι η πράξη φίλε. Αυτό που λες μπορεί να συμβεί θεωρητικά, αλλά είναι μάλλον απίθανο...
18:01
Κάπου εδώ και μετά από δύο ώρες, έφτασε στο τέλος και η σημερινή μας ζωντανή επικοινωνία. Σας ευχαριστώ για τη συμμετοχή και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τις επόμενες ημέρες. Να είστε όλοι καλά...

News 24/7

24MEDIA NETWORK