Η συζήτηση με τον Δημήτρη Κριτή

Ο Δημήτρης Κριτής άνοιξε τον διάλογο για τον Παναθηναϊκό μετά από τον αποκλεισμό σοκ από την Καμπάλα.

Η συζήτηση με τον Δημήτρη Κριτή

Ο Παναθηναϊκός γνώρισε ίσως τον πιο ταπεινωτικό ευρωπαϊκό αποκλεισμό στην ιστορία του μετά από το 2-2 με την Καμπάλα στο "Απόστολος Νικολαΐδης" για τα πλέι οφ του Europa League.

Ο Γιάννης Αναστασίου βρίσκεται στο στόχαστρο έντονης κριτικής μετά από την αποτυχία των "πρασίνων", που θα κοστίσει και αρκετά χρήματα, απαραίτητα έσοδα για τα ταμεία.

να τον επαναφέρει στο αρχικό σχήμα, όπως και τον Σωτήρη Νίνη, μετά από τη "λευκή" ισοπαλία" στο Αζερμπαϊτζάν κόντρα στην Καμπάλα για τα πλέι οφ του Europa League.

Ο Δημήτρης Κριτής άνοιξε τον διάλογο με τους αναγνώστες του Contra.gr για όσα συνέβησαν στη Λεωφόρο, για το μέλλον του τεχνικού του "τριφυλλιού", τις επιπτώσεις στο ρόστερ της ομάδας και την επόμενη μέρα.

12:36
Ο Δημήτρης Κριτής ανοίγει τη συζήτηση για τον Παναθηναϊκό μία ημέρα μετά από τον αποκλεισμό από την Καμπάλα στο Europa League. Στείλτε τις ερωτήσεις και τα σχόλιά σας από τώρα
13:15
Καλησπέρα. Εδώ είμαστε και πάμε γρήγορα στην κουβέντα μας. Ερωτήσεις, σχόλια και παρατηρήσεις στα ελληνικά παρακαλώ. Έχουμε το ξενύχτι, μην βγάλουμε και τα μάτια μας με τα greekglish.
13:16
Μανος : Δημητρη πιστευεις μπορει ο ΠΑΟ να στυαθει ξανα στα ποδια του μετα απο αυτον τον διασυρμο.?Πως θα διαχειριστει ο αναστασιου (ή ο οποιος προπονητης) τοσους παιχτες ,ενω δν υπαρχουν ευρωπαικα παιχνιδια πλεον?
13:19
Είναι δύσκολη κατάσταση, την οποία οφείλουν να διαχειριστούν αυτοί που έχουν και το μαχαίρι και το καρπούζι. Μέχρι πριν από λίγο ήταν στο Κορωπί οι Τάκης Φύσσας, Λεωνίδας Βόκολος και μαζί με τον Γιάννη Αναστασίου μίλησαν στους ποδοσφαιριστές. Μαθαίνω ότι υπήρξαν υψηλοί τόνοι, αλλά δεν είχα χρόνο να διασταυρώσω κάποια πράγματα.
Πάμε τώρα στην κουβέντα μας και θα επανέλθουμε. Υπάρχει η διακοπή μετά το παιχνίδι με την Καλλονή και λίγο ως πολύ θα βοηθήσει αυτό, όποια κι αν είναι η απόφαση της διοίκησης στο θέμα του προπονητή.
13:19
αντωνης : Ειμαι τοσο λαθος που θεωρω οτι ο καρελης ,δεν εχει μεγαλα περιθωρια εξελιξης απο αυτο που εχουμε δει? εχει καποια καλα στοιχεια αλλα ειναι σε ολα μετριος...τριπλα ,κινηση ,τελικη προσπαθεια,πασα ....
13:24
Ο Καρέλης έχει σημειώσει αξιοσημείωτη πρόοδο τα τελευταία δύο χρόνια και σαφώς υπάρχουν τεχνικές λεπτομέρειες στο παιχνίδι του που επιδέχονται βελτίωσης. Δεν θεωρώ ότι υπάρχει ταβάνι στην εξέλιξη ενός ποδοσφαιριστή, ιδιαίτερα όταν μιλάμε για έναν αθλητή 24 χρόνων. Ακόμη και η εμπειρία, οι παραστάσεις δίνουν πάντα κάτι παραπάνω, ακόμη κι αν το ρεπορτόριο κινήσεων παραμάνει το ίδιο.
13:25
TEO13 : Κ ΚΡΙΤΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΤΕΣΙΝΗ ΒΡΑΔΙΑ ΜΑΣ ΕΧΕΟΥΝ ΞΕΦΤΙΛΗΣΕΙ ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ Κ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ Θ 13 ΤΩΡΑ ΞΥΠΝΗΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΙΜΟΤΑΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΟΠΩΣ(ΠΡΑΝΙΤΣ)ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Ο ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΕΙ Ο ΓΑΥΡΟΣ.ΦΤΑΙΕΙ Ο ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΟΣ ΜΑΓΟΣ Ο ΜΟΥΡΙΝΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΥΝΕΙ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΟΥ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΓΙΝΑ ΟΛΟΙ ΜΕΣΙ Κ ΦΤΑΕΙ Κ ΟΙ 13 ΔΙΟΤΙ ΑΠ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΗ ΑΣΚΕΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΑΣ ΧΑΛΑΓΕ Ο ΤΖΙΓΚΕΡ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΔΕΥΤΕΡΟΙ Κ ΕΙΜΑΣΤΑ 17 ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Κ ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΑΛΑΕΙ Ο ΚΑΡΑΦΛΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΗΝ 130 ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΣΤΕΡΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ
13:28
Teo13 δεν κατρακύλισε εξαιτίας του Αλαφούζου ο Παναθηναϊκός στην Ευρώπη, αλλά εξαιτίας του εμφυλίου στην διάρκεια της πολυμετοχικότητας, που και τη διέλυσε και καταωρέωσε τον Παναθηναϊκό ως οικονομικές χρήσεις και υψηλά κόστη λειτουργίας.
Και σαφώς υπάρχουν ευθύνες για όλους, αλλά το μεγαλύτερο μερίδιο αυτή τη στιγμή που μιλάμε ανήκει στον προπονητή.

13:28
κωστας : δεν ειναι λαθος που παιζει με 2 επιθετικους που ειναι φορ περιοχης? γτ ουσιαστικα 2 επιθετικοι τα περιμενουν ολα απο νινη ,ο οποιος ειναι συνεχως κλεισμενος...με ενας δευτερο επιθετικο που ξερει μπαλα,αλλαζει ολος ο αξονας ...θα μου πεις γιαυτο επιμενει σε αμπεντ ,αλλα μεχρι να παιξει δεν επρεπε να παιζει με ενα επιθετικο?
13:31
Κώστα, το πρόβλημα του Παναθηναϊκού είναι ότι δεν πατάει περιοχή. Οι οργανωμένες επιθέσεις του είναι με 2 εναντίον 5 και τους υπόλοιπους πράσινους να βολοδέρνουν εκτός περιοχής και σε θέσεις που ούτε το ριμπάουντ μιας άτακτης απομάκρυνσης από τους αμυντικούς δεν θα υποδεχτούν.
Αν οι δύο γίνουν ένας, όπως στο παιχνίδι με τη Μπριζ στο Βέλγιο, τότε κλαφ'τα Χαράλαμπε.
13:31
ΤΕΟ13 : ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΩ ΕΠΙΣΗΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΧΤΕΣ Κ ΠΡΟΠΥΛΑΚΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΕΛΕΟΣ ΜΑΓΚΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ Ο ΠΑΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΚΑΝΕΝΟΣ Κ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΜΠΑΛΙΤΣΑ ΕΙΝΑΙ.....Ο ΣΑΝΤΣΕΘ Ο ΒΕΜΕΡ Ο ΜΠΟΥΡΜΠΟΣ Ο 30 Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΠΡΑΝΙΤΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ
13:31
Panos : Τι επιπτώσεις θα έχει στην σύνθεση του ρόστερ ο αποκλεισμός και κατά συνέπεια και η χρηματική απώλεια στον Παναθηναϊκό;
13:34
Την πώληση πιθανότατα του Νίκου Καρέλη για να περιοριστεί η οικονομική ζημία. Πάντως κάποιες πληροφορίες που έχουν φτάσει στ' αυτιά μου, αναφέρουν ότι οι Βέλγοι σκοπεύουν να επαναλάβουν την τελευταία πρόταση ύψους 2.8 εκατομμυρίων ευρώ (μαζί με τα μπόνους, το άπαξ ποσό είναι λίγο πάνω από τα 2 εκατ. ευρώ) και αν συμβεί αυτό, δύσκολα θα γίνει δεκτή.
13:34
Νικος : Ειναι εγκλημα να φυγει ο Αναστασιου 28 ΑΥγουστου. Ας παραδειγματιστουμε για μια φορα απο τους Αγγλους. Βενγκερ, Φεργκιουσον κλπ δε θα χαν κατσει ποτε 15-20 χρονια σε παγκους αν σε 2 συνεχομενες αποτυχιες φευγανν. Ναι ειναι αποτυχια.τεραστια.Αλλα οι προπονητες οφειλουν να κρινονται το Μαιο, οχι πριν το Σεπτεμβρη. Στοχος το double.Eiναι πραγματικα εφικτος.το υλικο ειναι καλο και το rotation θα μικρυνει με την ελλειψη εξτρα δυνατων παιχνιδιων
13:35
θοδωρης : Γενικα δεν εχεις μια αισθηση ,οτι δεν προσπαθουν τοσο ,οι παιχτες..εβλεπα τους παιχτες της μπριζ ,της καμπαλα και εμπαιναν σε καθε φαση λες και ηταν η τελευταια.μηπως απλα στα αποδυτηρια γινεται λιγο χαμος?
13:37
Δεν ξέρω αν προσπαθούν ή όχι. Αν ζητάς την αίσθησή μου, είναι ότι θέλουν, αλλά δεν μπορούν. Είναι απίστευτα "μπουκωμένοι" και έχω τη βεβαιότητα ότι αυτή η ζημιά έγινε το δεκαήμερο μετά την επιστροφή σπό την Ολλανδία, όταν και ξαναπάτησαν γκάζι στον τομέα της φυσικής κατάστασης. Δεν είναι τυχαίο ότι μοιάζει τουρμποκίνητος ο Νάνο. Είναι αυτός που δεν έκανε το συγκεκριμένο στάδιο προετοιμασίας λόγω ενοχλήσεων στους κοιλιακούς προσαγωγούς.
Επίσης δεν βλέπω παίκτες να σκίζονται για τον προπονητή ή έστω ΚΑΙ για τον προπονητή.
13:38
αρης : μητσο νιωθω ασχημα δεν το αντεχω αυτο καλη μας δυναμη
13:38
Άγγελος : Δημήτρη καλησπέρα.. ο Αναστασίου υποτίμησε την καμπάλα και φάνηκε στο εκτός έδρας παιχνίδι με τη 11αδα που έβαλε θεωρώντας σίγουρη την πρόκριση στην Αθήνα και με σκοπό να σιγουρέψει και το διπλό στο Αγρίνιο.. Λάθη πολλά σίγουρα.. Παρ'ολα αυτά θεωρείς μόνη λύση την απόλυση του? και αν ναι ποιος 8α μπορεί να αναλάβει τώρα και να οδηγήσει στο πρωτάθλημα?
13:39
Δεν είναι θέμα επιλογών η απόφαση για τον προπονητή. Αν έχει χάσει την εμπιστοσύνη των αποδυτηρίων, δυστυχώς το διαζύγιο είναι μονόδρομος.
13:39
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΡΟΔΟΣ : ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ?
13:41
Επισήμως στηρίζεται και ενδεχομένως μέσα στην ημέρα να υπάρξει και σχετική ανακοίνωση από πλευράς διοίκησης. Κατά βάση θα απευθύνεται προς τον κόσμο το κείμενο.
Για μένα θα δείξουν τα δύο πρώτα εικοσιτετάωρα μετά το παιχνίδι με την Καλλονή, δηλαδή με την έναρξη της διακοπής λόγω εθνικών ομάδων.
13:42
stergios : κ.Κριτή ο Αναστασίου πρέπει να φύγει χθές.Έχει ταβάνι και φάνηκε αυτό ξεκάθαρα.Επίσης μερικοί παίχτες επίσης πρέπει να φύγουν αύριο γιατί επίσης έχουν ταβάνι και δεν κάνου.Να μπεί ένα γερό πρόστιμο σε όλους και να αναλάβουν τις ευθύνες Βόκολος και Φύσσας για τις μεταγραφές.Τέλος θέλουμε να γίνονται καλύτερες επιλογές μα τόσο άσχετοι είναι αυτοί που τις κάνουν?
13:42
ΤΕΟ13 : ΜΑΣ ΧΑΛΑΓΕ Ο ΣΙΦΟ ΕΠΕΙΔΗ ΗΘΕΛΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΣΑΝΤΣΕΘ Κ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟΝ ΙΣΠΑΝΟ ΚΑΙ ΓΕΛΑΝΕ ΤΑ ΤΣΙΜΕΝΤΑ ΜΕΧΡΙ Κ Ο ΝΤΟΝΤΟ ΡΕΖΙΛΙ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΗΚΗΣΗ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΣΙΕΝ Κ ΤΟΝ ΒΕΜΕΡ ΩΡΑΙΟ ΣΚΑΟΥΤΙΝΓΚ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ Μ
13:42
ΑΓΓΕΛΟΣ : ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΑΠΑΞΙΩΣΑΜΕ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΛΑ..ΚΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΚΟΝΤΡΑ ΜΕ ΚΑΛΟ ΠΑΣΙΝΓΚ ΓΚΑΙΙΜ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΗΣΟΥΝ ΑΤΥΧΟΣ ΜΕ ΤΑ ΔΟΚΑΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΧΟΡΤΟ ΕΧΑΣΕΣ..ΕΧΩ ΑΔΙΚΟ ΚΥΡΙΕ ΚΡΙΤΗ??
13:43
Άγγελε κανείς δεν είναι για πέταμα στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις και μάλιστα σε φάση πλέι οφ. Η Καμπάλα ήταν για δύο άνετες νίκες μέσα-έξω.
13:44
Κώστας : Ο Αναστασίου με γκολ στο 94' κερδίζει τον Αναστασιάδη στις δικαιολογίες μετά τις ήττες ή στραβά αποτελέσματα για τον ΠΑΟ. Ο άλλος το "έριχνε" στο μεταφυσικό και στο παρατεταμένο ντεφορμάρισμα της Παναγίας, ενώ ο Γιάννης με δηλώσεις του, έμμεσα καταλαβαίνουμε ότι στην ομάδα του, αδικούν μονίμως τους εαυτούς τους.
13:44
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ : Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΘΕΛΗΣΕ ΑΥΤΗ ΠΑΙΡΝΕΙ....
13:44
Διονύσης : Πόσο ακραίες υπήρξαν οι αντιδράσεις του κόσμου προς τους παίκτες; Είναι σοβαρός ο κίνδυνος της εγκεφαλικής/ψυχολογικής αναχώρησης - ειδικά των ξένων - μετά τα χθεσινά;
13:46
Δεν υπάρχει επαγγελματίας ποδοσφαιριστής που να μην έχει ζήσει την αποδοκιμασία. Δεν δικαιολογώ την είσοδο των οπαδών στο χορτάρι, αλλά δεν υπήρξαν παρεκτροπές άξιες περαιτέρω συζήτησης.
13:46
Elninio : Καλησπέρα.αρχικα θα ήθελα να πω ψυχραιμία.αντιλαμβανομαι Ότι από χθες άπαντες βράζουμε στο ζουμί μας.επουδενι όμως δεν πρέπει να τελειώσουμε τη χρονια μόλις ένα μήνα μετά την πρώτη επίσημη συνάντηση της ομάδας.σιγουρα πρέπει να πάρουνε αποφάσεις στη διοίκηση που ίσως πονέσουμε και περισσότερο από το χθεσινό αποκλεισμό.δε μιλάω για την πιθανή απόλυση ενός ακόμα προπονητή αλλά για την πιθανή μείωση του μπάτζετ και ότι αυτο συνεπαγεται.κατα τη γνώμη μου ο πρόεδρος κάνει σωστά που δε παίρνει κεφάλια ένα θερμώ.κατα τα υπόλοιπα πιστεύω ότι αυτο που ενοχλεί περισσότερο είναι το να μη δίνουνε μαχες οι ποδοσφαιριστές πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.το να σηκώσει κεφάλι ένας ποδοσφαιριστής μετά από δυο αποκλεισμούς εκεί θα δείξει ποιος αξίζει να φοράει τη φανέλα και ποιος οχι.με εκτίμηση και σεβασμό προς όλους τους φιλάθλους της ομάδας μας
13:46
nico : Ο Καρέλης δεν ήταν καλός σε αυτα τα πρώτα ματς της χρονιάς. Λες να έχει ξενερώσει που θέλουν να τον πωλήσουν? Γνωρίζεις πόσα χρήματα ήταν η τελευταία προσφορά για Καρέλη και αν αυτή η προσφορά μπορεί να επηρεαστεί από τον αποκλεισμό του Παναθηναικού?
13:49
Ο Καρέλης έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα στο παιχνίδι του. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε δεν αποδίδει ούτε στο 50% των προδιαγραφών του και η ταχυδύναμη δεν είναι θέμα ψυχολογίας.
Η τελευταία πρόταση ήταν της τάξης περίπου των 2.8 εκατομμυρίων ευρώ, αλλά μόλις τα 2 εκατ. ευρώ ήταν άπαξ ποσό. Τα υπόλοιπα ήταν μπόνους που θα καρπωνόταν ο σύλλογος, εάν κι εφ' όσον ο ποδοσφαιριστής συμπληρωνε κάποιο ποσοστό εμφανίσεων ή η Γκενκ εξασφάκιζε την ευρωπαϊκή συμμετοχή και ανάλογα βέβαια με τη διοργάνωση.
13:49
praos : πως γινεται ρε Δημητρη να εχει πεσει τοσο χαμηλα ο πήχης κ να μην γίνεται κάτι ωστε να καταλάβουν ολοι οσοι εμπλέκονται στην ομάδα να αντιληφθούν οτι καταστρέφουν αντί να χτίζουν? Κάθε πέρισυ κ καλύτερα εχει γινει η ομάδα
13:50
Οι κινήσεις του καλοκαιριού άλλα υπόσχονταν. Κάπου αλλού έγινε η ζημιά και δυστχυώς δεν ήταν μόνο αγωνιστική (αποκλεισμοί), αλλά και οικονομική, αφού χάθηκαν και αυτά τα 4 εκατ. ευρώ της συμμετοχής στους ομίλους του Europa League, που λογίζονταν πρίπου ως εγγυημένο έσοδο.
13:50
σπυρος : ΞΕΝΕΡΑ!!
13:51
Κουπεπε : Ποιος παιχτης εκτός του Μπεργκ θα έκανε προπονηση με ομαδα του Παναθηναϊκου μεχρι και τα χρονια της πολυμετοχικοτητας; Οταν ηρθε ο Ζεκα ηταν η αδιαφορη μεταγραφη. Τωρα ειναι ο μονοφθλαμος μεσα στους αοματους. Περασμενα μεγαλεια θυμοντας τα να κλαις. Απλα το επιπεδο εχει κατεβει τοσο πολυ που μονο η ιδεα εχει μεινει του τι ήταν ο ΠΑΟ. Δεν θα επρεπε οι εφημερίδες να μην φουσκωνουν τα μυαλα των οπαδων ;
13:51
ΧΡΗΣΤΟΣ : Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΧΡΕΩΣΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΟΜΑΔΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟ. ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΗΣ ΡΕΑΛ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΜΟΥΡΙΝΙΟ ΓΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ.
13:51
spyros : Ο κος Αναστασιου πρεπει να αποχωρησει γιατι με αυτον τον τροπο βοηθαει την.... επομενη μερα της ομαδας
13:52
γιωργοςτρικαλα13 : Καλησπέρα δημητρη.μας τα χει ζαλίσει ο αναστάσιου με την έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης.ο μόνο που έχει έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης ειναι ο ιδιος.όσο για τον μπούρομπο και τον πάντιτς όχι άλλο καρβουνο ρε αδερφέ,δεν έχουμε φτάσει απλά στα όρια μας άλλα τα έχουμε ξεπεράσει.
13:53
Εγώ πάντως μια έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης την πρόσεξα στο 79' όταν με το σκορ 2-2 αντικαταστάθηκε ο Μπούρμπος και μπήκε ο Λαγός!
13:53
Δημήτρης : Καλησπέρα, έχω την αίσθηση πως ο κ.Αναστασίου έχει καταντήσει εμμονικός σε συστήματα και παίχτες που δεν του βγαίνουν και παράλληλα έχει χάσει(;) τα αποδυτήρια- δεν φαίνεται οι παίκτες να τον γουστάρουν. Δεν ξέρω αν αντιστρέφεται το κλίμα, ωστόσο χρειαζόμαστε γρήγορα φρέσκες ιδέες , εναλλακτικά πλάνα που δεν φαίνεται να έχει ο coach
13:54
Αυτό φοβάμαι Δημήτρη. Το θέμα των αποδυτηρίων...
13:55
Λεων : Λάθος ότι δεν πήραμε Γκάλο φέτος αλλά Βέμερ, λάθος που δώσαμε 600χιλ να φέρουμε Τελάντερ-Ευαγγέλου ενώ με τα ίδια χρήματα θα δίναμε μεγαλύτερο συμβόλαιο στο Γκόρντον για να μείνει και θα μπορούσαμε να κρατήσουμε τον Ρισβάνη χωρίς να επηρεάζεται η μεταγραφή Σάντσεθ. Λάθος που δεν διώξαμε τον Κοτσόλη στα 36. Λάθος που χρησιμοποιούνται ορισμένοι παίχτες σε λάθος θέση(βλ. Πέτριτς, Καλτσάς). Λάθος ότι σταμάτησε ο Αναστασίου να δοκιμάζει το κλασσικό 4-3-3 με αποτέλεσμα η ομάδα να μην έχει αρκετούς καθαρούς εξτρέμ. Τα λάθη πέρυσι δεν μας κόστισαν αρκετά. Φέτος όμως τα λάθη είναι αξίας 5εκ.Σε μία ενδεχόμενη πώληση Καρέλη αντί τα λεφτά να πάνε στο χρέος της ομάδας θα πάνε στο χρέος που προέκυψε από τα λάθη της φετινής σεζόν!!! Πάντως δεν πιστεύω ότι θα βρούμε καλύτερο αντικαταστάτη αν φύγει ο Αναστασίου...
13:56
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ : Ο ΒΥΝΤΡΑ ΔΕΝ ΧΩΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ?Ο ΣΙΜΑΟ ΩΣ ΑΜΥΝΤΙΚΟΣ ΧΑΦ?ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ...
13:56
ΒΑΓΓΕΛΗΣ : Πως θα μπει την Κυριακή ο Αναστασίου στην Λεωφόρο ? η παρουσία του δυναμιτίζει το κλίμα διότι ο κόσμος δεν αντέχει άλλο και θέλει να αποδοθούν ευθύνες για την πιο μαύρη νύχτα του Παναθηναικού στην Ευρώπη.
13:57
Δεν ωφελούν Βαγγέλη κανέναν αντιδράσεις στο πρόσωπο οποιουδήποτε, όσο υπάρχει παιχνίδι και ιδιαίτερα κατά την εξέλιξή του. Το ξέρεις πολύ καλά, το καταλαβαίνεις κι ελπίζω να μην μπουν περαιτέρω εμπόδια στην ήδη προβληματική κατάσταση την Κυριακή.
13:58
Θάνος : Δημήτρη, προσωπική σου άποψη, πέραν του τι θα κάνει η διοίκηση, είναι οτι ο Αναστασίου πρέπει να φύγει ή να μείνει?
13:58
Αν έπαψε να εμπνέει τα αποδυτήρια θα πρέπει να αποχωρήσει. Εξαρτάται φυσικά και από τους υποψήφιους αντικαταστάτες. Νομίζω το καταλαβαίνεις.
13:59
Ευθύμης : Για όσους έχουμε ζήσει εποχές 84, 96, 01 η ποδοσφαιρική χρονιά του Παναθηναϊκού τελείωσε χθες...γιατί όσον αφορά το ελληνικό πρωτάθλημα αυτό τελείωσε τον Φεβρουάριο του 2011 στο Καραισκάκη
13:59
Δημήτρης Κέρκυρα : Πιστεύετε ότι θα ήταν καλύτερα να ζήταγε συγγνώμη ο κόσμος στην οικογένειά Βαρδινογιάννη Έτσι ώστε να γυρνούσε βοηθώντας πάλι την ομάδα σε όλα τα επίπεδα όπως παλιότερα;
14:00
Δεύτερος βγαίνει και τώρα ο Παναθηναϊκός...
14:00
Φωτης : Επειδη εθεσα ενα ερωτημα το βραδυ το οποιο δεν πηρε απαντηση:Το συμβολαιο του Εσιεν θα λυθει;Μπορει η ομαδα πλεον να σηκωσει ενα τετοιο συμβολαιο;Τον Εσιεν τον ηθελε γι'αυτα τα παιχνιδια..οχι για Πλατανια και Καλλονη..
14:01
Τπν Εσιέν τον απέκτησε για δύο χρόνια και όχι για ένα. Κανένα συμβόλαιο δεν λύνεται αν δεν αποτελεί συναπόφαση συλλόγου και ποδοσφαιριστή.
14:02
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ : ΤΥΛΙΓΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΡΕΛΗ ΜΕ ΚΟΡΔΕΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΕΛΝΕΙΣ....Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΕΧΤΕΣ...ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΥΠΕΛΛΟ...
14:02
Xanax13 : Μια κρουση στον Φερναντο Σαντος κυριε Φυσσα...
14:03
ακης : υπαρχει θεμα αναστασιου και πωλησης μπεργκ?
14:05
Ο ΜΠεργκ θα φύγει μόνο αν το θελήσει ο ίδιος και βέβαια με το ανάλογο οικονομικό αντάλλαγμα. Θυμίζω ότι ο Παναθηναϊκός έχει μόλις το 55% των δικαιωμάτων του.
Για τον Αναστασίου είπαμε ότι επισήμως στηρίζεται. Χθες το βράδυ υπήρξε τετ α τετ στα αποδυτήρια και ο κ. Αλαφούζος του είπε "συνεχίζουμε, θέλουμε άμεσα αποτελέσματα".
14:05
enzo scifo : Με δεδομένα 1) την επιτυχημένη ως τώρα θητεία του στην ομάδα -ανέλαβε τον παναθηναϊκό στην 7η θέση, με μειωμένο μπάτζετ, μ' ένα ρόστερ βετεράνων και αμούστακων παιδιών και τον έκανε, αν η τι άλλο, κανονική ομάδα- 2) το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή πληρώνει -εκτός από τα λάθη στο σχεδιασμό και στη διαχείριση- την επιτυχημένη παρουσία στα play off 3) ότι δεν υπάρχουν τα περιθώρια στην παρούσα φάση η ομάδα να τζογάρει με νέο προπονητή ο Αναστασίου πρέπει να στηριχθεί και να κριθεί εκ νέου στο τέλος της χρονιάς. Η ξεφτίλα με την Καμπάλα δίνει την ευκαιρία στον Παναθηναϊκό να αφιερώσει όλες του τις δυνάμεις στο πρωτάθλημα και στον προπονητή να κατασταλάξει επιτέλους σ' ένα κορμό παικτών. Αν η χρονιά τελειώσει δίχως τίτλο, τότε πρέπει ο Αναστασίου ν' απομακρυνθεί. Πρέπει όλοι να στηρίξουμε την ομάδα και στα δύσκολα, χωρίς περιττή γκρίνια.
14:06
Θοδωρής : Θα ήθελα να μας μεταφέρεις την άποψη του Ρούτερ (αν μπορείς να του μιλήσεις) σχετικά με την αμυντική λειτουργία της ομάδας και κυρίως το μη ταίριασμα έως τώρα των Σάντσεθ - Ταυλαρίδη
14:06
Θα το επιδιώξω.
14:06
ακινδυνος : ο αποκλεισμος αυτος ειναι και οκονομικη καταστροφη?
14:07
Στον βαθμό ότι τουλάχιστον αυτά τα 4 εκατ. ευρώ από τη συμμετοχή στους ομίλους του Eyropa League λογίζονταν ως εγγυημένο έσοδο, ασφαλώς και είναι.
14:07
ΓΙΑΝΝΗΣ : ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ.
14:08
Αντωνης : Χωρις καμια διαθεση τρολλ η πικαρισματος ειλικρινα πιστευουν στην διοικηση οτι με τετοια ομαδα μπορουν να κανουν κατι περισσοτερο απο το να πικαρουν τους οπαδους τους μακαρι να βρειτε το δρομο σας
14:08
Βασίλης : Ρε παιδιά πείτε σας παρακαλώ ότι δεν ειμαι. Μονο εγω που βλέπω ότι ο πετριτς δεν μπορεί το παλικάρι να παίξει μπάλα... Ότι ο νινις δεν ειναι ινιεστα και να μαρκάρει και να κρατάει μπάλα και να δημιουργεί ότι ο Μπούρμπος δεν μπορεί να σταθεί στα πόδια του ... Μονο εγω ειμαι η ειμαι τόσο λάθος ;;
14:09
Ξέρω κι άλλους, αν αυτό σε παρηγορεί...
14:09
Φιλιππος : Στην ομαδα ποτε δεν φταει κανεις. ΚΑΝΕΙΣ δεν πηρε καμμια ευθηνη...ο κοσμος απο το υστερημα του πληρωσε τοσα λεφτα να δει αυτο το αισχος..αυτη την ντροπη...επειδη η ανοχη τελειωσε θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει καποια πληροφορηση για δραστικες αλλαγες στο ποδοσφαιρικο τμημα..καταλαβαινουμε πλεον οτι εχουμε μικρυνει επικινδυνα
14:09
Δεν αναμένεται τίποτε άμεσα Φίλιππε. Θα δούμε στη διάρκεια της διακοπής.
14:10
Πέτρος : θέλω τη γνώμη σου κύριε Κριτή θεωρώ πως το να κάνεις νωρίς 6-7 μεταγραφές όπου και εχθές αλλά και στα παιχνίδια με την Μπρυζ βοηθήθηκε ελάχιστα η ομάδα για διάφορους λόγους τότε κ΄΄απου υπάρχουν ευθύνες και θα πρέπει να αποδοθούν κατέστρεψαν μία χρονιά μέσα σε 1 15ημερο ε οκ τι άλλο πρέπει να γίνει.
14:12
Συμφωνώ με τη μη διαθεσιμότητα των μεταγραφών. Το πιο αστείο απ' όλα στο θέμα της διαχείρισης είναι η περίπτωση του Λουντ. Κάνει διακοπές στη Φινλανδία, αρχίζει προετοιμασία με την Ελσίνκι, ξεκινάει το πρωτάθλημα, πέμπτη αγωνιστική φεύγει, έρχεται Ελλάδα και φεύγει για διακοπές και ακολούθως ξανακάνει δεύτερη προετοιμασία μέσα σε λιγότερο από τρεις μήνες!
14:13
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ : ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΠΟΙΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΘΕΩΡΕΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ? ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΦΑΣΗ ΚΑΙ ΔΕΙ Ο ΔΩΝΗΣ...
14:13
Μπορεί να είναι και ξένος με γνώση της ελληνικής πραγματικότητας.
14:14
EXTREME13 : ο ανασταστιου δεν ξερω αν θελω να φυγει μεχρι το τελος της χρονιας τουλαχιστον. Ντρεπομαι για το χθεσινο και δεν θα περασει ετσι θα το βρουν μπροστα τους . αλλα ειναι η υπερβολη του νεοελληνα πιστευω να πεσει πανω στον προπονητη. ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ Κ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ? ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΝΙΝΗΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΜΙΑ ΚΑΘΕΤΗ ΣΤΟΝ ΜΠΕΡΓΚ? ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΡΕΛΗΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΕΝΑΣ ΜΕ ΕΝΑΝ ? ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΣΑΝΤΣΕΘ Κ Ο ΠΡΑΝΙΤΣ ΝΑ ΜΑΡΚΑΡΟΥΝ? Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο Χ Ι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΜΑΛΛΟΝ εγω τον θελω τον αναστασιου , αλλα εξω ο πρανιτς , βαλτε μαρινακη δεξι μπακ επιτελους δεξια καρελης κλοναριδης απτην αλλη μπροστα πετριτς μπεργκ
14:14
Λεοναρδος : Καλησπερα! θελω την γνωμη σας σε αυτο το ερωτημα εσεις ποιος λετε οτι φταει για την κακη εκονα του Παναθηναικου,ο προππονητης με τις επιλογες που κανει οι οι παιχτες που δεν αποδιδουν το μεγιστο στο γηπεδο;
14:15
Λάθη στον τομέα της προετοιμασίας και λάθη διαχείρισης στα 4 ευρωπαϊκά παιχνίδια.
14:15
μανος : θα γινει αλλη μεταγραφη μεχρι το τελος της περιοδου?
14:16
Μάνο, έχεις διάθεση για αστεία...
14:16
Μιχάλης : Ο Αναστασίου γιατί δεν αλλάζει το σύστημα σε 3-5-2 με μπακ χαφ ζεκα νάνο??? Το πιο ορθολογικό σχήμα για αυτό το υλικο
14:17
Με το αμυντικό χάος θα ήταν μία λύση. Αλλά, απέναντι στην Καμπάλα; Στην Καμπάλα;
14:17
jim_kouk13 : Δημητρη τι πρεπει να γινει για να φυγει ο αναστασιου ??
14:17
Nikos : υπαρχει περιπτωση απομακρυνσης Αναστασιου?
14:17
Αντώνης : Δεν εξηγείται αυτό το πράγμα δεν χρειάζεσαι προπονητή για να αποκλείσεις την καμπάλα,μήπως δεν τους εμπνέει πλέον ο Αναστασίου
14:18
Αν έχασε τα αποδυτήρια, είναι μονόδρομος.
14:18
παυλος? : μετα το χθεσινο ποσες πιθανοτητες δινει σε χ η νικη της καλλονης την κυριακη?
14:18
Δεν θα είναι καθόλου εύκολο.
14:19
Χρήστος : Καλησπέρα Δημήτρη. Η απομάκρυνση Αναστασίου κατ' εμέ είναι μονόδρομος. Να φέρουν έναν άνθρωπο να κάνει τουλάχιστον τα βασικά και να δουλέψει ένα ορθολογικό σύστημα, μακριά από Μπούρμπο και λοιπούς. Εχουν δύο βδομάδες να δουλέψουν διαφορετικά. Ο Αναστασίου δυστυχώς δεν μπορεί και το χειρότερο είναι πως δεν έχει επίγνωση του τι συμβαίνει και σε ποια ομάδα είναι προπονητής. Οι δηλώσεις του χθες για άλλη μια φορά, τραγικές. Μια συγγνώμη ρε γαμώτο!
14:19
Πολυς : Ακουγεται πολυ εντονα το ονομα Μαρκαριαν, ισχυει κατι τετοιο;
14:20
κωστας : Αν μπορουσες να φερεις εναν προπονητη ποιος θα ηταν αυτος εγω λεω μαρκαριαν
14:21
Όσο δεν υπάρχει επισήμως θέμα Αναστασίου, δεν θέλω να τοποθετηθώ σε περιπτώσεις αντικαταστατών. Συγγνώμη.
14:21
Αντωνης13 : Δημήτρη μια ερώτηση, ο Μπεργκ έχω την αίσθηση ότι είναι ενοχλημένος, ποτέ ξανά δεν τον είδα τοσο εκνευρισμένο όσο χτες, δείχνει ότι κάτι τον έχει ξενερωσει... Έχει να κάνει μήπως με το συμβολαιο του Εσσιεν?
14:23
Όχι Αντώνη, δεν έχει να κάνει με συμβόλαια. Ο Μπεργκ έχει φέτος βελτιωμένο συμβόλαιο κατά 70%. Έπαιρνε περίπου 450 χιλιάρικα και θα πάρει κοντά στα 750.
14:24
Μιχάλης : ο σύλλογος έχει μικρύνει γιατί η οικογένεια άφησε ασύδωτους τους αρουραίους και διότι η μεγάλη μάζα των οπαδών δεν δέχεται να ενισχύσει οικονομικά το πείραμα Αλαφούζου.... Λάθη γίνονται και όταν έχεις χρήμα , φαντάσου τώρα που δεν υπάρχει μία...
14:24
dimitris13 : Τι εγινε σημερα στο κωροπι
14:26
Ένα πρώτο γενικό περίγραμμα που έχω είναι ότι οι Φύσσας, Βόκολος και Αναστασίου ξεκαθάρισαν προς τους ποδοσφαιριστές ότι "δεν είναι ανεκτή... άλλη Καμπάλα, ότι θα πρέπει να αλλάξουν άμεσα πρόσωπο και μοναδική εξιλέωση πλέον είναι το πρωτάθλημα".
14:26
Στελιος : δεν φταινε οι παιχτες...φταινε αυτοι που τους εφεραν...ολοι την ευθυνη την εχουν αναστασιου,φυσσας κ βοκολος..η χρονια θεωρω οτι ειναι καταστροφικη...πιστευεις οτι με αυτο τον αποκλεισμο γυρναμε παλι εκει που ημασταν πριν 2 χρονια΄;;;
14:27
Όχι, αρκεί να απορροφηθούν έγκαιρα οι κραδασμοί. Δεν είναι ίδια τα ρόστερ του 2013 και του 2015 για να μιλήσουμε για τέτοιο πισωγύρισμα.
14:28
ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ : Δημήτρη καλημέρα μήπως είναι η ώρα να δώσει μια συνέντευξη ο Φύσσας και ο Βόκολος και να μας πουν τι θέση του για την εικόνα της ομάδας και για τις επιλογές Βέμερ και τους μόνιμα τραυματίες Τελάντερ-Εσσίεν
14:28
Μακάρι να το κάνουν.
14:29
Nikos Giannena : Ποια νομιζεις πως ειναι η επομενη μερα? Τι αντιδραση θα εχει ο κοσμος την Κυριακη με την ΑΕΛΚ? Και απο την στιγμη που δεν υπαρχει Θεμα coach πιστευεις οτι την κυριακη με την αποστολη θα τελειωσει παιχτες?
14:30
Νομίζω ότι θα προσπαθήσει να προστατέψει παίκτες (ή να προστατέψει την ομάδα από παίκτες) που ήδη από χθες το βράδυ ήταν στο στόχαστρο της εξέδρας. Ο καθένας το ερμηνεύει όπως θέλει βέβαια αυτό.
14:30
Δημητρης : Δημητρη...μηπως επιτελους η διοικηση πρεπει να παρεμβει σε ποδοσφαιρκο επιπεδο;;εννοω να γινει επισκεψη του προεδρου η καποιου υψυλοβαθμου στελεχους στην ομαδα και να γινουν επιτελους καποιες συστασεις ουτοστωσο να αναλαβουν τις ευθυνες τους σαν επαγγελματιες....κατι που δεν εχει γινει ποτε τα τελευταια χρονια στον παναθηναικο
14:32
Έχει γίνει με λάθος τρόπο και σε λάθος χρόνο. Έχει γίνει με διοικητικούς, έχει γίνει μεπροπονητικό τιμ, έχει γίνει με οπαδούς...
14:33
Πέτρος : Απο τις μεταγραφές επαιξε μονο ι σαντσεθ. Οι άλλοι που εχουν έρθει είναι ή τραυματίες ή έχουν δείξει μέτριο ως κακό πρόσωπο *βεμερ).χρειάζεσαι ομως μεταγραφές για να αποκλεισεις κάποια καμπαλα;! Μήπως συμβαίνει κάτι άλλο στο σύλλογο που δεν το ξέρει ο κόσμος; την γνώμη σου σε παρακαλώ
14:33
Την είπα Πέτρο και σίγουρα την έχεις διαβάσει.
14:34
Γιαννης : Χαιρετε.. Θεωρω οτι ο Σαντσεθ θα προσαρμοστει, δεν ειναι αυτο που εδειξει ως τωρα και χτες δεν εφταιγε για τα γκολ...Το προβλημα του ΠΑΟ ειναι μπροστα..Δεν εχει ενα παικτη να δωσει μπαλια στον επιθετικο (αλα Γκονζαλεζ στυλ). Επισης λαθος με Εσσιεν που δεν εγινε η επεμβαση μολις αποκτηθηκε να ειναι ετοιμος τωρα..
14:35
γιωργος : Και τωρα τι κανουμε ? Πηραμε εσσιεν και αμπεντ για να βγουμε δευτεροι στο πρωταθλημα ? Που παμε...?
14:35
απογοητευμενος : ΠΙΣΤΥΕΤΕ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ?ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΧΑΝΟΥΜΕ,MACCABI,ODENSE,ESTORIL,MARIBOR,STADAR LIEGHS,CLUBBE BRIDGE,PSV,KAI ALLES TOSES...A KAI MHN KSEXASW QABALA.pote tha allaksei afto ftanei pia ELEOS.
14:35
Κι ο Ζέκα κουράστηκε να αποτυγχάνει.
14:36
ΤΑΣΟΣ : ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΝΟ.ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΑΝΟΧΗ ΣΤΟΝ Κ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ?ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΛΛΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑΣ Η ΞΕΝΟΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΦΥΓΕΙ ΜΕ ΚΛΩΤΣΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΤΕ Ο ΣΑΝΤΟΣ ΠΟΥ ΣΚΑΡΦΑΛΩΣΑΜΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ.
14:38
Με τη Λίτεξ, όπως χθες ένα πράγμα. Μόνο που τότε υπήρχε Βαζέχα. Θες κι άλλη σύμπτωση; Η ομάδα προερχόταν από μία πολύ σκληρή προετοιμασία. ο Σάντος έφυγε και ο Μαρκαριάν με αυτή την καλοκαιρινή προετοιμασία πήγε μέχρι τον Μάιο, σε διπλό ταμπλό, Ελλάδα και Ευρώπη.
14:39
xristos nikaia : Κε Κριτη,χθες στη συνεντευξη ο Αναστασιου ειπε,πως τα λαθη σ'αυτο το επιπεδο πληρωνονται!!!Ρωτω λοιπον,για ποιο επιπεδο μιλα?η Καμπαλα σε ποιο Ευρωπαικο επιπεδο βρισκεται?και....τα ΙΔΙΑ λαθη που γινονται συνεχεια,ειναι λαθη?/η μηπως ανικανοτητα και του προπονητη και των παιχτων?
14:39
Kirk fillis : Χάσαμε τα λεφτά από το CL kaι Europa... Ξέρουμε ότι θα πουλήσουν τον Καρέλη για την πρώτη χασούρα για την δεύτερη του Europa βλέπεις να φεύγει κάποιος άλλος;
14:40
Τα έσοδα της συμμετοχής στα πλέι οφ του Champions League δεν ήταν προϋπολογισμένα. Αυτά του Europa League είναι που πόνεσαν και πιθανότατα θα πρέπει να εξισορροπηθούν.
14:41
Χρήστος 13 : Διαβάζω απο χθές μια απίστευτη κριτική για τον Αναστασίου και εν μέρη την καταλαβαίνω !! Αλλά αναρωτιέμαι αν ο Παναθηναικός χρειάζεται προπονητή με αυτό το ρόστερ για να αποκλείσει κάποια Καμπάλα...κάνω λάθος ?
14:44
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ποδοσφαιρική σαχλαμάρα, από το "δεν χρειάζεσαι προπονητή για να νικήσεις την όποια Καμπάλα". Αυτά τα παιχνίδια είναι που χρειάζεται προπονητής, ιδιαίτερα αν στραβώσουν λόγω έλλειψης αυτοσυγκέντρωσης ή κινήτρου ή διάθεσης ή πες το όπως θέλεις.Άσε που θα πρέπει να έχει λειτουργήσει προληπτικά και όχι κατασταλτικά.
14:44
Πάνος : Δημήτρη για πόσο καιρό θα ανέχεται ο κόσμος την παρουσία του Πράνιτς στην εντεκάδα του Παναθηναϊκού?
14:44
Όσο τον χρησιμοποιεί ο προπονητής.
14:46
Χριστόδουλος : Μήτσο καλημέρα. Πόδι όλοι, ξήλωμα όλοι. Ριζοσπαστικές αλλαγές. Τέλος. Έξω ο Καρέλης και με 3 μυρια. Τι να τον κάνω που δεν ξέρει να κάνει κοντρόλ. Εκτός ομάδας οι άτεχνοι, άψυχοι και εκτός κλίματος: Μπούρμπος, Πράνιτς, Πέτριτς, Τριανταφυλλόπουλος, Βέμερ, Κουτρουμπής. Και βασικός Μαρινάκης στα δεξιά. Γιατί σιγά σιγά αρχίζω να πιστευώ ότι δεν τον βάζουν μέσα λόγω ονόματος. Για τέτοιο κόμπλεξ μιλάμε. Απαίτηση Τάκη Φύσσα για παραίτηση Αναστασίου μετά το ματς με την Καλλονή. Τεχνικός διευθυντής Βόκολος δεν υφίσταται. Τραγικές αποφάσεις. Ο Νταμπίζας μας πείραζε; Καταπληκτική δουλεία 2 ανθρώπων που πρέπει να αναγνωριστούν. Ρούτερ και Φοσ ευθύνονται για τα όσα καλά έχει κάνει η ομάδα. Και αν περιμένετε Εσσιέν (να γελάσω και λίγο) είστε αφελείς. Ένα, δύο άντε 5 ματσάκια και μετά θα συνειδητοποιήσουμε ότι δεν μπορεί άλλο και το πρόβλημα του ήταν τελικά σοβαρό. Εύχομαι μόνο μην από του χρόνου πάρουμε το δρόμο της Ένωσης. Αυτά και δεν θα ξαναασχωληθώ με την ομάδα που λάτρευα και παρά τα όσα λέω θα λατρεύω για πάντα αν δεν γίνουν όλα αυτά που είπα. Αργά η γρήγορα.
14:46
νεκταριο; : με το τελος του αγωνα με την καμπαλα ο καραπαπας καθοταν στο φβ του και κοροιδευε ειναι δυνατον υπευθυνος τυπου μεγαλης παε να κανει κατι τετοιο και να μενει στο απυρόβλητο ?
14:47
Δικαίωμα του καθενός να ικανοποιεί όπως νομίζει καλύτερα το ακροατήριό του.
14:47
Μιχάλης Δαρ : Ριζική αλλαγή τωρα. Διώξτε βοκολο και φυσσα...χθες. Πάρτε 2-3 σκαουτερς όπως ο Αστέρας που με σαφώς μικρότερο μπάτζετ εχει χτίσει 15 φορές καλύτερη ομάδα. Πάρτε έναν προπονητή που το ταβάνι του δεν θα ειναι το κύπελλο Ελλάδος 1 φορά στα τρία χρόνια. Προπονητή με νοοτροπία νικητή σε κάθε ματς θέλουμε. Βλέπεις ΟΣΦΠ, κληρώθηκε με την Μπάγερν και βγαίνει ο μαρινακης κ λέει θα νικήσουμε την Μπάγερν. Ποιος το κάνει από εμάς αυτό; Το ματς με την γκαμπαλα θέλει προσοχή λεγαμε..
14:48
Vaggelis : Δημητρη καλημερα! Να ρωτησω...εμεις σκαμε..αυτοι πληρωνονται...και ΓΕΛΑΝΕ ΣΤΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ..!!! πρεπει να φυγει ο καημενος ο Berg..χαραμιζεται το παληκαρι...! Να περασει παρακαλω.
14:49
aris : Καλησπέρα δημητρη μετα τ χτεσινο θα φυγει ο αναστασιου??
14:49
σταυρος : αν δεν φυγει και μετα το χθεσινο ο αναστασιου θα φυγει ποτε?
14:49
Δημήτρης : Κατά την άποψη σας δεν είναι ώρα να την κάνει ο κ.Αναστασίου; Δεν μπορεί να στήσει καν την ομάδα ο άνθρωπος αυτός,τα λέω από πέρσι και με βρίζουν,αλλά φάνηκε πως είχα δίκιο...
14:50
Αλεξανδρος : Ο Αναστασιου ειναι καλος προπονητης αλλα για καποιο λογο διατηρει μονο ενα συστημα ....με το συστημα ρομβο που ανεβαζεις τα μπακ σε εχει διαβασει ο αλλος στο πι και φι...για μενα αυτο ειναι το λαθος του αναστασιου ....επισης 2-3 ειναι οι παικτες που παιζουν με παθος μονο, πραγμα που σημαινει πολλα οταν δεν ριχνεις λεφτα στην ομαδα ... η λανθασμενη κινηση του κυριου αλαφουζου ειναι να διωξει τον καρελη για να καλυψει τις μεταγραφες επειδη δεν πηγε champions leauge, και ετσι τη βγαζει καθαρος χωρις να βαλει λεφτα απτη τσεπη του . απο κει και περα τριανταφυλλοπουλος,πρανιτσ,πετριτσ,μαρινακης,μουρμπος και η μεταγραφαρα ο βεμερ ειναι για πεταμα ... κατα τη γνωμη μου ο παο πρεπει να κυνηγησει το φακουντο περειρα και ενα δεξι μπακ ,να αλλαξει συστημα , και να παψει να φερνει στην ομαδα κουτσα αλογα ...ευχαριστω για το χρονο σας
14:51
Ο Γιάννης Αναστασίου στηρίζεται επισήμως από τη διοίκηση, οπότε δεν ωφελεί να συζητάμε ο,τιδήποτε άλλο. Θα δούμε στη διάρκεια της διακοπής, εάν τα πράγματα είναι όντως έτσι.
14:51
Δημητρης : Καλησπέρα.Πιστεύεις ότι ή πώληση Καρελη και ο ερχομός ενός "ονόματος" όπως ο Μποριελο ή ο Μπερμπατοφ θα βοηθούσε τη δεδομένη στιγμή;
14:52
Με τα λεφτά του Καρέλη ή θα τσοντάρουμε και από τσέπη;
14:52
Πατε : αυτο με το κουτρομπη αμυντικο χαφ και το μπουρμπο βασικο πρεπει να σταματισει..δεν γινεται απλα..και η εμμονη με τον πρανιτσ,βαριετε να παιξει ποδοσφαιρο ο τυπος.
14:52
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ : ΜΕ 1 ΑΜΥΝΤΙΚΟ ΧΑΦ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΜΙΑ ΟΜΑΔΑ...ΟΥΤΕ Η ΜΠΑΡΤΣΑ...ΕΙΝΑΙ Η 1 ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ...ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΔΕΥΤΕΡΗ...
14:52
oti_ti?? : Ο ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΦΤΑΕΙ...ΓΕΛΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΖΕΡΙΚΕΣ ΠΕΤΡΕΣ...ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΦΟΥΛ ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΑΣΗ Ο ΠΑΟ...
14:53
γιωργος παο : αυτο που βλεπουμε τα τελευταια χρονια ΔΕΝ ειναι παπαθηναϊκος , ειναι κατι αλλο που απλά καταστρέφει μια ιστορια 100 χρονων, καλα θα κανουν να αλλαξουν ονομα στην ομαδα και να αφήσουν τον Π.Α.Ο. στο χρονοντούλαπο της ιστοριας να τον θυμούνται οι παλιοτεροι με σεβασμο και τιμή!!! Γιατι για να αλλαξει η κατάσταση προς το καλύτερο δεν υπάρχει οταν εχεις εναν προπονητή με "εωσφορικο" εγωισμο, να μην εχει ζητήσει ποτε συγγωμη η να εχει αναλαβει και την παραμικρη ευθυνη και εναν Πρόεδρο που γνωρίζει απο ποδοσφαιρο , οτι μπορεί να ξερει πχ η Ζωή Κωνσταντοπούλου απο κατασκευή μικροτσίπ για διαστημόπλοια!!!!!
14:53
Γιαννης : Ειναι δυνατον να κανουμε αναλυση τεχνικης φυσεως σε ενα παιχνιδι με την Καμπαλα? Πρεπει αν εχει ευθιξια να παιτηθει κι ας μην εχει μονο αυτος μεριδιο ευθυνης. Τελος.
14:53
λαρισα13 : Δημητρη πιστευεις οτι τα δημοσιευματα για τν πατερα σχετιζονται νε πιθανη επιστροφη του;
14:54
Όχι.
14:54
Μάκης, Ηράκλειο Κρήτης : Δεν έχουν ευθύνη ο Φύσσας και ο Βόκολος για τον μεταγραφικό σχεδιασμό, ιδίως στην περίπτωση Εσιέν που δεν βοήθησε σε κανένα από τα 4 παιχνίδια; Γιατί οι ευθύνες του Αναστασίου είναι δεδομένες. Τόσο αυτός όσο και οι παίκτες του έχουν πιάσει "ταβάνι" και δεν μπορούν να εξελιχθούν και βελτιωθούν άλλο. Επίσης, καταλογίζω στον Αναστασίου πως 3 χρόνια τώρα δεν έμαθες στους παίκτες του να αμύνονται. Καλή η ολλανδική αφέλεια αλλά όχι όμως και έτσι...
14:56
Αν απλά ικανοποίησαν τις επιθυμίες του προπονητή, δεν μπορώ να καταλογίσω ευθύνη. Σε ό,τι αφορά στον χρόνο υλοποίησης του σχεδιασμού, μόνο με τον Σάντσεθ υπήρξε μία καθυστέρηση αναπόφευκτη, εφ' όσον εστίασαν στη συγκεκριμένη περίπτωση.
14:56
PANAGIOTIS : Δημήτρη, το προβλημα του παναθηναικου ξεκιναει απο τις μεταγραφες. Δεν ερχονται οι καλυτεροι ελληνες παικτες απο τις αλλες ελληνικες ομαδες και οι παικτες απο τις ακαδημιες με μια καλη χρονια ζητανε μεταγραφες στο εξωτερικο.
14:57
Μαριος : EINAI ΟΛΑ ΘΕΜΑ ΔΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ... ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ???? ΟΥ ΠΑΣ ΜΕ ΤΟ ΜΠΟΥΡΜΠΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΟΠΟΥΛΟ...ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΟΠΟΝΟΤΗΤΕΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΜΑΤΑ...ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ..ΚΑΙ ΔΥΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ...Ο ΠΑΝΑΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΖΕΙ???????
14:57
ΘΑΝΟΣ : πιστεύω ότι αν δεν πάρει το πρωτάθλημα φέτος ο παναθηναϊκός δεν υπάρχει χώρος για τον Αναστάσιου και καμιά 10ρια παίκτες και θα πάμε ξανά σε κατάσταση προ 3ετιας. Εσυ τη πιστεύεις??
14:58
Πιστεύω ότι ανεξαρτήτως αποτελεσμάτων την φετινή χρονιά, κάποιοι έχουν ήδη πείσει ότι θα έπρεπε να βρίσκονται στον Παναθηναϊκό.
14:58
Σπύρος : Οπως ειδα τον Παναθηναικο σε αυτα τα παιχνιδια των προκριματικων διαπιστωσα τα εξης: 1) Καθολου κινηση χωρις την μπαλα (σε αμυνα και επιθεση) 2) η φιλοσοφια του Αναστασιου (4-4-2 με ρομβο) με αυτα τα μπακ δεν γινεται (θεωρω το συστημα απαρχαιωμενο, χωρις εξτρεμ δηλαδη) 3) Το προβλημα του Παναθηναικου ειναι οι δικαιολογιες που ερχονται μετα απο καθε χασιμο στοχου. Αυτο σμαινει πως οποιον στοχο και να βαλουμε σαν ομαδα δεν τρεχει και τιποτα να τον χασουμε! Ελειψη πιεσης δηλαδη!
14:59
Και την ίδια ώρα ο Αναστασίου δηλώνει ότι "λειτουργούμε καλύτερα υπό πίεση"...
14:59
Andronikeiro : Καλησπέρα κ.Κριτή, κατά τη γνώμη μου εκτός από το θέμα του προπονητή έχουμε και πρόβλημα νοοτροπίας. Η ομάδα έχει υιοθετήσει την φιλοσοφία του χαμένου και του "δευτερο-τριτου". Πόσο πια να στηρίξει αυτός ο κόσμος; Τι άλλο να κάνει; Δεν ζητώ προς Θεού από την ομάδα να παίξει σούπερ ποδόσφαιρο και να τα σαρώσει όλα, αλλά αυτό που βλέπουμε φέτος δεν έχει προηγούμενο. Πλέον δεν υπάρχει και η δικαιολογία ότι είναι νέα η ομάδα. Χθες παρατάχθηκε το ίδιο ρόστερ με πέρσυ αν εξαιρέσουμε τον Σάντσεθ.
15:00
Και μετά από οκτώ μεταγραφές, έτσι;
15:00
Minas13 : Κύριε Κριτή θεωρείται ότι ο ΠΑΟ ήταν τόσο κακός χθες;
15:00
Ήταν πολύ κακός σε όλα του. Μα σε όλα.
15:01
Σωτήρης : Δημήτρη το σύστημα που παίζει χωρίς εξτρέμ ο Αναστασίου είναι ανεκδιήγητο.Τα μπακ στα δεξιά οποιος και να παίξει δεν μπορουν να βοηθήσει επιθετικά και για να δώσουμε λίγο πλάτος πρέπει οι χάφ να πλαγιοκοπούν με αποτέλεσμα να αδειάζει το κέντρο και να είμαστε φούλ εκτεθειμένοι καθώς ανεβαίνουν και τα μπάκ.Επίσης και σε αλλα ματς και περυσι στα στημένα δεν σηκώνεται καθένας για κεφαλιά.Δέν τα έχει δουλέψει καθόλου τα στημένα αμυντικά ο Αναστασίου.
15:01
geonek : Δημήτρη με όλο το σεβασμό αλλά.... το chat γίνεται για να βγάλουμε λάδι τον Αλαφούζο? Τζάμπας δεν είναι? Ποια διοίκηση και παραμύθια? Αν γίνονταν αυτά επί οικογένειας θα βρίζαμε 24 ώρες.....
15:03
Θεωρείς ότι είναι το ίδιο; Εγώ θεωρώ ότι είχε σημαντική συμβολή στην αποφυγή των χειρότερων (Πρωτοδικεία και Football League) και πλέον έπιασε το ταβάνι του σε ό,τι αφορά στην οικονομική ενίσχυση που χρειάζεται ο Παναθηναϊκός. Να σημειώσουμε βάβαια ότι ουδέποτε έταξε λεφτά με το τσουβάλι.
15:04
ανωνυμος εξ ντι : Μην ξεχασουμε να παρουμε διαρκειας !!
15:04
akis : Καλησπερα! Ειμαι ο μόνος που πιστευω οτι οι παικτες ειναι μια χαρα σύμφωνα με το μπατζετ που εχουμε;Ενα δεξι μπακ δε εχουμε.Ειναι η ιδια ομαδα με περσυ που λέγαμε οτι παιζουμε το καλύτερο ποδόσφαιρο.Ειναι ο ίδιος προπονητής.Η ομαδα ειναι αρκετα καλή και θα παει αρκετα καλύτερα φετος.
15:05
bill : θεωρω οτι αυτο που βλεπουμε ειναι καθαρα προιον του προπονητη! Και η μονη λυση ειναι να φυγει ο προπονητης και φυσσας βοκολος γιατι παικτης σαν το wemer δεν εχει ξανα περασει απο τον παναθηναικο τα αλλα ειναι λογια να περναει η ωρα!και επιτελουσ σοβαροτητα φτανει με τα στημενα και τον ολυμπιακο! η αεκ και ο παοκ δυναμωνουν και ο αστερασ ειναι σιγουροσ αντιπαλοσ πλεον! η κατρακυλα δεν θα εχει τελειωμο εαν δεν σοβαρευτει ο αλαφουζος! αλλαγες τωρα για παραδειγματισμο αναστασιου σε αλλο < > μακρια απο εμας
15:05
Χρήστος : Κ. Κριτή, θεωρώ ότι ο αποκλεισμός δεν είναι θέμα παιχτών-μπάτζετ αλλά θέμα προετοιμασίας (για 3η σερί χρονιά μην το ξεχνάμε) που η ομάδα ξεκινάει ντεφορμέ και ανεβαίνει μετά τον Οκτώβρη-Νοέμβρη. Όταν όμως κρίνονται έσοδα απο ματς τον Αύγουστο...υπάρχει ο κίνδυνος να αποκλειστείς όπως χτες. Επιλογή του Αναστασίου προφανώς είναι αυτή (το ακριβώς αντίθετο με αυτό που κάνει ο Άγγελος Αναστασιάδης). Παρ'όλα αυτά θεωρώ ότι πρέπει να μείνει μέχρι τέλος της σεζόν ο Αναστασίου και μετά να γίνει ταμείο. Η γνώμη σας;
15:06
Το έχω πει κατ' επανάληψη και σε όλους τους τόνους.
15:06
Ζήσης : Όχι ρε Κριτή.Δε θα διώξετε τον Αναστασίου επειδή γουστάρετε εσείς.Το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το έχετε ΕΣΕΙΣ που δε δίνετε βάση στα πραγματικά προβλήματα της ομάδας και τα ωραιοποιείτε όλα.Δε χρειάζεσαι προπονητή να κερδίσεις την Καμπάλα.
15:07
ΧΡΗΣΤΟΣ : ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΓΑΛΑΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ. Ο ΠΑΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΤΙΤΛΟΥΣ. ΟΥΤΕ ΠΑΙΧΤΕΣ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ. ΤΟ ΟΤΙ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ 2Ος ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ. ΜΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΑΛΑΦΟΥΖΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΙΤΛΟΥΣ.
15:07
giorgos13 : Μηπως επρεπε να διαλεξουμε την δευτερη θεση στα play-off για να χουμε το κεφαλι μας ησυχο.... Παντως απ οτι ειδα εχθες μετα τον zeca( που και τερμα να τον βαλεις θα παιξει) και τον berg μετα το χαος.!!!!
15:08
zografou 13 : Η ομαδα χθες δεν μπηκε για να κερδισει, ηταν ολοι αδιαφοροι! Οι παιχτες λιγοι(μπουρμπος, σαντσες, κουτρουμπης, ταυλαριδης, πρανιτς, πετριτς) και ο προπονητης σε αλλο κοσμο! Πρεπει να φυγουν ΟΛΟΙ. ΝΤΡΟΠΗ
15:09
Leonidas : Δημήτρη πολλοι λενε και κυρις εσεις οι δημοσιογραφοι οτι στην Ευρωπη ειναι απειρος ο Παναθηναικος για τετοια ματς (οχι μονο το χθεσινο).Μπεργκ,Ταυλαριδης,Νίνης,Πετριτς,Μεντες (περυσι)...Δηλαδη ποσο περισσοτερη εμπειρια εχουν οι Μαζουακου,Ελαμπντελαου και πολλοι αλλοι αγνωστοι απο απεναντι;
15:09
Προσωπικά δεν έχω μιλήσει για απειρία, οπόε δεν μπορώ να τοποθετηθώ επ' αυτού.
15:10
Κώστας : Πήρε ενα σωρό παίκτες.....ενα δεκαρι χαφ να κατεβάζει την μπάλλα και να ντριμπλάρει όταν χρειάζεται δεν έπρεπε να έχει πάρει...??? Σαν τον τσόρι ας πούμε......
15:10
Με το στανιό, τον Νίνη.
15:11
Κρητη13 : Πιστεύω ότι θα είναι μεγάλο λάθος να διώξεις παίκτες αυτή την στιγμή αν χρειάζονται χρήματα να τα βάλει ο Αλαφούζος γιατι τα λάθη πρέπει να τα πληρώσει αυτός που τα κάνει όχι οι φίλαθλοι της ομάδας που βρέξει χιονίσει είμαι πάντα εκεί .
15:11
Aragorn13 : κ.Κριτή, Οι ευθύνες είναι πολλές για την χτεσινή ξεφτύλα και βαραίνουν όλους. Βαραίνουν τους παίκτες πολλοί εκ των οποίων παρουσιάζονται αδιάφοροι στο γήπεδο. Βαραίνουν το Φύσσα και το Βόκολο που έκαναν το σχεδιασμό της ομάδας και δε φρόντισαν να βρουν ένα καλύτερο δεξί μπακ από το Μπούρμπο και το Βέμερ ενώ έριξαν τα χοντρά λεφτά σε έναν παίκτη αξίας αλλά τραυματία, ανύμπορο να βοηθήσει την ομάδα αυτούς τους πρώτους μήνες. Κυρίως όμως βαραίνουν τον Αναστασίου ο οποίος απέτυχε παταγωδός στους στόχους που έθεσε η ομάδα αρχές καλοκαιριού. Ο προπονητής αυτός έχει ταβάνι και τον Παναθηναιϊκο δεν μπορεί να τον πάει παραπάνω. Εγώ τον ευχαριστώ για τη δουλειά του αυτά τα δύο χρόνια στην ομάδα, για το κύπελλο του 2014 και για την καλή μπαλίτσα που παίξαμε κατά διαστήματα. Όμως ο Παναθηναιϊκός είναι ένα μέγεθος που δεν πρέπει να αρκείται στη 2η θέση, σε ένα κύπελλο και στην Ευρώπη να ταπεινώνεται από Καμπάλες και Εστορίλ. Δυστυχώς ο Αναστασίου δεν έχει καταλάβει ακόμη και σήμερα μετά από δυόμιση χρόνια στον πάγκο το μέγεθος αυτής της ομάδας ... Εάν το αντιλαμβανώταν στη συνέντευξη τύπου θα έλεγε ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ και όχι ''ξεκινήσαμε καλά το παιχνίδι και θα δουλέψουμε...''
15:12
zain : ειμαι σιγουρος οτι ολοι θελουν να διωξουν τον αναστασιου φαινεται απο το πως παιζουν οι παικτες!
15:12
PAPAKOU13 : ΚΥΡΙΕ ΚΡΙΤΗ, ΟΤΑΝ Η ΕΥΘΙΞΙΑ,ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΚΑΙ Η ΠΛΗΡΗ ΑΝΑΛΗΨΗ ΕΥΘΥΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΤΟΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΩΣ ΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΣΤΕΓΑΣΜΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΤΟΥΣ ΟΝΕΙΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ.Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΔΕΝ ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ.. ΑΠΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΠΟΣΟ "ΜΙΚΡΟΙ" ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ "ΕΧΤΕΣ". ΠΑΟ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ.
15:13
Νικος : Ετών 30. 16-17 σχεδόν χρόνια στο γήπεδο.. Σε κάθε tv.. Σε κάθε ραδιοσυχνότητα.. Αυτη την κατάντια δεν την θυμάμαι ποτέ.. Αν θες Βεμερ,Σάντσεθ και Εσσιέν να αποκλείσεις την Καμπάλα,δεν έχεις μικρύνει απλώς σαν κλαμπ (sic).. Έχεις γίνει νάνος..
15:13
Δημήτρης : Συμφωνω με καποιους που πιστευουν οτι δεν πρεπει να φυγει ο Αναστασιου, αν και εχει κουρασει λιγο το θεμα... Μηπως τελικα δεν ειναι θεμα ροστερ ή προπονητικων ικαννοτητων, αλλα θεμα πειθαρχιας και ''τρξιματος'' και σε προπονητικο και σε διοικητικο ποστο;
15:14
Ως ένα βαθμό είναι και αυτό, σε επίπεδο νοοτροπίας που παγιώνεται σε ό,τι αφορά στις υποχρεώσεις και τις επιπτώσεις.
15:15
Κωστας Ηρακλειο : Δημητρη καλημερα...τον σαντσεθ(που ηταν παγκιτης και μας τον βαφτισαν ηγετη) τον τσεκαραν πριν τον παρουν ή απλα τους τον προτειναν μανατζερ?ή τον ειδαν στο youtube?γιατι δεν τον φτανει τον σιντεφελντ ουτε στο μικρο του δαχτυλακι
15:15
Λίγο υπερβολικό αυτό, Κώστα. Δεν ήταν παγκίτης και σίφουρα δεν είναι αυτό που βλέπουμε να τσακώνεται κάθε λίγο και λιγάκι με τον Ταυλαρίδη...
15:16
manosf13 : δηλαδη 2 χρονια τωρα ο προπονητης και οι παικτες ηταν μια χαρα ερχεται ενας απροσδοκιτος αποκλεισμος και πρεπει να φυγουν ολοι?? περυσι ο παο στην ευρωπη τι εκανε? φετος αν περνουσε στους ομιλους ειτε ch ειτε europa τι θα εκανε? χρημα θελει το ποδοσφαιρο και αν δεν υπαρχει θελει κοτσια και καρδια. τα ειχε η καμπαλα εχτες και περασε.
15:16
JimJim : Ηταν η χειροτερη ευρωπαικη βραδια χθες για τον ΠΑΟ; Δεν μπορω να θυμηθω μεγαλυτερη ηττα στην ιστορια μας...
15:17
γιωργος : λοιπον,θα ηθελα να σας εκφρασω την αποψη μου και να σχολιασετε αν εχω λαθος...χτες ηταν η πιο εφυαλτικη μερα της ιστοριας μας με διαφορα απο τη 2η...η ομαδα εχει τρομερο προβλημα με το μυαλο της οταν δεχεται γκολ!..δεν νοιεται να εισαι στο 60 να χανεις 1-2 απο μια καμπαλα στο καμινι της λεωφορου και να μη μπορεις να αλλαξεις πασα...για αυτη τη νοοτροπια για μενα φταει πανω απο ολα ο αναστασιου!...επισης τεραστιο καλοκαιρινο λαθος για μενα ειναι η μη αποκτηση wingers...το 4-3-3 ειναι αναγκαιο σε τετοια μας με τοσο κλειστες αμυνες..ανταυτου εχουμε φορτωσει το κεντρο με παικτες που δεν πατανε περιοχη και παιζουμε με σεντρουλες στη περιοχη μηπως και κανει κατι ο θεος μπεργκ!...για μενα αυτη τη στιγμη δεν ξερω αν πρεπει να φυγει ο αναστασιου...αυτη τη στιγμη το κλιμα ναι μεν ειναι βαρυ αλλα για καποιο λογο τον εμπιστευομαι..πιστευω,θελω να πιστευω,οτι και ο ιδιος επιτελους πηρε το μαθημα του,θα σκληραγωγηθει και θα παρουσιασει απο τη κυριακη κιολας μια διαφορετικη ομαδα..οσον αφορα τη προκριση..εκεινη χαθηκε για μενα στο πρωτο ματς..στην ουσια παιζαμε ενα 4-6-0 χωρις φορ με μονο σκοπο να κρατησουμε το 0 κοντρα σε μια γκαμπαλα..τεραστιο λαθος,λες και δεν ξεραμε οτι δεχομαστε γκολ πιο ευκολα και απο ομαδα ερασιτεχνικου πρωταθληματος...τι να πω;..ελπιζω να πρυτανευσει η λογικη σε διοικηση και οπαδους, και η αποψη μου ειναι οτι πρπει να δοθει μια ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ευκαιρια στον αναστασιου!
15:18
billy f. : ποιο υλικο ειναι καλο?οι κροατες πρωην ποδοσφαιριστες και σχεδον προπονητες?ο αστειος νινης?ο ερασιτεχνης γερμανος που καλυπτει τη δεξια πλευρα της αμυνας?ο τουριστας σαντσεθ?ο μπουρμπος?ο εσσιεν που εχει ερθει απο μαϊο και δεν εχει παιξει ενω μπαινει σεπτεμβριος?ο κλωναριδης που δεν του βγαινει τιποτα?το ροστερ θελει 2-3 εντεκαδατους για να τερματισει τοπυλαχιστον στη δευτερη θεση.και να σταματησει η καραμελα βενγκερ.ο ΠΑΟ θελει καθε χρονο τιτλους.οχι να παιζει απλως καλη μπαλιτσα και να μοσχοπουλαει παικτακια.ελεος,μην τον μικραινετε αλλο το συλλογο!
15:18
ΓΙΩΡΓΟΣ : Το πρώτο βήμα ενός ασθενούς για να αποθεραπευθεί είναι να αποδεχθεί το πρόβλημά του.Ο Αναστασίου δυστυχώς εθελοτυφλεί και δε θέλει να αποδεχθεί τα λάθη που έχουν γίνει.Βοήθησε τον παναθηναικό όμως έχει πιάσει ταβάνι και πρέπει να αποχωρήσει.
15:19
Greg : Απαράδεκτα πράγματα ζούμε τα τελευταία χρόνια. Το χειρότερο είναι πως δεν βλέπουμε φως στο τούνελ ..
15:19
Jack : Που οφειλεται αυτο το σχεδον παντα κακο ξεκινημα σε καθε σεζον του Παο με τον Αναστασιου και μετα τα χριστουγεννα ειναι καλυτερη ομαδα?
15:20
Στον προπονητικό προγραμματισμό. Φέτος στοίχισε ακριβά.
15:20
τασος : Κ έλεος με αυτους τους κ καφρούς που μπουκαρουν συνεχώς μέσα κ εμείς ποναμε κ αγαπάμε την ομαδα αλλά δεν οορμαμε τους παικτες
15:21
Αλέκος : Πότε θεωρείται μια χρονιά αποτυχημένη για μια ομάδα όπως ο Παναθηναϊκός; Μήπως από τον Αύγουστο, εφόσον ο ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟΣ στόχος ήταν η πρόκριση στους ομίλους -τουλάχιστον- του Europa, εξασφαλίζοντας έσοδα που θα του επέτρεπαν την περαιτέρω ενίσχυση στις μεταγραφές του Ιανουαρίου; Αντ' αυτού, όχι μόνο εσοδα=0, αλλά και οικονομική ενίσχυση των άμεσων ανταγωνιστών στις εγχώριες διοργανώσεις (ΟΣΦΠ, ΠΑΟΚ κλπ). Τι ακόμα θα έπρεπε να γίνει για να δούμε παραιτήσεις και αποχωρήσεις από το προπονητικό team, την διοίκηση κλπ;;;;;
15:21
παναγιωτης : υπαρχουν καλυτεροι προπονητες απο τον αναστασιου...ο κοσμος του παναθηναικου να κανει την αυτοκριτικη του...
15:22
παναγιωτης : ειναι εγωπαθης....φυσικα και εχει χασει τα αποδυτηρια...δεν αναλαμβανει ευθυνη ποτε...
15:24
ΚΥΡΙΑΚΟΣ : ΜΠΑΙΝΩ Κ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΣΑΙΤ Κ ΦΙΛΟΥΣ Κ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ.ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΠΟΝΑΝΕ ΟΠΩΣ Κ ΕΓΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ.ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΟΜΩΣ ΕΓΩ.Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΣΧΗΜΟΣ ΕΤΡΕΞΕ ΠΙΕΣΕ ΕΒΓΑΛΕ ΦΑΣΕΙΣ Κ ΑΝ Ο ΜΠΕΡΓΚ ΕΒΑΖΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΓΚΟΛ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΜΠΑΛΑΡΑ Η ΟΜΑΔΑ.ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΝΙΚΗ ΦΕΡΝΕΙ Κ ΤΗΝ ΜΗ ΚΑΘΑΡΗ ΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΤΕΛΕΙΩΜΑ ΤΙΣ ΦΑΣΕΙΣ.ΑΔΥΝΑΜΟ ΚΡΙΚΟ ΘΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΑ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΜΠΟΥΡΜΠΟ ΣΗΜΕΡΑ.ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΝΗΚΕ ΟΜΩΣ Κ ΑΣ ΜΗΝ ΓΕΛΙΟΜΑΣΤΕ Η ΟΜΑΔΑ ΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΥΡΩΠΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΙΣΩΣ ΜΕ ΕΣΙΕΝ Κ ΑΜΠΕΙΝΤ ΝΑ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ Κ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ Κ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ Η ΟΜΑΔΑ.ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ Κ ΤΟ ΠΟΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ Κ ΕΥΚΟΛΟ ΜΑΖΙ.ΧΑΝΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΒΡΙΧΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΚΕΡΔΙΖΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΧΑΛΙΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΛΕΜΕ .ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΕΤΣΙ.ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΑΝ Ο ΜΠΕΡΓΚ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΓΚΟΛ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΑΝ Ο ΠΡΑΝΙΤΣ ΚΟΙΤΑΖΕ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΝ ΝΤΟΝΤΟ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΚΟΟΥΤΣ ΑΝ Ο ΠΑΙΧΤΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΣΤΑ 2 ΜΕΤΡΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΣΩΣΤΗ ΠΑΣΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΥΠΕΡ Κ ΚΑΤΑ ΠΑΙΧΤΩΝ Κ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΡΕΧΕΙΣ 90 ΛΕΠΤΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΛΑΛΑΚΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ.ΧΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΠΡΟΚΡΗΣΗ ΠΡΟΤΑΘΛΗΜΑ Η ΤΙΤΛΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΜΙΑ ΑΔΡΑΝΟΙΑ Κ ΕΛΕΙΨΗ ΠΡΣΟΧΗΣ Κ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΡΙΣ ΑΚΡΙΒΑ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΕΙΤΕ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ.ΑΡΑ ΚΟΨΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΛΑΛΑΚΙΕΣ ΟΛΟΙ ΠΕΡΙ ΠΑΙΧΤΩΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ Κ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ.ΣΤΙΡΙΖΟΥΜΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ Κ ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ ΥΓ.ΣΤΙΣ ΧΑΡΕΣ Κ ΣΤΙΣ ΛΥΠΕΣ ΜΑΖΙ.......
15:25
Κανείς Κυριάκο δεν θα έλεγε ότι ο Παναθηναϊκός έπαιξε μπαλάρα, αν έμπαινε το γκολ του Μπεργκ, όπως δεν είπα κάτι τέτοιο και μετά τη νίκη στο Αγρίνιο. Το ακριβώς αντίθετο. Δεν είναι θέμα τύχης ή συγκυριών η εικόνα που παρακολουθούμε.
15:26
Θωμας : -αν και ο παναθηναικος εχει καποιους καλους παικτες πχ μπεργκ καρελη νανο νινη ταυλαριδη + τι προσθηκες που εγιναν δεν εχει ενα καλο συστημα που να μπορουν να παιξουν καλα οι περισσιτεροι παικτες δηλ ο ρομβος με κεντρο που δεν υπαρχει ατεχνα μπακ κ πολλα κολληματα του προποτηνη οδηγουν τον παο στην καταστροφη
15:26
Πόσα σου δίνει ο Τσάρλυ; Πλάκα κάνω...
15:26
Κιμωνας : Μήπως πρέπει να σκεφτούν σοβαρά την πώληση του Μπέργκ? Είναι πολυτέλεια για αυτόν τον Παναθηναϊκό να εχει αυτόν τον παίχτη. Η υπόθεση Εσσιέν θυμίζει Γκοβού. Εκτός από τον Αναστασίου ευθύνες έχουν και τα άτομα που έχουν τον σχεδιασμό των μεταγραφών. Καμία μεταγραφή δεν έχει παίξει ακόμα εκτός από τον...βράχο Σάντσες. Δείτε την πραγματικότητα και μην ψάχνετε αλλού φταίχτες και φαντάσματα.
15:28
σωτηρης : δεν φταει ο προπονητης η ομαδα εδω περιτρυγυριζετε απο ανθρωπους πολυ κατωτερους των περιστασεων και της ιστοριας αυτου του συλλογου εχουν ηττοπαθεια την οποια εχουν μεταφερει συνολικα στην ομαδα δηλωσεις πρανιτς μετα το 0-0 παλι καλα που φεραμε ισοπαλια με ποιους ρε πρανιτς με το χωριο... ολος ο σχεδιασμος της χρονιας εγινε απο ακ;αταλληλους ανθρωπους για τις μεταγραφες ας μην σχολιασω την μουφα μεταγραφη εσιεν του κουτσαφτη να μας πουν ποιος τον περασε απο ιατρικα τεστ εδωσε το οκ για την μεταγραφη ενος παιχτη που ειναι 2 χρονια χιλιοχτυπημενος και χωρις να ακουμπησει μπαλα μας ειπαν θα μεινει κατι μηνες εξω... αντε και εφυγε ο αναστασιου εγινε κατι? απο τους παρατρεχαμενους που γυρω απο την ομαδα πως θα γλυτωσουμε? λειπει απο ολα τα επιππεδα της ομαδος η ηγετικη φυσιογνωμια που θα πει στους νεους που ηρθαν που θα τους βαλει τιος φωνες οταν λαλακιζονται
15:28
ΜΑΤΘΑΙΟΣ : ΤΟ ΠΟΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΛΕΙΠΕΙ ΤΟ ΠΑ8ΟΣ ΓΙΑ Τ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΠΟΙΟ ΠΑΛΙΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΠΑΟ ΚΑΙ ΝΩΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ Ο ΖΕΚΑ ΠΑΙΖΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ(ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙ).ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΟΤΑΝ ΧΑΝΟΥΜΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ 5-0 ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΤΑΝ ΧΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΠΑΙΧΤΕΣ Ν ΜΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΡΩΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ...ΑΥΤΟ ΛΕΣ ΜΠΟΡΕΙ Ν ΑΛΑΞΕΙ ΥΓ. 5 ΖΕΚΑ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ,ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΟΜΑΔΑΡΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΛΗ ΤΕΧΝΙΚΗ.
15:29
Panos : Δεν νομίζω ότι είναι λύση τώρα η απόλυση γιατί ο καινούριος προπονητής θα ήθελε χρόνο να περάσει την τακτική του στους παίκτες αλλά και να μάθει το υλικό και τις δυνατότητες του κάθε παίκτη ξεχωριστά με αποτέλεσμα απώλεια όλων των στόχων(και δεν θα φταίει). Το ποιο λογικό είναι Αναστασίου μέχρι τέλος σεζόν και επανεκτίμηση ή απευθείας αλλαγή προπονητή με την λήξη της σεζόν. Ετσι ο πιθανόν καινούριο προπονητής θα έχει καθαρή ευκαιρία σχεδιασμού και προετοιμασίας
15:29
Jimpao : Δημήτρη νομίζω ότι το πιο ανησυχητικό είναι ότι ο Αναστασίου τον οποίο πιστεύω πολύ δείχνει να έχει χάσει τα αποδυτήρια!Πιστεύεις ότι πρέπει να φύγει ή να στηριχθεί βάζοντας δίπλα του έναν γενικό αρχηγό;Επίσης πιστεύω ότι πρέπει να μάθει και αυτός από διαχείριση ευρωπαϊκών αγώνων!Και κάτι τελευταίο η ομάδα φωνάζει ότι μας λείπει ένας έκι πίσω από τους φορ γιατί δεν λένε στον ρότσα να τους βρεί από Αργεντινή;
15:29
Και ο Γκανζάλες σκάουτερ στη Λατινική Αμερική είναι...
15:30
ΝΙΚΟΣ : Για πιο λόγο να μείνει ο Αναστασίου ? Πραγματικά, 2 χρονιές στράφι. Κάθε σεπτέμβρη η ομάδα σέρνεται.. Πως περιμένει ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ να έχει οικονομική εξυγίανση ? Ο Αναστασίου έχει κάνει τραγικά λάθη στην διαχείρηση των αγώνω και του υλικού. Παρόλα αυτά και κάποιο παίκτες κρίνονται ως λίγοι. Ο Σαντσεθ κακά τα ψέματα αλλά δεν θα βγει δεν κάνει. Αν ηταν τόσο καλός παίκτης γιατί δεν έμεινε Primera έστω και στιν Εϊμπαρ.
15:32
Εκκρεμούν 563 ερωτήσεις, που κυμαίνονται πάντως στο ίδιο μήκος κύματος. Συγχωρείστε με αλλά θα πρέπει να ολοκληρώσουμε, γιατί υπάρχει και πολύ ρεπορτάζ το οποίο τρέχει. Τα λέμε από τη ροή ειδήσεων. Ευχαριστώ όλους για την παρέα.

News 24/7

24MEDIA NETWORK