Ο ΠΑΟΚ έκανε όσα δεν κάνει στα επίσημα

Ο ΠΑΟΚ του Βελιγραδίου ήταν ο ΠΑΟΚ που θέλει να βλέπει ο Βλάνταν Ίβιτς στα επίσημα ματς. Απειλητικός από τη μεσαία γραμμή, ταχύς στις πτέρυγες και αποτελεσματικός. Ο Αντώνης Τσακαλέας γράφει για το φιλικό με την Παρτιζάν και αναρωτιέται ποιος θ' αντικαταστήσει τον Τζαβέλλα.

Ο ΠΑΟΚ έκανε όσα δεν κάνει στα επίσημα

Το φιλικό στο Βελιγράδι δεν ήταν σαν τα υπόλοιπα. Το κλίμα ήταν πανηγυρικό, η κερκίδα ήταν... άκρως τρελή και ασπρόμαυρη και ο ΠΑΟΚ έμοιαζε να παίζει στην έδρα του. Και εντός αγωνιστικού χώρου, ο "Δικέφαλος" έκανε αυτό που ο Βλάνταν Ίβιτς περιμένει με ανυπομονησία να δει και στα επίσημα παιχνίδια.

Το θετικό δεν ήταν η νίκη του ΠΑΟΚ, αλλά η γραμμή στην οποία αγωνίζεται ο σκόρερ των δυο τερμάτων. Και το θέμα δεν είναι προσωπικό. Ο "Δικέφαλος" δεν έχει πάρει παρά μόνο ένα γκολ από τους μέσους του μέχρι τώρα και κόντρα στην Παρτιζάν πέτυχε δυο. Ναι, ο Μπίσεσβαρ είναι εκείνος που τα έχει πετύχει και τα τρία, καθώς σε αυτό που είχε σημειώσει στην Τιφλίδα, ήρθαν και τα δυο στο Βελιγράδι.

Ο ΙΒΙΤΣ ΘΕΛΕΙ ΤΑ ΓΚΟΛ ΤΩΝ ΧΑΦ

Η απουσία τέτοιων γκολ, παικτών που αγωνίζονται στη μεσαία γραμμή, είναι κάτι που απασχολεί τον Ίβιτς και το ψάχνει. Πέρυσι οι Μπίσεσβαρ, Σάχοφ, Πέλκας, Τσίμιροτ και Χαρίσης, που είναι οι παίκτες του άξονα στο ρόστερ του εφετινού ΠΑΟΚ, είχαν σημειώσει (οι δυο πρώτοι με τις ομάδες τους και οι άλλοι τρεις με την φανέλα του ΠΑΟΚ) 22 γκολ και αυτά ο Βλάνταν Ίβιτς θέλει να τα ξαναπάρει από εκείνους.

Αρχικά θέλει να πάρει τις τελικές τους προσπάθειες, και μέχρι τώρα, μόνο ο Μπίσεσβαρ είναι εκείνος που του έχει δώσει έναν ικανοποιητικό αριθμό τελικών προσπαθειών, και δεν μιλάμε για σουτ... τραβηγμένα από τα μαλλιά.

ΠΕΛΚΑΣ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΚΑΙ Ο... ΕΞΤΡΑ ΠΕΡΕΪΡΑ

Ο Πέλκας, στο Βελιγράδι έπαιξε ως "οκχταροδεκάρι" και έκανε αρκετή δουλειά στον άξονα σε επίπεδο "κουβαλήματος" της μπάλας. Δεν ήταν εκείνος που είχε επωμιστεί το βάρος της τελικής πάσας, σε ένα 4-4-2 του Βλάνταν Ίβιτς με σύνθετους ρόλους. Ο Κάνιας ήταν μπροστά από την άμυνα, ο Πέλκας δίπλα του, αλλά ο χώρους ευθύνης του έφτανε σχεδόν μέχρι την αντίπαλη περιοχή, ο Τιάμ από τα δεξιά είχε ρόλο εξτρέμ, ο Μπίσεσβαρ από τα αριστερά ρόλο ακραίου οργανωτή, ο Αθανασιάδης ήταν στην κορυφή και ο Περέιρα... Ο Περέιρα, σε όποιον ρόλο και να τον βάλεις, θα πάρει τον δικό του. Του δεύτερου επιθετικού, του παίκτη που πάντα "χώνεται" στη φάση ως "έξτρα".

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΑΙ ΑΝΤΙ-ΤΖΑΒΕΛΛΑΣ

Όσον αφορά την άμυνα, ο ΠΑΟΚ καλείται να προσαρμοστεί στην απουσία του Τζαβέλλα. Ο 28χρονος κεντρικός αμυντικός έχει σύνθετο ρόλο στο παιχνίδι του ΠΑΟΚ, καθώς είναι εκείνος που πάντα βγαίνει πρώτος στη φάση, ενώ ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του είναι η ικανότητά του να βγαίνει με τη μπάλα στα πόδια και να ξεκινά παιχνίδι από τη πίσω γραμμή.  Αυτά είναι τα δυο βασικά στοιχεία που θα πρέπει πλέον να τα έχει ο παίκτης που θα τον αντικαταστήσει.

Και μιλάμε για έναν αριθμό τουλάχιστον επτά παιχνιδιών, και τι παιχνιδιών. Με Καραμπάκ εκτός έδρας, με Ολυμπιακό στο "Καραϊσκάκης" και με ΑΕΚ στη Τούμπα είναι τα τρία κύρια από τα συνολικά επτά ματς που θα δώσει ο ΠΑΟΚ σε διάστημα 22 ημερών, αρχής γενομένης από την ερχόμενη Κυριακή.

ΑΚΡΑΙΟΣ ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑ

Από το φιλικό στο Βελιγράδι θα πρέπει να μείνει και η διάθεση του Τιάμ. Ο Σενεγαλέζος αγωνίστηκε ως ακραίος, σε μια θέση στην οποία έδειξε να "βολεύεται" περισσότερο. Όπως "βολεύτηκε" και ο Μπίσεσβαρ, που ξεκινούσε από τα αριστερά και έκανε τη "δουλειά" που του είχε ανατεθεί ως ακραίος οργανωτής. Μια θέση που την είχε στα περισσότερα παιχνίδια στην επί Τουρκικού εδάφους καριέρα του.

Όσο για τον Μπρκιτς; Είναι περίεργη η θέση του τερματοφύλακα και ο Σέρβος το ξέρει καλά. Ο Γλύκος δεν έχει δώσει το παραμικρό δικαίωμα αντικατάστασης και ο Μπρκιτς αρκείται σε εμφανίσεις σε φιλικά παιχνίδια. Η λογική λέει πως θα πάρει τα παιχνίδια κυπέλλου, και μετά βλέπουμε.

Ρεπορτάζ ΖΜΑΚ

Η ποπ κουλτούρα επιστρέφει στα ελληνικά ρινγκ

Χάρη στο ΖΜΑΚ, το pro-wrestling δεν είναι πια ένα μακρινό όνειρο που οι Έλληνες φίλαθλοι μπορούν να παρακολουθήσουν μόνο από τις οθόνες της τηλεόρασης. Το NEWS247 βρέθηκε στο AthensCon και γνώρισε τους Έλληνες παλαιστές-performers του ZMAK, από τον θρυλικό Γιώργο Τρομάρα μέχρι τους νεότερους στο χώρο του κατς. ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ: Ευγενία Χορού

 

Πρώτη Σελίδα