Ένα επιτυχημένο ποδοσφαιρικό καλοκαίρι για τη Nike Football

Το Magista σκοράρει το νικητήριο γκολ του τελικού, καθώς η Nike εξυμνεί το παιχνίδι, τις ομάδες και τους παίκτες στη Βραζιλία, στο πιο μεγάλο ποδοσφαιρικό γεγονός του κόσμου.

Ένα επιτυχημένο ποδοσφαιρικό καλοκαίρι για τη Nike Football

Με ένα σουτ που επιχείρησε φορώντας τα απόλυτα ποδοσφαιρικά παπούτσια Nike Magista, ο Γερμανός επιθετικός Mario Gotze οδήγησε τη χώρα του σε εκστασιασμό και εδραίωσε τη θέση του στην ιστορία του ποδοσφαίρου.

Για τη Nike Football, η στιγμή αυτή σφράγισε μια συναρπαστική χρονιά για την κορυφαία μάρκα ποδοσφαιρικών παπουτσιών και ρουχισμού στον κόσμο και την επιχειρηματική της δραστηριότητα. Με την έναρξη της μεγαλύτερης ποδοσφαιρικής διοργάνωσης παγκοσμίως, η Nike ξεκίνησε χορηγώντας 10 ομάδες, ενώ το 53% του συνόλου των παικτών που συνέθεσαν όλες τις ομάδες στο σύνολο τους, φορούσαν ποδοσφαιρικά παπούτσια από τις νέες συλλογές της Nike Football, ξεπερνώντας έτσι συνολικά τις υπόλοιπες ποδοσφαιρικές μάρκες. Καθ’ όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης, οι χορηγούμενοι από τη Nike παίκτες έβαλαν 76 γκολ, συμπεριλαμβανομένου του γκολ που έβαλε ο Γερμανός επιθετικός Mario Gotze στον τελικό καθώς και του γκολ που οδήγησε τον συμπαίκτη του επιθετικό, Miroslav Klose, στη θέση του πρώτου σκόρερ στην ιστορία του Μουντιάλ, καταρρίπτοντας το ρεκόρ που κατείχε μέχρι τότε ο Ronaldo της Βραζιλίας.

Εκτός γηπέδου, η καμπάνια #RiskEverything κυριάρχησε τόσο σε προβολές όσο και σε συνομιλίες και δραστηριότητες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πριν και κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης. Οι τρεις ταινίες της καμπάνιας #RiskEverything, "Risk Everything", "Winner Stays" και "The Last Game", αγγίζουν τις 397 εκατ. διαδικτυακές προβολές μέχρι σήμερα. Είκοσι τρία εκατομμύρια άτομα ασχολήθηκαν με το περιεχόμενο κάνοντας comments, likes και retweets, με αποτέλεσμα η ταινία "The Last Game" να γίνει μία από τις πιο κοινοποιημένες δημοσιεύσεις στο Facebook.

Η Nike Football διεύρυνε την καμπάνια δημιουργώντας κινούμενα σχέδια σε πραγματικό χρόνο, όπως τα σύντομα ψηφιακά βίντεο #AskZlatan. Ο χαρακτήρας του Zlatan Ibrahimovic σχολίασε τις ομάδες και τους παίκτες της Nike μέσα από μια σειρά ολιγόλεπτων βίντεο, που δημοσιεύθηκαν σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συνεργαζόμενα media, με αποτέλεσμα τα βίντεο να φτάσουν τις 20,6 εκατ. διαδικτυακές προβολές και τις 12 εκατ. δραστηριότητες των χρηστών, φανερώνοντας το engagement των καταναλωτών. Έτσι, η Nike Football κέρδισε 6,2 εκατομμύρια νέους followers σε αυτό το χρονικό διάστημα από διάφορες κοινωνικές πλατφόρμες -περίπου 1,5 εκατ. την εβδομάδα καθ' όλη τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Nike Football έφτασαν συνολικά τους 78,8 εκατ. followers.

Oι παραπάνω αριθμοί - που δεν έχουν προηγούμενο - φανερώνουν το μοναδικό βαθμό δέσμευσης των χρηστών με τη μάρκα. Παράλληλα με την κατά 21% αύξηση της επιχειρηματικής δραστηριότητας της Nike Football από τον Ιούνιο του 2013 μέχρι τον Μάιο 2014 έως και τη διεξαγωγή του Παγκοσμίου Κυπέλλου, τα στοιχεία αποδεικνύουν ότι η Nike κατέχει την ηγετική θέση στον τομέα ποδοσφαιρικών παπουτσιών και ρουχισμού παγκοσμίως.

News 24/7

24MEDIA NETWORK