ΣΠΟΡ

To Ράλι Ιαπωνίας για τη Ford World Rally Team

Η BP-Ford World Rally Team ολοκλήρωσε το Ράλι Ιαπωνίας με δύο οδηγούς στο πόντιουμ, όπου οι Marcus Gronholm & Timo Rautiainen παραλίγο να κατακτήσουν την τρίτη τους νίκη σε τέσσερις αγώνες μετά από ένα συναρπαστικό τελευταίο σκέλος.

default image
Η BP-Ford World Rally Team ολοκλήρωσε το Ράλι Ιαπωνίας με δύο οδηγούς στο πόντιουμ, όπου οι Marcus Gronholm & Timo Rautiainen παραλίγο να κατακτήσουν την τρίτη τους νίκη σε τέσσερις αγώνες μετά από ένα συναρπαστικό τελευταίο σκέλος. Οι Φινλανδοί τερμάτισαν δεύτεροι με ένα Ford Focus RS World Rally Car έχοντας διαφορά μόλις 5.6sec και μετά από μία πραγματική μάχη με τον Sebastien Loeb στους λόφους του νησιού Hokkaido. Οι Mikko Hirvonen & Jarmo Lehtinen ήρθαν τρίτοι με ένα άλλο Focus RS.

Ο Gronholm προηγείτο ελαφρώς του Loeb μέχρι τη στιγμή που δύο τετακέ το Σάββατο το πρωί του κόστισαν αυτό το πλεονέκτημα, αλλά ο 38χρονος Φινλανδός υποσχέθηκε να αντεπιτεθεί βάζοντας στοίχημα να ανατρέψει τη διαφορά των 25.6sec από τον Γάλλο.

« Ήταν μία πραγματικά μεγάλη μάχη με τον Seb, οδηγούσα στο όριο όλη μέρα σήμερα» δήλωσε. Μπορούσα να κερδίσω, απλά δεν ήταν γραφτό να γίνει. Προσπάθησα πολύ να τον φτάσω, αλλά χρειαζόμουν μία ακόμα ειδική και μερικά παραπάνω χιλιόμετρα για να το πετύχω. Πιστεύω ότι ο Seb ανησύχησε αλλά είναι δύσκολο να τον κερδίζω σταθερά με οκτώ ή εννέα δευτερόλεπτα σε κάθε ειδική, κάτι το οποίο έπρεπε να κάνω σήμερα. Τα λάθη του Σαββάτου μου κόστισαν τη νίκη », παραδέχθηκε ο Gronholm.

« Ήταν ένα δύσκολο ράλι, κυρίως με όλα τα μεγάλα ενδιάμεσα κομμάτια προς και από τις ειδικές. Αλλά το Focus ήταν και πάλι τέλειο και τα ελαστικά μας ήταν πραγματικά αποτελεσματικά στις συνθήκες αυτές. Έβρεχε πολύ πριν από το ράλι και υπήρχαν πολλά κομμάτια με λάσπη κάτω από τα δέντρα στα δάση » πρόσθεσε ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, ο οποίος παραμένει δεύτερος στο πρωτάθλημα των οδηγών.

Ο Hirvonen διασφάλισε με άνεση μία τρίτη θέση τις δύο πρώτες ημέρες και στόχο είχε να τη διατηρήσει την τελευταία ημέρα διεκδικώντας τον τέταρτο τερματισμό του στο πόντιουμ σε πέντε ράλι. Πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο στην τελευταία ειδική, ανεβάζοντας το σύνολο των ειδικών που κέρδισε η BP-Ford σε 16 από τις 27. Το αποτέλεσμα αυτό επέτρεψε στη Ford να μειώσει την διαφορά από την πρώτη θέση του πρωταθλήματος των κατασκευαστών σε μόλις 11 βαθμούς και ενώ απομένουν μόνο πέντε γύροι. Ο διευθυντής της BP-Ford, Malcolm Wilson ήταν ενθουσιασμένος από τη μάχη μεταξύ Gronholm και Loeb:

«
Ήταν η καλύτερη και πιο συναρπαστική μάχη στην οποία συμμετείχα ποτέ σαν επικεφαλής ομάδας. Ο Marcus ξεπέρασε τον εαυτό του και κατάφερε να αναπληρώσει το χαμένο χρόνο και σχεδόν να νικήσει τον Seb. Ήταν καταπληκτικό. Ο Mikko είχε μία ακόμα καλή εμφάνιση ».

Το πρωτάθλημα επιστρέφει στην Ευρώπη για τον πρώτο από δύο συνεχόμενους γύρους στην ανατολική Μεσόγειο. Το Ράλι Κύπρου (21 – 24 Σεπτεμβρίου) θα έχει τη βάση του στην παραλιακή πόλη της Λεμεσού.

Ο αγώνας της Ford σε εικόνες…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK