ΣΠΟΡ

Αποστολή Κύπρος για τη Ford

Αντοχή και αξιοπιστία, πληρωμάτων και αυτοκινήτων, θα χρειαστεί να επιδείξει η BP-Ford World Rally Team στο Ράλι Κύπρου, το οποίο πολλοί θεωρούν ως τον πιο σκληρό γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της FIA.

default image
Αντοχή και αξιοπιστία, πληρωμάτων και αυτοκινήτων, θα χρειαστεί να επιδείξει η
BP-Ford World Rally Team στο Ράλι Κύπρου, το οποίο πολλοί θεωρούν ως τον πιο σκληρό γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της FIA. Οι
Marcus Gronholm & Timo Rautiainen με τους
Mikko Hirvonen & Jarmo Lehtinen, κάθε άλλο παρά θα απολαύσουν τις μαγευτικές παραλίες και τον ήλιο του τουριστικού νησιού της Ανατολικής Μεσογείου, καθώς θα πρέπει να αντιμετωπίσουν τις καυτές θερμοκρασίες και τις κακοτράχαλες ειδικές διαδρομές του ράλι, σε μία προσπάθεια να εξασφαλίσουν την πέμπτη νίκη της ομάδας στο φετινό πρωτάθλημα.

Το Ford Focus RS World Rally Car φημίζεται για τις ικανότητές του σε σκληρές συνθήκες, ενώ έχει σημειώσει δύο νίκες στην Κύπρο μέσα σε έξι χρόνια. Η νέα γενιά Focus RS κέρδισε τα διαπιστευτήριά της στο εξουθενωτικό Ράλι Ακρόπολις με τη νίκη του Gronholm τον Ιούνιο. Η BP-Ford θεωρούσε αυτό τον αγώνα ως τον πιο σκληρό επί αρκετά χρόνια, αλλά οι ορεινές διαδρομές στα Κυπριακά βουνά, μετά από ένα καυτό και άνυδρο καλοκαίρι, φαίνονται εξίσου απαιτητικές.

Ο Gronholm κέρδισε στην Κύπρο το 2002, ενώ ο Hirvonen τερμάτισε πέμπτος και έκτος στις δύο προηγούμενες εμφανίσεις του εκεί. Αν και η συνεχιζόμενη εξέλιξη του νέου Focus RS παραμένει πρωταρχικός σκοπός για την υπόλοιπη σεζόν, η BP-Ford έχει μειώσει την διαφορά από την πρώτη θέση στην κατάταξη των κατασκευαστών σε 11 μόλις βαθμούς και θα προσπαθήσει να την περιορίσει ακόμα περισσότερο.

«Είναι ένα ράλι που σε καταπονεί σωματικά λόγω ζέστης», δήλωσε ο 38χρονος Gronholm. «Δεν μπαίνει πολύς αέρας μέσα στο αυτοκίνητο επειδή οι ταχύτητες είναι χαμηλές και μέχρι το τέλος μιας ειδικής δυσκολεύεσαι και να αναπνεύσεις. Μετά, πρέπει να βγαίνεις γρήγορα από το αυτοκίνητο και να αλλάζεις λάστιχα για την επόμενη ειδική, επομένως δεν υπάρχει η παραμικρή ευκαιρία να πάρεις ανάσα. Επομένως, η καλή φυσική κατάσταση είναι σημαντική. Οι ειδικές είναι εντάξει, αλλά έχεις πάντα την αίσθηση ότι χρειάζεται να οδηγήσεις πιο γρήγορα. Όμως όταν αρχίσεις την επίθεση, υπάρχουν τόσο λίγα κομμάτια με ευθείες, ώστε είναι εύκολο να βγεις από το δρόμο. Αν τρέχεις, μπορεί να αργήσεις να φρενάρεις και να γλιστρήσεις ή να καταλήξεις να καταστρέψεις ένα τροχό στις πέτρες. Πρέπει να είσαι υπομονετικός και το μυστικό είναι να βρεις ένα καλό ρυθμό για να περνάς τις ατέλειωτες στροφές», πρόσθεσε.

Ο 26ρονος Hirvonen βρίσκεται στην Κύπρο από την Παρασκευή, για να μπορέσει να εγκλιματιστεί και να συνηθίσει στη ζέστη.

«Το ράλι Κύπρου είναι πιο αργό από άλλους αγώνες του πρωταθλήματος και οι δρόμοι είναι απίστευτα κακοτράχαλοι. Διαφέρει από τους άλλους γύρους και δεν είναι από τους αγαπημένους μου. Ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα πρέπει να έχει λίγο απ’ όλα. Για να πετύχεις πρέπει να έχεις δυνατό και αξιόπιστο αυτοκίνητο και αποδείξαμε στην Ελλάδα ότι το Focus έχει αυτά τα προσόντα. Θα κάνει ζέστη και οι ταχύτητες θα είναι χαμηλές, είναι λοιπόν σημαντικό να έχεις εμπιστοσύνη στο πακέτο ψύξης για να είσαι σίγουρος ότι το αυτοκίνητο δεν θα υπερθερμανθεί. Επειδή οι ταχύτητες είναι σχετικά αργές, μπαίνεις πάντα στον πειρασμό να τρέξεις περισσότερο. Όταν συμβαίνει αυτό, το αυτοκίνητο γλιστράει στο ολισθηρό χώμα, με αποτέλεσμα να χάνεις ταχύτητα και χρόνο. Το μυστικό είναι η υπομονή», δήλωσε ο Φινλανδός.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK