ΓΝΩΜΕΣ

Η συζήτηση για τον τελικό του Champions League

Ένα 24ωρο πριν από τον τελικό του Champions League στο "Γουέμπλεϊ" μεταξύ της Μπάγερν Μονάχου και της Ντόρτμουντ, το Contra.gr άνοιξε δίαυλο επικοινωνίας με τους αναγνώστες του. Ο Κώστας Μπράτσος συνομίλησε μαζί σας για 2 ώρες με θέμα την απουσία του Γκέτσε, την ταχύτητα του Μάντζουκιτς, τις μεταγραφές της Πόρτο και τον Μάλαφεεφ!

Η συζήτηση για τον τελικό του Champions League

Ο διάλογος του τελικού…

16:07

Καλησπέρα και καλωσήρθατε στο live του τελικού του Champions League

16:08

Ερωτήσεις, παρατηρήσεις, σχόλια για το Μπάγερν – Ντόρτμουντ που θα μονοπωλήσει το Σάββατο

16:08

γιαννης : poia omada exei pleonektima

16:09

Υπάρχει φαβορί και ονομάζεται Μπάγερν. Εξάλλου, υπάρχει λόγος που τερμάτισε 25 βαθμούς πάνω από την Ντόρτμουντ στη φετινή Bundesliga…

16:09

anonymus : η ντορτμουντ θα παιξει αμυντικα ή επιθετικα

16:10

Αναμένουμε παιχνίδι αντίδρασης από την Ντόρτμουντ. Κάτι σαν τον επαναληπτικό με αντίπαλο τη Ρεάλ Μαδρίτης

16:11

Κώστας : Για να χάσει η Μπαγερν το κύπελο πρέπει να χάσουν τα άχαστα πάλι και 2-3 παίχτες της Ντορτμουντ να πιάσουν 110% απόδοση

16:11

seirios : τελικα ποια ειναι η πιο πιθανη εντεκαδα της μπορουσια;

16:13

Οι Γερμανοί δίνουν περισσότερες πιθανότητες να ξεκινήσει ο Γκρόσκροϊτς, ως αντικαταστάτης του Γκέτσε. Ως εκ τούτου, σε αυτό το σενάριο, θα έχουμε το εξής σχήμα: Βάιντενφελερ, Πίστσεκ, Σούμποτιτς, Χούμελς, Σμέλτσερ, Μπέντερ, Γιουντογκάν, Μπλαστσικόβσκι, Ρόις, Γκρόσκροϊτς, Λεβαντόβσκι

16:13

resquer : Άλλο εχγώριο πρωτάθηλμα άλλο CL…το έχουν αποδείξει άπειρες φορές άπειρες ομάδες…παρόλα αυτά το φαβορί είναι η Μπάγερν…εγώ πάντς θα υποστηρίξω Ντόρτμουντ γιατί αυτός ο Lewantofski μ’αρέσει πολύ σαν παίχτης…!!!

16:13

giannis : o gotze kai kala einai traumatias, telika den ginontai mono stin ellada auta

16:14

Ο Γκέτσε μπορεί να και είναι τραυματίας, μπορεί και όχι. Σίγουρα από τη στιγμή που ανακοινώθηκε η μεταγραφή του, μόνο εάν η Ντόρτμουντ κατακτούσε τον τίτλο με εκείνον MVP δεν θα έβγαινε χαμένος από την όλη υπόθεση (τουλάχιστον για 3 μήνες, μέχρι να αρχίσει να εισπράττει από την Μπάγερν)

16:15

Σύνδεσμος φίλων της Μπάγερν Μονάχου “Macedonia Hellas” : Τελικός Champions League: Ντόρτμουντ – Μπάγερν στο Goethe-Institut Thessaloniki www.facebook.com/events/543448369040618/

16:15

kostas : υπαρχει περιπτωση να παιξει ο κρος ;;;

16:15

Καμία

16:15

kwstas : twn papastathopoulo pws ton vlepeis tha antapekselthi sth borussia??pantos mou fenetai kalh metagrafi..

16:16

Δεν ξέρω εάν αποκτήθηκε για βασικός, διότι δεν γνωρίζω ποια τα σχέδια για τον Χούμελς (μένει – παραχωρείται). Προέρχεται από μία σεζόν με σκαμπανεβάσματα σε μία ομάδα όπου δεν θα μπορούσε να είχε διαφορετική απόδοση.

16:17

giannis : endekades mpagern

16:17

Λίγο πολύ γνωστή: Ενδεκάδα Μπαρτσελόνα. Νόιερ, Λαμ, Μπόατενγκ, Ντάντε, Αλάμπα, Μαρτίνεθ, Σβάινσταϊγκερ, Ρόμπεν, Μίλερ, Ριμπερί, Μάντζουκιτς

16:18

ten ten : καλο μεσημερι,θεωρω την bayern φετος την πιο σοβαρη και πιο γεματη σε παιχτες απο την ενδεκαδα εως τον οπαγκο,ειδκα στα πλαγια,νομιζω δεν υπαρχει συγκριση, ακομα και sto pro evolution ειναι ανικητη στα πλαγια,πιστευω σχετικα ευκολα θα κερδισει η bayern με ρομεπν να κανει οργια/.

16:18

νικοσ : η ντορτμουτ τι πιστευεις θα ακολουθησει θα κατεβει δυνατα στην αρχη η θα επιχειρισει αμυνα?? αν ναι θα την οφελεισει?

16:20

Την βλέπω για “Ρεάλ Μαδρίτης 20′-45′”. Πίεση σε συγκεκριμένες ζώνες του αγωνιστικού χώρου, προσέλκυση αντιπάλου στο γήπεδό της για δημιουργία χώρων πίσω και εκμετάλλευση αμυντικών αδυναμιών (πχ. αρκετά ανεβασμένα μπακ, γκέλες Μπόατενγκ, διαφορά ταχύτητας)

16:20

kwstas : o kroos exei kapoion travnatismo?

16:20

Ναι, από το ματς με τη Γιουβέντους

16:20

George : Πόσο θα επηρεάσει τη Dortmund η απουσία του Γκετσε;

16:22

Αδιαμφισβήτητα είναι από τους κορυφαίους παίκτες της (και) φέτος, οπότε πάρα πολύ στον τρόπο παιχνιδιού της. Θα μπορούσε, βέβαια, να αποδειχθεί και συγκαλυμμένη ευεργεσία, εάν η παρουσία του Γκρόσκροϊτς αριστερά ενισχύσει αμυντικά την Μπορούσια, ώστε να περιοριστούν οι ενέργειες του Ρόμπεν και οι επελάσεις του Λαμ

16:22

Αλεκος : Πιστευεις οτι αυτός οαγωνας μπορεί να τελειωσει με ενα γκολ το πολύ ;

16:22

Από την Ντόρτμουντ έχουμε δει και στη Γερμανία και στο Champions League να χάνει τα άχαστα, αλλά από την Μπάγερν όχι. Οπότε η απάντησή μου είναι όχι…

16:24

SuperdinoZ : o sahin exw akoush oti exei megales pithanothtes na arxisei basikow poia einai h apopsh sou?san antikatastaths gotze

16:25

Μην ξεχνάμε ότι όταν μιλάμε για Σαχίν, μιλάμε για τον MVP του πρώτου τίτλου της Ντόρτμουντ, το 2011. Απλά η ανάδειξη του Γιουντογκάν τον έχει περιορίσει μετά από την επιστροφή του. Αυτό είναι το 2ο πιθανότερο σενάριο, όσον αφορά στην ενδεκάδα. Σε μία τέτοια περίπτωση, δεν θα είναι ο θέσει αντικαταστάτης του Γκέτσε, αλλά του Γιουντογκάν, ο οποίος θα ανέβει μερικά μέτρα και θα γίνει ο αντι-Γκέτσε, εάν δεν αλλάξει το 4-2-3-1 του ο Κλοπ. Εάν το αλλάξει, τότε τα πάντα είναι πιθανά

16:26

Βαγγελης Κ. : καλησπερα…εχω την εντυπωση πως η αποδωση 2 παικτων θα κρινει πολλα και για τις δυο ομαδες…οχι αυτων που πλασαρωνται (ριμπερι-πομπεν και λεβαντοφσκι), αλλα Ροις και Μιλλερ…ειναι βαρομετρα…ποια η γνωμη σας???

16:27

Δεν νομίζω να μην πλασάρονται οι Ρόις – Μίλερ ως βαρόμετρα. Ειδικά μετά από την απόδοση που είχαν στους ημιτελικούς. Τον Ρόις τον θεωρώ πιο σημαντικό για την Ντόρτμουντ σε σύγκριση με τον Μίλερ για την Μπάγερν, αφού πάνω του θα βασιστεί το όλο παιχνίδι της Μπορούσια, δηλαδή η τάχιστη κάλυψη των κενών που θα αφήνουν οι Βαυαροί, εφόσον θα έχουν τον έλεγχο του ρυθμού και την κατοχή της μπάλας

16:27

Αλεκος : Γιατί το λες και οριμπερι με τον ρομπεν εχουν από 30 τελικες σε καθε αγώνα αλλα δεν μπαίνουν ολα μεσα

16:28

Σωστό, αλλά μπαίνουν του Μάντζουκιτς, του Μίλερ ή οποιουδήποτε. Γι’ αυτό φέτος η Μπάγερν έχει γύρω στα 150 γκολ σε όλες τις διοργανώσεις, διότι είναι ακόμα πιο καταιγιστική ακόμα και από την εξαιρετική Ντόρτμουντ. Οψόμεθα…

16:28

SuperdinoZ : ton sahin ton exoume dei kai poio mprosta px 10ari

16:29

Σωστό, αλλά σε τόσο κρίσιμο ματς πιστεύω (από όσα αλλιεύω από γερμανικά ΜΜΕ) θα επιλέξει τον φορμαρισμένο Γιουντογκάν, εάν επιλέξει το σενάριο με έναν επιπλέον οργανωτή

16:30

Κώστας : η Μπαγερν ειναι ενα σκαλι πιο πανω σαν ομαδα απο τη Ντορτμουντ. Τωρα οι δευτεροι θα πανε να παιξουν κλεφτοπολεμο μηπως και τους βγει το ματς

16:30

giannis : kalispera theorite oti einai protimotero na ksekinisei o matzukich apo ton Mario GOMEZ??k an nai giati??

16:31

Μάντζουκιτς, γιατί τον θεωρώ καλύτερο ποδοσφαιριστή, πιο ολοκληρωμένο από τη μηχανή του γκολ που ονομάζεται Γκόμεθ.

16:31

Γιαννης : Ποιο πιστευεις θα ειναι το κλειδι για να νικησει μια Απο τις δυο ομαδες;

16:33

Για την Μπάγερν, το κατά πόσο θα ξεδιπλωθούν οι Ρόμπεν και Ριμπερί από τα άκρα, όπου δεν είναι το δυνατό σημείο της Ντόρτμουντ ανασταλτικά. Για την Ντόρτμουντ, το κατά πόσο θα βρει χώρους ο Ρόις και θα έχει την ψυχραιμία (την έχει συνήθως) να τους εκμεταλλευτεί σε ένα τέτοιο επίπεδο. Δεν θεωρώ ότι ανασταλτικά η Μπάγερν θα αποδειχθεί τόσο αφελής όσο η Ρεάλ, οπότε δεν βλέπω τους Βεστφαλούς να δημιουργούν τον ίδιο αριθμό ευκαιριών

16:33

Κώστας : θεωρω πως κλειδι στον τελικο θα αποτελεσει η ικανοτητα-τυχη της Μπαγερν να κανει γκολ μια απ τις πρωτες της ευκαιριες. Αν δηλαδη μεχρι το 30-35 εχει βαλει γκολ θα κερδισει τον αγωνα

16:33

SuperdinoZ : h dortmund einai kata thn gnwmh mou tuxerh pou tha antimetopish thn bayern ston teliko gia ton aploustero logo oti thn gnwrizh pollh kala kai gia mia omada pou einai apirh auto tous linei ta podia..

16:33

lamshow : Pisteveis tha ginei enas asxhmos telikos me liga ews katholou goal sthn kanonikh diarkeia,h opos mas exei diksei fetos h uefa oti tha ginei matchara me anatropes?kai vevea thelw na mas peis ena score!

16:35

Ανάλογα πως τον εννοείς τον άσχημο τελικό. Μπορεί να έρθει ένα… μεγαλοπρεπές 0-0, χωρίς ευκαιρίες και για τους προπονητές να είναι ο καλύτερος τελικός της ιστορίας! Βλέπω θέαμα, όπως μας έχουν συνηθίσει οι 2 ομάδες στα 4 μεταξύ τους παιχνίδια της φετινής σεζόν. Για σκορ, απλά θα σου πω ότι στις προβλέψεις δημοσιογράφων από όλον τον κόσμο κυκλοφορεί πολύ το 3-1

16:35

ΣΠΥΡΟΣ13 : ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΑ ΤΙ ΘΑ ΕΠΑΙΖΕΣ Σ΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ???

16:36

Νίκη Μπάγερν στο 90λεπτο, over 2,5, goal – goal. Και σκόρερ (οποιαδήποτε στιγμή) Μίλερ. Από την άλλη, εάν έπιανα το στοίχημα, θα ήμουν πλούσιος και δεν θα χρειαζόταν να δουλεύω…

16:36

SuperdinoZ : ante magkes paw gia ena graffitaki..

16:37

giannis : an skorarei sto prwto dekalepto i borussia tote milame gia ena entelos diaforetiko paixnidi??

16:38

Όχι απαραίτητα, με δεδομένο ό,τι περιμένω την Μπάγερν να έχει τον πρώτο λόγο και στο 0-0. Κατά συνέπεια, δεν θα αλλάξουν τα πλάνα του Χάινκες, όσον αφορά σε σχηματισμό, ενδεκάδα κλπ, εκτός -φυσικά- εάν το παιχνίδι έχει φτάσει στο 80φεύγα και είναι 1-0 για την Μπορούσια

16:38

lefteris : ποσες φορες στην ιστορια ειχαμε τελικο με δυο ομαδες απο την ιδια χώρα ?

16:39

4 και φέτος ήταν η λογική σειρά της Γερμανίας. Πρώτη φορά το Ρεάλ – Βαλένθια του 2000 (πρώτη φορά και όσον αφορά στο Κύπελλο Πρωταθλητριών), ακολούθησε το Μίλαν – Γιουβέντους του 2003, το Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ – Τσέλσι του 2008 και το φετινό…

16:40

Κώστας : Πιστεύεις πως έχει υπέρ εκτιμηθεί η Μπάγερν ύστερα από τα παιχνίδια με την Μπάρτσα η οποία παρεπιπτοντως ναι μεν χωρίς τον Μέσι στο δεύτερο παιχνίδι αλλά έδειξε πως περνάει περίοδο κάμψης,μήπως τελικά λοιπόν δεν είναι τόσο ατρωτη κ όταν συναντήσει μια καλά οργανωμένη ομάδα σαν την Ντόρτμουντ αντιμετωπίσει μεγάλα προβλήματα;

16:42

Πιστεύω ότι όντως έχει υπερεκτιμηθεί, αλλά σε έναν μικρό βαθμό. Και όταν αντιμετωπίσει μία οργανωμένη και πολύ καλή ομάδα, ναι τότε ίσως να έχει προβλήματα. Αλλά η Ντόρτμουντ δεν είναι τόσο οργανωμένη όσο θέλουμε να πιστεύουμε (αλλά είναι τόσο καλή), ενώ η Μπαρτσελόνα, όπως απέδωσε στο χορτάρι, δεν ήταν τόσο καλή (αλλά είναι τόσο οργανωμένη). Είναι και θέμα συγκυριών και τύχης βέβαια. Θυμήσου τον περσινό τελικό…

16:43

Greg : Δεν θα είναι τόσο εύκολο το βράδυ για την Bayern…Γνωρίζονται πολύ καλά οι 2 ομάδες…

16:44

Σωστό, αλλά αυτό λειτουργεί αμφίδρομα. Καλά, εύκολο βράδυ σε τελικό ουδείς μπορεί να προβλέψει. Όχι τίποτα άλλο, αλλά και πέρυσι η Μπάγερν ήταν το φαβορί και είδες τι συνέβη. Η πίεση αυξήθηκε κατακόρυφα φέτος μετά το περσινό στραπάτσο.

16:49

geo21 : genika h bayern einai kaliterh alla h dortmund akrivws den exei piesh

16:50

Όχι δεν έχει πίεση, αλλά πιστεύω ότι έχει λιγότερο συγκριτικά με την Μπάγερν. Και η δική της μεγάλη είναι, αφού σκέψου ότι ίσως να είναι η τελευταία ευκαιρία της, εφόσον φύγει και ο Λεβαντόβσκι και ο Χούμελς. Δεν είναι εφικτό κάθε χρόνο να πουλάει και κάθε χρόνο να βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο

16:50

Κώστας : Στον τελικό του 97 κ πάλι η Γιουβέντους ήταν το μεγάλο όνομα είχε παίξει την καλύτερη μπάλα της χρονιάς αλλά η Ντόρτμουντ την καθάρισε με συνοπτικές διαδικασίες,κ μάλλον εύκολα πιστεύω πως η Μπάγερν θα έχει το άγχος ύστερα κ από το καζο του περσινού τελικού κ φέτος είναι αναγκασμένη σε εισαγωγικά να κερδίσει το τρόπαιο!ποντάρω στον ενθουσιασμό κ στο μεγάλο κίνητρο της Ντόρτμουντ συν στο ότι φέτος είναι αήττητη εναντίον της Μπάγερν στα μεταξύ τους παιχνίδια

16:52

Στο πρωτάθλημα, διότι υπάρχει και το λιγκ καπ στην αρχή της χρονιάς όπου ηττήθηκε (αδιάφορο υλικά, αλλά ουσιαστικά υπήρχε μεγάλο ζήτημα γοήτρου) και φυσικά τα προημιτελικά του κυπέλλου, όπου και πάλι η Μπάγερν νίκησε και ήταν σαφώς ανώτερη. Όσον αφορά στην Bundesliga, στο πρώτο ματς ο Βάιντενφελερ έκανε τις επεμβάσεις της ζωής του, αλλά η Ντόρτμουντ θα μπορούσε ακόμα και να νικήσει, στον επαναληπτικό, ήταν πραγματικά αδιάφορο ματς, με αρκετούς αναπληρωματικούς.

16:52

kkostas : Θα το πάρει η Μπάγερν!Πιστεύω με ευκολία/.Είναι loosers αλλα αυτό το κύπελλο δεν χάνεται…

16:53

george : gnwrizoume tis apousies twn omadwn?o gotze einai oristika ektos?

16:54

Έτσι γνωστοποίησε επίσημα η Ντόρτμουντ. Να είναι τρικ; Το θεωρώ απίθανο (και πολύ γελοίο για να ξεπέσουν σε τέτοιες μεθόδους οι Γερμανοί). Ο Χούμελς τραυματίστηκε στην εντός έδρας ήττα πρωταθλήματος από τη Χόφενχαϊμ, αλλά θα κάνει τα αδύνατα δυνατά και θα αγωνιστεί. Στον αντίποδα, ο Τόνι Κρόος είναι επίσης τραυματίας.

16:55

geo21 : exete dikio alla kai sth dortmund proekypse o telikos.gia th bayern einai O stoxos afou eixe 2 xronia pou htan katwterh twn prosdokiwn!

16:55

jake : fortonume bayern 2plo kanoniki diarkeia.i Bayern den ksanaxanei teliko.

16:56

simel : ασχετο αλλα υπαρχει μια φημολογια οτι ο ΠΑΟΚ εαν η σεντετιεν κερδισει την λιλ και η ρεν καταφερει να κερδισει την λυων οπως πολλες φορες εχει κανει ο ΠΑΟΚ αν και αυτος με την σειρα του βγει πρωτος στα play off θα ειναι στους ισχυρους του C.L…ειναι αληθεια αυτο ΚΩΣΤΑ??

16:57

Η αλήθεια βρίσκεται στους Sex Pistols και εδώ.

17:07

Jimmy : Καλησπέρα! Ποια η γνώμη σας για τους εξής παίκτες: Γκιούντογκαν, Μπλατζικόφσκι, Μπόατενγκ (της Μπάγερν) και Μάντζουκιτς?

17:12

Γιουντογκάν: Έχει τα φόντα να ξεπεράσει τον προκάτοχό του (Σαχίν) και εάν βελτιωθεί κι άλλο τον βλέπω σαν σύγχρονη εκδοχή του Πίρλο. Υστερεί βέβαια σε τεχνική αρτιότητα, αλλά μπορεί να αναπτύξει άλλα πεδία (ανασταλτικά και πρωτοβουλίες) στις οποίες υστερεί ο Ιταλός)

17:13

Μπλαστικόβσκι: Πολύ καλός ρολίστας ακόμα και για κορυφαίες ομάδες, αλλά μέχρις εκεί. Δεν θα μπορούσε να ηγηθεί τέτοιας ομάδας επί μακρώ, ούτε να πάρει τις μεταγραφές των συμπαικτών του

17:13

Μπόατενγκ: Το “αγκάθι” της Μπάγερν, όσον αφορά στους βασικούς της ενδεκάδας. Θέση που χρειάζεται ενίσχυση το καλοκαίρι

17:15

Μάντζουκιτς: Υποτιμημένος πριν πάρει μεταγραφή, με την έλευση του Γκουαρδιόλα θα μπορεί να επιδείξει το πλήρες σετ ικανοτήτων του. Σε καμία περίπτωση βέβαια στην ελίτ των “φουνταριστών” (πχ. Φαλκάο, Καβάνι κλπ)

17:15

Vaggelis : Kalispera…diavasa ola ta sxolia kai den eida sxolio gia ton kat’eme paixth-kleidi ths anametrishs, ton bender.mono egw to pisteuw i ontws yparxei pithanothta panw tou na krithei o telikos?(me thn logikh oti tha markarei kuriws ton muller pou einai o pio epikundinos ths bayern opws exei dei3ei)

17:17

Διαφωνώ, ως προς το μαρκάρισμα. Στα χαρτιά, ο Μίλερ θα πέφτει πάνω του. Στην πράξη, ο Μίλερ είναι ο κορυφαίος παίκτης στο να γεμίζει κενούς χώρους και αυτοί σίγουρα δεν θα είναι σε αυτό το σημείο του γηπέδου, οπότε θα πέφτει σε άλλους παίκτες. Από εκεί και πέρα, σαφώς και εάν υστερήσει ο Μπέντερ ανασταλτικά, η Ντόρτμουντ δεν έχει καμία απολύτως τύχη

17:18

Είδηση επί του πιεστηρίου: η νεόπλουτη Μονακό ανακοίνωσε την απόκτηση των Ζοάο Μουτίνιο και Χάμες Ροδρίγκες από την Πόρτο….

17:18

Jimmy : Συγγνώμη, αλλά θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι ακόμα: θεωρείτε δηλαδή υπερεκτιμημένο τον Μπλαστσικόφσκι και δεύτερον γιατί λέτε ότι είναι αγκάθι ο Μπόατενγκ? Δε νομίζω ότι είναι τόσο κακός σέντερ μπακ!

17:20

Σε καμία περίπτωση υπερεκτιμημένος. Ίσως και δεν έχει αναγνωριστεί επαρκώς η προσπάθειά του. Αλλά αυτό ακριβώς: μέχρι εκεί. Και αυτό το επίπεδο που βρίσκεται δεν το λες και χαμηλό! Για τον Μπόατενγκ, πάντα σε σχέση με τους συμπαίκτες του. Δεν είναι στόπερ επιπέδου πρωταθλήτριας Ευρώπης, που θέλει να γίνει η Μπάγερν. Επιπέδου Πουγιόλ, Βίντιτς, Χούμελς, Βαράν κλπ

17:20

Χαρης : Παιδια καλησπερα. Ειμαι αισιοδοξος οτι φετος θα δουμε ωραιο τελικο. goal goal λοιπον να το δουμε και με πιο ενδιαφερον το ματσακι..

17:22

simel : τωρα στα του τελικου..εγω θα παω κοντρα στο συστημα και θα πονταρω dortumd..κατα 90% θα παιχτει η bayern και με αποδοση 1.75(οχι και ασχημα)πιστευω οτι αρκετος κοσμος θα το πονταρει..γιαυτο τα σπασει. 😀

17:24

Στοιχηματικά, σαφώς και είναι ευκαιρία η Ντόρτμουντ. Αν και όχι τόσο όσο στα ημιτελικά με Ρεάλ, αλλά και τώρα, φαντάζομαι συγκεντρώνει υψηλές αποδόσεις

17:24

Jimmy : Ευχαριστώ!

17:24

Mario : H bayern είναι μηχανή παραγωγής γκολ!!!! Φέτος δεν παίζεται σε κανένα επίπεδο… Το σκοράκι ειπώθηκε και προηγουμένως, 1-3. Εγώ προσωπικά πάντως δεν έχω ξαναδεί τόσο δυνατή ομάδα σε όλα τα επίπεδα!! Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τον λόγο που θα την διαλύσουν για να κάνουν την απομίμηση της barca…. Κρίμα….

17:26

Μην το έχεις ως δεδομένο (το τελευταίο σκέλος). Η Μπάγερν ήδη παίζει έντονο passing game, ήδη σε κάθε παιχνίδι της έχει 60% και 70% της μπάλας και έχει παίκτες με δυνατότητες να παίζουν και κάθετο παιχνίδι. Η Μπαρτσελόνα είχε παίκτες με διαφορετικά στοιχεία, γι’ αυτό και παίζει tiki-taka. Η Μπάγερν μπορεί να παίξει αυτό που προσφέρουν οι παίκτες της.

17:29

Michalis_kriti : τι ωρα ειναι ο τελικος αυριο?

17:30

Εάν είσαι Ελλάδα, στις 21:45 (Από Novasports 1 και ΝΕΤ)

17:31

Jimmy : http://www.youtube.com/watch?v=HOD8-2dKgXE Θα μπορούσατε να δείτε λίγο από αυτό το βίντεο, αν δε σας κάνει κόπο? Ευχαριστώ!

17:31

nick the greek : 2-1 υπέρ της μπαγερν

17:31

Alexhs : Egw pisteuw tha to parei h Dortmund.H Bayern einai loser omada exase persi ton teliko mesa sthn edra ths.Kai exoun parei ta myala tous aera meta apo ta match me thn Barcelona.

17:33

Δεν νομίζω ότι εμείς μπορούμε να ξέρουμε εάν έχουν πάρει τα μυαλά τους αέρα. Σίγουρα των σοβαρών γερμανικών ΜΜΕ δεν έχουν πάρει τα μυαλά τους αέρα, ενώ κι οι παράγοντες κρατούν χαμηλούς τόνους, όταν γίνονται αναπόφευκτες συγκρίσεις με Μπαρτσελόνα, Ρεάλ. Οι παίκτες, ελέω και αγωνιστικών υποχρεώσεων, δεν είπαν πολλά πράγματα για να τους κρίνουμε και δεν νομίζω να πουν.

17:33

dimitros : viazeste para poly kai th vretheite pro ekplikseon.sosti i kinisi tou klopp na afisei ektos ton gotze giati auto egine,to paidi idi skeftetai to proto tou paixnidi sto allianz arena.gnorizoume an tha prolavei na paiksei o hummels?

17:34

Τα ρεπορτάζ τον δίνουν βασικό. Εύκολα ή δύσκολα, θα παίξει. Εξάλλου, δεν έχει τρομερό πρόβλημα, με ενέσεις (εάν όντως χρειάζονται) λογικά θα είναι έτοιμος.

17:35

Alexis : Den tha ton dw kan….

17:36

Ωραίος ο Alexis. Μέσα στο κλίμα…

17:37

Johny : Δεν πιστευω οτι η Μπαγερν ειναι τοσο μεγαλη ομαδα ποια. Ειναι υπερεκτιμημενη. Φετος, ολοι οι υπολοιποι αντιπαλιο της ειχαν μετριες χρονιες. Η Μπαρτσα ειναι σε πτωση, και μεγαλη μαλιστα, η Ρεαλ ηταν ανω-κατω. Βρισκεται στον τελικο λογω αποδυναμωσης των υπολοιπων κι οχι λογο δικου της μεγαλειου, οπως π.χ. η Μπαρτσα τα προηγουμενα χρονια

17:39

Johny, έστω ότι ισχύει αυτό που λες (πάνω κάτω συμφωνώ) και πάλι δεν είναι η καλύτερη ομάδα; Δεν μπορεί να γίνει σύγκριση με Μπαρτσελόνα του 2009 ή Μίλαν του 2007 ή Ρεάλ του 2002. Με τις αντιπάλους του 2013 γίνεται η σύγκριση και σωστά είναι εκεί που είναι.

17:39

Johny : Καλησπέρα, εγω βλεπω νικη της Ντόρτμουντ, την οποια θα χαρω παρα μα παρα πολυ απλά και μόνο γιατι θα ΄χασει η μπαγερν, με σκορ 1-2. Μπορει να ειναι το αουτσαιντερ αλλα την πιστευω πολυ. Εξαλλου φετος ειναι η χρονια των “εκπληξεων”. Όλοι ειδαμε τι εγινε στο Λονδινο με τον Ολυμπιακο, ο οποίος κατεβηκε σαν αουτσαιντερ απεναντι στην ΤΣΣΚΑ. Το νικησε δεν ειναι σωστη εκφραση, το διεσυρε – ταπεινωσε- διελυσε ειναι πιο κοντα στο μεγαλειο της πραγματικοτητας..

17:40

Johny : Κρίμα για την Ρεαλ να μην παιξει σ αυτον τον τελικο. Πιστευω οτι με την έλευση του Ανσελότι, τον οποίο θεωρω πολύ μεγάλο προπονητη, θα πάρει το decima.

17:40

nick the greek : 1. τελικό με ιντερ 2. τελικό με τσελσι 3. φέτος θα το πάρει η μπαγερν

17:41

Δημητρης : h dortmund pezei kaliteri mpala apo tin bayern,auto tha fanei kai aurio.k min ksexnate allo protathlima allo champions league

17:44

Jimmy : Άσχετο, αλλά θα ήθελα να σας ρωτήσω και κάποια άλλα πράγματα:

17:44

Αρκεί να μην είναι για αστροφυσική…

17:45

stelios : ρε παιδια πιστευεται οτι ητανε σκοπιμο να μην αγωνιστει ο gotze?

17:46

Θεωρώ ότι εάν ήταν 100% έτοιμος, θα αγωνιζόταν. Αλλά από τη στιγμή που δεν ήταν, δεν θα γινόταν μάχη για να παίξει, όπως συμβαίνει με τον Χούμελς. Ψυχολογικά, πάντως, ο παίκτης θα έδινε τα πάντα για να κερδίσει. Δεν τίθεται τέτοιο θέμα. Πηγαίνει σε μία ομάδα όπου δεν μπορεί να θεωρηθεί καν ενδεκαδάτος και πρέπει να αποδείξει πράγματα. Δεν υπήρχε μεγαλύτερη ευκαιρία από το Λονδίνο.

17:47

Jimmy : Όχι καλέ!

17:47

Jimmy : stelios Εγώ πιστεύω ναι!

17:48

Jimmy : Είναι γρήγορος ο Μάντζουκιτς? Και ποια η γνώμη σας για τους Ζοάο Μουτίνιο, Ακινφέεφ, Λέιτον Μπέινς και Έρικ Λαμέλα?

17:48

Για τον Μάντζουκιτς, να στο πω αλλιώς: είναι ο πιο γρήγορος φορ της Μπάγερν…

17:50

Ο Μουτίνιο θεωρώ ότι έχει ξεπεραστεί η μπογιά του για το κορυφαίο επίπεδο στο οποίο θα μπορούσε να αγωνιστεί πριν από 3-4 χρόνια, αλλά επειδή είναι 26 ετών, στο χέρι του είναι να με διαψεύσει (όχι πως το ‘χει ανάγκη, αλλά λέμε τώρα). Στη Μονακό, σαφώς και δεν ανεβαίνει επίπεδο. Ίσως σε 2-3 χρόνια, αλλά όχι τώρα, καλοκαίρι του 2013

17:51

Για Λέιτον Μπέινς, μόνο εάν πάρει -επιτέλους- τη μεταγραφή που δικαιούται θα μπορούμε να τον κρίνουμε. ΟΚ, είναι πρώτος στο χωριό, ο MVP (και) φέτος της Έβερτον, αλλά τι γίνεται στο παραπάνω σκαλί; Ιδανικός για ομάδες που παίζουν με τα άκρα, αρκεί να υπάρχει παίκτης να συνεργάζεται μαζί του τόσο καλά όπως ο Πίενααρ (να του κάνει χώρο για overlapping).

17:53

Για Λαμέλα, μακάρι να παίξει σε ακόμα πιο ψηλό επίπεδο, διότι μπορεί να προσφέρει πολλά πράγματα. Το κάνει φέτος, σε μία σεζόν όπου παίζει σε άλλη θέση από αυτή που έβγαζε μάτια στην Αργεντινή. Εάν μετατοπιστεί λίγο πιο κεντρικά και αποκτήσει καλύτερη τροφοδοσία από τη μεσαία γραμμή, τότε θα κάνει ακόμα πιο σπουδαία πράγματα (όπου κι αν συμβεί αυτό)

17:53

Δημητρης : pisteuete oti i bayern i fetini eixe katholou tixi me barcelona 2009 kai 2011 pu pire champions league,vasika kata tin tetraetia pep quardiola

17:56

Θα ήταν εκπληκτικός αυτός ο αγώνας. Σαφώς και θα είχε τύχη, σίγουρα περισσότερη από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ που αντιμετώπισε στους τελικούς η Μπαρτσελόνα. Αλλά πιστεύω ότι θα άλλαζε φιλοσοφία η Μπάγερν -μόνο και μόνο για το ματς-, οπότε έστω και δύσκολα, οι Καταλανοί θα κέρδιζαν. Εάν, όμως, έπαιζαν όπως και φέτος (όπου δεν προσαρμόστηκαν στον αντίπαλο, αφού ήταν εμφανής η ανωτερότητά τους), οι Βαυαροί θα είχαν μεγάλη τύχη

17:58

Jimmy : Ακινφέεφ?

18:00

Α, σωστός. Πριν 5 χρόνια ήταν στην ίδια γραμμή εκκίνησης με Λορίς, Νόιερ και Χαρτ. Ίσως και λίγο πιο μπροστά από τον Γερμανό και τον Άγγλο. Ο σοβαρότατος τραυματισμός, όμως, τον εξακόντισε πίσω. Τώρα από εκεί που βρίσκεται ακόμη (ΤΣΣΚΑ), δεν μπορεί να διεκδικεί αρκετές δάφνες

18:01

nick the greek : Μαλαφεεφ

18:02

Ικανός για το καλύτερο και για το χειρότερο. Απλά τα τελευταία 2 χρόνια επιλέγει το δεύτερο…

18:05

Μέχρι εδώ ήταν παιδιά. Για να μην ξεφύγουμε κιόλας! Από τον Μάριο Γκέτσε φτάσαμε στον Βιάτσεσλαβ Μαλαφέεφ. Βγάλαμε και τη μεταγραφή των Ροδρίγκες και Μουτίνιο. Δεν το λες κι άσχημο.. Μείνετε συντονισμένοι στο Contra.gr, διότι αρχίζουν τα αφιερώματα για τον τελικό, οι συνεντεύξεις Τύπου και οι τελευταίες προπονήσεις. Μην χάσετε αύριο το pre-game show που θα αρχίσει περίπου στις 18:00. Από τις 20:00, μπορείτε να μας βρείτε, με σάρκα και οστά, στο Golden Hall, όπου θα καλύψουμε μαζί τον τελικό. Περισσότερα εδώ.

18:06

Ευχαριστώ για τη συμμετοχή. Καλό απόγευμα…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ