ΣΠΟΡ

Άρθρο του Κώστα Στεφανή στο Contra.gr για τις πρώτες ειδικές του “Ακρόπολις” (vid)

Τελείωσε η πρώτη μέρα του Ράλι Ακρόπολις, όπου ύστερα από ένα χρόνο απουσίας είδαμε τη νέα τάξη πραγμάτων της καινούργιας γενιάς στα αυτοκίνητα.

Άρθρο του Κώστα Στεφανή στο Contra.gr για τις πρώτες ειδικές του “Ακρόπολις” (vid)
Ο κόσμος του ράλι άλλαξε γι’ ακόμη μία φορά, καθώς παρά το γεγονός ότι τα αγωνιστικά αυτοκίνητα είναι 1.600 κυβικά, είναι πιο γρήγορα από τα δίλιτρα του WRC. Απλώς, η λειτουργία του κινητήρα θυμίζει “αλυσοπρίονο” γιατί βρίσκεται σε πολύ υψηλό όριο στροφών.



Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε στους επαγγελματίες οδηγούς η πολύ μεγάλη παρουσία των Ελλήνων θεατών, παρά το εργάσιμο της μέρας.



Από τη συνολική εικόνα της ημέρας, ξεχώρισε η επιθετική οδήγηση του Πίτερ Σόλμπεργκ, ο οποίος ήταν σε μεγάλα κέφια και έφτασε πρώτος στη γενική κατάταξη.

Αξίζει να αναφέρουμε, όμως και τη συγκινητική προσπάθεια του οδηγού Προβέρα από την Ανδόρα, ο οποίος είναι ανάπηρος από τη μέση και κάτω, και όλος ο χειρισμός του αυτοκινήτου βρίσκεται στο τιμόνι.

Ο Κώστας Στεφανής είναι συνοδηγός αγώνων, βετεράνος του “Ράλι Ακρόπολις” και παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής του MEGA “Traction”.



Επίσης, πρέπει να πούμε ότι παίζει μεγάλο ρόλο το ποιος ξεκινά πρώτος σε ειδικές αχρησιμοποίητες, αφού ο Σεμπάστιαν Λεμπ είναι πίσω στη γενική κατάταξη και αναμένεται μεγάλη μάχη, γιατί στο παρελθόν έχει καλύψει πολύ μεγαλύτερες διαφορές του ενός λεπτού.

Από τους Έλληνες οδηγούς προηγείται το δίδυμο Δημήτρης Ψύλλος / Κώστας Κόντος, με ένα Mitsubishi EVO 10.

Πιστεύω ότι η αυριανή (σ.σ. Σάββατο 18/06) μέρα θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα γιατί είναι πολύ πιθανόν να προκύψουν ανακατατάξεις στη γενική βαθμολογία.

Κατά τα άλλα, είναι ένα κλασικό “Ράλι Ακρόπολις”, το οποίο καταπόνησε αυτοκίνητα και ανθρώπους, και σίγουρα μέχρι να τελειώσει θα έχουμε κι άλλες εκπλήξεις.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK