Ξεκίνημα με το δεξί για τον Σόλμπεργκ
Αρκετά δύσκολη ήταν για τους οδηγούς η πρώτη ειδική του Ράλι Ακρόπολις στη Θήβα.
Ο Πίτερ Σόλμπεργκ έκανε τον πιο γρήγορο χρόνο. Ο Νορβηγός προηγείται κατά 0.5 δευτερόλεπτα του δεύτερου Γιάρι Λάτβαλα.
“Όλα καλά, αλλά όχι τέλεια. Ξέρω τι πρέπει να αλλάξω στο σέρβις. Γενικά ήταν καλό το ξεκίνημα για εμάς” , ήταν τα λόγια του Σόλμπεργκ.
Νόβικοφ και Γουίλσον έκαναν την έκπληξη, αφού πλασαρίστηκαν στην τρίτη και τέταρτη θέση, αντίστοιχα. Ωστόσο, ο τελευταίος αντιμετώπισε πολλά προβλήματα με το αυτοκίνητο του.
Μόλις τον όγδοο χρόνο έκανε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Σεμπαστιάν Λεμπ.
“Είχε πολύ χώμα που έπρεπε να καθαρίσουμε. Πιέζω όσο μπορώ περισσότερο. Ο δρόμος έχει στεγνώσει και πρέπει να δεχτώ ότι χάνω χρόνο. Είναι δύσκολο να είσαι το πρώτο αυτοκίνητο στην ειδική” δήλωσε ο Γάλλος.
Παρά τις δυσκολίες που έχει να αντιμετωπίσει το ελληνικό δίδυμο, οι Αθανασσούλας-Ζακχαίος είχαν μια καταπληκτική απόδοση με το Fiesta, κάνοντας τον 12ο χρόνο.
“Ήταν η πρώτη ειδική και ακόμη προσαρμοζόμαστε. Δύσκολα πολύ τα πράγματα στην αρχή. Πιστεύω να βρούμε γρήγορα ρυθμό και να είναι όλα εντάξει. Το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα πρόβλημα”, ανέφερε ο
Λάμπρος Αθανασούλας, του οποίου η διαφορά με τον 11ο Κίμι Ραϊκόνεν είναι 0,7 δεύτερα.
Αναλυτικά οι χρόνοι
1. Π. Σόλμπεργκ Citroen 16:39.9
2. Λάτβαλα Ford +0.5
3. Νόβικοφ Ford +5.3
4. Γουίλσον Ford +6.2
5. Χιρβόνεν Ford +6.4
6. Οζιέ,Citroen +6.7
7. Όστμπεργκ Ford +7.5
8. Λεμπ, Citroen +10.2
9. Χ. Σόλμπεργκ Ford +17.1
10. Αλ- Ατίγια Ford +27.6
11. Ραϊκόνεν Citroen +31.9
12. Αθανασούλας Ford +32.6
“Όλα καλά, αλλά όχι τέλεια. Ξέρω τι πρέπει να αλλάξω στο σέρβις. Γενικά ήταν καλό το ξεκίνημα για εμάς” , ήταν τα λόγια του Σόλμπεργκ.
Νόβικοφ και Γουίλσον έκαναν την έκπληξη, αφού πλασαρίστηκαν στην τρίτη και τέταρτη θέση, αντίστοιχα. Ωστόσο, ο τελευταίος αντιμετώπισε πολλά προβλήματα με το αυτοκίνητο του.
Μόλις τον όγδοο χρόνο έκανε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Σεμπαστιάν Λεμπ.
“Είχε πολύ χώμα που έπρεπε να καθαρίσουμε. Πιέζω όσο μπορώ περισσότερο. Ο δρόμος έχει στεγνώσει και πρέπει να δεχτώ ότι χάνω χρόνο. Είναι δύσκολο να είσαι το πρώτο αυτοκίνητο στην ειδική” δήλωσε ο Γάλλος.
Παρά τις δυσκολίες που έχει να αντιμετωπίσει το ελληνικό δίδυμο, οι Αθανασσούλας-Ζακχαίος είχαν μια καταπληκτική απόδοση με το Fiesta, κάνοντας τον 12ο χρόνο.
“Ήταν η πρώτη ειδική και ακόμη προσαρμοζόμαστε. Δύσκολα πολύ τα πράγματα στην αρχή. Πιστεύω να βρούμε γρήγορα ρυθμό και να είναι όλα εντάξει. Το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα πρόβλημα”, ανέφερε ο
Λάμπρος Αθανασούλας, του οποίου η διαφορά με τον 11ο Κίμι Ραϊκόνεν είναι 0,7 δεύτερα.
Αναλυτικά οι χρόνοι
1. Π. Σόλμπεργκ Citroen 16:39.9
2. Λάτβαλα Ford +0.5
3. Νόβικοφ Ford +5.3
4. Γουίλσον Ford +6.2
5. Χιρβόνεν Ford +6.4
6. Οζιέ,Citroen +6.7
7. Όστμπεργκ Ford +7.5
8. Λεμπ, Citroen +10.2
9. Χ. Σόλμπεργκ Ford +17.1
10. Αλ- Ατίγια Ford +27.6
11. Ραϊκόνεν Citroen +31.9
12. Αθανασούλας Ford +32.6