Προσοχή στην μπαταρία
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΟΒΕΛΠΑ στο διάστημα του περασμένου χειμώνα, η πρώτη αιτία ακινητοποίησης των οχημάτων ήταν η πεσμένη-αδύναμη μπαταρία (1 στις 4 αιτίες ακινητοποίησης οχήματος). Στις αιτίες ακινητοποίησης που ακολουθούν, είναι οι βλάβες του ηλεκτρικού κυκλώματος, τα ατυχήματα στο δρόμο, η αλλαγή ελαστικού κ.ά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΟΒΕΛΠΑ στο διάστημα του περασμένου χειμώνα, η πρώτη αιτία ακινητοποίησης των οχημάτων ήταν η
πεσμένη-αδύναμη μπαταρία (1 στις 4 αιτίες ακινητοποίησης οχήματος). Στις αιτίες ακινητοποίησης που ακολουθούν, είναι οι βλάβες του ηλεκτρικού κυκλώματος, τα ατυχήματα στο δρόμο, η αλλαγή ελαστικού κ.ά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ποσοστό μεγαλύτερο από 50% από τις ακινητοποιήσεις των αυτοκινήτων στο δρόμο, θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί αν είχε γίνει από τον οδηγό-κάτοχο η προληπτική συντήρηση.
ΒΛΑΒΕΣ & ΑΙΤΙΕΣ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ
ΧΕΙΜΩΝΑΣ 2005/06
(Πηγή: ΟΒΕΛΠΑ)
ΒΛΑΒΗ/ΑΙΤΙΑ – ΠΟΣΟΣΤΟ
Αδύναμη/πεσμένη μπαταρία – 25 %
Ηλεκτρικό σύστημα – 17%
Ατύχημα στο δρόμο – 5%
Αλλαγή ελαστικού – 5,5%
Βλάβες κινητήρα (γενικά) – 4,8%
Σύστημα ψύξης (γενικά) – 4,2%
Συμπλέκτης – 3,5%
Τροφοδοσία βενζίνης – 3,3%
Κιβώτιο ταχυτήτων – 1,5%
‘Ελεγχος (για θόρυβο κά) -1,4%
Μικρο-βλάβες κινητήρα – 1,2%
Βλάβες φρένων – 0,8%
Επαναφορά στο δρόμου – 0,7%
Αλλες βλάβες/αιτίες ακινητοποίησης -25%
ΣΥΝΟΛΟ 100%