ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ολοκληρώθηκε το Ιστορικό Φθινοπωρινό Ράλι

Αυτοκίνητα που έλαμψαν στο παρελθόν, επέστρεψαν στη δράση στο πλαίσιο του Ιστορικού Φθινοπωρινού Ράλι του 2006. Ο τριήμερος αγώνας που προσμέτρησε με συντελεστή 2 στο Κύπελλο Ράλι Regularity Ιστορικών Αυτοκινήτων εξελίχθηκε στην Κεντρική και Νότια Πελοπόννησο, σε μια διαδρομή 570 χλμ. με εκκίνηση και τερματισμό την πόλη της Τρίπολης. Στον αγώνα που οργάνωσε άψογα η ΕΛΠΑ εκκίνησαν 43 πληρώματα και τερμάτισαν 42.

default image

Αυτοκίνητα που έλαμψαν στο παρελθόν, επέστρεψαν στη δράση στο πλαίσιο του Ιστορικού Φθινοπωρινού Ράλι του 2006. Ο τριήμερος αγώνας που προσμέτρησε με συντελεστή 2 στο Κύπελλο Ράλι Regularity Ιστορικών Αυτοκινήτων εξελίχθηκε στην Κεντρική και Νότια Πελοπόννησο, σε μια διαδρομή 570 χλμ. με εκκίνηση και τερματισμό την πόλη της Τρίπολης. Στον αγώνα που οργάνωσε άψογα η ΕΛΠΑ εκκίνησαν 43 πληρώματα και τερμάτισαν 42.

Νικητές μετά από εξαιρετική εμφάνιση αναδείχθηκαν οι Στέλιος Βανέζος – Γιώργος Κοτζαμάνης, με ένα MG B Roadster του 1973, το πλήρωμα δηλαδή που είχε θριαμβεύσει και στην κατηγορία Regularity τον περασμένο Μάιο. Ακολούθησαν οι Κώστας Μητρόπουλος – Νεοκλής Νικολάου (Lancia Fulvia Coupe 1.3S, 1974) και οι Δημήτρης Ψυλλάκης – Στρατής Μπατσολάκης (Mercedes 190 SL, 1958).

Άξιοι συγχαρητηρίων δεν είναι μόνο οι νικητές αλλά όλοι όσοι συμμετείχαν στον ξεχωριστό αυτό αγώνα, οδηγώντας πανέμορφα και άψογα συντηρημένα τετράτροχα που αποτελούν την «ζωντανή» ιστορία της αυτοκίνησης. Επόμενη εκδήλωση του είδους, με την οποία μάλιστα ολοκληρώνεται το Κύπελλο Ράλι Regularity Ιστορικών Αυτοκινήτων του 2006 το Ράλι Δαναών, στις 18-19 Νοεμβρίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ