Ράλι Νέας Ζηλανδίας: Κυριαρχία της Ford στο 1ο σκέλος
Σε μονόλογο της Ford εξελίχθηκε το πρώτο σκέλος του Ράλι Νέας Ζηλανδίας, προτελευταίου γύρου του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Τα ηνία έχει ο Marcus Gronholm που έκλεισε την ημέρα με προβάδισμα μισού λεπτού από τον teammate του, Mikko Hirvonen.
Σε μονόλογο της
Ford εξελίχθηκε το πρώτο σκέλος του Ράλι Νέας Ζηλανδίας, προτελευταίου γύρου του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Τα ηνία έχει ο
Marcus Gronholm που έκλεισε την ημέρα με προβάδισμα μισού λεπτού από τον teammate του,
Mikko
Hirvonen. Αν το Φινλανδικό δίδυμο συνεχίσει έτσι, τότε η Ford θα εξασφαλίσει και τον τίτλο στους κατασκευαστές αφού χρειάζεται τρεις βαθμούς περισσότερους από την
Kronos Citroen.
Όσο για τους οδηγούς της γαλλικής ομάδας, ο Dani Sordo βελτιώθηκε σημαντικά στις απογευματινές ειδικές και σκαρφάλωσε στην τρίτη θέση της γενικής, την ώρα που ο teammate του, Xavier Pons, είναι πέμπτος. Ανάμεσα στις δύο Xsara βρίσκεται το Peugeot 307 WRC του Manfred Stohl.
Από κοντά βρίσκεται και ο έκτος Petter Solberg, που ηγείται της προσπάθειας της Subaru, κινούμενος ταχύτερα στις απογευματινές, στεγνές ειδικές.
Όσο για τον σταρ του αγώνα, τον Valentino Rossi, ξεκίνησε πολύ άσχημα αλλά στη συνέχεια παρουσίασε σημαντική βελτίωση στους χρόνους του. Συγκεκριμένα, τα δύο περάσματα του από την ΕΔ Pirongia West (ένα το πρωί και ένα το απόγευμα) είχαν διαφορά ενός λεπτού ενώ αυτά στην 43ων χλμ Te Koraha, είχαν διαφορά δύο ολόκληρων λεπτών!
“Το απόγευμα τα πράγματα ήταν καλύτερα και ήμουν ταχύτερος απ’ ότι το πρωί. Οι καλύτερες συνθήκες, σήμαιναν καλύτερη πρόσφυση και όσο περισσότερο στέγνωναν οι δρόμοι, τόσο περισσότερο το απολάμβανα. Χρειάζεται όμως να γράψω κι άλλα χιλιόμετρα για να μπορέσω να εγκλιματιστώ. Δεν έχω κάποιο σημείο αναφοράς και έτσι είναι δύσκολο να βρω την ισορροπία ανάμεσα στο να οδηγώ εντός ή εκτός ορίων. Τα ράλι είναι πολύ διαφορετικά από τις υπόλοιπες μορφές αγώνων. Κρατούν πολύ περισσότερο. Για παράδειγμα, η μαραθώνια ειδική των 43 χλμ διήρκεσε σχεδόν όσο ένα γκραν πρι του MotoGP. Και δεν είναι εύκολο να κρατάς την αυτοσυγκέντρωση σου τόσο πολύ. Αλλά μέχρι στιγμής το απολαμβάνω και αυτό είναι που έχει σημασία”, δήλωσε ο Rossi που στο τέλος της πρώτης ημέρας, βρίσκεται δέκα λεπτά πίσω από τον πρωτοπόρο Gronholm.
Ηκατάταξη του πρώτου σκέλους
1. Gronholm Ford 1h 31:58.0
2. Hirvonen Ford + 31.2
3. Sordo Citroen + 1:16.2
4. Stohl Peugeot + 1:18.4
5. Pons Citroen + 1:42.5
6. P Solberg Subaru + 1:48.3
7. H Solberg Peugeot + 2:43.5
8. Perez Companc Ford + 3:23.8
9. Atkinson Subaru + 3:48.8
10. Hanninen Mitsubishi + 5:35.5