Δύο παγκόσμιες πρεμιέρες για τη Chevrolet
Η Chevrolet επεκτείνει ταχύτατα τη γκάμα πετρελαιοκινητήρων της: Μετά το ντεμπούτο του πετρελαιοκινητήρα στο Captiva SUV και την πρώτη εμφάνιση του μεσαίου Epica sedan, τώρα ήρθε η σειρά των Lacetti Diesel και Nubira Diesel να γιορτάσουν την παγκόσμια πρεμιέρα τους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μπολόνια.
Η Chevrolet επεκτείνει ταχύτατα τη γκάμα πετρελαιοκινητήρων της: Μετά το ντεμπούτο του πετρελαιοκινητήρα στο Captiva SUV και την πρώτη εμφάνιση του μεσαίου Epica sedan, τώρα ήρθε η σειρά των Lacetti Diesel και Nubira Diesel να γιορτάσουν την παγκόσμια πρεμιέρα τους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μπολόνια.
Η μονάδα 2.0-λίτρων 89 kW/121 hp common rail θα διατίθεται σε τρία συμπαγή μοντέλα Lacetti, Lacetti/Nubira sedan και Lacetti/Nubira station wagon από το Μάρτιο του 2007.
Εξοπλισμένα με τον ισχυρό πετρελαιοκινητήρα (μέγιστη ροπή: 280 Nm στις 2000 rpm), Lacetti, Lacetti/Nubira sedan και station wagon επιταχύνουν από 0 στα 100 km/h σε 9.8 δευτερόλεπτα και έχουν τελική ταχύτητα186 km/h. Παρά τις άριστες τιμές επιδόσεων, το νέο Lacetti/Nubira είναι πολύ φειδωλό σε κατανάλωση καυσίμου, καθώς χρειάζεται μόλις 5.7 λίτρα (sedan 5.7 L, wagon 6.0 L) για 100 km (MVEG). Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ καυσίμου 60-λίτρων, αυτό σημαίνει μέγιστη αυτονομία σχεδόν 1000 χλμ. (προκαταρκτικά δεδομένα).
Η τετραβάλβιδη μονάδα χρησιμοποιεί την τελευταία γενιά του συστήματος common-rail της Bosch, στο οποίο τα μπεκ ψεκάζουν το πετρέλαιο απευθείας στους θαλάμους καύσης με πίεση 1600 bar. Άλλα σημαντικά τεχνικά σημεία της υπερτροφοδοτούμενης μονάδας SOHC είναι η αλουμινένια κυλινδροκεφαλή και ένας αντικραδασμικός άξονας για πολιτισμένη, αθόρυβη λειτουργία.