ΜΠΑΣΚΕΤ

Η συζήτηση για το ντέρμπι

Ο Τάσος Μαγουλάς συνομίλησε πριν και μετά το ντέρμπι του ΣΕΦ με τους αναγνώστες του Contra.gr και σχολίασε την "ερυθρόλευκη" νίκη επί του Παναθηναϊκού. Δείτε το διάλογο.

Η συζήτηση για το ντέρμπι

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΝΤΕΡΜΠΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΑΣΟ ΜΑΓΟΥΛΑ

16:30

Γιατί ρε Τασο πιστευω οτι ο Ολυμπιακος θα κερδισει ανετα;

16:31

Μανος: Σημερα θα βλεπουν το ντερμπι ο Ιβκοβιτς και ο Ομπραντοβιτς και θα γελάνε;

16:34

Καλωσήρθατε και συγνώμη για το…απότομο της πρόσκλησης. Παράκληση να λείψουν τα περί φαπών, κοτών, πελατών. Δεν διαθέτουμε πτυχίο…πτηνοτροφίας. Πάμε λοιπόν.

16:34

ΑΧΙΛΛΕΑΣ : ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΤΑΣΟ, ΕΝΑ ΠΡΩΤΟ ΣΧΟΛΙΟ? ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ?

16:35

Αχιλλέα μου το έγραψα και στο σχόλιο, υπάρχει φαβορί και είναι ο Ολυμπιακός. Θα ήταν άδικο και για τις δύο ομάδες αν λέγαμε ότι είναι 50-50.

16:35

vaggos : Τάσε καλησπέρα, το βλέπεις να βγαίνει το μαρκάρισμα του ΠΑΠ στον Διαμαντίδη ή θα τον αναστήσουμε τον “καμένο” σήμερα???

16:36

Βαγγέλη μου, παίκτης επιπέδου και ποιότητας Διαμαντίδη δεν χρειάζεται…αναστάσεις. Καμμένος δε, δεν μπορεί να είναι διότι είναι μόλις 33 ετών. 

16:36

Hrakleio13 : Αμα ο παναθηναικος πιασει ρυθμο δεν χανει τον αγωνα..αυτι η ομαδα θελει ενα χρονο για να δεσει και μετα θα ειναι ετοιμη για μεγαλα πραγματα..

16:37

Ο Παναθηναϊκός, λογικά, πρέπει να πιάσει ρυθμό για να έχει τύχη. Ωστόσο δεν έχει ακόμα ομοιογένεια. 

16:37

ΔΗΜΗΤΡΗΣ : ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 2 ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΩ ΝΤΕΡΜΠΑΡΑ ΣΗΜΕΡΑ!!!!

16:37

Μπάμπης : Καλησπέρα Τάσο , πιστεύεις ότι ο Ολυμπιακός είναι το καθαρό φαβορί για σήμερα ? Δεδομένου ότι είναι πιο δεμένη ομάδα και παίζει πιο ωραίο μπάσκετ .

16:38

Είναι ξεκάθαρο φαβορί, αλλά δεν σημαίνει ότι θα νικήσει αν δεν παίξει. Υπάρχει και πολύ γερό αουτσάιντερ.

16:39

θωμας : τασο καλησπερα νομιζεις οτι ο μπαρτζωκας ειναι ικανος προπονητης και εχει τα φοντα να κατσει αρκετα χρονια στον ολυμπιακο ωστε να δειξει το εργο του;

16:39

Θωμά μου πιστεύω ότι αξίζει να πάρει την ευκαιρία. Πρέπει να τον δούμε σε βάθος διετίας σίγουρα. Ναι για μένα είναι ικανότατος. 

16:40

[email protected] : ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΧΑΣΕΙ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ.ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕ Ο ΓΑΥΡΟΣ.ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

16:40

Καλέ μου φίλε, πολύ σπάνια χάνει μία ομάδα. Συνήθως νικάει η άλλη. Πέρυσι για παράδειγμα που ο Παναθηναϊκός ήταν το μεγάλο φαβορί, δεν τα κατάφερε. 

16:41

λαζο : οσο ξερω εγω απο πυρηνικη φυσικη ξερει και ο μαγουλας απο μπασκετ

16:41

Λάζο, τώρα που σε βρήκα: τί θα γίνει με το πείραμα του cern? θα μάθουμε από πού προήλθαμε;

16:41

gate13ofheaven : Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΟΙΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΖΗΣΕΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΓςΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥΣ..ΤΙ ΛΕΣ?

16:43

Παίζει ρόλο για ένα μικρό διάστημα αλλά μην ξεχνάμε ότι οι πιο παίκτες του Ολυμπιακού έχουν μόλις έναν χρόνο πείρας σε αυτά τα παιχνίδια. Νομίζω ότι αν δεν συμβούν…τρελλά πράγματα, δύσκολα θα επηρεαστούν παίκτες τύπου Καπόνο ή Μπανκς. 

16:43

Γιωργος Κατσυλης : Οι ψηλοι του Παο θα εκμεραλευτουν ογκο και δυναμη και extra πασα? Πιστευεις οτι εκει ειναι το στοιχημα σε συνδυασμο με την κουραση των 3 κοντων του Ολυμπιακου?

16:44

Συμφωνώ Γιώργο αλλά με μία σημείωση: όταν λέμε ψηλοί με όγκο, είναι μόνο ο Σόφο ο οποίος μέχρι τώρα στα ντέρμπι δεν τα καταφέρνει ασχέτως φανέλας. 

16:44

panos : ποιον να παιξω στο στοιχημα προτο σκορερ???

16:44

Άρης : Καλησπέρα Τάσο, θεωρώ πως όποια ομάδα και αν κερδίσει το παιχνίδι δε μας βγάλει τη ψυχή μέχρι τελευταίο δευτερόλεπτο με τις βολές. Εσύ τι λες;

16:45

eco1131 : αριανος ως το κοκκαλο ειμαι και θεωρω πως οι ψηλοι του παο ειναι ενα επιπεδο πανω αοπ αυτους του οσφπ αλλα παντα η εδρα και ενας ηγετης οπως ο σπανουλης μετρουν

16:45

Γιαννης : Το παιχνιδι γινεται στο Παπαστρατειο; Γιατι με τα γαλλικα του Μπαρτζωκα και τα αγγλικα του Αρτζι τετοιες εποχες μου θυμιζε!

16:47

Γιάννη μου, σε αυτή την χώρα, σωστά, δεν επικρίναμε τον Ζοτς επειδή έχει κάνει φυλακή. Γιατί να ψέγουμε τους Έλληνες προπονητές; Οκ να κάνουμε λίγη πλάκα, αλλά νομίζω ότι κάποιοι, όχι εσύ, αρχίζουν και το πηγαίνουν αλλού. 

16:48

Άρη μου, δύσκολα να πάει στο τέλος. Μακάρι όμως να μας…βγάλει, μπασκετικά, την ψυχή. Γι αυτά δεν ζούμε;

16:48

mitsakos : ΤΑΣΟ ΚΑΤ ΑΡΧΑΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!ΕΙΜΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΠΑΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ!ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ?

16:48

Διαφωνώ. Ο Παναθηναϊκός είναι σαφώς πιο ανέτοιμος μετά από τόσες αλλαγές. 

16:49

Nikos : Πιστευεις οτι η διαφορα θα παει πανω απο 10 ποντους υπερ του ολυμπιακου ?

16:49

Δεν νομίζω διότι ο Ολυμπιακός, από την στιγμή που πιστεύουμε ότι είναι φαβορί, δεν κρατά διαφορές. 

16:50

stavros : καλησπερα Τασο, γνωριζεις σε περιπτωση νικης του Παο με 4 ποντους, ποιος θα χει το προβαδισμα? ευχαριστω..

16:54

vaggos : Χωρίς δόση μπιζαρίσματος. Καμένος αγωνιστικά φέτος από τον χρόνο συμμετοχής και τους τραυματισμούς εννοώ. Και δε μιλάω για διαμαντίδη γενικά, αλλά ειδικά φέτος

16:54

john : θεωρώ πως και μπροστά να είναι ο παναθηναικός ο πεδουλάκης δεν θα μπορέσει να τ διαχειριστεί σωστά..συμφωνείς??

16:55

Δεν είναι θέμα διαχείρισης πιστεύω αλλά φιλοσοφίας. Ο Πεδουλάκης πιστεύει πως θα πρέπει να παίζει η ομάδα πιο συγκρατημένα μέχρι να αποκτήσει ομοιογένεια.

16:56

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΠΟ ΓΑΛΛΙΑ : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ , Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΛΙΓΟ ΑΚΑΙΡΗ ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΓΙΑΤΙ Ο ΟΣΦΠ ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΗ ΦΑΝΕΛΑ;ΕΠΙΛΟΓΗ Ή ΚΑΝΟΝΑΣ; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

16:56

Επιλογή κάθε ομάδας.

16:57

Hrakleio13 : Τασο θεωρεις πως ο παναθηναικος θα παει τον αγωνα σε ατομικες ενεργειες αφου βλεπει πως δεν υπαρχει τοσο καλη χημεια στην ομαδα?

17:01

Ο Παναθηναϊκός έχει καλή κυκλοφορία αλλά στο τέλος κολλάνε. Νομίζω ότι θα χρειαστούν και τις ατομικές ενέργειες.

17:02

Ο Σταύρος ρώτησε νωρίτερα για την περίπτωση νίκης του Παναθηναϊκού με +4. Στο τέλος της χρονιάς θα ισχύει η διαφορά πόντων συνολικά στο πρωτάθλημα. Όποιος έχει μεγαλύτερη κατακτά την πρώτη θέση. Συγνώμη για την καθυστέρηση. 

17:02

αντιφα 7 : καλησπερα τασο,πολλα θα κρινουν τα τριαρια του οσφπ

17:02

Τζεφρεϋ : τασο ποιος πιστευεις θα ειναι ο μβπ εκατερωθεν?

17:03

Θα πάω στην λογική Σπανούλη ή Λο με Μπανκς ή Λάσμε. 

17:03

Τριφυλλο : Τασο πιστευω πως ο σχορτσιανιτης οσο θετικο στοιχειο μπορει να αποτελεσει στην επιθεση(αν γινει σωστα η δουλεια) αλλο τοσο χαλια ειμαστε μαζι του αμυντικα

17:04

Το πρόβλημα του Σόφο είναι η σταθερότητα στα μεγάλα παιχνίδια. Για να τον δούμε. 

17:05

Τζεφρεϋ : ευχαριστω πολυ.περπε με μασιουλις σου λεει κατι/.πιστευω θα εχουμε χαμηλο σκορ.αν το σκορ παει ψηλα πισατευω ο παο θα το παρει.

17:05

Σε αυτό διαφωνώ. Νομίζω ότι το ψηλό σκορ ευνοεί τον Ολυμπιακό. Άνω των 80 πόντων. 

17:07

ΤριφυλλοΒαρβατο : τασο εισαι τρελος χιουμοριστας.ΠΑΟΛΕ

17:07

noelo13 : kalispera k apo mena…mipws ksereis an pezei o sofoklis?>?? exei provlima traumatismou???

17:07

Μάνος Κ. : Είχαμε καμιά εξέλιξη με το θέμα του αντικαταστάτη του Μάντζαρη

17:08

Από ότι καταλαβαίνων απορρίπτεται ο Κουίν λόγω άμυνας. 

17:08

Γιώργος : Που πιστευεις οτι θα κριθει ο αγωνας και πως θα πρεπει ο Παο να παιξει αν θελει να κερδισει;

17:09

Ταπεινή μου γνώμη, θα πρέπει να ελέγξει απόλυτα το παιχνίδι. Να πάει αργά μεν, αλλά για πεντάλεπτα να μπορεί να τρέξει και να αξιοποιήσει τον Καπόνο με το σουτ του. 

17:09

ΠΑΟ133 : ΤΑΣΟ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ…ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΡΟΛΟΙ ΦΑΒΟΡΙ ΑΟΥΤΣΑΙΝΤΕΡ ΜΕΤΑΞΥ ΑΙΩΝΙΩΝ?

17:10

Πανάθα μου, έτσι πρέπει να είναι η αθλητική ζωή. Πάνω, κάτω και ξανά πάνω. Καταλαβαίνω ότι δεν αρέσει, αλλά καλό για όλους είναι η εναλλαγή σε όλα τα σπορ. 

17:12

γιώργος : ο ολυμπιακός πιο δουλεμένη ομάδα με τον “σερμαντινι” νομίζω ότι θα παίξει καταλυτικό ρολο για όλο παίξει και με την βοήθεια τις edrAas έχει ελαφρύ προβάδισμα…

17:12

Michael : Που πιστεύεις Τάσο πως υπερτερεί η κάθε ομάδα;;;;Εγώ σαν ολυμπιακός ανησυχώ για τους ψηλούς της ομάδας καθώς στην Πυλαία ο περσινός παγκίτης Λάζαρος διέλυσε του

17:14

Η αλήθεια είναι πως ο Λάζος έστησε πάρτι, αλλά ο Παναθηναϊκός δεν έχει τέτοιο ψηλό. Ο Σόφο πάει στην δύναμη κι εκεί ο Χάινς μπορεί να κοντράρει. Ο δε Λάσμε δεν παίζει με πλάτη.

17:14

Γιώργος Κ. : Τάσο,Μπορεί μονο ο Σοφο να έχει ογκο αλλα΄και οι άλλοι ψηλοι μπορούν να πάνε και κοντά στο καλάθι οπου θα χρειάζονται βοήθειες!Δεν ξέρω όμως αν έχουν σωστή πασα

17:14

Γιώργος ΜΜΜ : Καλά ο Παναθηναϊκός είναι σε χειρότερη κατάσταση αλλά έχει και σε βάρος του ότι έπαιξε Παρασκευή αντί για Πέμπτη και παίζει εκτός με δύσκολο(Ρέθυμνο)αντί Πέμπτη

17:15

Γιώργο μου, μιλάμε για επαγγελματίες. Δεν επικαλούνται την κούραση στο ΝΒΑ ή την Ισπανία με συνεχόμενα ντέρμπι. 

17:16

Γιώργος Π. : Ψηλός χωρίς τα κακά του Πάουελ (σακάτης, αργός σε πόδια-σκέψη και τεμπέλης) τόσο δύσκολο είναι να βρεθεί?

17:16

takman7 : Τάσο θεωρείς πως ο Παο έχει το πλεονέκτημα στο προπονητικό τιμ?Είμαι Ολυμπιακός αλλά ο Μπαρτζώκας δεν με έχει πείσει ακόμα.

17:16

jack : i panatha paei mono pano file

17:17

Gp332 : Τασο τους ψηλους του Παο πως θα τους αντιμετωπισει? Θα αντεξουν μονο ο Σερμα με τον Χαινς? Γιατι αμα περιμενουμε να μαρκαρει ο Παουελ, αστο καλυτερα.

17:19

Μα οι ψηλοί του ΠΑΟ δεν πάνε ρακέτα πλην Σόφο. Λάσμε πικ εν ρολ, Γκιστ τρίποντα. Ένα ζήτημα σίγουρα θα είναι τα ποσταρίσματα του Διαμαντίδη και του Ούκιτς. Όπως έγραψε κι ένας φίλος, τα τριάρια όντως θα παίξουν ρόλο. 

17:19

Pantrelix : Αν και γαύρος, έχω ένα κακό προαίσθημα. Το θέτω χωρίς ερώτηση!!!

17:20

στελιος : που νομιζεις οτι οφειλεται η πτωση στην αποδοση του παπανικολαου? πηραν τα μυαλα του αερα απο το 67% η τον γεμισανε ξαφνικα με μεγαλη πιεση και λογω ηλικιας δε

17:21

Ίσως να αγχώθηκε λίγο με τον χρόνο συμμετοχής. Είναι νέο παιδί θα έχει πάνω και κάτω  γι αυτό και πρέπει να βελτιώσει…χθες κιόλας, τις αδυναμίες του. Την τρίπλα κατά βάση διότι οι ομάδες ασχολούνται περισσότερο πια μαζί του. 

17:22

nas13 : πολλα θα κριθουν απο τα σουτ 3 ποντων του παναθηναικου.στο πεντε ειμαστε καλοι

17:23

Ο Παναθηναϊκός έχει ένα πλεονέκτημα σε ότι αφορά στις εικόνες του προπονητικού τιμ. Ο Πεδουλάκης αλλά και ο Μανωλόπουλος έχουν δουλέψει πολύ σε υψηλό επίπεδο. Ο Μπαρτζώκας έχει την μία χρονιά στο Μαρούσι και ο Παππάς δεν έτυχε να βρίσκεται συνέχεια σε μεγάλες ομάδες. Ένα μικρό προβάδισμα στην πείρα και μόνο. 

17:23

Ρούλης_Ο_Τυχερούλης : Τάσο, πως πιστεύεις ότι θα αντιμετωπίσει ο Ολυμπιακός ενδεχόμενο ψηλό σχήμα με Σχορτσιανίτη στο 5 κ Λάσμε στο 4; Το ειδαμε προ ημερών, δεν θυμάμαι σε ποιο ματς.

17:25

Σάκης : Ολυμπιακος είμαι παιδιά αλλά εύχομαι να ειναι γέρος σήμερα και ο Παναθηναϊκός για να δούμε ενα ωραίο παιχνίδι καλή τύχη σε ολους

17:26

Νομίζω ότι το πρόβλημα εντοπίζεται στην επίθεση διότι οι δυο τους κλείνουν την ρακέτα πολύ καλά. Ο ένας επειδή είναι σαν το κτίριο του…ΟΤΕ και ο Λάσμε διότι είναι απίστευτα γρήγορος.

17:26

MIXALHS : Καλησπέρα Τάσο..Θα ήθελα να σε ρωτήσω σαν παίκτης του στοιχήματος, ποιούς παίκτες βλέπεις να τραβάν το κουπί του σκοραρίσματος σήμερα…Από ΠΑΟ και Ολυμπιακό

17:27

Μιχάλη μου, δεν μπορώ να σου προτείνω διότι δεν θέλω να διακινδυνεύσω τα χρήματά σου. Πάντως ο Παναθηναϊκός είναι περισσότερο ασαφής στο θέμα πρώτος σκόρερ.

17:27

giorgos : Τασο νομιζω πως αν ενας εκ των Παπανικολαου,Περπερογλου εχει καλη αποδοση δυσκολα θα χασει ο ΟΣΦΠ.Τι λες?

17:28

γκοσβα : Τασο δεν μου απαντας και υποπτευομαι υποχθονιες επαφες με μαρινακη..

17:28

Προεδράρα

17:28

vasilis : Καλησπερα! ο Law θα παιξει σημερα??

17:29

Ναι

17:29

Τζεφρεϋ : τασο πιστευεις οτι τυχον θερμοκεφαλοι κανουν επεισοδια,θα επιρεασει την αγωνιστικη κατασταση των παιχτων του παο?

17:29

Sotos 13 : Taso kalhspera.Kalh epituxia ston Panathinaiko kai.ston Jason Kapono p shnera prepei na peisei ton proedro me thn emfanish tou giati dn ton exoume dei na paizei

17:30

Μιχαλης76 : Τασο καλησπερα!ολυμπιακος ειμαι και πιστευω οτι φετος οι εδρες, για πρωτη φορα δε θα παιξουν τοσο καταλυτικο ρολο στα derby λογω δομης ομαδων!το βλεπεις κι εσυ?

17:30

Μιχάλη μου συμφωνώ απόλυτα. 

Όσο για τον Καπόνο θα πρέπει να έχει χρόνο συμμετοχής για να δείξει την αξία του. 

17:30

Pilotos 7 : Πιστευω πως ειναι απαραδεκτο να ειναι διαιτητης ο Πηλοιδης σημερα! Ειναι σαν να βαζεις τον Βασιλακοπουλο να σφυριξει μαζι με τον Γιαννακοπουλο!

17:31

Ή το αντίθετο. Αν υποθέσουμε ότι στο μυαλό του έχει ότι συνέβη το 2007, πιθανώς να προσπαθήσει να αποδείξει το αντίθετο. Ας τους αφήσουμε όμως τους ανθρώπους. Τουλάχιστον  μέχρι το τέλος του αγώνα. 

17:32

ΝΙΚ134 : ΤΑΣΟ ΜΑΓΟΥΛΑ ΕΙΣΑΙ ΜΟΡΦΗ

17:32

Γνωστό

17:32

nikos : otan h mpala ekaige o panathinaikos ta prohgoumena xronia htan psyxraimotatos, fetos exoume dei to anti9eto alla o olympiakos deixnei na paraousiazei to idio ka

17:33

Νίκο μου σου θυμίζω ότι πέρυσι ο Παναθηναϊκός είχε σοβαρό πρόβλημα να κερδίσει αγώνες που πάνε στον πόντο. Φέτος τους κερδίζει αλλά μέσω άμυνας. 

17:33

Σάκης_Nurnberg : Καλησπέρα..Πιστεύω αν ο Παναθηναικός έχει ποσοστό επιτυχίας στα τρίποντα γύρω στα 35-37% θα είναι νικητής, λόγω του ότι υπερυσχύει στην ρακέτα με τους ψηλούς.

17:34

manos13 : σε περιπτωση νικης του παναθηναικου με 4 ποντους τι θα γινει ακριβως?

17:34

Θα μετρήσει στο τέλος της χρονιάς η διαφορά πόντων σε όλο το πρωτάθλημα. Η διαφορά επίθεσης-άμυνας. Η μεγαλύτερη δίνει πρώτη θέση. 

17:35

Apostolos7 : Τασο,σε τι πιστευεις υπερτερει ο Παναθηναικος του Ολυμπιακου και το αντιστροφο;;

17:36

Ολυμπιακός: Ομοιογένεια, περιφέρεια, ταχύτητα. Παναθηναϊκός: άμυνα στην ρακέτα, σουτ.

17:36

anastasis : Tάσο εσύ έχεις καταλάβει το επιθετικό πλάνο του ΠΑΟ μετά και τις τελευταίες προσθήκες;Και γιατί δεν αξιοποιεί τα φυσικά της προσόντα η ομάδα;

17:37

Το πλάνο, με όσα μπορώ να γνωρίζω, είναι ότι θέλει ποστάρισμα από τους κοντούς και μετά να κινείται η μπάλα. Μην ξεχνάμε ότι είναι πολύ καινούργια ομάδα. Μην το ξεχνάμε ποτέ. 

17:37

ilias : Τάσο καλημέρα και καλημέρα και στους υπόλοιπους της κουβέντας. Ένα μικρό σχόλιο για την πτώση της απόδοσης του Παπανικολάου? Θα ‘ναι βαρόμετρο ο Κωστας;

17:38

17:38

Pepe : Ο παργκο ειναι παικταρας-θα επισκιασει Σπανουλη κ θα δημοουργηθει προβλημα πιστευεις;;ειναι κορυφη 2) γιατι δε παρακαλανε γονατιστοι τον Ντορσευ να γυρισει;;;

17:38

giorgos : Τασο νομιζω πως αν ενας εκ των Παπανικολαου,Περπερογλου εχει καλη αποδοση δυσκολα θα χασει ο ΟΣΦΠ.Τι λες?

17:39

Έχεις απόλυτο δίκιο. Αν δώσουν πόντους και άμυνα, το προβάδισμα πάει στον Ολυμπιακό. 

17:39

Αναστάσης : Τάσο, θα ήλελα τη γνώμη σου για τον Πάουελ, που δείχνει γενικά μια απίστευτη χαλαρότητα στις κινήσεις του. Μπορεί να βοηθήσει πιστεύεις τον ολυμπιακο γενικά?

17:41

Σωστό σκεπτικό επιλογής, αλλά λάθος παίκτης Αναστάση μου. Δεν το παίζω προπονητής, αλλά τον Πάουελ τον γνωρίζαμε τόσα χρόνια στο ΝΒΑ. Ναι μεν έχει επιθετικό οπλοστάσιο, αλλά και προβλήματα σε άμυνα και γόνατα. Επίσης είναι βαρύ τεσσάρι όχι σέντερ. 

17:41

TASOS : Απο Παναθηναικο ποιους παιχτες θα κραταγες για την επόμενη πενταετία?Τους βάζω με σειρά προτεραιότητας και αξιας 1.Λασμε 2.Ματσιουλις 3.Μπραμος 4….Άλλος

17:43

Τάσο μου, πρέπει να μείνουν και οι τρεις συν Ούκιτς, Γιαννόπουλο, Σόφο, Ξανθόπουλο. Να δημιουργηθεί μία βάση για την συνέχεια. 

17:43

Dhmhtrhs : Εχοντας παικτες σαν τον οθκιψ, μπανκς γκιστ και αλλους ο παο δεν θα επρεπε να επιδικωκει να ανοιηει το ρυθμο αντι να παιζει αργα, κανεις δεν κερδισε με μισο 0

17:43

milan tomic : θελω αποψη για σερμαντινι….και νομιζω οτι παπ δεν μπορει να μαρκαρει τον μητσαρα..βλεπω κατζιβελη..ποια η αποψη σου;;;

17:44

gabbit : πιστευεισ οτι ο διαμαντιδησ ειναι απλα λιγο ντεφορμε η’οτι δεν τον βοηθαει το πλανο του πεδουλακη?

17:44

TASOS : Μια επιβεβαιωση δηλαδη σε περιπτωση ισοβαθμιας των ομαδων δε μετραει η μεταξύ τους διαφορα η εγω δε καταλαβα καλα?

17:45

Στο τέλος της χρονιάς μετρά η διαφορά πόντων σε όλους τους αγώνες. Π.Χ. Εγώ 1000-800, εσύ 1200-900, εσύ βγαίνεις πρώτος σε ισοβαθμία. 

17:47

Ο Διαμαντίδης δείχνει μία πτώση από πέρυσι. Φέτος δικαιολογείται διότι έχουν αλλάξει όλοι οι συμπαίκτες τους και το στυλ μπάσκετ. Θα πρέπει να προσαρμοστεί, διότι μιλάμε για ένα τεράστιο κεφάλαιο για την ομάδα του και σχετικά νέος. Ο Νας στα 33 πήγαινε στους προσκόπους.

17:48

Kostas : Αν είχα την επιλογή να διαλέξω ανάμεσα στα δύο παχνίδια θα διάλεγα τον τελικό κυπελλου γιατί κρίνεται ένας τίτλος.Διαφωνείτε;

17:48

Τα πλέι οφ της Ευρωλίγκας, Κώστα….

17:49

mike : o olympiakos eprepe na tsimpisei ton jabber twra p efige ap ti zalgiris…

17:50

 Μιχάλη, πολύ καλή επιλογή αλλά δεν μπορεί να παίξει Ευρωλίγκα. Δεν ξέρω αν μπορεί να παίξει στα πλέι οφ μετά. 

17:50

arhs : an eprepe na to paikseis sto stoixima,ti tha to epezes.nikhth thelo na mou peis

17:51

Μπάλτιμορ Ρέιβενς. Κέρδισα χθες και δεν παίζω για καμία εβδομάδα μην χάσουμε τα έσοδα. Αν με σημάδευες με πιστόλι, θα έπαιζα Ολυμπιακό με περιορισμένη διαφορά έως οκτώ πόντους. 

17:52

Ρούλης_Ο_Τυχερούλης : Tάσο, είναι η 3η φορά σήμερα που εξηγείς τι γίνεται σε περίπτωση +4 του ΠΑΟ. Σπίκερ ποιος θα ‘ναι ; Ο Family Guy ; Σόρρυ, ο Βαγ. Ιωάννου ; Γνωρίζεις ;

17:53

Το ζήτησαν και άλλοι φίλοι. Νομίζω πως αν γίνει μετάδοση, ενώ αν δόθηκε άδεια για δημοσιογραφική κάλυψη, θα είναι ο φίλος μου ο Βαγγέλης Ιωάννου από την Παλιοβαρβάσαινα Ηλείας. Κοντογείτονες. Ηλεία με Κεφαλλονιά. 

17:54

Γιώργος GΜΜΜ : Ο Πεδουλάκης πρέπει να δοκιμάζει & γρήγορο παιχνίδι χωρίς τον Διαμαντίδη με Ούκιτς-Μπανκς-Μπράμο-Ματσιούλις-Λάσμε. Πριν εννοούσα ότι μπορεί να χάσει στο Ρέθυμνο

17:55

Το σκέφτεται αλλά δεν είναι έτοιμος να το…στηρίξει. Έχει την σέρβικη λογική του ελέγχου. 

17:55

Θανάσης : Ο Πάο χρειάζεται περιφερειακό σουτ και έλεγχο του ρυθμού σήμερα. Εκτός αν το Μέμφις αποφασίσει να κάνουμε καμιά ανταλλαγή Γκασόλ με Σκορδίλη τώρα που γυρίζει.

17:55

Καλύτερα τον Ράντολφ. Έχει και σταθερότερο σουτάκι από τον Μαρκ Γκασόλ. 

17:56

Γιαννης : Εκτιμηση: παιχνιδι κονσερβα, καθως ουτε οι προπονητες θα ορισουν το ματς, ουτε και οι ομαδες ρολαρουν. θα κριθει απο προσωπικες ενεργειες. 1ος σκορερ Σπανουλης

17:57

MICKEY : ΤΑΣΟ ΠΩΣ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΠΕΡΑ ΟΤΑΝ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ 500 ΑΤΟΜΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΧΑΧΑ

17:59

Δεν τα βγάζω πέρα. Γι αυτό και ζητάω συγνώμη που δεν ανεβάζω όλες τις ερωτήσεις. Κάποια πράγματα τα λησμονώ όμως. Σας ευχαριστώ που δεν πολυγκρινιάζετε. Θα ανεβάσω και τις τελευταίες ερωτήσεις για να κλείσουμε. Τα λέμε στον αγώνα σε μία ώρα και βεβαίως στις 22.15 πάλι με ζωντανή συζήτηση για ότι έχουμε δει. Πάλι σας ευχαριστώ.

17:59

giorgos : nomizw oti o pana8hnaikos 8a to xasei sta teleutaia lepta to mats.. den exei deiarkeia kai den 8a ante3ei na krathsei to mats diko t..

18:00

Ρούλης_Ο_Τυχερούλης : Ο Τάσος δουλεύει multitasking, δεν έχει ανάγκη!

18:00

milan tomic : θελω πολυ να δω καλο σλουκα σημερα..ευννοημενος απο τον τραυματισμο του μαντζαρη..παιχτης που αν παρει τα πανω του μπορει να κανει παππαδες

22:10

Σε πέντε λεπτά ξεκινάμε την συζήτηση για τον αγώνα του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό. Νομίζω ότι το παιχνίδι πήγε όπως το είχαμε αναλύσει νωρίτερα. Εξαίρεση ότι δεν είδαμε πολλά ποσταρίσματα από τους κοντούς του Παναθηναϊκού. Ο Ολυμπιακός κάλυψε τον κακό Σπανούλη με ομαδικό παιχνίδι, ο Παναθηναϊκός έχασε όπως…πέρυσι. Δύο παίκτες τραβάνε το κουπί και καμία βοήθεια από τους αναπληρωματικούς. 

22:15

Ελπίζω ότι δεν θα χρειαστεί να μιλήσουμε για την διαιτησία. Δεν επηρέασε τον αγώνα αν κι έκανε κάποια λάθη. Το σημαντικότερο ήταν ότι χάλασε λίγο τον ρυθμό του παιχνιδιού στην δεύτερη περίοδο με πολλά σφυρίγματα. Προσπάθησαν όμως να είναι δίκαιοι και νομίζω τα κατάφεραν. 

22:16

thomas : που νομιζεισ οτι οφιλετε η κακη πορεια του αλυμπιακου στην ευροπη ενψ στην ελλδα παροθσιαζει αλλο προσωπο

22:22

Giorgos -7- : Καλησπέρα Πιστεύω πως η νίκη του Ολυμπιακού ήταν 100% δίκαιη. Εσείς τι έχετε να πείτε για τα παράπονα του Παναθηναικού για την διαιτησία;

22:24

Καταρχάς Θωμά δεν νομίζω ότι ο Ολυμπιακός έχει διαφορά απόδοσης. Στην έδρα του πάντα είναι εξαιρετικός αλλά έχει ένα συγκεκριμένο πρόβλημα: δεν κρατά διαφορές. Αυτό συμβαίνει διότι δεν υπάρχει μία λύση κοντά στην ρακέτα να πετύχει 8-10 ξεκούραστους πόντους. Καλό νέο για τους πρωταθλητές η εμφάνιση του Παπανικολάου και του Περπέρογλου.

22:25

Δίκαιη νίκη, έκανε λάθη η διαιτησία(οι βολές του Παναθηναϊκού στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου που θεωρήθηκαν εκπρόθεσμες, ένα δυνατό φάουλ του Παπ στον Λάσμε, το φάουλ του Λάσμε στον Χάινς) αλλά δεν έκριναν τον αγώνα σε καμία περίπτωση. 

22:26

Δημητρης : Δεν θα επρεπε ο Παο να προσπαθησει να παιξει πιο γρηγορα και να εγκαταλειψει το τοσο αργο παιχνιδι,με την επιθεση στους 65 ποντους δεν μπορεις να πας πουθενα

22:27

Δημήτρη μου είναι ακριβώς η ίδια συζήτηση που κάναμε πέρυσι όταν άρχισε να φαίνεται η διαφορά ταχύτητας. Ο Παναθηναϊκός οφείλει να προσπαθήσει να γίνει πιο γρήγορος. Μην ξεχνάμε όμως ότι ακόμα δεν μπορεί να είναι ομοιογενής, ένα δεμένο σύνολο. 

22:28

Αντώνης : Τάσο Καλησπέρα Θέλω την άποψη σου για την τροφοδοσία στον Καπόνο καθώς σε ελάχιστα παιχνίδια βγαίνει ελεύθερος και επίσης δεν υπάρχει πλέον η έξτρα πάσα.Συμφ?

22:29

Αντώνη μου πιστεύω ότι κάτι γίνεται λάθος με τον Αμερικανό. Τον είδαμε ότι δεν είναι μόνο για σουτ, ίσως να έπρεπε να έχει μεγαλύτερη συμμετοχή στο παιχνίδι. Γενικά. Πήρε χρόνο αλλά περίμενε να σουτάρει μόνο. 

22:29

Nikos : Γιατί ο ΠΑΟ δεν επιλέγει να τρέξει και να παίξει το ¨transition” που λέτε κι εσείς; Αν δεν παίξει γρήγορο μπάσκετ τώρα με αυτούς τους παίκτες, πότε θα το κάνει;

22:31

Η εξήγηση είναι μάλλον απλή: όταν έχεις 10-15 ημέρες που όλοι οι παίκτες σου είναι μαζί, προτιμάς να πας σε πιο ασφαλείς ρυθμούς, μέχρι να γίνουν ομάδα. Επίσης είναι και η φιλοσοφία προπονητή. Όπως και ο Ζοτς, ο Πεδουλάκης, που είναι της ίδιας λογικής, δεν θέλει ακόμα να τρέξει. 

22:31

theo : Pisteyeis telika oti xreiazetai metagrafi o olub. ?

22:32

Κώστας : Πιστεύεις πως φέτος μπορούν να “σπάσουν” οι έδρες ευκολότερα από πέρσυ στα play-offs?

22:33

nikos : Πως το βλέπετε το μάτς της Κυριακής?Εχει ψυχολογία πλέον ο Ολυμπιακός?

22:33

mpampis re8ymno : an kai vazelos dikaih h nikh.den peirazei. prwta8lhma sto sef

22:35

Ο Ολυμπιακός βρίσκεται πιο μπροστά από την αρχή της χρονιάς και το ξέραμε όλοι. Ο Παναθηναϊκός δεν έχει κάποιο κόμπλεξ, αλλά παίκτες άπειρους από τέτοιες καταστάσεις. Το κύπελλο είναι διαφορετική ιστορία και τα πλέι οφ ακόμα πιο διαφορετική. Αυτή την στιγμή όμως υπάρχει σαφές φαβορί. 

22:36

moras : Τάσο πως είδες τη σημερινή εμφάνιση του Πάουελ?Και το ματς του κυπέλου νομίζεισ θα κινηθεί στους ίδιους ρυθμούς?

22:37

Ο Πάουλ έκανε την καλύτερή του εμφάνιση με τον Ολυμπιακό. Το πρόβλημά του είναι η διάρκεια. Αν κινηθεί το ματς σε αυτούς τους ρυμούς, δύσκολα να χάσει ο Ολυμπιακός αν και σήμερα, ο Μπανκς για παράδειγμα, με έξι-οκτώ πόντους, θα έδινε άλλο αέρα στην ομάδα του. 

22:37

ΣΤΕΛΙΟΣ : ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΜΕ ΜΠΑΡΤΖΩΚΑ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΊΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΣΟΥΤ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ-ΤΡΙΑ ΤΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΣΤΟΧΑ ΟΜΩΣ.ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΑΙ?

22:38

Πολύ σωστά, αυτή είναι η διαφοροποίηση σε σχέση με πέρυσι. Λείπει όμως ο καλός σουτέρ. 

22:39

Χρήστος : Κ.Μαγουλά,δε θεωρείτε πως κάποια στιγμή θα έπρεπε οι δημοσιογράφοι να βγαίνουν και να δηλώνουν την οπαδική τους ταυτότητα;Για να ξέρει τι διαβάζει ο αλλος.

22:40

Κ. Χρήστο, στην δουλειά σας, δηλώνετε πριν ξεκινήσετε, τί κόμμα είστε και τί ομάδα; Σας επηρεάζει σε κάτι; Όχι. Όταν πατάμε τα πλήκτρα οι επαγγελματίες δημοσιογραφοι ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΟΜΑΔΑ. Συγνώμη για τα κεφαλαία. Δεν έχουμε δικαίωμα να μας επηρεάζει οτιδήποτε προσωπικό. 

22:41

bermiz : Ρε Τασο μια ψιλοασχετη ερωτηση αν μου επιτρεπεις,ποιο ειναι το κασε του Παππα του Πανιωνιου;

22:41

Πολύ χαμηλό κοντά στα 50.000. 

22:42

Kostas : Νέος προπονητής στον Παναθηναικό , νέος κορμός παιχτών, με συνεχόμενες αλλαγές, απο την αρχή της χρονιάς.Aδίκως γίνεται σκληρή κριτική στον Πεδουλάκη;

22:42

Ευάγγελος : Καλησπέρα. Έχουμε νέο για guard στον Ολυμπιακό; Θα πάρει τελικά παίχτη σε αυτή την θέση ή όχι; Ευχαριστώ.

22:42

Nikos : Επίσης με τον τρόπου που επιτίθεται ο ΠΑΟ, έχει προφανές πρόβλημα. Δεν μπορεί να φτάσει πάνω από 60 πόντους με σοβαρό αντίπαλο.

22:43

MIKE G : ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΘΥΝΗ Ο ΠΕΔΟΥΛΑΚΗΣ….. ΚΑΜΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ….. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΠΟΨΗ ???????

22:44

Για μένα Mike έχει ευθύνη μόνο στο κομμάτι του πιο συγκρατημένου παιχνιδιού. Σήμερα ομως, έβγαλε τόσα ελεύθερα σουτ για τον Μπανκς και τον Μπράμο. 

22:44

Χρήστος. : Εσείς που σχετίζεστε άμεσα και ΔΕΝ είστε αντικειμενικοί,πρέπει να λέτε.Γιατί ΔΕΝ είστε.

22:44

Απόψεις, απόψεις. Ουδείς άσφαλτος που έλεγε και μία ψυχή. 

22:45

Κώστας : Τάσο καλησπέρα! Υπάρχει λογική απάντηση γιατί οι διαιτητές δεν είδαν το ριπλέι στο τέλος του α’ ημιχρόνου; Τι πάει να πει δεν προβλέπεται από τον κανονισμό;

22:46

Κώστα μου, δεν επιτρέπεται να δεις βίντεο στην Ελλάδα γιατί δεν υπάρχει τέτοια εγκατάσταση. Το…αίσχος, διότι περί αυτού πρόκειται, πέρυσι με τον Χριστοδούλου που είδε βίντεο για λόγο που δεν υφίσταται πουθενά στον πλανήτη, δεν ήταν νομότυπο. Όχι, δεν μπορούν να δουν βίντεο, αλλά εδώ η φάση είναι πολύ ξεκάθαρη. 

22:47

Λιάκος : Μάλλον άστοχες και άτοπες οι δηλώσεις του Δ.Π.Γιαννακόπουλου.

22:48

Προτιμώ την εικόνα με την θερμή χειραψία του με τους αδερφούς Αγγελόπουλους. Αυτή έλεγε πολύ περισσότερα κι έδινε-δίνει ελπίδα. Στο μπάσκετ δεν υπάρχει άδικο διότι όλοι έχουν δίκιο. 

22:49

Κωσταντής Νάξιος : Κάποιο σχόλιο για τις χαμένες βολές του Ολυμπιακού;

22:50

Κουρασμένος πνευματικά ο Σπανούλης. Εξήγηση; Πιέζεται πολύ πια διότι οι άμυνες επικεντρώνονται πάνω του αφού δεν φοβούνται κάποιον ψηλό του Ολυμπιακού. 

22:50

θωμας : πιστευεις οτι το αποτελεσμα κριθηκε απο το κοουτσαρισμα των προπονητων;ή δεν ηταν σε καλη βραδια οι παιχτες;δηλ κριθηκε απο λαθη προπονητη ή παικτων;

22:51

Κώστας : Ο Παναθηναϊκός τελικά έχει ή δεν έχει καλούς σουτέρ; Πολλά ελεύθερα σουτ τριών πόντων, σχεδόν όλα άστοχα. Βασιλειάδης αντί Ούκιτς πχ. δεν θα ήταν καλή κίνηση;

22:51

Νικος : Τασο σε διαβαζω αρκετο καιρο,δεχομαι και σεβομαι τις αποψεις σου αλλα το να επιμενεις να μην ριχνεις την ευθυνη στον πεδουλακη αυτο δεν το καταλαβαινω.

22:54

Νίκο μου καταρχάς είμαι ο πρώτος που γράφω για την ανάγκη αλλαγής ρυθμού αλλά…Αλλά πώς να επικρίνω έναν προπονητή ο οποίος κλήθηκε να μαζέψει 10 παίκτες με το ένα τρίτο του περυσινού προϋπολογισμού, δεν έχει τον ηγέτη του για μεγάλο διάστημα και βεβαίως, έκανε και ο ίδιος κακές επιλογές. Δεν μπορώ να τον κρίνω ακόμα, πριν δω την δουλειά του στο σύνολο. 

22:54

theo : Είναι προς τιμή του Πεδουλάκη που ανέλαβε τον ΠΑΟ. Κανένας δεν θα πήγαινε μετά τον Ζοτς. Λυπάμαι μόνο γιατί υπάρχουν τόσοι καλοί έλληνες και δεν τους αγοράζουν

22:55

Tasos : ακουσα να λετε στο παιχνιδι με τον παοκ για το…..αντιαυλητικο…το φαουλ του παπ στο λασμε ηταν τετοιο η οχι???

22:55

Ήταν το έγραψα πριν από λίγο. 

22:56

στελιος : γιατι δε παιρνει ο ολυμπιακος ενα καλο ψηλο που να παιζει με πλατη και να τελειωνει φασεις? θεωρει οτι δε του ταιριαζει στο τροπο που παιζει η δε βρισκει?

22:56

ΚΩΣΤΑΣ : ΤΑΣΟ,ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΤΟΝ ΟΣΦΠ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ; ΤΙ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΔΡΑΣ ΠΗΡΕ Ο ΟΣΦΠ ΑΠΟ ΤΑ ΣΦΥΡΙΓΜΑΤΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ;

22:57

Υπάρχει διαφορά στα σφυρίγματα που πάνε στην έδρα, από αυτά που κρίνουν τον αγώνα. Δεν είχαμε το δεύτερο. 

22:57

ΓΙΟΡΓΟΣ : τασο ενα σχολιο για τον Μπαρζωκα?

22:58

Το ίδιο και για τον Πεδουλάκη: να τους κρίνουμε αυστηρά, αλλά να τους αφήσουμε να δουλέψουν. Ας τους δώσουμε αυτή την ευκαιρία. Πραγματικά πολύ καλοί προπονητές.

22:58

Πέτρος : Γιατί δεν βλέπουμε ποτέ πεντάδα με Μήτσο, Καπόνο και Σόφο; Ίσως και Μπράμος στο 2. Για να μην είναι όλοι οι δημιουργοί στην ίδια πεντάδα;

22:59

Διότι θεωρητικά, εμφανίζει τρία αμυντικά προβλήματα, πλην Μπράμου. 

22:59

Χρήστος. : όχι,δεν έκριναν τον αγώνα,αλλα έκριναν το momentum…επίσης,αν είδατε μόνο 3 λάθη,μπορείτε να δηλώσετε και επίσημα ότι λατρεύετε τον Ερυθρό Αστέρα.

23:01

Ποιο μομέντουμ; Στο ημίχρονο; Οι πέντε πόντοι, θα γίνονταν τέσσερις ή τρεις; και θα άλλαζε τί ακριβώς; Θα έμπαινε να βάλει τρίποντο ο Παναθηναϊκός στο 20.03 για να ισοφαρίσει νωρίς; Μπάσκετ είναι. 

23:01

Χιος : Παναθηναικός είμαι αλλά σταματήστε με την διαιτησία. Σε αυτό το ματς δεν άφησαν τη σκληρή άμυνα, σε άλλα θα την αφήσουν. Ας ήμασταν έξυπνοι…

23:02

swkratis trikala : kurie magoula asxoleiste tosa xronia me to mpasket k akoma den katalavenetai poso metra i psixoligia eidika sto telos tis pzriodou.elpizw na kalavame)

23:02

θοδωρης : καλησπερα Τασο.με εναμιση για να λειξει το παιχνιδι και την διαφορα αν θυμαμαι στους εννια ειναι λογικο να κανεισ επιθεσεις 24″?αυτο ειναι επιλογη προπονητη?

23:03

Κωστας : Αν και σημερα ο ολυμπιακος επαιξε ομαδικα,ωστοσο στην ευρωπη ειναι μονοδιαστατος…Σπανουλης και ξερο ψωμι…!Μηπως κατι πρεπει να αλλαξει ο κ Μπαρτζωκας?

23:03

Γι αυτό το λόγο αποκτήθηκε παίκτης τύπου Πάουελ αλλά ακόμα δεν έχει βοηθήσει. 

23:04

Χρήστος. : Δε μιλησα για το εμπροθεσμο.Μίλησα για βουτια Παπανικολαου για παραδειγμα…το ξεχασατε;με το τριποντο αμεσως .Ενα δειγμα…

23:04

Παντελης : Για ποιο λογο οι προπονητες και των δυο ( και κυριως του ΠΑΟ ) προστατευονται τοσο πολυ απο τα media, απο την στιγμη που δεν το αξιζουν;

23:06

Παντελή μου συμφωνώ. Να απολυθούν άμεσα και στις θέσεις τους Ζοτς και Ντούντα. Ξέχασα κάτι; Ναι, ο πρώτος δεν ήθελε να προπονήσει ομάδα με μικρό μπάτζετ και ο άλλος σταμάτησε την προπονητική σε συλλογικό επίπεδο. Να τους κρίνουμε αλλά ….Do u know Πιανιτζιάνι;

23:07

Tasos : ενα σχολιο για το καπονο….δεν εχει αμυνα καθολου….???τον ποσταραν ολοι..ριμπαουντ μηδεν!!ο παο στο τελικο μπορει να ειναι τοσο αστοχος στα ελευθερα σουτ??

23:07

Δεν έχει ρυθμό και φαίνεται. 

23:08

teo-7 : gt den dokimazei ton mauroeidh sthn raketa??

23:08

θοδωρης : καλησπερα Τασο.με εναμιση για να λειξει το παιχνιδι και την διαφορα αν θυμαμαι στους εννια ειναι λογικο να κανεισ επιθεσεις 24″?αυτο ειναι επιλογη προπονητη?

23:09

Ναι και θεωρώ ότι έκανε λάθος. 

23:09

Πέτρος : Γιατί θεωρείτε τόσο κακό τον Διαμαντίδη στην άμυνα; Μπορεί να είναι αργός αλλά στην ομαδική άμυνα και στα close out είναι ακόμα αξεπέραστος

23:10

Ήταν είναι και θα είναι ο μεγαλύτερος και πιο έξυπνος παίκτης που έχω δει στην ομαδική άμυνα. Πλέον όμως οι αντίπαλοι τον πηγαίνουν στο ένας εναντίον ενός. Γι αυτό και ο Σάτο χρυσοπληρωνόταν δύο χρόνια. 

23:11

Yiannis : θα δούμε το ίδιο σκηνικό στον τελικό άραγε; Θα αλλάξει ο ΠΑΟ στρατηγική; Θα παίξει ο Ολυμπιακός 100%; Τι προγνωστικά δίνετε;

23:11

TrelosAreianos : an kai filos ths megalhs omadas pou legete Arhs exw na pw pws to kupello paei pros to prasino…tipota to idiaitero o thrylos o pao den exei kanei ksespasma akm

23:12

Χρήστος. : Καληνύχτα σας κ. Τσουκα…συγγνώμη,Μαγουλά…(η κοινή κατάληξη με μπέρδεψε)

23:13

Εννοείται, δηλαδή ότι εγώ λέγομαι Μαγαλάς ή ο άλλος Τσουκουλάς; Καλό σας βράδυ.

23:13

ΚΩΣΤΑΣ : Ο ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΡΥΘΜΟ. ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΣΦΥΡΙΓΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ΒΟΛΕΣ.Ο ΣΟΦΟ ΠΟΣΑ ΣΦΥΡΙΓΜΑΤΑ ΠΗΡΕ; Ο ΛΑΣΜΕ; ΚΡΙΤΗΡΙΑ………..

23:14

Ο Σχορτσιανίτης πήρε έξι φάουλ σε 15 λεπτά συμμετοχής και ο Σπανούλης επτά σε 33.  Πέντε ο Διαμαντίδης σε 34. 

23:15

αποστολος : την κυριακη με τη βοηθεια του κοσμου αλλα και καλυτερους τους μπραμο καπονο,ο παο δεν εχει ακομα πιο πολλες ελπιδες να φυγει με το πολυποθητο ροζ φυλλο??

23:15

Μπορεί αλλά δεν είναι φαβορί. 

23:16

nik lar : kalispera!!o panathinaikos edeikse oti exei kleisei i psalida tou protou gyrou k oti mporei.dyskola na yparksoun tetoia statistika sta triponta k ton dyo ksana

23:16

Christos Belgio : Kalispera Taso. I niki tou Olympiakou itan apolitws dikai. Pisteveis pws MVP tou match itan o papanikolaou i o perperoglou? Perimena perisotera apo sermantini

23:17

Χρήστο μου, κακώς περίμενες περισσότερα. Είναι ένας χρήσιμος συμπληρωματικός παίκτης και τίποτε περισσότερο. 

23:17

ΓΙΩΡΓΟΣ : ΤΑΣΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΑΥΤΗ Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΕΚΡΙΝΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ?

23:18

Όχι, μέχρι τα τέλη Μαϊου έχουμε δρόμο.

23:18

αχιλλεας : Τασο θεωρεις τους Μπαρτζωκα-Πεδουλακη κορυφαιους Ελληνες προπονητες?

23:18

Θεωρώ ότι είναι στους κορυφαίους. Ναι. 

23:19

θοδωρης : τασο γιατι δεν εχει δεσει ο μαυροειδης με την ομαδα;

23:19

Χαρης : Τασο , θεωρεις πως ο ολυμπιακος μπορει να παει στα πλει οφ της ευρωπης , και αν ναι σε τι θεση; Προσωπικη μου αποψη οτι μπορει και δευτερος.τι λες;

23:20

Γιαννης2 : πάντως του Παναθηναικού δεν του πήγε τίποτα…ούτε ο Καπόνο, ούτε ο Μπράμος, πολλά λάθη από Σόφο, χάλια ο Μασιούλις, λάθη απο Ξανθόπουλο. και πολύ άντεξε!

23:21

Ο Ολυμπιακός Χάρη πρέπει πρώτα να διασφαλίσει την πρόκριση.  

Γιάννη μου, σκέψου ότι πέρυσι αντί του Ξανθόπουλου έμπαινε ο Σάρας. Γι αυτό λέω ότι ας είμαστε λίγο πιο επιεικείς. 

23:22

Κώστας : ο καπόνο είναι τόσο ατσούμπαλος κι όλες οι επαφές σφυρίζονται φάουλ;

23:22

Δημητρης : Ειπατε πολυ σωστα,οτι οι αμυνες προσαρμοζονται πανω στον Σπανουλη,τί καλυτερο λοιπον να επερνε ο ΟΣΦΠ τον Παργκο!Παιρνεις Παργκο και βαζεις ζορια στον αντιπαλο!

23:23

Σπανούλης με Τζέρεμι Πάργκο; Τρεις μπάλες θες. Ο Τζανέρο, που δεν τον χρησιμοποιούσε ο Γιαννάκης, θα κολλούσε περισσότερο. 

23:24

Μπαμπης : τασο πιστευεις οτι το σημερινο παιχνιδι το εχασε ο πεδουλακης η η κακη βραδια πολλων παικτων ?πιστευεις οτι αν ηταν ο ζελικο θα ηταν ευκολο διπλο?

23:25

Το έχασε το γεγονός ότι ακόμα ο Παναθηναϊκός δεν έχει σύνολο επί του παρόντος. Θέλει χρόνο ακόμα. Αν ήταν ο Ζέλικο; Αυτή είναι η έβδομη συνεχόμενη εντός έδρας νίκη του Ολυμπιακού. Μόλις το πρώτο παιχνίδι του Πεδουλάκη. Εννοείται ότι δεν συγκρίνουμε ούτε μεγέθη προπονητών ούτε και …προϋπολογισμών. 

23:26

Τζεφρεϋ : το ξαναγραφω λοιπον.τα τριαρια του παο σουταραν 9 σουτ ολοι μαζι στο ματς.αυτο δε λεει τιποτα? ο μπανκς ειναι ξενο σωμα στην ομαδα.

23:27

Ο Μπανκς προσπαθεί να γίνει κάτι που δεν είναι: καθαρόαιμο πλέι μέικερ. 

23:27

Γιάννης : Πώς κρίνεται πλέον η επιλογή Ξανθόπουλου-Γιαννόπουλου τη στιγμή που το καλοκαίρι ήταν ελεύθεροι Παππάς και Γιάνκοβιτς;

23:28

Κωστας Κομοτηνη : Ποσες πιθανοτητες δινεις για προκριση στο FINAL FOUR για τις δυο ομαδες.Προσωπικα πιστευω οτι αν ο ολυμπιακος περασει στους 8 θα ναι σιγουρα και στο Λονδινο.

23:29

Ο Ξανθόπουλος είναι πλέι μέικερ της εθνικής, ο δε Γιάνκοβιτς δεν ήταν ελεύθερος. Ο Παππάς είναι μεγάλη μου αγάπη, φοβάμαι όμως ότι εξελίσσεται στον νέο Διαμαντόπουλο: δεν τον συμπαθούν οι προπονητές. 

23:29

Μάριος : Τάσο, ένα σχόλιο για τους ψηλούς του Ολυμπιακού…

23:30

Μίνως : Τάσο καλησπέρα,θεωρείς τις”μουρμούρες” των πράσινων για την διαιτησία δικαιολογημένεs?

23:31

Οι ψηλοί του Ολυμπιακού είναι είτε…κοντοί, είτε αδύναμοι. Όχι, δεν είναι δικαιολογημένα τα παράπονα του Παναθηναϊκού. 

23:31

αχιλλεας : Τασο δε θα πρεπε ισως να βγουν περισσοτερα ελευθερα τριποντα στον Καπονο???

23:31

αποστολος : ο παναθηναικος εχει δειξεισ την ευρωλιγκα οτι μπορει χωρις τον διαμαντιδη.αν ομως ο σπανουλης βρεθει σε κακη βραδια ποιος θα επομιστει το βαρυ φορτιο?

23:32

Tasos : ο ζοτσ δεν εφυγε μονο λογω μπατζετ!ουτε ο ντουντα…γιατι κουραστηκε!ειδικα ο 2ος φοβηθηκε την προκληση να πετυχει για 1η φορα στην καριερα του…δειαρκεια!

23:32

dimitris : Τάσο, ένα σχόλιο για antic και hines…

23:34

Πολύτιμος ο Χάινς, δουλευταράς, αλλά συμπληρωματικός παίκτης. Ο Άντιτς είναι πολύ κακός στους τελευταίους αγώνες του. Υπερβολικά κουρασμένος πνευματικά. 

23:34

ΚΩΣΤΑΣ : ΒΡΕ ΤΑΣΟ, ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΣΤΕΡΙΣΚΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ, ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ; ΕΤΣΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΕΙ Ο… ΚΑΝΟΝΑΣ!

23:35

Αντώνης : Τάσο συμφωνείς οτι οι έλληνες προπονητές είναι καλοί,αλλα οχι για τοπ επίπεδου όμάδα(κατάκτηση πρωταθληματος,διεκδίκηση ευρωλίγκας)?Δεν μπορουν απλά..

23:35

Αντώνης : Τάσο συμφωνείς οτι οι έλληνες προπονητές είναι καλοί,αλλα οχι για τοπ επίπεδου όμάδα(κατάκτηση πρωταθληματος,διεκδίκηση ευρωλίγκας)?Δεν μπορουν απλά..

23:36

Αντώνη μου, λίγο χιούμορ: Κάνεις λάθος διότι Έλληνας προπονητής θα πάρει το κύπελλο και το πρωτάθλημα φέτος. Καλό….

23:37

κωνσταντινος : : τασο συμφωνεις οτι ο παο εχασε καθαρα απο τα χαμενα ριμπαουντ και τα συνεχομενα αστοχα 3ποντα? μηδεν βοηθεια απο μπραμος ματσιουλης καπονο και ειδικα μπανκς

23:38

Σωστότατος.

23:38

μυρωνας : Τασο κατι ψιλοασχετο… Θεωρεις τον Wilkins τον καλυτερο παιχτη που εχει ερθει ποτε στην Ευρωπη? Και ακομα ποια ομαδα του ΠΑΟ θεωρεις οτι ηταν η καλυτερη?

23:40

Ο Ντομινίκ είναι θεός και από τους τρεις καλύτερους που έπαιξαν ποτέ στην Ευρώπη. Ήρθαν αυτοί οι Άιβερσον, Ντερόν και παλαιότερα ο Μάκαντου, αλλά είμαστε με human highlight film. Ήρωας με Μάλκοβιτς στον πάγκο. 

23:40

Τζεφρεϋ : συγνωμη ρε παιδια!ο γκιστ γιατι δεν ποσταρει?

23:40

Παίζει καλύτερα με πρόσωπο στο καλάθι.

23:41

Petran : Το πρόβλημα είναι ότι ο Διαμαντίδης θέλει βοήθεια στα guard.Βλέπε Νίκολας,Σάρας,Σπανούλης.Χωρίς τέτοιους είναι προβλέψιμος και δισκίνητος ο ΠΑΟ. Συμφωνείς?

23:41

Dimitris : Το παχνιδι τοπήραν δύο μεγάλα σουτ Λω + Π’νικολάου στην λήξη στο Β! 10-λεπτο + ο Πεπρπερογλο. Τι θέλει να αποδείξει αυτός;

23:42

Nikos : Τάσο, με βάση την τωρινη κατασταση των ομαδων μας, πιστευεις οτι τα ευρωπαικα μεγαλεια θα γινουν πιο αραιο φαινομενο?

23:44

Νομίζω ότι μόλις ο Διαμαντίδης “μάθει” τους νέους του συμπαίκτες θα είναι πάλι ο εαυτός του. 

Ο Περπέ παίζει καλά, αλλά τί να αποδείξει; Δεν τον έδιωξε ο Παναθηναϊκός. 

Πιστεύω ότι θα είμαστε μία χαρά. Διεκδικούν πλέον και οι …άλλοι. Προσωπικά προτιμώ τον ανταγωνισμό και το απρόβλεπτο. 

23:44

Μάριος : Χάινς και Σερμαντίνι συμπληρωματικοί, οπόταν Τάσο ίσως υπάρχει πρόβλημα στους ψηλούς? Και πως μπορεί να ληθεί?

23:45

Mike : Αν οι 3 πιο πιθανές για F4 ομαδες με βάση τη μεχρι τωρα πορεια τους ειναι οι 2 Ισπανικές συν τους Ρωσους η 4η ποια θεωρείς οτι θα ειναι?

23:46

mpasketikos : Απαιτώ σεβασμό στον καλύτερο προπονητή, σε έναν υπέροχο άνθρωπο, που είχαμε την τύχη να δουλέψει στη χώρα μας, τον Ντούσαν Ϊβκοβιτς.

23:47

GIWRGOS BELGIO : Pisteuete oti o Printezhs kai Pap tha mporousan na antapekselthoun se omades tou NBA opws Nuggets, Warriors, Timberwolves? Gia printezh tha dialega kai Lakers..

23:47

αποστολος : ο παναθηναικος εχει δειξει στην ευρωλιγκα οτι μπορει χωρις τον διαμαντιδη.αν ομως ο σπανουλης βρεθει σε κακη βραδια ποιος θα επομιστει το βαρυ φορτιο?

23:48

κωνσταντινος : : τασο και κατι αλλο, ο γκιστ ειναι παιχτης που βαζει 3ποντα σε κρισημες στιγμες σημερα εκατσε πολυ παγκο νομιζω και ειδικα την ωρα που ο παναθηναικος εψαχνε 3πον

23:49

Λο και Σλούκας ταίριαξαν πολύ καλά σήμερα. Χωρίς τον Μάντζαρη ο Λο γίνεται βασικός και ούτως ή άλλως είναι καλύτερος παίκτης από τον μικρό αυτή την στιγμή. Απλά θα πρέπει να τον συνηθίσει και ο Σπανούλης. 

23:50

MIKE G : ΘΕΛΩ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ::::: 1) ΚΑΠΟΝΟ…ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΡΓΟΣ ?????? 2) ΟΥΚΙΤΣ ΣΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ???? 3) ΜΠΑΝΚΣ ….. ΜΠΑΝΝΥ ?????? ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΟΥΤ ΤΗΣ

23:51

Όχι τόσο αργός όσο…δείχει. Ο Ούκιτς είναι καλος στο ένας εναντίον ενός. Ο Μπανκς πολύ κακός σήμερα. 

23:51

Παιδιά όχι άλλες ερωτήσεις για να κλείσουμε σε λίγο. 

23:52

ΒΑΣΙΛΗΣ : ΤΑΣΟ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΑΝ Η ΑΠΟΘΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΤΖΑΡΗ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ?

23:52

Μπαμπης : ο γιαννοπουλος ειναι παιδι του πεδουλακη. καλος σουτερ και αξιολογος παικτης. γιατι δεν περνει ευκαιριες ενας παικτης που δε φοβατε το σουτ σε τετοια παιχνιδια?

23:53

Alex : Λες οι Bulls??

23:53

GIWRGOS BELGIO : Pisteuete oti o Printezhs kai Pap tha mporousan na antapekselthoun se omades tou NBA opws Nuggets, Warriors, Timberwolves? Gia printezh tha dialega kai Lakers.

23:55

Θέλουν τόνους δουλειάς σε ατομικό επίπεδο. Σίγουρα θα έπρεπε ο Πρίντεζης να δοκιμάσει. Ο Παπ θα δοκιμάσει λογικά. 

Οι Μπουλς δείχνουν τί σημαίνει καλός προπονητής στο ΝΒΑ, το ίδιο, δυστυχώς για εμάς, οι Σπερς. Σοβαρότητα και κάθε βράδυ στο 100%

23:55

xristos 7 : taso kalispera eimai olympiakos theoro oti erxontai diskola xronia gia ton pao einai h sira ton aggelopoulon simfonis?

23:56

Andy : Καλησπερα. Η γνωμη μου ειναι οτι ο ΠΑΟ με παιχτες οπως Ukic, Banks, Lasme, Gist, Bramos πρεπει να παιζει γρηγορα και να ζηταει τον αιφνιδιασμο.

23:57

Phoenix Suns 13 : Τάσο καλησπέρα, μία άσχετη ερώτηση…τι θα γίνει με τους Phoenix Suns 20 χρόνια παρακολουθώ τέτοια χάλια δεν έχω ξαναδεί…

23:58

Συναγωνιστή μου, συμφωνώ. Πεντάδα με τέσσερις λευκούς; Πού να πάμε; Θα προσπαθήσουν να πάρουν τον Γκέι το καλοκαίρι. 

23:59

Χρήστο μου, νομοτελειακά υπάρχει η άνοδος και η πτώση. Είμαι κατά των δυναστειών και των αυτοκρατοριών. Προτιμώ την…εναλλαγή. 

23:59

Tolis : Πλεον ο ολυμπιακος δειχνει πιο δεμενο συνολο! Την διαφορα πιστευω την κανει ο δυνατος ελληνικος κορμος!!! Τι λετε;

00:01

Είναι μία σπουδαία βάση, αλλά θα χρειαστούν και τους ξένους τους. Σας ευχαριστώ όλους, συγνώμη όσα μηνύματα δεν απάντησα. Θα τα πούμε την ημέρα του τελικού ίσως και νωρίτερα. Πάλι ευχαριστώ καλό βράδυ και να βλέπουμε καλό μπάσκετ. 

00:01

nikos : kalhspara taso.pisteueis oti 8a parei guard o olimpiakos??8a einai h mono pros8hkh an ginei h skeftontai akoma gia psilo??

00:02

DIMITRIS : TASO KALHSPERA. EIMAI OLYMPIAKOS KAI THEWRHSA YPERBOLIKA MEGALO XRONO SYMMETOXHS TOU XANTHOPOULOU. EILIKRINA LOGW APEIRIAS XAIROMOUN POU EPAIZA GIATI DEN

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ