Η παραγωγή του νέου Porsche Cayenne
Η παραγωγή της δεύτερης γενιάς του Cayenne, του σπορ SUV της Porsche, ξεκίνησε με επιτυχία στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Λειψία.
Η παραγωγή της δεύτερης γενιάς του Cayenne, του σπορ SUV της Porsche, ξεκίνησε με επιτυχία στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Λειψία. Μετά την παραγωγή ακριβώς 150.371 μονάδων της προηγούμενης σειράς σε λιγότερο από τέσσερα χρόνια, η παραγωγή του νέου μοντέλου Cayenne ξεκίνησε το Δεκέμβριο.
” Η έναρξη της παραγωγής του δεύτερου μοντέλου προχωράει με απολύτως ικανοποιητικό για εμάς τρόπο. H μετάβαση από τη μία γενιά στην άλλη έγινε πάρα πολύ ομαλά “, επιβεβαίωσε ο κ. Siegfried Bulow, διευθυντής εργοστασίου της Porsche Leipzig GmbH.
Η Γερμανική εταιρεία πούλησε 34.134 οχήματα Cayenne στο οικονομικό έτος 2005/2006 (έως 31 Ιουλίου). Παρά την αλλαγή μοντέλου, ο κ. Bulow είναι πεπεισμένος ότι οι πωλήσεις του φετινού οικονομικού έτους θα είναι αντίστοιχες με αυτές του προηγούμενου: ” Μετά την έντονη μείωση της παραγωγής λόγω κύκλου ζωής που σημειώθηκε τους τελευταίους μήνες, έχουμε μεγάλη εμπιστοσύνη στη νέα γενιά μοντέλων. Έως τα τέλη Φεβρουαρίου, η παραγωγή του Cayenne θα έχει αυξηθεί εκ νέου και θα έχει επανέλθει στις 180 μονάδες ημερησίως“.
Όπως και στην πρώτη γενιά, το αμάξωμα του νέου Cayenne θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Volkwagen στη Μπρατισλάβα, ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό κινητήρων θα παραδίδεται από το κεντρικό εργοστάσιο της Porsche στο Τσούφενχάουζεν της Στουτγάρδης. Η συναρμολόγηση και ο ποιοτικός έλεγχος πραγματοποιούνται στο εργοστάσιο της Λειψίας. Η φιλοσοφία κατασκευής που χρησιμοποιείται έως σήμερα έχει αποδειχθεί άκρως επιτυχημένη και χρειάστηκε απλά η βελτιστοποίηση ορισμένων τομέων.
Έτσι, για παράδειγμα, οι εργαζόμενοι στη γραμμή ελέγχου χρησιμοποιούν πλέον μια νέα τεχνολογία μέτρησης αξόνων, όπου μια συσκευή προβολής φωτός δημιουργεί τρισδιάστατες απεικονίσεις της επιφάνειας των τροχών. Με αυτήν την υψηλής ποιότητας διαδικασία μέτρησης τα αντίστοιχα αποτελέσματα παράγονται ακόμα πιο γρήγορα, γεγονός που στη συνέχεια συμβάλλει στην υλοποίηση μιας ακριβούς ρύθμισης του πλαισίου του Cayenne.
Τα μοντέλα Cayenne δεύτερης γενιάς ξεχωρίζουν χάρη στους νέους κινητήρες άμεσου ψεκασμού που εξασφαλίζουν υψηλότερες επιδόσεις σε συνδυασμό με χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Κατά την κίνηση σε δρόμο, η εξοικονόμηση καυσίμου μπορεί να φτάσει έως και το 15%. Στο μέλλον, η βασική έκδοση του Cayenne θα διαθέτει έναν εξακύλινδρο κινητήρα 290 ίππων.
Με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα V8 του οποίου ο κυβισμός έχει αυξηθεί στα 4,8 λίτρα, το Cayenne S αποδίδει 385 ίππους. Ο οκτακύλινδρος κινητήρας του Cayenne Turbo που διαθέτει δύο υπερσυμπιεστές καυσαερίων αποδίδει 500 ίππους. Το νέο Cayenne θα βρίσκεται στην Ελλάδα από τις αρχές Μαρτίου 2007.