ΜΠΑΣΚΕΤ

Ο διάλογος των αναγνωστών για το ντέρμπι με τον Τάσο Μαγουλά

Επί τρεις ώρες ο Τάσος Μαγουλάς συνομίλησε live με τους αναγνώστες του Contra.gr στον απόηχο του ντέρμπι μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού στο Top16 της Euroleague.

Ο διάλογος των αναγνωστών για το ντέρμπι με τον Τάσο Μαγουλά
INTIME SPORTS

Διαβάστε όλη την εξέλιξη του διαλόγου.

13:38

Το ντέρμπι τελείωσε κι εμείς ξεκινάμε να δούμε τί ακριβώς συνέβη. Ο Παναθηναϊκός κέρδισε δίκαια για τρίτη σερί φορά στο γήπεδό του, ο Ολυμπιακός πήγε καλύτερα μεν, έχασε με τον ίδιο τρόπο δε.

13:45

O Παναθηναϊκός έκανε πάλι ότι σε όλα τα παιχνίδια που προηγήθηκαν στηριζόμενος αποκλειστικά στην άμυνά του. Δικαιώθηκε έστω και στο σουτ. Κυρίως δικαιώθηκε διότι ο Ολυμπιακό δεν κατάφερε να κάνει ούτε μία καλή επίθεση στα τελευταία τρία λεπτά.

13:46

Ο Ολυμπιακός από την άλλη πλευρά έχοντας κι ένα σημαντικό κενό για να προετοιμαστεί, επέλεξε να αλλάξει το στυλ του, να πάει περισσότερο κοντά στο καλάθι, να διαχειριστεί το 5-5 και να μην τρέξει. Πήγε καλά σε αυτό που ήθελε, αλλά και με αυτό που ήθελε έχασε και πάλι.

13:52

Κωνσταντινος : Τάσο καλησπέρα, πώς εξηγείς το γεγονός ότι Πρίντεζης και Περπέρογλου έπαιξαν στις θέσεις τους λιγότερο από τους Πέτγουει και Λοτζέσκι αντίστοιχα ενώ ήταν φανερά καλύτεροι και σαφώς πιο ‘μπαρουτοκαπνισμένο΄?ευχαριστώ!

13:54

Όχι μόνο μπαρουτοκαπνισμένοι, Κωνσταντίνε, αλλά οι καλύτεροι του Ολυμπιακού στο πρώτο ημίχρονο. Η μοναδική δικαιολογία ίσως να αφορά από την μία τα αθλητικά προσόντα του Πετγουέι για να ελέγξει τον Γκιστ και το σουτ του Λοτζέσκι.

13:54

mpampis : γιατι ο μπεγκιτς εχει τοσο λιγο χρονο συμμετοχης και γιατι αφου ο αγωνας πηγε σε επιθεσεις 5 εναντιον 5 δεν χρεισιμοποιηθηκε περισσοτερο ωστε να ασκηθει μεγαλυτερη πιεση στην αμυνα του παναθηναικου που κατα την γνωμη μου δεν εχει κοποιον ψηλο να τον κοντραρει στα ισια

13:55

Γιατί, τουλάχιστον αυτή την εξήγηση μπορώ να δώσω, ήταν επιλογή του προπονητή του Ολυμπιακού να ακολουθήσει βήμα βήμα το παιχνίδι του Παναθηναϊκού και ο Μπέγκιτς δεν θα μπορούσε να βοηθήσει στα πικ εν ρολ του Διαμαντίδη με τον Λάσμε.

13:56

θανοσ : τασο πιστευεις οτι ο ζακ ραιτ θα βοηθησει τον παναθηναικο?

13:56

Ναι, αν παίξει. Το …αν πηγαίνει στο γεγονός ότι ο Ούκιτς έδειξε έκλαμψη αγωνιστική και αν είναι καλός, ο Ράιτ θα πάρει λίγα λεπτά. Νομίζω ότι είναι πολύ καλός παίκτης και μπορεί να πάει την ομάδα του σε πιο γρήγορο ρυθμό.

13:57

pertsaras : Τασο εχω την εντυπωση οτι οσο περναει ο καιρος φινεται ολο και περισσοτερο η απουσια του Λο ή ενας παιχτης του ιδιου στυλ.Συμφωνεις;

13:58

Θεωρητικά, ο Κόλινς είναι σε παρεμφερές στυλ αλλά βλέπουμε την τεράστια διαφορά ποιότητας. Ο Λο λείπει απίστευτα στα παιχνίδια με τον Παναθηναϊκό διότι είχε την προσωπικότητα και το αγωνιστικό στυλ να κερδίσει την άμυνα του Παναθηναϊκού.

13:58

δημος : Με τον Ράιτ ποιος πιστεύεις θα κοπεί από τη 12άδα?Γιάνκοβιτς ή με ρίσκο να μείνεις χωρίς ψηλούς ο Μπατίστ?

13:59

Ο Μπατίστ θα είναι στην ομάδα ακριβώς γιατί είναι ψηλός. Παππάς ή Γιάνκοβιτς.

13:59

xristos : που ηταν ο σπανουλης??παλι τα ιδια

14:01

Χαμένος ανάμεσα στην άμυνα του Παναθηναϊκού και την δική του επιμονή να σκοράρει.

14:01

panos : Καλησπέρα, πιστεύεις ότι θα είναι τουλάχιστον μια ελληνική ομάδα φάιναλ φορ ?

14:02

Μπορεί να πάνε και οι δύο. Συνεχίζω να πιστεύω ότι είναι πολύ πολύ δύσκολο. Ακόμα δεν με πείθουν.

14:02

stathis : η προσθηκη ΡΑΙΤ βοηθα τον ΠΑΟ στη διεκδικηση της θεσης για το FINAL 4??

14:02

Είναι μία πολύ καλή κίνηση. Για να μιλούσαμε για δραστική αλλαγή θα χρειαζόταν κι ένας ακόμα ψηλός. Πιθανότητες υπάρχουν πάντως.

14:03

Dimitris : Ρε συ Μαγουλα δεν εχει καταντησει αστειο, σε ολα τα αρθρα να αναφερονται και παλι, εστω πιο χαλαρα, οι βολες και η διαιτησια; Μετα πως να μην το αναφερει παλι, εστω και διστακτικα και ο Μπαρτζωκας!Ελεος πια…

14:03

Ρε σεις Δημήτρη, διότι είμεθα και πιο ευγενείς, πια αναφορά για διαιτησία;

14:03

TPTP : O Παππάς θα αντέξει το βάρος της δοκιμασίας της μηδενικής συμμετοχής ή θα μας αφήσει νωρίς;

14:04

Αν δεν το αντέξει, σημαίνει ότι δεν είναι έτοιμος για μεγάλη καριέρα.

14:04

μιχαλης : πρεπει να σημειωθει οτι οι Λασμιε και Γκιστ επαιξαν μαζι στην ιδια πενταδα πολυ λίγο και στα διαστήματα αυτα όπως και το τελευταίο τρίλεπτο ο παναθηανικος είχε το τέλειο στην αμηνα

14:04

ΚΩΣΤΑΣ : τασο, καλησπερα. κομβικης σημασιας τα ερχομενα παιχνιδια με μιλανο και φενερ αντιστοιχα. Θα δείξουν πολλά για τη συνεχεια.

14:04

Με ήττες μπλέκουν και οι δύο.

14:05

vagos : όταν σου’χει κανει 6/7 νικες με τον ΙΔΙΟ τροπο αν εχεις τσιπα παραιτείσαι και φευγεις μπαρτζωκα,κανω λαθος???κι αφου οι αγγελοπουλοι δεν εχουν @@@ να σε διωξουν

14:06

Καταρχάς είναι 7/8 και διαφωνώ κάθετα. Ο Μπαρτζώκας διαχειρίστηκε ένα ακόμα πιο χαμηλό μπάτζετ κι εκεί έπρεπε να ψαρέψει λαυράκια σε ξένους. Όντως υπάρχουν μεγάλες ευθύνες στον προπονητή σε τέτοια σερί, αλλα περισσότερο σε επιλογές παικτών.

14:07

πανος : οι ψυλοι του παναθηναικου ταιριαζουν καλυτερα στο παιχνιδι με τον ολυμπιακο,μηπως ειναι ψυχολογικο το προβλημα στον ολυμπιακο?

14:09

Πλέον είναι και ψυχολογικό. Η εικόνα των τελευταίων λεπτών είναι απόρροια περισσότερο φόβου παρά τρομερής άμυνας. Είναι λίγο deja vu.

14:09

pertsaras : Τασο πως νομιζεις οτι ο Μπαρτσωκας θα κανει την διαχει ριση στην θεση 4 με Πριντεζη,Πετγουει και Μουν.Μηπως μαζευονται πολλοι στην θεση αυτη;Υπαρχει περιπτωση να δουμε τον Μουν στην θεση 3;

14:10

O Μουν είναι πολύ καλύτερος παίκτης από τον Πετγουέι αλλά και διαφορετικός διότι είναι πιο πολύ “3” και κατά συνθήκη τέσσερα. Θα πρέπει να παίξει περισσότερο από τον Πετγουέι.

14:10

kbourlia : Πότε λήγει η προθεσμία να δηλωθούν παίκτες για την δεύτερη φάση του TOP 16? Το κρέας που λέγεται Collins (3 foul σε 2 λεπτά) πρέπει άμεσα να απομακρυνθεί. Είναι αλλού ο τύπος. Απλά κρέας…

14:10

Jimmy : Πως βλέπεις το Φινιξ φετος; playoff μπαίνουμε;

14:11

Πρωτάθλημα θα πάρουμε όλους θα τους τρελανουμέεεεεε.

14:11

κρατερος : ο μπαρτζωκας μιλα για συγκυριες και ατυχια ομως στα τελευταια λεπτα που καει η μπαλα ο ολυμπιακος παιρνει παρα πολλεσ λαθος επιλογες στην επιθεση , δηλαδη το πλανο του μπαρτζωκα για τα τελευταια λεπτα ηταν ποιο??

14:12

Ποσταρίσματα αλλά εκεί μπαίνει το στοιχείο του παίκτη που δεν μπορεί να νικήσει την αντίπαλη άμυνα.

14:12

Κωνσταντίνος : πιστεύω πως το παιχνίδι της αυλαίας του top-16 θα είναι αρκετά διαφορετικό με τον Μουν αρκεί βέβαια να παίξει αρκετά γιατί έχω την αίσθηση ότι παίκτες με καλή απόδοση μέσα στον αγώνα ξεχνιούνται για αρκετή ώρα στον πάγκο με αποτέλεσμα όταν επιστρέφουν να έχουν ΄χάσει ρυθμό και παιχνίδια που μπορούν να κερδηθούν εύκολα γίνονται ντέρμπι, η γνώμη σου?ευχαριστώ!

14:13

Μπορεί να είναι διαφορετικό αν ο Μουν έχει ρόλο αντί του Πετγουέι. Δεν διαφωνώ, λόγω ποιότητας  κυρίως.

14:13

Tony : Καλησπέρα Τάσο, πιστεύεις οτι θα έρθει ψηλός στον ΠΑΟ?

14:14

Όχι, πλην τραυματισμού.

14:14

nikos13 : ποσο τελικα σημαντικο ειναι να εχει ξενους διαιτητες και για τους δυο το λεω παναγιτσες ηταν στις αντιδρασεις τους σε ολα τα σφυριγματα ΟΛΟΙ και ας εκανα λαθοι(λογικο αλλωστε) οι διαιτητες.

14:14

stathis : Δεν σου κανει εντυπωση η χθεσινη εμφανιση Ουκιτς με δεδομενο το προβλημα?? ποτε θα θεωρεηθει οτι το εχει ξεπερασει?/απο τη νεα χρονιά??

14:15

Καθόλου διότι του έχει γίνει εξαιρετική συντήρηση από το προπονητικό τιμ. Φέτος θα είναι έτσι. Μία πάνω μία κάτω.

14:16

apostolis : κυριε μαγουλα πιστευεις οτι με την προσθηκη του ραιτ μπορει ο παναθηναικος να ανεβει λιγο στην επιθεση?

14:16

Σίγουρα. Δεν έχει αργούς παίκτες, επιλέγει να πάει αργά γιατί τα πλέι μέικερ του δεν είναι εύκολο να τρέξουν.

14:16

Βαγγελης; : Γιατι ο περπερογλου ξεχαστηκε στον παγκο μετα την τρομερη εκκινηση του;

14:17

Καλή ερώτηση.

14:17

Ντινος : Πιστευω οτι ο Μπαρτζωκας επειτηδες αφησε τον ukic να παρει προσπαθειες……

14:17

vaggelis : tha nikhsei o olympiakos ton pao sto sef?

14:18

Why not; Αν και μέχρι τώρα όλα συντείνουν προς το…αντίθετο.

14:18

χρηστος : του εχει παρει τον αερα…δεν ειναι τυχαιο να κερδιζει ο παναθηναικος….και ι διαιτησια και τετοια ειναι φτηνεσ δηκαιολογιεσ…

14:18

Andreas : Το οτι εδωσε την τελευται επιθεση στον Λοτζεσκι χτες (και οχι στον Περπερογλου) δεν εχει να κανει με το χαμηλο μπατζετ της ομαδας.. απλα με αντιπαλο τον Παναθηναικο υπαρχει ενα ψυχολογικο μπλοκαρισμα της ομαδας και του προπονητη. Εξαλλου με την ιδια ομαδα και το ιδιο μπατζετ παιζει το καλο μπασκετ πουπαιζει στα υπολοιπα ματς της Ευρωλιγκα

14:19

Αντρέα μου είναι η ίδια ομάδα που έχασε με 30 πόντους από το Μιλάνο, που ηττήθηκε εντός από την Μπαρτσελόνα. Δεν είναι μικρό το μπάτζετ, αλλά είναι μικρότερο από πέρυσι κι εκεί ο προπονητής κάνει την διαφορά με καλές επιλογές. Ως τώρα δεν βγαίνουν.

14:19

kostas : Ισχύει Τάσο ότι ο Βουγιούκας έχει κλείσει για του χρόνου;;

14:20

Ακούγεται και για τον Καϊμακόγλου. Μόνο φήμες.

14:20

Lazaros : Kathara se agonistiko epipedo, den pisteueis oti kai oi dio omades einai nteforme? Yparxei elpida na anevasoun rithmous amesa tora pou tha kaine ta kastana?

14:20

Δεν νομίζω ότι ήταν και ποτέ…φορμέ. Με την έννοια ότι παίζουν πάνω κάτω το ίδιο μπάσκετ από την αρχή της χρονιάς.

14:21

Ιωάννης : Επιτρέπεται που το τελευταίο σουτ του αγώνα δεν το πήρε ο Σπανούλης? Αυτός δεν είναι ο καλύτερος παίκτης της ομάδας? Αυτός δεν είναι ο άνθρωπος των 2 εκατομμυρίων το χρόνο? Τι Λοτζέτσκι και βλακείες! Το τελευταίο σουτ το παίρνει πάντα ο ΑΡΧΗΓΟΣ. Όπως ο Διαμαντίδης στον ΠΑΟ. Όπως ο Kobe stous lakers. Όπως ο Jordan παλιά στους Bulls.

14:22

Η λογική δεν ήταν λάθος διότι ο Σπανούλης έχει πάντα έναν-δύο αντιπάλους κι έναν τρίτο να συγκλίνει. Δόθηκε η μπάλα στον Λοτζέσκι για να παίξει ένας εναντίον ενός. Δεν ήταν καλή επίθεση.

14:22

Πανος : Τασο , δεν ηταν φανερο απο την αρχη της χρονιας οτι ο παο εχει καλυτερο ροστερ ??

14:22

Έχει πιο στιβαρή, έμπειρη πρώτη επτάδα παικτών. Ο Ολυμπιακός σαφέστατα μεγαλύτερο βάθος.

14:23

χρηστος : ολος ο παναθηναικος ειναι μονο ο 3D…χρειαζεται και αλλους η ομαδα….

14:23

ΘΟΔΩΡΗΣ : ΘΕΩΡΩ ΤΟΝ ΓΙΑΝΚΟΒΙΤΣ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΠΑΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ,ΕΓΩΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ. ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΩΣ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ? ΑΚΟΜΑ ΨΗΣΙΜΟ ΘΕΛΕΙ???

14:23

Έχει πολύ δρόμο ακόμα διότι αλλάζει και θέση. Κατεβαίνει περισσότερο στην περιφέρεια.

14:23

akita sofo : tasso o batist ipologizete fetos sto pao?

14:24

Βάσει της εικόνας του, όχι ιδιαίτερα.

14:24

NIKOS : NA FUGEI O MPARTZOKAS. GELAEI O KOSMOS ME TIS EPILOGES TOU

14:24

t..si..r : ποσο βλακας εισαι ρε Μαγουλα ? Παλι φαααααπ !

14:25

Ευπρεπής…άποψη. Δημοσιεύεται.

14:25

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ : ΤΑΣΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΖΩΙΤΟΥ ΕΧΑΣΕ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΣ..ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ???ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ..Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΕΧΕΙ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΑ 7 ΑΠΟ ΤΑ 8 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ..ΤΟ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ Η ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ Η ΑΝ Ο ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ ΕΧΕΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΤΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ???ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..

14:26

Πάντα ακούει καλές κουβέντες, αλλά σε αυτό το σάιτ δεν είμαστε πολύ των πανηγυρισμών. Ελπίζω ότι δεν είμαστε και για τα πανηγύρια.

14:26

pashalis : o pao 8elei enan psilo pleon ki 8a exei enas poli ”gemato” roster dn 8a to pari sta mesa tis xronias giati iparxei pou o batist pou ta kremaei pious paiktes 8ewreis katalilous gia ton pao

14:27

Γεμάτος ο πλανήτης από καλούς παίκτες και ο Παναθηναϊκός δείχνει να ξέρει τί παίρνει τον τελευταίο καιρό διότι είναι  και μικρότεροι οι προϋπολογισμοί.

14:27

Jimmy : Απο τους 3 του αλλού ομίλου θα προτιμούσες Ρεαλ, ΤΣΣΚΑ ή Μακάμπι;

14:27

Μακάμπι.

14:27

ALX7 : Τασο καλησπέρα,Ο Πεδουλάκης έχει μικρύνει πολύ το rotation και χρησιμοποιεί 9 με 10 παίχτες, ο Μπαρτζώκας σε κάθε ματς θα βάλει και τους 12. πιστεύεις ότι ένα ματς που το θες πάρα πολύ δε μπορεί ο Πρίντεζης ή ο Πέρπε να βγάλει 30 λεπτά?

14:28

Νομίζω ναι αλλά η φιλοσοφία του Μπαρτζώκα ακόμα από το Μαρούσι ήταν 12 παίκτες που να παίρνουν μέχρι 25-27 λεπτά συμμετοχής, οι καλύτεροι.

14:28

DiamantiLasme : Tασο θεωρω κομβικο το γεγονος οτι ο Λασμε εδω και 2 χρονια (σχεδον) εχει γινει φοβητρο για τους παιχτες του ΟΣΦΠ με αποτελεσμα να μπαινουν διστακτικα για μπασιμο κατ’ εξοχην διεισδυτικοι παικτες οπως Σπαν και Σλου,ουσιαστικα με Λασμε παροντα στο παρκε ο ΠΑΟ εχει προβαδισμα.Συμφωνεις?

14:29

Ναι και ο Γκιστ. Όπως το είχε πετύχει ο Ντόρσεϊ το 2012. Είναι η ταχύτητα και η δύναμη που  κάνουν την διαφορά.

14:29

Γιωργος : Την Αρμανι, την Μαλαγα, η την Φενερ βλεπεις σαν πιο επικινδυνη να αφησει μια απο τις 2 Ελληνικες εκτος 2αδας?

14:29

Μόνο εαυτός τους Γιώργο μου.

14:30

kartis : τι γίνεται με τον Παπά??είναι τραυματίας τελικά ή δεν είναι??

14:30

Δεν νομίζω ότι έχει πρόβλημα.

14:30

DiamantiLasme : Tασο το καλοκαιρι ομως γραφατε ολοι στα ΜΜΕ για ξεκαθαρη υπεροπλια του ΟΣΦΠ στη ρακετα δλδ στους ψηλους,στο παρκε ομως γραφει ηδη 7-1 και παρτυ για Γκιστ και κυριως Λασμε

14:30

ΟΧΙ ΤΟ CONTRA.GR, και όπως βλέπεις το…κραυγάζω από την πρώτη ημέρα.

14:31

Κωνσταντίνος : μήπως χρειάζονται κάποια επιθέτικά συστήματα που να απελευθερώνουν τα τριάρια του Ολυμπιακού αφού με τον ΠΑΟ η ομάδα δύσκολα θα ακουμπήσει την μπάλα στο ζωγραφιστό…τελικά πού είναι πιο δυνατός ο Ολυμπιακός σε άμυνα ή επίθεση πιστεύεις?

14:31

panos : o olimpiakos exei 3 diadoxikes httes sto oaka alla thewrw oti sigritika me ton pao dn usterei kapou se monades..thn gnwmh sas

14:31

Συστήματα υπάρχουν, είναι θέμα πώς εκτελούνται. Υπάρχει διαφορά στους ψηλούς.

14:32

Giannis7 : giati den metrise to goal-foul tou logeski sto 57-59.den tha eprepe na metrisei???

14:32

pertsaras : Τασο ειναι δυσκολο να αποφασισουν οι ομαδες στους τελικους του πρωταθληματος να εχουν διαιτητες Ευρωλιγκας ετσι ωστε να μην εχει παραπονο κανενας….

14:33

Αυτοί δεν συμφωνούν να αρχίσουν να εισπράτουν περισσότερα χρήματα, θα νοιαστούν για τους διαιτητές;

14:33

thodoris : υπαρχει θεμα προπονητη στον ολυμπιακο, κατι που φαινεται διοτι ο Μπαρτζωκας δε μπορει να διαχειριστει τα τελευταια λεπτα. Η αποψη σου;

14:33

Όχι σε καμία περίπτωση.

14:33

Ηλίας : Τάσο ο Διαμαντίδης λογικά θα αρχίσει με τα χρόνια να πέφτει ακόμα περισσότερο η απόδοση του λόγω και της ηλικίας του.Θα μπορεσει ο Παναθηναικός να ξεπεράσει το στυλ παιχνιδιου που βασίζεται στο Διαμαντίδη;Πρόσεξα ότι προσπαθουσαν να ψήσουν τους νέους όπως τον Παππά για ηγετική μορφή αλλά δε ξέρω αν μπορεί.Επίσης ο Γιάνκοβιτςγιατί δε μπορεί να πάρει μπρος στην Ευρώπη;Ευχαριστώ

14:34

Μια χαρά είναι και πλέον είναι καλύτερη η διαχείριση μέσα στον αγώνα. Στην άμυνα άλλωστε προστατεύεται.

14:35

TPTP : Πέραν της soft άμυνας, πιστεύεις ότι όντως ο Μαυροκεφαλίδης δεν ταιριάζει με το υπόλοιπο roster;

14:35

DiamantiLasme : Παρεπιμπτοντως και για να μην δημιουργουνται λανθασμενες εντυπωσεις ο Ραιτ ερχεται κυριως για αμυντικους και δευτερευοντως για δημιουργικους ρολους αφου ο Ουκιτς εχει σκαμπανεβασματα λογω τραυματισμου

14:35

Μάνος : Μπορεί κάποια από τις 2 ομάδες να αποκλείσει τη Ρεαλ στους 8;

14:35

george : Είδα τις δηλώσεις των προπονητών χθες και δεν κατάλαβα πού ακριβώς ακολουθήθηκε το σχέδιο του Μπαρτζώκα (ο ίδιος το είπε). Άποψή μου είναι ότι στα 10 ματς που το σκορ θα πάει κάτω από 65 πόντους ο Παναθηναϊκός θα κερδίσει τα 9. Και δεν είναι θέμα ψυχολογίας, είναι θέμα ρυθμού. Αν δεν έβαζε ο Σλούκας το σκοτωμένο τρίποντο στο 55-59 ο ΑΣΦΠ θα έχανε πιο εύκολα γιατί απλά ήταν σε όλο το ματς στο ρυθμό του ΠΑΟ. Το ερώτημα είναι μπορεί ο ΟΣΦΠ να αλλάξει τον ρυθμό

14:36

sakis : tha sumfwvnsw me tov Iwanni. opws episns oti 8a eprepe va paei gia tripovto avti gia dipovto/paratasn asxeta av ta statistika ntav xalia. oi megales omades pavta pave gia tn nikn!!

14:36

Κωνσταντίνος : νομίζω πως υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με τους ψηλούς και πρέπει να γίνει μια σωστή διαχείριση, πέρσι με Χάινς υπήρχε τουλάχιστον κι ο Άντιτς και λίγο ο Σερμαντίνι να συνεπικουρούν τον Πρίντεζη, φέτος ο Ντάνστον είναι σαν την καλαμιά στον κάμπο…

14:36

giorgos : Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΤΟΠ 16 ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΤΩΝ ΕΕΛΗΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΚΑΘΑΡΑ…

14:36

Να το κάνουμε μετά την δεύτερη αγωνιστική του β γύρου; Αλλάζουν λίγο οι ομάδες μας.

14:37

karras13 : Αν ο πεδουλακης είχε χρήμα πιστεύεις θα αγόραζε έναν Μπατίστ στα νιάτα του η έναν ακόμα λασμε? Ρωτάω μήπως καταλάβω ποιο στυλ μπάσκετ θα προτιμούσε αν τα λεφτά δεν ήταν περιορισμένα

14:37

Δεν μπορούμε να ξέρουμε. Πάντως επειδή είναι των αλλαγών, οι ομάδες του πάντα υπερέβαιναν το μπάτζετ.

14:38

πανος : Ο Σπανούλης, γιατί θεωρείται καλύτερος του Διαμαντίδη; Σε κάθε παιχνίδι φαίνεται ποιος από τους δύο έχει το μυαλό και την ικανότητα, δεν φτάνουν μόνο τα προσόντα. Ο εγωισμός του δείχνει ότι ο χαρακτήρας είναι πιο σημαντικός από όλα…

14:39

Αν θες την άποψή μου: Ο Σπανούλης μπορεί να πάρει μία ομάδα μετρίου επιπέδου  και να την κάνει πρωταθλήτρια Ευρώπης. Ο Διαμαντίδης δεν μπορεί. Ο Διαμαντίδης μπορεί να διαχειριστεί τέλεια μία ομάδα με καλούς παίκτες και να τους κάνει σύνολο. Ο Σπανούλης δεν μπορεί.

14:39

kostas : ποιούς βλέπεις για final four;;

14:40

Σκοτάδια.

14:40

Koreatis : Kurie MAgoula pisteuete oti PAO-OSFP mporoun na mpoun F4 kai na xtupisoun sta isia Real kai Barca giati kata ta psematta einai oi 2 omades pou exoun ksexwrisei mexri twra me megalh diafora kai anesh

14:40

Σε έναν αγώνα ναι. Σε σειρά πολύ πολύ δύσκολα.

14:41

Μαριος : Παιδες τα πραγματα ειναι απλα – Ριμπάουντ: ΠΑΟ (25/2) – ΟΣΦΠ (25/10)… Ήτοι, 8 επιθέσεις παραπάνω… – Δίποντα: ΠΑΟ (18/32) – ΟΣΦΠ (19/37)… Ήτοι 5 παραπάνω – Τρίποντα: ΠΑΟ (6/18) – ΟΣΦΠ (7/25)… Ήτοι 7 παραπάνω ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ… ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ, ΠΩΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ???

14:41

GIORGOS : ΤΑΣΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΥΤΑΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ Η ΠΡΟΚΡΙΣΗ? ΕΝΟΣ Ή ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ.. ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ

14:41

Μένουν έξι αγώνες πολύ περίεργοι. Δύσκολο να το πεις από τώρα.

14:41

γιαννης : Το γεγονός ότι τα σχόλια του μάγουλα εμφανίζονται κενά στη mobile έκδοση του contra το έχετε πάρει γραμη?

14:42

Λευτεριά στον αγωνιστή Τάσο Μαγουλά. Ένας …νέος Μαρίνος Αντύπας.

14:42

xristos : μην ειστε κομπλεξικοι ρεεε….7 νικες στα 8 ματς δεν ειναι τυχαια…μονο παναθηναικος σε ελλαδα και ευρωπη….

14:42

sokratis : Dystyxws o PAO an den tou vgei h amyna de mporei na kerdisei megala paixnidia apo tin epithesi. Gi’ayto kai pisteyw oti einai dyskolo na paei f4.

14:43

Γιάννης : Τάσο καλησπέρα. Τι συμβαίνει τελικά με τον Παππά και δεν παίζει; Είναι θέμα προσαρμογής, θέμα προπονήσεων, θέμα τι; Δε νομίζω ότι ξεκίνησε και τόσο άσχημα τη σεζόν για να είναι τώρα στην άκρη του πάγκου!

14:43

Γιάννη μου έχει δρόμο ακόμα η διαδρομή του. Φέτος μαθαίνει πώς να συμπεριφέρεται σε μία τόσο μεγάλη ομάδα.

14:43

Γιωργος-Ραζατα : Και επανέρχομαι κι εγώ.Γιατί δεν παίζει πιο πολύ ο Περπέρογλου?Μάλιστα χθες ήταν ο καλύτερος παίκτης στο Ά ημίχρονο.Εγώ νομίζω ότι αυτός πρέπει να γίινει ο ηγέτης του Ολυμπιακού,να τελειώνει αυτός τις δύσκολες φάσεις κ.ο.κ.Ξέρει πολύ μπάσκετ και παίζει το ίδιο μέσα κι έξω από τη ρακέτα

14:44

Γιωργάρα μου από τα όμορφα Ραζάτα Κεφαλληνίας, η λογική του προπονητή είναι ο συγκεκριμένος χρόνος συμμετοχής. Δύσκολα θα αλλάξει ο σχεδιασμός διότι θέλει η ομάδα του να είναι φρέσκια.

14:44

GIORGOS : ΤΑΣΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΥΤΑΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ Η ΠΡΟΚΡΙΣΗ? ΕΝΟΣ Ή ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ.. ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ

14:45

Θα είναι τρομερό σενάριο. Διόλου απίθανο.

14:45

Cloud7 : Γεια σου Τάσο…Στέφανος από Ληξούρι..Μόνο αν κλειδώσει το Σπανούλη στα αποδυτήρια θα κερδίσει ο Ολυμπιακός στο ΟΑΚΑ

14:46

Μιλήσαμε χθες, σωστά;  Ότι λέγαμε. Νομίζω πάντως ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο Σπανούλης όπως έκανε ο Πασκουάλ με τον Ναβάρο. Η άμυνα τον κυνηγούσε και οι άλλοι έκαναν την δουλειά τους.

14:46

Πανος : εχει μικρυνει το ροτεισον και χρησιμοποιει ΜΟΝΟ(!) 10 Παιχτες λεει ο αλλος ! α ρε καημενε Τασο τι ακους κι εσυ απο τους ασχετους

14:47

Πάνο μου  και όμως δεν φταίμε εμείς ή ο κόσμος. Όταν εδώ και πέντε χρόνια βλέπαμε ομάδες με 15-16 ισάξιους παίκτες, πολλοί πίστεψαν ότι αυτό είναι το σωστό.

14:48

Tony : Καλησπέρα Τάσο, είσαι ικανοποιημένος απ’την έως τώρα απόδοση του Μπράμος? Πιστεύεις ότι έχει περιθώρια βελτίωσης?

14:48

Τρομερά χρήσιμος. Δεν θα γίνει καλύτερος.

14:48

kostas : καλησπερα Τασο δν ακοθσα να λεει κανεις τιποτα για την εμμονη του πεδουλακη να παιζει 38 λεπτα με τον διαμαντιδη ο ο οποιος χθες δεν ηταν καλα και να παιζει ελαχιστα ο καρυ ο οποιος το τελευταιο διαστημα ειναι ο πιο φορμαρισμενος παικτης τοθ παο

14:49

Δεν είναι εμμονή, περισσότερο σιγουριά. Να δούμε την διαχείριση με τον Ράιτ;

14:49

pashalis : se ti diaferi o rait apo oukits ne kserw oti ton pire o pao gia dikatastati alla o rait fenete pio altikos eno o oukits gia pio poli na eisxori stin amina

14:50

Είναι καθαρόαιμο πλέι μέικερ που μπορεί να τρέξει την ομάδα και να μαρκάρει κοντά γκαρντ.

14:50

Andreas : Ισχυει οτι πριν κλεισει στους ΝΕΤS ο Andray Blatche συζηταγε με τον Παναθηναικο? Διοτι αστατος χαρακτηρας μεν αλλα με την φετινη του εικονα στο ΝΒΑ μαλλον θα εκανε την διαφορα στον φετινο Παναθηναικο (παιχνιδι low post και σουτ απο μεση-μακρινη αποσταση). Συμφωνεις οτι αξιζε αυτος ο παικτης για την οικονομικη υπερβαση του μπατζετ φετος?

14:51

Ισχύει ότι κάποιος…γνωστός είχε ρίξει το όνομα στον Πεδουλάκη. Μόλις έμαθε κάποια στοιχεία, έφυγε τρέχοντας. Και πήρε τον Άρμστρονγκ.

14:51

Δημήτρης : Κ.Μαγουλά, δεν βοηθάει καθόλου τον Ολυμπιακό (ψυχολογικά) ότι έχει δώσει 3 συνεχόμενους αγώνες στο ΟΑΚΑ. Είναι μια πολύ δύσκολη έδρα που λίγες ομάδες έχουν κερδίσει. Πιστεύω σημαντικό στοιχείο για να ανέβει και άλλο αγωνιστικά ο Ολυμπιακός είναι ο Σλούκας, έλλειψη Λο. Τέλος ποια η γνώμη σου του λιγοστού χρόνου του Κατσίβελη σε σχέση με τον Κόλινς, πιστεύω οτι έχει βελτιωθεί αρκετά ο Κατσίβελης.

14:52

Δεν είναι λάθος η προσέγγιση, αν και θα περίμενα ο Κόλινς να παίξει περισσότερο κι ας είχε τρία φάουλ. Στα 5 βγαίνει.

14:52

Mihalis : Έχει καμία από τις 2 τύχη κόντρα στη Ρεάλ με μειονέκτημα έδρας;

14:52

kbourlia : Θα κάνω ξανά την ερώτηση: Υπάρχει θέμα να βρεθεί κάτι καλύτερο από αυτόν τον Collins? Προλαβαίνει να γίνει αυτό (πότε δηλώνονται οι παίκτες για το δεύτερο μισό του TOP16)?

14:53

Ήθελαν τον Ντάριους Μόρις αλλά έμεινε στους Κλίπερς έως τώρα.

14:53

aggelos : τασο το τελευταιο ταιμαουτ του παο το πηρε ο πεδουλακης η ο βοηθος του γιατι ετσι μου φανηκε απο την τηλεοραση

14:53

Εντολή 1ου προπονητή όλα αυτά.

14:54

Γιώργος : Γιατί δεν ασχολείται κανένας με την άμυνα πάνω στο Διαμαντίδη και όλοι ασχολούνται με το πως μπλοκάρεις τον Σπανούλη;Τελικά τόσο πολύ έχει ανοίξει η ψαλίδα ;Και μην ακούσω τρελλά του τύπου παίζουν σε διαφορετικές θέσεις!!

14:54

2/9 o 3D, 2/12 ο Σπανούλης. Ο Διαμαντίδης πάσαρε πολύ καλύτερα αλλά είναι διαφορετικό το παιχνίδι του Παναθηναϊκού και η άμυνα του Ολυμπιακού.

14:55

pertsaras : Τασο εχουμε κανενα νεοτερο με τον προπονητη της εθνικης μας ομαδας;θα ειναι τελικα ο Γιαννακης;

14:56

Ο  περίγυρος θέλει Γιαννάκη, ο Βασιλακόπουλος προτιμά Κατσικάρη αλλά δεν του έχει μιλήσει και ο Τρινκιέρι έχει συμβόλαιο. Φήμες τον θέλουν να έρχεται την Δευτέρα στην Αθήνα να μιλήσει με τον πρόεδρο. Α, αυτό το αίτημα του contra.gr για τα έγγραφα σχετικά με την wild card, πότε θα απαντηθεί από την ΕΟΚ;

14:56

bill_13 : ti ftaiei re taso kai o olympiakos kerdise tosa parapanw epi8etika rebound?mhpws prepei o pedoulakis na ksanaskeftei to na vgainoun oi psiloi gia na markaroun ton spanoulh?

14:57

Οι ψηλοί του έμεναν στις αλλαγές και αυτή την φορά μπήκαν  με περισσότερη διάθεση και καλύτερο πλάνο.

14:57

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΤΡΑ : Ο ΟΛΟΜΠΙΑΚΟΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΧΣΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΠΕΞΕ…ΣΤΗΝ ΑΜΥΝΑ….

14:58

DiamantiLasme : @karras13.ο Πεδουλακης οπως και οι περισσοτεροι σημερινοι προπονητες θα διαλεγαν με κλειστα ματια εναν Λασμε απο εναν Μπατιστ ακομη και στα νιατα του

14:58

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΒΑΛΑ : Τασο πιστευω η ομαδα μου ο Παο να εχει πιασει ταβανι,απο εδω και περα που τα πραγματα θα δυσκολεψουν στην ευρωπη θα μπορεσει να ανταποκριθει με 8 παιχτες?θελω τη γνωμη σου

14:58

Να την δούμε με τον Ράιτ(αν πάρει ρόλο);

14:58

Κωνσταντίνος : είναι τραβηγμένη η άποψη ότι στον Ολυμπιακό ταιριάζει η Ρεάλ λόγω στυλ έστω και με μειονέκτημα έδρας?ευχαριστώ!

14:58

Από τις κοτσίδες.

14:59

paxinos 13 : θεωρω οτι ο παναθηναικος ποναει στο πεντε…οσο καλος και να ειναι ο λασμε(που ειναι ) δεν μπορει να κουβαλαει το φορτιο μονος του. εαν ο παναθηναικος παρει ενα κλασικο 5αρι(οχι βαρυ) πιστευεις πως θα αλλαξει ”κατηγορια” σαν ομαδα αφου θα εχει καλυτερο tranzition λογο του ευκολου ριμπαουντ , θα δωσει ανασες στο λασμε και θα εχει πιο αποτελεσματικη αμυνα αλλα και επιθετικο ριμπαουντ….;;

14:59

Γιωργος-Ραζατα : Γιατί ο Ολυμπιακός δεν παίζει παιχνίδι με πιο πολλές επαφές?να κερδίζει και πιο πολλά φάουλ και βολές!έχει παίκτες να μπαίνουν στη ρακέτα και να μπουκάρουν!

14:59

Πλην Σπανούλη-Περπέρογλου, οι άλλοι δεν είναι της επαφής.

14:59

DiamantiLasme : Τασο ακουγεται εντονα για επιστροφη Καλαθη στο ΠΑΟ απο καλοκαιρι..κατα τη γνωμη μου ειναι ο μοναδικος που θα μπορουσε να αντικαταστησει το Διαμαντιδη ιδανικα.Συμφωνεις?

15:00

Όχι και…ναι.

15:00

nikos : pisteveis oti itane lathos to oti efyge o sxortsianitis ?

15:00

Κοιτώντας μόνο το αγωνιστικό, τεράστιο λάθος. Άλλες παράμετροι όμως;

15:00

pancho : π παναθηναικοσ ειχε τριπλασιες βολες, και παλι.αυτο δε μπορει να ειναι τυχαιο. προφανως εχει να κανει με τη δομη/στοχευση του παιχνιδιου του, αλλα και την ικανοτητα των παικτων του να τις κερδιζουν

15:01

Θεοδόσης : Καλησπέρα σας. 2 ερωτήσεις. Πως ο καλύτερος παίκτης της Ευρώπης τα τελευταία 2 χρόνια, είναι πάντα ο αρνητικός πρωταγωνιστης στα παιχνίδια με τον ΠΑΟ; Πως μπορεί ένας προπονητης να αποβάλλει νοοτροπία looser όταν έχει ήδη χάσει 7 στις 8 φορές από τον ίδιο αντίπαλο;Ευχαριστώ.

15:01

Πρώτον το ψυχολογικό και δεύτερον όταν σε κυνηγούν δύο και τρεις παίκτες ακόμα και ο Λεμπρόν να είσαι, θα έχεις ζήτημα. Ο Μπαρτζώκας δεν αισθάνεται μειονεκτικά μεν, αλλά δεν έχει βρει τρόπο δε.

15:02

panos : Τασο βλεπουμε οτι ο παναθηναικοσ βασιζετε σε 7με8 παιχτες,ποσο μπορει να αντεξει σε ενα ρυθμο ευρωπη κ πρωταθλημα?οσο καλο κ να ειναι το ροτεισον θα εχει προβλημα στοθσ τελικους του πρςταθληματος.τι λες?

15:02

Πάνο μου, πολύ εύκολα θα αντέξει διότι οι ελληνικές ομάδες, σε αντίθεση με τις ισπανικές κλπ, δίνουν μόνο έναν κανονικό αγώνα την εβδομάδα. Δεν έχουν σοβαρό πρωτάθλημα.

15:03

γιαννης : Τώρα και να μου απαντήσατε δεν είδα τίποτα. ..όπως είπα τα μηνύματα σας εμφανίζονται κενά ενώ των φιλάθλων φαίνονται κανονικά. Έχω μπει στο live από κινητό και αμέσως γίνεται redirect St mobile elvish του site (m.contra.gr/) όπου τα μηνύματα σας δε φαίνονται. ..

15:03

ΔΗΜΗΤΡΗΣ : ΠΟΙΟ ΘΑ ΕΛΕΓΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΣΟΝ ΤΟΥ ΡΑΙΤ;

15:04

Ότι έχει μόνο μία τεράστια αδυναμία: το μακρινό σουτ. Μου αρέσει πολύ ως παίκτης και στο Ρέθυμνο του Κουφού, ήταν ο κορυφαίος ξένος στην Α1.

15:04

Diamantis : Κύριε Μαγουλά αν ήσασταν στη θέεση του Πεδουλάκη το καλοκαίρι ποιον ψηλό θα επιλέγατε στη θέση του Μπατίστ; Ο Βουγιούκας θα μπορούσε να βοηθήσει ή ο Παναθηναϊκός θέλει έναν πιo γρήγορο center;

15:05

Η αγορά ήταν και είναι γεμάτη από εξαιρετικούς ψηλούς σε καλή ηλικία. Δεν είναι η δουλειά μου να προτείνω διότι ποτέ δεν θα γνωρίζω καλύτερα από έναν επαγγελματία προπονητή. Τον Τζάρβις Βαρνάντο. Το είπα και ανακουφίστηκα.

15:05

Κωνσταντίνος : ο Κολινς εμφανίζεται διστακτικός, πόσο διάστημα προσαρμογής χρειάζεται?εκεί που είχε πάρει τα πάνω του με τον Παοκ έπεσε πάλι..

15:06

Κωνσταντίνε μου, παίκτης που δεν παίζει, δεν γίνεται να κριθεί ή να βελτιωθεί.

15:06

giannis12 : taso kalhspera…poios 8a bgei na paixei o rait??

15:06

paxinos 13 : για καποια ματς πιστευα οτι ο σπανουλης δεν μπορει να παιξει κοντρα στον παναθηναικο λογο ψυχολογιας…δεν γινετε ομως ενα παικτης της αξιας του σπανουλη να εχει συνεχως προβλημα με τον παναθηναικο(ψυχολογικο εννοω) η λυση στο προβλημα μπορει να ερθει μονο απο τον παγκο και να μετατρεψει ο προβλημα σε ατου με τον σπανουλη να ”ανοιγει ” το παιχνιδι για την ομαδα του ….πολυ καλο το παραδειγμα σου με τον ναβαρο …πιστευω οτι εχει θεμα στον παγκο ο ολυμπιακος…μου κανει λιγος mr bean γισ παιχνιδια που πρεπει να κερδιθουν απο τον παγκο…

15:06

Γιωργος-Ραζατα : Τάσο μου,ωραία η κουβέντα εδώ μέσα,όμως πάμε και για δουλίτσα.Πάω προς τα μέρη σου,Καραβάδο και Τραπεζάκι.Να στέιλω τα χαιρετίσματα σου εκει ε?(χα!)

15:07

Προδοσία. Έτσι πάτε εσείς για δουλειά; Στον παράδεισο; Κάποια στιγμή θα επαναστατήσουμε κι εμείς οι σκλάβοι των Αθηνών.

15:07

Γιώργος : Το μεγάλο γέλιο θα γίνει όταν σκάσει μύτη ο Ράιτ.Ούτε καλάθι σε χούλα χουπ δεν βάζει αυτός!!Απορώ με αυτές τις επιλογές!

15:07

ntinos : Κυριε Μαγουλα πιστευτετε οτι ο ΠΑΟ θα κινηθει και για αλλον παικτη περαν του Ζακ Ραιτ?

15:08

Πολύ δύσκολα.

15:08

DiamantiLasme : Ιδού ο MVP σε τίτλους τέλους: στα τελευταία εκατόν δέκα δευτερόλεπτα ο Λάσμε ισοφάρισε με τζαμπ σουτ από την κορυφή της ρακέτας, εν συνεχεία τάπωσε τον εφορμούντα Σλούκα, ενώ με το άπλωμα των χεριών και του κορμιού του σήκωσε τους πυλώνες πάνω στους οποίους ο Παναθηναϊκός εδραίωσε τη νίκη του και ό,τι αυτή συνεπάγεται στον μακρύ δρόμο προς το Μιλάνο.

15:08

dimitris : τασο αν ο πεδουλακης λεγοταν ομπρντοβιτς θα υπηρχε τετοια καχυποψια απο μερικους…. δημοσιογραφος ο ανθρωπος παρελαβε περσι 2 παιχτες μονο και εχει παρει 3 τιτλους

15:09

Ωχ, πάλι θα με βρίζουν στα χαμηλά του ΟΑΚΑ. Αν το είχε κάνει ο Ζοτς, τώρα θα κάνανε λιτανεία όπως στον Άγιο Γεράσιμο. Το ίδιο και για τον Ίβκοβιτς. Δεν μειώνει τον Ζοτς ή τον Ντούντα, αλλά είναι καιρος να δούνε πολλοί πιο ξεκάθαρα τα πράγματα.

15:10

GIORGOS : ΤΑΣΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ Η ΜΕΤΑ-ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗ ΕΠΟΧΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΚΟΥΠΕΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΙΕΣ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ?ΠΟΙΟΣ ΑΡΑΓΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ?

15:11

Όποιος αντικατέστησε τον…Ομπράντοβιτς. Όσο υπάρχει το όνομα Γιαννακόπουλος, η ομάδα του Παναθηναϊκού δεν θα έχει κανένα πρόβλημα.

15:11

gate13 : ΤΑΣΟ ΠΟΣΟ ΨΗΛΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ Ο ΦΕΤΙΝΟΣ ΠΑΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ??ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ??

15:12

Είναι απόλυτο φαβορί για το πρωτάθλημα, έχει ταβάνι στην Ευρώπη.

15:12

giannis12 : taso exeis emmonh me ton basilakopoulo….dld an einai dunaton ok proswpikh sou apopsi den diafwnw…phre o coach kabbada kai oxi vougiouka to idio ekane kai o zouros phre maurohdh….dld ELEOS…..!!!

15:13

Καμία εμμονή. ΟΚ, μικρή. Αλλά πάντα με στοιχεία. Δεν είναι θέμα Βουγιούκα ή παικτών αλλά όλη η διαχείριση του κεφαλαίου εθνική.

15:13

panos : Τασο το γεγονος οτι ο παναθηναικος βασιζετε σε 7με8 παιχτες σιγουρα θα εχει προβλημα στους τελικους του πρωταθληματος οσο καλο κ αν ειναι το ροτεισον τι λες?

15:15

Αν οι παίκτες είναι υγιείς, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Ίσα ίσα, που παίζουν και πιο στιβαρά λιγότεροι παίκτες.

15:15

Alexis : Καλησπερα, Τασο πιστευω πως ο Μπαρτζοκας ειναι ακομα απειρος, βγαζει τον Περπε που ειναι πρωτος σκορερ, και τον βαζει στο τελος του παιχνιδιου που ειναι κρυος, να κανει τι; Ποια ειναι η γνωμη σου;

15:16

Νομίζω ότι ο Μπαρτζώκας κολλάει πολύ στο ροτέισον και στην λογική της…φρεσκάδας. Δεν τον έχει δικαιώσει αυτή η λογική κόντρα στον Παναθηναϊκό.

15:16

Κωνσταντίνος : ο Ζήσης για Ολυμπιακό?θα βρει τον άλλο Διοσκουρο…

15:17

Καλή σκέψη.

15:17

Kwstas : Τάσο, θα γράφαμε τα ίδια και θα κάναμε την ίδια κριτική σε παίχτες και προπονητές αν είχαν γίνει τα 3 απο τα 4 φετινά παιχνίδια στο ΣΕΦ?Είναι υπερβολή να πει κανείς ότι ο ΠΑΟ πέρσι και φέτος ακόμη περισσότερο δείχνει να θεωρεί ότι πάει καλά μόνο αν κερδίζει τον ΟΣΦΠ μόνο στο να νικάει τον ολυμπιακό?

15:18

Έγιναν πέρυσι και θυμάσαι το αποτέλεσμα. Η εικόνα μίας τόσο μεγάλη ομάδας όπως ο πρωταθλητής Ευρώπης, δεν μπορεί να είναι…καπέλο. Δηλαδή το φοράει μόνο όταν παίζει εντός. Άλλωστε και φέτος εντός, στο 58-48 πήγε το παιχνίδι. Ομάδες αυτού του επιπέδου είναι υποχρεωμένες να νικάνε εκτός έδρας.

15:18

ΝΙΚΟ ??????? : Τάσο καλησπέρα..Για να μην σε συμπεριλάβω στο γκρούπ της δημοσιογραφικής μπασκετικής μαφίας που κακό λόγο για τους προπονητές δεν λέει,άσε σε παρακαλώ τα γύρω γύρω,και μίλα ξεκάθαρα για το κόμπλεξ που έχει ο Μπαρτζώκας πλέον απέναντι στον ΠΑΟ και τον Αργύρη.. Όταν χτές ήταν σταθερά καλύτερος στα ρημπάουντ και παρ’ όλα αυτά δεν έτρεξε,όταν στα 3′ στο τέλος οι επιθέσεις ήταν ”τυφλές” ,όταν δεν βρίσκει αντίδοτο στο αναμενόμενο μπλκάκ άουτ του Σπανούλη στο ΟΑΚΑ,όταν οι επιλογές του στους ξένους πέρσι και φέτοςείναι ΤΡΑΓΙΚΕΣ,όταν στον πάγκο χτυπιέται και χάνει την ψυχραιμία του με διαμαρτυρίες συνεχώς στους γκρί,(5 φορές τον κατέγραψε η κάμερα χθές),και επειδή δεν χωράνε εδώ όλα τα κατορθώματά του για να τα γράψω,ΕΣΥ επιμένεις και λές,”ΟΧΙ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ,ή ΣΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ,ΜΟΙΡΑΖΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ”,και τον υπερασπίζεσαι.. Στον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ είναι προπονητής Τάσο,άν και δεν τον βλέπω για πολύ ακόμα…….

15:21

Νίκο μου ξέρεις καλά ότι δεν υπερασπίζομαι ούτε τον Παπάγο ή τους Φοίνιξ Σανς. Εξηγώ γιατί κάνει ο Μπαρτζώκας ότι κάνει και τονίζω ότι αποδεικνύεται λάθος. Ή σωστός ο Πεδουλάκης. Το πώς συμπεριφέρεται στον πάγκο ένας άνθρωπος μου είναι αδιάφορο, με εξαίρεση τον Ιωαννίδη που είχε δύναμη να κερδίζει παιχνίδια από αυτό. Είναι σαφής οι μεγάλες ευθύνες του  σε ένα 7/8 απλά επειδή τα παιχνίδια είναι κλειστά, δεν φταίει μόνο ο προπονητής. Πέρυσι για παράδειγμα στο εύκολο 2-0, τόνιζα ότι είναι αποκλειστική η ευθύνη του για την εικόνα του Ολυμπιακού.

15:21

fotis : Τάσο, μήπως τελικά λείπει από τον Ολυμπιακό στα παιχνίδια με τον Παναθηναϊκό ένας παίκτης ικανός στο 1vs1, πού να σουτάρει μετά από ντρίμπλα και να σκοράρει δύσκολα καλάθια, ώστε να απεμπλέκεται το φόκους της άμυνας του ΠΑΟ από τον Σπανούλη;

15:21

Ο Λο και ο Ντόρσεϊ σε μία πρώτη ανάγνωση.

15:22

scorer : τασο χθες ο Ολυμπιακος ειχε τν ευκαιρια να βγαλει καποιους αιφνιδιασμους αλλα παντα φρεναρε και επαιζε το παιχνιδι του Παο…δεν μπορω να καταλαβω τι φοβοντουσαν…θελω να ρωτησω κ κατι..ο Μπεγκιτς οσο επαιξε τα πηγε πολυ αλλα κ αυτος κ ο Περπεργολου εμειναν πολυ εγω..ενω τα πηγαν περιφημα..για τις επαφες που λες Μπεγκιτς-Ντανστον δεν ειναι της επαφης πιστευεις?

15:22

Είναι λίγο…γοργόνες.

15:23

Nikoς : Πιστευεις οτι πρεπει να παραμεινει ο Moon στο ελληνικο πρωταβλημα αντι του Petway?

15:23

gate13 : ΤΑΣΟ ΠΟΣΟ ΨΗΛΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ Ο ΦΕΤΙΝΟΣ ΠΑΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ??ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ??

15:23

γφ13 : Τι έγινε και δεν έκατσε η περίπτωση του παιχταρα Πιου Τζετερ, και προτιμήθηκε ο Ραιτ (που χρειαζοταν και buy out)?

15:24

Δεν κολούσε σε αυτό που ήθελε ο Πεδουλάκης.

15:24

dmpexr : Τι θα γίνει ο Σανγκ Πινγκ τελικά;

15:24

jokerakias : Γιατί έχω την εντύπωση πως χθες πιο πολύ έχασε ο Ολυμπιακός παρά νίκησε ο ΠαναθηναΙκός;

15:25

Πολύ σπάνια χάνει μία ομάδα και δεν…νικάει η άλλη. Χθες δεν έχασε ο Ολυμπιακός.

15:25

γιωργος7 : Γαυρος. Εχεις τη στεναχωρια σου που χανει η ομαδα, εχεις να ακους και αυτον τον ανεκδιηγητο Χατζηγεωργιου της ΔΤ. Δεν αντεχεται πια, ελεος. Ποιο καθαρμα του εχει πει οτι θελουμε 1) να μιλαει ολη την ωρα, 2) να μας πει δεκα φορες απο ποιες ομαδες εχει περασει ο καθε παικτης, 3) να χρησιμοποιει συνεχεια τα ιδια υπερβολικα επιθετα και εκφρασεις τυπου απιστευτος, αυτοκρατορικη ταπα κλπ και 4) να ειναι τοσο απροκαλυπτα επικριτικος με παικτες που δεν μιλουν ελληνικα αλλα για τους ΕΛληνες να κανει την παπια (αυτο βεβαια ισχυει για τους περισσοτερους στο συναφι σας). Οσο για το παιχνιδι τουλαχιστον αυτη τη φορα το παλαιψαμε, εδειξαν οτι μπορουν να παρει παιχνιδι και στο πρωταθλημα στο ΟΑΚΑ. Συμφωνωαπολυτα για τους ξενους διαιτητες, πολυ καλο οτι δεν επαιξαν εδρα και αφησαν το μαπσκετ να παιχτει οπως πρεπει.

15:26

Κωνσταντίνος : Τασο δίκιο για τον Κόλινς αλλά γιατί δεν παίζει? για ποιό λόγο αποκτήθηκε? είναι και ψηλός θα μπορούσε κάλιστα να πάει σε καταστάσεις miss -match…

15:27

Πολλά και καλά ερωτήματα. Η απάντηση πάντως έντιμη από τον Μπαρτζώκα: “είμαι κακός στις αλλαγές μέσα στην χρονιά”. Όχι μόνο σε επιλογή αλλά στο πώς θα τους βάλει να παίξουν. Αντιθέτως αυτό είναι το…αγαπημένο του Πεδουλάκη.

15:28

αλεξ : Τασο,πιστευεις πως ο παναθηναικος χρειαζοταν φετος περισσοτερο τον μαυροκεφαλιδη απ ότι τον σοφοκλή? εγω βλεπω περισσοτερες λυσεις του με σχορτιανίτη τοσο σε αμυνα οσο και σε επιθεση

15:28

Συμφωνούμε.

15:28

tsousoul : τοσο πολυ πιστευται στον ραιτ?αλλο ρεθυμνο αλλο παο

15:29

Σαφέστατα μεν, αλλά ο Ράιτ είναι παίκτης επιπέδου Ευρωλίγκας. Στην Μπάμπεργκ έπαιζε. Όχι στο…Ρέθυμνο.

15:29

DIMI : ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΧΘΕς ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΣΦΠ.Ο ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ ΠΑΙΖΕΙ 2-2 ΣΤΟ ΣΚΡΙΝ ΣΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΡΙΠΟΝΤΟ.ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΧΘΕΣ.

15:29

Thanasis : Όπως αναφέρθηκε οι απαντήσεις σας δεν εμφανίζονται στην mobile έκδοση m.contra.gr του site.

15:29

gate13 : ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΑΒΑΝΙ??ΤΟ FINAL 4 Η ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΚΙΟΛΑΣ?

15:30

Στους οκτώ. Μακάρι να διαψευστώ και γενικά οι προβλέψεις δεν είναι το φόρτε μου.

15:30

DiamantiLasme : ΑΡΓΗΣΕΣ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΤΗ ΦΡΑΣΗ ΣΟΥ “Όσο υπάρχει το όνομα Γιαννακόπουλος, η ομάδα του Παναθηναϊκού δεν θα έχει κανένα πρόβλημα. “

15:31

Εννοείς σήμερα, διότι προσωπικά το γράφω από τα χρόνια του Ομπράντοβιτς πως ο βασικός λόγος όλων αυτών των επιτυχιών είναι οι Γιαννακόπουλοι.

15:31

Dimis : Φοβερό ματς. Πολύ ωραίο. Το …νέο ρόστερ του Ολυ αρχίζει να εγκλιματίζεται στο υψηλό επίπεδο. Ο ΠΑΟ σταθερά πολύ καλός, αν και …. σκοράρει με τον Ολυ με πολύ ανορθόδοξους τρόπους εννίοτε…. Για να δούμε αν έχει χουκ ο Λάσμε στο Μιλάνο κι αν έχει μυαλό ο Ολυ στην Κωνστ/πολη. … ΝΤΙΒΌΣΙΟΝ ! ΝΤΙΒΌΣΙΟΝ…

15:32

λεωνιδας : Τασο ποιος πιστευεις απο τους δυο οτι θα βγει δευτερος και θα παρει το πλεονεκτημα εδρας???

15:32

Αν έπρεπε να πω μία ομάδα, θα έλεγα Ολυμπιακό επειδή έχει στην έδρα του τα κρίσιμα παιχνίδια.

15:32

mikel : sto 8ema fusikhs katastashs kai dunamhs poia uperisxuei apo tis duo omades?

15:33

κωστας-αιγαλεω : καλησπερα τασο θελω να μου λυσεις μια αποριαστις τελευταιες επιθεσειςο μπαρτζωκας γτ ζητησε τριποντο ενω κ με 2ποντο θα ειχαμε ισσοφαρισει και γιατι πηρε το σουτ ο σπανουλης που ηταν κακιστος οπως καιστα 3 ντερμπι στο οακα;

15:33

Εικάζω ότι δεν πρέπει να έγιναν πολλά από όσα συζητήθηκαν. Αυτό όμως δεν είναι μόνο ευθύνη των παικτών.

15:33

dimitris : τασο κατι ακομα μπορει ο παναθαηναικος να κερσισει παιχνιδι που θα παει στους 75 80 ποντους (μεγαλο παιχνιδι) και αντιστροφα σε μια σειρα παιχνιδιων μπορει να χασει ο πεδουλακης παιχνιδι τον 60 ποντων

15:34

Ένα ματς, ναι. Πολλά όχι.

15:34

niop : καιμακογλου βουγιουκας για παο του χρονου ακουγεται κατι

15:34

dimitris : taso o feteinos olympiakos exei tabani sthn eurwph?

15:34

Dimis : Ρε φίλε ΝΙΚΟ ??? μην είσαι τόσο Ολυμπιακός. Οκ ο Ζοτς ή ο Ντούσαν ή ο Μπάνκυ ίσως, θα κέρδιζαν αυτόν τον ΠΑΟ με τους 5 ενεργούς παίχτες με 15 πόντους. Αλλά οκ έχετε έναν προπονητή … που αφήνει τους παίχτες να είναι προπονητές μέσα στο γήπεδο. Αυτός είναι απλά καθοδηγητής. Σαν σε κολλεγιακή ομάδα. Αυτόν έχετε. Δέξου το και σκέψου ότι βελτιώνεστε φορά τη φορά. Αν πάρετε πάλι Ευρωπαϊκό και χάσετε από ΠΑΟ το πρωτάθλημα τι θα λες δλδ; Λογικό δε θα είναι;

15:34

leo7 : Τασο θελω να με σχολιασεις το που οφειλετε αυτο το κομλεξ του σπανουλη στο οακα μεσα….υπαρχει εξηγηση?

15:35

Κόμπλεξ όχι, υπερβολικό πάθος ναι. Είναι η ιδιοσυγκρασία του που τον κάνει μεγάλο παίκτη, εκεί του γυρίζει σε μειονέκτημα.

15:35

NSKE : Προσωπικά πιστεύω ότι ο Παναθηναϊκός είναι καλή ομάδα αλλά ο φετινός Ολυμπιακός είναι καλύτερος από τον αντίπαλό του. Θα με διαψεύσει ο ΠΑΟ αν κερδίσει μέσα στο ΣΕΦ αλλά το γεγονός ότι κέρδισε με πολύ μικρή διαφορά στο ΟΑΚΑ δεν τον κάνει καλύτερη ομάδα έστω κι αν κρίνουμε μόνο από τα μεταξύ τους παιχνίδια. Για το πρωτάθλημα ο Ολυμπιακός κέρδισε με μεγαλύτερη διαφορά στο ΣΕΦ απ’ότι έχασε στο ΟΑΚΑ και το ίδιο θα γίνει πιστεύω και για την Ευρωλίγκα. Βέβαια για να πάρει το πρωτάθλημα πρέπει να κερδίσει στα play-off στο ΟΑΚΑ αλλά πιστεύω πως φέτος είναι πιο πιθανό να κερδίσει ο Ολυμπιακός στο OAKA παρά ο ΠΑΟ στο ΣΕΦ αρκεί τα λίγα βλαμένα που χαλάνε τα μεταξύ τους παιχνίδια να κάτσουν σπίτια τους!!! 😉

15:35

ΠΑΝΟΣ****** : ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΝΑ ΠΑΧΝΙΙΔΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ ΣΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΚΟΡ Κ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΣΠΑΝΟΥΛΗ! ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΙΣΤΙΜΟΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΦΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΧΩΡΙΣ ΣΠΑΝΟΥΛΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΜΑΞΙ ΧΩΡΙΣ ΟΔΗΓΟ! ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΝΟ ΤΑΣΟ. ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΧΩΡΙΣ PLAYMAKER ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ FINAL 4???

15:36

Χωρίς κοντούς ποτέ ο Παναθηναϊκός δεν πήρε ευρωπαϊκούς τίτλους.

15:36

fotis : Βασικά είχα στο μυαλό μου κάτι στο στυλ Λάνγκφορντ. Δηλαδή έναν αμερικάνο που να μπορεί να κάνει σουτ μετά από ντρίμπλα, να μπορεί να βάλει καλάθια εκτός συστήματος. Θεωρώ πώς ένας τέτοιος παίκτης, ακόμα κι αν είναι κακός αμυντικός, θα αλλάξει τα δεδομένα στις μεταξύ τους αναμετρήσεις. Επίσης περίμενα, και ακόμα περιμένω, περισσότερα από τον Σλούκα, που βρίσκεται σε διαρκή πτώση εδώ και 2 μήνες. Συμφωνείς;

15:37

Τέτοιοι παίκτες μου αρέσουν κι εμένα διότι σου δίνουν το στοιχείο του απρόβλεπτου, αλλά δεν αρέσουν στον Μπαρτζώκα και τους Έλληνες προπονητές γενικά.

15:37

Yann Bonato : Τα ορθογραφικά λάθη θυμίζουν τα τρίποντα του Σπανούλη ρε παιδιααα! Πέραν των Ράιτ, Μουν, αναμένονται “διορθωτικές” κινήσεις από τις λοιπές ομάδες του ομίλου;

15:37

Λαμάρ Όντομ και ο Πιερ Τζάκσον ένας τρομερός σκόρερ(κοντός) στην Φενέρ. Οι άλλες ομάδες δεν τρέχουν την τελευταία στιγμή.

15:38

Kwstas : Ειναι διαφορετικό να παίζεις το ματς με τον αιώνιο αντίπάλο στην έδρα σου, φέτος ο Παο είχε την τύχη, γιατί έτσι κληρωθηκαν, να δώσει τρία συνεχή ματς στην έδρα του με τον ΟΣΦΠ, πιστεύω φέτος αν είχε διαφορετική σειρα τα παιχνίδια δεν θα καταστροφολογούσαν οι οπαδοί του ΟΣΦΠ, οι περσινοί τελικοί ήταν πλασματικοί, κουρασμένος, μοσός και ξεφουσκομένος ΟΣΦΠ κόντρα σε εναν ΠΑΟ που για 3 μήνες εψαχνε παικτες και εκανε mini προετημασία για τους τελικους με τον ΟΣΦΠ, λέω κατι παράλογο?

15:39

Αν μία ομάδα δεν μπορεί να αλλάξει την μοίρα της, να μην παίζει. Όταν δεν μπορείς να κερδίσεις τον μεγάλο σου αντίπαλο στο σπίτι του, έχεις ζήτημα. Και μάλιστα σε τρία παιχνίδια σε σύντομο διάστημα και με ρόστερ ισορροπημένο.

15:39

serafeim : einai gegonos oti ola ta ntermpi o panathinaikos ta exei dwsei entos edras ti tha ginei omws sto sef tha anteksei thn piesh;

15:39

Οψόμεθα.

15:40

me13 : διάβασα σε ανάλυση σου για το παιχνίδι να κάνεις σχόλιο για τη διαφορά μεταξύ των βολών… Δυο περιπτώσεις υπάρχουν: α) είσαι τόσο απροκάλυπτα γαύρος και δεν μένεις σε ένα από στατιστικό χωρίς να σκεφτείς ότι ο Ολυμπιακός έκανε εσκεμμένα 4 φάουλ μόνο κατά τη διάρκεια του τελευταίου λεπτού ή β) δεν είδες το παιχνίδι και σχολιάζεις με βάση τα στατιστικά στοιχεία που είδες

15:41

Γ) Δεν έχεις διαβάσει το κείμενο. Μάλλον αυτό είναι. Διότι δεν αναλύω καθόλου τις βολές όπως και στους άλλους αγώνες. Αναλύω ότι τώρα ο Ολυμπιακός δεν γκρίνιαξε.

15:41

Antonis : Pws epele3e o Pao ena guard pou einai o xeiroteros eyrwpaios point guard sto pick and roll? Se ayth thn omada o wright? Sovara? Protim8hke apo ton jetter? An ton exete dei o paikths exei 3 poly kala stoixeia amyna sthn mpala einai tromeros alma den paizetai kai hanling alla einai TOSO KAKOS PASSER pou ston pao twn 60-70 pontwn kai tou pick den mporei na voh8hsei me TIPOTA! O monos rolos tou einai o anti-ukic! AN mporeis ki ena mikro sxolio gia tis dhlwseis pedoulakh pou sas ta exwse kanonikotata! 🙂

15:42

Έχοντας καλούς σουτέρ στα πλάγια, προσπαθεί να αλλάξει λίγο το παιχνίδι. Να έχει έναν παίκτη να κάνει ντράιβ και να πασάρει στους σουτέρ. Επίσης να του τρέξει την ομάδα περισσότερο.

15:43

ΠΑΟ13 : Τάσο νομίζω ότι στο θέμα του Διαμαντιδη είσαι λάθος. Τέτοιος παίχτης δεν αντικαθίστανται τόσο εύκολα έως και καθόλου. Παίχτης ευφυείς που βγαίνουν πολύ σπάνια!!!

15:43

Παρεξήγησης: Δεν αντικαθιστά τον Διαμαντίδη, όπως δεν αντικαθιστάς τον Ζοτς. Πηγαίνεις σε άλλες λογικές.

15:43

Νικος _13 : Τασο πιστευεις οτι το ματς κλειδι ειναι αυτο στο Μιλανο με την Αρμανι για την προκριση στους 8

15:43

15:43

100%.

15:44

αλεξ : Τασο , εβλεπα χθες την εκπομπη στο contra… Σε παρακαλώ πες στους φιλουσ σου να μην εκδηλωνονται. Ησουν ο μονος που μιλουσες αντικειμενικά.. Ελεος δηλαδη… Ας πανε μερικοι στο redplaneτ να γραψουν.. Η μηπως δεν ειναι ολυμπιακοι καποιοι απο κει? Αν κανω λαθος πες το μου .Αλλα ειναι ξεκαθαρο…

15:47

Άλεξ επειδή δεν κρύβομαι ποτέ, θα σου πω το εξής: ήμουν ο μοναδικός που δεν μιλούσα αντικειμενικά. Ξέρεις ότι έχω μία συγκεκριμένη οπτική γύρω από το μπάσκετ και την στηρίζω, όχι δογματικά, αλλά είναι ο τρόπος που βλέπω τα πράγματα. Αντίθετα(δεν τολμώ να μιλήσω για έναν από τους κορυφαίους σε εμπειρία και αξία όπως ο Φιλέρης) τόσο ο Παντελής όσο ο Στεφάνος και ο Μάνος(τουλάχιστον αυτούς άκουσα) προσπάθησαν να το δουν πιο σφαιρικά. Όλοι ερχόμαστε από κάπου, αλλά χαίρομαι, που όταν δουλεύουμε είμαστε μόνο δημοσιογράφοι. Αν παρατηρήσω ότι υπάρχει αυτό που γράφεις, απλά δεν θα βγω να μιλήσω.

15:47

ΒΑΣΙΛΗΣ : Ο ΠΑΟ έχει συγκεκριμένο πλάνο, το οποιο απ΄οτι φαινεται μπορουν να το ακολουθησουν 8 παιχτες. που μπορει να φτάσει χωρις βάθος στον πάγκο;;

15:47

ιωαννης : πιστευω πως ο ολυμπιακος εχει περισσοτερο μελλον στην euroleague φετος απο τον παναθηναικο…ποια η γνωμη σου τασο?

15:47

dimitris : τασο αν κερδισουμε στο μιλανο εχουμε τον πρωτο λογο για δευτε θεση αφου θα εχουμε ολες τις (πρεπει)νικςς και διαφορες υπερ μας

15:47

g.γ.κορ : ο νεος παιχτης του παο δεν υστερει σε βασικα της θεσης του???σουτ πικ εν ρολλ ..στη διμιουργικο παιχνιδ γενικοτερα/??ουτε καν βολες ..

15:48

upc13 : o perperoglou stis krisimes voles allakse eswrouxo…

15:48

Γιώργος από Κούβα : Όσοι καταλαβαίνουν λίγο μπάσκετ βλέπουν ότι ο Πέδουλας είναι ένας επιστημόνας του διαβάσματος του αντιπάλου, άσε τα ματς κόντρα σε ΟΣΦΠ: πέρυσι απέναντι στη Μπάρτσα ας πούμε είχε απάντηση για κάθε correction του κάθε play, εκπληκτικός. Η μόνη εξήγηση που δίνω στο λάθος του σχεδιασμού του φετινού ΠΑΟ είναι ότι Πινγκ, Μπατίστ και Μαύρο δεν ήταν δικές του επιλογές αλλά έγιναν για μάρκετινγκ, ικανοποίηση του κυρίου Δημήτρη και να την πούμε στο γνωστό μάνατζερ/εξώφυλλα Πράσινης αντίστοιχα. Έχω δίκιο;

15:49

Ο Πινγκ ναι. Ο Μπατίστ, σίγουρα δεν ήταν επιλογή Πεδουλάκη αλλά δεν έγινε για εξώφυλλα. Ήταν περισσότερο ψυχισμός του Γιαννακόπουλου όταν άκουσε τον Μπατίστ, που δεν είχε στηρίξει πέρυσι τον σύλλογο, να ζητάει συγνώμη και να διώχνει τον ατζέντη του. Εκεί έγινε λάθος.

15:49

Α, επίσης, ρωτήθηκε ο Πεδουλάκης και δεν φανταζόταν, λάθος και δικό του, ότι θα βρισκόταν σε τόσο κακή κατάσταση.

15:50

Λέανδρος : Ο Σπανούλης, όσο τον παίζουν τέτοια άμυνα με 2 και 3 παίκτες, το μόνο που θα πρέπει να κάνει είναι να μπορεί να μοιράζει καλύτερα το παιχνίδι όταν ξεκινάει για διεισδύσεις. Η άλλη λύση θα ήταν να ανέβαιναν οι υπόλοιπο, αλλά μέχρι στιγμής δεν το βλέπω.

15:50

upc13 : kwsta auto pou den exeis antilifthei einai i enoia tis isoropias kai tis ebeirias mias omadas. oi pollaples skoupes prepei na se anisixoun

15:50

SPYROS : taso kalispera…….ti antistoixies vlepeis stoys 8

15:50

Πολύ νωρίς λόγο του ελληνικού ομίλου.

15:50

Κωνσταντίνος : ερώτηση mind game: τελικά ο Σπανούλης τα έχει πιο πολύ με τον Ομπραντοβιτς παρά με τον Παο οπότε θεωρείς πως με την Ούλκερ θα έχει πιο μεστή απόδοση?

15:51

Ότι το πρόβλημά του είναι ο Ομπράντοβιτς αυτό είναι σαφές. Όμως η Φενέρ δεν μπορεί να παίξει την ίδια άμυνα όπως ο Παναθηναϊκός και αυτό που μάλλον μπαίνει στο μυαλό του Σπανούλη είναι “θα τους τρυπήσω και θα το βάλω”. Εκεί χάνει το παιχνίδι.

15:51

nikos : pisteveis o pier jackson tha tairiaze ston pao (ean ypirxe bebea dynatotita na ypervei to budget) ?

15:52

Σε καμία περίπτωση. Όχι σε αυτό τον Παναθηναϊκό.

15:52

Σακης παο : θεωρω οτι ο ραιτ θα βρει ρολο και θα λυσει αρκετα προβληματα.πιεση στη μπαλα,ταχυτητα,θα ξεκουρασει μητσο για να ειναι πιο φρεσκος στα τελειωματα των ματς,διεισδυση,δημιουργια,σκορ..μια αποψη και για γκοραν ντραγκιτς?φοβερη χρονια

15:53

Όταν τα ελεγα εγώ για τον Ντράγκιτς και τί παιχτάρα είναι, μου λέγατε Μπλίντσο. Καλά, κάνουμε και μία πλάκα. Παίζει τρομερά γιατί πλέον είναι η ομάδα πολύ πιο σοβαρή δίπλα του και τον ακολουθεί στον ρυθμό του. Βοήθησε πολύ στο ξεκίνημα ο Μπλίντσο που κράτησε τους Σανς.

15:53

theodoros : taso an o olimpiakos exei mionektima edras mpori na perasi apo real i cska kata tin gnomi sou???

15:53

Θα ήθελα να τον δω και με τον Μουν. Πάντως ΤΣΣΚΑ ναι, Ρεάλ πολύ δύσκολο.

15:54

dimitris : ρε συ τασο ολοι λενε φετος ρεαλ εσυ εμπιστευσαι ομαδα χωρις καρυδια… φτανει μονο το ταλεντο η θα γελαμε παλι με τους γιουλ και ροντριγεζ

15:54

Έδειξαν με την Μπαρτσελόνα ότι έχουν καρύδια. Εννοείται ότι δεν είναι τέλεια ομάδα και με αδυναμίες αλλά παίζει εξαιρετικά και σε δύο θεσμούς, όχι σε έναν.

15:54

superag13 : πώς καταφέρνει ο σκαριόλο και παίρνει ομάδες επιπέδου ευρωλίγκας;

15:55

GIORGOS : ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗ ΣΕ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ?ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΕΦΤΕΙ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΥΦΕΙΙΑΕ ΤΟΥ ΤΟ ”ΚΡΥΒΕΙ΄΄

15:55

fotis : Και κάτι τελευταίο, ο Πεδουλάκης μαρτύρησε στην συνέντευξη τύπου ότι σπατάλησε χιλιάδες εργατοώρες για να μελετήσει τον Σπανούλη και πάνω κάτω μας είπε πώς όλος ο ΠΑΟ είναι φτιαγμένος να σταματήσει τον Βασίλη. Αυτό για εμένα αποτελεί μεγάλη τιμή για το Σπανούλη, αλλά επίσης ίσως να αποτελέσει πρόβλημα λόγω αδυναμιών και έλλειψης πλάνου απέναντι σε άλλες μεγάλες ομάδες στην Ευρώπη, όπως φάνηκε στο εντός με Μπάρτσα. Βέβαια έτσι εξασφαλίζει πρωτάθλημα και κύπελλο, άρα η χρονιά θεωρείται επιτυχημένη και δεν τον ενδιαφέρει τον Πεδουλάκη; Θεωρώ ότι θα είναι λάθος να χτιστεί μακροχρόνια ο ΠΑΟ έτσι.

15:56

Φώτη μου νομίζω ότι δεν είναι έλλειψη πλάνου. Πάνω κάτω τέτοια άμυνα έπαιξε στον Ναβάρο. Όταν όμως σουτάρει ο Χουέρτας, ο Όλεσον, ο Παπανικολάου, ο Λόρμπεκ, ε έχει μία διαφορά. Και πάλι ο Παναθηναϊκός δεν τα πήγε άσχημα.

15:56

Kwstas : Ναι συμφωνώ Τάσο, αλλά το ισορροπημένο ρόστερ δεν στέκει, βλέπε απουσίε Λο και Πετγουει σε καποια ματς, ειδικά του Λο, θεωρώ πως αυτός ειναι ο παικτης βαρόμετρο του ΟΣΦΠ στα ειδικών συνθηκών ματς και όχι ο Σπανούλης, συγνώμη όμως που επιμένω γιατι το ανεφερα και σε προηγούμενη ερώτηση, αλλα μήπως ο ΠΑΟ την μία χάνει με κάτω τα χέρια απο μεσαίες ομάδες της Ευρωλίγκα αλλά με τον ΟΣΦΠ δινει το κάτι παραπάνω και μετα παλι στα ίδια, φανερώνει ένα χαμηλό ταβάνι στους στόχους, τύπου “τον ολυμπιακό να νικάμε και οι άλλοι ας…” ?

15:57

Και όμως δεν είναι έτσι. Δες ότι τυχαίνει να παίζει με τον Ολυμπιακό μετά από συνεχόμενες ήττες, βαριές ήττες, πολύ κακές εμφανίσεις και λοιπά…κακά.

15:57

Κωνσταντίνος : θεωρώ πως το πιο ‘κρύο αίμα’ στον Ολυμπιακό είναι ο Στράτος, το απέδειξε και χθες, είναι εφικτό να αναλάβει πιο ηγετικό ρόλο?

15:57

Μόνο μπάσκετ : Καλησπέρα, τελικά φαίνεται ότι παρότι αντιτουριστικός ο Αντιτς ήταν παίχτης με προσωπικότητα που ζούσε για τέτοια παιχνίδια. Ο ΟΣΦΠ θεωρητικά μπορεί να έχει καλύτερο ρόστερ φέτος αλλά δεν έχει πιο λίγους παίχτες με προσωπικότητα. Μια καλή προσθήκη για να αλλάξει αυτό αλλά και να γίνει πιο σκληρός στην άμυνα θα ήταν ο Καιμακόκογλου, για του χρόνου φυσικά. Τι λες;

15:58

Σε μία συνέντευξη με τον Πεδουλάκη μου είχε πει ότι προετοίμαζε ειδικά τον Λάσμε για τον Άντιτς γιατί έπαιζε σκληρά, προκαλούσε κλπ. Πράγματα μέσα στο παιχνίδι που είναι παράμετροι νίκης.

15:58

ΝΙΚΟ ??????? : Μιλάω για τον Μπαρτζώκα και τα λάθη του,και ίσα,ίσα που παινεύω τον Αργύρη φίλε Dimis..Δεν μιλάω οπαδικά,αλλά καθαρά αγωνιστικά,και λέω για ότι βλέπουμε μέχρι τώρα από τις 2 Ομάδες..Το τι θα γίνει το Μάιο,θα το συζητήσουμε τότε,(πρώτα ο Θεός),και είναι καθαρά υποθετικό.. Κάκιστη διαχείρηση βλέπω και από τον Άρτζι,και θυμήσου λίγο την περσινή σειρά με τη Μπαρτσελόνα,που μετά το 2-1 του ΠΑΟ,αντί να κάνει το 3-1,έχασε στο ΟΑΚΑ αφού ήταν εξουθενωμένος,και στο 5ο μάτς παραδόθηκε στη Βαρκελώνη..

15:58

Σακης παο : θα συμφωνησω με αλεξ.σαν να περιμεναν να κερδισει ο ολυμπιακος και να αρχισουν τα περι διαιτησιας..πολλοι το περιμεναν αυτο χθες αλλα..αν το χθεσινο ματς ειχε γινει ελλαδα παλι για τη διαιτησια θα ελεγαν,ειμαι σιγουρος..ειδικα για το φαουλ στο διαμαντιδη στο τελος θα ειχε γινει χαμος..τωρα δε μιλα κανεις.εχει και η γραφικοτητα τα ορια της μαλλον.

15:59

λεωνιδας : τασο ολυμπιακος η παναθηναικος εχει περισσοτερο μελλον στν euroleague φετος και μεχρι που μπορουν να φθσαουν κατα την γνωμη σου???

15:59

Μα το είπε ο Πεδουλάκης και χθες: Ο Ολυμπιακός έχει σαφές προβάδισμα στους Έλληνες παίκτες που είναι και η βάση των ομάδων. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα τους κρατήσει(βλέπε Παπανικολάου).

15:59

nikos : καλησπερα. για μενα ο παο πληρωνει το οτι δεν κινηθηκε απο την αρχη της σεζον για παικτη στον ασσο.επρεπε ο ουκιτσ να μεινει εκτος για οσο θα επερνε η αποθεραπεια του και να γυρνουσε πισω ετοιμος εκατο τις εκατο.ολη τη χρονια με κουτσο δεν βγαινει.

16:00

alex : πιστευεις πως ο παο θα μπορεσει να διεκδικησει κατι παραπανω πχ φαιναλ φορ η και τελικο? ας πουμε μπορει να κοντραρει τσσκα και ρεαλ? δεν εχει θεμα με την επιθεση? και ο ραιτ μπορει οντως να βοηθησει?

16:00

Γιώργος από Κούβα : Τα εξώφυλλα τα είπα για τον ΜΑυροκεφαλίδη, Τάσο: “σας τον πήραμε μέσα από τα χέρια κλπ κλπ”. Ο Πινγκ είναι προφανές γιατί αποκτήθηκε κι ο Μπατίστ για να την πούμε στο μάνατζέρ του. Για τον Μαυροκεφαλίδη σε ρωτάω. Αν όντως δεν ήταν επιλογή Πεδουλάκη, διότι εκεί δαπανήθηκαν τα πολλά χρήματα κι έχασε την ευκαιρία ο ΠΑΟ να πάρει ένα παίκτη που να παίζει με πλάτη και να παίζει και την άμυνα που θέλει ο Πέδουλας, χωρίς την οποία δε σου δίνει χρόνο συμμετοχής (και καλά κάνει, με τέτοιο ρόστερ, τέτοιο μπάσκετ θα παίξει, άμα έχεις αβγά κάνεις ομελέτα, δεν κάνεις παστίτσιο). Για τον Καϊμακόγλου τι ακούγεται; Πιο κοντά ΠΑΟ ή Ολυμπιακός;

16:02

Δικό μου το λάθος. Ο Μαυροκεφαλίδης αποκτήθηκε με σκοπό ο Παναθηναϊκός να αποκτήσει μία επιπλέον παράμετρο στην επίθεση. Θυμάσαι στα πρώτα παιχνίδια, ιδιαίτερα στο ΣΕΦ και στην έδρα της Λιέτουβος, ότι έπαιρνε λεπτά συμμετοχής και σουτ. Οταν ήρθαν οι ήττες, ο Πεδουλάκης πήγε σε αυτό που ξέρει η ομάδα του. Ίσως με τον Ράιτ να παίξει λίγο παραπάνω ο Μαυροκεφαλίδης. Επίσης μην ξεχνάς ότι ήθελαν έναν καλό Έλληνα καθώς έφυγε ο Τσαρτσαρής.

16:02

Κωνσταντίνος : είναι αργά πιστεύειε για έναν πιο ενεργό ρόλο των ψηλών στην επίθεση του Ολυμπιακού?

16:02

Καθόλου. Το θέμα είναι αν μπορούν.

16:02

βαγγελης6 : τασο καλησπερα … σαν παιχτης που θ μπορουσε ν ερθει για να αντικαταστησει τν διαμαντηδη (οσο μπορει βεβαια) θ μπορουσε να ηταν ο πρεζλιτς της φενερ?

16:04

Βαγγέλη μου Διαμαντίδης ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΞΑΝΑ. Πολλές φορές την πατάνε, όπως στο ΝΒΑ, που έψαχναν τον νέο Τζόρνταν. Τελικά σώθηκαν από τον…πρώτο Κόμπε, Λεμπρόν, Ντουράντ. Όπως δεν υπάρχει άλλος Γιαννάκης, άλλος Φάνης, άλλος Σπανούλης. Θα υπάρξουν άλλα…μοντέλα, καλύτερα ή χειρότερα.

16:04

Kwstas : Θεωρώ υπερβολικές αντιδράσεις και απο τις δύο μερίδες οπαδών υπερβολικές, θα ήταν πολύ διαφορετικά αυτα που γράφονται τώρα αν στο 61-61 είχε μπεί ένα απο τα δύο τρίποντα του Σπανούλη η του Πρίντεζη, χωρις να μειώνω την νίκη (ες) του Παο απλά είναι λίγο αστοχο να μιλάμε για εμπειρα και ισσοροπία ομάδας, για ένα ματς μου κρίθηκε ουσιαστικά σε ένα σουτ

16:05

Μα γι αυτό συζητάμε Κώστα μου. Αυτή είναι και η μαγεία. Ένα σουτ είσαι μάγκας ένα σουτ είσαι …δάγκας.  Αυτό είναι που κάνει τόσο όμορφο το μπάσκετ ή τον αθλητισμό γενικότερα.

16:05

Antonis : 3erw oti piezesai apo erwthseis kai xrono alla pragmatika 8elw ena sxolio gia tis dhlwseis pedoulakh pou ta exwse se olous tous dhmosiografous gia ton tropo pou antimetopizoun thn amyna tou Pao! 1on Isxyoun ayta pou eipe? An nai prepei na analogisteitai tis ey8ynes sas oloi pou antimetopizetai thn amyna tou Pao san mia amyna epipedou efhvikou pou afhnei paiktes afylaktous gt den mporoun pou prostateyei ton mhtso pou den kleinei ton spanoulh alla o spanoulhs xanetai an oxi tote 8elw to 8arros ths gnwmhs sou na peis oti den isxyeoun kai giati! to xrwstas se enan proponhth pou ka8e xrono sthn ekpomph sou milaei poly anoikta xwris ka8olou myth para thn persynh tou epityxia!

16:07

Ισχύουν μεν, αλλά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ ότι μπαίνει σε αυτή την κουβέντα. Ναι του γίνεται κριτική, πέρυσι κυρίως ξεπέρασε τα όρια του επιτρεπτού(ήταν ανήθικη το λιγότερο) αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να γίνεται. Ο καθένας κρίνεται και δεν είναι δουλειά του να απαντάει σε όποιον θέλει να του δημιουργήσει πρόβλημα. Έντιμο μεν, αχρείαστο και λάθος δε.

16:07

ΣΤΑΜΑΤΗΣ13 : Τασο παικτη σαν το PIER JACSON θα αγοραζε στον παναθηναικο ο OBRADOVIC?Και γενικα οι παικτες που εχει στην Φενερ μου φαινεται οτι δεν ειναι στην λογικη παναθηναικου..συμφωνεις???

16:09

Όχι Σταμάτη μου γιατί ο Παναθηναϊκός του έλεγε: δίνουμε 4 εκατομμύρια για Σπανούλη και Διαμαντίδη; Πάρε άλλα τέσσερα για τον Γιασικεβίτσιους. Δώσε και στην Παρτιζάν για τον Τέπιτς ή τον Κέτσμαν. Πάρε όποιον θες, με όποιο κόστος θες. Γι αυτό και συνήθως μετά τα ευρωπαϊκά η ομάδα είχε ζήτημα. Μετά πάλι ευρωπαϊκό.

16:09

χρηστος : ποιον θα προτιμουσες σαν αξιο αντικαταστατη του διαμαντιδη αν σταματαγε τωρα το μπασκετ?

16:10

Αν είχα τα χρήματα, θα έφερνα τον Καλάθη και θα τον πλαισίωνα με παίκτες που μπορούν να παίξουν δίπλα του.

16:10

Stelios : Taso pos ta vlepis, tha doume kamia apo tis omades mas sto final Four? Prosopika pistevo oti o pao paizei pros to paron poli pio xamila apo tis dinatotites tou, esi pos to vlepis?

16:11

Αν με πιέσεις και με αφήσεις χωρίς φαϊ για να σου απαντήσω θα πω: καμία. Έτσι το βλέπω από νωρίς χωρίς όμως να μπορώ να το αναλύσω διότι είναι καλές ομάδες.

16:11

nikos : apo olous tous ksenous pou paizoun stin europe poios pisteveis pws tha tairiaze se ospf kai pao kai giati ?

16:12

Πολ Ντέιβις, Ομάρ Κουκ, Μπραντ Όλεσον. Τα γράφει και ο Μιχάλης πιο …κάτω.

16:12

Μιχάλης Κοζάνη : Τάσσο,απλά είναι τα πράματα…Διώχνεις Μπαρτζώκα το καλοκαίρι παίρνεις Ομάρ Κουκ,Πολ Ντέιβις κρατάς τον βασικό κορμό(σπανούλης,πέρπε,ντάνστον,σλούκας,μαντζαρης)και γίνεσαι παντοδύναμος

16:12

Δημήτρης : Τάσο, πιστεύω ότι αν ο Μπατίστ δεν είχε αυτό το παρελθόν και στη θέση του ήταν άλλος ξένος σέντερ, θα είχε γίνει αλλαγή εδώ και καιρό.Με ορθολογικά κριτήρια, η απόκτησή του δεν είναι σωστή, καθώς δεν υπάρχει η πολυτέλεια ενός ξένου με συναισθηματικά κριτήρια.

16:12

Κωνσταντίνος : πιστεύεις ότι υπάρχει μεγάλη απόσταση των παικτών του Ολυμπιακού στην επίθεση?χθες και ειδικά με τον Παο που παίζει δυνατή άμυνα και με απλωμένα χέρια έγιναν πολλές λάθος πάσες σε μακρινές αποστάσεις…

16:12

Κωστας : Τασο πιστευεις μετα το χθεσινο οτι υπαρχει περιπτωση αλλαγης του Κολινς;

16:13

Panagiotis : Ο wright εχει καλο σουτακι;

16:13

Δημήτρης : Αντί-ΔΔ σε βάθος χρόνου ο Μποχωρίδης.Από ξένους,ο Βέστερμαν της Παρτίζαν, αν αποθεραπευτεί?

16:14

Ο Ράιτ έχει σουτ από μέση απόσταση και ντράιβ. Ο Μποχωρίδης πρέπει να δείξει ότι είναι παίκτης υψηλού επιπέδου  και…δυσκολα να αλλάξει τώρα τον Κόλινς.

16:14

λεωνιδας : Τασο αν ησουν προπονητης σε μια ομαδα και επρεπε να διαλεξεις αναμεσα σε Σπανουλη και Διαμαντιδη ποιον θα διαλεγες?

16:16

Σπανούλη αν έχω μία καλή ομάδα και θέλω να την κάνω πρωταθλήτρια, Διαμαντίδη αν έχω μία πολύ καλή ομάδα και θέλω να παίξει στο 100%. Μου αρέσει περισσότερο το παιχνίδι του Σπανούλη πάντως. Γούστα είναι αυτά. Ο Διαμαντίδης πάντως έπαιζε απίστευτα στον Ηρακλή διαφορετικά από ότι τώρα. Τότε μου άρεσε περισσότερο, αλλά άλλο επίπεδο.

16:16

alext : alex : πιστευεις πως ο παο θα μπορεσει να διεκδικησει κατι παραπανω πχ φαιναλ φορ η και τελικο? ας πουμε μπορει να κοντραρει τσσκα και ρεαλ? δεν εχει θεμα με την επιθεση? και ο ραιτ μπορει οντως να βοηθησει?

16:16

Γιώργος από Κούβα : Μερικοί πρέπει να καταλάβουν ότι το μπάτζετ του Παναθηναϊκού ΔΕΝ είναι αντίστοιχο των Ρεάλ, Μπαρτσελόνα, ΤΣΣΚΑ, Φενέρ, ούτε καν με της Μιλάνο δεν είναι. Το να τις παίζεις στα ίσα και να τις αποκλείεις δεν είναι το αναμενόμενο, άθλος είναι. Δεν είμαστε στις εποχές που μας τρέχανε με τη σέσουλα και παρακάλαγε ο κάθε Πέκοβιτς να έρθει. Τάσο σου έκαναν μια ερώτηση για το Σκαριόλο, αν θες απαντάς. Πώς βρίσκει δουλειά αυτός ο άνθρωπος; Επίση, μπορούμε να γνωρίσουμε το Μάνατζέρ του; Είναι το προωσπικό μου είδωλο.

16:17

Συγνώμη, το ξέχασα Γεώργιε. Λοιπόν, ο Σκαριόλο βρίσκει δουλειές για δύο απλούς λόγους: Μάλαγα του 2007 κι εθνική Ισπανίας. Οι ξένοι παράγοντες δεν κρίνουν αυστηρά και κοιτούν πολύ το βιογραφικό και την εικόνα. Αν δεις το βιογραφικό του και δεν τον δεις να δουλεύει, ε κι εσύ θα τον διαλέξεις. Θεός είναι.

16:17

Κωνσταντίνος : είναι φορές που ο Ολυμπιακός φαίνεται πελαγωμένος στην επίθεση, μήπως δεν υπάρχει σαφές αγωνιστικό πλάνο στο 5*5?μήπως 10 παίκτες στο ένα μισό του γηπέδου είναι πολλοί?υπάρχει λύση πέραν του ραν εντ γκαν?

16:18

Μα χθες δεν έτρεξε καθόλου και πάλι έχασε. Έναν παίκτη ακόμα για μεγάλα σουτ θέλει. Όπως ήταν ο Λο.

16:18

Αρης : τασο πιστευεις οτι ο μουν μπορει να κανει την διαφορα στον 2ο γυρο της euroleague?ειδικα στο πρωτο ματς με την φενερ

16:19

Εξαρτάται από το πόσο θα παίξει.

16:19

Andy : Taso pisteyw pws me tin prosthiki tou evan turner oi Pacers ginontai to megalo favori gia ton titlo sto NBA. An kai xtes o King James edeikse oti tha “xysei aima” gia to repeat. Poia i apospi sou???

16:20

Πολύ έξυπνη η Ιντιάνα, ετοιμάζεται για πιθανή φυγή του Λανς Στίβενσον(έλα στο Φοίνιξ).

16:20

Kwstas : Τασο,αν κρίνουμε απο κατα καιρούς αντιδράσεις προέδρων, δημοσιογράφων και οπαδών ομάδων νομιζω το ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ (με αρνητική έννοια) ομορφο είναι καλύτερος χαρακτηρισμός δυστυχώς

16:20

Frank : Ποιός θα το πάρει Ευρωλίγκα φέτος? Θέλω πρόβλεψη…

16:20

Ρεάλ ή Μπαρτσελόνα και όπως ξέρεις δεν χάνω πρόβλεψη.

16:20

Σακης παο : ο πεδουλακης δεν τα εχωσε τοσο στους δημοσιογραφους μαγκες.στον μπαρτζωκα τα εχωσε πιο πολυ..και καλα εκανε..ο μπαρτζωκας ειπε οτι ο παο αφηνει τα σουτ και το εχει βαφτισει mind games..ολη η απαντηση πηγαινε εκει και οχι στους δημοσιογραφους τοσο..

16:22

Στον Μπαρτζώκα απάντησε στο κομμάτι διαιτησία και ατμόσφαιρα. Τα άλλα ήταν σαφείς απαντήσεις σε σχόλια ή άρθρα. Στο δεύτερο σκέλος διαφωνώ όπως είπα και πριν. Οι προπονητές πρέπει να …ανταλάσσουν δηλώσεις, είναι θεμιτό αν δεν ξεφεύγουν.

16:22

Κωνσταντίνος : Κολινς, Σπανούλης, Μουν, Πρίντεζης και Ντάνστον κάνε σε παρακαλώ ένα σχόλιο για βασική πεντάδα, ευχαριστώ!

16:22

Pourqois pas? Ή αλλιώς Pas mal.

16:23

αλεξ : Τασο , ποιους ελληνες του εξωτερικου πιστευεις οτι πρεπει να προσπαθησουν να φερουν οι αιωνιοι ? Με βαση παντα το μπατζετ τους και φυσικα τις ελλειψεις τους στις συγκεκριμενες θεσεις

16:23

Γνώμη μου; Κανείς. Τα παιδιά κάνουν τρομερή δουλειά έξω, παίρνουν χρήματα, ας αναπτυχθούν παίκτες εδώ. Γιάνκοβιτς, Παππας, Παπαπέτρου που τον έχουμε χάσει, Καββαδάς.

16:23

KONSTANTINOS : Τασο πιστευεις οτι η φενερ θα κανει δυναμικο come back στους ομιλους?Γιατι εαν αυτο γίνει τότε ο Ολυμπιακος θα παιξει ολη του την χρονια μεσα στην Τουρκια,Αντιθετως ο Ομπραντοβιτς θα το δωσει το ματς στο οακα οπως εκανε τοσα χρονια στην Παρτιζαν.

16:25

Μεγάλη καρδιά ο Ζοτς.

16:31

Σακης παο : ποια η γνωμη σου για τον μπογκντανοβιτς της παρτιζαν?για μενα δεν τιθεται θεμα συγκρισης δδ και σπανουλη,σχεδον σε ολους τους τομεις ειναι καλυτερος ο μητσος..το μονο που εχει χειροτερο ειναι το ντραιβ

16:32

Ξεχνάς το σημαντικότερο: πώς ηγείται κάθε ομάδας. Πως ο Σπανούλης άλλαξε την ιστορία του Ολυμπιακού και πόσο δυσκολεύτηκε ο Διαμαντίδης με τον περυσινό Παναθηναϊκό.

16:33

Frank : Δεν είναι έγκλημα να παίρνεις έναν μέτριο παίκτη (Ράιτ) και να μην προωθήσεις το στοίχημά σου που λέγεται Παππάς? Και ο ίδιος ο Πεδουλάκης λέει για τη σημασία των ελλήνων στην ομάδα. Προσωπικά θα αντάλασσα να χάσω φετινούς τίτλους και να κερδίσω τον Παππά, έλληνα γκάρντ για τα επόμενα χρόνια…

16:34

Όχι γιατί σε μία κακή χρονιά μπορεί να χαθεί και ο Παππάς.

16:34

Παναγιωτης : Τασο τους celtics πως τους βλεπεις;Ποια προσθηκη πρεπει να κανουν για να επιστρεψουν στην κορυφη;

16:35

An act of god, που λένε. Έτσι που τα έκαναν ούτε δύο καλές επιλογές ντραφτ δεν τους φτάνουν. Εκτός αν παίξουν πολύ καλά το χαρτί του Ρόντο. Όχι αυτού με τις ΜΚΟ, έτσι…

16:35

fotis : Και κάτι τελευταίο, θεωρείς πώς ο Ολυμπιακός με βάση της εμφανίσεις του στο τελευταίο διάστημα με τις 3 συνεχόμενες και την ήττα με ΠΑΟ, είναι ομάδα που μπορεί να κερδίσει οποιονδήποτε και με γρήγορο τέμπο και σε αργό παιχνίδι; Αλλιώς έπαιξε με Μάλαγα,Λαμποράλ αλλιώς με Εφές και ΠΑΟ. Αυτό δεν είναι παράσημο του Μπαρτζώκα;

16:36

Μα ποιος είπε ότι ο Μπαρτζώκας δεν είναι καλός προπονητής ή ότι δεν δουλεύει; Όμως, δεν μπορεί να προσαρμόζεσαι συνέχεια σε ότι κάνει ο αντίπαλος. Για μένα, παίζεις το μπάσκετ σου και ο άλλος ας σε ακολουθήσει.

16:36

Κωστας : Τασο να ρωτησω, πως γινεται ο Αντετοκουνμπο με την Εθνικη Νεων να κανει καποια καλα παιχνιδια μεν αλλα να μην ξεχχωριζει (καλυτεροι Μποχωριδης-Παπαπετρου) και στο ΝΒΑ στην rookie season να πηγαινει τοσο καλα;

16:37

Μα δεν παίζει καλά Κώστα μου. Όλοι τον χαιρόμαστε, τον θαυμάζουμε αλλά δεν παίζει ακόμα. Είναι η χειρότερη ομάδα του ΝΒΑ η οποία προσπαθεί να εμφανίσει κάτι θετικό. Είναι ακόμα πολύ πίσω αλλά έχει συγκλονιστικές προοπτικές. Ακόμα όμως δεν είναι καν μέτριος παίκτης.

16:37

Κωνσταντίνος : τι γνώμη έχεις για άμυνα ζώνης από τον Ολυμπιακό?φαίνεται πως οι περιφερειακοί αντιμετωπίζουν πρόβλημα σε μαν του μαν καταστάσεις, και μις ματς βέβαια…

16:37

Κωνσταντίνος : 2-1-2 παλιομοδίτικη άμυνα?

16:39

Αυτά έχουν φάει τους Έλληνες προπονητές. Εμείς τα…παλλικάρια δεν παίζουμε ζώνη. Ο Μπαρτζώκας είναι αυτής της άποψης και από κοντά ο Πεδουλάκης. Δεν γίνεται να μην έχεις κι ένα άλλο πλάνο. Βεβαίως το έχουν, αλλά δεν θέλουν να το χρησιμοποιούν διότι πιστεύουν ότι οι παίκτες χαλαρωνουν.

16:39

superag13 : τάσο στο κομμάτι της άμυνας του παο έχεις ξαναδεί κάτι παρόμοιο;επί ζοτς δεν θυμάμαι τέτοια άμυνα…ίσως λόγω του πλουσιότερου επιθετικά ρόστερ;

16:40

Ο παλιός Παναθηναϊκός είχε τέτοια ποιότητα στην επίθεση, τέτοιο και τόσο ταλέντο που κάποια στιγμή η άμυνα έβγαινε μόνη της.

16:40

Σακης παο : εγω θα ηθελα πισω τον βουγιουκα..πιστευω οτι αν τον ειχαμε φετος και με την προσθηκη του ραιτ τωρα,θα το παιρναμε

16:40

tomas 13 : φιλε τασο πιστευεισ σε διπλο του παο στο μιλανο και τιβλεπεισ να γινεται μετα ποιοσ εχει ποιο εφκολο προγραμα

16:40

Το έχει ανάγκη το διπλό. Αν δεν το πάρει ξεχνάει την σημασία της χθεσινής νίκης.

16:40

giorgos : οσο υπαρχει Γιαννακοπουλος στο μπασκετ 8α κερζιζει ο παναθηναικος!!Οσο υπαρχει Μαρινακις στο ποδοσαιρο 8α κερδιζει ο ολυμπιακος!! πως σου φαινετε?

16:42

Μία χαρά. Μόνο που στο μπάσκετ νικάει(θριάμβους πετυχαίνει) και ο Ολυμπιακός διότι υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι δίνουν τεράστια ποσά ενώ στο ποδόσφαιρο δεν υπάρχει κανένας. Κατανοώ και σε μεγάλο βαθμό συμφωνώ με ότι μπορεί να υπονοείς, μέχρι όμως να δούμε ανθρώπους να πληρώνουν για τις ομάδες τους, ναι, αυτοί πληρώνουν έχουν τον πρώτο λόγο.

16:42

ιουλιανος : ο ουκιτς το προβλημα που εχει στους αχιλλειους αθεραπευτο ειναι δηλαδη γιατι ολο ακουω οτι κανει μια προπονηση την εβδομαδα κτλ αλλα κανεις δν εχει πει ποσο χρονο θελει για να το ξεπερασει και αν θα το ξεπερασει.

16:42

Νικος : Τασο ο οσφπ παιζει καλυτερα με τον Σπανουλη εκτος. Η οχι;

16:43

Νίκο μου να δοκιμάσει να παίξει ένα παιχνίδι, ας πούμε την Εφές χωρίς τον Σπανούλη; Ή ένα ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό; Λιοντάρια-χριστιανοί.

16:43

Alex : Apo pote ksanakanoun jumpball stis amfisvitoumenes faseis? Kainourio einai pali auto?

16:44

Από την αρχή της χρονιάς. Άλλοι κανονισμοί Ευρωλίγκα άλλοι Ελλάδα. Ελλάδα.

16:44

petros : Emena Taso moy aresei poly o Athinaiou kai ton pisteya apo otan epaize ston Paniwnio. De xwraei ston PAO pisteyeys?

16:45

Πολύ καλός. Χωράει και παραχωράει.

16:45

ορεστης : Τασο θα ελεγα οτι τον αδικεις το Διαμαντιδη, το εντυπωσιακο μπασκετ που επαιζε στον Ηρακλη το επαιξε και στον Παναθηναικο ανα διαστηματα με πιο προσφατο παραδειγμα το 11 που εκτος απο αυτα που μας εχει συνηθισει (κλεψιματα, μπλοκ, αμυνες, ασσιστ), βγηκε απο τη λογικη του παικτη οικονομια στην επιθεση. Πλεον αυτο που βλεπουμε, την προσυλωση του στη δημιουργια δηλαδη και να απειλει μονο με μακρινα σουτ, ειναι απορροια της ηλικιας, δεν εχει το ευλυγιστο κορμι του Σπανουλη ο ΔΔ. Εγω θα ελεγα πως ο Μητσος κανει μετριες ομαδες να φαινονται πολυ καλες ενω ο Σπανουλης παιρνει μετριες ομαδες στις πλατες του, χωρις να βελτιωνει απαραιτητα τη συνολικη τους εικονα. Ο πρωτος ειναι μαεστρος ο δευτερος ειναι μια ορχηστρα μονος του. Επισης το οτι μια θεωρητικα μετρια ομαδα με πολλους νεους, απειρους και ασημους παικτες οπως ηταν ο Ολυμπιακος το 12 ειχε τετοια πορεια εικαζω οτι οφειλεται στον Ιβκοβιτς, οχι στο Σπανουλη. Αν και δε θα μαθουμε ποτε τι θα ειχε συμβει με αλλον προπονητη.

16:47

Ορέστη μου, ένα πράγμα που δεν μου αρέσει στον Διαμαντίδη είναι ότι δεν…τραβάει με το ζόρι την ομάδα του. Δεν την ανεβάζει…εκβιαστικά. Θέλει να έρθει το παιχνίδι στα χέρια του. Γι αυτό και στον Ολυμπιακό τον περυσινό ας πούμε, δεν θα βοηθούσε. Θα ήταν όμως καλύτερος του Σπανούλη στον Ολυμπιακό του 2011.

16:47

πρασινη : Τασο, η μια ομαδα ενισχυθηκε το καλοκαιρι στο 4 με το Φωτση και η αλλη με τον Πετγουει του Ρεθυμνου και του παμφθηνου κασε. Αντιστοιχα ο ΟΣΦΠ έχασε τους παιχταραδες Χαινς και Λο και τους αντικατεστησε με Ντανστον και Κολινς. Ό,τι πληρώνεις πάιρνεις.

16:48

Συμφωνώ απόλυτα. Ο καπιτάλισμος κερδίζει στον επαγγελματικό αθλητισμό.

16:48

Κωνσταντίνος : Τάσο δεν είναι οξύμωρο να λέει ο Μπαρτζώκας ότι δεν είναι καλός στις αλλαγές, αλλά να τις κάνει τελικά ενώ μπορούσε να καλύψει τα κενά εκ των έσω έστω και προσωρινά?(βλέπε Χριστοδούλου, Κατσίβελη, Αγραβάνη ή περισσότερο Στράτο στο 4?)

16:48

ΠΕΤΡΟΣ : ΡΕ ΤΑΣΟ ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΗΓΗΘΗΚΕ Ο ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΗΚΕ Ο ΔΔ? Η ΟΜΑΔΑ ΠΕΡΣΙ ΔΙΑΛΥΘΗΚΕ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΕΚ ΒΑΘΡΩΝ ΣΕ ΔΙΑΛΥΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΠΗΓΕ Ο ΣΠΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΙΒΚΟΒΙΤΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ?

16:49

Έχεις δει την ομάδα που πήρε ο Ίβκοβιτς πρόπερσι; Πέρυσι; Ο Μπαρτζώκας δεν ήταν στον πάγκο. Πιστεύεις ότι ρόστερ του Ολυμπιακού είναι τόσο καλό; ή τόσο έμπειρο;

16:50

Σακης παο : συμφωνω αλλα ο διαμαντιδης ειχε και τραυματισμους περσι..και κατι αλλο πολυ σημαντικο,περσι ο παο ειχε δυο γκαρντ,ο σπανουλης ειχε βοηθειες και απο λο και μαντζαρη και σλουκα..δεν αμφισβητω οτι ειναι τεραστιος παιχτης ο βασιλης και απο περσι ειναι καλυτερος απο τον διαμαντιδη..αλλα αν κρινω διαμαντιδη στο πικ με σπανουλη,πιστευω ειναι σιγουρα μια κλαση πιο πανω..ενταξει γουστα ειναι αυτα εμενα μου αρεσουν πολυ οι all-around παιχτες.σπανουλης ειναι τρομερος ντραιβερ,φοβερος δημιουργος,μετριος αμυντικος..ο αλλος εκανε τα παντα σχεδον και με αρκετα καλυτερα ποσοστα.ωραια συζητηση ειναι αυτη

16:50

Με ωραίους φίλους. Τρεις ώρες και ακόμα κρατάμε. Πότε θα με αρχίσετε στα φάσκελα…

16:50

Alex : Τασο, εχω την εντυπωση οτι χθες ο ΟΣΦΠ μπορουσε να κανει το παιχνιδι πιο ροντεο δλδ να εκδηλωνει επιθεσεις στα 12-14 δευτερολεπτα αφου εδειχνε οτι κυριαρχουσε στα ριμπαουντ. Απο τι στιγμη που φτανουν στα 17-18 δευτερολεπτα και εχουν ακομα τη μπαλα στα χερια τους, χωρις να μπορουν να την ακουμπησουν στη ρακετα, σχεδον κανενας παιχτης του ΟΣΦΠ δε δειχνει ικανος να τη βαλει στο καλαθη

16:50

16:52

Είμαι άθλιος στην γραμματική γιατί λόγω γαλλικών την βαρέθηκα. Το έχω το ραβασάκι.

16:52

niop : θα παρει το καλοκαιρι ο παο καιμακογλου και βουγιουκα ακους κατι

16:52

Νίκος Μ. : Υπάρχει πιθανότητα αλλαγής του Μπατίστ με άλλον ψηλό;Ανήκουστο να πιάνει θέση ξένου!

16:52

Κωνσταντίνος : γιατί ο κόουτς B που πραγματικά τον θεωρώ πολύ καλό προπονητή αναλώνεται τόσο πολύ σε συζητήσεις για την διαιτησία? δεν κάνει λίγο κακό στην ομάδα έτσι?

16:53

Είναι λάθος μεν, δεν μου αρέσει, αλλά από την άλλη ο προπονητής έχει δικαίωμα να πει την γνώμη του. Το πρόβλημα στον Ολυμπιακό είναι ότι το κάνει και η διοίκηση οπότε δημιουργείται κλίμα εντός ομάδας. Είδε πόσο διαφορετική είναι η προσέγγιση στα ευρωπαϊκά παιχνίδια.

16:53

panos : taso,o osfp ne men exei xasei 3 sunexomena paixnidia apo ton pao all thewrw oti einai exei kaliteres monades apo ton pao .. pisteyeis oti einai thema 100% psyxologias??tin gnwmh sou

16:55

Νομίζω πως πλέον είναι θέμα μονάδων. Οι διαφορές βεβαίως είναι ελάχιστες, αλλά εξελίσσονται σε σημαντικές. Το ένα σουτ που δεν μπήκε αλλά πάλι σε όλα αυτά τα παιχνίδια ο Ολυμπιακός δεν βάζει το ένα σουτ. Άρα μάλλον δεν σουτάρουν οι παίκτες που θα το βάλουν. Μέσα στην χρονιά πολλά αλλάζουν, αλλά τώρα ο Παναθηναϊκός είναι δίκαια από πάνω.

16:55

Σακης παο : τασο πιστευεις οτι ο παναθηναικος εχει παρει πρωταθλημα η πρωταθληματα με τη διαιτησια?

16:56

Έχει πάρει σημαντικούς αγώνες με την διαιτησία, ναι. Όχι όμως πρωταθλήματα. Ίσως μόνο του 2007 επί Γκέρσον επειδή και στον 5ο τελικό, ε δεν πήρε ανάσα ο Ισραηλινός. Για μένα άλλο αγώνες, άλλο πρωταθλήματα. Δυστυχώς ή ευτυχώς έτσι γίνεται με όλες τις αυτοκρατορίες και το λέω πάντω. Απλά κάποιοι είστε μικρότεροι και δεν θυμάστε τα 80ς ή τα 90ς.

16:57

Κωνσταντίνος : πιστεύω πάντως ότι ο Μπαρτζώκας χθες δεν το κυνήγησε το ματς, φαινόταν σα να έκανε κάτι σαν πρόβα τζενεράλε, σα να ήθελε να δοκιμάσει πράγματα…

16:57

petros : pano to mpasket einai omadiko a8lhma

16:57

Antonis : kalws h kakws o kryfos po8os pollwn einai o mantzarhs sta prasina! Aytos o paikths einai oti oikonomikotero apo apopsh ousias yparxei kai to teleio alter ego enos megalou paikth! Krima sthn dioikhsh twn adelfwn pou eian parei thn katw volta kai xa8hke aytos o paikths poly krima! Yparxei elpida? H ayta sthn ellada einai apagoreymena?

16:58

Όλα είναι πιθανά αλλά για το απώτερο μέλλον. Ο Παναθηναϊκός και σε αυτό φταίει κυρίως η διοίκησή του, δεν φρόντισε την επόμενη ημέρα στα χρόνια των θριάμβων και των απίστευτων μπάτζετ. Ναι ο Ζοτς δεν ήθελε νέους παίκτες, αλλά ο Ζοτς δεν παύει να είναι ο προπονητής. Το γυρνάει ο Παναθηναϊκός σιγά σιγά  πάντως.

16:59

Κωνσταντίνος : ο Καββαδάς γιατί πιστεύεις ότι δεν παίρνει χρόνο συμμετοχής?

16:59

mikel : σχεδον ολα τα πρωταθληματα τα πηρε με διαιτησια ο παο…

17:01

Νομίζω ότι τα δώσαμε όλα. Σας ευχαριστώ γιατί για τρεις ώρες δεν είχα καμία διάθεση να αφήσω το πληκτρολόγιο. Είμαι υπόχρεος διότι δεν προώθησα μόνο ένα μήνυμα από τα εκατοντάδες. Α, δεν γκρίνιαξα γιατί πάλι δεν παίχτηκε μπάσκετ στο β μέρος. Άλλη φορά. Καλή συνέχεια και πάλι ευχαριστώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK