“Μαραθώνιος Αθήνας: Ο Αυθεντικός”
Εκκίνηση για τη νέα εποχή πήρε σήμερα ο Μαραθώνιος της Αθήνας, με μια λαμπρή τελετή που έγινε στο Μουσείο Μπενάκη της οδού Πειραιώς για την παρουσίαση του νέου σήματος της διοργάνωσης
O Μαραθώνιο Αθήνας. Ο Αυθεντικός» είναι πλέον γεγονός. Το κορυφαίο γεγονός, αθλητικού, πολιτιστικού και τουριστικού χαρακτήρα, που γίνεται στην Αθήνα, περνάει πλέον σε νέα εποχή, κάνει εκκίνηση σε νέες δράσεις και είναι έτοιμος να σταθεί δίπλα στα κορυφαία αθλητικά δρώμενα του πλανήτη.
Στην γεμάτη αίθουσα του Μουσείου Μπενάκη, ο ΣΕΓΑΣ παρουσίασε την στρατηγική του για την επόμενη μέρα του αγώνα. Το νέο λογότυπο συνδέει το χθες με το σήμερα, το σύγχρονο με το κλασικό και δημιουργεί την αίσθηση, πως θα καταφέρει να φέρει ακόμη περισσότερους ξένους δρομείς στην χώρα μας. Στην Αυθεντική διαδρομή.
“Ο Αυθεντικός Μαραθώνιος, είναι κομμάτι της ψυχής μας ήταν και παραμένει όχι μόνο αθλητική αλλά και ιστορική αναγκαιότητα. Η προσπάθεια για την βελτίωση του αγώνα, είναι σταθερή μας προτεραιότητα. Από το 2006 παρουσιάσαμε και έπειτα υλοποιούμε έναν σχεδιασμό για τον αγώνα. Σήμερα δεν μιλάμε απλώς για έναν αγώνα, αλλά για ένα τετραήμερο δράσεων. Η έκθεση μαραθωνίου, το διεθνές συμπόσιο, η αφή της φλόγας, που ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο, η σημαντική βράβευση των κορυφαίων μαραθωνοδρόμων και φυσικά με ο αγώνας. Την ίδια στιγμή εξελίσσεται το εθελοντικό μας πρόγραμμα, το περιβαντολλογικό και το κοινωνικό.
Είναι όλα αυτά που οδήγησαν φέτος 5.000 δρομείς από 100 χώρες του πλανήτη, να έρθουν στην χώρα, περισσότερους από 100.000 θεατές στο στάδιο και στη διαδρομή, και πάνω από 1 εκ. να παρακολούθησαν να δουν τη ζωντανή κάλυψη.
Όλα αυτά μας οδήγησαν να κάνουμε ένα ακόμη βήμα, να προβάλουμε τα χαρακτηριστικά και να τονίσουμε σε όλο τον κόσμο, την μοναδικότητα του αγώνα. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια του στίβου, χορηγούς, την κυρία Κεφαλογιάννη”, είπε ο πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ Κώστας Παναγόπουλος και συμπλήρωσε: “Πιστεύουμε πολύ στη νέα ταυτότητα. Πλέον συνδέσουμε τον αγώνα με την έννοια της αυθεντικότητας, θα δώσουμε πιο ισχυρό κίνητρο στα 10 εκ. των δρομέων να έρθουν στην Αθήνα και να τρέξουν στον Αυθεντικό Μαραθώνιο έστω και μία φορά στη ζωή τους. Στόχος μας είναι να επικεντρωθούμε στην διεθνή προβολή του αγώνα, θέλουμε να κρατήσουμε την έδρα της AIMS στην Αθήνα, την βράβευση των κορυφαίων, το ενδιαφέρον των ξένων. Η νέα ταυτότητα μπορεί να συμβάλει να το πετύχουμε”.
Από την πλευρά της η Υπουργός Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη, δήλωσε: “Ο Μαραθώνιος είναι αγώνας με παγκόσμια αναγνώριση, αποτελεί ανεκτίμητης αξίας εθνικό μπραντ. Πρεσβεύει υψηλές αξίες και ιδανικά, που συνδέονται άμεσα με την ιστορία και τον πολιτισμό, με προφανή οφέλη για τον τουρισμό. Ο αγώνας αυτός είναι η ιδιαίτερη ευκαιρία για την Αθήνα. Το υπουργείο και ο ΕΟΤ στηρίζουμε τον μαραθώνιος προσδοκώντας ακόμη καλύτερα αποτελέσματα για τον ελληνικό τουρισμό. Η νέα ταυτότητα συνάδει συμβάλλεται στην αναμόρφωση της χώρας, στην προβολή του σύγχρονου προϊόντος. Σας θεωρούμε συμμάχους και πολύτιμους συνεργάτες. Μαζί μπορούμε καλύτερα και πιο αποτελεσματικά”.
Η όμορφη εκδήλωση έκλεισε με εντυπωσιακό τρόπο. Οχτώ “εθελοντές” πρωταγωνίστησαν στην παρουσίαση της καινούργιας εποχής του Μαραθωνίου της Αθήνας για την προβολή του αγώνα αλλά και της Χώρας μας στο εξωτερικό! Μαραθωνοδρόμοι , κορυφαίοι παλιοί αθλητές στίβου και όχι μόνο αλλά και εθελοντές-μέλη από τα μεγάλα running clubs δοκίμασαν τις εφαρμογές του καινούργιου λογοτύπου του Μαραθωνίου. Μεταξύ αυτών, η Μαρία Πολύζου, ο Γιώργος Καραβίδας, η Βασιλική Δεληνικόλα, οι αδελφές Αννα και Ειρήνη Βασιλείου, η Δήμητρα Εμμανουήλ, η Αννα Πρέλεβιτς και η Ελεάνα Μπατίστα φόρεσαν τα νέα ρούχα του μαραθωνίου.