ΜΠΑΣΚΕΤ

Η συζήτηση με τον Γιώργο Συρίγο

Ο Γιώργος Συρίγος συνομίλησε πάνω από 3 ώρες με τους αναγνώστες του Contra.gr για την Εθνική Ελλάδας λίγες ώρες πριν από την αναμέτρηση με την Κροατία για τη φάση των ομίλων του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2014 και για την εξέλιξη της διοργάνωσης στην Ισπανία. Μπες στον διάλογο.

Η συζήτηση με τον Γιώργο Συρίγο

Η συζήτηση

11:34

Σε λίγα λεπτά, ο Γιώργος Συρίγος ανοίγει την κουβέντα για την προαναγγελία του κρίσιμου αγώνα της Εθνικής Ελλάδας με την Κροατία. Μπορείτε να στείλετε από τώρα τις ερωτήσεις σας

12:22

Καλό μεσημέρι σε όλους απ’ την Σεβίλλη.

12:22

χαρουλης : αποψη μου γιωργο θα χασουμε το ματς λογω της αδυναμιας μας στη θεση 5.Κρινω τον Ιαν βαρυ για το συγκεκριμενο ματς με τους αθλητικους ψηλους της Κροατιας, ο Γλυνιαδακης δεν το χει και ενας κουκος(Μπουρουσης) οπως και Σκολα αντιστοιχα στην Αργεντινη(αν και καλυτερος μακραν Μπουρούση) δεν εφερε την ανοιξη.συμφωνεις??

12:25

Αυτό που λες πατάει στην πραγματικότητα Χαρούλη, όμως η Αργεντινή δεν έχασε μονάχα επειδή δεν έχει αλλαγή του Σκόλα. Έχει κενά και σε άλλες θέσεις. Πιστεύω ότι η Εθνική ναι μεν έχει έλλειμμα λύσεων σε σχέση με τους Κροάτες στους ψηλούς, όμως έχει πλεονεκτήματα που δεν διαθέτουν οι αντίπαλοί μας.

12:25

Γιάννης : Έχοντας δει μόνο τρία ματς τους και όντας νωρίς σχετικά να πει κανείς, τι πιστεύεις. ΗΠΑ ή Ισπανία θα το σηκώσει (δεδομένο ότι οτιδήποτε άλλο θα είναι τεράστια έκπληξη)

12:27

Κατ’ αρχάς συμφωνούμε Γιάννη ότι και οι δύο είναι σε ένα άλλο επίπεδο σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες. Με την μέχρι τώρα εικόνα θα σου έλεγα ότι πάμε για τον τελικό της 15ετίας. Ανώτερο και πιο κλειστό ακόμα και απ’ τον τελικό των Ολυμπιακών Αγώνων του ’08, όταν μέχρι το 38′ ήταν ντέρμπι.

12:27

Μανόλης : Καλημέρα σας. Κομβικό παιχνίδι σήμερα. Να δούμε την Εθνική και με έναν καλύτερο αντίπαλο. Να δούμε εάν αντέχει η front line. Νομίζω ότι η Κροατία έχει αδυναμία στον 1. Θέλω να δω και τον Λαφαγιέτ.

12:29

Η μεγάλη αδυναμία της Κροατίας είναι πράγματι στο 1 Μανόλη. Αν ο Καλάθης πιέσει ασφυκτικά τον Λαφαγιέτ και οι υπόλοιποι απ’ τον πάγκο κερδίσουν την μάχη με τον Ούκιτς, τότε θα έχουμε κάνει το πρώτο βήμα. Όσο σημαντική κι αν είναι η θέση 5, όλα αρχίζουν απ’ την θέση 1.

12:29

κωστας : καλημερα!!πιστευεις οτι η απουσια σπανουλη ισως να εχει κανει και καλο στην ομαδα?σκοραρουν ολοι,σουταρουν ολοι και πολυ απελευθερομενος ο καλαθης,πραγματα που με τον σπανουλη δεν θα τα ειχαμε…

12:32

Κώστα, δεν συμφωνώ με την προσέγγιση αυτή, έστω κι αν θεωρητικά έχει βάση. Με την ευελιξία που διακρίνει τον Κατσικάρη και με τον χαρακτήρα που έχουν οι υπόλοιποι παίκτες, αν ο Βασίλης ήταν στην ομάδα αυτή, θα ήμασταν λίγο πιο αργοί και σίγουρα λίγο πιο σίγουροι όταν έκαιγε η μπάλα. Δεν είναι άσπρο μαύρο τα πράγματα.

12:32

vanzel : pame gia tetrada?

12:33

Μην βιάζεσαι. Κάτσε να παίξουμε πρώτα με Κροατία, Αργεντινή. Κανείς δεν πήγε τετράδα κερδίζοντας Σενεγάλη, Φιλιππίνες, Πουέρτο Ρίκο..

12:34

Γιώργος Κ. : Πιστεύεις πως ο Τόμιτς θα μας κάνει ζημιά;;

12:35

Ο Τόμιτς είναι σκιά του εαυτού του σε αυτό το τουρνουά. Με την μέχρι τώρα εικόνα θα πόνταρα σε επικράτηση του Μπουρούση. Το ταλέντο του Τόμιτς βεβαίως είναι τέτοιο που σε κάθε στιγμή θα είχα δεύτερες σκέψεις.

12:35

κωστας : γιωργο καλησπερα..θα ηθελα να μου πεις ποιες κατα τη γνωμη σου ειναι οι ομαδες που μπορουν να χτυπησουν τις ΗΠΑ…ειναι μεσα σε αυτες κ η Ελλαδα?

12:39

Αυτή την στιγμή μονάχα η Ισπανία είναι στο επίπεδο των ΗΠΑ. Είμαστε όμως μέσα στο γκρουπ των ομάδων που μπορούν θεωρητικά να πλησιάσουν αρκετά τους Αμερικανούς. Το μεγάλο όπλο της ομάδας του Σιζέφσκι είναι ότι παίζει τρομερή άμυνα.

12:39

Andreas : γεια σου Γιωργο, θα ηθελα να πω οτι ο Μαντζαρης , ο Παπανικολαου και ο Γλυνιαδακης, ειναι τρομερα αγχωμενοι.. φαντασου τι θα γινοταν αν “εμπαιναν“ στο κλιμα

12:41

Ανδρέα, νομίζω ότι αν αντί του Γλυνιαδάκη βάλεις στην λίστα αυτή τον Βουγιούκα, πλησιάζεις περισσότερο στην πραγματικότητα.

12:41

DRAGON : Διαβάζεις το hoopfellas; Αν ναι, πώς σου φαίνονται οι αναλύσεις του blogger;

12:42

Δεν το διαβάζω συστηματικά για να έχω ξεκάθαρη άποψη Dragon. Έχει ενδιαφέρον πάντως.

12:42

Γιαννης : Πιστευεις αν ειχαμε στην ομαδα σπανουλη και κουφο θα μπορουσαμε να κοντραρουμε τους ισπανους?

12:44

Στην θεωρία, θα αυξάναμε σημαντικά τις πιθανότητές μας. Πάλι εκείνοι θα ήταν το φαβορί πάντως. Το είπα και χθες: Έχουν πέντε γκαρντ παγκόσμιας κλάσης και το κορυφαίο δίδυμο ψηλών στην ιστορία του ευρωπαϊκού μπάσκετ.

12:44

DRAGON : Είναι εμφανής η επιθετική βελτίωση της ομάδας σε σχέση με το παρελθόν. Θεωρείς, όμως, ότι η άμυνα είναι στα ίδια επίπεδα; Έχει την ένταση, την σκληράδα και τους αυτοματισμούς που απαιτούνται; Με δεδομένο ότι η άμυνα θα μας βγάλει στον αφρό και ότι η επίθεση δεν θα μας δίνει κάθε βράδυ 85-90 πόντους.

12:46

Ντράγκον, χρειάζεται να βελτιωθεί η πίεση πάνω στην μπάλα. Υπάρχει διαφορά όταν ο Καλάθης πάει στον πάγκο. Από εκεί και πέρα, τους αυτοματισμούς τους έχουμε. Χρειάζεται όμως μεγαλύτερη ένταση και διάρκεια.

12:46

Αντώνης : Γιώργο αν σύμφωνα με τις εμπειρίες σου μπορούσες να προτείνεις 5 αλλαγές στην Ελλάδα για να δημιουργήσουμε ακόμη καλύτερη σχολή μπάσκετ από τους Ισπανούς ποιές θα ήταν οι αλλαγές;

12:53

1. Να μείνει ο Κατσικάρης για τουλάχιστον 4 χρόνια. Ακόμα κι αν σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και αποκλειστούμε στους 16.
2. Να παραμείνει δίπλα του ο Κώστας Μίσσας ώστε να μεταφέρει τις αρχές και την φιλοσοφία του Φώτη στις μικρότερες Εθνικές, με στόχο να υπάρχει κοινή προσέγγιση και λογική απ’ τους παίδες μέχρι τους άνδρες.
3. Να δοθεί ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα στην βελτίωση του αναπτυξιακού.
4. Να αναλάβει ένας άνθρωπος να δημιουργήσει σταθερές σχέσεις με το ΝΒΑ και τις ομάδες του. Έχουμε ήδη 3 παίκτες εκεί (συν τον Κουφό) και ο αριθμός όσο περνούν τα χρόνια θα αυξάνεται.
5. Να αφήσουν Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός στην άκρη τα παιχνίδια εντυπώσεων, τουλάχιστον όσον αφορά τις Εθνικές ομάδες.

12:54

tolis : πως βλεπεις τον ανετοκουμπο γιωργο?νομιζω οτι βοηθαει πολυ σε πολλους τομεις

12:54

Τον βλέπουν οι αντίπαλοι και τρομάζουν. Ο Γιάννης θα αφήσει εποχή.

12:54

γιαννης : θεωρω πως το σημερινο ματς θα κριθει στα σουτ και ο ποιο ευστοχος θα κερδισει γιατι η κροατια ειναι ομαδα τριποντων και παρολο που εμεις δεν ειμαστε θα πρεπει να βαλουμε πολυ κρισημα σουτ αν θελουμε να κερδισουμε..συμφωνεις?

12:55

Το σουτ θα παίζει σημαντικό ρόλο, όμως δεν είναι μονάχα αυτό. Η τρανζίσιον άμυνα για την Κροατία και το αμυντικό ριμπάουντ για μας είναι εξίσου καθοριστικοί παράγοντες.

12:56

δημήτρης : πιστεύω και περιμένω το χάλκινο μετάλιο. forza ελλαδάρα!

12:56

αλεξ : Ο Ρεμπεσα ειπε οτι η ελλαδα δεν εχει αποδειξει κατι σπουδαιο , οπλο η αμυνα μας η θα τρεχουμε μεχρι και το τελευταιο λεπτο του αγωνα?

12:56

Δεν είναι ή το ένα ή το άλλο Άλεξ. Θα τρέξουμε όσο μπορούμε και θα παίξουμε όσο το δυνατόν καλύτερη άμυνα.

12:57

Greg : Καλησπέρα. Το μόνο που θέλω εδώ κ καιρό να επισημάνω για την σύγκριση της εθνικής Κατσικάρη με την εθνική Τρινκιέρι (και χωρίς καμιά αμφισβήτιση στον κόουτς Κατσικάρη που είναι ο αγαπημένος μου) είναι η μεγάλη διαφορά των 2 τεχνικών επιτελείων. Φέτος ο Κατσικάρης έχει κατά την γνώμη μου το καλύτερο τεχνικό επιτελείο του τουρνουά ενώ πέρυσι ο ιταλός είχε το χειρότερο του τουρνουά.Μπορεί να μην φαίνεται σημαντικό αλλά για μένα είναι κ μάλιστα πολύ σημαντικό. Ποια είναι η γνώμη σου πάνω σε αυτό;

12:58

Κάνει τεράστια διαφορά το κλίμα και η ομοιογένεια ανάμεσα στα μέλη του τεχνικού επιτελείου. Ακόμα κι έτσι όμως, ο Φώτης είχε το σθένος να επιβάλει τις αλλαγές αυτές, ενώ ο Ιταλός μπορούσε να τις διεκδικήσει κι εν τέλει συμβιβάστηκε.

12:59

Μακης : Πιστεύω όπως και ο φίλος ο Κωστας πως η εθνική αποδίδει καλυτερα χωρις τον Σπανουλη. Όχι πως δεν θα μπορούσε να μπει στο ρόστερ της τωρινής ομάδας, απλά να μην ειναι το σύστημα γύρω απ αυτόν μόνο όπως επι Τρινκερι.

13:03

Παιδιά, η Εθνική με τον Φώτη στο τιμόνι θα μπορούσε να παρουσιάζει κατά 75-80% την ίδια εικόνα και να έχει την ίδια λογική, με τον Βασίλη να είναι στη 12αδα. Επαναλαμβάνω, δεν είναι άσπρο μαύρο. Πέρσι η ομάδα “πιάστηκε” πάνω στον Βασίλη αφού, πέρα απ’ όλα τα υπόλοιπα, είχε ένα γκαρντ λιγότερο.

13:03

kwctac : ο μετρια αποδοση τα παπ πιστευεις ευθυνεται στο αφχος λογω nba? πως βλεπεις τον αντετοκουνμπο?ο πιο ησυχος σταρ του τουρνουα?

13:06

Ο Παπ θα ξεκολλήσει. Είναι απ’ τα παιδιά που δεν φοβούνται. Μόλις βάλει δύο σουτ θα λυθεί. Δεν είναι θέμα ΝΒΑ. Μαζί με τον Γιάννη – και με τον Παπαπέτρου να έρχεται από πίσω – η Εθνική το κεφάλι της ήσυχο στο “3” για τα επόμενα 15 χρόνια.

13:06

Μανόλης : Σημαντικός επίσης σήμερα μπορεί να αποδειχθεί ο Αντετανκούμπο. Με τη δική του προσθήκη η άμυνα της Εθνικής καλύπτει περισσότερο χώρο. Αυτό ίσως δυσκολέψει τον Μπογκντάνοβιτς.

13:07

Σωστό Μανόλη. Η ικανότητά μας να “μικραίνουμε” το γήπεδο θα μετρήσει μετρήσει διπλά και τριπλά απέναντι στους Κροάτες.

13:08

νίκος : κατα την αποψη μου στα προηγουμενα παιχνιδια της εθνικης συντελεσαν σε μεγαλο βαθμο οι ψηλοι μας ενοω μπουρουση,καιμακογλου,πριντεζη..τωρα που η κροατια εχει σαφεστατο προβαδισμα στος ψηλους πιστευεις οτι σημερα 8α παιξει σημαντικο ρολο η αποδοση των περιφερειακων;;

13:09

Απέναντι σε μία ομάδα όπως η Κροατία, δεν μπορεί να γίνει τέτοιος διαχωρισμός. Θα μετρήσει κάθε λεπτομέρεια.

13:10

dimitris : O Calathes me vash osa edeixe persy olh thn xronia sthn Locomotiv alla kai fetos sto NBA otan epaixe vasikos mporei na mpei aneta sta papoutsia tou v-span kai na ginei athnrwpos orxista!! Mhn ksexname oti eixe na agwnistei 4 mhnes se epishmo mats, elpizw oti tha vrei ta pathmata tou mesa apo ta paixnidia kai tha exoume euxaristes ekplhkseis….

13:11

Ο Καλάθης είναι παίκτης ορχήστρα με τον δικό του τρόπο. Το κοινό σημείο με τον Βασίλη είναι η σκληράδα τους όσον αφορά το πνευματικό κομμάτι. Κανείς απ’ τους δύο δεν κάνει πίσω με τίποτα.

13:12

thodoris : καλημερα Γιωργο!Κeep up the good work!O Κατσικαρης εχει αλλαξει το κλιμα φετος,βλεπω τους παιχτες να σκιζονται ο ενας για τον αλλον.το μονο που με προβληματιζει ειναι η μεγαλη ασταθεια στο σουτ.αν δεν βγουνε με τις Θεωρητικα μεγαλες ομαδες θα εχουμε θεμα.

13:14

πρόσθεσε Θοδωρή και την πίεση πάνω στην μπάλα. Χρειάζεται μεγαλύτερη διάρκεια.

13:15

Τάσος : Πιστεύεις ότι εχουμε ήδη εξασφαλίσει θέση μεσα στην Τριάδα του ομίλου? Βάση και των μεγάλων διαφορών που κερδισαμε… Κι αν ναι θεωρείς οτι μπορο΄ζμε να κερδισουμε οποιαδήποτε ομαδα απο τον απέναντι όμιλο εκτοσ την Ισπανια που λογικα ο τέταρτος του ομίλοζ θα αντιμετωπίσει?

13:16

Για να βγούμε 4οι χρειάζεται τρελός συνδυασμός αποτελεσμάτων. Είμαστε επί της ουσίας από 3οι και πάνω. Εννοείται ότι δεν μας φοβίζει κανείς πλην Ισπανών.

13:17

Liberios : Ο Παπανικολάου, που εχει πλεον κ στο μυαλο του οτι παει ΝΒΑ & άρα θα υπεθετε κανεις οτι θα είναι πιο ανεβασμενος ψυχολογικα, πώς εξηγεις το οτι δεν παιζει τοσο καλά; Ισως δεν υπαρχουν συστηματα για εκεινον;

13:18

Πάντοτε ο Κώστας είχε τέτοια πάνω-κάτω. Δεν πιστεύω ότι του έχει πειράξει το μυαλό το ΝΒΑ. Με δύο εύστοχα σουτ θα ξαναδούμε τον γνωστό Κώστα.

13:19

Ιωάννης : Καλημέρα Γιώργο. Είναι η πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια που μου αρέσει η Εθνική. Είμαστε μια ομάδα του μέλλοντος. Σε 2-3 χρόνια με την προσθήκη Παπαπέτρου, Παππά, Παπαγιάννη και Κουφό (αν θελήσει)θα είμαστε αχτύπητοι στην Ευρώπη!!!! Ας μην είμαστε βιαστικοί από φέτος.

13:20

Σωστά τα λες Ιωάννη. Και το καλύτερο είναι ότι υπάρχουν κι άλλα παιδιά πλην αυτών που ανέφερες.

13:23

χρηστος : Καλησπερα γιωργο πιστευεις πως οι κροατες θα μας χτυπησουν στο σουτ του καλαθη δηλαδη να του δινουν μετρα να σουταρει και στην αδυναμια του βουγιουκα να αντιμετωπισει τον τομιτς ?

13:24

Θα αφήσουν το σουτ του Νικ και αυτός θα τους κάνει να το μετανοιώσουν. Ωραίο δεν είναι αυτό το σενάριο;

13:24

Ανδρέας : Γιώργο απο τον άλλο όμιλο ποιον θα προτιμούσες για αντίπαλο στην επόμενη φάση??Σερβία η Βραζιλία?

13:26

Θα στο πω Ανδρέα μετά τα αποψινά παιχνίδια. Θέλω να δω και τους Σέρβους με τους Βραζιλιάνους.

13:26

tolis : πως βλεπεις τον ανετοκουμπο γιωργο?νομιζω οτι βοηθαει πολυ σε πολλους τομεις

13:27

Πολυδιάστατος και ικανός να σπείρει τον τρόμο, Τόλη.

13:27

Ηλίας : Γιώργο συμφωνείς ότι ο Κατσικάρης στα ματς με Κροατία και Αργεντινή πρέπει να επικεντρωθεί στην “επιθετική” άμυνα με δεδομένο ότι Παπανικολάου Πρίντεζης Αντεντοκούμπο φεύγουν σαν σίφουνες στον αιφνιδιασμό και παίρνουμε από εκεί πολλούς σημαντικούς πόντους και ρυθμό;

13:29

Αυτή είναι η λογική μας ούτως ή άλλως Ηλία. Το παιχνίδι στο ανοιχτό γήπεδο είναι η βασική μας κατεύθυνση και καμία ομάδα δεν κερδίζει ευκαιρίες για εύκολα καλάθια αν δεν πιέσει.

13:29

Γιώργος : Γιώργο επειδή και ο Κατσικάρης ήδη τσεκάρει και τις άλλες ομάδες , όπως ξέρει και την Κροατια απο το φιλικό , νομίζεις οτι εχει και κανένα (τακτικό ) τζογκερ στο τσεπακι του ετσι ωστε να εκπλήξει τον Ρεπασα ; Δηλαδή να κάνει κατι το οποίο δεν έχουμε ακομα δει;

13:30

Όχι Γιώργο. Οι αλλαγές θα είναι μικρές. Σε καμία περίπτωση ριζικές.

13:31

Φωτης : καλησπερα Γιωργο. μηπως θα πρεπει να γινει πιο σφιχτη αμυντικα η ομαδα;; το να παιζεις επιθετικα δεν σου εξασφαλιζει την νικη σε αντιθεση με το να παιζεις με μια σφιχτα δεμενη και κλειστη αμυνα.. οσο συνεχιζουμε θα δουμε πολυ δουλεμενες ομαδες. ουσιαστικα μεχρι τωρα εχουμε παιξει με ομαδες χαμηλης δυναμικοτητας. και κατι αλλο: γιατι η ομαδα μας δυσκολευεται οταν παιζει απεναντι σε ζωνη;;

13:35

Φώτη, αυτά τα υλικά διαθέτουμε, αυτή την φιλοσοφία έχει ο προπονητής και αυτό το μπάσκετ θα παίξουμε. Επιπλέον νομίζω ότι τα μπερδεύεις λίγο. Πιο δεμένη και κλειστή άμυνα σημαίνει πιο παθητική, χωρίς πίεση πάνω στην μπάλα. Αν παίξουμε έτσι, δεν κερδίζουμε κανέναν. Απέναντι στην ζώνη βλέπω σωστούς αυτοματισμούς και συνεργασίες. Απλώς δεν μπαίνουν τα σουτ μέχρι τώρα.

13:36

Μάριος : Οι Ισπανοί είχαν την ευλογία να διαθέτουν μία φουρνιά από 4-5 τρομερούς παίκτες (Αφοι Γκασόλ, Ναβάρο, Καλντερόν και ο παροπλισμένος πια Γκαρμπαχόσα)..Από κει και πέρα δε θεωρώ προσωπικά ότι οι διάδοχοί τους (Ρούμπιο, Γιουλ, κ.λ.π.) είναι του ίδιου επιπέδου με αυτούς..Έχουμε την ευλογία να έχουμε πολύ μυαλωμένο και ώριμο προπονητή..πιστεύεις ότι αυτή η ομάδα μας είναι νέο ξεκίνημα όπως και το 2004 ;;

13:40

Διαφωνώ με την προσέγγισή σου για τους Ισπανούς. Αν μου έδινες απ’ την μία τον Γκαρμπαχόσα του ’06 και απ’ την άλλη τον Μαρκ Γκαζόλ του ’10-’14, συν τον Ιμπάκα δίπλα του, θα έπαιρνα με κλειστά μάτια το… πακέτο νούμερο 2. Επιπλέον, στα γκαρντ (με εξαίρεση την πτώση του Ναβάρο λόγω πελματιαίας) είναι περισσότεροι και καλύτεροι πλέον.
Περί ξεκινήματος όπως το 2004, συμφωνούμε απόλυτα.

13:40

κωστας : ποιο ειναι το σημεια στο οποιο υπερεχουμε κατα πολυ απο τους κροατες;;

13:41

Συνοχή, ομαδικότητα, επιλογές και ποιότητα στη θέση 1.

13:42

Αντώνης : Ελα πες μου την αλήθεια τώρα, οι δυο μας είμαστε, ο Τρινκέρι ήταν προπονητής μπάσκετ;

13:42

Αντώνη μην είσαι υπερβολικός. Ο Ιταλός έκανε μεγάλα λάθη, όμως δεν είναι κακός προπονητής.

13:43

kostas : πιστευω τι εχεις να πεις για υπως η απουσια του σπανουλη ειναι πολυ εμφανης και και κανει μπαμ! εαν ηταν καλα ο ιδιος και ηταν στην απστολη σιγορα θα χτυπουσαμε 4αδα!ποια ειναι η γνωμη σου για την απουσια του??

13:46

Τεράστια απώλεια, όμως έχουμε τον Νικ και δίπλα του τρία παιδιά που έχουν ποιότητα και σωστή νοοτροπία. Ο Μπίλι είναι τεράστιος παίκτης, όμως το κενό μπορεί να καλυφθεί.

13:46

Αντωνης : Εθνικη ελλαδος χωρις κανεναν παικτη του εξαστερου, τι να πει κανεις, αν και ειμαι παναθηναικος βλεπω πως το μελλον του ελληνικου μπασκετ για τα επομενα 5 χρονια τουλαχιστον ανηκει στον ολυμπιακο

13:48

kostas : ο αντετοκουνμπο πιστεω πως εαν βελτιωσει το τριποντο του θα βοηθησει πιο πολυ την εθνικη και θα γινει καλυτερος

13:49

Θα το φτιάξει και το σουτ ο Γιάννης. Έχει ήδη βελτιώσει την μηχανική του.

13:50

Πανος : Καλησπερα Γιωργο. Αν οι Κροατες εγκλωβισουν τον Μπουρουση, ειτε χτυπωντασ τον στα φαουλ ειτε παιζοντας πανω του δυνατη αμυνα με βοηθειες στο low post, ποιος θα βοηθησει στην ομαδα οσον αφορα το παιχνιδι στο post; Ο Ιαν δειχνει τρομερα αγχωμενος ενω ο Γλυνιαδακης μαχητικος αλλα δεν τον πιστευουν…

13:52

Πάνο, ο Μπούρου έχει την πείρα και βεβαίως την ποιότητα να αποφύγει την φθορά, τουλάχιστον σε μεγάλο βαθμό. Η πίεση στην περιφέρεια και η βοήθεια των φόργουορντ μπορούν να αντισταθμίσουν την υπεροπλία των Κροατών στο 5.

13:53

Μίνωας : Γιώργο καλημέρα. Θεωρεί ότι η ελληνική άμυνα με τους υπάρχοντες παίκτες μπορεί να εγκλωβίσει Ισπανία ή Η.Π.Α. σε χαμηλό σκορ;

13:54

Μίνωα, η ελληνική ομάδα δεν είναι φτιαγμένη για να κερδίζει στους 60-65 πόντους. Ακόμα και με τις δύο αυτές ομάδες, δεν θα αλλάξει η βασική κατεύθυνση.

13:54

Χάρης : Γιώργο, αλίμονο να μεταδίδονται οι Εθνικές ομάδες από τα ιδιωτικά κανάλια. Συμφωνείς ότι η Εθνική μας πρέπει να επιστρέψει στην ΕΡΤ (ΝΕΡΙΤ);

13:55

Χάρη, αυτό που με ενδιαφέρει είναι να προβάλεται σωστά και όσο το δυνατόν πληρέστερα η πορεία της ομάδας.

13:55

koskias : γιωργο ειδα την ισπανια στο ματς με την βραζιλια την φοβηθηκε το ματι μου!!! για την ελλαδα μας μ εναν καλο βουγιουκα και μπουρουση(γλυνιαδακης ασ μπει για κανενα φαουλ να κανει) και τν απιστευτο χαρακτηρα που διαθετει η ομαδα δν φοβαμαι κανεναν!! απ τν ισπανια ζηλευω μονο τς ψηλους απο 4 και κατω ειμαστε ιδιο επιπεδο ρουμπιο-καλαθης γιουλ-σλουκας ναβαρο μαντζαρης ρουντι βασιλιαδης παπ και παει λεγοντας

13:56

Δυστυχώς, οι Ισπανοί είναι πληρέστεροι και πιο ποιοτικοί και στην περιφέρεια, με εξαίρεση την θέση 3.

13:56

Νικος : Διαφωνώ με το σχόλιο σου για τον Παπανικολάου..Ο Παπ..έχει εγλωβιστεί γιατι ο κατσικάρης δίνει χρόνο μοιρασμένο στη θέση 3 με τον Αντετοκούμπο..αυτό του έχει χαλάσει την ψυχολογία και τον έχει θέση εκτος παιχνιδιού και εθνικής..!!

13:59

Νίκο, ο Κατσικάρης χρησιμοποιεί τον πιο έτοιμο, ανά περίσταση. Ο Παπ αποθέωνε, μιλώντας προχθές με κλειστά μικρόφωνα, τον Γιάννη. Για τον εαυτό του έλεγε ότι πρέπει επιτέλους να βάλει τα σουτ.
Δεν υπάρχει λοιπόν τίποτα πέρα απ’ αυτό που βλέπουμε.

13:59

DRAGON : Λοιπόν, Γιώργη. Είμαι της γενιάς του ΤΡΙΠΟΝΤΟΥ. Όλοι οι μπασκετικοί είστε σκορπισμένοι δεξιά και αριστερά. Σοβαρό μπασκετικό site δεν υπάρχει. Πάρε πρωτοβουλία και φτιάξε το ΤΡΙΠΟΝΤΟ του 2014. Ένα ηλεκτρονικό ΤΡΙΠΟΝΤΟ. Μάζεψε όλη την παλιοπαρέα του περιοδικού, πάρε και μερικούς νεότερους που είναι αξιόλογοι και φτιάξτε κάτι που λείπει από τον ηλεκτρονικό τύπο. Να ‘σαι σίγουρος ότι η επιτυχία θα είναι μεγάλη.

14:00

Ντράγκον, συμφωνώ με αυτό που επισήμανες, όμως υπάρχουν παλαιότεροι από μένα (Καρύδας, Σκουντής κλπ) για να κάνουν κάτι τέτοιο.

14:01

xristos : Γιωργο ο Μπουρουσης θα κανει τη διαφορα

14:01

giannis : Μπορει η εθνικη να κανει την εκπληξη με την ισπανια αν κληθει να την αντιμετωπισει;;

14:01

Είναι καλύτεροι από μας, αλλά νομίζω ότι μπορούμε να τους κάνουμε την ζωή πραγματικά δύσκολη.

14:02

Liberios : Γιώργο, συμφωνείς πως αν ειχαμε μαζι (πολυ υποθετικη ερώτηση, αλλά χαριν της κουβέντας) Διαμαντίδη & Σπανουλη (αντε κ Κουφό ή Σόφο).. θα χτυπούσαμε χρυσο (κ άρα θα νικούσαμε και ΗΠΑ και τους ψηλομύτες Ισπανούς);

14:03

Θεωρητικά θα ήμασταν κοντά τους από πλευράς ποιότητας και λύσεων, όμως δεν έχουν νόημα αυτή την στιγμή τέτοιες υποθετικές συζητήσεις. Το μόνο που με νοιάζει είναι να δώσουν το 100% τα παιδιά που πάλεψαν απ’ την πρώτη μέρα της προετοιμασίας για να κερδίσουν μια θέση στη 12αδα.

14:04

Λάμπρος : Αν τερματίσουμε κι εμείς και οι Ισπανοί πρώτοι στους ομίλους μας βρισκόμαστε στους 8 μαζί?

14:11

Αν ήμαστε πρώτοι και οι δύο, θα βρεθούμε στους 4.

14:12

xristos : Γιωργο ο Μπουρουσης θα κανει τη διαφορα

14:12

Χρήστο, ο Μπούρου είναι η κολώνα της ομάδας.

14:13

mich : το μέλλον φαίνεται ευοίωνο στους ψηλούς… με τους κοντούς τί γίνεται, όμως;;

14:13

Τους μικρούς της Νέων τους είδες; Μια χαρά είναι το μέλλον και στους κοντούς.

14:13

giannis : Μπορει η εθνικη να κανει την εκπληξη με την ισπανια αν κληθει να την αντιμετωπισει;;

14:15

Η ισπανία είναι ανώτερη ποιοτικά, αλλά η Εθνική έχει όλα τα συστατικά (καλό κλίμα, ομοιογένεια, τεχνικό επιτελείο) για να ξεπεράσει τον εαυτό της.

14:15

σχολιο : Αν σήμερα η Σενεγάλη κερδίσει την Αργεντινή, (μετά και την ευρεία νίκη μας επί των Αφρικανών) εξασφαλίζουμε πρωτιά (με …συνετές ήττα από Κροάτες και Αργεντινούς)?? Ποιά είναι τα κριτήρια στις ισοβαθμίες?

14:15

Αν κερδίσει η Σενεγάλη την Αργεντινή και κερδίσουμε εμείς τους Κροάτες, ήμαστε πρώτοι.

14:16

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ : Γεια σου Γιωργο πως ο Κατσικαρης δεν πηρε τον Μπογρη που εκανε καλη σεζον κ παιρνει τον Γλυνιαδακη

14:17

Είναι πιο έτοιμος ο Ανδρέας για τον ρόλο του τρίτου ψηλού, που μπαίνει για λίγα λεπτά για να δώσει σκληράδα και καλή άμυνα. Για την ακρίβεια, ο Ανδρέας είναι ιδανικός γι’ αυτό τον ρόλο.

14:17

Fotis : Γιώργο έρχεται στην Αθήνα ο τεράστιος Gary Payton. Ίσως ο μόνος παίχτης που στην καλή του μέρα μπορούσε να σταματήσει το M.J. Πρέπει όλοι μας να τον υποδεχτούμε όπως του αρμόζει. Seattle Supersonics για πάντα!!!

14:19

Να τον σταματήσει, όχι. Να του κάνει την ζωή δύσκολη, ναι. Οι μοναδικοί που ήταν εξίσου αποτελεσματικοί απέναντι στον Μεγάλο ήταν ο Μάικλ Κούπερ και ο Τζο Ντούμαρς, όμως εκείνοι τον αντιμετώπιζαν όταν ακόμα ήταν πιτσιρικάς. Μονάχα το “γάντι” τον έπαιξε τόσο καλά όταν ήταν στα ντουζένια του.

14:19

o osfp kai to aigalaio na nikane : pios papapetrou kai mamametrou CHARALAMPOUPOULOSSSS

14:22

Ο Χαραλαμπόπουλος είναι μεγάλη πάστα παίκτη και θα πρωταγωνιστήσει για πολλά χρόνια, όμως ο Παπαπέτρου είναι καλύτερος αθλητικά και πιο μεγάλος σε ηλικία, άρα πιο έτοιμος. Επιπλέον, ο Χαραλαμπόπουλος νομίζω ότι από ένα σημείο και μετά θα παίζει περισσότερο στο 4.
Τέλος, όταν μιλάμε για Εθνική ομάδα σε παρακαλώ να μην μεταφέρεις το κλίμα απ’ την αιώνια διαμάχη Ολυμπιακού-Παναθηναϊκού.

14:22

κωστας : Γιωργο. μεχρι που μπορει να φτασει η εθνικη ομαδα σε αυτο το μουντομπασκετ?

14:23

Ας πάει στην 8αδα και από εκεί και πέρα… όσο ψηλότερα, τόσο καλύτερα.

14:23

kostas : ο αντετοκουνμπο πιστεω πως εαν βελτιωσει το τριποντο του θα βοηθησει πιο πολυ την εθνικη και θα γινει καλυτερος

14:23

Γιάννης από Κέρκυρα : Αν περάσουμε με 5/5 πιστεύεις θα φέρει προβλήματα στο επόμενο ματς και θα είμαστε πιο χαλαροί από ότι πρέπει και ίσως την πατήσουμε;

14:24

Νομίζω Γιάννη ότι αυτή η Εθνική είναι τόσο δεμένη και πειθαρχημένη που δεν γίνεται να σηκώσει μύτη, όσες νίκες κι αν κάνει.

14:24

γιωργος : γιωργο εγω απο τν ισπανια ζηλευω και φοβαμαι τις θεσεις 4 και 5 βσκ πιο πολυ το 5, απο 4 και κατω δν φοβαμαι τπτ εχουμε τρομερα γκαρντ

14:25

κωστας : Γιωργο. μεχρι που μπορει να φτασει η εθνικη ομαδα σε αυτο το μουντομπασκετ? νομιζω μεχρι προημιτελικους.

14:25

Πηγαίνοντας στους προημιτελικούς, θα ήμαστε σίγουρα… πάνω απ’ την βάση.

14:26

Γιώργος Άνοιξη : καλό μεσημέρι. Ποιόν από τους παίκτες του 2005 ή του 2006 θα ήθελες σε αυτήν την ομάδα;

14:29

Όταν μιλάμε για Παπαλουκά, Διαμαντίδη και Σπανούλη, αναφερόμαστε σε τοπ κλάσης παίκτες. Δεν έχει πάντως νόημα μια τέτοια συζήτηση. Ας παίξουν οι παρόντες στο 100% και όλα καλά θα πάνε.

14:29

Κωνσταντινος : Γιωργο πιστευεις οτι ο κατσικαρης ειναι ο προπονητης που πρεπει να κατσει πολλα χρονια στην εθνικη ομαδα;;

14:30

Ο Κατσικάρης πρέπει να παραμείνει για τουλάχιστον 4 χρόνια. Είναι ο ιδανικός άνθρωπος γι’ αυτήν την ομάδα.

14:30

kostakis : Iparxei pithanotita na pexoun iapania k usa mazi sta imiteluka;

14:30

Όχι, μπορούν να συναντηθούν μονάχα στον τελικό.

14:30

Γιώργος Κ. : Γιώργο λίγο άσχετο με το Ελλάδα-Κροατία. Αλλά τι πιθανότητες πιστεύεις πως έχει ο Αντετοκούνμπο να αναδείχτει σε σταρ του ΝΒΑ;;

14:31

Δες την εξέλιξη που έχει ο Καουάι Λέοναρντ τον Σπερς και έχεις την απάντηση.

14:31

Βασιλης : Ο Φωτσης δεν θα μπορουσε να υπαρχει σε αυτην την εθνικη ως τριτο 5αρι, το κανει πολλες στον Παναθηναικο και θα ηταν χρησιμος για 5-10 λεπτα στο παιχνιδι πανω απο την στεφανη?

14:32

Ο Αντώνης δεν είναι 5. Όταν παίζει κατά συνθήκη 5 στον Παναθηναϊκό, αυτό συμβαίνει δίπλα στον σούπερ αθλητικό Γκιστ. Δεν έχει η εθνική τέτοιο 4αρι.

14:32

babis : Γιωργο πως κρινεις την μεχρι τωρα πορεια του Βασιλειαδη στο τουρνουα? Πιστευεις πως εχει να δωσει κατι παραπανω?

14:33

Εννοείται ότι ο Κώστας μπορεί να δώσει περισσότερα. Μονάχα αυτός στην συγκεκριμένη 12αδα έχει τέτοια ικανότητα στο σουτ.

14:34

Μανος : Η εθνική παίζει μετά από καιρό πολύ ελκυστικό μπάσκετ, και αυτό οφείλεται στην ομαδικότητα αλλά και στην απουσία ενός ¨ηγέτη¨ στα χαρτιά και ενός προπονητή με πλάνο, σοβαρότητα και πολύ καλό χαρακτήρα, χτίζοντας γέφυρες επικοινωνίας με τους παίκτες. Επίσης κάπου διάβασα ότι ο Αντετοκούνμπο προορίζεται για franchise player στους Bucks. Αν συνεχίσει σε αυτούς τους ρυθμούς βελτίωσης το βλέπω πολύ πιθανό. Εσύ τι πιστεύεις?

14:34

Μόλις τον σύγκρινα με τον Λέοναρντ των Σπερς.

14:34

Κωστας : Που υστερει η ομαδα μας απο τις αλλες ομαδες τις καλες του μουντομπασκετ για να διεκδηκισει το μετταλιο;

14:36

Αθλητική ικανότητα (πλην της θέσης 3) και σταθερότητα στη θέση 5. Το πρώτο λύνεται με το μυαλό και την ωριμότητα των παικτών, το δεύτερο με την βελτίωση του Βουγιούκα. Ο Ίαν έχει ποιότητα, αλλά ακόμα είναι αγχωμένος.

14:37

Αλέξανδρος : Καλησπερα Γιωργο. Καταρχην μου αρεσει πολυ ο κοουτς! Ηρεμος, σοβαρο και εκμπεμπει αυτα που θελω. Σιγουρια για τη δουλεια του, εμπιστοσυνη για τους παιχτες του και εχει πλανο. Μια χαρα τα εχουμε παει προς το παρον αλλα αναρωτιεμαι αν με καποιον πραγματικα ισχυρο αντιπαλο μπορουμε να αποδοσουμε εξισου καλα κι αν θα υπαρξουν λυσεις περα απο τα μεγαλα ονοματα της εθνικης

14:37

Θα αρχίσει να φαίνεται απόψε Αλέξανδρε.

14:37

kostas : Γιώργο καλησπέρα, τι ισχύει στις ισοβαθμίες στον όμιλο; π.χ Σε περίπτωση τριπλής ισοβαθμίας Ελλάδας, Αργεντινής, Κροατίας τι μετράει;

14:38

Πρώτα οι μεταξύ τους νίκες κι εν συνεχεία (αν έχουν όλοι από μία) οι μεταξύ τους διαφορές.

14:38

σχολιο : με βάση τις 3 πρώτες νίκες και την πρόκριση στους 16 δύο αγωνιστικές πριν το τέλος, νομίζω ότι ηθικά τουλάχιστον σβήσαμε τη wildcard…..

14:38

Σωστό

14:38

14_06_1987 : Μακριά από Σέρβους. Μπορεί να μην ζούμε πια στην εποχή που τους πήγαιναν σηκωτούς ως το Χρυσό, αλλά και το μήνυμα στους διαιτητές δώθηκε μια χαρά. Λάθος σφύριγμα κατά των Σέρβων, σε τρώει λάχανο η Φίμπα.

14:39

manos : καλησπερα!!πολλοι λενε οτι ο αντετοκουμπο εχει καλο σουτ..εγω ομως δεν ειδα κατι τετοιο στα προηγουμενα παιχνιδια..πιστευεις πως μεσα στο τουρνουα μπορει να βελτιω8ει και να μα; βοηθησει σε αυτον τον τομεα που ειμαστε η του υψους η του βα8ους;;

14:39

Το σουτ είναι πάνω απ’ όλα ψυχολογία. Ο Γιάννης έχει φτιάξει τη μηχανική του και μένει τώρα να πιστέψει περισσότερο στον εαυτό του.

14:40

Jay Gee : pws krineis tin ews twra emfanisi tou nikita avgouli sta mparakia tis sevillis?

14:41

Έχει αρχίσει να βρίσκει ρυθμό ο Αυγουλής. Ειδικά τώρα που έχει την πολύτιμη βοήθεια του DJ Γιάννη Γεροντάκη..

14:41

Γιαννης : Καλησπερα Γιωργο απο γερμανια πιστευεις οτι απο την εθνικη λειπει ενας παικτης στα γκαρντ οπως ο Παπαλουκας ή ο Κορωνιος ή ακομα πιο παλια ο Γκαλης ???

14:42

Δεν μου αρέσουν οι υποθετικές συζητήσεις, ειδικά κατά την διάρκεια του τουρνουά. Αυτή την στιγμή πιστεύω στα παιδιά που είναι εδώ.

14:42

Geo Kan : Μπράβο για τον Γιάννη που ήταν το ΟΝΕΙΡΟ του να παίξει στην Εθνική Ομάδα… σε αντίθεση με τον Κουφο… που μας απαξίωσε… Ο Γιάννης έχει παρόμοιο στύλ με τον K. Durant! Θα πάει ψηλά αυτό το παιδί

14:42

Μανος : Εγώ πιστεύω ότι θα το κάνει το καλό παιχνίδι ο Παπ, και μάλιστα σύντομα!

14:43

Δηλαδή… σήμερα!!

14:43

Βασιλης : Αν (χτυπα ξυλο) χασουμε σημερα δε θα ηταν προτιμοτερο να χσουμε και απο την αργεντινη για να συναντησουμε την ισπανια στα ημιτελικα??

14:44

Είναι μια θεωρία που πατάει στην πραγματικότητα. Στην δική μου λογική ωστόσο, δεν διαλέγεις αντίπαλο. Παίζεις για να κερδίσεις.

14:44

adwwadwa : Πες οτι φτανουμε ημιτελικο προτιμας ηπα η ισπανια?

14:45

Με τους αμερικανούς μπορούμε να συναντηθούμε μονάχα στον τελικό.

14:45

Λευτέρης : Γιώργο, μια & ανέφερες περί σωστής προβολής της Εθνικής μας.. δεν είναι απαράδεκτο (κ δεν σου ζητώ να το αξιολογήσεις ως ‘απεναντι’ κανάλι, αλλά σαν απλός θεατής) να έχει τέτοια εικόνα ο ΑΝΤ1;; Χάλια ανάλυση, μικρά γράμματα (είτε στα στατιστικά, είτε στην παρουσίαση των ομάδων).. δεν ξέρω αν γνωρίζεις από τεχνικά θέματα, σε τι οφείλεται αυτό το χάλι..;

14:46

Λευτέρη, είμαι στη Σεβίλλη. Δεν έχω δει δευτερόλεπτο τηλεοπτικής μετάδοσης.

14:46

Χάρης: : Γιώργο μια υποθετική ερωτηση, αν ο Αντετουκουμπο μεγαλωνε μπασκετικα στην Αμερικη που θα εστιαζες τις διαφορες που μπορει να ειχε?

14:47

Ομαλότερη μετάβαση στο επίπεδο που βρίσκεται τώρα. Δεν θα βρισκόταν απ’ την μία στιγμή στην άλλη, απ’ την Α2 στο ΝΒΑ.

14:49

Kostas1 : Μετά τους χαιρετισμούς μου δηλώνω το σεβασμό μου στην αντικειμενικότητα και σοβαρότητα που δείχνεις, Γιώργο. Έχω κάποιες ερωτήσεις , αλλά στα περισσότερα έχω καλυφθεί όπως και στις ερωτήσεις κρίσεως που συμφωνώ. 1) Ο Μίροτιτς , απ’ ότι βλέπω μελλοντικά θα παίξει εθνική Ισπανίας, θα μπορούσε αν άλλαζε γνώμη να αγωνιστεί εθνική Σερβίας; 2) Χθες λίγο είδα Τουρκία. Κάποια στιγμή συνειδειτοποίηση ότι ένιωσα κάποιο είδους σεβασμό γι’ αυτούς: Θα μπορούσαν κάλιστα να πάρουν κάποιο αμερικανό για εθνική τους (οκ , ο Πρέζιλτς ή μπορεί ή έχει ρίζες ). Πώς είναι δυνατόν να δέχεται η ΦΙΜΠΑ παίκτες καθαρά αμερικάνους να παίζουν σε διάφορες άλλες εθνικές και να παίρνουν τα διαβατήρια σε μια νύχτα (εμείς βάσει νόμου κάλιστα θα μπορούσαμε να έχουμε, στο κοντινό παρελθόν το Μπατίστ) ενώ οι απλοί πολίτες ταλαιπωριούνται ακόμα και με τη γραφειοκρατεία ; Πώς αισθάνονται πχ οι Σκοπιανοί που είχαν το Μακάλεμπ ως “Σκοπιανό” (βέβαια εδώ είναι ιδιαίτερη περίπτωση) όπως και πολλές άλλες χώρες; Πχ για τον αναφερθέντα (όπως και για τους άλλου;), δούλεψε ποτέ εκεί, έζησε, παντρεύτηκε; Τι στο καλό σχέση έχει; Με τι δικαιολογητικό εκτός του διαβατηρίου το δέχεται η FIBA, δεν “βρομάει” (κι απ’ τα δυο μέρη) ; 3) Πιστεύω ότι ο Τρινκιέρι (επειδή αναφέρθηκε το όνομα του σήμερα – κι ούτε θέλω ποτέ να ξανασχοληθώ μαζί του) ήταν και είναι καλύτερος του Καζλάουσκας, με μια διαφορά ή το βασικότερο ” – ” : ο ένας υπερμιλούσε, ο άλλος υπερ”λακώνιζε” 4) Αν τυχόν που είναι το πιο πιθανό για τελικό Ισπανία-ΗΠΑ μακράν και με χαρά αλλά και σεβασμό υποστηρίζω Ισπανία (πλέον έχω ξεπεράσει το “σοκ” του 2006 )

14:50

Η πληγή με τα διαβατήρια είναι πράγματι μεγάλη. Κοίτα την Κροατία. Δεν τους έκανε ο Ντρέιπερ, τον άλλαξαν και πήραν τον Λαφαγιέτ. Σούπερ μάρκετ κανονικό.

14:50

Γιώργος : Εμένα η εθνική δεν με ενθουσιάζει ιδιαίτερα. Στη σετ επίθεση θεωρώ πως παίζει χειρότερα από πέρυσι, στην άμυνα έχουμε χάσει το μέταλλο από τότε που σταμάτησαν οι Παπαλουκάς-Διαμαντίδης. Όταν αντιμετωπίσουμε ομάδα με καλές αμυντικές επιστροφές τότε θα φανεί η γύμνια μας. Εκτός και αν ο Κατσικάρης κρύβει κάποια πράγματα για τα νοκ άουτ ματς. Ο τρόπος που χρησιμοποείται ο Γιάννης είναι λάθος επίσης, πρέπει να πάρει plays με τη μπάλα στα χέρια, δεν είναι spot up shooter το παιδί.

14:54

Γιώργο, για την επίθεση διαφωνώ. Πέρσι η μπάλα “κολλούσε”, μας έμενε στα χέρια 3-4 φορές σε κάθε παιχνίδι. Όσο για την σύγκριση που κάνει με την άμυνα της εποχής 05-08, δεν είναι θέμα μετάλλου, αλλά θέμα τεχνικών χαρακτηριστικών. Μόνος σου το είπες: Παπαλουκάς, Διαμαντίδης. Άνοιγαν τα χέρια και έκλεινε το γήπεδο. Επιπλέον είχαν δίπλα τους Χατζηβρέττα και μέσα στο καλάθι Τσαρτσαρή. Όλοι τους σπεσιαλίστες της άμυνας.
Και για τον Γιάννη διαφωνώ. Δεν είναι έτοιμος να παίρνει αποφάσεις με την μπάλα στα χέρια απέναντι σε οργανωμένη άμυνα. Τουλάχιστον στον βαθμό που το ζητάς.

14:54

Τεο8 : Θεωρώ ότι τόσο τον Παπανικολάου, όσο και τον Αντετοκούμπο, πρέπει να τους κλείσουν σε ένα γυμναστήριο με προπονητές για 1-2 καλοκαίρια και να δουλέψουν πάνω σε αδυναμίες τους..! Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ο Παπανικολάου πάει ΝΒΑ και φοβάται να πάρει την μπάλα πλέον να μπει μέσα να καρφώσει ή δεν έχει το σθένος.. στο ΝΒΑ θα τον φάνε λάχανο που λέει ο λόγος, αν δεν παλέψει! Κι αυτό που με φοβίζει είναι ότι δεν βλέπω βελτίωση στο παιχνίδι του..! Περιμένω την άποψή σου Γιώργο.. ευχαριστώ!

14:55

Το σθένος δεν είναι θέμα προπόνησης. Επιπλέον, το τελευταίο πρόβλημα που έχει ο Παπ είναι ο φόβος.

14:56

Παιδιά, σας ευχαριστώ για την συμμετοχή. Ώρα να πάμε στο γήπεδο! Καλό μεσημέρι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK