ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Η συζήτηση για τον Ολυμπιακό

Η μεγάλη νίκη του Ολυμπιακού στο Βέλγιο έγινε αντικείμενο συζήτησης στον live διάλογο του Contra.g. Ο Δημήτρης Χριστοφιδέλλης μετέφερε το ρεπορτάζ και απάντησε στις ερωτήσεις σας.

Η συζήτηση για τον Ολυμπιακό

Το live

13:06

Καλό μεσημέρι σε όλους. Θα έχουμε την ευκαιρία να συζητήσουμε για όλα τα θέματα που αφορούν τον Ολυμπιακό και φυσικά τη νίκη επί της Άντερλεχτ, αλλά και το παιχνίδι που ακολουθεί με τη Μπενφίκα. Αναμένω τις ερωτήσεις σας… 

13:07

Χαρης : Γιατί νομίζεις η άμυνα μας είναι τόσο χάλια

13:10

Χάρη, δεν είναι θέμα μόνο της άμυνας, αλλά της αμυντικής λειτουργίας της ομάδας. Ο Μανιάτης, ο Σιόβας και ο Μανωλάς δεν είχαν καλή απόδοση; Το ζήτημα είναι η ομαδική δουλειά…

13:10

Dimos : i idea mou itan i apla dioxname tin mpala opos opos k apla mas bgikane ta 3 goal? den leo eimai fanatikos olympiakos alla den perimena tin omada mas na paiksei etsi, to leo auto giati poly pithanon na paroun ta aera ta miala olon mas k na min proseksoume ta lathoi mas. eseis ti lete?

13:12

Δήμο, αν πάρουν τα μυαλά τους αέρα, καλό του κεφαλιού τους. Δεν νομίζω όμως ότι θα συμβεί αυτό. Οι ποδοσφαιριστές στις δηλώσεις τους μετά τον αγώνα έκαναν λόγο για λάθη που πρέπει να διορθωθούν.

13:13

PANAGIWTHS PAPADOPOYLOS : O KAMPEL TO POLYDIAFIMISMENO POYLEN TOY VENGER SERNETE APO TOTE POY HRTHE STHN OMADA.O BONG DEN YPAXEI KAN.O TSORI DEN VGHKE KAI O SAVIOLA PEZEI SAN PALAIMAXOS.SYMFWNEITE?

13:18

Παναγιώτη, συμφωνώ ως προς τον Κάμπελ, ότι από τότε που επέστρεψε από την Κόστα Ρίκα δεν είναι ο ίδιος που είδαμε στο ξεκίνημα της σεζόν. Διαφωνώ για τον Τσόρι, ότι “δεν βγήκε”. Για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα θα πρέπει να έχουμε μεγαλύτερο δείγμα. Δεν μπορείς να πεις μετά από 1,5 μήνα, ότι ένας παίκτης δεν βγήκε. Όσο για τον Σαβιόλα, διαφωνώ. Δεν θύμισε παλαίμαχο στη φάση του πρώτου γκολ του Ολυμπιακού   

13:19

Δημητρης Παναθηναικος : Καλημερα σε ολους σας! Θελω να πω οτι θα πρεπει να σταματησουν τα πανηγυρια απο μεριας ολυμπιακου και να προσγειωθουν ετσι ωστε να διορθωσουν τα κακως κειμενα του χθεσινου παιχνιδιου τα οποια ηταν παρα πολλα . Ο Ολυμπιακος δεν ηταν καθολου καλος χθες, κεντρο και αμυνα του δεν υπηρχαν μεχρι το διαστημα μεταξυ 2 και 3 μηδεν. Ιδιαιτερα απο αριστερα ειχε μεγαλο προβλημα, ο Μπονγκ δεν ενεπνεε εμπιστοσυνη και τα πραγματα γινονται πιο δυσκολα αν σκεφτει κανεις οτι η εναλλακτικη ειναι ο Χολεβας που και αυτος αμυντικα δεν ειναι αρκετα καλος για επιπεδο Τσαμπιονς Λιγκ. Ο Ολυμπιακος χθες σωθηκε απο την μεγλαη ευστοχια του ή τυχη , και απο τον τερματοφυλακα του. Φαινεται οτι βρηκε μετα απο πολλες περιπετειες τερματοφυλακα κλασσης . Βεβαια δεν πιστευω να τον κρατησει δεδομενου οτι του χρονου ο κουρτουα γυρναει λονδινο και η ατλετικο θα χρειαστει αλλον τερματοφυλακα. Κοινως ολα πηγαν ροδινα για τον ολυμπιακο καθως ευτυχησε να πετυχει γκολ σε ολες του τις φασεις και τις ευκαιριες που ειχε ενω η αντερλεχτ εχασε πολυ περισσοτερες και κλασσικοτερες ευκαιριες. Οπως και να εχει επειδη μετρανε οι τρεις βαθμοι στο τελος, ο Ολυμπιακος ειναι σε πλεονεκτικη θεση πιστευω για την δευτερη θεση γιατι αν κερδισει αντερλεχτ και δεν χασει και τα δυο παιχνιδια με μπενφικα θα εχει καλυτερες τυχες αφου και η παρι κατα πασα πιθανοτητα θα ερθει στην Αθηνα αδιαφορη.

13:20

GiwrgosCR7 : Kalo meshmeri file Dhmhtrh.Exw mia aporia.Ti eikona tha eixame sthn Eurwph an kratontas ws dedomeno th poiothta twn paixtwn , eixame kai thn aparaithth sunoxh mesa apo mia statherh arxikh endekada kai an ginotan auto , poia endekada tha epeleges?

13:24

Γιώργο, έχεις δίκιο για τη συνοχή, αλλά θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας: πρώτον, ότι άλλαξε σημαντικά το ρόστερ του Ολυμπιακού άρα δεν είναι εύκολο να “δέσει” η ομάδα μέσα σε ένα ή δύο μήνες και, δεύτερον, ότι δεν γίνεται με τόσα ματς μέσα στην περίοδο να παίζει μόνο μία ενδεκάδα. Φαντάζεσαι να έπαιζαν οι ίδιοι με την Ξάνθη, τον Λεβαδειακό, την Παρί Σεν Ζερμέν, τον Φωκικό, τον Πανιώνιο και την Άντερλεχτ; Από πλευράς δυνάμεων πως θα παρουσιάζονταν στις Βρυξέλλες;

13:24

giannis : Αρχικά συγχαρητήρια στον ΟΣΦΠ για τη νίκη από έναν ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ(όχι βάζελο).Αλλά πιστεύω ότι ο οσφπ ήταν πολύ τυχερός.θα μπορούσε κάλλιστα να χάσει 4-1.Κάκιστη αμυντική λειτουργία, κακός ο τσόρι, ο βαις το είδε κάποιος.Δημήτρη ποιά η ειλικρινής αποψή σου για αυτά που λέω.Σε ευχαριστώ

13:27

Γιάννη, για να κερδίσει μία ελληνική ομάδα εκτός έδρας παιχνίδι στην Ευρώπη σε επίπεδο μάλιστα Τσάμπιονς Λιγκ, φυσικά χρειάζεται και τύχη. Να θυμίσω, όμως, πόσα πρωτοσέλιδα έχουμε δει τα τελευταία χρόνια με τη λέξη “κρίμα” ή “άτυχος”. Υπήρξαν αγώνες όπου ο Ολυμπιακός δικαιούταν τον βαθμό ή τους βαθμούς στην Ευρώπη, αλλά η τύχη του είχε γυρίσει την πλάτη.

13:27

Μάνος : Γεια σου Δημήτρη, τι νομίζεις λείπει από τον Ολυμπιακό προκειμένου τέτοια ματς σαν το χτεσινό, να τα παίρνει με την απόδοση του και όχι κατά τύχη;

13:31

Μάνο, πιστεύω ότι χρειάζεται μεγαλύτερη συγκέντρωση, ομαδική δουλειά και έξυπνη τακτική. Όσο για την απόδοση, ο Ολυμπιακός έδειξε στο πρώτο ημίχρονο του αγώνα με την Παρί Σεν Ζερμέν ότι έχει τις δυνατότητες να κινηθεί σε άλλο επίπεδο. Χρειάζεται όμως να το επαναλαμβάνει και τα 45 λεπτά να γίνουν 60΄ και 70΄ στη συνέχεια. Θα πρέπει να παρουσιάσει διαφορετικό πρόσωπο στη Λισσαβόνα από ότι στις Βρυξέλλες για να πάρει θετικό αποτέλεσμα στο παιχνίδι με τη Μπενφίκα. 

13:31

Αρχαίος Πασόκος : Αν εξαιρέσεις τον Μήτρογλου η εικόνα της ομάδας δεν ήταν και ότι καλύτερο,γιατί έτσι?

13:36

Δεν ήταν μόνο ο Μήτρογλου. Ήταν και ο Μανιάτης, ο Σιόβας, ο Μανωλάς και ο Σάμαρης, ο οποίος όμως χρειάζεται δουλειά στις “στημένες μπάλες”. Όσο για την εικόνα, όντως δεν ήταν ότι καλύτερο και αυτό οφείλεται στο ότι δεν πήγαν καλά οι δύο ακραίοι επιθετικοί, ο Βάις και ο Ολαϊτάν (η είσοδος του Φουστέρ έδωσε διαφορετικό χρώμα) και ότι οι παίκτες δεν μπορούσαν να κρατήσουν την μπάλα αρκετή ώρα στα πόδια τους και να κυκλοφορήσουν σωστά.

13:37

Σταύρος : Μεγάλο μειον η παρουσια του Μιτσελ φετος. Δεν κανει τα βασικα, η ομαδα αμονταριστη στην αμυνα, δεν δινει οδηγιες στα εξτρεμ να γυρναν πισω οταν δεχομαστε επιθεση. Μοναδικο ατου του η πολυ καλη φυσικη κατασταση μεχρι τωρα της ομαδας. Η γνωμη σου?

13:41

Σταύρο, έχεις δίκιο σε κάποια σημεία, αλλά δεν συμφωνώ ότι το μοναδικό ατού είναι η φυσική κατάσταση. Που και για αυτή, όπως θα θυμάσαι, υπήρχαν ενστάσεις μετά τον αγώνα με την Παρί. Υπάρχει ποιότητα και βάθος στον πάγκο. Όσο για τις οδηγίες στους ακραίους επιθετικούς να γυρίζουν και να μαρκάρουν, ο Μίτσελ το επισημαίνει πριν από κάθε παιχνίδι, άσχετα αν δεν τηρείται. 

13:41

Dr Kouf : Kalispera! Xthes niosame pos einai einai na eisai vazelos! Nice feeling!! Plakaa kano! Etsi einai i mpala pleon! To mono isos pou tha eprepe na anarotithoume einai i amyntikh leitourgia tis omadas i kai i amyna! KATI PREPIE NA GINEI!

13:41

Μηνας : Επειδη δεν το διάβασα σε καμία ανάλυση. Παρατήρησε κανείς ότι ο Σάμαρης εχθές δεν έπαιζε εξάρι, εκεί δηλαδή που διέπρεψε στους τελευταίους αγώνες, αλλά οκτάρι, εκεί που έπαιζε ο Μανιάτης, με εξάρι τον Εντιγκά? Νομίζω ότι αυτός ήταν και ο βασικός λόγος την κακής του εμφάνισης.

13:42

Βασίλης : Καλησπέρα, μετά από τις μέχρι τώρα εμφανίσεις του Ρομπέρτο,μήπως πρέπει να σκέφτεται ήδη η διοίκηση τρόπο να τον “δέσει” στο λιμάνι?Επίσης,ο Μήτρογλου τι ρήτρα έχει?

13:45

Βασίλη, στον Ολυμπιακό αναζητούν τον τρόπο που θα κρατήσουν τον Ρομπέρτο και την επόμενη περίοδο, αλλά δεν είναι εύκολο. Ο Ισπανός τερματοφύλακας ανήκει στην Ατλέτικο Μαδρίτης, δεν έχει μπει οψιόν αγοράς στο συμβόλαιό του και οι “ροχιμπλάνκος” τον θέλουν πίσω το καλοκαίρι. Σχετικά με τον Μήτρογλου, η ρήτρα αποδέσμευσης είναι 8.000.000 ευρώ. 

13:45

νικος : ο σαμαρης γιατι ειναι κορνερ και γκοαλ η πεναλντι?

13:49

Γιατί, δεν δείχνει την απαιτούμενη συγκέντρωση σε κάποια σημαντικά πράγματα και επιπλέον δεν έχει την εμπειρία των ευρωπαϊκών αγώνων σε τέτοιο επίπεδο.   

13:49

Δημητρης : Σιοβας και Μανωλας δεν μπορουν!Απορω πως παιζει ο Μανωλας στον Ολυμπιακο!Δεν εχουν δεσει και με τον Μπονγκ,ενω ο Μανιατης εμοιαζε λες και επειζε αμυνα τον Κριστιανο Ροναλντο

13:52

Δημήτρη, νομίζω πως είσαι υπερβολικός… Δεν συμφωνώ, αλλά οκ αυτή είναι η άποψή σου…

13:53

xristos : pisteyw to problhma itan h adynamia twn akraiwn xaf mas na bohthisoun pisw ta back…oute olaiatan oute weiss den bohthisan pisw…giayto apo tis akres ginane oles oi epikindynes faseis twn belgwn…poia einai h gnwmi sas??

13:54

Χρήστο, έχεις απόλυτο δίκιο. Αν δεν μαρκάρουν οι μέσο-επιθετικοί όλο το βάρος πέφτει στην άμυνα

13:54

ΑΝΤΩΝΗΣ : Ο Εντινγκά πως σου φάνηκε??προσωπικά δεν με εντυπωσίασε

13:55

Αντώνη, κι εγώ τον περίμενα καλύτερο. Αλλά μη ξεχνάμε ότι δεν έχει ακόμα πολλά παιχνίδια στα πόδια του και δεν έχει βρει ρυθμό.

13:56

ΝΙΚΟΛΗΣ : ΔΗΜΗΤΡΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΛΙΓΗ ΑΝΟΧΗ ΣΤΟΝ ΜΙΤΣΕΛ ΑΚΟΜΗ ,ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ 3-4 ΠΑΙΧΤΕΣ ΕΝΔΕΚΑΔΑΣ ΗΡΘΑΝ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ? Ο ΜΙΤΣΕΛ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙ ΑΥΤΟ?

14:00

Οι απαιτήσεις είναι μεγάλες στον Ολυμπιακό και ο κάθε προπονητής νιώθει συνεχώς ότι λειτουργεί υπό πίεση. Αυτό δεν αλλάζει. Ο Μίτσελ το γνωρίζει και πορεύεται με αυτό. 

14:01

Dimos : O Tsori ti epathe exthes kai ton ekane allagi? K oxi file panagioti den simfono giati o bong me tin pari petage o kampel theorithike anetimos k o saviola einai saviola parakoloutha tis kiniseis p kanei tin ora p dinei tin assist sto mitroglou k polles alles eukeries

14:01

Δήμο, ο Τσόρι ένιωσε σφίξιμο στον προσαγωγό

14:02

ΑΝΤΩΝΗΣ : το προβλημα μας είναι στο κέντρο. Δεν φαίνονται να βγαίνουν οι μεταγραφες,αν και είναι ακομα νωρίς,ειδικά για τους ενχρωμους.

14:03

Αντώνη, ας κάνουμε λίγο υπομονή, ακόμη δεν τους έχουμε δει καλά καλά τους Εντινγκά και Γιαταμπαρέ. Νομίζω ότι είναι πολύ νωρίς για συμπεράσματα.

14:03

stauros : Δεν πιστευω οτι το αποτελεσμα ανταποκρινετε στιν εικονα του ματς. Μπορουσε να ειχε δεχτη 4 η ομαδα. Εγω πιστευω οτι σταθικε αρκετα τυχερος. Εσυ τι πιστευης γιαυτο το ματς;

14:09

Σταύρο, ναι, ο Ολυμπιακός στάθηκε τυχερός, αλλά ήταν και ικανός. Σε πόσα παιχνίδια στην Ευρώπη μέχρι σήμερα ήταν άτυχος και δεν πήρε αυτό που δικαιούταν; Στο ματς με την Παρί είχε δύο δοκάρια όσο ο αγώνας ήταν στο 0-0 και πήγε στα αποδυτήρια στο ημίχρονο με το σκορ στο 1-1. 

14:10

Βασίλης : Αν η Αντερλεχτ είχε εναν Μητρογλου χθες, πως νομιζεις οτι θα τελειωνε το ματς? Ο μιτσελ τελικα με τετοια εμφανιση θα κανει παρελαση?

14:13

Βασίλη, αν και ο Ολυμπιακός είχε τον Ιμπραχίμοβιτς, πως νομίζεις ότι θα τελείωνε το ματς με την Παρί; Εντάξει, πλάκα κάνουμε, αλλά οι υποθετικές ερωτήσεις δεν μπορούν να έχουν σαφή απάντηση. Όσο για τον Μίτσελ, δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά 

14:14

ΤΕΟΟΟ : Ο ΝΤΙΝΓΚΑ ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ? ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΣΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΟΝΟΜΑΧΙΑ, ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΤΑΚΛΙΝ ΚΑΙ ΕΤΡΕΧΕ ΣΑΝ ΤΟΝ ΡΑΝ ΤΑΝ ΠΛΑΝ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ..

14:15

Τεό, έγραψα νωρίτερα την άποψη μου για τον Εντινγκά

14:15

konstantinos7 : γεια σου Δημητρη θα ηθελα να σε ρωτησω ποια η γνωμη σου για τα επομενα δυο ματσ με την μπενφικα(συμφωνα με την κατασταση που ειναι η ομαδα-με αυτα τα προβληματα δηλ) αφου αυτα ειναι που θα κρινουν αν θα περασει ο ολυμπιακος στην επομενη φαση.ευχαριστω και καλη συνεχεια!

14:19

Κωνσταντίνε, πολύ σωστά, τα αποτελέσματα στα δύο παιχνίδια με την Μπενφίκα θα καθορίσουν και ποια ομάδα θα πάρει τη δεύτερη θέση στον όμιλο και την πρόκριση στους 16 του Τσάμπιονς Λιγκ. Θεωρώ, ότι ο Ολυμπιακός θα πρέπει να “πιάσει” την απόδοση του πρώτου ημιχρόνου με την Παρί για να τα καταφέρει. 

14:19

Κώστας Κ. : Καλησπέρα Δημήτρη ήθελα να πω για τον Βάις ότι μου φαίνεται πολύ απείθαρχος παίχτης κ πρέπει να του τραβήξει κάποιος το αυτί.Ο Σάμαρης νομίζω καλό θα είναι να φάει λίγο πάγκο μήπως κ προσγειωθεί στην πραγματικότητα.Τσόρι μου φαίνεται λίγος. Πες μας κ την δική σου αποψη για τους παραπάνω κ μία πρώτη εκτίμηση του Εντινγκά..Ευχαριστώ

14:22

Κώστα, ο Βάις δεν είναι απείθαρχος, δεν βοηθάει αμυντικά και σχηματίζεις αυτή την εικόνα. Για τους υπόλοιπους παίκτες απάντησα νωρίτερα.

14:23

κωστας : Εγώ θα το ξαναπώ άλλη μια φορά. Με έναν τηλεσχολιαστή που προσέλαβαν για να κάνει τον προπονητή, προκοπή ο ολυμπιακός δεν πρόκειται να δει. ο άνθρωπος δεν το΄χει το χάρισμα της προπονητικής. και είναι πραγματικά κρίμα μια τέτοια επένδυση που έγινε φέτος σε παίκτες ποιότητας, να πάει χαμένη ελέω μίτσελ…

14:23

Constantinos : Είναι απλό. Ο Μίτσελ δεν ξέρει από άμυνα αλλά το κυριότερο δεν βγάζει αυτοματισμούς στο κέντρο κά συνέχεια. Αποτέλεσμα Σάμαρης & Εντι να τρέχουν να σταματήσουν 4 και 5 αντιπάλους. Ατομικά τα παιδιά τα έδωσαν όλα, το σύνολο μας το χαλάει το πράγμα! Αν είχαμε και σύνολο 6αρα θατρωγε η Άντερλεχτ!

14:23

giannis : Δημήτρη για τον βαις και τον τσορι δεν μου απαντησες.ο βαις το ειδε μαγκας!

14:26

Γιάννη, δεν μου έδωσε αυτή την εικόνα ο Βάις. Είναι διαφορετικό να μην έχει κάποιος καλή απόδοση και άλλο να θεωρείς ότι ήταν υπερόπτης. Για τον Τσόρι, απάντησα νωρίτερα

14:26

STAYROS : δεν ειναι προβληματικο οτι αν και κερδισαμε, αυτος ο αντιπαλος μας εκανε περισσοτερες φασεις και απο την παρι?? αν ειχαν δηλαδη εναν σεντερ φορ να την βαζει τι θα παθαιναμε? απαραδεκτη ανασταλτικη λειτουργεια!!

14:28

SIGMA9322 : Η ομάδα δεν είναι έτοιμη, δεν έχουν δέσει οι παίχτες μεταξύ τους, μπορούν για πολύ καλύτερη απόδοση από την χθεσινή η οποία παρά το αποτέλεσμα δεν ήταν καλή. Μερίδιο μεγάλο έχει ο προπονητής ο οποίος φαίνεται να μην την έχει δουλέψει καλά σε πολλά σημεία όπως στο ανασταλτικό κομμάτι.και να μην έχει καταλήξει σε συγκεκριμένο σχήμα το οποίο μπορει να αποδόσει τα μέγισστα. Το ρόστερ είναι από τα καλύτερα των τελευταίων χρόνων και είμαστε τυκαι τυχεροί που τόσο η Αντερλεχτ όσο και η μπενφίκα έχουν προβλήματα αγωνιστικά.Με λίγη προσοχή μπορούμε τη δεύτερη θέση.

14:30

xplosive79 : Το μόνο θετικό από χθες είναι η νίκη , ο Ρομπέρτο και ο Μήτρογλου κατά τα άλλα στο κέντρο χάθηκε το παιχνίδι και κατά επέκταση μεγάλη πίεση σε άμυνα με πολλά λάθη. Αυτό που θέλω να ρωτήσω ο Σάμαρης δεν ξέρω πόσο καλός είναι αλλά δείχνει υπερβολικά ανεγκέφαλος μερικές φορές , τι γνώμη έχεις;

14:31

Αναφέρθηκα πιο νωρίς, με αφορμή προηγούμενη ερώτηση, σε ότι αφορά τον Σάμαρη.

14:31

κωστας : Θέλω να πω κάτι σε ορισμένους φίλους που λένε ότι ο ολυμπιακός ήταν χθές τυχερός. Σαφώς και ήταν. όμως, μην ξεχνάμε ότι όσο τυχερός ήταν εχθές, τόσο άτυχος ήταν με την παρί στο 1ο μάτς όπου βάση απόδοσης θα μπορούσε να ήταν άνετα, τουλάχιστον 3-1 στο τελος του 1ου ημιχρόνου (2 δοκάρια είχε), οπότε θα μιλούσαμε για άλλο μάτς στο 2ο ημίχρονο, ενδεχωμένως και για άλλο αποτέλεσμα. Ε λοιπόν όση τύχη δεν είχε σε εκείνο το ματς που άξιζε πολλά παραπάνω απο το 1-4 , τόση είχε χθες. έτσι είναι η μπάλα. δεν μπορώ λοιπόν να καταλάβω γιατί κάποιοι στέκεστε τόσο πολύ στην τύχη….

14:34

Ο Ολυμπιακός φυσικά και πρέπει να διορθώσει τα κακώς κείμενα. Υπήρξαν όμως και θετικά στοιχεία, έτσι δεν είναι; Για τον Δημήτρη, που έστειλε αρκετές φορές το σχόλιό του…

14:35

χαρης : Αν ο Ολυμπιακος είναι τόσο τυχερος και στα υπόλοιπα παιχνίδια μπορει να παιξει τελικο τσαμπιονς λιγκ;

14:36

Χάρη, υποθέτω πως είναι ρητορική η ερώτηση. 

14:37

ΑΡΗΣ ΠΑΤΡΑ : Φίλε Δημήτρη ποσους βαθμους παιρνει η Ελλαδα απο την νικη του ΘΡΥΛΟΥ μας? Ο ΠΑΟΚ αν κανει διπλο παιρνει τους ιδιους ποντους η χωρα? Τελικα τη 12η θα την παρουμε απο Τουρκια πιστευω και οχι απο Ελβετια…ε?

14:39

Άρη, η Ελλάδα πήρε 400 βαθμούς από τη νίκη του Ολυμπιακού στο Βέλγιο. Και ο ΠΑΟΚ τους ίδιους βαθμούς μπορεί να δώσει, αν κερδίσει. Η Ελλάδα είναι στην 13η θέση με 29.400 βαθμούς, η Ελβετία είναι 12η με 30.225 και η Τουρκία 11η με 30.600 βαθμούς.

14:40

σταύρος : μονο την νικη κραταμε! τιποτα αλλο! γιατι αμα αυτοι μας κανουν 15 φασεις στην εστια μας τοτε που θα παμε?? ανασταλτικα απαραδεκτη!!

14:40

Νίκος Γεωργόπουλος : Καλησπέρα σε όλους.Αρχικά στο φίλο Παναθηναικο να θυμισω πως η Παρι εχει περασει απο Αθηνα…Το προβλημα για χτες εγω το εντόπισα σε 2 τομεις..1 ο Μπονγκ κ ο Μανιατης ειχαν προβληματα γιατι ενω ξεραμε οτι η Αντερλεχτ αναπτυσετε πιο πολυ απο τις πτερυγες δεν μαρκαραν καθολου τα μπακ που κατεβαιναν ο Ολαιταν και ο Βαις κι ετσι κανανε κοροιδακι τα δικα μας μπακ.και 2 ο Εντιγκα πρωτη φορα απο στην αρχικη 11αδα σε δυσκολο παοχνιδι φανηκε οτι δεν εχει προσαρμοστει με τους συμπαιχτες του…Λογικο αφου ηρθε μετα τη προετοιμασια…Απορω Δημητρη για ποσο ακομα θα ναι τυχερος ο Μιτσελ και δεν θα του στοιχιζουν τα λαθη του οπως εχτες που κοιμοταν στον παγκο…

14:42

Νίκο, ο Μίτσελ δεν στάθηκε και τόσο τυχερός στο δεύτερο ημίχρονο του αγώνα με την Παρί.

14:42

μανος καλαματα : καλησπερα σε ολους…δημητρη με τον αβρααμ πιστευεις οτι θα ειναι καλυτερα τα πραγματα στην αμυνα?γιατι τοσο μεγαλο προβλημα με την κυκλοφορια της μπαλας?

14:45

Μάνο, σαφώς και η παρουσία του Αβραάμ Παπαδόπουλου θα δώσει άλλη βαρύτητα στην άμυνα του Ολυμπιακού.  

14:45

Μηνάς : Παίχτες έχει ο Ολυμπιακός.Πολύ καλούς,ποιοτικούς,απλά ο Μίτσελ δεν έχει δείξει μέχρι στιγμής να κάνει..να δώσει το δικό του στίγμα.Δεν λέω να παίζει μπαλάρα και να δείξει δέσιμο ομάδας,αλλά να αφήσει σε κάτι την σφραγίδα του.Να πείς ότι έδεσε κόμπο τον αντίπαλο προπονιτή…ότι έκανε κάποιο τρικ…και να μου επιτρέψετε να απαντήσω στον συνονόματο Μηνά,ο Σάμαρης σαν 8αρι διακρίθηκε στον Πανιώνιο.Ο Μίτσελ τον καθιέρωσε 6αρι,και μάλιστα όλοι έλεγαν οτι βρήκαμε box to box έλληνα παίχτη.

14:48

Μηνά, ως προς το “στίγμα” και την “ταυτότητα” στην ομάδα. Σχετικά με τον Σάμαρη, είναι πράγματι παίκτης box to box, άσχετα αν μπορεί να λειτουργήσει και ως αμυντικός μέσος.  

14:49

Λευτερης : Θεωρω πως το παιχνίδι χτες το πήραν οι προσωπικότητες της ομάδας(Μήτρογλου,Ρομπέρτο) και όχι η συνολικα καλή της απόδοση.Τακτικά έχει θέμα ο Μίτσελ.Το κέντρο δεν κρατάει καθολου μπάλα και η αμυνα δεν ηταν στημενη σωστα με αποτέλεσμα καθε κατεβασια της Αντερλεχτ να ειναι και ευκαιρία.Ποια η γνώμη σας;

14:50

Λευτέρη, συμφωνώ, η τετράδα της άμυνας ήταν αρκετά ψηλά ακόμη και μετά το 0-1.

14:50

Δημήτρης : Δεν το λες και τύχη με 7 έναντι 5 τελικών έτσι;

14:51

Δημήτρης : Θα είναι ορθό αν ο μίτσελ φύγει στα μισά της σεζον;

14:52

Δημήτρη, στο ποδόσφαιρο όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος. 

14:53

Πρέπει να ενημερώσω, ότι έχουμε περίπου δέκα λεπτά ακόμη στη διάθεσή μας… 

14:54

Giannhs Hrakleio : Καλησπέρα δημήτρη…τι άποψη εχεις για τον Ντομινγκεζ και τον καμπελ μπορουν αυτοι οι 2 παιχτες να βοηθήσουν την ομαδα κ σε πιοιυς τομεις.. οσο για τον γιαταμπαρε και τον χθεσινο τον κοφτη.. τους πήραμε για τα μάτια του κοσμου

14:55

Mixalis : Δημήτρη πιστεύεις ότι ο Μίτσελ μπορεί να παρουσιάσει κάτι καλύτερο ή κάπως έτσι θα εξελιχθεί η χρονιά με τάματα στη παναγία και στο θεό για να μην φάμε γκολ;

14:58

Μιχάλη, δεν μπορώ να σου απαντήσω με σιγουριά, αλλά το βέβαιο είναι ότι ο Ολυμπιακός διαθέτει ένα ποιοτικό ρόστερ που μπορεί να αποδώσει καλό ποδόσφαιρο (βλέπε, το πρώτο ημίχρονο του ματς με την Παρί).

14:58

SIGMA9322 : Οι δυο κεντρικοί είναι καλές μονάδες του μανιάτη δεν του πάει αυτή η θέση, όσο για τον μπόνγκ δεν δείχνει σπουδαία πράγματα και είναι αργός. αυτό που φταίει είναι το πως αμύνεται η ομάδα στο σύνολό της κάτι που πρέπει να δουλέψει πολύ τη στιγμή μάλιστα που έχει αβάντα έχονταε ένα τόσο καλό τερματοφύλακα.

14:58

SIGMA9322 : Σίγουρα αυτή δεν είναι η θέση του Ολατάιν γιαυτό δεν έδειξε τίποτα χθές , πρέπει να παίζει πιο κοντά στον άξονα, δεν είναι παίχτης γραμμής.

15:00

Ο Ολαϊτάν έχει αγωνιστεί πολλές φορές στη συγκεκριμένη θέση. Ο Νιγηριανός δεν μπήκε ποτέ στο κλίμα του αγώνα με την Άντερλεχτ, αυτό είναι όλο. Πιστεύω κι εγώ, πάντως, ότι αποδίδει καλύτερα παίζοντας στον άξονα.

15:01

periklis10 : Καλησπερα! Πιστευετε οτι το επομενο ματς με τη Μπενφικα θα καθορισει αν τελικα ο στοχος του Ολυμπιακου θα ειναι η δευτερη ή η τριτη θεση?

15:02

Περικλή, τα δύο συνεχόμενα ματς με τη Μπενφίκα…

15:02

Kostas : Η αμυνα στα άκρα ήταν τραγική χθες.. Τόσο από τα χαφ αλλά και από τα μπακ που δε μπορούσαν να αναχαιτήσουν τους μέσους της Άντερλεχ..

15:02

Κώστας 8 : Ευχη και καταρα για τον Ολυμπιακο το διδυμο Σαβιολα-Μητρογλου..Το 4-4-2 στην Ευρωπη δεν γινεται να λειτουργησει ειδικα εκτος εδρας..Ισως ο μονος τροπος να βρει ισορροπια αυτο το συστημα ειναι με Φουστερ δεξια και Μανιατη στο κεντρο αφου και οι 2 καλυπτουν πολλα μετρα στο χωρο..

15:03

TZONI 7 : Καλησπερα, η ομαδα χθες επαιζε με 2 χαφ μονο και εμοιαζε ξεκομμενη η αμυνα απο την επιθεση. Ο Σιοβας παραειναι αργος. Τα 3 γκολ ειναι αποτελεσμα ταλεντου και μονο. Ο Μιτσελ σε τι χρησιμευει λοιπον;

15:03

andreas : Καλησπέρα και από εμένα. Συμφωνώ για τα περί τύχης…και οτι στην ευρώπη χρειάζεται για να πας μακρυά (ακόμα και για μεγάλες ομάδες) και ότι ο ολυμπιακός επιτέλους την είχε!! όσο για την εμφάνιση είναι θέμα χρόνου και δουλειάς (η αμυντική λειτουργία,η συνοχή, η κυκλοφορία της μπάλας και οι αυτοματισμοί) χρόνο και για την ομάδα αλλα και για τον προπονητή….ας σταματήσουμε να πυροβολούμε τον Μίτσελ και να περιμένουμε να δούμε το έργο του. Εχτές πάντως ήταν σαφές πως αντιμετώπισε την Αντερλεχτ με τα μάτια ενός Ισπανού προπονητή πρώην παίχτη της Ρεάλ και όχι με τα μάτια του προπονητη που έχει μεγαλώσει στην ελληνική ποδοσφαιρική πραγματικότητα. Δεν είναι μακρινές οι εποχές που έπαιζαν όλοι πίσω απο τη σέντρα με έναν Ζιοβάνι να βολοδέρνει μόνος στην επίθεση…συμφωνώ με τις αδυναμίες που εντοπίζουν οι περισσότεροι αλλα ας περιμένουμε να δούμε τι θέλει να μας πει ο ποιητής. τις μεταγραφές και τον προπονητή θα τους κρίνουμε του χρόνου εφόσον κρατηθεί ενας κορμός και φυσικά ο ΙΔΙΟΣ προπονητής. Αλλιώς του χρόνου τέτοια εποχή θα έχουμε την ιδια συζήτηση….

15:04

Αρης : Πιστευω οτι η αμυντικη λειτουργια δεν ειναι το μονο προβλημα, επισης τα στημενα (και αμυντικα και επιθετικα), αυτοματισμοι, αναπτυξη… γενικα δεν γινετε ομαδικη δουλεια και βασιζομαστε στο τελεντο καθε παικτη.

15:05

ΚΩΣΤΑΣ : Με τον Μητρογλου να κανει χατ τρικ,τον Σαβιολα να ειναι ο πιο αλτρουιστης παιχτης της ομαδας παρα το τεραστιο ονομα του(πραγματικα παραδειγματα μαζι με Φουστερ για ολη την ομαδα),το διδυμο Μητρογλου-Σαβιολα πως θα σπασει τωρα;;; Γιατι το 4-4-2 δεν τσουλαει με τιποτα στην Ευρωπη..

15:05

Κώστας : Δημήτρη, η ρήτρα για Μήτρογλου είναι 8 εκ ευρώ. με αυτά τα δεδομένα δεν θεωρείς ότι είναι “μικρή” η ρήτρα? και, πότε μπορεί κάποιος να κάνει χρήση της ρήτρας? υπάρχουν χρονικοί περιορισμοί?

15:09

Οι τελευταίες απόψεις ήταν περισσότερο τοποθετήσεις, οπότε να απαντήσω στον Κώστα για τη ρήτρα του Μήτρογλου. Αν κάνεις μία σύγκριση με το τι γίνεται στην Ευρώπη, ειδικά στις πωλήσεις σέντερ φορ, πιθανό κάποιοι να θεωρούν μικρό το ποσό των 8.000.000 ευρώ. Είναι όλα θέμα προσφοράς και ζήτησης. 

   Μπορεί οποιοσδήποτε σύλλογος να κάνει χρήση της ρήτρας αποδέσμευσης, αρκεί να έχει τη σύμφωνη γνώμη του ποδοσφαιριστή και να καταβάλει σε μετρητά τα 8 εκατ. ευρώ. Δεν υπάρχουν χρονικοί περιορισμοί.  
15:10

Λευτέρης : Μια απορία… για να χωρέσει σε Ευρωπαικά παιχνίδια και ο Σαβιόλα και ο Μήτρογλου χωρίς να έχουμε μεγάλο θέμα στην κυκλοφορία της μπάλας, πόσο “τρελό” θα ήταν να βαφτίσει, οπως έκανε και με τον μασάντο, 8άρι τον Φουστέρ; Το παληκάρι σίγουρα τρέχει και μαρκάρει, σίγουρα μπορεί να βγάλει τη μπάλα μπροστά και με ένα καλό ακόμα αμυντικό χαφ δίπλα του μπορεί να βοηθήσει στην κυκλοφορία της μπάλας. Πχ… αντί για Σάμαρη – Εντιγκά να έχει Φουστέρ – Εντιγκά.

15:11

Ανδρεας Ολυμπιακος(αντικειμενικος) : Καλησπερα σε ολους!Προσωπικα τα δικα μου ματια ακομα ”πονανε” απ την χθεσινη εικονα της ομαδας.Θα σταθω στο γεγονος πως η τυχη το χρωστουσε στον ΟΛυμπιακο αυτο το ματσ καθως θυμομαστε αρκετους αγωνες οπου ειχαμε παιξει πραγματικα καλο ποδοσφαιρο και η τυχη μας γυρνουσε συνεχως την πλατη.Αλλωστε το Ch.League ειναι μια διοργανωση οποθ κερδισμενος ειναι αυτος ο οποιος εκμεταλλευεται στο επακρο και την παραμικρη ευκαιρια που θα του δοθει και φυσικα μετραει τι θα γραψει ο πινακας του σκορ στο τελος.Περνωντας στην εικονα του χθεσινου αγωνα θεωρω πως η κακη λειτουργια των περισσοτερων παιχτων εγκειται στο κακο στησιμο της ομαδας απ τον Μιτσελ.Ειναι περα για περα ανεφικτο να καταφερει μια ομαδα σαν τον Ολυμπιακο να εχει συνοχη μεσα στον αγωνιστικο χωρο με 2 επιθετικους.Ελλειψε το πρεσαρισμα μπροστα (Φουστερ),ελλειπαν οι αλληλοκαλυψεις απ τα εξτρεμ(τραγικη αποδοση απο Ολαιταν) με συνεπεια οι ποδοσφαιριστες της Αντεελεχτ να καεβαζουν ευκολα την μπαλα και να δεχεται την πιεση η τετραδα της αμυνας και τα αμυντικα μας χαφ.Εκει φανηκε καλλιστα η αδυναμια της ομαδας να παιξει με 2 επιθετικους καθως ο Σαμαρης και ο Εντιγκα ναι μεν ετρεξαν παλεψαν αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι Τουρε ή Σβαισταιγκερ.Ετσι λοιπον οσο και να προσπαθουσαν οι Σιοβας-Μανωλας δεν καταφερναν να ανακοψουν τους ταλαντουχους επιθετικογενεις Βελγους και σε πολλα βεβιασμενα λαθη τους φανηκε και η απειρια τους.Ο Μπονγκ ναι μεν ηταν κακος αλλα δεν ειχε οπως ειπα στηριξη απο Βαις.Ο Μανιατης βελτιωθηκε μετα το ημιχρονο.Οσο για τον ΡΟμπερτο αν ο Μαρινακης θελει να χτιει ομαδα οφειλει να καταβαλει καθε προσπαθεια να τον αποκτησουμε.Για τον Μητρογλου δεν εχω να πω κατι,απεδειξε για πολλοστη φορα πως ειναι πολυτελεια για τον Ολυμπιακο.Ο Σαβιολα εκανε το ”μισο” πρωτο γκολ αλλα απο εκει και περα στα ρηχα χωρις παθος και πρεσινγκ.Για να κλεισω ο Μιτσελ θεωρω πως πρεπει να κανει πιο συμπαγες το κεντρο με την προσθηκη παιχτη τυπου Φουστερ και να δουλεψει τις αλληλοκαλυψεις .

15:12

tom33 : Δημήτρη πιστεύεις πως ο machado θα μπορουσε να προσφέρει περρισοτερα στο κεντρο χθες αντι του σαμαρη??

15:15

Ο Μασάντο είναι πιο έμπειρος, με περισσότερα τρεξίματα, αλλά υπάρχουν και αλλά… Με τις εμφανίσεις που έχουν κάνει ο Σάμαρης και ο Μασάντο στο ξεκίνημα της περιόδου, ποιον θα ξεκινούσες στις Βρυξέλλες; 

15:15

Jimmy : Δυστυχώς χθες ο Ολυμπιακός ήταν ομάδα χωρίς αρχή και τέλος. Δεν είχε κανέναν πλάνο και μετά το 0-1 ο Μίτσελ περίμενε πολύ απλά να ισοφαριστεί. Είδαμε ένα πολύ κακό κοουτσάρισμα αλλά μας βοήθησε πολύ η τύχη και είχαμε 2 πολύ καλούς παίκτες, το Μήτρογλου και το Ρομπέρτο. Αν συνεχίσει έτσι ο Μίτσελ, η ομάδα κινδυνεύει με μεγάλες ήττες.

15:16

Θοδωρής : Καλησπέρα Δημήτρη..! Με το δεδομένο ότι ο Ολυμπιακός δεν δείχνει πολύ καλή εικόνα, πιστεύεις ότι θα κινδυνέψει στο Ελληνικό πρωτάθλημα;

15:20

Θοδωρή, πιστεύω ότι χρειάζεται να δουλέψει σε ορισμένους τομείς, προκειμένου να παρουσιάσει καλύτερο πρόσωπο στη συνέχεια. Το αν κινδυνεύσει ή όχι, εξαρτάται από τον ίδιο τον Ολυμπιακό, καθώς ήταν και παραμένει το φαβορί για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. 

15:22

Κάπου εδώ έφτασε στο τέλος η επικοινωνία μας. Θέλω να σας ευχαριστήσω πολύ για τις ερωτήσεις σας αλλά και για το επίπεδο της συζήτησης. Θα έχουμε την ευκαιρία να τα πούμε πάλι σύντομα…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK