ΣΠΟΡ

Ράλι Γαλλίας: Ο Νοβίλ κέρδισε τον Λεμπ

Ο καιρός δεν ήταν αυτή τη φορά στο πλευρό του Σεμπαστιάν Λεμπ, με αποτέλεσμα ο Τιερί Νοβίλ, ο οποίος χρησιμοποίησε τέσσερα σκληρά ελαστικά, να τον νικήσει στην... έδρα του (Ράλι Γαλλίας).

Ράλι Γαλλίας: Ο Νοβίλ κέρδισε τον Λεμπ

Ο Ντάνι Σόρντο έκανε τη διαφορά σε πρώτη φάση, αφού κατέκτησε την πρώτη ΕΔ, χωρίς ωστόσο να έχει μεγάλη διαφορά από τους υπολοίπους. Στην 4η ΕΔ, πάντως, δεν κατάφερε να κρατήσει τον καλό ρυθμό και, μοιραία, υποχώρησε.

Το πρωινό loop ολοκληρώθηκε με τον Σεμπαστιάν Λεμπ να έχει τα ηνία και τους Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, Τιερί Νοβίλ να ακολουθούν από τη 2η και 3η θέση αντίστοιχα. Ο καιρός μέχρι εκείνο το σημείο έδειχνε να είναι με το μέρος του Αλσατού αλλά στο δεύτερο loop του επιφύλασσε μια έκπληξη.

Η βροχή δεν έκανε την εμφάνισή της το απόγευμα, οι ΕΔ ήταν στεγνές και τα σκληρά ελαστικά είχαν σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των μαλακών (τα χιλιόμετρα των ΕΔ ήταν αρκετά και υπερθερμαίνονταν με αποτέλεσμα με κάθε παραπάνω χιλιόμετρο που διένυαν να χάνουν και περισσότερο χρόνο).

Στην 5η ΕΔ ο Νοβίλ άρχισε να ανεβάζει ρυθμούς και στην 6η πέρασε μπροστά εκμεταλλευόμενος τα τέσσερα σκληρά ελαστικά του (ο Λεμπ χρησιμοποίησε δύο μαλακά και δύο σκληρά). Στην τελευταία ΕΔ των 35χλμ. αύξησε κι άλλο τη διαφορά του, απόρροια (και του στεγνού οδοστρώματος).

Η δράση συνεχίζεται το Σάββατο (5/10) και το πρώτο πλήρωμα παίρνει εκκίνηση στις 10:23 για την 8η ΕΔ του ράλι η οποία είναι η Hohlandsbourg – Firstplan 1 των 28,48 χιλιομέτρων. Η ημέρα ολοκληρώνεται με τη μικρή ΕΔ Mulhouse των 4,65 χιλιομέτρων το απόγευμα.

H κατάταξη

1. T. Νοβίλ, M-Sport Ford, 1:08:56.5

2. N. Σόρντο, Citroen, +9.8

3. Γ. Λάτβαλα, VW, +11.8

4. Σ. Λεμπ, Citroen, +12.2

5. Σ. Οζιέ, VW, +28.7

6. Ε. Νόβικοβ, M-Sport Ford, +1:03.6

7. Α. Μίκελσεν, VW, +1:26.4

8. Μ. Χιρβόνεν, Citroen, +1:33.5

9. Ν. Όστμπεργκ,M-Sport Ford, +1:37.5

10. Μ. Πρόκοπ, Czech Ford, +2:36.3

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK