ΜΠΑΣΚΕΤ

Η συζήτηση με τον Τάσο Μαγουλά

Ο Τάσος Μαγουλάς συζήτησε live με τους αναγνώστες του Contra.gr για το ντέρμπι του ΣΕΦ που βρήκε νικητή τον Ολυμπιακό με το... παιδικό 55-45 επί του Παναθηναϊκού. Διαβάστε την κουβέντα και τα σχόλια. Δείτε τα σημαντικότερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

Η συζήτηση με τον Τάσο Μαγουλά

TO LIVE CHAT:

21:21

Μην έχει κανείς παράπονο. Είδαμε 100αρα. Και από τις δύο ομάδες. Ειλικρινά πρέπει να ήταν το χειρότερο παιχνίδι από εκείνο το ντέρμπι του 1994 στο Σπόρτιγκ για το κύπελλο με νίκη του Παναθηναϊκού στην πρεμιέρα του Έντι Τζόνσον. 42-40 πρέπει να είχε λήξει. Η έλλειψη ετοιμότητας, δεν είναι εξήγηση. Μόνο το άγχος μπορεί να φέρει τέτοιο μπασκετικό δράμα. Περιμένουμε τις δικές σας παρατηρήσεις.

21:43

Νικος : Πιστευεις οτι πρεπει να σφυριζονται πιο ευκολα τα φουλ στις επαφες; σημα κατατεθεν του ΟΣΦΠ η αμυνα αλλα στα ορια του φαουλ

21:44

Και οι δύο έπαιξαν σκληρά, στο πρώτο ημίχρονο κέρδιζε ο Ολυμπιακός πιο εύκολα το φάουλ.

21:44

tolis : ΠΩΣ ΤΟΝ ΕΙΔΕΣ ΤΟΝ ΛΑΣΜΕ? ΠΗΡΕ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑΚΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΗΔΗΞΕΙ, ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΑΣΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ….

21:44

vaggelis : Ήθελα να ξερα την παλεύει ο πεδουλάκης? μπαίνει ο λάσμε και βγαίνει ο γκίστ, ή μπαίνει ο γκιστ και βγαίνει ο λάσμε? ο μπατιστ αποδιοργανωσε την ομαδα και το χουκ του ειναι σίγουρη χαμένη επίθεση πια. ο φωτσης στρατιωτης οπως πάντα.

21:44

Μιχάλης : Δηλαδή ο Σπανούλης ήταν αγχωμένος; Απλά παίκτες-κλειδιά και από τις δύο ομάδες ήταν ή σε κακή κατάσταση ή ανέτοιμοι…

21:45

Ο Σπανούλης όπως και πέρυσι, είχε την άμυνα απέναντί του και πάλι μπερδεύτηκε. Ο Παναθηναϊκός, το γράψαμε πριν από κάποιες ημέρες, με τις προσθήκες Φώτση-Μπατίστ, ίσως να χάσει την περυσινή του συνοχή για λίγο.

21:45

Αντωνης : Τασο καλησπερα! Μακραν κορυφαιος ο Λοτζεσκι! Πραγματικα απορω για το λιγο χρονο συμμετοχης του, ειναι ξεκαθαρο οτι οταν εμπαινε ο ολυμπιακος ξεκολλουσε στην επιθεση

21:46

George K. : nomizo oti itan sindiasmos agxous kai etoimotitas. Einai fanero oti kai oi 2 omades einai anetoimes. Parolauta nomizo oti o olumpiakos xreiazete enisxusi sti raketa.

21:46

Christos.s : Μαζί με το 45-44 πρεπει να’ναι τα χειρότερα ντερμπι Τάσο…….. Μια που κ οι 2 είναι χάλια,ο Ολυμπιακός είναι ο καλύτερος………κακός?? Δεν το’δα το παιχνίδι αλλά περίμενα από ΠΑΟ περισσότερα.

21:46

ΓΙΑΝΝΗΣ : ΚΑΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΛΛΑ ΝΙΚΗ ΓΑ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ ΠΕΣ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΛΟΤΖΕΣΚΙ ΤΟΝ ΚΟΒΩ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΦΕΤΟΣ.

21:46

antonis PAO : AYTO DEN HTAN MATS. APORO TON DIMITRI GIANAKOPOYLO OTAN AKOYSE OTI HTAN PROTO MATS POY XARIKE TOSO POLY. ANAROTIEME TORA TI NA LEEI

21:48

Ότι έκανε άλματα προόδου το…Ρέθυμνο. Αυτά δεν είναι τα άσχημα, άλλα δημιουργούν ζητήματα. Ο Λοτζέσκι είναι αυτό που είδαμε σήμερα. Ένα παιδί που όταν η άμυνα θα πέφτει πάνω στον Σπανούλη μπορεί να εκτελέσει. Περισσότερο από το δύο. Όντως Χρήστο, το ίδιο κακό παιχνίδι. Ανεξήγητα κακό.

21:48

ΑΛΕΞΗΣ : ΤΑΣΟ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΟΙ 2 ΟΜΑΔΕΣ ΘΑ ΠΑΝΕ ΦΙΝΑΛ ΦΟΡ ΜΕ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ.

21:48

vaggelis larissa : geia sou taso,ti diafora tin ekane nomizw i iperoplia tou osfp sti raketa,oxi toso epi8etika alla amintika.o pao itan aniparktos sti raketa.ti les?

21:48

Alex : Τάσο καλησπέρα. Άσχημο θέαμα και όπως έχει αποδειχτεί πολλές φορές η κανονική περίοδος είναι για ζέσταμα. Προβληματίζει η επίθεση του ΠΑΟ; Ελπίζω να υπάρξει βελτίωση. Έιδα και μια δυσκολία στην άμυνα σε υψηλό τέμπο.

21:48

χρηστος κανελλοπουλος : Αφου τα καλαθια εμειναν στην θεση τους παλι καλα….

21:48

Κώστας : Καλησπέρα κύριε Μαγουλά. Αν κ είναι ακόμα πρόωρο, θα ήθελα να σας ρωτήσω τι πιστεύετε για τους ψηλους του Ολυμπιακου. Με Σιμονς, Νταστον, Μπεγκιτς, Πετγουει, Πριντεζη κ Αγραβανη, μπορουμε να πούμε οτι ο Ολυμπιακός διαθέτει front line κορυφαίου επιπέδου ή η διάκριση στην Ευρωπη θα είναι δυσκολη; Ευχαριστώ.

21:48

ΣΩΤΗΡΗΣ : ΠΟΝΕΣΑΝΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ..

21:49

Δημήτρης : Τί είδαν πάλι σήμερα τα μάτια μας; Υπήρχε πλάνο από καμία ομάδα ή “ας πετάμε τη μπάλα και αν μπει καλάθι, μπήκε”;

21:49

Σπύρος : Μετά την περσινή έκπληξη στους τελικούς, μήπως τώρα το δίδυμο Λασμε-Γιστ είναι πιο προβλέψιμο και στον Ολυμπιακό το έχουν διαβάσει πλέον;

21:49

vagelis : Πως ειδες τον Παππα στο νεο του ρολο???

21:50

Οι ψηλοί του Ολυμπιακού είναι πολλοί και …αναλώσιμοι. Ο καθένας θα προσφέρει κάτι και θα γίνεται αλλαγή. Δεν ξέρω αν θα βοηθήσουν περισσότερο επιθετικά. Ο Παππάς θα προσπαθήσει να παίξει αλά Μάντζαρης για να ξεκουράζεται ο Διαμαντίδης και τα πήγε εξαιρετικά. Κατά τα άλλα; Νομίζω ότι ο Παναθηναϊκός δεν εμπιστεύτηκε όσο έπρεπε τους παίκτες που πέρυσι πήραν τον τίτλο(Γκιστ-Λάσμε).

21:50

φωτης : καλησπερα.πολυ κακο παιχνιδι μαλλον μου θυμιζει ενα 5ο τελικο το 95 το 45-44 …παντως ο ολυμπιακος φαινεται να εχει πιο γεματο ροστερ απο περσυ..ειναι σαφως ενισχυμενος

21:50

ΣΠΥΡΟΣ : ΕΝΑ ΚΑΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΠΟ ΔΥΟ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ. Ο ΠΑΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΠΕΡΥΣΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ. ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΝΕΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΛΟΤΣΕΣΚΙ ΚΑΙ ΕΞΩ ΣΠΑΝΟΥΛΗ

21:51

Σπύρος Τ. : καλησπέρα Τάσο. Πιστεύεις ότι ο Ολυμπιακός θα πάει καλά στην Ευρώπη;

21:51

vegeta13 : Καλησπερα, πολλα αστοχα σουτ ειχε ο παναθηναικος, γενικα η ομαδα δεν βλεποτανε (οκ λογικο ειναι αυτο αφου 1ο game ηταν)

21:51

Οι ομάδες του Πεδουλάκη αργούν να πάρουν μπρος ας περιμένουμε. Η Ευρώπη είναι διαφορετική και μην ξεχνάμε, και για τους δύο, ότι διαθέτουν πολύ πιο γεμάτα ρόστερ από όλους τους αντιπάλους τους.

21:52

Γιάννης Λ. : Ξέρω είναι εντελώς εκτός θέματος, αλλά μιας και μπάσκετ δεν είδαμε, μήπως μπορείς να κάνεις ένα σχόλιο για Αντετοκούμπο και τις εμφανίσεις του μέχρι στιγμής;

21:52

Όχι ακόμα Γιάννη μου. Ούτε καν φέτος. Χαιρόμαστε απλά να τον βλέπουμε εκεί ότι κι αν κάνει φέτος. Από του χρόνου συζητάμε.

21:53

nik7 : ο παναθηναικος απο περσι το ίδιο στυλ παίζει. δύσκολα να περάσει τους 60 πόντους σε τέτοιους αγώνες (βλέπε μπαρτσελόνα πέρσι και τελικούς με ολυμπιακό). πιστεύω ο ολυμπιακος ειναι και πιο γρήγορος φετος με καλυτερους ψηλούς και περιφερεια (μαντζαρης-λοτσεσκι) εσύ τι γνωμη εχεις?

21:53

Christos.s : Λες να το’καναν επίτηδες οι ομάδες επειδή ήταν επηρεασμένες από το χαμό του Φίλιπου Συρίγου? Λάσμε και Γκιστ πέρυσι έκαναν θραύση μαζί,σήμερα γιατί δεν ήταν πολύ ώρα στο παρκέ οι 2 παρέα?? Δοκιμάζει κάτι ο Πεδουλάκης ή έτσι πήγε το ματς?

21:53

Γιώργος Χαλάνδρι : Ο Διαμαντίδης έδωσε τα πάντα κ ο Σπανούλης τίποτα! Απο την άλλη ομως οι υπόλοιποι του ΠΑΟ μηδέν με αυτούς του ΟΣΦΠ στο 6,5-7! Ο Παππάς θα βοηθήσει πολύ φέτος όπως κ ο Λοτζέσκι!

21:53

Lazaros7 : Ο Παναθηναϊκός παίζει αντι-μπάσκετ. Άκρως αμυντική λειτουργία και στην επίθεση η μπάλα στα χέρια του Διαμαντίδη και ο Θεός βοηθός. Δεν επέτρεψε ούτε στον Ολυμπιακό να παίξει όμορφο μπάσκετ αλλά δεν καταλαβαίνω το γιατί. Και οι δύο ομάδες έχουν πολύ αθλητικά παιδιά. Γιατί δε τους αφήνει ο Πεδουλάκης να παίξουν λίγο πιο ανοιχτά;

21:54

Ο Ολυμπιακός δεν έστελνε βοήθειες στον Διαμαντίδη ενώ ο Παναθηναϊκός ήθελε να βγάλει τον Σπανούλη από τον ρυθμό του. Το αγωνιστικό πλάνο του Παναθηναϊκού θα το δούμε αργότερα μόλις παίξει κανονικά ο Ούκιτς. Ίσως να ήθελε έναν ακόμα γκαρντ.

21:54

Αντώνης : Δεν θα ήταν καλύτερα τα δύο παιχνίδια αυτά να μην γίνονται με κλήρωση και πέφτουν την πρώτη αγωνιστική όπου οι ομάδες είναι ανέτοιμες;ευχαριστώ.

21:55

Όχι Αντώνη  μου. Με τόσους παίκτες, να φροντίσουν να είναι έτοιμοι όποτε πρέπει να παίξουν. Τί να πούνε οι μικρότεροι;

21:58

spiros.89 : Σαφώς και υπάρχει εξήγηση…παίκτες ποθ δεν έχουν κάνει προετοιμασία(ουκιτσ,μαυροκεφαλίδης,μπέγκιτς,σπανούλης),παίκτες άπειροι σε τέτοιο επίπεδο(όλοι οι νέοι παίκτες του Ολυμπιακού και ο Παππάς)έλλειψη αγωνιστικού ρυθμού,άγχος και φυσικά απουσία κόσμου…δηλαδή τι άλλη δικαιολογία θές?τί περίμενες να δείς?Και πέρυσι το ίδιο κράξιμο είχαμε μετά το μάτς του οακα(60-64)και αποδείχτηκε λάθος και φέτος πάλι το ίδιο λάθος πάτε να κάνετε..2 ίδια λάθη ορίζουν την βλακεία!Οπότε ψυχραιμία και υπομονή!

21:58

Styl : Μπασκετικά καθαρά ήταν πάρα πολύ ενδιαφέρον ματς παρά την εμφανή ανετοιμότητα και των δύο!!!

21:58

[email protected] : Τασο συμφωνω με την χαμηλη ποιοτητα του ματς που αναφερεις αλλα δεν περιμενα και κατι καλυτερο στην αρχη της σεζον…δεν συμφωνεις οτι ο ολυμπιακος θα ειναι σαφεστατα πιο αποτελεσματικος σε ριμπαουντ και σε κοψιματα σε σχεση με περυσι;..επισης ειχες καμμια ενημερωση περι τι εστι λοτζεσκι γιατι εγω να ειμαι ειλικρινης στο ακουσμα του ονοματος του μαλλον παγωσα….

21:58

Homo basketicus : Καλησπέρα Τάσο, πόλυ άσχημο παιχνίδι που ευτυχώς τελείωσε. Για πες τώρα. Πως τους βλέπεις και τους 2; Πόσο μακρυά θα πάνε νομίζεις στην ευρωλίγκα;

21:59

Μιτσος Σελι : Δεν ειδαμε επιθετικα συστηματα. τι πραγμα ηταν αυτο? Κοθολου παιχνιδι μεσα στην ρακετα. οτι εγινε εγινε με ατομικη προσπαθεια και πλατη και απο τους δυο. Ο Ολυμπιακος που πηρε τοσους παικτες για τη ρακετα δεν δουλεψε με κανενας? Ο παναθηναικος ακομα χειροτερα που το μονο που εκανε ηταν να δινει στην κορυφη τον Μαυροκεφαλιδη και οτι μπει (4/12).Αλλο τιποτα? Ουτε στην περιφερεια ειχε ο Παναθηναικος. τι δουλευναε τοσο καιρο? Πιο καλος στα περιφερειακα συστηματα ο ολυμπιακος βαζιζοταν πολυ στο να γυρισει την μπαλα και να βρει ελευθερο σουτ. Και αυτο γιατι ο Παναθηναικος προτιμουσε να μην παει κανεις κατω απο το καλαθι μεχρι θανατου και αφηνε την περιφερεια.

21:59

Thomas-arnhem ollandias : Ontos to chirotero derby apo ekino tou 94. O Papapetrou gratie den epexe?

21:59

ΓιαννηςΓ : Ο μπατιστ γιατι ηρθε?αλμα δεν κανει και δευερο..Βγαζαμε ενα συστημα με Διαμαντιδη-Μαυροκεφαλιδη..ΑΦΟΥ το σουτ δεν εμπαινε γιατι το εκαναν 10 φορες?

21:59

Δημήτρης : Κρατάω ως θετικά την εμφάνιση Λοτζέσκι-Μάντζαρη-Σλούκα Να δούμε τους ψηλούς στο μέλλον Πάντως δεν είχαν καμία όρεξη οι δυο ομάδες Επειγόντως πρόγραμμα διαχείρισης του Σπανούλη γιατί η χρονιά θα είναι πολύ δύσκολη

21:59

Σπύρος Τ. : καλησπέρα Τάσο. Πιστεύεις ότι ο Ολυμπιακός θα πάει καλά στην Ευρώπη;

21:59

Στάθης : Καλησπέρα. Δεν καταλαβαίνω που οφείλεται αυτή η αδιαφορία των παιχτών του Παναθηναϊκού κατά τη διάρκεια του αγώνα…Οι περισσότεροι παίκτες ήταν σε πολύ κακή ημέρα!

21:59

Andreas : Αυτός είναι ο ΠΑΟ. Αναχρονιστικό μπάσκετ από τη δεκαετία του 90. Ο μπατιστ με τον κωλο να παει ως μέσα στο καλάθι και καταστροφή του παιχνιδιού του αντιπάλου. Ο μαυροκεφαλιδης δεν είναι παίκτης επιπέδου Ευρωλίγκα, επιτέλους να ακουστούν αλήθειες. Για τον ολυμπιακό μάλλον πρόβλημα στο 4. Θέλει δουλειά ο πετγουει. Να γίνει άμεσα αλλαγή ο Μπεγκιτς. Έλειψε Παπανικολάου… Σπουδαία περιφέρεια… Εξαιρετικός Μάντζαρης… Έλειψε και από εθνική …. Παίκτης οικονομίας ο λοτζεσκι..

21:59

kostas-perama : πιστευεις οτι ο λοτζεσκι θα κανει την διαφορα στον φετινο ολυμπιακο???

22:00

Θα είναι καταλύτης. Το σουτ που έλλειψε πέρυσι δίπλα στον Σπανούλη ή τον Λο. Ο παίκτης που άργησε να έρθει. Ο Μπαρτζώκας τον πιστεύει και ξέρει άριστα τί θα  κάνει. Συγκεκριμένα λεπτά, σίγουροι πόντοι. Instant offense.

22:01

kostas-perama : πιστευεις οτι ο λοτζεσκι θα κανει την διαφορα στον φετινο ολυμπιακο???

22:01

Σπύρος : Μετά την περσινή έκπληξη στους τελικούς, μήπως τώρα το δίδυμο Λασμε-Γιστ είναι πιο προβλέψιμο και στον Ολυμπιακό το έχουν διαβάσει πλέον;

22:01

Δημήτρης : Αδιάφορο μεχρι αηδίας ήταν το ματσάκι. Αποροία: Τελικά φέτος δίπλα στο Σπαν αντι Χαινσ-Παπ, να περιμένουμε ματσάρες απο Λοτζέφσκι και Πρίντεζη?

22:01

γιαννης : τασο, εγω αυτο που βλεπω ειναι το εξης ο παο εχει διαμαντιδη, ουκιτσ, λασμε γκιστ και για να συμπληρωθει πενταδα ο οποιοσδηποτε άλλος. δεν βλεπω αλλο παιχτη να κανει την διαφορα. ο ολυμπιακος εχει και ειναι καλυτερη ομαδα. η γνώμη σου?

22:01

Σωτηρης : με απογοητευσε ο παναθηναικος…εχει 12 παικτες ισαξιους στα χαρτια,μηπως ειναι αυτο προβλημα στην διαχείρηση;;;περσι ειχε 8-9 παικτες πρωτης γραμμης και σαφως ηταν διαχειρησιμο το ροστερ…τι λετε;;

22:02

Πολύ νωρίς παιδιά. Πολύ νωρίς, μην βιάζεστε. Οι  ομάδες του Πεδουλάκη παίζουν μπάσκετ μετά το δίμηνο.

22:02

Βασιλης : Τασο γιατι δεν αλλαζει ποτε η ΚΕΔ στο μπασκετ? Γιατι κανενας δημοσιογραφος δε μιλαει γι αθτο το θεμα ενω στη μπαλα χαλαει ο κοσμος ακομα και για διαιτισιες στη Γ εθνικη?

22:02

φω.σαμψω : Τάσο μου φάνηκε γερασμένος ο παο,μόνο ο παπάς αντεχε.μεγάλη μεταγραφή ο οξυδερκή

22:03

Thomas-arnhem ollandias : Taso, tous xenous tou osfp pos tous eides?

22:06

Στο σημερινό πλάνο βοήθησαν όλοι. Να τους δούμε στην συνέχεια. Λογικά οι ψηλοί θα εναλάσσονται και ο Λοτζέσκι θα παίζει περισσότερο δίπλα στον Σπανούλη.

22:06

Νικος : Σαν Παναθηναικος αλλα και μπασκετικος φιλαθλος , δεν μπορω να εκφρασω την απογοητευση μου για το επιπεδο μπασκετ που ειδαμε σημερα. Δυστηχως στην Ευρωλιγκα δεν εχουμε καμμια τυχη κι ας ειμαστε στην αρχη της χρονιας. Φαινεται και εδω η κριση, οι μεταγραφες ειναι κατωτερες των δυο ομαδων.

22:06

ΚΩΣΤΑΣ : ΤΑΣΟ, Η… ΑΜΥΝΑ ΤΟΥ ΤΗΣ ΥΜΠΑΘΕΙΑΣ ΣΟΥ, ΤΟΥ ΣΠΑΝΟΥΛΗ, ΣΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΕΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΠΑΙΧΤΗ ΤΟΥ ΠΑΟ, ΤΟΝ ΠΑΠΠΑ, ΗΤΑΝ… ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ. ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΦΑΟΥΛ, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΕΠΑΦΗ… ΑΠΛΑ, ΟΙ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ… ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ. ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΠΑΟ, ΗΤΑΝ… ΑΚΡΙΒΟΔΙΚΑΙΟΙ. ΣΦΥΡΙΖΑΝ ΟΤΙ ΕΒΛΕΠΑΝ

22:06

Giorgos : Οι ομάδες, φάνηκε πως, ήταν ανέτοιμες, αλλά ο Ολυμπιακός είχε περισσότερες λύσεις στο σκοράρισμα!!! Θα κριθούν εν καιρώ… Πολύ καλός Λοτζέσκι!!! Η τριάδα Πέτγουεϊ-Σίμονς-Ντάνστον, πως σας φάνηκε;;;

22:06

Αποστόλης : Με Σπανούλη άρρωστο και εκτός Μπέγκιτς και Λο τους πήραμε χαλαρά

22:06

Τάκης : Η προσθήκη Ντάνστον Πέτγουει Σίμμονς θα αλλάξει την άμυνα του Ολυμπιακού και ειδικά ψηλά προς το καλύτερο;Σήμερα ως πρώτο δείγμα υπερισχυσαν των Γκιστ Λασμε και Φώτση σε αυτο το κομμάτι.

22:07

Babis : Aπορω για το οτι φαγωθηκαν ολοι να μας κανουν να πιστεψουμε οτι ειχε πλεονεκτημα ο παο λογω της “ομοιογενειας” του. 5 νεοι παιχτες ηρθαν εκ των οποιων οι 2 ηταν και παλιοτερα στην ομαδα αλλα δεν τους ειδα να παιζουν σαν να ηταν απο καιρο εκει… Κι αυτος που εκανε τη διαφορα ηταν ο Λοτζεσκι ο οποιος δειχνει να ξερει και να καταλαβαινει πολλα απο μπασκετ παρα το οτι ηταν στο Βελγιο…

22:07

ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑ : ΑΣΧΗΜΟΣ Ο ΠΑΟ

22:07

αποστόλης : Ήξερε ο γιαννακόπουλος τι έκανε, βάλε το ματς πρώτη αγωνιστική, που είναι ανέτοιμες οι ομάδες, δε θα έχει και κόσμο ο Ολυμπιακός, και θα περάσει στο ντούκου η ήττα. Και όντως, ένα τόσο κακό παιχνίδι δε θα μείνει στο μυαλό μας για πολύ ακόμα. Αύριο θα έχει ξεχαστεί…

22:07

Giorgos : Οι ομάδες, φάνηκε πως, ήταν ανέτοιμες, αλλά ο Ολυμπιακός είχε περισσότερες λύσεις στο σκοράρισμα!!! Θα κριθούν εν καιρώ… Πολύ καλός Λοτζέσκι!!! Η τριάδα Πέτγουεϊ-Σίμονς-Ντάνστον, πως σας φάνηκε;;;

22:07

Νικος : Σαν Παναθηναικος αλλα και μπασκετικος φιλαθλος , δεν μπορω να εκφρασω την απογοητευση μου για το επιπεδο μπασκετ που ειδαμε σημερα. Δυστηχως στην Ευρωλιγκα δεν εχουμε καμμια τυχη κι ας ειμαστε στην αρχη της χρονιας. Φαινεται και εδω η κριση, οι μεταγραφες ειναι κατωτερες των δυο ομαδων.

22:07

Μητς35 : Για μενα ηταν λαθος απο την αρχη της ολης αυτης φασης που η τυχη το εφερε και εγινε ενα τοσο μεγαλο ματς πρωτο στο πρωταθλημμα..και οπως ολοι ειδαμε απο δυο ανετιμες ομαδες..κερδισε ο μονοφθαλμος τον τυφλο…

22:07

ΧΡΗΣΤΟΣ : ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΟΝ ΠΕΤΓΟΥΕΗ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΕΞΤΡΑ ΣΟΥΤΕΡ

22:08

Δημήτρης Κ. : Το παιχνίδι πραγματικά δε βλεπόταν. Ατυχές που έγινε τόσο νωρίς στο πρωτάθλημα και ακόμα πιο ατυχής η απουσία του κόσμου. Ο μόνος που οφέλήθηκε από αυτό ήταν ο Λοτζέσκι που έπαιξε ανενόχλητος το παιχνίδι του, έχοντας άγνοια του πανικού που αυτό συνεπάγεται σε τέτοια παιχνίδια. Με εξαιρέσεις επίσης τον Σλουκα και τον Διαμαντίδη όλοι οι άλλοι ήταν σε λήθαργο… Δοκίμασε να ξυπνήσει λίγο τα αίματα ο Πεδουλάκης με τη διαμαρτυρία καιτην τεχνική ποινή αλλά, χωρίς τους οπαδούς δεν ξύπνησε κανένας. Φανερά ανέτοιμες και οι δύο ομάδες και φυσιολογικά δεν είδαμε μπασκετ σήμερα!

22:08

LEMMY : Ρωτήστε κατά Καρπενήσι μεριά. Τι ΠΑΟ είδαν πέρσι και τι φέτος στην προετοιμασία οι… τοίχοι του Montana. Φιλιά…

22:08

giorgos : ο ολυμπιακος πιο πληρης φετος νομιζω κερδισε πιο ευκολα απο το τελικο σκορ

22:08

tolis : ο λασμε δεν μπορουσε να παρει τα ποδια του. αυτο ειδα εγω.πηδαγε και λαθος αν παρατηρησε κενεις. πασα στουςσ ψηλους που δεν ηξεραν τι να την κανουν….λομπες…

22:08

Θανάσης : Απλά ντροπή για το ελληνικό μπάσκετ. Αλλά αυτά συμβαίνουν όταν υποθάλπτουμε οπαδικές συμπεριφορές και μπασκετικά στεγανά.

22:08

vaggelis larissa : οπωσ τα λεσ σπυρο συν το οτι οι ψηλοι του οσφπ ειναι πιο αθλητικοι απο χαινς αντιτς

22:08

Σεραφμει : Καλησπέρα και οι δυο ομάδες παρουσιαστηκαν κάτω του μετρίου,μοναδικό κέρδος για την ομάδα μου ο Παππάς,συγχαρητήρια στον ολυμπιακό για την νίκη Υ.Γ Γιάννη συγχαρητήρια,τα λέμε στην ρεβανς

22:08

αρτεμης : ο παναθηναικος στην αρχη της χρονιας ,μοιαζει να υπολειται φρεσκαδας,αραγε στην συνεχεια με το γερασμενο του ροστερ ,τι πιστευετε οτι μπορει να πετυχει.Ο πετγουει ηταν αρνητικος σημερα στην επιθεση ,αλλα κυριολεκτικα οταν παιζει μεσα στην ρακετα ,πηδαει τοσο ψηλα ,που μερικες φορες μοιαζει η μπαλα να κολαει στα χερια του ,πολυ καλη προσθηκη

22:09

Alexb7 : Κύριε Τάσο εντάξει το παιχνίδι δεν ήταν ωραίο σε θέαμα και ένταση, αλλά είναι λογικό αυτό το πράγμα, είναι το 1ο ματς του πρωταθλήματος και οι ομάδες είναι ακόμα ανέτοιμες! Για τον Ολυμπιακό, εμένα μου άρεσε που δεν χρειάστηκε τόσο πολύ ο Σπανούλης και οι πόντοι του για να κερδίσει η ομάδα! Βοήθησαν όλοι οι παίκτες! Ο Μπαρτζώκας βλέπω να κερδίζει το στοίχημα για την επιλογή του Ματ, πολύ καλός, χρήσιμος και χαρισματικός παίκτης! Για την Παρασκευή πως το βλέπεις με την Μάλαγα; Ο Λο θα είναι έτοιμος για το 1ο Ευρωπαικό ματς;

22:09

tolis : ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΠΕΔΟΥΛΑΚΗΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΤΟΥΣ ΨΗΛΟΥΣ-ΣΥΣΤΗΜΑ-ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΥΘΕΝΙΔΗ ΛΑΣΜΕ ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑΡΑ ΧΑΘΗΚΕ ΤΟ ΜΑΤΣ. ΚΡΙΜΑ Ο ΜΗΣΤΑΡΑΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΟΝΟΣ

22:09

Ιωάννης Κ. : οι ομάδες είναι εκτός φόρμας, κάτι που είναι φυσιολογικό. Επίσης η απουσία κόσμου άφησε την αδρεναλίνη χαμηλά. Δυστυχώς για μια ακόμη φορά είναι φανερό ότι η νίκη πηγαίνει σ’ εκείνον που “ευνοείται” από τον τρόπο που επιλέγουν να σφυρίξουν οι διαιτητές. Κακό αυτό γιατί με τον τρόπο αυτό, οι διαιτητές κατ΄ουσίαν ορίζουν το νικητή.

22:09

Doctor 7 : Τάσο καλησπέρα. Με τον κατσιβελη εχει θέμα ο Μπαρτζοκας;;;γιατι δεν παίρνει ευκαιρίες;

22:10

Δεν του βγαίνει χρόνος. Σκεφτείτε πόσο γέμισαν οι δύο ομάδες και φέτος. Έχουν 12 παίκτες που όλοι μπορούν να βοηθήσουν.

22:10

panosss : to mats itan eknevristika kako!polu anetoimoi osfp kai pao.theloun polu pswmi akoma gia na desoun.padws kai oi 2 sigoura exoun ta fwnta gia polu megala pragmata fetos

22:10

Vaggelis : Καλυτερα που έφυγε αυτό το ματς γρήγορα γρήγορα από τη μέση.. Ούτε οπαδικά τραγικά πρωτοσέλιδα ούτε τρομοκρατία. Υπάρχει ο Πανιώνιος, το Ρέθυμνο, ο Άρης, ο ΠΑΟΚ. Τι να πεί κανείς για τον αγώνα, σα φιλικό ξεμουδιάσματος ήτανε, ισοπαλία έπρεπε να λήξει αλλά τα έβαλε ο Σλουκας. Α

22:11

fios : οι ομάδες Ευρώπη παίζουν παρασκευή;

22:11

Khall : Επειδή το παιχνίδι ήταν αδιάφορο αφού όλα κρίνονται ουσιαστικά στους τελικούς καθώς και λόγω της ποινής -2 του Ολυμπιακού αλλά και ότι υπάρχει ευρωλίγκα αυτή την εβδομάδα ήθελαν και οι δύο προπονητές να μην κουραστούν οι παίκτες. Άλλωστε είναι και οι δύο ανέτοιμοι πόσο μάλλον για 2 παιχνίδια την εβδομάδα αυτή την εποχή.

22:11

γιαννης : τασο, εγω αυτο που βλεπω ειναι το εξης ο παο εχει διαμαντιδη, ουκιτσ, λασμε γκιστ και για να συμπληρωθει πενταδα ο οποιοσδηποτε άλλος. δεν βλεπω αλλο παιχτη να κανει την διαφορα. ο ολυμπιακος εχει και ειναι καλυτερη ομαδα. η γνώμη σου?

22:12

Ο Παναθηναϊκός νομίζω ότι χρειάζεται έναν ακόμα γκαρντ. Τον ήθελε και ο Πεδουλάκης. Χρειάζεται χρόνος για να δούμε πώς θα παίξει.

22:12

Vasilis : Αναμένω live chat και για την έναρξη του NBA. Derrick Rose is back!

22:12

Ποιος ασχολείται με…ρόδα και τριαντάφυλλα Βασίλη μου; Εδώ κερδίσαμε στο Σαν Αντόνιο. Έρχονται οι Σανς.

22:12

Γιώργος Μαραθώνας : Το παιχνίδι ήταν κακό, αλλά είναι η αρχή της σεζόν… Ο Ολυμπιακός, ήταν καλύτερος στο σκοράρισμα σε σημεία!!! Ο Λοτζέσκι, ήταν ο καλύτερος… Πώς σας φάνηκε η τριάδα Πέτγουεϊ-Ντάνστον-Σίμονς;

22:13

giwrgos : pote arxizei h eurwph taso?

22:15

Αύριο παίζει ο ΠΑΟΚ με Μπουντούσνοστ στην Πυλαία, Τετάρτη ο Πανιώνιος, Παρασκευή ο Ολυμπιακός εντός με Μάλαγα και την Πέμπτη στο Βίλνιους με Ρίτας ο Παναθηναϊκός.

22:15

Σπύρος Τ. : Ο Μαυροκεφαλίδης πολύ εκτός φόρμας εδώ και καιρό…

22:15

filippos7 : πιστεύω ότι το περίεργο στυλ μπάσκετ του παο εγκλωβίζει το σπανούλη και κατ’ επέκταση τον Ολυμπιακό. Περίμενα καλύτερη αντίδραση από τον coach και πιο διαβασμένο από τα περυσινά ματς.Πάντως ο Ολυμπιακός πιστεύω θα πάει μακριά.Η άποψη σου Τάσο?

22:15

Ilias : polu astoxos o pao se shmeio pou na ypopteuese oti mphka sto paixnidi eskemena polu xalara.. Gist Lasme ektos ruthmou mono o 3D diasothhke..

22:15

Σπύρος : Και καμία βοήθεια στο ποστάρισμα του Μπατιστ, κι όμως του βγήκε..

22:15

Μανος Παο13 : Καλησπερα Τασο. Δυστυχως εγινε αυτο που φοβομουν! Πιστεψαμε οτι, κερδιζοντας περυσι εναν αδειο ψυχολογικα Ολυμπιακο – μετα την κατακτηση ξανα της Euroleague – ειχαμε ομαδαρα! Μεγα λαθος! Τεραστιο επιθετικο προβλημα, ψηλοι που δεν σκοραρουν παρα μονο με backdoor, αργη ομαδα χωρις πολλα σχηματα στην επιθεση…Θεωρω οτι ουτε φετος θα παμε final-four. Αντιθετως βλεπω τον Ολυμπιακο πολυ δυναμωμενοο στους ψηλους και να επιασε λαβρακι με τον Λοτζεσκι!

22:16

ΕΡΡΙΚΟΣ : Καλησπέρα σε όλους, συμπληρώνω και λέω να μην στεκόμαστε πολύ στο ματς αυτό, στον δεύτερο γύρο δεν θα το θυμόμαστε για τις αποδόσεις των ομάδων διότι θα έχουν μεσολαβήσει πολλά μέχρι τότε. Οι δημοσιογράφοι να βρωμίσουν λίγο , και οι οπαδοί να καθαρίσουν λίγο και όλα θα πάνε καλύτερα για το άθλημα που αγαπάμε. Τελικά ας αποφασίσουμε τελικά οι 45 πόντοι!!! είναι αποτέλεσμα καλής άμυνας η κακής απόδοσης του ΠΑΟ; Κατά το δοκούν και όποιος μας συμφέρει να νικάει αναλόγως κρίνουμε. Να βγάλουμε όλοι τα οπαδικά γυαλια.

22:16

Sakis : Πιστευω πως ο Ολυμπιακος ειναι καλυτερος απο περυσι.Αντιθετα ο ΠΑΟ παραμενει στασιμος.Θεωρω.

22:16

vaggelis larissa : τασο,νομιζω οτι αν ο οσφπ ειχε ακομη ενα τριαρι με αθλητικα προσοντα θα ηταν υπερπληρης

22:16

Γιώργος Μαραθώνας : Το παιχνίδι ήταν κακό, αλλά είναι η αρχή της σεζόν… Ο Ολυμπιακός, ήταν καλύτερος στο σκοράρισμα σε σημεία!!! Ο Λοτζέσκι, ήταν ο καλύτερος… Πώς σας φάνηκε η τριάδα Πέτγουεϊ-Ντάνστον-Σίμονς;

22:16

dodos : pio atlitikous psilous o olumpiakos…tha pesei poly (ksilo)fetos pisteuw tha einai pio antagwnistikos konta sto kalathi oi perifereies ta idia pragmata

22:16

stone roses : Γιατί αποκρύπτετε την αλήθεια οτι ο Simas Jasaitis είναι ο μακρινός ξάδερφος του Στράτου Περπέρογλου ;

22:17

Στράτος : Τάσο καλησπέρα! Για ποιό λόγο δε πήρε καθόλου χρόνο ο Κατσίβελης και δεν ήταν καν στην 12άδα ο Παπαπέτρου;

22:17

Προτιμήθηκε ο Αγραβάνης λόγω Μπέγκιτς. Θα πάρει λεπτά συμμετοχής. Ο Κατσίβελης όμως πολύ δύσκολα θα παίζει. Οι ψηλοί είναι καινούργιοι και…πολλοί. Θέλει χρόνο να τους δούμε.

22:18

Μιχάλης : Τάσο Καλησπέρα.Πιστεύεις ότι αυτή η front line του Ολυμπιακού,με την πάροδο του χρόνου,μπορεί να είναι μία απο τις καλύτερες ever όσον αφορά το ΑΜΥΝΤΙΚΟ σκέλος?Προσωπικά έχω μείνει εντυπωσιασμένος απο τις προσπάθειες τόσο του Σίμονς όσο και του Πετγουεϊ που κάνανε κατ’εμε σπουδαία δουλειά στην άμυνα.

22:18

panosss : to mats itan eknevristika kako!polu anetoimoi osfp kai pao.theloun polu pswmi akoma gia na desoun.padws kai oi 2 sigoura exoun ta fwnta gia polu megala pragmata fetos

22:18

Chris : Τασο πιστευω οτι στην Ευρωπη δεν υπαρχουν συστηματα πια παρα μονο pick n roll plays..

22:18

Δημήτρης : Τάσο, λες συνέχεια οτι δεν έπαιξαν αρκετά Λάσμε-Γκιστ. Κατά την άποψή μου έπαιξαν πάρα πολύ αναλογικά με τον ζήλο που επέδειξαν. Προσωπικά τους βρήκα νωχελικούς και αδιάφορους.

22:18

ΚΚΚΚ : ΚΡΑΤΑ ΡΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ……………..ΠΟΥ ΕΜΑΘΕΣ ΚΑΙ ΜΠΑΣΚΕΤ………….ΟΛΟ ΚΟΚΟΚΟΚΟ ΕΙΣΑΙ……..ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΟΛΕΥΤΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΓΥΑΛΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!

22:19

Το είχαμε πει Δημήτρη μου, ότι ο Γκιστ θέλει να αισθάνεται βασικός και αυτό ίσως να ήταν το ζήτημα.

22:19

kapatoglou : poio les na einai to protoselodo thw prasinis ayrio?

22:19

trelosfilosofos : Πως γίνεται δύο ποιοτικά καλές ομάδες να παίζουν τόσο χάλια ποιοτικά?

22:20

anna : to jankovic de mporouse na to valei, mipos k parei kanena triponto? gia ayti kyrios ti douleia den to pire..?

22:20

dodos : oi psiloi tou olympiakou tha einai pio antagwnistikoi fetos….oi perifereies ta idia

22:20

spiros.89 : οι ψηλοί ρου ολυμπιακού μπορει να μην τράβηξαν ιδιαίτερα επιθετικά αλλά έκαναν πολύ καλή δουλειά αμυντικά..ειδικά ο Ντάνστον ήταν απροσπέλαστος..σίγουρα πάντως πρέπει ο ολυμπιακός να δουλέψει και επιθετικά με τους ψηλούς του γιατί σε παιχνίδα με ψηλές ομάδες (π.χ barcelona k csska)θα υπάρχει πρόβλημα

22:20

ΔΗΜΗΤΡΗΣ : ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΙ ΨΥΛΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΦΕΤΟς ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ ΣΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΡΑΚΕΤΑ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΨΥΛΟΙ ΠΑΡΘΗΚΑΝ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΠΑΟ. ΜΕΓΑΛΑ ΑΛΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗ ΡΑΚΕΤΑ ΑΝ ΑΝΕΒΟΥΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΦΡΟΝΤ ΛΑΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΣΙΝΗ.

22:20

Dida : Mi treleneste panta oi omadespou protagonistoun euroleague fortsaroun to fevruario kai meta pane treno pia einai i gnomi s?

22:20

οχι αλλο καραγκούνη : ρε αναστάσιε, είναι δυνατόν ούτε 10 πόντους απο όλα τα 5άρια ο γαύρος?

22:20

ΔΗΜΗΤΡΗΣ : ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΕΥΡΩΠΗ

22:20

Mitsigan : Ο Παναθηναικος κατρακυλαει κατι πρεπει να γινει…Θελουμε το παλιο Παναθηναικο.

22:21

Βασιλης : Καλη ντριμπλα για ΝΒΑ Τασο! Αλλα οι Spurs μονο σε φιλικα θα χανουν απο Suns! Οσο υπαρχει Duncan και Parker δεν αλλαζουν τα κοζια!

22:21

Μιχάλης : Τάσο ο Μπέγκιτς δεν με πείθει.Είναι σε πλήρες κοντράστ με τους υπόλοιπους ψηλούς που τους βλέπω πιο αθλητικούς και γενικότερα πιο σύγχρονους.Τι άποψη έχεις?

22:22

Ο  Μπαρτζώκας πήρε τέσσερις διαφορετικούς ψηλούς για να τους εναλλάσει με άλλα στυλ μπάσκετ. Όλοι θα δίνουν ότι χρειάζεται, δεν είναι όμως για πάνω από 20-25 λεπτά.

22:22

Δημήτρης Ναύπακτος : Τάσο καλησπέρα. Κακό μεν παιχνίδι, αλλά κάτι πρέπει να καρατήσουμε. Κατά τη γνώμη μου τα θετικά της ομάδας μου (Ολυμπιακός) ήταν: 1. Πληρότητα στην περιφέρεια (χωρίς Λο, με κακό Σπανούλη) 2. Γεμάτη (πλην όμως “άπειρη”) ρακέτα 3. Καλές επιλογές στο 3, που θα εξαλείψουν σταδιακά την έλλειψη του Παπανικολάου. Σ’ αυτές βάζω και τον Παπαπέτρου, που λογικά θα αργήσει να διεκδικήσει σημαντικό χρόνο συμμετοχής. Καλή μπασκετική χρονιά…

22:22

Νικος13 : Κοιτάξτε για να μην τρελλαθουμε.ο Παναθηναικος ειναι ασφαλως περισσοτερο πληρης και ποιοτικος και οπως και ο Ολυμπιακος θελει χρονο.Δε μορω να καταλαβω, πως διαολο απαξωνουνε καποιοι τον πεδουλακη και τους παικτες για μια ηττα και μια κακη εμφανιση σε μια τετοια περιοδο..Ρε πατε καλα?Παλι τα ιδια?

22:22

Babis : Την ταπα του Dunston στην προσπαθεια για καρφωμα του Gist την ειδατε ?? Τον Dunston δεν τον προσπερνας ποτε … Εχει τεραστιο ανοιγμα χεριων…

22:22

gogos karpenisi : τασο πιστευεις οτι φετος η τσσκα μπορει να νικη8ει απο τισ ελληνικες ομαδες

22:23

gatopardos7 : dode xalarwse

22:24

Οι ελληνικές ομάδες, ακόμα και από ΤΣΣΚΑ, Ρεάλ, είναι πιο γεμάτες. Έχουν, πάλι, 12 παίκτες που θα μπουν να κάνουν κάτι ιδιαίτερο. Θέλει όμως χρόνο. Όχι πάρα πολύ, αλλά θέλει. Ακόμα κι έτσι δεν δικαιολογείται ότι είδαμε.

22:24

marios : συμφωνω. ο μπεγκιτς δε με πειθει καθολου.

22:24

Νικος : Τασο ποιος πιστευεις οτι ηταν ο βασικος τομεας στον οποιο υστερησε ο παναθηναικος

22:25

Επίθεση. Πέρυσι μπορούσε με 64 ή 62 πόντους να νικά τον Ολυμπιακό. Ο Ολυμπιακός επικεντρώθηκε στην άμυνα, τον έβγαλε εκτός παιχνιδιού και τον πήγε στους 45. Αυτά θα αλλάξουν αν κι έχω ένα ερωτηματικό για τις…επιστροφές.

22:25

Στράτος : @gogos karpenisi. Η ΤΣΣΚΑ είναι πελάτης και των 2. Το ερώτημα θα έπρεπε να είναι αν πιστεύει πως μπορεί να νικήσει τις ελληνικές ομάδες 😉

22:25

dodos : xalaros eimai…evala mono 2 shmera

22:27

Συνοπτικά. Ο Μπαρτζώκας έδειξε ότι θέλει μία ομάδα με 12 παίκτες οι οποίοι σαν σε σκυταλοδρομία θα έχουν συγκεκριμένες αποστολές στην επίθεση. Στην άμυνα ο Ντάνστον και ο Σίμοντς δίνουν ταχύτητα και δύναμη. Να δούμε αν θα βρει και παιχνίδι στην επίθεση. Ο Παναθηναϊκός ίσως να πηγαίνει  λίγο πίσω για να βρει ρυθμό διότι ο Μαυροκεφαλίδης ήταν ανέτοιμος, ο Φώτσης και ο Μπατίστ παίζουν σε άγνωστο περιβάλλον. Ίσως να λείπει ένα έμπειρο γκαρντ.

22:27

Μιχάλης : Πως είδες την επιστροφή Μάτζαρη και πόσο σημαντική ήτανε η απουσία του στους περσινούς τελικούς?

22:27

Babis : Ο Begic δεν προοριζεται για βασικος ειναι για 5-10 λεπτα το ματς εκει οπου θα θωρακιζει τη ρακετα και θα κατεβαζει μερικα σκουπιδια… Ειναι ακομα ανετοιμος απο φυσικη κατασταση ομως …Δεν μπορει να μαρκαρει στο pick n roll λογω ταχυτητας και βαρους.

22:27

ilias : geia su taso,evrwlkiga poion agwna tha dume apo edt?

22:28

Δεν γνωρίζω Ηλία μου. Δεν ξέρω τί συμφωνίες κρατούν. Ωραία η επιλογή να μην έχουμε ήχο στο επίγειο και να έχουμε στο ψηφιακό. Μας κοροϊδεύουν γενικώς τε και ειδικώς.

22:28

Νικος : Νομιζεις οτι η απωλεια του Φιλιππου Συριγου επισκιασε τις δυο ομαδες

22:28

filippos7 : Τάσο δεν δικαιολογείται γιατί ο παο είναι κλεισμένος στην ρακέτα λες και πολιορκείται.Πως να δεις θέαμα μετά?

22:29

gogos karpenisi : Στρατο εχεις δικιο.φετος ομως εχω την εντυπωση οτι οι ρωσοι ειναι αχτυπητοι,μακαρι να διαπσευστω

22:30

Συλληπητήρια στην οικογένεια του Φίλιππα Συρίγου. Ιδιαίτερα στον γιο του Γιώργο, έναν καλό φίλο κι ένα από τα καλύτερα παιδιά με τα οποία έχω δουλέψει ποτέ. Κράτα γερά.

22:40

gogos karpenisi : Ηλια η ΕΔΤ εχει το οσφπ-μαλαγα την παρασκευη

22:40

Kostas : Τάσο Σορι αλλα κανεις λάθος για τον Παπά…απλα κηνυγουσε τον Σπανουλη ,που ήταν σε κακή κατάσταση,με πολλές βοήθειες..ο οποιοσδήποτε αθλητικός,λίγο,παίκτης θα μπορούσε να το κάνει αυτο…αντίθετα στην επίθεση με ν α Σπανουλη που τον έπαιζε…διακριτικά,μάτωσε τα στεφάνια…

22:40

Κώστα μου, μέχρι πέρυσι ήταν αμφίβολο αν θα μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο. Είναι στοίχημα να πετύχει αυτό το παιδί, μακάρι να συνεχίσει.

22:41

Babis : Το θεαμα εχει να κανει με το οτι μετατραπηκε το μπασκετ σε αγωνα ποδοσφαιρου … Εξ’ου και το τραγικο θεαμα …

22:41

dodos : oloi mpainoun sto idio saki…alla pisteuw otan leipei o vasiliis tsoulaei to pragma.. alla otan leipei o dimitris den streivei kan to pragma

22:41

TIRNAVOS7 : META TON EFNIDIASMO TWN PERUSINWN TELIKWN STHN ALLADA SUN THN KOURASHS APO TO FINAL FOUR ME TO DEUTERO SUNEXOMENO EUROPAIKO FETOS O OLYMPIAKOS KAI O MPARTZWKAS EINAI UPOPSIASMENOS KAI ETOIMOS. AN DEN ALAXEI KATI DRAMATIKA APO PERISU O PEDOULAKHS 8A TA VREI MPASTOUNIA ME TON FETINO ANANEWMENO KAI PIO PLHRHS APO PERISU OLYMPIAKO. TSASO THN GNWMH SOU?

22:42

Έχουμε περίπου 55-60 αγώνες για να φτάσουμε εκεί που κρίνονται τα πάντα. Δεν θέλω να κρίνω από τώρα. Ο Ολυμπιακός είναι σαφές ότι πάει σε έναν δρόμο με λιγότερη ταχύτητα και περισσότερη δύναμη. Πλήρης ναι, δεν γνωρίζουμε πώς θα αντιδράσουν οι καινούργιοι στην πορεία της χρονιάς.

22:42

Νικος : Εγω πιστευω παντως οτι ο βασικος φταιχτης ηταν ο πεδουλακης.Δεν γινεται να βαζει τον ουκιτς στα τελευταια δυο λεπτα ενω δεν εχει καν διανυσει τις δυο πρωτες ομαδες του τραυματισμου του.Ουτε να εχει τον παππα αντι του καρι.Πιστευω οτι εγινε κακη διαχειριση απ’τον πεδουλακη.Πες μου αν κανω λαθος

22:43

Δεν διαφωνώ πολύ. Η διαχείριση είναι ζητούμενο για έναν Παναθηναϊκό που πήρε παίκτες.

22:43

petros7 : poios pexths tou olympiakou pisteueis oti tha kanei fetos th diafora ?

22:43

Βαγγέλης : Την σπουδή των παραγόντων να συντηρούν την ακραία αντιπαράθεση που την αποδίδεται? Άραγε αν δεν υπήρχε αυτή θα επένδυαν στον χώρο?

22:44

Μπα, πρώτα επενδύουν και μετά κάνουν ανοησίες. Νομίζω ότι ως καλοί Έλληνες, επειδή γνωρίζουν ότι θα μείνουν ατιμώρητοι, εκτίθενται και δημιουργούν προβλήματα.

22:45

Βασιλης λ. : Δημοσια συγγνωμη ζητω ξεχασα τις σαλιαρες

22:45

Δεκτή αν υπάρξει…διόρθωση Μπίλι.

22:45

γιωργος7 : Πες μου αν συμφωνεις – Η μεγαλλη διαφορα φετος στον ΟΣΦΠ φαινεται οτι θα ειναι τα αθλητικα 4-5αρια που θα επιτρεψουν στον Μπαρτσωκα να παιξει με αλλαγες στα σκρην. Πληρωσε τον Πεδουλακη με το ιδιο νομισμα. Επισης μπραβο στον κοουτσ που αφησε σπανουλη εξω στα κρισιμα λεπτα στο τελος για να αποφυγει το μειονεκτημα στην αμυνα. Κατα τα λοιπα πολυ νωρις για συμπερασματα και για τους δυο. Μου αρεσαν Παππας και Λοντζεσκι. Γιατι δεν επαιξε ο Γιανκοβιτς?

22:46

delas6 : Γιανκοβιτσ καθολου…γιατί;;

22:48

Γιώργο μου, ο Ολυμπιακός φέτος θα έχει έξι ξένους και όχι δύο όπως πέρυσι. Καταρχάς, αυτή είναι η διαφορά. Για τον Γιάνκοβιτς, ίσως λόγω Μασιούλις να μην μπορούσε να πάρει πολύ χρόνο. Μην ξεχνάμε και τα ψηλά σχήματα.

22:48

πανος : πανω που νομιζαμε οτι γλυτωσαμε απο τους ασχετους της ερτ, πρεπει να τους ξαναφαμε στην μαπα.just for the record ,καθαρο κοψιμο σιμονς σε διαμαντιδη ,καθαρα βηματα διαμαντιδη στη φαση που γυρναει το σωμα του,πουθενα βηματα λοτζεσκι στο τελος .ετσι, για να μην ξεχασουμε και αυτα που ξεραμε με τον καθε ασχετο

22:48

gogos karpenisi : Ρε Τασο που ειναι τα σκριν για να βγαινουν ελευθερα σουτ τριων ποντων?βλεπε εντι τζονσον κ αλβερτη παλαιοτερα…

22:50

Οι προπονητές λένε, οι Έλληνες κόουτς, ότι αυτοί οι παίκτες πέθαναν. Η ταπεινή μου γνώμη είναι, ότι οι συμπατριώτες μας κόουτς, “πεθαίνουν” τις ομάδες στο διάβασμα του αντιπάλου και δεν έχουν χρόνο να δουλέψουν στην επίθεση. Η άμυνα είναι σχετικά εύκολο να δουλευτεί. Η επίθεση θέλει πολύ πολύ προσπάθεια. Ε, πάμε στα γρήγορα.

22:50

lewnidas : alitheia giati epaikse o giankovich?papas kai giankovich einai paixtaredes.kanane papades persy ston paniwnio.tha mporouse na tous xrisimopoieisei gia na kaluterepsei tin epithesi tou o pedoulakis..

22:51

Θέλει χρόνο η προσαρμογή τους. Ο Παππάς ήταν βασικός, ο Βλαδίμηρος ίσως θέλει πιο πολύ χρόνο. Μην ξεχνάμε ότι οι ομάδες του Πεδουλάκη παίζουν μπάσκετ μετά το  πέρας του διμήνου.

22:51

Chris : Τασο πως σου φανηκε ο Φωτσης? εξεθεσε (αμυντικα τουλαχιστον) τον Τρινκερι η οχι??

22:52

Πού τον θυμήθηκες τον Τρινκιέρι; Εδώ έχει ξεχάσει ο ίδιος την εθνική. Ο Φώτσης θα χρειαστεί και αυτός χρόνο διότι αμυντικά είναι σούπερ, αλλά επιθετικά ο Παναθηναϊκός παίζει διαφορετικά.

22:52

Γιάννης : Μόνο στην δικιά μου τηλεόραση (41″) η ποιότητα εικόνας ήταν χάλια, και ας έχω ψηφιακή κεραία; Ο κόσμος πάει μπροστά, πλέον η καλή ποιότητα ή HD δεν είναι κάτι από άλλον πλανήτη.

22:53

Παντού Γιάννη μου. Αλλού δεν είχε και ήχο. Όλα πηγαίνουν να μας πουν, όπως σε όλα τα άλλα, “να χαίρεστε που έχετε τηλεόραση. Μην βγάλουμε πάλι τις ασπρόμαυρες”.

22:53

πανος : ¨ρε παιδια η αποψη μου ειναι πως ο σπανουλης ειναι υπετιμημενος.ενταξει οταν ειναι σε καλη μερα υπερπολυτιμος αλλα ποσο συχνα ειναι σε καλη μερα? σαν να ειναι περισσοτεριες οι “κακες” απ τις “καλες” μερες. ειναι αρκετα προβλεψιμος στην επιθεση, κανει πολυ συχνα μπασιματα “στα τυφλα” και λαθος πασες. στο nba τον ελεγαν “μηχανη λαθων”.

22:54

Διαφωνώ Πάνο μου. Δεν γίνεται να έχει οδηγήσει σε θριάμβους τόσες ομάδες και την εθνική του 2009 και να είναι απλά …καλός. Ναι πολλά λάθη, ναι παίζει ακόμα με ενθουσιασμό, αλλά γι αυτό είναι οι ηγέτες.

22:54

gogos karpenisi : Νομιζω οτι οι μεγαλες ομαδες χαρακτηριζονται απο την καλη αποτελεματικοτητα στο σετ παιχνιδι.Το runner gun ειναι συμπληρωματικο

22:55

Νικος : Το σημαντικο και για τις δυο ομαδες ειναι να υπαρχει χημεια μεταξυ των παικτων και βεβαιως του τεχνικου τιμ.Μπορεις να μου πεις αν γινει αυτο,κατα ποσο δυνατη θα ειναι η καθε ομαδα

22:55

Βαγγέλης : Επί τέλους ειπώθηκε η αλήθεια, νάσαι καλά Τάσο ,,αυτό για την επίθεση που είπες !! μας έχουν πρήξει οι συνάδελφοι σου με την άμυνα ΈΛΕΟΣ

22:57

Μα, αν ρωτήσεις κατ’ ιδίαν οποιονδήποτε προπονητή, θα σου πει ότι προτιμάμε την άμυνα γιατί δεν θέλει τόσο δουλειά, όσο διάθεση και συνεργασία. Η μαγκιά είναι να παίζεις γρήγορα και να μην προλαβαίνει η άμυνα να στηθεί. Το έδειξε η Ζαλγκίρις, ο Ολυμπιακός του Ίβκοβιτς και η Λιθουανία φέτος. Βεβαίως το άγχος στην Ελλάδα δεν επιτρέπει στους προπονητές πειράματα. Πάμε να…δείρουμε, πόσα φάουλ θα δώσουν, και συνεχίζουμε.

22:57

Νικος : Το σημαντικο και για τις δυο ομαδες ειναι να υπαρχει χημεια μεταξυ των παικτων και βεβαιως του τεχνικου τιμ.Μπορεις να μου πεις αν γινει αυτο,κατα ποσο δυνατη θα ειναι η καθε ομαδα

22:59

Παιδιά τί λέτε, πάμε για νάνι; Μήπως και δούμε κανένα τρίποντο, κανένα κάρφωνα, έναν κανονικό αιφνιδιασμό στον ύπνο μας, διότι με τον μπασκετικό εφιάλτη που μας επιφύλασσαν, φοβάσαι πια. Σας ευχαριστούμε όλους που μείνατε ως αργά μαζί μας και κυρίως που καταθέσατε απόψεις και όχι άναρθρες κραυγές. Τιμή μας. Μην ξεχνάτε να απαιτείτε πάντα να βλέπετε καλό μπάσκετ.

22:59

nektarios : pos sou fanikan oi psiloi t olumpiakou k genika i skilisia amina p epeze an kati ksexorisa ap afto to mats itan i dinati amina tous etsi;

22:59

gogos karpenisi : Η επιθεση δινει το θεαμα ομως η αμυνα τουσ τιτλουσ.Δυστυχως παιδια αυτη ειναι η αληθεια…

23:00

Νο. Θες πάντα έναν πόντο ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, όχι λιγότερο, για να νικήσεις στο μπάσκετ. Αχ, το είπα πάλι. Με 0-0 δεν νίκησε κανείς. Ή σχεδόν…κανείς.

23:00

habibi : ο παναθηναικος φαινεται οτι ενισχυθηκε πολυ στη φροντλαιν και παραμελησε τα γκαρντ

23:01

Καλό βράδυ. Ραντεβού την Πέμπτη στον αγώνα Λιέτουβος-Παναθηναϊκός και την Παρασκευή στο παιχνίδι του Ολυμπιακού με την Μάλαγα.

23:01

nick : θα πάει το “παγκόσμιο” μπάσκετ προς την άμυνα ή την επίθεση; ποια είναι η αίσθησή σου; μπορούν οι ομάδες στην ελλάδα αλλά και στην υπόλοιπη ευρώπη σταδιακά να προσαρμόσουν το παιχνίδι τους;

23:02

Άσε με να κοιμηθώ Νικ. Ας είναι. Μόλις μεγαλώσει το γήπεδο, το τρίποντο πάει στα 7,25 νομίζω ότι υποχρεωτικά η ταχύτητα θα κυριαρχήσει. Στην Ευρώπη όμως, όπου οι ομάδες είναι…πάνω από το άθλημα θα αργήσουμε λίγο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK