ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ο διάλογος για την ΑΕΚ

Οι Γιάννης Ξενάκης και Θέμης Καίσαρης συνομίλησαν για περισσότερες από 4 ώρες με τους αναγνώστες του Contra.gr για την επόμενη μέρα στην ΑΕΚ μετά τα τραγικά συμβάντα στο ΟΑΚΑ και τον διαφαινόμενο υποβιβασμό. Τι γράφει το φύλλο αγώνα.Videosαπό την επεισοδιακήδιακοπή. Μίνγκας στη SUPER BALL: "Ε, φάγαμε λίγο ξύλο". ΞυλοκοπήθηκανΠετρόπουλος-Μητρόπουλος.ΑΕΚ-Πανθρακικός 0-1(video). ΑΕΚ: Έτσι υποβιβάζεται η Ένωση...

Ο διάλογος για την ΑΕΚ
INTIME SPORTS

Ο διάλογος για την ΑΕΚ

13:22

Καλησπέρα είμαι ο Γιάννης Ξενάκης και περιμένω τις ερωτήσεις σας στο επόμενο δίωρο για συζήτηση γύρω από την ΑΕΚ και τα δραματικά γεγονότα του ιστορικού συλλόγου.

13:23

xxxx : ΚΑΝΕΝΑΣ εδώ και χρόνια δε λέει τίποτα για τη Γάγγραινα της ΑΕΚ που λέγεται ORIGINAL. Μην το ψάχνετε. Αυτή φταίει για ΟΛΑ. Θέλουν να κάνουν την ομάδα τσιφλίκι τους. Σαν τον Ηρακλή θα γίνουμε.

13:26

Είναι γνωστή η παρεμβατικότητα της Original εδώ και πολλά χρόνια. Εκμεταλλεύεται τη διοικητική ανυπαρξία σε πολλές καταστάσεις. Η Original θα μπροούσε να είναι το πιο υγιές κομμάτι, αν ο ρόλος της ήταν διαφορετικός.

13:26

κωνσταντινος μενιδι : ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ…καλημερα παιδια..υπομονη και καθαρο μυαλο..ειναι μια δυσκολη μερα..θα ρθουν ποιο δυσκολες..αλλα μεσα απο τα δυσκολα θα γινεται δυνατοτεροι..και η γιουβεντους και η ρειτζερς τα περασανε αυτα..κυκλος ειναι και θα περασει..γνωμη μου για να ξεκουραστητε απο χρεη και προβληματα να πατε στη γ εθνικη καθαροι απο χρεη και βημα βημα να ξαναεπιστρεψετε..θα ναι ενα δυσκολο ταξιδι αλλα θα εχει την γοητεια του..δεν πεσατε με αγωνιστικα κριτιρια αλλα οικονομικα..σας κλεψανε τα ταμεια χρονια τωρα με αποτελεσμα την αποδυναμωση σας..το πρωταθλημα δεν θα ναι ποια ιδιο χωρις εσα..ποιος πλατανια ςκια ποιος πανθρακικος ..ολος ο λαος τους δεν κανει μια δικια σας γειτονια ..σκουπιστε τα δακρυα και συναχιστε βημα βημα..ειστε η πιο συμαπθεστερη ομαδα στην ελλαδα..το κεφαλι ψηλα..

13:26

ΧΑΡΗΣ : ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΗΝ Γ’ ΕΘΝΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΕΙ..ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΛΙ SUPER LEAGUE ΘΑ ΕΙΝΑΙ..ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΣΤΗΝ Β’ ΜΕ ΤΟΣΑ ΧΡΕΗ ΚΑΙ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΕΣΟΔΑ..Κ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΩ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ..

13:28

Χάρη είναι ντροπή και μόνο η σκέψη για συγχώνευση και μαιμού ΑΦΜ. Η Γ εθνική θα παίξει προσεχώς ως σενάριο και μοναδική λύση

13:28

PANOS : giannh simfono me to arthro sou 100 ta ekato.thelanena a pesei….me to xeri sth kardia thelo na mou peis ti akous k ti xereis…pane gia apollona afm k anodo h g?

13:29

Δεν υπάρχει κανένα σενάριο για Απόλλωνα. Απαγορεύονται τέτοιες σκέψεις. Αν η ΑΕΚ καταφύγει σ αυτη τη λύση, θα τη στιγματισει και θα την ακολουθει μια ζωη.

13:30

Αντρεας Β. : Καλημέρα. Υπάρχουν κάποιες γενικές προϋποθέσεις, με βάση τις οποίες ένα παιχνίδι διακόπτεται ή συνεχίζεται? Ή είναι καθαρά στην κρίση του διαιτητή? Έχουν συμβεί τα απίστευτα στα ελληνικά γήπεδα, αλλά οριστική διακοπή δεν έχουμε δει ποτέ. Όχι ότι δικαιολογούνται αυτά που έγιναν, αλλά εχθές θυμηθήκαμε να γίνουμε “ακριβοδίκαιοι”?

13:32

Συμφωνώ ότι έχουν γίνει τα απίστευτα στα ελληνικά γήπεδα. Εκεί που γίνονταν οι ΑΕΚτζήδες τα κατέκριναν. Προσωπικά δεν συμφωνώ με τη μεθόδευση να συνεχιιστεί μετα από 2 ωρες ενα ματς που διακοπηκε λογω εισβολής και ξυλοδαρμού σε βάρος παικτών. Αυτα γινονται μονο στην Ουγκαντα. Ισως και σε καποια αλλα ελληνικα γηπεδα, κατα καιρους, με την πίεση της διοικησης και του ισχυρου παραγοντα. Χτες δεν υπηρχε διοικηση στο γηπεδο.

13:33

thanasis 21 : ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ?

13:33

ΓΙΩΡΓΟΣ : ΚΑΛΗΜΕΡΑ Η ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΠΕΣΕΙ Γ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΜΕΛΛΙΣΑΝΙΔΗΣ?

13:35

Θανάση και Γιώργο είναι πρόωρο να μιλάμε για επόμενη μέρα. Το σενάριο που παίζει ειναι η Γ Εθνικη. Δεν υπάρχει κατι σιγουρο και συγκεκριμενο για Μελισσανιδη. Επίσης υπάρχει μια αλλη παραμετρος: ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ και αυξηση των ομαδων σε 20. Πιθανον να το δουμε τις επομενες μερες

13:36

πατρα21 : ο Μανωλάς αναφέρθηκε στην επιβεβλημένη αφαίρεση βαθμών στον για την υπόθεση Σηφάκη…παραθέτω λινκ της σελίδας σχετικό με την υποθεση προ ολίγων ημερών μόλις..υπάρχει κάποιος να κιήσει διαδικασίες από την ομάδα μας? http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/Superleague/aris/kindynos-ypovivasmou-an-dikaiwthei-o-shfakhs.2205174.html

13:37

Προφανώς αστειεύεσαι που ρωτάς αν υπάρχει κάποιος να κινήσει διαδικασίες για το θέμα Σηφάκη – Άρη. Μπορεί και να μην το έχουν πάρει χαμπάρι.

13:37

γιάννη, υποβιβασμός στην γ κατηγορία και διαγραφή των χρεών, σημαίνει αποκλειστικά και αλλαγή ΑΦΜ ή : κωστας

13:40

Κώστα στη γ Εθνική η ΑΕΚ πάει μόνο με πτώχευση της ΠΑΕ. Και διαλυση της, αρα δεν θα υφισταταοι πλεον το ΑΦΜ της ΠΑΕ. Θα αγωνιζεται με την ιδια ονομασια με το ΑΦΜ της ερασιτεχνικης. Ειναι αλλο νομικο προσωπο η ΠΑΕ και αλλο η ερασιτεχνικη. Οποιος έχει να παίρνει χρήματα από την ΠΑΕ πολύ απλά τα χάνει και φυσικά δεν μπορει να τα διεκδικησει από την ερασιτεχνικη.

13:40

stelios7 : eimai gayros (pikramenos kai apogoiteymenos apo xtes) kai goiouxara ki egw xtes. Pisteyw oti oi dioikountes tis aek trivane ta xeria tous xtes me ta osa eginan. oxi mono peftei i omada kai ara glitwnei ?? polla xrwstoumena alla exoun kai ena megalo alothi oti ftaei (kai) o kosmos pou ekane ta epeisodia. telos oso kai na katadikazoume tin via kai ta kafrilikia katalavainw tin orgi pou exei o opados tis aek pou paei gipedo kathe kyriaki kai trwei kseneres, trexei ekdromes mesa stin vroxi, ta skaei an kai den exei kai ara eksorgizxetai vgainei ektos eaytou kai ta spaei…

13:43

Όποιος πιστεύει ότι την ΑΕΚ την έριξαν τα καφριλίκια και όχι αυτοί που κουμαντάρουν το καράβι είναι τουλάχιστον αφελής. Από κει και πέρα, δεν υπάρχει καμία ανοχή απέναντι στα καφριλικια και την αλητεια. Καμια κατανόηση. Απ’ οπου κι αν προέρχονται.

13:44

valas : poio endexomeno na sothoyme??

13:45

Αν γινει αναδιαρθρωση των ομαδων και αυξηθουν σε 20

13:45

Αντωνης : Ρε παιδια εγω πιστευω οτι δεν φταιει ο κανενας αλλος εκτος απο την ιδια την ΑΕΚ που επεσε εθνικη. Δε γινετε να κατηγορουμε για ολα τον Μαρινακη οταν φετος η ομαδα δεν μπορουσε να κοιταξει στα ματια καμια αλλη του πρωταθληματος….

13:48

Δικαιώθηκαν όσοι έλεγαν και έγραφαν ότι ο Μαρινάκης θελει την ΑΕΚ στην Σουπερ Λιγκα (πλακα κανω)…  Το αγωνιστικο ειναι αλλο θεμα Αντωνη. Η ΑΕΚ δεν εχει χειροτερη ομαδα απο τις αλλες που βρισκονταν στην ιδια μοιρα. Απλως η ΑΕΚ δεν ηξερε πως να διαχειριστει την κατασταση. Ηταν πρωτογνωρο να παλευεις απο την πρωτη μερα για τη σωτηρια.

13:48

thanasis : ti egine tora me ti aek pes moy se parakalo

13:49

Ήταν ένα παρεάκι που φούνταρε την ομάδα από τον γκρεμό…

13:49

ΑΡΗΣ : ΕΙΜΑΙ 21 ΧΡΟΝΩΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΚΥΠΕΛΛΑ….Η ΑΕΚ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ ΟΤΑΝ ΤΗΣ ΠΗΡΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΙ Α-ΜΕΤΟΧΟΥΣ….ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ 200 ΑΤΟΜΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ ΣΤΗΝ Β ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ …ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΡΙΞΑΝΕ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΕΚ….ΑΛΛΑ ΤΡΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΜΑΣΤΑΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ…ΓΙΑΤΙ Η ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΙΔΕΕΣ ΔΕΝ ΠΕΘΕΝΟΥΝ ΠΟΤΕ…Η ΑΕΚ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ,ΕΝΑΝ ΛΑΟ!!!

13:50

Άρη συμφωνώ απόλυτα με την καταληξη των γραφομενων σου

13:51

Tommy : Για μένα θά έπρεπε να διαλυθεί η Original. Μια πληγή είναι τόσα χρόνια. Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία και αυτοί φρόντισαν να μας την στερήσουν έστω και την τελευταία αγωνιστική. Ανύπαρκτο κράτος δεν μπορεί να καθαρίσει τον αθλητισμό από τα αποβράσματα. Άρρωστη κοινωνία, άρρωστος αθλητισμός… Κρίμα για τους πραγματικούς ΑΕΚτζήδες φιλάθλους και για τα παιδάκια που τώρα θα υποφέρουν με αυτό που έγινε. Χάσαμε ήδη μια γενιά ΑΕΚτζήδων και τώρα πάνε να τους τελειώσουν όλους!

13:52

Παντού αρρώστεια, σηψη, μπόχα… Η ΑΕΚ χρειαζεται δυναμικη επανεκκινηση με ισχυρα και αφθαρτα προσωπα

13:53

Νίκος : Είναι απίστευτο να μπαίνουν τα λαμόγια και να καταστρέφουν μια τόσο μεγάλη ομάδα. Χθες ολοκληρώθηκε το έργο και έκοψαν τη μπάλα από 1-1,5 εκ. Έλληνες. Η διαδικασία είχε ξεκινήσει πολύ καιρό τώρα. Το καλοκαίρι πάρθηκε η απόφαση. Τώρα τέλειωσε. Ας βάλουν όλοι τώρα εκεί που πρέπει αυτα που τους αναλογούν. Οι μέτοχοι τις μετοχές τους -μηδενική αξία. Το προπονητικό ο νοτιάς ας το φυσήξει. Το Δημόσιο; Στην ΑΕΚ έβγαλε όλη τη σκληράδα του. Κανείς δεν είπε να μην τηρούνται οι νόμοι. Αλλά δεν μπορεί να έχει βγει απόφαση για τον ψωμιάδη ότι την έκλεψε και να κάνει συνεχείς αναβολές ή να μου λέει ότι τα σκόπια τον εξέδωσαν για συγκεκριμένο αδίκημα. Τι γελοιότητες είναι αυτές; Ας έκανε αναστολή μέχρι να οριστικοποιηθεί η υπόθεση. Ας πάρει τα λεφτά από την ΑΕΚ τώρα το Δημόσιο σε χαρτοπετσέτες κώλου και ας έχει λαμόγια με τα λεφτά στην τσέπη. ΟΑΚΑ; Ο παναθηναϊκός έχει πει ότι θα φύγει, η ΑΕΚ δεν θα παίζει, ας γίνει το ΟΑΚΑ χαβούζα ή στάβλος. Ας συντηρείται από τις συναυλίες και το καλαφάγα ας πέσει. Ο διαιτητής γιατί δεν ξανάρχισε το παιχνίδι; Το nova ξαναέδειξε το ΟΑΚΑ το πολύ 15 λεπτά μετά και ήταν άδειο. Όχι μόνο το γήπεδο αλλά και οι εξέδρες. Δείτε το. Έφευγαν και οι τελευταίοι 100 από τις εξέδρες. Γιατί δεν το ξαναξεκίνησε το παιχνίδι; Φύσαγε; Ποιος του είπε να μην το ξαναρχίσει; Ο χοντρός είναι υποψήφιος αλλά δεν είναι μόνος.

13:55

Νίκο το παιχνίδι θα μπορούσε να ξεκινησει και παλι μετα απο 2 ωρες μονο στη λογικη οτι ειμαστε ενα τριτοκοσμικο κρατος, στο οποιο δεν τηρουνται νομοι και κανονισμοι, στο οποιο γινονται πραγματα που προσβαλλουν την αιισθητικη μας και κατοπιν συμφωνουμε κι εμεις να κανουμε τα ιδια πραγματα.

13:56

Andreas : και τωρα τι ? θα πεσουμε και στην Γ’ Εθνικη για να σβησουμε τα χρεη ???

13:57

Παιζει δυνατα και αυτο το σενάριο

13:58

giwtis : αν και παναθηναικός, μόνο θλίψη ένιωσα χθες με τα γεγονότα, δεν άξιζε στην αεκ να πέσει πόσο μάλλον να την ρίξουν μ αυτόν τον τρόπο… να προσπαθούν τα πιτσιρίκια- παίκτες της όλη την χρονιά και να την ρίχνουν οι ”οπαδοί”

13:59

Dimitris : καλησπερααα……εγω θελω να πω….πως οτι και αν εγινε….πρεπει να το σβησουμε….εχθες ηταν η μαυρη σελιδα στην ιστορια της ΑΕΚ…..πρεπει καποιος να πληρωσει για ολα αυτα…..και επιτελους να δρασουν ολοι οι α-μετοχοι που εφεραν σε αυτην την κατασταση την ΑΕΚ….η ΑΕΚ δεν πεθανε….οπως δεν εχει πεθανει τοσα χρονια ο ελληνικος λαος….απλα….ευτασε στον πατο….και τωρα κοιταζει ξανα ψηλα…σηκωσε απιτελους επανω το κεφαλι της…. Η ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ….ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΠΟΤΕ…..

14:00

Δημήτρη εδω που εφτασε πλεον η κατασταση, η ΑΕΚ δεν εχει αναγκη τους α-μετοχους. Οι ανθρωποι οι οποιοι εσπρωξαν την ΑΕΚ προς τον γκρεμο δεν μπορει και δεν πρεπει να ηγηθουν της επομενης μερας

14:01

kwstas : eimai enas opados opados to tonizo tou panioniou kai oxi kafros lupamai gia autin tin aek pou exei dosei ta panta gia to elliniko protathlima tis sterisane enan titlo to 2008 me tis aparadektes diloseis tou kokallh tora den epese apo tous pextes h omada sas apla ftaine oi ametoxoi opos lete den mporo na fantasto mia omada pou einai prosfugiko somateio san ton panionio stin b den to adexo diladi einai tragiko bazo ta klamata na vlepo mia toso spoudaia omada pou prin apo kapoia xronia epeze me real ektos kai eferne isopalia me mia omada pou epi epoxis demh eitan sarotiki.euxomai stin omada sas na anakampsei grigora kai na anebei pali ekei pou tis aksizei stin a katigoria tis ellados giati h a ethiniki xreiazete mia aek kathari kai propanton na fugoune ta lamogia diokste tous olous gia na mporesete na minete eseis pou agapate tin aek. auta apo enan agno opado tou panioniou pou einai konta sas

14:02

Κωστα ολοι αυτο θελουν. Μια ΑΕΚ καθαρη, χωρις λαμογια, να επιστρεψει εκει που ανηκει. Στη μεγαλη κατηγορια και στην κορυφη

14:03

vagelis : και τώρα τι? πέσαμε σίγουρα? δεν υπάρχει καμιά ελπίδα? μάλλον όχι… μας έριξαν …ηταν ολα σχεδιασμένα. τι βλεπεις τώρα? πρεπει επιτελους να τα βγάλετε ολα στην φορα. οχι αλλη συγκάληψη. οχι αλλο κρυφτο. Πειτε τα όλα. Χωρίς ΑΕΚ ανεργοι θα είστε (και δεν αναφέρομαι σε εσενα)

14:05

Για ποια συγκαλυψη μιλας Βαγγελη; Μια εβδομαδα τωρα γραφω πως ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να την σωσουν. Αυτοι που εχουν τα κλειδια στα χερια τους. Μεσα κι απ εξω. Και οι ευθυνες εχουν ονοματεπωνυμο. τεσσερις προεδροι – διαχειριστες και μετοχοι αμετοχοι.

14:05

IDRAVLIKOS32 : Τώρα ποιά θα είναι η ιδανικότερη λύση για την ομάδα μας ; Εγώ λέω Γ εθνική 0 χρέη και νέο ξεκίνημα ! ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ ΠΑΜΕ ΔΥΝΑΤΑ ΑΕΚΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ !!!!!!!

14:07

Η ιδανικοτερη λυση θα βρεθει οταν σταματησουν να ασχολουνται με την ΑΕΚ οσοι εφεραν την απογνωση και τον πόνο.

14:08

αγγελος : κατι νεοτερο απο την δοιηκηση εχουμε καποια ανακοινωση κατι??

14:09

Εξαφανισμενοι απαντες. Παραιτηθηκε ενα μελος του διοικητικου συμβουλιου.

14:10

Γιάννης Κ. : Είμαι πολύ πικραμένος (αν και αυτό είναι λίγο, καθώς δεν έχω λόγια να περιγράψω το τι αισθάνομαι …) για το ότι η Α.Ε.Κ., η ιδέα Α.Ε.Κ. πέφτει στην Β’ εθνική. Υπαίτιοι για αυτό εκτός από προέδρους και λοιπά που ήδη έχουν αναφερθεί είμαστε εμείς οι ίδιοι που λέμε ότι αγαπάμε την Α.Ε.Κ. Αλήθεια “κύριοι σωτήρες”, “κύριοι τσαμπουκάδες” ποιος στέρησε από την Α.Ε.Κ. το δικαίωμα έστω της ελπίδας στην τελευταία αγωνιστική; Σκεφτήκατε καλά το γεγονός να σπάσετε στο ξύλο παιδιά που δεν φταίνε σε τίποτα; Οι παίκτες είναι οι μόνοι που δεν φταίνε για αυτό. Όσο μπορούσαν, έπαιξαν. Παίζαν απλήρωτοι, με “θα” και “υποσχέσεις”. Δείτε μόνο τις μεταγραφές τις φετινές (τιμές και από που) πήραμε παίκτες και θα καταλάβετε. Εγώ είμαι Α.Ε.Κ., αυτό δεν αλλάζει για όσους βιαστούν να με σχολιάσουν… Έχω να πάω στο γήπεδο από το φετινό με τον Άρη (1-1) Προτελευταία φορά η 4ρα με τον Γαύρο και αυτό γιατί αυτό που έβλεπα όλα αυτά τα χρόνια δεν είναι Α.Ε.Κ. Είναι ωραίο να είσαι Αεκτζής γιατί είναι κάτι διαφορετικό …. ή μάλλον ήταν. Δεν υπήρχε το “οπαδιλίκι” , σε τέτοιο βαθμό. Και πιο πολύ πονάει να σε ρίχνει ο ίδιος σου ο κόσμος, αυτός που σε ακολουθεί παντού. Αυτό δεν το αντέχω, για αυτούς και έπειτα για τα χάλια της ομάδας κόψαμε το γήπεδο, αλλά φέτος θα πάρουμε διαρκείας έστω και στην Β’ γιατί είμαστε Α.Ε.Κ., υπάρχουμε ακόμα κάποιοι ρομαντικοί που το “καρκίνωμα” αυτό το αγαπάμε! Υ.Γ. Η αρχή για την διάλυση, έγινε στο μπάσκετ. και το “πείραμα” πέτυχε. Κανένας δεν μίλησε, ρουθούνι δεν άνοιξε. Ήρθε η ώρα και για το ποδόσφαιρο. Αλήθεια στο μπάσκετ, δεν είστε Α.Ε.Κ; δεν νοιάζεστε για το “δικέφαλο”; Η μήπως είναι κάτι άλλο. Κ Α Λ Η Α Ν Α Σ Τ Α Σ Η ΑΕΚΑΡΑ! (συγνώμη για την μακρυγορία ….)

14:11

Γιάννη τα ειπες, τα εγραψες ολα. Και ιδιως το υστεερογραφο

14:12

Σαββας : Γιάννη καλησπέρα. Η ΑΕΚ μετά το διαφαινόμενο υποβιβασμό δείχνει οτι λόγω αδειοδότησης και έλλειψη χορηγιών θα πέσει στη Δ; Επίσης επειδή έχει προεισπράξει τη χορηγία του ΟΠΑΠ αλλά και τα τηλεοπτικά της NOVA για την επόμενη σεζόν θα πρέπει και αυτά να τα επιστρέψει και θα έχει επιπλέον μπλεξίματα; Ο όνειδος και η συμπαράσταση όλων των φίλων πρός την ΑΕΚ είναι δεδομένος και ας λένε οτι θέλουν τα Αρειανά… Μην συγκρίνουμε τον Αρη με την ΑΕΚ. Από εναν φίλο του ΠΑΟ

14:13

Σάββα δεν ειμαι σε θεση να γνωριζω τι εχει προεισπραξει. Και οσα εχει παρει, απο που και πως να τα επιστρεψει; Δεν υπαρχει Δ , απο του χρονου Γ Εθνικη.

14:14

γιαννης : ειμαι πολυ πικραμενος που η ομαδα μας επεσε στην β εθνικη,ακομη πιο πολυ που ενα μεγαλο μεριδιο ευθυνης εχουν οι φιλαθλοι μας (αν ειναι φιλαθλοι της ΑΕΚ αυτοι),και οι διοικουντες που υποτιθεται οτι ολοι αυτοι ειναι αεκτζηδες και αγαπανε την ομαδα.η ερωτηση μου ειναι συμφωνα με αυτα που ειδα στο αγωνιστικο κομματι ολη τη χρονια και απορια μαζι δεν εβλεπαν ολοι αυτοι που ειναι σχετικοι με το ποδοσφαιρο οτι η ομαδα δεν περπαταει.γιατι ακουσα ολη την ωρα τα παιδια εχουν ταλεντο κλπ (απο μαυρο,ραβουση δελλα τσιαρτα και αλλους)και εγω χωρις να ειμαι προπονητης αλλα εβλεπα την ομαδα να μην μπορει να κανει δυο πασες.πως ολοι αυτοι περιμεναν να μεινει η ΑΕΚ μονο με τη φανελα.αυτο το λεω χωρις να θελω να κατηγορησω τουσ παραπανω του οποιους σεβομαι για οσα προσφεραν στην αεκ και το ελληνικο ποδοσφερο αλλα ειναι για μενα μεγαλη απορια πως επεσαν τοσο εξω. παρ. τα παιδια μπορει να εχουν ταλεντο αλλο αυτο και αλλο κανουν για α εθνικη και την ΑΕΚ. ευχαριστω και εγω θα υποστηριζω την ομαδα μου μεχρι να κλεισω τα ματια μου.

14:16

Γιαννη και αυτη η ομαδα, αυτα τα παιδια, μια χαρα μπορουσαν να τη σωσουν την ΑΕΚ. Και στις αλλες ομαδες, ποιοι παιζουν δηλαδη; Απλως στην ΑΕΚ ηταν μεγαλυτερη η πιεση, το αγχος. Η Βεροια, ο Πλατανιας, ο ΟΦΗ κλπ ξερουν πως να το παλεψουν για να σωθουν. Η ΑΕΚ δεν ηξερε.

14:17

Κάθαρση απο μέσα μπορεί να γινει μοναχα απο τους ιδιους. Και να επαναπροσδιοριστει ο ρολος τους διπλα στην ομαδα.

14:18

Σταύρος : Το αξίζει το Ελληνικό ποδόσφαιρο και η Ελλάδα, το γεγονός της διάλυσης της Α.Ε.Κ. Δεν αξίζει σε ένα γελοίο πρωτάθλημα και σε μία γελοία χώρα, το μεγαλείο αυτής της ομάδας, το μαγικό του ονοματός της, οι φιλαθλοί της (αφήνω εκτός τους γνωστούς γελοίους που υπάρχουν παντού), τα χρωματά της και ο θρύλος του εμβληματός της. Μπράβο στο Ελληνικό ποδόσφαιρο. Κατάφερε να αποβάλλει το μόνο πράγμα που το έκανε ανεκτό, σε αυτό το σύνολο κακογουστιάς και αντιγραφής (ονόματα ομάδων, εμβλήματα, χρώματα και μη ύπαρξη ιδιόκτητων γηπέδων). Τώρα μάλιστα. Να ανεβάσετε και τον ολυμπιακό Χαλκίδας, να έχετε πολλούς.

14:18

Προσυπογραφω.

14:19

μπαμπης : ειναι κριμα να μενουνε τα παραρτηματα του επενδυτη και να πεφτουνε ομαδες με ιστορια.ενας παναθηναικος

14:20

Είναι κριμα γενικως να υπαρχουν παραρτηματα και ενα σαπιο πρωταθλημα. Ενα προιον που υποτιμα και προσβαλλει τη νοημοσυνη μας

14:20

Aggelos : To oaka se ti katastash vriskete????

14:21

Τι να το κανεις το ΟΑΚΑ; Προσωπικα δεν πιστευω οτι θα ξαναπαιξει εκει η ΑΕΚ. Τωρα το που θα παιζει, ειναι μια αλλη ιστορια…

14:22

περικλης : Κριμα για την αεκ κριμα για τον κοσμο της κριμα για το ελληνικο πρωταθλημα που οσο παει χειροτερευει στο βωμο του χρηματος

14:23

Γιωργος : ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ΕΣΤΩ ΑΠΟ Γ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΝΑΓΕΝΗΣΕΙ?

14:24

Οχι Γιωργο δεν ξερουμε ακομα κατι.

14:25

Yiannis : As sygxwneutome me ton Apollwna pou anevainei .. na paizoume kai stin rizoupoli,, Apo ekei den tha glytwne kanenas tous etsi eukola

14:25

Προφανως κανεις πλακα

14:26

costa : krima krima gia ti aekkara mas!! lisi mia eine na gini katharsi olois ti savouras sti diikisi k na ana;auoun atoma pou zou k anapneoun gia ti idea tis aek

14:28

Μονο ετσι μπορει να αναγεννηθει η ΑΕΚ μεσα απο τις σταχτες, καθαρση και να κανει μια καινουρια αρχη. Με ΑΕΚτζηδες που πρωτιστως θα αγαπουν την ομαδα

14:29

andreas : ntropi se aftous pou eriksan tin aek stin b ethniki kai pali dropi tous

14:29

ferrer : Ama pesoume gamma ethniki ta xrei telika diagrafontai? ti akrivos provlepetai?

14:30

Διαγραφονται διοτι διαλυεται με πτωχευση η ΠΑΕ

14:32

Γιάννης Κ. : Γιάννη στην Β’ μένουμε με τα ίδια χρέη;;;

14:32

Με τα ιδια ακριβως

14:33

theo : δεν θα πρεπει να δυαλυθει η original ? Τι προσφερει ? Επισης η ΕΠΟ να αποφασισει τη ποδοσφαιρο θελει στην Ελλαδα ?

14:35

Δεν χρειαζεται και δεν πρεπει να διαλυθει η οριτζιναλ. Απλως οπως εγραψα και νωριτερα θα πρεπει να επαναπροσδιοριστει ο ρολος της. Η ΕΠΟ δεν εχει τη βουληση να αποφασισει να αλλαξει αυτο το σαθρο καθεστως. Βολευονται ολοι μεταξυ τους, μην τους χαλασεις το δημιουργημα τους.

14:36

Σταυρος : Τι αξιζε τελικα? ΑΕΚ Σμυρνης δυνατη ομαδα χωρις χρεη και με γηπεδο ή ΑΕΚ στην Β εθνικη γεματη χρεη χωρις μελλον ή ΑΕΚ στην Δ εθνικη για να ξαναγυρισουμε στις 13-4-1924 και να ξαναρχισουμε απο την αρχη???Αυτο ειναι το διλλημα των επομενων ημερων…το οτι εγινε εχθες ηταν ενα τελος σε αυτο το ψεμα που ζουμε απο το 2004…Ηθικη ή Συμφερον τι θα επιλεξουν αραγε εν ετει 2013????

14:38

Σταυρο προσωπικη μου αποψη ειναι οτι δεν πρεπει να υπαρχει κανενα διλημμα. Η ΑΕΚ δεν μπορεί και δεν πρέπει να μεταχειρισθει τετοιες μεθοδους. Αυτα δεν συναδουν με την ιστορια της. Μιλαμε για Αθλητικη Ενωση Κωνσταντινούπολης και οχι για ΑΕΚ Σμύρνης. Ενα ΑΦΜ υπαρχει μονο για την επομενη μερα. Της μανας ΑΕΚ

14:39

βαγγελης : Γιαννη ποια εινι η επομενη μερα; φανταζομαι θα παραιτηθουν ολοι, διοικηση κι παικτες..υπαρχει ομως καποιο πλανο; δν μπορω να σκεφτω οτι δεν θα το ειχαν προβλεψει! Υπαρχει σκεψη για Δ εθνικη (Γ πλεον) ωστε να ξεχρεωσουμε;

14:41

Το πλάνο τους ειναι να συνεχισουν με οποιοδηποτε τρόπο και κόστος την ΑΕΚ. Εκτιμηση μου ειναι πως τουτη τη φορα δεν θα τα καταφερουν και στην ομαδα θα μπουν μπροστα καινουρια προσωπα

14:43

akis : τωρα τί; παμε Γ με νεο ΑΦΜ; με ποιους μετοχους; ποιος αποφασιζει τωρα; αμα μηδενισουμε θα μπει ο τιγρης;

14:45

Ακη δεν γνωριζω αν μπει ο Μελισσανιδης σε περιπτωση που η ΑΕΚ παει σε πτωχευση και διαγραφη χρεων. Ειναι καπως προωρο να γινονται τετοιες κουβεντες. Εκτίμηση μου ειναι πως ο Μελισσανιδης θα παιξει ρόλο. Θα δουμε

14:47

ΘΑΝΟΣ : ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΜΕ…. ΔΕΝ ΞΕΡΩ… ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ…

14:49

Απο του χρονου το μονο που μπορει να γινει ειναι μια επανεκκινηση σε στερεες βασεις. Να υπαρχει ενα οραμα, να υπαρχει υγεια στην ομαδα, να φυγει ολο αυτο το σαπιο απο εκει μεσα

14:50

MARIOS : ΚΑΘΑΡΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΤΙΓΡΗΣ .ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ

14:53

ο ιδιος εχει τον λόγο. μεχρι τωρα δεν έχει ανοίξει τα χαρτιά του

14:54

Βασίλης Βγεν. : Κύριε Ξενάκη, σε περίπτωση υποβιβασμού στην Γ’ Εθνική, πόσα και ποια χρέη διαγράφονται? Νομίζω ότι τα χρέη προς φυσικά πρόσωπα (παίχτες, προπονητές, ατζέντηδες) δεν μπορούν να διαγραφούν γιατί καραδοκεί η ΦΙΦΑ. Αν υποθέσουμε ότι και αυτά αγγίζουν τα 9 εκατομύρια μήπως μιλάμε για οριστική ταφόπλακα της ΑΕΚ?

14:58

Βασίλη ολα διαγράφονται. Δεν μπορει καμια ΦΙΦΑ να υποχρεωσει την ερασιτεχνική ΑΕΚ να πληρωσει χρεη ενος αλλου νομικου προσωπου που δεν θα υφισταται

15:03

Καλησπέρα κι από εμένα. 

15:05

Καλησπέρα Θέμη, καλως ηρθες στην παρεα μας!

15:06

ΚΩΣΤΑΣ : ΟΤΑΝ Ο ΚΟΝΤΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΛΕΓΕ ΜΕ ΥΦΟΣ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑΦΡΑΦΕΣ(ΡΙΒΑΛΤΟ.ΚΛΠ) ΤΟΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟΝ ΑΠΟΘΕΩΝΑΤΕ…ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΤΕ?/ ΤΩΡΑ ΑΥΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΚΟ

15:07

Μακάρι να μπορούσα να πω πως χαίρομαι που σας βρήκα, αλλά δεν θα είχε την παραμικρή δόση αλήθειας κάτι τέτοιο.

15:09

Κώστα δεν θυμάμαι να έχει πει (και με ύφος μαλιστα) οτι δεν πληρώνει το δημόσιο, για να κάνει μεταγραφές. Η αλήθεια είναι πως εκανε μεταγραφες και πολυ μεγαλες, και η ομαδα εφτασε στην πηγη το 2008 αλλα δεν την αφησαν να πιει νερο. Απο κει και περα ειναι σαφες οτι ο Ντεμης αφησε καινουρια χρεη (περα απο τις δοσεις του 44) στους επομενους. Ρυθμισμενα με το νομο Ορφανου και χωρις ρυθμιση επειδη προφανως δεν προλαβε να την κανει λογω της αιφνιδιαστικης παραιτησης

15:09

Yiannis : Kai epeidh eimai sigouros oti oloi theloun na katigorisoun tous filatlous gia ton ypovivasmo tis omadas mas na deis pou tin allh kyriakh tha kerdisoun ton Atromito.. Etsi gia ta matia tou kosmou..Gia na exoun tin dikaiologia etoimi..Oti an den mpenate den tha peftame.. Egw lypamai gia tous 30000 pou enw tous koroidepsan brosta sta moutra tous xtes, autoi sikwthikan kai phgan spiti tous

15:11

Τα επεισοδια καταρχας δεν τα εκαναν φιλαθλοι αλλα μερικοι καφροι. Το οτι υπηρχε εμπαιγμος γινεται ολο και πιο φανερο. Ελειπε η βουληση για να σωθει η ομαδα

15:11

Λαμπης : Γιαννη τωρα οτι ηταν να γινει εγινε…δεν μπορουμε ομως να κλεισουμε μεσα τα καλοπαιδα που εκαναν χθες αυτες τις ομορφιες?τα προσωπα τους φαινονται σε αρκετες φωτο.

15:12

Κάποιοι από τους παράγοντες είναι οριστικά παρελθόν, κάποιοι ίσως είναι εδώ στο μέλλον. Αυτοί που μπήκαν στο γήπεδο και στην χαρά (τελικός με Ατρόμητο) και στη λύπη (χθες), θα σταματήσουν ποτέ να αποτελούν κομμάτι της ομάδας, που επηρεάζει τα πάντα κατά το δοκούν;

15:12

Υπαρχουν αρμοδια οργανα να επιληφθουν. Δεν ειμαστε εμεις οι εισαγγελεις

15:14

Θέμη για να σταματησει αυτο που αναφερεις θα πρεπει να επαναπροσδιοριστει ο ρολος τους. Οχι εξουσιες, οχι παρεμβατικοτητα, οχι ανεβοκατεβασμα διοικησεων

15:15

Πάνος : Κ. Ξενάκη καλησπέρα σας. Από τη στιγμή που οι φωτογραφίες αυτών που τα έκαναν γυαλιά καρφιά είναι στη δημοσιότητα γιατί δεν κινείται ΚΑΝΕΙΣ εναντίον τους; Επίσης, πως γίνεται όλα αυτά τα ταραχοποιά στοιχεία να κάνουν σουλάτσο στο ΟΑΚΑ από το 50-60 και να μην ανησυχεί κανείς για το τι θα ακολουθήσει;

15:16

Η παρεμβατικότητα δυστυχώς είναι αντιστρόφως ανάλογη με την δύναμη της όποιας διοίκησης. Εξίσωση που λέει πως στο μέλλον είναι πιο πιθανό να ενισχυθεί, παρά το αντίστροφο. Κι αυτό είναι χειρότερο από τον υποβιβασμό.

15:17

Νομιζω πως εγιναν 15 συλληψεις. Δεν ειναι και λιγες σε αγωνα ελληνικου πρωταθληματος με την ασυδοσια και ατιμωρησια. Για το σουλατσο που λες, υπευθυνη ειναι μονο η διοικηση που δεν μεριμνησε σε συνεργασια με την αστυνομια να λαβει τα απαραιτητα μετρα

15:17

γιωργος : συγχωνευση με απολλωνα πως σου φαινεται σαν ιδεα?

15:18

Ντροπή και προσβολή της ιστοριας της ΑΕΚ ακομα και η σκεψη για τετοιο πραγμα

15:19

ChristosT : Είμαι σίγουρος οτι σε λίγο εδώ θα αρχίσουν τα βρισίδια!Και λογικό θα ειναι,γιατι θα λένε κάποιοι πού είδε ο διατητής τραυματισμούς παιχτών,και με τα μυαλά που διαθέτουν θα έπρεπε να είχαμε νεκρο για να δικαιολογηθεί η διακοπή του αγώνα!

15:19

Ο Απόλλωνας φαίνεται να κερδίζει την επιστροφή του μετά από χρόνια, μέσα από καθαρό αγώνα, εξυγίανση σε όλα τα επίπεδα. Τι θα γιατρέψει στην ΑΕΚ ένα τέτοιο ενδεχόμενο, που είναι προσβλητικό και για τις δύο ομάδες;

15:22

Χρήστο εφαγαν ξυλο παικτες της ΑΕΚ και παικτες του Πανθρακικου, και συζηταμε τι; Για το αν θα επρεπε να συνεχιστει το ματς; Τοτε να εφαρμοσουμε τον νομο της ζουγκλας. Μπουκαρουμε στο γηπεδο, δερνουμε παικτες, τα κάνουμε γυαλια καρφια και για να μην τιμωρηθουμε, μετα απο μια – δυο ωρες ζηταμε να συνεχιστει το ματς. Συγνωμη αλλα οποιος πιστευει σ αυτο το ποδοσφαιρο, να το χαιρεται. Και μην μου πει κανεις οτι τα ιδια εκαναν και αλλοι

15:26

Το ρεπορτάζ τρέχει, θα πρέπει να σας ευχαριστήσω για τη συμμετοχή και να ζητήσω συγγνώμη που δεν πρόλαβα να απαντήσω σε πάρα ππολλά ερωτήματα. Η Live συζήτηση για την ΑΕΚ συνεχίζεται με τον Θέμη Καίσαρη. Καλό απόγευμα σε όλους και με την ευχή να έρθουν μόνο καλύτερες μέρες.

15:33

Γιάννης Κ. : Θέλω να συγχαρώ τον Κωνσταντίνο από το Μενίδι για την άποψή του. Ειλικρινά χαίρομαι που υπάρχει και το υγειές κομμάτι των φιλάθλων ακόμα. Υπάρχουν και οι “ρομαντικοί” που αγαπάνε αυτό το έκτρωμα – αθλητισμό. Όσο για αυτούς που τα βλέπουν με ερυθρόλευκες – πράσινες παρωπίδες… κρίμα και μόνο κρίμα. Δεν νοείται πρωτάθλημα χωρίς Α.Ε.Κ, Π.α.ο, ο.σ.φ.π! Κωνσταντίνε και πάλι σε συγχαίρω!!!

15:36

Γιάννης : Καλημέρα, με ποιόν τρόπο θα μπορούσε να αποφύγει το -3 ; Τι θα προσπαθήσει να ισχυριστεί στην εκδίκαση; Υπάρχει ελπίδα;

15:36

Δεν υπάρχει τέτοια ελπίδα. 

15:37

Αντωνης : Η ιστορια με Βιντιαδη πρεπει να θεωρειται τελειωμενη ε?

15:38

Ποια ιστορία;

15:39

PAOK-4- : Σε ποιό γήπεδο θα παίζει του χρόνου?

15:40

Όπως είπε και πριν ο Γιάννης, δεν υπάρχει λογική στην παραμονή στο “Σπύρος Λούης”. Ούτως ή άλλως η ΑΕΚ θα έπρεπε εδώ και καιρό να έχει επιλέξει την Ριζούπολη. Θυμάστε όμως οτι τότε υπήρχε φόβος για το γεγονός πως εκεί δεν θα μπορούν να ελεγχθούν οι χουλιγκάνοι;

15:42

Γιάννης Αιγάλεω. : Παιδιά μην κοροιδευόμαστε.Η ομάδα δεν θα σταθεί ούτε στην Β όσο και αν μας πληγώνει αυτό.Στην Γ θα πάει να ξεχρεώσει και μετά θα εμφανιστούν οι ”Σωτήρες” μας.

15:43

Μετά τα όσα ζήσατε χθες, δεν είναι σαφές πως η εξυγίανση που απαιτείται δεν είναι μόνο οικονομική;

15:44

Andy21 : Σ΄ενα στημένο πρωτάθλημα, ατιμώρητων σκανδάλων, αυτοί οι οπαδοί του αξίζουν. Οταν θα αρχίσουν να εφαρμόζονται οι νόμοι για ΟΛΟΥΣ θα σταματήσουν τα ντου.

15:46

Υπάρχει κανείς που να αμφιβάλλει πως το ίδιο σενάριο θα μπορούσε να συμβεί στην Θεσσαλονίκη ή στο Ηράκλειο; Στην Ελλάδα έχει “ποινικοποιηθεί” και η χαρά και η λύπη. 

15:48

ΛΕΥΤΕΡΗΣ : Κε Ξενάκη Το μέλλον του Σωματείου ΑΕΚ ” ως όλον” είναι αβέβαιο, ας δούμε τι έγινε στο τμήμα Βasket. Δυστυχώς λείπουν από την ομάδα οι ηγέτες σε ΟΛΑ τα επίπεδα δηλ. οικονομικά, διοικητικά κλπ. Μεγάλο προβλημα επίσης είναι η απίστευτη διαπλοκή οπαδών και δημοσιγραφικών μέσων, που δυστυχώς διαμορφώνουν την κοινη γνώμη και την ατζέντα. Τέλος πιστεύω ότι δεν υπάρχει “επόμενη μέρα” χωρίς δίκαιο καταλογισμό ευθυνών, ακόμα και ποινικών. Τελος θα επρεπε να σκεφτει κάποιος να ζητησει και τον ενδελεχη έλεγχο των συνδέσμων και των “αφανών ιδιοκτητών” τους, ωστε να εκλείψει μια μεγαλη παθογένεια της οικογένειας της ΑΕΚ. όσοι είναι αποδεδειγμένα καθαροί μένουν στη νέα προσπάθεια, οι υόπολοιποι να τύχουν ΙΣΟΒΙΟΥ αποκλεισμού!!

15:48

Προσυπογράφω μέχρι κεραίας. 

15:50

Όλες οι ομάδες, όχι μόνο η ΑΕΚ, μπορούν να πορευτούν με καλούς και με κακούς ιδιοκτήτες. Με αυτούς τους οπαδούς, όχι. 

15:51

!!!! : Όλο το σύστημα του ελληνικού ποδοσφαίρου είναι σάπιο μέχρι το μεδούλι!! έριξαν μια ιστορική ομάδα σαν την ΑΕΚ στην β΄εθνική σαν δεν ντρέπονται λίγο!!

15:52

Καλώς ή καλώς, ο υποβιβασμός της ΑΕΚ είναι αποτέλεσμα των λαθών του δικού της “οργανισμού”. Δεν την έριξε κάποιος απ’έξω.

15:53

Carlos1924 : Gia poio logo to exei parei to contra.gr toso prosopika to thema me tin timoria tis AEK me allepaliles dimosieuseis? Yparxei kundinos gia kapoious telikos na min afairethoun bathmoi?

15:53

Δεν βαρεθήκατε να κυνηγάτε φαντάσματα;

15:58

Δεν σας ενοχλεί η σιωπή της Ορίτζιναλ; Δεν σας ενοχλεί που δεν υπάρχει ένα σχόλιο εδώ απ’αυτούς που έχουν το 21 δίπλα στο nickname τους που να ζητάει συγγνώμη, να λέει πως ντρέπεται;

16:01

Alex : Δεν ειμαι ΑΕΚ….στενοχωρηθηκα ομως με τον τροπο που την καταδικασαν καποιοι….εχω ομως να θεσω ζητηματα προς σκεψη….1) Ειναι τυχαιο που η διαφαινομενη τιμωρια ερχεται λιγες μερες μετα την παρελαση πρωην προεδρων της ομαδας στην ΓΑΔΑ??? 2)ειναι τυχαιο οτι αυτοι οι ανθρωποι αν δεν γινοταν κατι οπως το χθεσινο θα καλουνταν να πληρωσουν χρηματα απο την τσεπη τους??? 3) ειναι τυχαιο οτι η διοικηση αποχωρησε απο το γηπεδο αφηνοντας τον Δελλα να παρακαλαει μονος του να συνεχιστει το ματς??? Ολα αυτα εμενα μου δειχνουν δολο….να ριξουν οι ιδιοι την ομαδα να γλυτωσουν το τομαρι τους!!!! Δεν εξεταζω αν ειναι η’ οχι η καλυτερη λυση….εξεταζω καποιες συμπτωσεις που εμενα προσωπικα μου δημιουργουν ερωτηματικα!

16:02

Οι σκέψεις αυτές υπάρχουν από πολλούς. Δεν νομίζω όμως πως το κακούργημα της μη απόδοσης ΦΠΑ μπορείς να το γλιτώσεις τόσο εύκολα…

16:04

Γιάννης Αιγάλεω. : Παιδιά μην κοροιδευόμαστε.Η ομάδα δεν θα σταθεί ούτε στην Β όσο και αν μας πληγώνει αυτό.Στην Γ θα πάει να ξεχρεώσει και μετά θα εμφανιστούν οι ”Σωτήρες” μας.

16:05

Το παρελθόν πολλών ομάδων διδάσκει πως καλώς βάζεις εισαγωγικά, σωτήρες δεν υπάρχουν.

16:11

αναστασης μ. : ποτε επιτελους θα σοβαρευτουμε και θα σταματησουν εικονες οπως αυτες που ειδαμε χτες και ποτε μια ποδοσφαιρικη ομαδα θα γινει επιτελους ενα απολαυστικο θεαμα για ολους και οχι ενας φορεας ιδιωτικων οπαδικων στρατων???

16:13

Σίγουρα όχι όσο ψάχνουμε τρόπους να συνεχιστούν αγώνες που δεν γίνεται να συνεχιστούν, όσο το θέμα είναι να βρούμε ένα ΑΦΜ του Απόλλωνα ή όποιου άλλου, όσο οι τίτλοι των εφημερίδων θα γράφουν “ο Τριτσώνης έβαλε ταφόπλακα”, λες και φταίει αυτός.

16:14

Ηλιας : Καλησπέρα… Πρωτογνωρα συναισθήματα ζουμε δυστυχως απο χτες.Εχουν ακουστει ήδη πολλά σενάριο (απο ΑΦΜ , μεχρι και να περιμενουμε καποια τιμωρια του ΑΡΗ). Και ρωτάω: αξιζει τλκ να περιμενουμε απο αλλους να μας σωσουν η ξεκιναμε απο το 0; Και τελος η αφαιρεση βαθμων ειναι 100% σιγουρη; Ευχαριστω

16:16

Προφανώς και δεν αξίζει. Κι η αφαίρεση είναι δεδομένη.

16:17

Μιχάλης Τζανιδάκης : Αυτή τη στιγμή, το μοναδικό πρακτικό σενάριο δυστυχώς είναι το καινούριο ΑΦΜ. Σε αυτή τη περίπτωση χάνεται η αποζημίωση από Ψωμιάδη και όλα τα ποσοστά από τις μεταπωλήσεις ποδοσφαιρστών? Με την ιδιοκτησία του χώρου στη Νέα Φιλαδέλφεια τι γίνεται?

16:19

Υπάρχουν ακόμα ελπίδες για αποζημείωση από έναν άνθρωπο που δεν έχει τίποτα στ’όνομά του ή σε κάποιον τραπεζικό λογαριασμό; Για το οικόπεδο του γηπέδου δεν νομίζω πως υπάρχει θέμα κι οι μεταπωλήσεις είναι το τελευταίο που απασχολεί την ΑΕΚ.

16:20

LeoN 13 : Καποια στιγμη ολοι αυτοι οι (οπαδοι) απο ολες τις ομαδες πρεπει να πεταχτουν απο τα γηπεδα. Δεν ειναι πλεον ο αθλητισμος στη χωρα μας απολαυση. Οσο για την ΑΕΚ ,ενα σωματειο θελει παντα υποδομες για αν μπορει να μεινει δυνατο .Ετσι ο ΠΑΟ και η ΑΕΚ θελουν πλεον γηπεδα εστω των 40.000 θεσεων.Το καλυτερο που μπορει να κανει η ΑΕΚ ειναι να παει Γ εθνικη να τελειωσει με τα χρεη της και να μην αφησει ξανα με το σωματειο της να ασχοληθουν ψευτοσωτηρες.

16:21

giorgos : οι μόνοι που έχουν κέρδος απο τα επεισόδια είναι αυτοί που έχουν συμφέρον να πέσει η ΑΕΚ στην Γ εθνική..Ώστε να μην υπάρχουν χρέη, ούτε απαιτήσεις για επιστροφή κλεμμένων χρημάτων..ακόμα και στον παραλογισμό του φανατικόυ οπαδού δεν υπάρχει καμία λογική οτί τα επεισόδια ξεκίνησαν στο 70!!! εκτός ότι κάποιοι οργανωμένοι πήγαν μόνο για να ρίξουν την ΑΕΚ

16:21

IDRAVLIKOS32 : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ….ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΤΗ Γ ΕΘΝΙΚΗ ΘΑ ΜΗΔΕΝΙΣΤΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ? ΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ? ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΛΥΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ?

16:25

Στο μυαλό του χουλιγκάνου, ακόμα και η διακοπή στο 70 έχει την λογική του εκφοβισμού αντιπάλων και διαιτητών. Κι όσον αφορά τα χρέη, δεν γίνεται πια να μην είναι ορατό πως η ΑΕΚ δεν πρέπει να απαλλαγεί μόνο απ’αυτά, αλλά και πολλά όλα. Χιλιάδες άνθρωποι πήγαν στο γήπεδο με μόνο οδηγό τους την αγάπη. Πως θα επιστρέψουν ξανά, τι νόημα έχει μια ομάδα που την παρακολοθούν μόνο οι οργανωμένοι της;

16:30

Σωτήρης : Καλησπέρα Γιάννη και Θέμη…περα απο το μοιραίο που μας πονάει όλους…που αποδίδεις το γεγονός οτι Δελλας,Ζήκος,Δημητριάδης παίξανε το κεφάλι τους χωρίς να έχουν λάβει καμια εγγύηση απο μετόχους και αμετόχους;

16:32

Πουθενά αλλού εκτός από την αγάπη τους για την ομάδα. Αυτός άλλωστε είναι κι ο ορισμός της. Όχι το “δεν αντέχω και μπαίνω και τα σπάω”, όχι το “χαίρομαι και μπουκάρω αμαυρώνοντας έναν νικηφόρο τελικό Κυπέλλου”, αλλά το “μπαίνω μπροστά κόντρα σε λογική, χωρίς εγγυήσεις”.

16:34

Ανέστης-Παναθηναΐκός : Διαφωνώ (όχι μαζί σου αλλά με αυτούς που το προωθούν) για το ενδεχόμενο των 20 ομάδων. Το πρωτάθλημα που έχουμε είναι για 12-14 ομάδες το πολύ. Οι 16 και πάνω ομάδες δημιουργούν φαινόμενα με οικονομικές δυσκολίες τύπου ΑΕΚ.

16:35

βελισσαριος : β εθνικη, με 35-40 εκατ. χρεη, χωρις τηλεοπτικο, μειωμενα εσοδα απο εισιτηρια, 4-5 παιχτες το πολυ απο αυτους.. σε ποσα χρονια θα ανεβουμε παλι? και ποιος ομως θα παρει την αποφαση για πτωχευση και γ’ εθνικη ?

16:37

Διαφωνώ κι εγώ, αλλά όχι πως τα χρέη και τα ανοίγματα δημιουργούνται ή εξαλείφονται ανάλογα με τον αριθμό των ομάδων.

16:39

Πολύ σωστή η ερώτηση για το ποιος θα αποφασίσει. Να γράψω πως θα πρέπει να έχουν λόγο οι μέτοχοι είναι μάλλον αστείο, αφού είναι πιο εξαφανισμένοι κι απ’τους δεινόσαυρους. Το μόνο σίγουρο είναι πως θα πρέπει να έχει λόγο ο κόσμος. Και φυσικά δεν εννοώ το πέταλο. Αυτό μίλησε χθες, φτάνει.

16:40

ΥΝWA : Μ’αρέσει που πολλοί προκρίνουν την λύση πτώχευσης,Γ’ Εθνικής με το ΑΦΜ του ερασιτέχνη(και βλέπουμε στις πιο πάνω κατηγορίες) ΑΛΛΑ δεν αναφέρουν ότι για να υπάρξει η παραμικρή δυνατότητα επιτυχίας αυτού του εγχειρήματος, πρέπει πρώτα να ΑΛΛΑΞΕΙ η Ερασιτεχνική διοίκηση. Το πρώτο χωρίς το δεύτερο θα είναι η επιτομή του στρουθοκαμηλισμού και η επιβράβευση των όσων έγιναν όλη τη χρονιά ΚΑΙ χθες…

16:42

dimitris : Καλησπερα Θεμη. Αν γινει το σεναριο που βρισκει την ΑΕΚ πτωχευμενη στη Γ εθνικη χωρις χρεη δεν ειναι σαν να διαγραφονται ολοι οι τιτλοι? δλδ σε καποιο σχετικο πινακα με τους τιτλους καθε ομαδας θα εχει 0?

16:44

Δεν έχω απολύτως τίποτα να αλλάξω στο σχόλια του YWNA. Δημήτρη, οι τίτλοι κατακτήθηκαν και δεν αφαιρούνται. Τα Κύπελλα του Πανιωνίου υπάρχουν κι η ομάδα συνέχισε μ’άλλο όνομα.

16:46

ΓΙΩΡΓΟΣ : ΕΑΝ ΠΕΣΕΙ Γ ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΛΛΟ ΑΦΜ ΜΙΚΡΗΣ ΟΜΑΔΑΣ?

16:47

Αρκεί αυτό της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ.

16:48

Νίκος : Και να διαγραφουν ολα τα χρεη στην Γ εθνική, ποιός εγγυαται πως τα λαμόγια μεσα σε 2 χρονια δεν θα ξαναχρεοκωπησουν την ΑΕΚ για να χτισουν βίλες ??

16:51

Αγγελος Μπαλλης(37χρονων) : Δε θα υπερασπιστω τους “ανεγκεφαλους”,ουτε ομως κ θα τους κατηγορησω με τοση ευκολια.για ηθικους κ μονο λογους πρεπει απο την επομενη χρονια να φυγει ολο το εμψυχο δυναμικο που εστειλε την ομαδα στη Β(κατι αναλογο με την ομαδα του ΠΑΟ που επαιξε στο φιασκο της Ριζουπολης). Απο κει κ περα πρεπει επιτελους να βρεθουν ολοι οσοι εφεραν την ΑΕΚ σε αυτη την κατασταση,να τιμωρηθουν κ να μη ξανα ασχοληθουν με την ομαδα δια βιου.αλλιως θα επαναλαμβανεται ο ιδιος φαυλος κυκλος..χωρις διοικηση,χωρις γηπεδο,μονο με ενα χιλιοταλαιπωρημενο κοσμο πνιγμενο στο ψεμα κ την πικρα…

16:52

ChrisK : Η ΑΕΚ θα είναι ένα μεγάλο brand name για την Β ή ακόμα και την Γ Εθνική. Πιστεύεις ότι αυτό θα μπορούσε να αποτελέσει μια βάση για να χτιστεί κάτι καλό στο μέλλον;

16:52

Δεν ξέρω ποιος χρεωκόπησε την ΑΕΚ για να χτίσει βίλες. Ξέρω πως τουλάχιστον το πλαίσιο ελέγχου είναι ήδη καλύτερο στο ποδόσφαιρο, με τις εγχώριες αδειοδοτήσεις και το Ευρωπαϊκό έλεγχο, που δυστυχώς η ΑΕΚ θα κάνει καιρό να περάσει ξανά.

16:55

Σόρι, αλλά ο μόνος τρόπος να δικαιλογηθεί το δεν κατηγορώ τους ανεγκέφαλους είναι να είσαι ένας εξ αυτών. Και η άποψη πως ο Παναθηναϊκός έκανε καλώς μετά τη Ριζούπολη, ενισχύει το ενδεχόμενο.

16:56

Φοιβος : Εύγε, Θεμη, για το σχόλιο σου περί Original.

16:56

Γιωργος : θεμη εχεις δικιο για τους οπαδους αλλα και οτι για το υποβιβασμο της ομαδας φταιει ο δικος της οργανισμος.Το μεγαλο θεμα τωρα περα απο το κλαμα και την στενοχωρια ειναι η αυριανη μερα?Πως θα σωθει η ομαδα και πως θα απαλλαγει απο αυτους που εφεραν το συλλογο σε αυτα τα χαλια?

16:57

Πιστεύω πως η ΑΕΚ βρίσκεται μπροστά σε μια επιλογή που οι άλλες ομάδες αποφεύγουν. Ανεξαρτήτως χρεοκοπίας, κατηγορίας, διοίκησης, κτλ, η Ένωση πρέπει να γυρίσει την πλάτη στους συνδέσμους και να ανοίξει την αγκαλιά στον κόσμο εκτός αυτών, φτιάχνοντας έναν σύνδεσμο δικής της ευθύνης. Κι οι ήδη οργανωμένοι, να έχουν δύο επιλογές. Ή με την ομάδα ή με τον σύνδεσμό τους. Και τα δύο, όχι.

16:59

arxiscouter : αν πτωχεύσουμε, ποιος θα πληρώσει τα 8+ εκατομμύρια χρέη προς ιδιώτες; τα χρεη αυτά μεταφέρονται από την παε στο σωματείο. ο μακεδονικός πτώχευσε και λόγω χρεών σε έναν παίκτη έπεσε από Δ σε Α Κοζάνης

17:01

Δεν γνωρίζω τι προβλέπεται γι’αυτά.

17:03

Σταμ : Η ΑΕΚ είναι η πρώτη πολύ μεγάλη ομάδα που έπεσε θύμα της εμπορευματοποίησης του ποδοσφαίρου στην χώρα, που το μετέτρεψε σε αρένα λαμογιών πολυποίκιλων συμφερόντων (ιδιοκτήτες ΠΑΕ, εκδότες, εργολάβοι κλπ) και συνειδητών ή ασυνείδητων στρατών που βρίσκονται στην υπηρεσία τους. Οι σύλλογοι πρέπει να περάσουν στα χέρια των φιλάθλων και των αθλουμένων σε αυτούς. Ας κάνουμε την αρχή οι ΑΕΚτζήδες.

17:04

JOURANIS : ΘΑ ΚΑΤΕΒΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΤΡΟΜΗΤΟ;

17:06

Των φιλάθλων και όχι των ήδη οργανωμένων. Τα διαπιστευτήρια τους τα έχουν δώσει σε όλες τις ομάδες, χρόνια τώρα. Φτάνει πια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ