Η αναβαθμισμένη Λεωφόρος είναι μια κάποια αρχή

Ο Δημήτρης Κριτής γράφει για την παρουσίαση του ανακαινισμένου "Απ. Νικολαΐδης" και εύχεται να είδαμε το πρώτο σποτάκι που θα υλοποιηθεί κιόλας.

Η αναβαθμισμένη Λεωφόρος είναι μια κάποια αρχή
ACTION IMAGES PRESS AGENCY

Ο κόσμος του Παναθηναϊκού πρέπει να επιστρέψει στο γήπεδο και κοντά στην ομάδα. Τρεις χρονιές στη μικρής χωρητικότητας “Λεωφόρο” και τα sold out να μετριούνται στα δάκτυλα των δύο χεριών, δεν είναι επίτευγμα για το οποίο μπορεί να αισθάνεται κάποιος υπερήφανος. Κάθε άλλο.

Κι αφού δεν βοήθησαν και οι αγωνιστικές επιδόσεις, εκτός των άλλων, ο ασφαλέστερος (και τιμιότερος εδώ που τα λέμε...) τρόπος για να ξαναζεσταθούν οι φίλοι του Παναθηναϊκού και να ενισχυθεί ο βαθμός συσπείρωσης γύρω από την αγαπημένη τους ομάδα, είναι η ανάπλαση της ιστορικής έδρας.

Η ουσιαστική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών που συνεπάγεται και τον σεβασμό στη διάθεση του υστερήματος των περισσότερων για το “τριφύλλι” ήταν μονόδρομος για τη διοίκηση των “πρασίνων” και ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ, Γιάννης Αλαφούζος, είναι υποχρεωμένος να κινηθεί εκτός των χρονοδιαγραμμάτων που προβλέπει η ενίσχυση της Περιφέρειας (7 εκατ. Ευρώ), αφού άλλωστε το κόστος του εκσυγχρονισμού θα φτάσει και ίσως ξεπεράσει τα 15 εκατ. ευρώ.

Οπότε και κατέληξε σε έργα δύο φάσεων, το προσεχές και το μεταπροσεχές καλοκαίρι, με τη δεύτερη φάση να καλύπτεται με το εγκεκριμένο κονδύλι της Περιφέρειας, αφού στο μεταξύ καλυφθούν όλες οι απαραίτητες προύποθέσεις και τα χρονοδιαγράμματα μελετών, εγκρίσεων, ανάδειξη μειοδότη, ανάθεση έργου κ.λ.π, κ.λ.π

Πακέτα συμμετοχής

Το εμπορικό τμήμα της ΠΑΕ αναζήτησε τρόπους συμμετοχής των φιλάθλων στην αναβάθμιση του “Απόστολος Νικολαΐδης” και κατέληξε σε οικονομικά πακέτα για όλα τα βαλάντια, τα οποία κάποιοι βιάστηκαν να χαρακτηρίσουν “ρεφενέ”, αγνοώντας ίσως ότι στα συγκεκριμένα πακέτα συμπεριλαμβάνεται και το εισιτήριο διαρκείας της επόμενης περιόδου στις ανάλογες θύρες.

Δηλαδή στην ουσία πρόκειται για μία “προείσπραξη εσόδων” από τη διάθεση των πολυτελών σουιτών και των θέσεων, όπως συμβαίνει πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις διεθνώς. Προσωπική εκτίμηση είναι ότι ο Παναθηναϊκός, χωρίς ακόμη να γνωρίζουμε τις κινήσεις μεταγραφικής ενίσχυσης, θα καταγράψει φέτος το υψηλοτερο νούμερο διάθεσης εισιτηρίων διαρκείας και αυτό θα οφείλεται αποκλειστικά στην ανανεωμένη εικόνα της έδρας του.

Είναι κάτι που λαχταρούν χρόνια οι φίλοι του, ακόμη κι αν ονειρεύονται υπερσύγχρονες γηπεδικές εγκαταστάσεις και όχι απλά μία αναπαλαιωμένη “Λεωφόρο”, ακόμη και μακριά από τη φυσική έδρα.

Όχι, ένα ακόμη σποτ

Στο διαφημιστικό σποτάκι που προβλήθηκε στη διάρκεια της χθεσινής εκδήλωσης πήραμε μία πρώτη γεύση, τις επόμενες ημέρες θα γίνουν σίγουρα παραπέρα βήματα στον τομέα της ενημέρωσης και επικοινωνίας του εγχειρήματος.

Είναι το 8ο ή το 9ο διαφημιστικό σποτάκι ή μελέτη ή πλάνο ή μακέτα που δημοσιοποιείται ως πρόθεση στα είκοσι χρόνια που ασχολούμαι με την ειδησεογραφία του Παναθηναϊκού και το δεύτερο επί θητείας Γιάννη Αλαφούζου.

Έχοντας τη βεβαιότητα ότι το μέγεθος του Παναθηναϊκού δεν μπορεί να εγκλωβιστεί σε ένα ανακαινισμένο γήπεδο 20-22 χιλιάδων θέσεων (αν μιλούσαμε για “στροφή” και εκ βάθρων αναδόμηση του γηπέδου θα ήταν σίγουρα διαφορετικά), δεν μπορώ να ευχηθώ να είναι και το τελευταίο που παρακολουθούμε.

Ας είναι όμως τουλάχιστον το πρώτο που θα υλοποιηθεί κιόλας. Νισάφι πια!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Η παρουσίαση του ανακαινισμένου "Απ. Νικολαΐδης"

News 24/7

24MEDIA NETWORK