Στους δρόμους του Μόντε Κάρλο δεν επιτρέπεται το παραμικρό λάθος, όπως θύμισαν οι πέντε οδηγοί που βγήκαν εκτός πίστας στις ελεύθερες δοκιμές και οι κάμποσοι άλλοι που 'φίλησαν' τα προστατευτικά. Οι Ferrari συνέχισαν να βλέπουν τον προφυλακτήρα των Silver Arrows.

Οι 5 ζωές του Νίκι Λάουντα

Τελ. ανανέωση : 21/05/19 13:45

Για τη συντριπτική πλειοψηφία της ανθρωπότητας, το πεπρωμένο φυγείν δυνατόν. Για λίγους, όπως ο Νίκι Λάουντα το πεπρωμένο είναι κάτι που αλλάζει. Έως ενός σημείου. Ο θρύλος της Formula 1, ο ήρωας των παιδικών μας χρόνων, έζησε από θαύμα το 1976 και πέθανε τα ξημερώματα στον ύπνο του.

O άνθρωπος που πήρε ένα κεφάλαιο 3.200 δολαρίων και το έκανε 30 δισεκατομμύρια δολάρια δεν φοβόταν τα λάθη. Τα θεωρούσε απαραίτητα, για την επιτυχία. Η Honda έγινε η πρώτη εταιρία που πανηγύρισε 300 νίκες, στο MotoGP και το Contra.gr γυρίζει στην αρχή της καταμέτρησης και τον Σοΐτσιρο Χόντα.

Στην καλύτερη περίπτωση ο πρωταθλητής του MotoGP, Μαρκ Μάρκεθ θα πάρει φέτος από τη Honda 16.000.000 ευρώ. Ο ομόλογος του στη Formula 1, Λιούις Χάμιλτον θα πάρει 46.100.000 ευρώ, χωρίς τα μπόνους. Ας δούμε οκτώ λόγους για αυτήν την ανισότητα.

Η Ferrari συνέχισε να κάνει λάθη, η Mercedes συνέχισε να μη βλέπει τους υπολοίπους, με τον Ντάνιελ Ρικιάρντο να υψώνει το μεσαίο δάχτυλο στον Πιέρ Γκάσλι και το αφεντικό της Haas να τραβάει το αυτί των οδηγών του.

Την Παρασκευή 29/4 του 1994, ο Ρούμπενς Μπαρικέλο έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου, έπεσε στα προστατευτικά της Ίμολα και τραυματίστηκε. Το Σάββατο 30/4 ο Ρόναλντ Ράτζενμπεργκερ 'έπεσε' σε τοίχο και έχασε τη ζωή του. Την Κυριακή 1/5 το κακό τρίτωσε με τον Άιρτον Σένα.

Όπισθεν χωρίς καθρέφτες δεν γίνεται, ούτε τερματισμός χωρίς κινητήριο άξονα. Κρατήστε και πως αν δεν είσαι γενναιόδωρος με τον συμπαίκτη σου, καταστρέφεις την ομάδα. Εξ ου και η απόλυτη κυριαρχία της Mercedes. Ας δούμε τι άλλο μάθαμε από τον αγώνα στο Αζερμπαϊτζάν.

Ο Μαρκ Μάρκεθ ήταν ο μόνος νικητής στο Όστιν, από τότε που προστέθηκε αυτή η στάση στο πρόγραμμα του MotoGP. Φέτος δεν τερμάτισε. Έπεσε, όπως έπεσε και ο Καλ Κράτσλοου, ενώ ο τρίτος οδηγός της Honda, Χόρχε Λορένθο αποσύρθηκε με πρόβλημα. Τι έχουν οι Honda και δεν μπορούν;

Ο Σαρλ Λεκλέρκ ήταν πίσω από τον Βάλτερι Μπότας, στον 11ο γύρο της Σανγκάης όταν άκουσε το ''άνοιξε χώρο στον Φέτελ". Ήταν η τρίτη εντολή που του έδινε η Ferrari, στους ισάριθμους φετινούς αγώνες. Ήταν η τρίτη φορά που η στρατηγική αυτή δεν απέδωσε.

Στη Σανγκάη θα διεξαχθεί αυτήν την Κυριακή (14/4) ο 1000ός αγώνας, στην ιστορία της Formula 1. Kρίναμε πως θα ήταν χρήσιμο να θυμηθούμε πώς άρχισαν όλα και πώς έχουν γίνει, τα μπάτζετ των 10 ομάδων, αλλά και τα πέντε πιο ιστορικά σιρκουί.

Όταν ο Νέλσον Πικέ ξυλοκοπούσε αντίπαλό του σε αγώνα της Formula 1, ο Κοσταρικανός αναβάτης Χόρχε Μαρτίνες, που γρονθοκόπησε τον Μάριον Κάλβο, δεν ήξερε καν τι είναι το ποδήλατο.

Η Formula 1 έκανε εκκίνηση με τρεις αποχωρήσεις, σύγκρουση ομόσταυλων και τον Μαξ Φερστάπεν να 'σπάει' την κυριαρχία των Mercedes και Ferrari στο πόντιουμ της Αυστραλίας. H Νίκη Μπάκουλη στο recap του πρώτου αγώνα της χρονιάς.

Ναράιν Καρθικέγιαν ή Βιταντόνιο Λιούτσι; Super Aguri ή Minardi; Πόσα πράγματα γνωρίζεις για τη Formula 1; Με την ευκαιρία του GP Μελβούρνης και την έναρξη της σεζόν, το Contra.gr σου δίνει ένα πολύ δύσκολο κουίζ 15 ερωτήσεων.

Η Formula 1 του 2019 θα 'χει τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα και τους μικρότερους -σε ηλικία- οδηγούς. Η πρεμιέρα θα γίνει την Κυριακή 17/3 στην Αυστραλία. Μεταξύ των 20 'πιλότων' θα είναι και ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα, οκτώ χρόνια μετά το ατύχημα στο οποίο από θαύμα δεν έχασε τη ζωή του.

Ο Τσάρλι Γουίτινγκ ήταν παραπάνω από αλυτάρχης και διευθυντής της Formula 1. Ήταν ο άνθρωπος που ευγνωμονούν οι πιλότοι για πολλά από τα μέτρα ασφαλείας τους εδώ και δύο δεκαετίες.

Ο εκ των πρωτοπόρων της κατηγορίας των φορτηγών του Ράλι Ντακάρ πέρασε πάνω από έναν 60χρονο θεατή που είχε μπει στην πίστα. Κι όμως, υπάρχουν πολύ χειρότερα περιστατικά όλα αυτά τα χρόνια.

Με μια σπάνια δημόσια τοποθέτησή της ανήμερα των 50ών γενεθλίων του, η οικογένεια του Γερμανού πιλότου καθησύχασε τους εκατομμύρια φίλους του, λέγοντας πως λαμβάνει την καλύτερη φροντίδα που θα μπορούσε. Επιπλέον, το 'Michael Schumacher app' είναι γεγονός.

Άνοιξε τρύπα κι έπεσε μέσα ο παγκόσμιος πρωταθλητής. Το λεκτικό ολίσθημα του Λιούις Χάμιλτον, παρά το autocorrection, προκάλεσε αντιδράσεις που είχαν επίκεντρο το χαρακτήρα του.

Δύο media, ένα γερμανικό περιοδικό και ένα βρετανικό site, συνδύασαν πληροφορίες που είχαν για τον Μίκαελ Σουμάχερ και έτσι ο πλανήτης έμαθε ότι η ζωή του θρύλου της Formula 1 δεν εξαρτάται πια από τα μηχανήματα. Μηδέ είναι κλινήρης. Μένει η επίσημη τοποθέτηση της οικογενείας.

Ο Φερνάντο Αλόνσο είπε 'αντίο' μετά από 17 χρόνια στη Formula 1 κυνηγώντας τον 1.900ό πόντο του. Το τέλος του GP στο Αμπού Ντάμπι βρήκε τους νικητές Λιούις Χάμιλτον και Ζεμπάστιαν Φέτελ να υποκλίνονται.

Η Sophia Flörsch υποβλήθηκε σε επέμβαση που κράτησε 11 ώρες, ώστε να αντικατασταθεί το κόκαλο που κατεστράφη στο σπόνδυλο, μετά τη σύγκρουση που είχε στον αγώνα της Formula 3, στο Macau. Ευχαρίστησε τους πάντες και ενημέρωσε πως θα επιστρέψει!

Είναι ο καλύτερος 'πιλότος' της γενιάς του. Εκ των καλύτερων στην ιστορία της Formula 1. Ο Lewis Hamilton έκανε πέντε τους τίτλους του στη Formula 1, σε αγώνα που 'έμεινε' από λάστιχα. Βρήκε ωστόσο, τον τρόπο να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα: να επιβληθεί.

Ο Κίμι Ράικονεν κέρδισε grand prix για πρώτη φορά μετά από έξι χρόνια. Δεν πανηγύρισε, δεν χαμογέλασε, δεν σάλεψε. Όπως κάνει πάντα ως Iceman. Ακόμα και τις φορές που πήρε φωτιά το μονοθέσιό του.

Το διασημότερο τρακάρισμα στην ιστορία της Formula 1 έγινε στη Suzuka και είχε πρωταγωνιστές τον Ayrton Senna και τον Alain Prost. Η κατάληξη της υπόθεσης συνιστά μία από τις μεγαλύτερες 'αδικίες' στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Σχεδόν 80.000 φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν έναν αγώνα που σπάνια έχει την ευκαιρία να δει κάποιος. Μία μηχανή, ένα μονοθέσιο, τρία super car και δύο αεροπλάνα τοποθετήθηκαν στην γραμμή εκκίνησης και νίκησε ο καλύτερος

H Formula 1 ανακοίνωσε την Τρίτη (18/9) μία νέα συνεργασία που θα αποφέρει τουλάχιστον 100.000.000 ευρώ την επόμενη 5ετία και θα δώσει τη δυνατότητα για live στοιχηματισμό στο δημοφιλέστερο μηχανοκίνητο σπορ. Η γνωστή μας από το ποδόσφαιρο, Sportradar, θα προσπαθήσει να εξασφαλίσει πως το άθλημα δεν θα δεχθεί ύποπτες συναλλαγές που θα αλλοιώσουν τα αποτελέσματα.

Τον μάτιασαν τον Λεκλέρ

Τελ. ανανέωση : 14/09/18 13:24

Το νέο Νο2 της Ferrari είχε ατύχημα στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στη Σιγκαπούρη, λίγες ημέρες μετά τη... μεταγραφή του. Μήπως τον γλωσσόφαγαν;