Η συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη

O Πάνος Σεϊτανίδης συνομίλησε με τους αναγνώστες του Contra.gr για περίπου δύο ώρες σχετικά με όσα έγιναν στο Grand Prix της Μεγάλης Βρετανίας, το ατύχημα των Massa - Raikkonen στον πρώτο γύρο που είχε ως αποτέλεσμα την διακοπή του αγώνα και την εγκατάλειψη του Nico Rosberg.

Η συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη

Η συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη

21:47
Καλησπέρα!
Ημέρα γεμάτη δράση σήμερα, με ένα ανατρεπτικό αγώνα και πολλές αφορμές για συζήτηση. Για τις επόμενες δύο ώρες θα ανταλλάσσουμε απόψεις. Υπενθυμίζω πως για να προλάβουν να απαντηθούν όλα τα ερωτήματα, οι δημοσίευσή τους θα γίνεται σε "γκρουπ", ανά θέμα δηλαδή, για να μπορέσουμε να τα προλάβουμε όλα εντός χρονικού πλαισίου.
Ξεκινάμε σε λίγα λεπτά!
21:50
devotee : Τι πιστευεις πανο για την ατελειωτη κλαψα του φετελ αλλα και του αλονσο; Εμενα προσωπικα με ψιλοξενερωσε αυτη η ατελειωτη γκρινια, τι θελουν δηλαδη οι οδηγοι, να κερδισουν τις θεσεις εκμεταλλευομενοι ποινες των αντιπαλων;
21:51
Σίγουρα η όποια γκρίνια δεν ενδιαφέρει το κοινό που προτιμά να βλέπει τις μάχες ρόδα με ρόδα. Σκέψου όμως πως αμφότεροι είναι οδηγοί υπό μεγάλη πίεση, με δύσκολες σεζόν και εύλογα (έως ένα βαθμό) νεύρα. Τουλάχιστον δεν τράκαραν...
21:51
Kostas_ : Πως μπορει κανεις να δωσει εξηγηση στα επαναλαμβανομενα αργα πιτ στοπ που κανουν μονο στον χαμιλτον?
21:53
Συμπτωματικό είναι. Η Mercedes παίζει στο 50-50 ανάμεσα στους οδηγούς της. Μία σου και μία του. Όπως με το τεχνικό πρόβλημα. Στην Αυστραλία και τον Καναδά εγκατέλειψε ο Lewis, τώρα το κιβώτιο της W05 πρόδωσε τον Nico...
21:53
Valencianos : παλι μουφα και φετος η φ1... ξερουμε απο τωρα ποιος θα ειναι πολ και ποιος θα κερδισει... μερσεντες!!! ανταγωνισμος 0!!!
21:54
Η κυριαρχία της Mercedes σίγουρα επηρεάζει αρνητικά. Τόσο μεγάλη διαφορά έχουμε να δούμε από το 2004. Να όμως που έχουν και προβλήματα και ενίοτε έχουμε και αλλαγές ισορροπιών. Το μοναδικό ευχάριστο, σε αντίθεση με το 2004, είναι πως μπορεί μία ομάδα να είναι μακράν μπροστά, έχει όμως δύο οδηγούς να "σφάζονται" για τον τίτλο.
21:55
Αντωνης : Μ εχει εντυπωσιασει ο Μποτας φετος! ποια η αποψη σου??
21:57
Όλους μας Αντώνη! Είναι η αποκάλυψη της σεζόν. Έχει ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο στα χέρια του και το εκμεταλλεύεται. Μόνο στο Μονακό που εγκατέλειψε δεν ήταν στους βαθμούς, συνήθως μπροστά από τον πολύπειρο Massa, χωρίς λάθη, δύο σερί βάθρα. Μάλλον έχουμε βρει τον επόμενο "ιπτάμενο Φινλανδό". Κάτσε μη τον δούμε και σε καμία μεταγραφή-έκπληξη το χειμώνα....
21:57
Αντωνης : Πιστευω οτι τον Γουεμπερ τον ειχαν λιγακι παραμελημενο στην ρεντ μπουλ και ασχολιοταν ολη η ομαδα με τον Φετελ.. Τωρα που ο Ρικιαρντο που ειναι και αυτος παιδι την ρεντ μπουλ και εχει την απαραιτητη προσοχη απο την ομαδα εκθετει με τις επιδοσεις του τον πρωταθλητη.. Το ταλεντο και τις ικανοτητες του Φετελ δεν τις αμφισβητει κανεις.. αλλα μηπως κυριαρχουσε σε μια περιοδο οπου ηταν πρωτος εν λειψει δευτερου??Κατι που γινοταν και παλιοτερα με σουμαχερ σε καποιες χρονιες της κυριαρχιας του.. η ακομα και με τη Γουιλιαμς του βιλνεβ ..
21:59
Εγώ πάλι πιστεύω πως ο Webber ήταν οδηγός με ταβάνι. Κ η συνεχής γκρίνια, δεν του έκανε καλό. Επίσης, πολλοί οδηγοί αποδίδουν διαφορετικά όταν έχουν μονοθέσιο νικητή, διαφορετικά όταν έχουν μονοθέσιο απλά για βαθμούς. Ο Ricciardo είμαι σίγουρος πως έχει ξαφνιάσει άπαντες στη Red Bull. Τέλος, αν εξαιρεθεί το 2011, η RBR δεν είχε ιδιαίτερη διαφορά από τους άμεσους ανταγωνιστές της.
22:00
Παύλος : Τελικά Πάνο ποίος είχε δίκιο στην μονομαχία Αλόνσο-Φέτελ?Γιατί και οι δύο παραπονιόντουσαν συνεχώς.
22:01
giorgosvolos : Πως και οι αγωνοδικες δεν εδωσαν καποια ποινη στους vettel-alonso?ρωταω επειδη ειχε γινει εντονος λογος για τα ορια τις πιστας ...
22:03
Αν υπήρχε κάτι παράνομο, να είστε σίγουροι πως θα υπήρχε τιμωρία. Στην... τούρλα του Σαββάτου και όταν το αίμα βράζει, η γκρίνια είναι εύλογη. Όλα οκ και είναι ευχάριστο που οι αγωνοδίκες επιτρέπουν πια τις μάχες λίγο πέρα από τα παλαιότερα, αποστειωμένα όρια.
22:03
ΝΙΚΟΣ : ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.ΕΙΣΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΟΜΑΔΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΞΑΝΑ ΛΑΘΟΣ ΣΤΡΑΤΙΓΙΚΗ ΣΤΟΝ VETTEL.ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ RICCIARDO ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ.ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ GRID.ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΠΟΙΟ ΠΙΣΩ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ.ΕΣΥ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ?
22:03
Γιώργος Φετελικός : Αν φύγει ο Φέτελ απο την Ρεντ μπουλ, πιος πιστευεις ειναι ο επομενος σταθμός του?
22:03
ΚΩΣΤΑΣ : Ο ΡΙΚΙΑΡΝΤΟ ΔΕΝ ΕΚΘΕΤΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΓΟΥΕΜΠΕΡ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ ΣΤΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΥΔΙΑΦΗΜΙΣΜΕΝΟ ΦΕΤΕΛ
22:04
Περικλης : Καλησπερα κ.Πάνο κυκλοφορει φωτογραφια στο διαδικτιο με τον Vettel εκτος πιστας οταν ετοιμαζεται να περάσει τον Alonso... στον 47ο γυρο...υπάρχει κάποια ενημέρωση επ αυτού;;
22:07
Όταν έρθει η ώρα να φύγει Γιώργο, έχει δηλώσει και ο ίδιος πως θέλει να πάει στη Ferrari.
Νίκο, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Πάντα όλοι θέλουν να είναι στην κορυφή. Ουδείς προτιμά να εκκινεί πιο πίσω. Απλά, συχνά, τα πράγματα δεν εξελίσσονται όπως θέλουν όλοι. Η στρατηγική, ειδικά σήμερα που τα πράγματα ήταν μπερδεμένα με τη διακοπή, έπαιξε καθοριστικό ρόλο. Δεν ήταν εύκολες όμως οι αποφάσεις.
Για να απαντήσω και στον Κώστα, προφανώς ο Ricciardo εντυπωσιάζει έναντι του Vettel αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα πως είναι καλύτερος. Είναι ένας συνδυασμός πολλών πραγμάτων που τον φέρνουν αυτή τη στιγμή σε θέση ισχύος. Επίσης, πολυδιαφημισμένος είναι κάποιος που τον πλασάρουν ως σπουδαίο αλλά δεν είναι. Ο Vettel έχει τέσσερις παγκόσμιους τίτλους.
22:08
Περικλή υπάρχουν πάρα πολλές φωτογραφίες, εγώ έχω δει 6-7 που δείχνουν και τον έναν και τον άλλο να πατάνε λίγο έξω. Δεν τίθεται θέμα, έχει λήξει το ματς!
22:08
Πασχαλης : καλησπερα πανο,και συγχαρητηρια για την καλη δουλεια.τι πιστευεις για τον ραικονεν?προσωπικα με εχει κουρασει,καλυτερα να αποσυρθει
22:08
Stratos Sepetsis : Πιστεύεις οτι ο Κιμι θα μπορέσει να βρει τον παλιό καλό εαυτό του στους επόμενους αγώνες ή παει για μια κακή χρονιά;
22:08
@ferrari : πανο καλησπερα. πως εξηγεις την συνεχομενη πτωτικη ταση που δειχνει ο ραικονεν???? η συμπεριφορα του σημερα ηταν ερασιτεχνικη!!!!
22:08
Τέλης : Καλησπέρα Πάνο. Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς σήμερα.. Θα ρωτήσω μόνο το εξής: Πως ο Ραικόνεν έφτασε ως εδω; Πέρσι με τη Lotus έκανε απίστευτες εμφανίσεις. Τώρα με καλύτερο μονοθέσιο τι φταίει; Δε θέλει; Δε μπορεί; Η εγχείριση στη μέση του έπαιξε κάποιο ρόλο; Βλέπεις Φερράρι να σπάει το συμβόλαιο; (Μάλλον χάνουν και την 3η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών όπως πάει)
22:09
Panos Xro : Πανο καλησπέρα απο Ferrari και Kimmi τι βλέπεις ;έχουμε καμία ελπίδα η σκοτάδι σημερα χαρήκαμε λίγο με Alonso
22:09
chris f1 : Πάνο καλησπέρα! μια ερωτηση για αρχη. βλέπεις ανακαμψη φεραρι ή όχιι??
22:09
Δημήτρης : Πανο , ένα σχόλιο για τον Κιμι ..... Δικαιολογειτε να κάνει τέτοιο λάθος ενας πρωταθλητής? Μου θύμισε Μοντογια.....
22:09
kostas : παιδιά, περιμένει κανείς τον φιλανδό σε αυτή την ηλικία να πάρει τα πάνω του?
22:10
Μεγάλο πάλι το ενδιαφέρον για τον Kimi...
22:12
O Raikkonen έχει μία δύσκολη χρονιά. Όπως μου έλεγε στην Αυστρία ο Villeneuve, έχουν περάσει πια αρκετοί αγώνες και θα έπρεπε να έχει βρει ρυθμό. Όσο κι αν F14 T δεν ταιριάζει στο οδηγικό του στίλ, όσο κι αν γκρινιάζει για set up κτλ κτλ. Ειμαι σίγουρος πως οι Ιταλοί δεν του κάνουν τη ζωή εύκολη, δεν βοηθούν δηλαδή ιδιαίτερα για να έρθει και το μονοθέσιο λίγο προς τα δικά του θέλω. Όμως η απόδοση του Alonso τον εκθέτει. Αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα.
22:14
Η χρονιά συμφωνώ πως είναι χαμένη. Όχι μόνο για τον Kimi, γενικά για τη Ferrari. Όμως αυτό δεν σημαίνει πως θα τα παρατήσει. Ο Mattiacci έλεγε προχθες πως θα συνεχίσει κανονικά το 2015. Όμως με τον Kimi, ποτέ δεν ξέρεις τι θα κάνει - ούτε καν το επόμενο πρωί.
Όσο για το ατύχημα, σίγουρα ήταν λάθος του, μεγάλο λάθος.
22:14
dhmhtrhs : τι συνέβη ανάμεσα σε Άλονσο και Φέτελ και γιατι εγκατέλειψε ο Ρόσμπεργκ;,δεν είδα τον αγώνα για αύτο ρωτάω
22:15
Συνεχεις κοκορομαχίες και πρόβλημα με το κιβώτιο φίλε μου...
22:15
kat.7 : Πανο καλησπερα !! Ποσο θα κρατησει αυτη η κατρακυλα της Φερραρι ειναι αποκαρδιοτικο να βλεπεις την πιο ιστορικη ομαδα της Φ1 να χει αυτα τα χαλια.Ποιους οδηγους βλεπεις Φερραρι του χρονου ?? Ευχαριστω !!
22:15
kostas_ : Η χρονια για τον kimi εχει τελειωσει δυστυχως,δεν βολευεται με το μονοθεσιο και αυτο ειναι κατι που δεν μπορει να αλλαξει.
22:16
maria : Το ειπες&μονος σου....οι ιταλοι δεν τον βοηθανε&πολυ σε ενα μονοθεσιο που ειναι στημενο στα γουστα του alonso!
22:16
γιαννης π. : που να φανταστει ο κιμι οτι υπηρχε τετοιο σκαλοπατι.
22:16
ΚΩΣΤΑΣ : ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ Η ΦΕΡΑΡΙ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ.Η WILLIAMS ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΘΑ ΚΥΝΗΓΗΣΕΙ ΤΗ RED BULL ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ.Ο ΦΕΤΕΛ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟΣ ΟΣΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ.ΚΑΙ Ο ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟ
22:20
Όπως ανέφερα, ο Mattiacci είπε πως θα έχουν το ίδιο δίδυμο. Εγώ θα περίμενα όμως μέχρι τον Οκτώβριο προτού το δεκτώ.
Κώστα συμφωνούμε, σε αντίθεση με τη Μαρία. Τα νέα μονοθέσια αποτελούν ακόμα γρίφους σε πολλούς τομείς. Δεν πιστεύω πως στη Ferrari που βλέπουμε τα τελευταία χρόνια, θα μπορούσαν να κάνουν κάτι τέτοιο. Πειραματίστηκαν όπως όλοι, το αποτέλεσμα τυγχαίνει να είναι πιο κοντά στο στιλ του Alonso.
Γιάννη η δική μου αίσθηση είναι πως το ατύχημα δεν το προκάλεσε η αναπήδηση αλλά το γεγονός πως είχε το πόδι κολλημένο στο γκάζι περνώντας πάνω από το τεχνητό γρασίδι. Όπως συνέβη την Παρασκευή με τον Massa.
Κώστα έχουμε πολύ δρόμο ακόμα αλλά φαίνεται πως όντως χάνει έδαφος η Ferrari.
Συμφωνώ για Rosberg, δεν τον κατατάσσω ανάμεσα στους κορυφαίους.
22:20
kostas_ : Επιτελους μια καλη παρουσια απο τη Mclaren,βλεπουμε οτι ειναι η μοναδικη ομαδα με κινητηρα Mercedes που υστερει παροτι ο κινητηρας ειναι δυνατος.Ουτε φετος ομως προβλεπεται βαθρο,κακη χρονια για το woking.
22:21
Kωνσταντινος : για McLaren κανενα νεο?πιο πιστευεις οτι θα ναι το διδυμο το 2015?διαβασα καπου οτι μπηκαν στη λιστα και Kimi-Grosjean
22:21
Nick : ΞΚαλησπερα πανο, με μαγκουνσεν και μπατον ενοψει Honda?
22:22
Όπως είπαμε, σχόλια και απαντήσεις σε... σετ για να σας προλάβω όλους σήμερα! Πάμε στη McLaren λοιπόν...
22:24
Μία ανάσα μακριά ήταν το βάθρο, μη ξεχνάμε όμως πως ήταν και οι δύο εκεί στην Αυστραλία. Δεν είμαι σίγουρος πως έχει ακριβώς την ίδια μονάδα ισχύος με την εργοστασιακή ομάδα της Mercedes. Η συνεργασία τους τελειώνει και η Honda... αντιγράφει! Όσο για το δίδυμο, είναι γρίφος. Μπορεί να μείνουν και οι δύο, μπορεί να φύγουν και οι δύο. Υπομονή.
22:24
Αλέξανδρος : Πως κρίνεις την σημερινή ανεπάντεχη εμφάνιση του Bottas στο βάθρο;
22:25
Είπαμε στην αρχή για τον Bottas. Πάντως δεν την κρίνω και τόσο αναπάντεχη. Θυμίσου πως κέρδιζε θέσεις στην Αυστραλία - και όχι μόνο. Είναι γρήγορος οδηγός με καλό μονοθέσιο. Θα έρθουν κι άλλα βάθρα, υπό συνθήκες ίσως και νίκη.
22:25
george bmw : ,καλησπερα και απο εμενα,,να σασ πληροφορησω οτι καταρχην ειμαι με την mercedes και χαμηλτον,γεια ενα πραγμα χερομαι οτι η ομαδα δινει ισεσ ευκαιριες και στουσ δυο, δεν λυπαμαι γεια τους υπολοιπους ,ειχαν ενα χρονο να εξελιξουν τα μονοθεσια τους,οποτε ασ παψει η γκρινια,,αλη μια επισημανση ειναι οτι ορισμενοι οδηγοι ισως τηα επρεπε να επανετεξεταστουν,υπαρχουν πολλα ταλεντα,αλα αυτο συνοδευεται και με το χρημα,,
22:25
Aντωνης92 : ευτυχως που υπαρχει η μερσεντες γιατι θα ηταν ισως το ποιο αδιαφορο πρωταθλημα ολων των εποχων... κατι πρεπει να γινει και να ανεβουν και αλλες ομαδες οπως η ρεντ μπουλ και η φεραρι... εσεις κ.Πανο το πιστευετε πως πρεπει να γινει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ???
22:26
NIKOS : ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΗΣ MERCEDES ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΤΗΝ MERCEDES.OΛΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΕΤΣΙ ΤΗ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΗ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ MERCEDES ΠΡΩΤΗ
22:29
Γιώργο, αν υπήρχε περισσότερος ανταγωνισμός από τις άλλες ομάδες, είμαι σίγουρος πως και η Mercedes θα έκανε... επιλογές. Απλά τώρα, έχουν εξασφαλισμένο τον τίτλο, πράγμα που τους χαριζει την πολυτέλη να δίνουν ελευθερία στους οδηγούς τους.
Συμφωνώ πως είναι άξια εκεί που βρίσκονται και μαγκιά τους.
Αντώνη... Next year! Δραματικές αλλαγές σε επίπεδα απόδοσης φέτος δεν θα δούμε.
Νίκο, η Mercedes έχει μακράν την καλύτερη μονάδα ισχύος. Ειδικά το πλεονέκτημα της εργοστασιακής ομάδας σε σχέση με τους "συνεργάτες", είναι πως εξέλιξε τη μονάδα ισχύος και τη W05 ως "ένα". Οι άλλοι έφτιαξαν μονοθέσια και "φόρεσαν" τους κινητήρες.
22:29
Δημητρης : μπορει η ρενο και η φερραρι και η χοντα να διμιουργησουν ισοδυναμες μοναδες ισχυος με αυτες τις μερσεντες του χρονου ;
22:29
Το εύχομαι αλλά είναι δεδομένο πως η Mercedes είναι ήδη στην pole position για το 2015,
22:30
tasos : ευθυνη του ραικονεν το ατυχημα? ο μασα μπορει να του εσωσε τη ζωη με το φρεναρισμα που εκανε?(με μεγαλη ταχυτητα στην ευθεια και μια ανεξελεγκτη φερραρι θα ηταν δυσκολα τα πραγματα θαρρω)μεγαλη αντιδραση και απο τον κομπαγιασι ειχε κανεις δικιο στην γκρινια φετελ αλονσο?(μεγαλη οδηγηση σημερα πιστευω ο ισπανος)μεγαλα ταλεντα μποτας ρικιαρντο ειδικα ο 1ος εχει στοφα πρωταθλητη κατ'εμε στο top 3 των οδηγων φετος μπορει ο αγωνας αυτος να αποδειχθει momentoum shifter στη μαχη του τιτλου? αφου ο χαμιλτον πηρε 1) μια πολυποθητη νικη για πολλους λογους 2)ειδε οτι υπαρχουν ατυχιες και στην αλλη μερια του garage και ισως εβγαλε απο το μυαλο του τις θεωριες συνωμοσιας 3)μειωσε απροσμενα την διαφορα και ισως νιωσει καλυτερα τωρα που ειναι κοντα τελος (επιτελους)προβλεψεις για το 2015 εχεις οσον αγορα μετακινησεις pecking order και πως κρινεις την διαφαινομενη μετακινηση της λοτους σε κινητηρες μερσεντες ?ευχαριστω εκ των προτερων για την υπομονη να διαβασεις ολο αυτο και συγνωμη για το μεγεθος και την ταλαιπωρια
22:32
Ναι, 100% του Raikkonen. Θέμα θνησιμότητας δεν νομίζω πως υπάρχει. Οκ, θα ήταν ένα δυνατό μπαμ αλλά εν έτει 2014 η F1 είναι πολύ ασφαλής. Όμως όντως, εξαιρετικές αντιδράσεις από Kobayashi/Massa.
Για Alonso/Vettel τα αναλύσαμε νωρίτερα, "μία σου και μία μου" ήταν το έργο....
Σίγουρα άλλαξε άρδην η ψυχολογία του Hamilton και το γεγονός πως αποδείχθηκε πως το μονοθέσιο του Rosberg δεν είναι αλεξίσφαιρο. Για το 2015, είναι νωρίς ακόμα. Πολύ νωρίς...
22:32
Αλεξανδρος : Ο Ρικιαρντο αποδεικνυει φετος πως ο Γουεμπερ προτιμηθηκε τα προηγουμενα χρονια απο την Ρεντ μπουλ για να εξασφαλισει οτι ο Φετελ θα μονοπωλησει το ενδιαφερον του κοσμου για την ομαδα και θα ταυτισει τους τιτλους με αυτην. Η γνωμη σας αν ο φετελ θα ηταν εκει που ειναι σημερα αν ειχε ομοσταβλο εναν οδηγο τουλαχιστον επιπεδου Ρικιαρντο για να μην αναφερθω σε μεγαλυτερα ονοματα οπως Χαμιλτον, Αλονσο
22:33
Δεν συμφωνώ. Μη ξεχνάς πως ο Vettel βρήκε τον Webber στην RBR, όχι το αντίστροφο. Φέτος έχει μία κακή σεζόν, με πολλές ατυχίες και ένα μονοθέσιο που δεν του ταιριάζει. Αυτό δεν σημαίνει πως ξέχασε να οδηγεί.
22:34
Stratos Sepetsis : Μπορεί ο Vettel..να "πιάσει" τον Riciardo?
22:35
Φυσικά. ΄'Εχουμε ακόμα δρομο. Ο Daniel αποτελεί πολύ καλή "κλήση αφύπνισης" για τον Sebastian. Να σημειώσουμε επίσης πόσο σημαντικό είναι που κοντράρει και νικάει τον πρωταθλητή, με τις ευλογίες της ομάδας...
22:35
kat.7 : Πανο επειδη ακουσα για κατι αλλαγες του χρονου αλλα δεν ξερω αναλυτικα μπορεις να μας πεις τι θα ισχυει ??
22:35
kat.7 : Αν ειχαν ολοι οι οδηγοι το ιδιο μονοθεσιο ποιος θα ηταν μπροστα στο πρωταθλημα?? Δηλαδη ποιον θεωρεις καλυτερο αδηγο ??
22:35
them : Πάνο έχουν οριστικοποιηθεί οι αλλαγές που θα ισχύουν του χρόνου? Φαίνεται ότι και οι οδηγοί δεν είναι ευχαριστημένοι απο τους κινητήρες πιστεύεις θα υπάρχει κάποια προσαρμογή εκεί. Προσωπικά με έχει εντυπωσιάση το θέαμα που προσφέρει η κατα πολύ αυξημένη ροπή αλλά σε κάποια σημεία φαίνεται χαρακτηριστικά το πόσο ποιο αργά είναι τα μονοθέσια σε σχέση με παλαιότερα.
22:38
kat.7... να αναλύσουμε όλους τους κανονισμούς του 2015 τώρα δεν είναι φρόνιμο, μιας και ο χρόνος μας πιέζει και η προσοχή μας είναι στραμμένη στο σήμερα. Θα ασχοληθούμε όμως με αυτό το θέμα μελλοντικά. Για το δεύτερο ερώτημα, σε πραγματική ταχύτητα και ως "πακέτο" ξεχωρίζω (με τυχαία σειρα) Hamilton, Alonso, Raikkonen, Vettel.
Οι κανονισμοί για τους κινητήρες δεν αλλάζουν. Απλά το χειμώνα, πριν το ομολογκάρισμα των μονάδων ισχύος για το 2015, οι Ferrari/Renault/Honda θα επιδιώξουν το καλύτερο δυνατό. Τώρα που θα τους βγάλει αυτό σε σχέση με τη Mercedes, ουδείς το γνωρίζει από τώρα...
22:39
petran : πιστευεις πως η καλη εμφανιση της mclaren και κυριως του button εγινε λογω του οτι εκκινουσαν πολυ πισω οι κυριοι αντιπαλοι τους williams-force india και για τον αγωνα ferrari red bull
22:39
Προφανώς, άλλο είναι να είσαι στις θέσεις 2 και 3 μετά τους πρώτους γύρους κι άλλο στις 12 και 13! Όμως οι McLaren βρέθηκαν άξια εκεί. Το ρίσκο και η στρατηγική, είναι κι αυτά κομμάτι του παιχνιδιού.
22:40
Μασσα : Φελιπε Μασσα:Ο πιο ατυχος στην ιστορια της F1.
22:40
Δημήτρης : Είπε την ωρα της μετάδοσης ο Τάκης πως ο Μασσα πληρωσε την κακη εκκινηση που εκανε πέφτοντας πανω του ο Κιμι!!! Αν δείτε το ριπλέι ο κινητήρας του καπνιζε πριν την εκκίνηση και μάλλον είχε πρόβλημα στο ξεκίνημα,ίσως στην τροφοδοσία του καυσίμου,νομίζω φαινοταν καθαρά...... Τέτοια γκαντεμιά ούτε μανατζερ τον Μητσοτάκη να ειχε.....
22:42
Ο πιο άτυχος στην ιστορία ίσως όχι, πολύ άτυχος όμως, σίγουρα ναι!
Δημήτρη δικό μου σχόλιο ήταν αυτό και πράγματι, έχασε πολύ έδαφος εκεί και μπλέχτηκε στο χάος. Δεν ξέρω αν υπήρχε κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα όμως, στις έως τώρα δηλώσεις του δεν έχω εντοπίσει κάτι.
22:42
ΚΩΣΤΑΣ : ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΙΣΧΥΟΣ ΤΗΣ ΦΕΡΑΡΙ ΤΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΔΥΣΤΡΟΠΟ.ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΛΟΝΣΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΑΙΚΟΝΕΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΧΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ.ΕΧΩ ΑΔΙΚΟ?
22:42
chris f1 : Πάνο καλησπέρα! μια ερωτηση για αρχη. βλέπεις ανακαμψη φεραρι ή όχιι??
22:44
Όχι Χρήστο, δεν πιστεύω πως θα υπάρξει κάποια θεαματική βελτίωση. Ίσως σε κάποιες πίστες να κάνουν κάτι παραπάνω λόγω χαρακτηριστικών αυτών αλλά μεγάλες αλλαγές σε απόδοση, δεν περιμένω.
Κώστα συμφωνώ. Το μικρό τούρμπο είναι πρόβλημα αλλά θεωρώ πως το πρόβλημα αεροδυναμικής απόδοσης της F14 T είναι επίσης εμφανές.
22:45
εγωεγω : ο ΠΑΟΚ θα κανει μεταγραφες?
22:45
Τον Alonso!
22:45
Γιαννης : Kvyat,bottas,riccardo οδηγοι της επομενης 5ετιας.biachi πρεπει να ξεκολληση απο την marrusia.Αλονσο σταθερη αξια αλλα δυστυχως τα χρονια περνουν(κριμα να μεινη στα 2)!!απο εκει κ περα εχουμε να κανουμε με περιεργα χαρτια κ μοιρασματα.Δεν κερδιζει παντα ο καλυτερος αλλα αυτος που εκμεταλλευεται τα παντα...αλλωστε κ ο Button το εκανε στο παρελθον,ο kimi.τα μονοθεσια ειναι γριφοι πεταει πλεον η williams διοτι την πανε οι πιστες,οι ισορροπιες αλλαζουν.Αλλα η δυναμικη της Mercedes δν ειναι κ τοσο χαοτικη οσο λενε.
22:45
Κωνσταντινοε : Συμπληρωνω για Μποτας κ λεω πως συνεχιζει την καλη φημη των Φινλανδβν κ για εμενα αυτις θα επρρπε να ειναι η επιλογη για Mclaren .
22:47
Πράγματί, όπως μου έλεγε ο Villeneuve, η F1 δεν είναι φέτος "Extreme". Δεν χρειάζεται μόνο ταχύτητα αλλά σύνθετες αρετές. Είναι περισσότερο play station φέτος, όλο κουμπάκια, διακόπτες, ρυθμίσεις, οικονομία. Ως ένα βαθμό κατανοώ τις αλλαγές κανονισμών, την ανάγκη downsizing και υβριδικών τεχνολογιών αλλά η αλήθεια είναι πως μας λείπει το... "pure racing"!
22:48
Κώστας : ποία η άποψη σας για τα αργά pit stop του hamilton σε σχέση με αυτά του rosberg?
22:48
Lazaros - Veria : Πάνο υπάρχει κάπου στατιστικό όσων αφορά τις "νίκες" στα pit stop ανάμεσα σε Χαμιλτον - Ρόσμπεργκ? Πάντως το πρωτάθλημα φέτος θυμίζει διαδικασία πέναλντυ, όπου στην αρχή το βάζει κάποιος και έχει ψυχολογία, μετά το βγάζει ο άλλος και παίρνει αυτός την ψυχολογία....
22:50
Κώστα όπως είπα νωρίτερα, αυτά συμβαίνουν. Μέχρι τα μισά και του σημερινού αγώνα, όλα τα στραβά ήταν στη δική του πλευρά. Να όμως που η τύχη γύρισε την πλάτη και στον Rosberg.
Σίγουρα το σκορ είναι υπέρ του Nico στα pit stop, δεν ξέρω Λάζαρε με ποιο ακριβώς σκορ, όμως δεν βλέπω δόλο εκεί.
Συμφωνώ πλήρως με το σχόλιο των πέναλτι. Καιρό τώρα ο Nico ήταν άνετος, φαινόταν στις κινήσεις, τα λεγόμενα, το ύφος του. Είχε μία υπεροψία. Τώρα όμως, η διαφορά μηδενίστηκε.
22:50
NikosGatopardosDrift : πανο περα από την αδιαμφισβητη κυριαρχια των mercedes σε κάθε πιστα, όπως πλεον αποδεικνύεται, θα πρεπει να παραδεχτούμε την προσπαθεια του Alonso σημερα η οποια είναι αξιεπαινη... και για να γινω πιο νοσταλγικος πιστευω ότι σημερα ο schumi θα ηταν περήφανος για τη σημερινη αποδοση, αν μπορουσε βεβαια να δει τον αγωνα...
22:54
Αν κάνουμε μία εξίσωση όπου θα βάλουμε απόδοση μονοθεσίου, οδηγό και αποτέλεσμα, νομίζω πως όχι μόνο φέτος, εδώ και 2-3 σεζόν, ο Alonso είναι ο οδηγός της υπέρβασης.
Αν θα ήταν περήφανος ο Schumi δεν το ξέρω, σίγουρα όμως θα αναγνώρισε την αξία του αντιπάλου. Μιας και αναφέρθηκες στον Γερμανό, ας ευχηθούμε μία ακόμα φορά, αυτή η μαραθώνια μάχη να τον φέρει σε επίπεδο που να μπορεί να ζει αξιοπρεπώς.
#KeepFightingSchumi
22:54
Στέφανος : Πάνο γνωρίζεις αν ο Rosberg θα αλλάξει κιβώτιο ταχυτήτων για τον επόμενο αγώνα?
22:55
Προφανώς θα αλλάξει αφού αυτό... ακόμα σκούζει! Όμως επιτρέπεται η αλλαγή χωρίς ποινή μετά από εγκατάλειψη.
22:55
Πασχαλης : παντως εχουμε φτασει το δευτερο μισο του πρωταθληματος και η εικονα δεν αλλαξε.πιστευεις οτι θα δουμε κλεισιμο της ψαλιδας συντομα?
22:56
Όχι φέτος. Οι Mercedes είναι πάρα πολύ μπροστά. Πίσω τους όμως γίνεται χαμός.
22:56
NIKOS : ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕΙ Ο VETTEL ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ?
22:57
Δείχνει σε καλυτερη μοίρα απ' ότι ο Kimi στη Ferrari αλλά είμαι σίγουρος πως ακόμα δεν έχει εξοικειωθεί 100%.
22:57
Γατος : Πάνο θέλω να μας την άποψη σου για το αεροδυναμικό πακέτο που φέρει αυτή τη στιγμή η Red Bull και εάν πιστεύεις ότι υπερτερεί έναντι της Μercedes
22:59
Είναι από τα καλύτερα. Με μονάδα ισχύος της Renault και να είναι με διαφορά η δεύτερη ομάδα στη βαθμολογία, πρέπει αεροδυναμικά η RB10 να αποδίδει εξαιρετικά. Αν είναι καλύτερη από τη W05 Hybrid σε αυτό τον τομέα; Δεν θα το μάθουμε ποτέ αφού απ' ευθείας σύγκριση δεν μπορεί να γίνει. Όμως αυτές οι δύο ομάδες ξεχωρίζουν.
22:59
giorgio : πραγματικα το πιο αδιαφορο πρωταθλημα εβερ...ειναι τραγικο απο κει που ενας οδηγος παλευε να μπει 10αδα τωρα δια μαγειας να ειναι φαβορι...θυμιζει χρονια τζενσον μπατον, που δεν παιζει ρολο ο οδηγος αλλα αποκλειστικα το μονοθεσιο... Δεν γινεται οδηγοι οπως Ραικονεν, Αλονσο, Φετελ να ειναι κομπαρσοι απ την μια μερα στην αλλη
23:02
Δεν συμφωνώ. Θα πάμε σίγουρα στον  τελευταίο αγώνα χωρίς να ξέρουμε τον πρωταθλητή ενώ πίσω από τις Mercedes γίνεται όλη τη σεζόν πανικός, με τις ισορροπίες να αλλάζουν συνεχώς.
Δέχομαι το επιχείρημα σου, άλλωστε στη σύγχρονη F1 το μονοθέσιο είναι το 90% της επιτυχίας.
Σίγουρα ο Rosberg δεν είναι π.χ. Alonso αλλά όπως ειπώθηκε και από ένα φίλο, είναι και θέμα συγκυριών. Στον απολογισμό της καριέρας ενός οδηγού, οι σωστές αποφάσεις και οι σωστές μεταγραφές, παίζουν καθοριστικό ρόλο. Σκέψου ο Senna αντί για τη McLaren να πήγαινε στη Ferrari των 80s.... θα ήταν εντελώς διαφορετικά γραμμένη η ιστορία...
23:02
ΝΙΚΟΣ : ΣΟΡΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΕΜΑ ΣΥΓΚΥΡΙΩΝ.ΔΕΝ ΦΘΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ ΟΔΗΓΟΣ.ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Ο RICCIARDO ΕΙΝΑΙ ΣΥΧΝΑ ΣΤΟ PODIUM ΛΟΓΩ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟΥ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ HULKENBERG ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΓIA THN FORCE INDIA.ΛΙΓΗ ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΑΡΑΜΙΖΕΤΑΙ
23:04
Μέρος της προηγούμενης απάντησής μου, αφορούσε και τη δική σου τοποθέτηση φίλε Νίκο. Ο Hulkenberg συμφωνώ πως είναι ένας οδηγός που αξίζει πολύ περισσότερα από το να τρέχει με τις Force India και Sauber. Θέλω να πιστεύω πως αργά ή γρήγορα, κάποια μεγάλη ομάδα θα ανοίξει τα μάτια και θα τον εμπιστευτεί. Αν και δεν πρέπει να αγνοήσουμε το γεγονός πως φέτος, ο Perez δίπλα του τα πηγαίνει εξαιρετικά.
23:04
Chris : Καλησπέρα Πάνο! Ένα σχόλιο για τον Κίμι. Δε συμφωνώ με όλη αυτή την κριτική που δέχεται. Σήμερα προφανώς και έκανε λάθος, αλλά ποιος είναι αλάνθαστος; Μην ξεχνάμε ότι έκανε πολύ καλή εκκίνηση και αν δεν κάνω λάθος ήταν 12ος. Και δεν μπορώ να πιστέψω ότι ξέχασε να οδηγάει. Πιστεύω ότι η Φερράρι δεν τον βοηθάει καθόλου και το μονοθέσιο πραγματικά δεν του ταιριάζει. Τις 2 προηγούμενες χρονιές με κακό μονοθέσιο (που του ταίριαζε όμως πιο πολύ) έκανε φοβερές εμφανίσεις, δεν μπορεί να "γέρασε" σε 1 χρόνο.
23:06
Συμφωνώ σχεδόν σε όλα Χρήστο. Άλλωστε είμαι αλλεργικός στην "απαξίωση" πρωταθλητών που οι "οδηγοί της κερκίδας" κάνουν με τόση ευκολία. Παραμένει ένας σπουδαίος οδηγός που ίσως σε ένα βαθμό να έχει ξενερώσει (για τον Κίμι λέμε, φυσικά και έχει ξενερώσει!) επειδή έχει ένα μέτριο μονοθέσιο, που δεν βελτιώνεται και η ομάδα αδυνατεί να το εναρμονίσει περισσότερο με τα δικά του θέλω. Έχει μερίδιο ευθύνης αλλά οι οδηγοί δεν ξεχνούν να οδηγούν...
23:07
giorgio : efxaristw gia tin apantisi
23:07
Ιακωβος : Καλησπέρα ΠΑνο, με συγχωρείς που το λέω ετσι ωμά άλλα αν εξαιρέσεις κατι μονομαχίες τύπου Alonso -vettel το φετινό πρωτάθλημα ειναι οτι χειρότερο, αυτο το πάγωμα των κινητηρων , η μειώσεις των δοκιμών Κτλπ μόνο formula 1 δεν ειναι.
23:09
Όπως είπα νωρίτερα, με κάποιες αλλαγές συμφωνώ, με κάποιες άλλες όχι. Αν η Mercedes δεν είχε κάνει τόσο καλή δουλειά κι αν οι μάχες που βλέπουμε από τη δεύτερη θέση και πίσω, αφορούσαν και την πρώτη, τώρα θα είχαμε στήσει αγάλματα στη FIA για τους νέους κανονισμούς. Να διορθώσω αν μου επιτρέπεις, πως φέτος δεν έχουμε πάγωμα, αντίθετα έχουμε νέες τεχνολογίες που μετά το τέλος της σεζόν θα εξελιχθούν κιόλας ενόψει 2015 και πως για πρώτη φορά εδώ και χρόνια, έχουν αυξηθεί οι δοκιμές, έχουμε μάλιστα και τόσα τεστ μέσα στη σεζόν! Μη το βλέπεις μισοάδειο το ποτήρι, εγώ το βλέπω μισογεμάτο!
23:09
NikosGatopardosDrift : εννοείται ολοι ελπιζουμε ο Michael να μπορεσει να αναρρωσει σε ένα ικανοποιητικο επιπεδο ζωης.... δεν σου κρυβω πανο ότι σημερα σχεδόν πανηγυριζα κάθε φορα που ο Alonso εκανε καποια προσπεραση (ποτε στο παρελθον δεν πηγα τον Alonso-παντα φανατικος σουμαχερικος!!)... όμως δειχνει ότι με μηδεν μονοθεσιο παλευει για το καλυτερο... ευχομαι η Ferrari να ανακαμψει και να σπρωξει λιγα χρηματα στην εξελιξη του μονοθεσιου...
23:12
Όντας ένας από τους μεγάλους αντιπάλους του Schumacher στα τέλη της θητείας του στη Ferrari, ήταν μισητός στους τιφόζι. Επειδή όπως λέω πάντα, ο οδηγός δεν κρίνεται από την αξία του αλλά από το χρώμα μονοθεσίου, πολλοί τον έκαναν Θεό με το που πήρε μεταγραφή. Όμως ακόμα και τους λίγους στους οποίους αντιλαμβάνομαι σύμφωνα με τα λεγόμενά σου πως συγκαταλέγεσαι, τους κέρδισε με τις προσωπικές του υπερβάσεις.
'Όπως λες, ακόμα και με "μηδέν μονοθέσιο", κυνηγάει το καλύτερο.
Δεν νομίζω πάντως πως είναι θέμα χρημάτων. Εδώ, ισχύει το θρυλικό: "Λεφτά υπάρχουν"!
23:12
ΜΑΚΗΣ : ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ Φ1.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
23:14
Εννοείς τις γενικότερες αλλαγές στο πέρασμα των χρόνων; Σίγουρα κάτι θα υπάρχει αλλά δεν έχω κάτι να προτείνω. Σίγουρα δεν υπάρχει κάτι στα ελληνικά. Αν τα αγγλικά σου είναι καλά, μια έρευνα στο διαδίκτυο θα σου λύσει κάθε απορία.
Αν σε ενδιαφέρουν μόνο οι κανονισμοί του σήμερα, f1.com. fia.com και θα τα βρεις όλα στο πιάτο.
23:14
Γάτος : Πάνο ποια είναι η άποψη σου σχετικά με μία ενδεχόμενη μεταγραφή του Vettel σενάριο που φαντάζει αρκετά δύσκολο αλλά μη απορριπτέο..!!Θα επιβίωνε Φέττελ και Χάμιλτον .?
23:16
Την ίδια σκέψη έκαναν πριν μερικά χρόνια στη Red Bull και προτίμησαν να μην το τολμήσουν. Και ο Lewis πήγε στη Mercedes. Κάποια στιγμή ο Vettel θα φύγει από τη Red Bull, θα χρειαστεί μία νέα πρόκληση ή ακόμα και μία νέα οδό προς την επιτυχία - εξαρτάται τι θα κάνουν οι "ταύροι" τις επόμενες σεζόν. Επειδή όμως πιστεύω πως η επόμενη στάση θα είναι στο Μαρανέλο, στη θέση του Alonso, βλέπω δύσκολο να συναντήσει τον Lewis εκεί...
23:16
Χαρης : παρτε το χαμπαρι επιτελους δεν υπαρχει φορμουλα 1 μονο motogp !!!
23:19
Φίλε Χάρη, γούστα είναι αυτά. Προσωπικά θεωρώ υπερβολικά βαρετό το MotoGP, ποτέ δεν έχω καταφέρει να ολοκληρώσω αγώνα. Με εξαίρεση μία μετάδοση που είχα κάνει το 2001, που ήταν Κυριακή του Πάσχα ο αγώνας και έπεσε σε μένα ο κλήρος να χάσω το αρνί! Ίσως να φταίει και το γεγονός πως δεν μου αρέσουν γενικότερα οι μοτοσυκλέτες. Όμως ακόμα και στη χειρότερη σεζόν της F1 εδώ και 10 χρόνια, θα φτάσουμε στον 19ο αγώνα και δεν θα ξέρουμε ποιος θα είναι ο πρωταθλητής. Στο MotoGP, τον ξέρουμε ήδη....
23:19
Αποστολος : Πανο αναφερες για νεες τεχνολογιες ενοψει 2015. Εχεις κατι υποψη σου για το τι τεχνολογιες ειναι αυτες ? Επισης, θα εχουμε τιποτα αλλαγες με τους κινητηρες το 2015 ?
23:20
Είπα πως έχουμε νέες τεχνολογίες φέτος. Μετά από χρόνια με παγωμένους κινητήρες. Και πως στο τέλος της σεζόν, μέχρι το ομολογκάρισμα των μονάδων του 2015, οι ομάδες έχουν περιθώρια τροποποίησης/εξέλιξης, ώστε να κλείσουν την ψαλίδα από τη Mercedes.
23:22
Αποστολος : Πολυ πισω η Ferrari γενικα σαν αποδοση μονοθεσιου φετος. Ειδικα στις μονομαχια Vettel - Alonso στους τελευταιους γυρους εβλεπα διαφορες στις τελικες ταχυτητες πανω στις ευθειες περαν των 10-12 Km/h. Τι παει λαθος στην αποδοση του αυτοκινητου φετος Πανο?
23:24
Πολλά Απόστολε. Η F14 T πονάει όπως και οι προκάτοχοί της στον τομέα της αεροδυναμικής, οι τεχνική ομάδα "ψάχνεται" στον τομέα του set up ενώ φέτος, στους πονοκεφάλους έχει προστεθεί και η μονάδα ισχύος που υστερεί σημαντικά εκείνης της Mercedes. Βασικό της μειονέκτημα, το μικρό τούρμπο, γι' αυτό οι Ιταλοί αναζητούν ήδη νέο συνεργάτη στον τομέα αυτό αφού χρεώνουν το λάθος στη Honeywell.
23:24
Σπυρος : δυστυχως, για μενα οταν η φερραρι κατανταει 4ο-5ο συτοκινητο δεν εχει πολυ νοημα να βλεπω. εσεις τι πιστευτε;
23:26
Προφανώς Σπύρο, κάθε υποστηρικτή ομάδας, το να βλέπει την ομάδα του να υστερεί έναντι των αντιπάλων είναι απογοητευτικό. Μπορεί η Ferrari να είναι συνδεμένη με το σπορ από τη δημιουργία του αλλά είχε περάσει και πολύ δύσκολα χρόνια, πολύ πιο δύσκολα τις τωρινές δυσκολίες.
23:27
Λευτερης : Η Mercedes στην αρχη της Season ειχε μεγαλη διαφορα απο τους υπολοιπους. Απο τον Καναδα και μετα η ψαλιδα αυτη φαινεται να κλεινει καπως. Εισαι αισιοδοξος οτι θα κλεισει και αλλο η ψαλιδα ή θα ειναι αργα για της υπολοιπες ομαδες να κυνηγησουν μια νικη; Π.χ Ferrari,Williams και McLaren.
23:28
Δεν πιστεύω πως έχει κλείσει. Σήμερα, σε μία πίστα που ο κινητήρας δεν είναι το παν, έριχναν 2 δευτερόλεπτα στο γύρο σε όλους. Ανάλογα τα χαρακτηριστικά της πίστας, τον καιρό, τις συγκυρίες, μπορεί η διαφορά να αυξομειώνεται, είναι όμως μεγάλη.
23:29
τασος : βοηθαει την λοτους η μετακινηση σε μερσεντες απο το 2015? και δεν ειναι λιγο ασχημο να παρατα την ρενο στην 1η δυσκολια ?
23:30
Δεν βοηθάει έναν τυφλό το να βλέπει το φως του; Η Renault έχει απογοητεύσει άπαντες φέτος. Άσε που βολεύει τη Lotus καθώς είμαι σίγουρος πως χρωστάει πολύ χρήμα στους Γάλλους...
23:30
Σπυρος : Πως βλεπεις την εξελιξη των νεων μονοθεσιων Πανο ; Θα πεσουν οι χρονοι ;
23:31
Όπως χαρακτηριστικά μου έλεγε ο Paul Hembery της Pirelli στην Αυστρία, ενώ μέσα στη σεζόν η εξέλιξη είναι συνήθως της τάξης των 2 δευτερολέπτων, φέτος πιστεύουν πως θα είναι διπλάσια!
23:31
Μιχαλης : Με βασει την ενδεχομενη τη φυγη του Button απο τη McLaren, πιστευεις οτι ισως ο Bottas θα μπορουσε να παρει εναν "ηγετικο" ρολο στην ομαδα για του χρονου;
23:32
Τρίτη σερί χρονιά με "στοίχημα"; Θα ήταν ένα σενάριο που καλοβλέπω, όμως σε συνδυασμό με την παρουσία ενός μεγάλου ονόματος στο πλευρό του.
23:32
Παὐλος : Πάνο εγώ πιστεύο ότι ο Αλόνσο τα πήγε πολύ καλά και έδωσε μαθήματα στον Φέτελ...
23:33
Δεν ξέρω για μαθήματα, όμως έδωσε ρεσιτάλ αμυντικής οδήγησης...
23:33
Αλεξης : Οταν ο Vettel περασε τον Alonso παραπονεθηκε για το DRS ενω ηταν μπροστα ο Vettel (πλαι πλαι) ειχε τι ακριβως εγινε?πηρε καποιο πλεονεκτημα ο Vettel εναντι Alonso η ηταν ολα καθαρα?
23:33
Θανος : Γιατι οι αγωνοδικες δεν εξετασαν το συμβαν Αλονσο Φετελ;
23:34
Γιατί παιδιά κρίθηκε πως δεν υπήρχε κάτι άξιο εξέτασης, πέραν από τη γκρίνια δύο οδηγών. Υπενθυμίζω πως από πριν την Αυστρία, αποφασίστηκε να δίδεται μεγαλύτερη ελευθερία στους οδηγούς να μάχονται.
23:35
kostas : η μακλαρεν πολυ κακη και φετος.υπαρχει κανενα θεμα με αλονσο.....παντος ντροπη γι αυτη την ιστορικη ομαδα οπως και για την φερραρι να κατρακυλουν.....ποια η γνωμη σου για τον μαγκνουσεν; ποια η γνωμη σου για το μονοθεσιο; του χρονου μπορει να ειναι καλυτερη,τουλαχιστον πιο ανταγωνιστικη....φανταζομαι πως η honda θα βοηθησει.
23:36
Θέμα υπάρχει, μένει να δούμε αν ο καπνός θα αποδειχθεί φωτιά.
Ο Magnsussen σίγουρα έχει ταλέντο αλλά το να βάζεις έναν ταλαντούχο αλλά άπειρο οδηγό να παλεύει με τα θηρία, δεν τον βοηθά. Όπως δεν βοήθησε πέρυσι τον Perez.
Για τη Honda... θα δούμε. Αποτελεί ερωτηματικό βραχυπρόθεσμα. Μακροπρόθεσμα σίγουρα ναι.
23:36
Δημητρης : Γινεται Φορμουλα 1 χωρις Μοντζα?
23:37
Μην ανησυχείς, μούφα απειλές του Bernie είναι για να πάρει καλύτερο συμβόλαιο...
23:37
Σπυρος : Πως χαρακτηριζεις την πορεια του Kimi φετος ; Τερμα γκαντεμης ...
23:38
Πάντα ήταν τέρμα γκαντέμης. Όμως όπως αναλύσαμε και νωρίτερα (θα δεις αναλυτικά με ένα scroll down), είναι πολλοί παράγοντες που συντελούν στην απογοητευτική του απόδοση. Φταίει και ο ίδιος φυσικά.
23:39
Μένουν άλλα 10 λεπτά για την ολοκλήρωση της συζήτησης, θα προσπαθήσω να καλύψω όλα τα ερωτήματα, με προτεραιότητα όμως σε αυτά που δεν έχουν ήδη απαντηθεί.
23:39
αντόνιο : γεια σου Πάνο. συμφωνείς με την άποψή μου ότι το σπορ έχει χάσει το ενδιαφέρον του γιατί πλέον το αποτέλεσμα είναι περισσότερο θέμα τεχνολογίας και χρημάτων παρά οδηγού και ταλέντου? σπάνια να δούμε πλέον επικές μονομαχίες όπως τότε με Σουμάχερ - Κούλθαρντ κλπ.
23:40
Όχι, κάθε άλλο. Εξελίσσεται το σπορ. Επίσης ποιος είπε πως είχαμε περισσότερες μάχες τότε; Απλά η Mercedes του 2014, είναι η Ferrari του 2004. Με δύο όμως οδηγούς που τρώγονται.
23:41
Βαγγέλης : Πανο μια απορια εχω. H καθυστερηση του αγωνα ηταν μια ωρα, γιατι στην Williams δεν εκατσαν να λυσουν το προβλημα στο μονοθεσιο του Massa ? :)
23:41
Έκριναν πως δεν είχαν αρκετό χρόνο. Ήταν μεγάλη η ζημιά.
23:41
Λευτερης : Αν τυχει και ερθει η μερα που θα εγκαταλειψει την Red Bull Racing ο Vettel που νομιζεις οτι ταιριαζει περισσοτερο σαν στυλ οδηγου στην McLaren ή στην Ferrari?
23:42
Έχει δηλώσει ο ίδιος πως θέλει Ferrari.
23:42
kostas4 : δεν ξερω αν τεθηκε η ερωτηση και παρακατω, προβλεπεται καποια ποινη στον ραικονεν λογω του λαθους του?
23:42
Οχι, μέχρι τώρα δεν έχει προκύψει κάτι.
23:43
Δημήτρης : Πάνο απο που μπορώ να δω τον αγώνα ή έστω την μάχη αλονσο-φεττελ;
23:43
Θωμάς : Πανο με την σημερινή εμφάνιση θεωρείς ότι η Ferrari βελτιώθηκε η ήταν αποτέλεσμα αεροδυναμικής - Alonso ( για άλλη μια φορά)??
23:43
Παὐλος : Πανο πότε πιστευεις ότι θα είναι ανταγωνιστικη η Φερραρι??
23:44
Αντωνης : πιστευω οτι ο αλονσο πρεπει να φυγει απ τη φεραρι γιατι δεν του παρεχει οτι θα επρεπε για να παρει πρωταθλημα εκτος αν βελτιωθει ραγδαια φεραρι
23:45
Δημήτρη δεν το ξέρω. Τσέκαρε στο F1 Fans in Greece στο facebook, Κάποιος θα γνωρίζει να σου πει.
Όχι Θωμά, καθαρά χάραξη πίστας, ικανότητα Alonso.
Παύλο... από του χρονου και βλέπουμε.
Αντώνη είναι άποψη πολλών αυτή. Ίσως και του ίδιου του Alonso...
23:45
Σοφία : Καλησπέρα και από μένα αν και είδα αργά την ενημέρωση για το live chat νομίζω ότι προλαβαίνω να πω και εγώ κάτι. Επειδή πολύ κουβέντα γίνεται για τις Mercendes νομίζω ότι η ίδια η εταιρία έβαλε τα γυαλιά σε όλους φέτος στο θέμα ανάπτυξης του κινητήρα και για αυτό είναι τόσο μακριά από τους άλλους. Του χρόνου νομίζω ότι τα πράγματα θα είναι πιο ισορροπημένα μεταξύ των ομάδων μιας και οι νέοι κινητήρες ήταν κάτι καινούργιο για όλους. Τώρα για το θέμα του Vettel vs Alonso δεν νομίζω ότι έγινε κάτι μεμπτό στην όλη υπόθεση απλά ήταν μια καθαρή μάχη μεταξύ των δύο και απλά ο Ισπανός σε μια μέρα που έδωσε πάλι ρέστα για την Ferrari και παλεύοντας και χάνοντας πάλι από τον Vettel νομίζω ότι ήταν περισσότερο απογοήτευση παρά κάποια παρανομία του Vettel.
23:46
Συμφωνούμε σε όλα Σοφία! Μόνο για τις διαφορές του 2015 κρατώ μικρό καλάθι.
23:46
Θανος : Συγουρα καποιος ανθρωπος ασφαλειας ειδε οτι ο Αλονσο ηταν λαθος γιατι δεν σταματησε την διαδικασια να τον τοποθετισουν καλα
23:47
Καλή ερώτηση, δεν έχω απάντηση όμως...
23:47
Αποστολος : Πανο αναφερες για μικρο τουρμπο απο Honeywell. Φανταζομαι εννοεις οτι ειναι μικροτερο σε αποδοση. Οφειλεται σε σχεδιαστικο λαθος η απλως ειναι υποδιεστερο προιον απο τον ανταγωνισμο ? Πως μπορεσαν να κανουν αυτο το λαθος στην Ferrari ? Επισης κατι αλλο που προσεξα σημερα ειναι οτι ο γρηγοροτερος γυρος φετος ειναι 4 δευτερολεπτα πιο αργος απο περσι (1.37 εναντι 1.33). Η Φορμουλα 1 εγινε αρκετα πιο αργη..
23:48
Όχι, σε μέγεθος. Αυτό φημολογείται. Δεν τα έχουμε δει κιόλας...
Πως μπόρεσαν να κάνουν τέτοιο λάθος; Εύκολα! Δεν είναι το πρώτο που γίνεται στο Μαρανέλο...
23:48
Γάτος : Πάνο μου απάντησες προηγουμένως πως η επόμενη ενδεχομένως στάση του Φέττελ θα είναι το Μαρανέλο..Δεν μπορώ με τίποτα να προσπεράσω την υστεροφημία αυτής της τεράστιας σε έργο ομάδα ίσως δεν θα πρέπει να σταματήσει κάποια στιγμή το γεγονός ότι για να ναι κάποιος ολοκληρωμένος οδηγός πρέπει να περάσει από εκεί ..?Γιατί να μην πούμε να πάει στη Williams βέβαια ακούγεται σαν Ειρωνεία όμως μην ξεχνάμε ότι στο παρελθόν πέρασαν σχεδόν όλοι οι θρύλοι εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων όπως του Σουμάχερ
23:49
Κωνσταντινος : Πανο πιστευω πως στον Κιμι πιο πολυ ταιριαζε στην Mclaren παρα στην φεραρι(παρολου που πηρε εκει τον τιτλο)..συμφωνεις?
23:49
tasos : η πιθανοτητα αλονσο-μποτας στην mclaren το 2015 ειναι ρεαλιστικη κια πως σου φαινεται ο grosjean δεν αξιζει και αυτος κατι καλυτερο και μπορει να το βρει στην φερραρι και τελος η lotus-mercedes ειναι το βημα παραπανω για τον hulk?
23:49
Γάτο... δεκτό αυτό που λες αλλά τι να κάνουμε πως και αυτός θέλει κάποια στιγμή να περάσει από εκεί; Μπορεί να υστερεί η Ferrari αλλά παραμένει τεράστιο μέγεθος.
23:51
Συμφωνώ Κωνσταντίνε αλλά νομίζω πως πέρασαν τα χρόνια για να έχουμε και άλλη μία τέτοια επιστροφή. Ποτέ μη λες ποτέ βέβαια...
Τάσο, πολύ δυναμικό το δίδυμο που αναφέρεις και σίγουρα θα το ήθελαν πολύ στη McLaren-Honda. Δεν είναι όμως εύκολο.
Ο Grosjean είναι όντως πολύ βελτιωμένος, για τον Hulk τα είπαμε νωρίτερα, αδικείται!
23:51
Γιωργος : Πανο βλεπεις καποια ομαδα να μπορει να φερει αναβαθμισεις και να φτασει εστω κοντα στην Mercedes?
23:51
ferrari kostas : πανο μονο εγω βλεπω οτι απο την αρχη της χρονιας η redbull εχει τον φεττελ νο2. εγκαταληψεις περιεργες στρατηγικες μηπως κατι τρεχει μηπως ειναι φευγατος για αλλες πολιτειες βλεπε φερραρι,μακ και παει λεγοντας. ωραια μαχη σημερα με τον ναντο.
23:53
Οι δύο τελευταίες απαντήσεις καθώς έχουμε πάλι ξεπεράσει το χρονικό πλαίσιο των δύο ωρών. Γιώργο δεν βλέπω να μειώνεται η διαφορά. Είναι πολύ μεγάλη και φαίνεται όταν πιέζουν πραγματικά οι Mercedes.
Κώστα, πιστεύω πως η Red Bull έχει ισότητα. Ακόμα δεν φεύγει ο Vettel. Απλά δεν μπορεί πάντα, να πηγαίνουν όλα ρολόι!
23:54
Κάπου εδώ ήρθε η ώρα να σας αποχαιρετίσω. Το GP Μεγάλης Βρετανίας αποτελεί παρελθόν, επόμενο ραντεβού σε δύο εβδομάδες με τον αγώνα στη Γερμανία! Μείνετε στο Contra.gr, αύριο θα μπορείτε να διαβάσετε και το blog του αγώνα! Καλό βράδυ και προσοχή στους δρόμους!

News 24/7

24MEDIA NETWORK