Η συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη
O Πάνος Σεϊτανίδης συνομίλησε με τους αναγνώστες του Contra.gr για περίπου δύο ώρες σχετικά με όσα έγιναν στο Grand Prix της Μεγάλης Βρετανίας, το ατύχημα των Massa - Raikkonen στον πρώτο γύρο που είχε ως αποτέλεσμα την διακοπή του αγώνα και την εγκατάλειψη του Nico Rosberg.
Η συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη
Νίκο, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Πάντα όλοι θέλουν να είναι στην κορυφή. Ουδείς προτιμά να εκκινεί πιο πίσω. Απλά, συχνά, τα πράγματα δεν εξελίσσονται όπως θέλουν όλοι. Η στρατηγική, ειδικά σήμερα που τα πράγματα ήταν μπερδεμένα με τη διακοπή, έπαιξε καθοριστικό ρόλο. Δεν ήταν εύκολες όμως οι αποφάσεις.
Για να απαντήσω και στον Κώστα, προφανώς ο Ricciardo εντυπωσιάζει έναντι του Vettel αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα πως είναι καλύτερος. Είναι ένας συνδυασμός πολλών πραγμάτων που τον φέρνουν αυτή τη στιγμή σε θέση ισχύος. Επίσης, πολυδιαφημισμένος είναι κάποιος που τον πλασάρουν ως σπουδαίο αλλά δεν είναι. Ο Vettel έχει τέσσερις παγκόσμιους τίτλους.
Όσο για το ατύχημα, σίγουρα ήταν λάθος του, μεγάλο λάθος.
Κώστα συμφωνούμε, σε αντίθεση με τη Μαρία. Τα νέα μονοθέσια αποτελούν ακόμα γρίφους σε πολλούς τομείς. Δεν πιστεύω πως στη Ferrari που βλέπουμε τα τελευταία χρόνια, θα μπορούσαν να κάνουν κάτι τέτοιο. Πειραματίστηκαν όπως όλοι, το αποτέλεσμα τυγχαίνει να είναι πιο κοντά στο στιλ του Alonso.
Γιάννη η δική μου αίσθηση είναι πως το ατύχημα δεν το προκάλεσε η αναπήδηση αλλά το γεγονός πως είχε το πόδι κολλημένο στο γκάζι περνώντας πάνω από το τεχνητό γρασίδι. Όπως συνέβη την Παρασκευή με τον Massa.
Κώστα έχουμε πολύ δρόμο ακόμα αλλά φαίνεται πως όντως χάνει έδαφος η Ferrari.
Συμφωνώ για Rosberg, δεν τον κατατάσσω ανάμεσα στους κορυφαίους.
Συμφωνώ πως είναι άξια εκεί που βρίσκονται και μαγκιά τους.
Αντώνη... Next year! Δραματικές αλλαγές σε επίπεδα απόδοσης φέτος δεν θα δούμε.
Νίκο, η Mercedes έχει μακράν την καλύτερη μονάδα ισχύος. Ειδικά το πλεονέκτημα της εργοστασιακής ομάδας σε σχέση με τους "συνεργάτες", είναι πως εξέλιξε τη μονάδα ισχύος και τη W05 ως "ένα". Οι άλλοι έφτιαξαν μονοθέσια και "φόρεσαν" τους κινητήρες.
Για Alonso/Vettel τα αναλύσαμε νωρίτερα, "μία σου και μία μου" ήταν το έργο....
Σίγουρα άλλαξε άρδην η ψυχολογία του Hamilton και το γεγονός πως αποδείχθηκε πως το μονοθέσιο του Rosberg δεν είναι αλεξίσφαιρο. Για το 2015, είναι νωρίς ακόμα. Πολύ νωρίς...
Οι κανονισμοί για τους κινητήρες δεν αλλάζουν. Απλά το χειμώνα, πριν το ομολογκάρισμα των μονάδων ισχύος για το 2015, οι Ferrari/Renault/Honda θα επιδιώξουν το καλύτερο δυνατό. Τώρα που θα τους βγάλει αυτό σε σχέση με τη Mercedes, ουδείς το γνωρίζει από τώρα...
Δημήτρη δικό μου σχόλιο ήταν αυτό και πράγματι, έχασε πολύ έδαφος εκεί και μπλέχτηκε στο χάος. Δεν ξέρω αν υπήρχε κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα όμως, στις έως τώρα δηλώσεις του δεν έχω εντοπίσει κάτι.
Κώστα συμφωνώ. Το μικρό τούρμπο είναι πρόβλημα αλλά θεωρώ πως το πρόβλημα αεροδυναμικής απόδοσης της F14 T είναι επίσης εμφανές.
Σίγουρα το σκορ είναι υπέρ του Nico στα pit stop, δεν ξέρω Λάζαρε με ποιο ακριβώς σκορ, όμως δεν βλέπω δόλο εκεί.
Συμφωνώ πλήρως με το σχόλιο των πέναλτι. Καιρό τώρα ο Nico ήταν άνετος, φαινόταν στις κινήσεις, τα λεγόμενα, το ύφος του. Είχε μία υπεροψία. Τώρα όμως, η διαφορά μηδενίστηκε.
Αν θα ήταν περήφανος ο Schumi δεν το ξέρω, σίγουρα όμως θα αναγνώρισε την αξία του αντιπάλου. Μιας και αναφέρθηκες στον Γερμανό, ας ευχηθούμε μία ακόμα φορά, αυτή η μαραθώνια μάχη να τον φέρει σε επίπεδο που να μπορεί να ζει αξιοπρεπώς.
#KeepFightingSchumi
Δέχομαι το επιχείρημα σου, άλλωστε στη σύγχρονη F1 το μονοθέσιο είναι το 90% της επιτυχίας.
Σίγουρα ο Rosberg δεν είναι π.χ. Alonso αλλά όπως ειπώθηκε και από ένα φίλο, είναι και θέμα συγκυριών. Στον απολογισμό της καριέρας ενός οδηγού, οι σωστές αποφάσεις και οι σωστές μεταγραφές, παίζουν καθοριστικό ρόλο. Σκέψου ο Senna αντί για τη McLaren να πήγαινε στη Ferrari των 80s.... θα ήταν εντελώς διαφορετικά γραμμένη η ιστορία...
'Όπως λες, ακόμα και με "μηδέν μονοθέσιο", κυνηγάει το καλύτερο.
Δεν νομίζω πάντως πως είναι θέμα χρημάτων. Εδώ, ισχύει το θρυλικό: "Λεφτά υπάρχουν"!
Αν σε ενδιαφέρουν μόνο οι κανονισμοί του σήμερα, f1.com. fia.com και θα τα βρεις όλα στο πιάτο.
Ο Magnsussen σίγουρα έχει ταλέντο αλλά το να βάζεις έναν ταλαντούχο αλλά άπειρο οδηγό να παλεύει με τα θηρία, δεν τον βοηθά. Όπως δεν βοήθησε πέρυσι τον Perez.
Για τη Honda... θα δούμε. Αποτελεί ερωτηματικό βραχυπρόθεσμα. Μακροπρόθεσμα σίγουρα ναι.
Όχι Θωμά, καθαρά χάραξη πίστας, ικανότητα Alonso.
Παύλο... από του χρονου και βλέπουμε.
Αντώνη είναι άποψη πολλών αυτή. Ίσως και του ίδιου του Alonso...
Πως μπόρεσαν να κάνουν τέτοιο λάθος; Εύκολα! Δεν είναι το πρώτο που γίνεται στο Μαρανέλο...
Τάσο, πολύ δυναμικό το δίδυμο που αναφέρεις και σίγουρα θα το ήθελαν πολύ στη McLaren-Honda. Δεν είναι όμως εύκολο.
Ο Grosjean είναι όντως πολύ βελτιωμένος, για τον Hulk τα είπαμε νωρίτερα, αδικείται!
Κώστα, πιστεύω πως η Red Bull έχει ισότητα. Ακόμα δεν φεύγει ο Vettel. Απλά δεν μπορεί πάντα, να πηγαίνουν όλα ρολόι!
Ημέρα γεμάτη δράση σήμερα, με ένα ανατρεπτικό αγώνα και πολλές αφορμές για συζήτηση. Για τις επόμενες δύο ώρες θα ανταλλάσσουμε απόψεις. Υπενθυμίζω πως για να προλάβουν να απαντηθούν όλα τα ερωτήματα, οι δημοσίευσή τους θα γίνεται σε "γκρουπ", ανά θέμα δηλαδή, για να μπορέσουμε να τα προλάβουμε όλα εντός χρονικού πλαισίου.
Ξεκινάμε σε λίγα λεπτά!