Μετά τις τρομακτικές εικόνες από την ανεξέλεγκτη πορεία του μονοθεσίου του Fernando Alonso στο ατύχημα που είχε στο Grand Prix Αυστραλίας, πολλοί έσπευσαν να τονίσουν πως αν αυτό έφερε το "halo", ίσως να μην ήταν τόσο τυχερός.
Υπενθυμίζουμε πως πρόκειται για ένα νέο σύστημα που σχεδιάστηκε για να προστατεύει το κεφάλι του οδηγού, εξ ου και το όνομα halo=φωτοστέφανο. Όμως όπως συνήθως ισχύει σε τέτοιες περιπτώσεις, η λύση ενός προβλήματος, μπορεί να φέρει ένα νέο.
Πράγμα που δεν συμμερίζεται ο έτερος πιλότος της McLaren-Honda, Jenson Button που έκανε μία "ιεράρχηση" των κινδύνων που μπορεί να αντιμετωπίσουν οι πιλότοι της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Μιλώντας στη μεικτή ζώνη μετά το τέλος του εναρκτήριου αγώνα του 2016, ο Βρετανός τόνισε: "Δεν υπήρχε ανάγκη να απεγκλωβιστεί γρήγορα. Γενικά είναι περισσότερες οι πιθανότητες τραυματισμού όταν κάτι χτυπήσει τον οδηγό στο κεφάλι, παρά όταν το μονοθέσιο έχει αναποδογυρίσει. Είναι ασυνήθιστο να συμβαίνει αυτό κι ακόμα πιο σπάνιο το να υπάρχει διαρροή καυσίμου αφού πλέον υπάρχουν σχετικές τεχνολογικές δικλείδες. Γι’ αυτό είναι προτιμότερο να έχουμε το halo".


Ο Αϊζάια Τόμας πέρασε πολλά για να 'σκάει' ακόμα
Ο Αϊζάια Τόμας πάτησε σε παρκέ, για πρώτη φορά μετά τις 22 Μαΐου του 2018. Μεσολάβησε η τελευταία 'δόση' από όσα 'πληρώνει' για τη λάθος διάγνωση των Σέλτικς.

Γιατί το ελληνικό μπάσκετ δεν βγάζει πια σουτέρ
Πώς είναι δυνατόν το ελληνικό μπάσκετ να μη βγάζει σουτέρ στην εποχή του σουτ; Μια καλή ερώτηση, στην οποία προσπαθούν να απαντήσουν στον Γιάννη Φιλέρη, ο Κώστας Σορώτος και ο Γιώργος Λιμνιάτης.

Η 11άδα των κοντών μάγων της μπάλας
Το Contra.gr επέλεξε 11 ποδοσφαιριστές ως 1μ70, μικρούς στο μάτι, που όμως άφησαν το αποτύπωμά τους στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο. Ψηφίστε στο poll τον, κατά τη γνώμη σας, κορυφαίο όλων!