Έτσι θα είναι η Λεωφόρος

Την πρόοδο των έργων στο γήπεδο της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, στο οποίο οι "πράσινοι" θ' αγωνίζονται για τουλάχιστον πέντε χρόνια, παρουσίασε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός.

Όλοι οι χώροι κάτω από τις Θύρες 1 έως 7 θυμίζουν εργοτάξιο αυτή την περίοδο, καθώς γίνονται έργα συντήρησης, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του γηπέδου, τοποθετούνται πλέγματα στις κολώνες, ελέγχεται το θέμα του φωτισμού στο οποίο θα γίνουν αλλαγές αν κριθεί απαραίτητο, ενώ το χρονοδιάγραμμα τροποποιείται ανάλογα με τις αγωνιστικές υποχρεώσεις της ομάδας.

Συγκεκριμένα αν οι "πράσινοι" χρειάζονται το γήπεδο για τα προκριματικά του Europa League στα μέσα Ιουλίου, τις επόμενες μέρες θα ενταθεί ο ρυθμός των έργων στο "Απόστολος Νικολαΐδης". Σε διαφορετική περίπτωση το πλάνο είναι το γήπεδο να είναι έτοιμο προς χρήση για την πρεμιέρα του πρωταθλήματος 2013/14 της Super League.

 

Τις επόμενες μέρες θα επιθεωρήσει το "Απόστολος Νικολαΐδης" η Επιτροπή Ελέγχου Καταλληλότητας γηπέδων και ανάλογα με τις υποδείξεις της θα γίνουν βελτιώσεις όπου απαιτούνται, ενώ παράλληλα αυτή την περίοδο είναι σε εξέλιξη και όλα τα έργα πυρόσβεσης και πυρασφάλειας.

Όπως είναι γνωστό εδώ και αρκετές εβδομάδες, η διοίκηση του "τριφυλλιού" εξετάζει το ενδεχόμενο να αυξήσει την χωρητικότητα του "Απόστολος Νικολαΐδης" τοποθετώντας δύο προκατασκευασμένες σειρές εξεδρών στις δύο κεντρικές θύρες του γηπέδου, ωστόσο αυτό το ενδεχόμενο φαντάζει δύσκολο και το πιθανότερο σενάριο είναι η χωρητικότητα του γηπέδου να μείνει ως έχει (κάτι λιγότερο από 16.000 θέσεις), καθώς και τα καθίσματα που θα τοποθετηθούν θα έχουν ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις με τα προηγούμενα.

 

Κατά την ξενάγηση που έκανε στους δημοσιογράφους για τα έργα συντήρησης στο "Απόστολος Νικολαΐδης", το μέλος του ΔΣ της ΠΑΕ και του Ερασιτέχνη Γιάννης Παναγιωτίδης, αναφέρθηκε σε μία σειρά θεμάτων.

Αρχικά, τοποθετήθηκε στο μείζον ζήτημα της αύξησης της χωρητικότητας και προσγείωσε τους πάντες στην πραγματικότητα: "Μπορεί να μεγαλώσει, όχι όμως, από την εγκατάσταση νέων μικρότερων καθισμάτων. Το γήπεδο θα χωρά περίπου 15.800, καθώς αναμένεται στη Θύρα 10 να γίνει κάτι αντίστοιχο των θέσεων των VIP. Τόσο από πλευράς παροχών όσο και από οικονομικής άποψης.

Η χωρητικότητα μπορεί να αυξηθεί με νέες κερκίδες, οι οποίες θα έρθουν να "κουμπώσουν" πάνω από τις υπάρχουσες. Φαίνεται δύσκολη η δυνατότητα να γκρεμιστούν και να χτιστούν μεγαλύτερης χωρητικότητας. Φυσικά όλα εξαρτώνται από τα διαθέσιμα κεφάλαια που θα υπάρξουν".

Ειδική μνεία έκανε στην προοπτική της χρησιμοποίησης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε όλες τις θύρες του γηπέδου: "Στόχος των ανθρώπων του Παναθηναϊκού είναι να λειτουργήσει σε όλες τις θύρες το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Ακόμη και στο πέταλο των οργανωμένων. Φυσικά, όλα αυτά τα χρόνια, ακούμε για το περίφημο ηλεκτρονικό εισιτήριο, αλλά σε ελάχιστες περιπτώσεις έχει εφαρμοστεί".

Το πρόβλημα της στεγανοποίησης του πετάλου της 6-7 χρειάζεται ειδική επίλυση, τόνισε ο Γιάννης Παναγιωτίδης: "Λόγω του τρόπου που τοποθετήθηκαν τα καθίσματα στο πέταλο των 6-7 κατά την διάρκεια του πρώτου λίφτινγκ, το νερό "τρυπούσε" το τσιμέντο, με αποτέλεσμα να "ποτίσει" το συγκεκριμένο κομμάτι του γηπέδου. Για αυτό και το κλειστό του "Τάφου" έσταζε συχνά από την οροφή του. Για αυτό τον λόγο τα καθίσματα θα ξηλωθούν από όλο το γήπεδο και θα ξαναμπούν πάνω σε ειδικές βάσεις".

 

Αναμφίβολα, το δυνατότερο σημείο του "Απόστολος Νικολαΐδης" είναι ο βελτιωμένος χλοοτάπητας του: "Ο αγωνιστικός χώρος της Λεωφόρου είναι ο καλύτερος στην Ελλάδα, ενώ είναι και ο μεγαλύτερος που επιτρέπει η UEFA (105Χ68). Παράλληλα τα αποστραγγιστικά έργα και οι υποδομές του γηπέδου εγγυώνται την ομαλή διεξαγωγή παιχνιδιών κάτω από κάκιστες καιρικές συνθήκες".

Τέλος, μίλησε για μία πιθανή διεύρυνση της Θύρας 13: "Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα, σε περίπτωση που ζητηθεί από τους οργανωμένους να φύγει το πέταλο ανάμεσα στην 13 και τη 14 και το πέταλο να γίνει μία θύρα. Δηλαδή μια μεγάλη Θύρα 13".