ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτοκίνητο της χρονιάς το νέο Ford S-MAX

Το νέο Ford S-MAX κατέκτησε τον περίοπτο τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς - 'Car of the Year 2007'.

default image

Το νέο Ford S-MAX κατέκτησε τον περίοπτο τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς – ‘Car of the Year 2007’. Πρόκειται για μία διεθνή διάκριση, που απονέμεται από μία ομάδα 58 κορυφαίων δημοσιογράφων του ειδικού τύπου, από 22 Ευρωπαϊκές χώρες.

Στόχος είναι η ανάδειξη του καλύτερου νέου αυτοκινήτου, το οποίο κυκλοφορεί στην αγορά δώδεκα μήνες πριν από την ημερομηνία που κρίνεται ο τίτλος. Διοργανώνεται από ένα γκρουπ επτά κορυφαίων Ευρωπαϊκών εκδόσεων: Auto (Ιταλία), Autocar (Βρετανία), Autopista (Ισπανία), Auto Visie (Ολλανδία), L’Automobile Magazine (Γαλλία), Stern (Γερμανία), και Vi Bilagare (Σουηδία).

Το Ford S-MAX ανακηρύχτηκε νικητής μετά από σκληρή μάχη στην οποία οι 41 διεκδικητές του τίτλου μειώθηκαν σε μία τελική λίστα 8 υποψηφιοτήτων – Citroen C4 Picasso, Fiat Grande Punto, Ford S-MAX, Honda Civic, Opel/Vauxhall Corsa, Peugeot 207, Skoda Roomster και Volvo C30.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που αυτό το νέο μοντέλο της οικογένειας Ford κέρδισε την υπέρτατη επιβράβευση σαν ‘Αυτοκίνητο της Χρονιάς’, κυρίως ανάμεσα σε τόσο αξιόλογους αντιπάλους και σε μία χρονιά στην οποία ο αριθμός των συμμετεχόντων έφτασε σε επίπεδα ρεκόρ», δήλωσε ο John Fleming, Πρόεδρος και CEO της Ford Ευρώπης. «Από τότε που λανσάραμε το S-MAX νωρίτερα μέσα στη χρονιά, έχουμε εκπλαγεί από τις θετικές αντιδράσεις απέναντι στο αυτοκίνητο, τόσο από την πλευρά του ειδικού τύπου όσο και από τους πελάτες μας. Αυτό το βραβείο επιβεβαιώνει την τολμηρή μας πεποίθηση – ότι το Ford S-MAX είναι διαφορετικό, και εγκαινιάζει μία νέα κατηγορία οχημάτων, στην οποία τα στοιχεία ενός σπορ αυτοκινήτου και ενός πολυχρηστικού μοντέλου συνδυάζονται για τη δημιουργία ενός δυναμικού και κομψού οικογενειακού αυτοκινήτου που πραγματικά θέλετε να αποκτήσετε», πρόσθεσε ο Fleming.

Σχολιάζοντας το βραβείο, ο Ray Hutton, Πρόεδρος της Επιτροπής ‘Car of the Year’ δήλωσε: «Πρόκειται για ένα πολύ σκληρό διαγωνισμό, στον οποίο και οι οκτώ φιναλίστ έχουν κατακτήσει επάξια τη θέση τους στην τελική λίστα. Είναι σαφές από την ψηφοφορία ότι η Επιτροπή εντυπωσιάστηκε από τη φιλοσοφία του Ford S-MAX: ένα ευρύχωρο, ευπροσάρμοστο αυτοκίνητο που συμπεριφέρεται σαν σπορ sedan. Ο τίτλος του αξίζει».

Από τον Απρίλιο του 2006 που λανσαρίστηκε, πάνω από τα μισά οχήματα S-MAX της παραγωγής έχουν πουληθεί σε πελάτες, οι οποίοι είναι καινούργιοι για τη Ford, σύμφωνα με έρευνα αγοράς. Το δημοφιλέστερο S-MAX είναι το “Titanium”, καθώς το παραγγέλνει πάνω από το 60% των πελατών.

Οι Πρωτιές του S-MAX

Εκτός του ότι πρόκειται για μία νέα πρόταση στο χαρτοφυλάκιο της Ford Ευρώπης, το νέο S-MAX είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής Ford που λανσάρει τα στοιχεία της φιλοσοφίας ‘κινητικής σχεδίασης’ και μία σειρά συναρπαστικών, νέων τεχνολογιών επικεντρωμένων στον οδηγό. Νέες τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας που προσβλέπουν σε υψηλά επίπεδα ελέγχου και αποφυγής ατυχημάτων, περιλαμβάνουν Adaptive Cruise Control με Forward Alert (Προειδοποίηση Εμπρόσθιας Σύγκρουσης), Collision Mitigation by Braking (Σύστημα Άμβλυνσης Σύγκρουσης Μέσω Πέδησης) και ένα νέο σύστημα Interactive Vehicle Dynamics (Δυναμικής Οχήματος) με συνεχή έλεγχο απόσβεσης.

Έχει πετύχει επίσης κορυφαία αξιολόγηση πέντε αστέρων για την προστασία των ενήλικων επιβατών στο crash test του Euro NCAP. Μαζί με το νέο Galaxy και το Focus, η Ford διαθέτει τώρα τρία αυτοκίνητα που βαθμολογήθηκαν με άριστα, κερδίζοντας 5 αστέρια στο θεσμό Euro NCAP. Με 2 αστέρια και 13 βαθμούς, το Ford S-MAX πέτυχε επίσης ένα ανταγωνιστικό αποτέλεσμα και για την προστασία των πεζών. Το S-MAX είναι ένα από τα πρώτα μοντέλα παραγωγής της Ford με Διεπαφή Ανθρώπου/Μηχανής – Human Machine Interface (HMI), ένα σύστημα που προσφέρει στους οδηγούς ολοκληρωμένες πληροφορίες μέσω ρυθμιζόμενων μενού. Χάρη στους εργονομικούς διακόπτες δύο θέσεων στο τιμόνι, ο οδηγός μπορεί να ελέγχει βασικά δεδομένα, καθώς και τις λειτουργίες ενημέρωσης/ ψυχαγωγίας και πλοήγησης. Είναι επίσης το πρώτο όχημα παραγωγής της Ford με στοιχεία ‘κινητικής σχεδίασης’ που απαρτίζουν τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Ford. Το σπορτίφ στυλ εκφράζει ενέργεια σε κίνηση, τονίζοντας τις δυναμικές αρετές της μάρκας με πιο εμφανή τρόπο.

Το βραβείο 2007 για το Ford S-MAX σηματοδοτεί την πέμπτη νίκη της Ford Ευρώπης στο θεσμό, στον οποίο το Ford Focus είχε κατακτήσει την προηγούμενη φορά τον τίτλο, το 1999. Το Ford Focus έθεσε νέα πρότυπα στην κατηγορία του και κέρδισε με μία από τις μεγαλύτερες διαφορές στην 44-χρονη ιστορία του θεσμού. Η Ford κατέκτησε επίσης τον τίτλο το 1993 με το Ford Mondeo πρώτης γενιάς, το 1985 με το Ford Scorpio, και το 1981 με το Ford Escort.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK