Αύξηση πωλήσεων για την GM
Η General Motors (GM) πούλησε 153,719 οχήματα στην Ευρώπη τον Οκτώβριο, 13,455 περισσότερα σε σχέση με τον περσινό Οκτώβριο, συγκεντρώνοντας μερίδιο αγοράς 8.9%.* Τους πρώτους δέκα μήνες του 2006, η GM Europe πούλησε 1,680,951 οχήματα, αύξηση 9,887 μονάδων συγκριτικά με το 2005. Στην Ανατολική Ευρώπη, η GM πούλησε 140,211 οχήματα – αριθμός ρεκόρ – στους πρώτους δέκα μήνες της χρονιάς, που αντιπροσωπεύει μία αύξηση 50,036 μονάδων (+55.5%).
Η General Motors (GM) πούλησε 153,719 οχήματα στην Ευρώπη τον Οκτώβριο, 13,455 περισσότερα σε σχέση με τον περσινό Οκτώβριο, συγκεντρώνοντας μερίδιο αγοράς 8.9%.* Τους πρώτους δέκα μήνες του 2006, η GM Europe πούλησε 1,680,951 οχήματα, αύξηση 9,887 μονάδων συγκριτικά με το 2005. Στην Ανατολική Ευρώπη, η GM πούλησε 140,211 οχήματα – αριθμός ρεκόρ – στους πρώτους δέκα μήνες της χρονιάς, που αντιπροσωπεύει μία αύξηση 50,036 μονάδων (+55.5%).
«Ο Οκτώβριος σηματοδοτήθηκε από την έναρξη των πωλήσεων του νέου Opel Corsa, που ήταν πολύ επιτυχημένο στον πρώτο μήνα της κυκλοφορίας του, με πωλήσεις 21,479 μονάδων και παραγγελίες που ξεπερνούν τις 145,000», δήλωσε ο Jonathan Browning, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & Aftersales της GM Europe. «Η Saab διανύει την καλύτερη χρονιά όλων των εποχών, ενώ η Chevrolet εξακολουθεί να βελτιώνει το μερίδιό της σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία στην Ανατολική Ευρώπη. Για την Opel, θα συνεχίσουμε να εφαρμόζουμε τη στρατηγική μας με στόχο την αύξηση της κερδοφορίας, μειώνοντας σκόπιμα τις πωλήσεις ενοικιαζόμενων fleet με χαμηλό περιθώριο».
Αύξηση πωλήσεων 6% για την Opel/Vauxhall
Η Opel/Vauxhall πούλησε 116,121 οχήματα τον Οκτώβριο, αύξηση 6,751 μονάδων ή 6.2% από τον Οκτώβριο του 2005, επιτυγχάνοντας ένα μερίδιο 6.7%. Με ταξινομήσεις 1,319,928 οχημάτων τους πρώτους δέκα μήνες του 2006, η μάρκα συγκέντρωσε ένα μερίδιο αγοράς 7.2%. Ειδικά στην Ανατολική Ευρώπη, η Opel σχεδόν διπλασίασε τις πωλήσεις της από τον Ιανουάριο μέχρι τον Οκτώβριο, συγκριτικά με το 2005. Με τα Zafira και Meriva, η Opel/Vauxhall ήταν η Νο1 μάρκα στην κατηγορία οχημάτων ενός όγκου στην περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου. Οι πωλήσεις Zafira, το ίδιο χρονικό διάστημα, αυξήθηκαν κατά 32%, ή 46,800 μονάδες, σε ένα συνολικό αριθμό193,645 οχημάτων. Η Vauxhall διατήρησε τη δεύτερη θέση της στους Βρετανικούς πίνακες πωλήσεων με μερίδιο 13.3%, αύξηση 0.8% συγκριτικά με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Και πάλι, η αύξηση αγοραστών λιανικής ήταν αυτή που αντιστάθμισε τη στρατηγική απόσυρσης της μάρκας από τη λιγότερο επικερδή αγορά των fleet. Συνολικά, 7,201 ιδιώτες αγόρασαν αυτοκίνητα Vauxhall τον Οκτώβριο του 2006, συγκριτικά με τους 4,795 της προηγούμενης χρονιάς, που μεταφράζεται σε αύξηση μεριδίου αγοράς 3.5%. Η Vauxhall είχε τέσσερα μοντέλα στη λίστα με τα δέκα πρώτα: το Astra ήταν στη δεύτερη θέση, το Corsa στην τέταρτη, το Zafira στην όγδοη και το Vectra στη δέκατη.
Στην Ελλάδα, οι παραγγελίες πελατών της Opel αυξήθηκαν κατά +15% τον Οκτώβριο του 2006 έναντι του αντίστοιχου περσινού μήνα, χάρη στο Corsa (+81%).
Για το Corsa, το μερίδιο αγοράς τον Οκτώβριο 2006 (2,51) ήταν το υψηλότερο από τον Ιούνιο του 2005, ανεβαίνοντας δύο θέσεις στην κατηγορία έναντι του Οκτωβρίου 05. Χάρη στην επιτυχημένη του καμπάνια ανταλλαγής, το Vectra πέτυχε και πάλι το αντίστοιχο μερίδιο της περσινής χρονιάς (0,72) στην αγορά, ενώ αύξησε το μερίδιό του στην κατηγορία κατά +0,31 (6.48 έναντι 6.17).
Η Saab διανύει την καλύτερη χρονιά όλων των εποχών
Το μήνα Οκτώβριο, η Saab πούλησε 6,182 αυτοκίνητα στην Ευρώπη, διεκδικώντας μερίδιο 0.4%. Τους πρώτους δέκα μήνες του 2006, πούλησε συνολικά 76,551 αυτοκίνητα στην Ευρώπη και σημείωσε αύξηση 14% (+ 9,485 αυτοκίνητα) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Παγκοσμίως, η Saab πούλησε συνολικά 112,394 αυτοκίνητα την περίοδο Ιανουαρίου – Οκτωβρίου 2006, που σημαίνει ότι η μάρκα διανύει την καλύτερη χρονιά όλων των εποχών, διατηρώντας το ποσοστό αύξησης 7% συγκριτικά με τις ταξινομήσεις του 2005. Η Saab κατέγραψε πωλήσεις ρεκόρ τους πρώτους δέκα μήνες της χρονιάς σε Ισπανία, Βέλγιο και Καναδά. Συνεχίζει να είναι η Νο1 μάρκα στην Ευρώπη για οχήματα με καύσιμο Ethanol-85.
Η Chevrolet σημειώνει μερίδιο αγοράς ρεκόρ 1.8% τον Οκτώβριο
Με πωλήσεις 31,109* μονάδων των Οκτώβριο, δηλαδή 7,976 περισσότερα αυτοκίνητα, που μεταφράζεται σε αύξηση πωλήσεων 34.5%, η Chevrolet κατέγραψε μερίδιο αγοράς ρεκόρ 1.8% στο σύνολο της Ευρώπης. Οι πωλήσεις στη Γερμανία αυξήθηκαν κατά 56%, στις 2,550 μονάδες, αναδεικνύοντας τη χώρα στην τέταρτη μεγαλύτερη αγορά για τη Chevrolet στον Οκτώβριο, μετά τη Ρωσία, Ιταλία και Ουκρανία. Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Οκτώβριο του 2006, η Chevrolet πούλησε συνολικά 279,177 οχήματα, αυξάνοντας τον όγκο των Ευρωπαϊκών της πωλήσεων κατά 13% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Το μερίδιο αγοράς για την περίοδο αυτή έφτασε στο 1.5%. Η εντυπωσιακότερη αύξηση πωλήσεων μέχρι στιγμής φέτος παρατηρήθηκε στη μεγαλύτερη Ευρωπαϊκή αγορά της Chevrolet, στη Ρωσία, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 66%, από 53,256 σε 88,354 μονάδες.
* Οι τιμές της Chevrolet περιλαμβάνουν οχήματα που κατασκευάζονται από την GM Avtovaz για τη Ρωσική αγορά και αυτοκίνητα παραγωγής ΗΠΑ.
Οι Ευρωπαϊκές πωλήσεις της Cadillac αυξήθηκαν κατά 21%
Η Cadillac συνέχισε να αυξάνεται στην Ευρώπη, όπου πουλήθηκαν 2,749 αυτοκίνητα τους πρώτους δέκα μήνες του 2006, αύξηση 21% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Επίσης, η Corvette τα πήγε καλά στην εξειδικευμένη κατηγορία της: από τον Ιανουάριο μέχρι τον Οκτώβριο πούλησε 1,200 αυτοκίνητα. Η HUMMER τριπλασίασε τις πωλήσεις των H2 και H3, φτάνοντας στα 1,420 οχήματα, από τα 471 που είχε πουλήσει το 2005.