Αύξηση στις πωλήσεις της GM
Η General Motors (GM) πούλησε 165,842 οχήματα στην Ευρώπη το Νοέμβριο, 7,597 μονάδες παραπάνω από τον περσινό Νοέμβριο, συγκεντρώνοντας μερίδιο αγοράς 9.3%.
Η General Motors (GM) πούλησε 165,842 οχήματα στην Ευρώπη το Νοέμβριο, 7,597 μονάδες παραπάνω από τον περσινό Νοέμβριο, συγκεντρώνοντας μερίδιο αγοράς 9.3%. Τους πρώτους έντεκα μήνες του 2006, η GM Europe πούλησε 1,846,411 οχήματα, αύξηση 17,102 μονάδων συγκριτικά με το 2005. Στη Ρωσία, η GM πέτυχε δύο ρεκόρ το Νοέμβριο: το καλύτερο μερίδιο και τις καλύτερες πωλήσεις Opel όλων των εποχών καθώς και το καλύτερο μερίδιο όλων των εποχών για το GM group. Η GM πούλησε 117,745 αυτοκίνητα – αριθμός ρεκόρ – το διάστημα Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2006 στη Ρωσία, που αναλογεί σε αύξηση 49,287 μονάδων (+72%).
«Οι πωλήσεις Νοεμβρίου της GM Europe το Νοέμβριο πέτυχαν αρκετά ορόσημα: Με πωλήσεις 82,915 αυτοκινήτων, η Saab ήδη ξεπέρασε το ρεκόρ της όλων των εποχών σε επίπεδο Ευρωπαϊκών ετήσιων πωλήσεων, ενώ η Chevrolet ξεπέρασε τον αριθμό των 300,000 μονάδων, σημειώνοντας ένα ακόμα ρεκόρ. Με τη Opel/Vauxhall, πουλήσαμε περίπου 30,000 Corsa, διατηρήσαμε την πρωτοκαθεδρία μας στην κατηγορία οχημάτων ενός όγκου με τα Meriva και Zafira τους πρώτους έντεκα μήνες της χρονιάς, ενώ το Astra ήρθε δεύτερο στο τμήμα των συμπαγών αυτοκινήτων. Όσον αφορά την Opel/Vauxhall, εξακολουθούμε να εστιάζουμε στη μείωση των πωλήσεων με χαμηλό περιθώριο κέρδους – πράγμα που εξηγεί σε μεγάλο βαθμό την εξέλιξη του μεριδίου αγοράς μας και συμβάλλει σημαντικά στην φετινή οικονομική πρόοδο», δήλωσε ο Jonathan Browning, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & Aftersales της GM Europe.
Η Opel/Vauxhall πούλησε 127,994 οχήματα το Νοέμβριο, αύξηση 1,123 μονάδων ή 1% από το Νοέμβριο του 2005, συγκεντρώνοντας μερίδιο αγοράς 7.2%. Συνολικά 29,800 Corsa πουλήθηκαν το Νοέμβριο, αύξηση 8,000 μονάδων ή 36.4%. Με ταξινομήσεις 1,447,244 τους πρώτους έντεκα μήνες του 2006, η Opel/Vauxhall συγκέντρωσε μερίδιο αγοράς 7.2%. Στην Ανατολική Ευρώπη, η Opel υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις της από τον Ιανουάριο μέχρι το Νοέμβριο, συγκριτικά με το 2005. Με το Zafira και το Meriva, η Opel/Vauxhall είχε και πάλι την πρωτοκαθεδρία στην κατηγορία οχημάτων ενός όγκου, για την περίοδο Ιανουαρίου – Νοεμβρίου. Οι πωλήσεις του Zafira την ίδια περίοδο αυξήθηκαν κατά 27.5%, ή 45,600 μονάδες, φτάνοντας συνολικά στα 207,782 αυτοκίνητα. Η Vauxhall κράτησε τη δεύτερη θέση της στους πίνακες πωλήσεων της Βρετανίας, με μερίδιο 12.8% και 32,297 ταξινομήσεις για το Νοέμβριο. Για μία φορά ακόμα, οι αγοραστές λιανικής αντιστάθμισαν τη στρατηγική απόσυρσης της μάρκας από τη λιγότερο επικερδή αγορά των fleet: Με ποσοστό 9%, η Vauxhall συγκέντρωσε το υψηλότερο μερίδιο λιανικής από το 1998, αύξηση 2.9% από το Νοέμβριο του 2005. Η Vauxhall είχε τρία μοντέλα στη λίστα με τα δέκα πρώτα αυτοκίνητα του μήνα (top ten): το Astra ήταν στη δεύτερη θέση, το Corsa στην τέταρτη και το Zafira στην όγδοη.
Στην Ελλάδα
Η Opel το Νοέμβριο του ’06 πέτυχε το υψηλότερο μερίδιο αγοράς για το 2006, κατακτώντας τη Νο 1 θέση πωλήσεων λιανικής με τα Corsa/Vectra, και τη Νο 1 θέση στις πωλήσεις fleet.
Το Corsa συγκέντρωσε το υψηλότερο μερίδιο αγοράς το μήνα Νοέμβριο από το Μάιο του 2005. Νο 1 μερίδιο στην κατηγορία του για τον μήνα Νοέμβριο. Vectra: Νο 1 μερίδιο στην κατηγορία λιανικής το Νοέμβριο του 06 (18% μπροστά από το 2ο Passat).
Ρεκόρ όλων των εποχών για τις ταξινομήσεις της Saab στην Ευρώπη
Πριν τελειώσει το 2006, η Saab σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων όλων των εποχών στην Ευρώπη: πούλησε 82,915 αυτοκίνητα από τον Ιανουάριο μέχρι το Νοέμβριο του 2006, ξεπερνώντας σαφώς το προηγούμενό της Ευρωπαϊκό ρεκόρ πωλήσεων των 80,981 μονάδων από το 2000. Συγκριτικά με την ίδια περίοδο του 2005, η Saab αύξησε τις πωλήσεις της κατά 11.4% ή 8,489 αυτοκίνητα. Το Νοέμβριο, η Saab πούλησε 6,163 αυτοκίνητα στην Ευρώπη, συγκεντρώνοντας μερίδιο αγοράς 0.35%. Παγκοσμίως, η Saab πούλησε συνολικά 121,312 αυτοκίνητα το διάστημα Ιανουαρίου – Νοεμβρίου 2006, που σημαίνει ότι η μάρκα βρίσκεται καθοδόν για την καλύτερη χρονιά της όλων των εποχών, διατηρώντας την αύξηση 6% συγκριτικά με τις ταξινομήσεις του 2005. Η Saab πέτυχε ετήσιες πωλήσεις ρεκόρ μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου, σε Ισπανία, Βέλγιο και Καναδά. Συνεχίζει να είναι η Νο 1 μάρκα στην Ευρώπη για οχήματα που κινούνται με καύσιμο Ethanol-85.
Η Chevrolet ξεπέρασε το στόχο πωλήσεων των 300,000 μονάδων
Με πωλήσεις 31,296* οχημάτων το Νοέμβριο, η Chevrolet αύξησε τις πωλήσεις της συγκριτικά με τον περσινό Νοέμβριο κατά 32%, αύξηση 7,603 μονάδων, συγκεντρώνοντας μερίδιο αγοράς 1.8% στο σύνολο της Ευρώπης. Οι πωλήσεις του Νοεμβρίου στη Ρωσία αυξήθηκαν κατά 82%, στις 11,012 μονάδες, επιβεβαιώνοντας ότι η χώρα είναι η μεγαλύτερη αγορά της Chevrolet στην Ευρώπη. Στην περίοδο Ιανουαρίου – Νοεμβρίου 2006, η Chevrolet πούλησε συνολικά 310,389 οχήματα, αυξάνοντας τις Ευρωπαϊκές πωλήσεις τις κατά περίπου 15% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Το μερίδιο αγοράς για την περίοδο αυτή έφτασε στο 1.5%. Η μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων τους 11 μήνες παρατηρήθηκε στη μεγαλύτερη Ευρωπαϊκή αγορά της Chevrolet, στη Ρωσία, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 68%, από 59,314 σε 99,705 μονάδες. Μερικές αγορές της Δυτικής Ευρώπης σημείωσαν σημαντικές αυξήσεις πωλήσεων το Νοέμβριο: Η Γερμανία (+27%), Ολλανδία (+80%), Ισπανία (+62%), Ελβετία (+84%), Δανία (+74%), Ελλάδα (+27%) και Νορβηγία τριπλασίασαν τις πωλήσεις τους το Νοέμβριο, συγκριτικά με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Τους πρώτους έντεκα μήνες, αρκετές αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης πέτυχαν διψήφιο ποσοστό αύξησης: Βοσνία-Ερζεγοβίνη (+132%), Λάτβια (+64%), Ρουμανία (+52%), Εσθονία (+51%), Βουλγαρία (+36%) και F.Y.R.O.M. (+14%).
Οι Ευρωπαϊκές πωλήσεις της Cadillac αυξήθηκαν κατά 20%
Η Cadillac συνέχισε την ανοδική πορεία της στην Ευρώπη όπου πούλησε 2,956 αυτοκίνητα τους πρώτους έντεκα μήνες του 2006, αύξηση 20% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Επιπλέον η Corvette παρουσίαση πολύ καλή εικόνα στη δική της, εξειδικευμένη αγορά πουλώντας 1,195 αυτοκίνητα από Ιανουάριο μέχρι Νοέμβριο. Η HUMMER τριπλασίασε τις πωλήσεις των H2 και H3 στις 1,712 μονάδες, έχοντας πουλήσει 548 οχήματα το 2005.